Благодарение на новата безплатната услуга на Opel „myDigitalService“, собствениците на автомобили от германската марка вече могат винаги да знаят какво точно се случва, след като оставят колата си в сервизен център на Opel. Сервизните дейности, извършвани по автомобила от участващите в програмата партньори на Opel са винаги видими и лесноразбираеми за клиента.
Всяка от стъпките в сервизната дейност - „Приемане“, „Приключване на огледа“, „Сервизиране“ и „Готовност за предаване на клиента“, се придружава от известие до клиента, така че той да разполага с пълна прозрачност по всяко време - когато и където пожелае. След като прегледът или ремонтът приключат, собствениците ще бъдат информирани кога могат да вземат обратно готовия си автомобил.
Механиците могат да документират откритите непредвидени проблеми с видеоклип или снимки – например в случаите, в които се налага смяна на износени гуми или на спирачни накладки. При това до собствениците се изпраща персонализирана връзка (линк) чрез текстово съобщение или по електронна поща. По този начин те могат да изтеглят снимките или видеоклипа, както и да получат оценка на разходите по съответния ремонт.
На основата на тази информация клиентът може да прецени и да реши сам кои от сервизните дейности да бъдат извършени. Ремонтите могат да бъдат поръчани или отказани онлайн, като клиентът разполага с пълен контрол върху разходите през целия период на престоя на автомобила в сервиза. Освен това, всички документи и материали за извършените сервизни дейности са налице в цифрова форма.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Фред
Коментиран от #6
11:02 17.09.2019
2 руското торпедо
Коментиран от #9
11:07 17.09.2019
3 Перник
11:54 17.09.2019
4 Алфа Вълкът
Коментиран от #5
12:20 17.09.2019
5 Този
До коментар #4 от "Алфа Вълкът":
Същата работа колегаа. Тойота рав 4 на 100 хиляди я вкарвам за смяна на ангренаж и на 110 блокира. Разбира се след гаранционния период. Причината е скъсания несменен ремък. Ходи после доказвай че нямаш сестра или че не са ти сменили ремъкаКоментиран от #11
14:49 17.09.2019
6 Гошо
До коментар #1 от "Фред":
Доста смело от ваша страна!20:24 17.09.2019
7 Емил Старев
20:50 17.09.2019
8 Емил Старев
20:50 17.09.2019
9 Shagrath
До коментар #2 от "руското торпедо":
Oт 1929.22:40 17.09.2019
10 Xa xa xa
23:36 17.09.2019
11 gvdff
До коментар #5 от "Този":
Има доста истории с подобен характер. Тази услуга била прозрачна, ами нее ее. Искаме да гледаме в реално време на камери от няколко ъгъла какво точно правят с колата ни.10:21 18.09.2019