Last news in Fakti

3 Октомври, 2019 14:11 29 763 24

Toyota RAV4 след издънката с лосовия тест

  • toyota-
  • rav4-
  • лосов тест
Toyota RAV4 след издънката с лосовия тест - 1

Преди двайсетина дни стана ясно, че новото поколение на RAV4 се провали грандиозно на т.нар. "лосов тест" - изпитание за устойчивост на автомобила. В началото на септември шведски журналисти показаха съвсем неудовлетворителни резултати от теста.

Сега, група норвежки журналисти повториха лосовия тест с хибрида на RAV4, като отбелязаха, че резултатите са значително по-добри. Никакви проблеми по време на "лосовия тест". Упражнението се прави при скорост 65 км/ч.

Норвежките журналисти от Dinside обаче отбелязват, че колкото по-висока става скоростта, толкова колата губи управление и сцепление с пътя. Максималната скорост, с която е преминат безпроблемно "лосовия тест" с новата Toyota RAV4 е 76 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 48 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 незнайко

    34 13 Отговор
    Каква може да е разликата при хибрида ? Може би искат да пооправдаят малко предния тест !!!

    Коментиран от #8, #19

  • 2 куку руку ку

    111 2 Отговор
    По-нисък център на тежестта, заради допълнителното тегло и разположението на батериите.
  • 3 гост

    32 2 Отговор
    По-високо тегло, вероятно и по-ниско окачване. Иначе лека кола с голям просвет и къса колесна база си е предначертано да се клатушка и клони към преобръщане.
  • 4 не че нещо

    26 9 Отговор
    ама добре се справи и първия път какво като бутна 2, 3 конуса... има коли които се обръщат по таван
  • 5 ала бала

    43 9 Отговор
    Поне не се преобръща като табуретката мерцедес а клас
  • 6 от сервизите

    15 30 Отговор
    Тойота при джиповете е като Мерцесед при леките автомобили. Но Рав 4-ката е слабото място на марката. Ако искате лека кола с по-голям пътен просвет и по-висок разход отколкото на леките коли - да. Купете си! Но бъдете готови за ненадеждни двигатели. Това съвсем не е джип. Виж истинските джипове отпреди 2000 - да.
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Тъпанар

    6 2 Отговор

    До коментар #1 от "незнайко":

    Хибрида явно е по тежък...направи си изводите сам 🤣
  • 9 гост

    26 2 Отговор
    аз не съм срещал много лосове
  • 10 grot

    23 51 Отговор
    От кога Тойота е хубав автомобил, винаги е бил посредствен!

    Коментиран от #13

  • 11 123

    15 29 Отговор
    Ей не се научиха Тойота да правят автомобили. Само Ленд Крузъра не е лош, ама дизайна е дървен и ръбест. Някак си по японски пластмасов и ретро.

    Коментиран от #24

  • 12 Възмутен

    24 6 Отговор
    Заради измислените им тестове дори Мерцедес вече не вози като Мерцедес.То са слаломи, то са обиколки по писти...все едно няма да ти напраскат глоба ако караш с повече от 90 извънградско.99% от шофьорите не могат да ползват пълните възможности на автомобила и никога няма и да им се наложи.
  • 13 липо

    11 23 Отговор

    До коментар #10 от "grot":

    Прав си тойотите се управлява от хора с пари и малко ум, много малко почти липсва.

    Коментиран от #14

  • 14 Ха ха

    38 7 Отговор

    До коментар #13 от "липо":

    Грешиш бъркаш тойота с БМВ и други немски кошници тях ги управляват хора с пари малко ум и малки пишки с една дума комплексари

    Коментиран от #16

  • 15 Коги

    9 2 Отговор
    Кога ще видим 4runner в Европа? Защо продължават да ни пробутват този боклук, а нямаме 4runner и ние?
  • 16 Тъй кат’стане

    7 20 Отговор

    До коментар #14 от "Ха ха":

    Хмм,а Тойота ги управляват хора,които дали ще се качат на лагерна количка или истински автомобил им е все тая,абе с други думи льохмани :)
  • 17 Тошко

    3 5 Отговор
    Тестът се прави при скорост 77 ..82 км/ч. Така е за всички коли. Клипчета в тубата има много. Просто напишете - moose test. Гледайте скоростите. При много от тестовете, с увеличаване на 1 км/ч и автомобила губи стабилност. Точно около 79 км/ч им е границата. RAV4 си е недоразумение от всякъде, нито стабилност, нито проходимост. При увисване на една гума и спира, клипчета колкото щеш...
  • 18 Р. П. Р.

    4 1 Отговор
    Здр Тошко, пиша вторият си коментар през живота от един камион близо до лийдс, все тази, чета за равки от скоро, настоятелно се включваш, препоръчай ми някое 4по4 общо казано 70прц градско и останалите лов, роболов и средно стръмен квартал.
  • 19 Ххх

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "незнайко":

    Батерията е на пода съответно центъра на тежестта е по ниско
  • 20 1234

    2 1 Отговор
    ДА ГО НАПРАВЯТ СЪС 45 ОЩЕ ПО-ДОБРЕ ЩЕ Е !!! ДА НЕ ГОВОРИМ ЧЕ ЩОМ Е КИБРИТ ИМА ЕДНИ 150КГ. НА ПОДА
  • 21 гощо

    1 0 Отговор
    2 поколения назад на Тойота Хелиус-пикапа се дънят жестоко на този тест и от Тойота не предприемат нищо за устойчивоста му!!!
  • 22 вандал

    4 1 Отговор
    тойота рав4 1-2серия нямат нищо общо с тия новите градски сюв ,имам 2серия и е перфектна и по гори и в граа си е топ,а тия много плюещите явно не са карали тойота
  • 23 Дабе

    1 1 Отговор
    Ако Toyota не,кой ли е? Ха. Изключително мислен автомобил..Инженерно! Първо притежавайте,после ще говорите..никакви други кръшове ..
  • 24 Ланд крузер

    1 1 Отговор

    До коментар #11 от "123":

    Ланд крузерът е най-хубавата кола, която съм карал. Сравнявам между Мерцедес С-класа, Мицубиши лансер, Ауди 80 и други по-евтини марки.