7 135 32

Ще се изненадате: Чуйте звука на електрическото Porsche Taycan

Ще се изненадате: Чуйте звука на електрическото Porsche Taycan

В конфигуратора на новото електрическо Porsche се появи интересна опция - mp3-файл за 500 долара. Ясно е, че съвременните електромобили са доста по-тихи от колите с ДВГ и поради тази причина европейското законодателство предвижда всички електромобили да имат генератор на звук, който да служи за предупреждение на пешеходците.

В Porsche обаче са надминали доста изискванията, като предлага звук, достоен за истински спорткар. Той е за онези, които не могат да се примирят с тишината в салона, когато автомобилът им ускорява от място до 100 км/ч за 2.8 секунди.

Опцията се нарича Electric Sport Sound и добавя синтезиран звук, който е съобразен с работата на колата. От Porsche казват, че новият звук е направен така, че хем да звучи спортно, хем да бъде запазена електрическата нотка. Electric Sport Sound звучи и в салона, и отвън. Можете да го чуете ТУК.

Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 15 гласа.

Още по темата

  • Цени на електрическото Porsche у нас

    Цени на електрическото Porsche у нас

    В началото на септември, още преди официалната премиера на първото електрическо Porsche, марката обяви цените за Германия. През средата на месеца, ...
    27.09.2019
    9 506
    46

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 майстора

    13 15 Отговор
    Тихо мълком целия автомобилен свят е затайл дъх в очакване на резултата който ще направи тесла на зеления ад .... това е
  • 2 Марто

    19 10 Отговор
    Скършила го е Теслата 7:23 срещу 7:42 за Поршето -на Нюрбургринг

    Коментиран от #5, #6

  • 3 Васил

    2 6 Отговор
    За България съм сигурен че ще изчезне но не и за западна Европа.
  • 4 гост

    19 6 Отговор
    Звучи като стар трамвай, остава само да добавят и камбанка с въженце което ватмана да дръпне преди да тръгне
  • 5 Бачо Киро

    18 15 Отговор

    До коментар #2 от "Марто":

    Да бе, скършила ... Порше си тестваха pre-production-а, Тесла закараха обезкостени прототипи, модифицирани отвсякъде. Когато Мъск каза, че отиват на Ринга, всички смятаха, че ще прати Модел С ... Той прати ламарини със седалка и кормило, с раздути фендери, с афтърмаркет джанти и гуми и един господ знае още какво ... Само с гумите спокойно може да се постигне подобна разлика на тази писта. Защо ли изобщо хората си мислеха, че Тесла ще отиде да покаже какво може ....

    Коментиран от #8, #9, #10, #16, #21, #23, #30

  • 6 майстора

    1 3 Отговор

    До коментар #2 от "Марто":

    Еии кога бе

  • 7 гост

    16 4 Отговор
    Значи плащаш 180х.евро за колата и после ти искат 500долара за звук? Наглост безбожна. Никога няма да си го позволя, ясно е, но този факт би ме отказал, от всичко пари да изкарват и то от един звук.

    Коментиран от #20

  • 8 гост

    9 7 Отговор

    До коментар #5 от "Бачо Киро":

    Когато излезе официалния резултат и Порше го признаят , щото точно това ще стане , ще си направиш ли харакири от мъка , хахахахха ???!!!
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор

  • 10 Марто

    9 6 Отговор

    До коментар #5 от "Бачо Киро":

    И тая разлика е дошла само от гумите -така ли . 20 сек. на обиколка,19 де ? Хайде моля ,моя. И другите неща ,които си ги писал не са верни -серийна Тесла S новата версия с 3 мотора ,която е и с нов софтуер Plaid

    Коментиран от #12

  • 11 ХаХа

    14 12 Отговор
    Да ви еба умрелия ток,да ви ебааааа. Ако ще и за 1 минута да минава Nurburgring, едно GT2/3 RS ще ти даде милион пъти по-голямо удоволствие от тия хуйни!

    Коментиран от #13, #18

  • 12 посерко

    10 9 Отговор

    До коментар #10 от "Марто":

    Защо да не дойде от гумите ? Пистата е 20 километра. Гумите правят най-голяма разлика от всяка модификация сама по себе си. Теслата не е серийна и няма да излезе скоро.

    Коментиран от #15

  • 13 Анонимен

    6 5 Отговор

    До коментар #11 от "ХаХа":

    Ама ти и него нямаш, ахахахаха 😂😂😂😂😂😂😂
  • 14 Behemoth

    2 1 Отговор
    Лелееее то кат бързия влак Горна Оряховица гара Левски!
  • 15 Базикаш се

    6 4 Отговор

    До коментар #12 от "посерко":

    Тесла, ще излезе защото те печелят от това, за разлика от производителите на ДВГ коли, които се опитват да правят ел. коли. Те нямат полза да правят електрически коли..
  • 16 гост

    9 7 Отговор

    До коментар #5 от "Бачо Киро":

    Само от гумите е разликата, Тесла внася специални гуми от Марс, докато Порше слага руски гуми втора употреба и така губи ценни секунди, хаха

    Коментиран от #17

  • 17 за гъби съм

    8 11 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    Само не разбрах какво стана с прочутата управляемост на писта на германците - как така някакъв обикновен според феновете американски седан се управлява на писта по-добре от най-спортното порше?!? Пълна мистерия. А догодина идва роудстер-а, там не ми се мисли за какъв бой иде реч!

    Коментиран от #19

  • 18 гост

    6 3 Отговор

    До коментар #11 от "ХаХа":

    Типично изказване на загубеняк комплексар от 19 век !!!!
  • 19 гост

    8 2 Отговор

    До коментар #17 от "за гъби съм":

    Прочутата "управляемост" се отнася само за петролки и то сравнени с петролки !! При електромобил с два мотора и батерия в пода всичко почва от нулата , щото натрупаните с десетилетия данни вече са само за коша !! И като добавиш "ефективния автоматик " с още по-ефективния диференциал , дето работи с преден мост без автоматик , цяло чудо е , че въобще успява да не изхвърчи от пистата !!
  • 20 гост

    7 1 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Всъщност 180 000 е базовия вариант на Турбо С !! С пълния списък екстри без повечето от които не може отива на над 240 000 !!! В САЩ е 250 000 долара , има го на конфигуратора в сайта на Порше !! Та общо взето дали ще изгориш с още 500 им е най-малкия проблем на евентуалните купувачи !!! Дето май още отсега са кът , а по нататък съвсем ще оредеят !!
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор

  • 22 Радо

    3 1 Отговор
    Отначало все едно някой пуска прахосмукачка.

    Коментиран от #24

  • 23 Random

    3 6 Отговор

    До коментар #5 от "Бачо Киро":

    Госта не може да се примири с факта че теслътъ е боклук. Разликата при полу-слик, трети мотор, двойно по-големи спирачки на всичкото отгоре и керамични и никакъв интериор може да е цяла минута. Тия 20 секунди са направо смешни при тия модификации. Ще се признае някой друг път. То може и да се случи де, ама само при натиск от електроджендърите.

    Коментиран от #29

  • 24 отначало

    3 0 Отговор

    До коментар #22 от "Радо":

    Па бензиновите коли отначало супер звучат, нали се палят с ток и стартер, което май електромоторче беше.

  • 25 Пламен Костов

    1 0 Отговор
    Чи то прахосмукачка....
  • 26 Kur za

    0 1 Отговор
    Germaniq
  • 27 Popa

    0 3 Отговор
    Порше е порше кви са тези тесли направени от лаптопи и тра нзистори
  • 28 Gest

    0 0 Отговор
    Звука е на турбо, нали е Тайкан Турбо!
  • 29 Без интериор?

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "Random":

    На тебе ли да вярваме, че тестовете била без интериор и модифицирана или на официалните изявления, в които се твърди че Тесла на пистата била 7 местната версия, която ще е на пазара през октомври месец догодина? Сега правили настройки за да стане още по-бърза. Въпросът е, защо в поршето имаше клетка? Така ли ще се продава?
  • 30 Гумичка

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Бачо Киро":

    Блажени са верующите. Тесла модел s не е имала проблем с гумите на нюрбургринг. айде standard игрището пак имаше проблем с ускорението. Единственият проблем беше че не можеше да измине поне половината без да намали мощността заради опасност от прегряване. Очевидно именно тези проблеми са оправили. Гумите са стандартни MICHELIN® Pilot® Sport Cup 2
  • 31 фък офф електрически боклуци

    3 0 Отговор
    Звукът е като пръдня на космонафт
  • 32 пропаднярщина

    3 0 Отговор
    Надуваеми жени ,имитиращ продукт заместващ оригиналната храна,менте алкохоли,китайски билки електрически коли... Светът не отива на горе светът отива на долу. 1000 лева да е тоя боклук не бих си го купил да му пикам на поршето аз къде съм фен попринцип на тази марка.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.