Британската компания Swindon Powertrain представи комплект за самостоятелна замяна на двигател с вътрешно горене с електромотор. Системата позволява превръщането на традиционни превозни средства в електрически.
Комплектът е разработен в сътрудничество с производителя на електромотори iNetic, компанията Code и асоциацията на нишовите автопроизводители Niche Vehicle Network. Състои се от електромотор с мощност 109 к.с., инвертор, едностепенен редуктор и модул за охлаждане. Теглото на всички компоненти е 70 кг.
Комплектът не включва батерия, система за зареждане и управление на захранването - купувачът ще трябва да си ги набавя отделно. Електромоторът и блокът на силовата електроника имат защита против проникване на вода и могат да се използват в състава на хибридни задвижващи системи. Серийното производство започва през юни догодина.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гошето
Коментиран от #7, #32
14:51 21.10.2019
2 да да
14:52 21.10.2019
3 асо пика
15:05 21.10.2019
4 criminal
15:06 21.10.2019
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 гост
До коментар #5 от "Разбирача":
Еееех , мечти , мечти , от "разбирачи" , ама пишман , хахаххах !!15:11 21.10.2019
7 гост
До коментар #1 от "Гошето":
Само да ти напомня , че ВСИЧКИ водещи отбори в Ф 1 , включително тоя на Мерцедес , хахаххах , се намират в Англия !!!! Включително заводите им , в които се произвеждат и болидите и двигателите и всичко останало за тях !!!! И що така бе , нане , мани , мани !!!Коментиран от #20
15:15 21.10.2019
8 Миризлив пор
15:44 21.10.2019
9 Миризлив пор
До коментар #5 от "Разбирача":
Само къде водорода не се ползва с ДВГ а в горивни клетки които произвеждат електричество с което се захранва електродвигател.15:46 21.10.2019
10 хибридко
Коментиран от #13
15:56 21.10.2019
11 Random
16:03 21.10.2019
12 Ивайло
Коментиран от #14
16:07 21.10.2019
13 Ивайло
До коментар #10 от "хибридко":
Да, ще им произвеждаме батерийки "Никопол", тея с хартиената обвивка!!! Хахаха!!! ;)))16:19 21.10.2019
14 Не е
До коментар #12 от "Ивайло":
След като ел. двигателите имат по-голяма сила (въртящ момент) и мощност, всъщност излиза че ДВГ е за джендъри и минаваме на мъжки коли. А за мъжки коли с 4 цилиндрови 20 годишни дизели, не е нужно да се говори.Коментиран от #16, #43
16:23 21.10.2019
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Миризлив пор
До коментар #14 от "Не е":
Теоретично си прав НО големия въртящ момент е свързан с голям ток, ако са ти сложили някоя хилава батерия с цел икономия то ще бъдеш ограничен по ток и резултатите с динамиката ще са меко казано плачевни. Не гледай тесли-те, там се слага всичко на макс с рекламна цел, вярно че ускоряват брутално НО никой не казва едно ускорение от 0 до 100 колко енергия използва и обикновено тази кола колко минава с нея като километри.Коментиран от #17, #37
16:40 21.10.2019
17 Да така е
До коментар #16 от "Миризлив пор":
Прав си, но едно ускорение при ДВГ също никой не го смята. При коли с разход 5-6 литра, на 100, колко скача разхода при подаване на газ. Гледал ли си на таблото? А при скорост от 200 км/ч тази кола, която гори 5-6, не гори по-малко от 15 среден разход.Коментиран от #18, #26
16:46 21.10.2019
18 XYZ
До коментар #17 от "Да така е":
Да, но ако след 40-50 мощни ускорения ни свърши бензина/електричеството аз сипвам бензин за една минута, докато електричара чака един час да заредиКоментиран от #21, #22, #36
17:25 21.10.2019
19 8559
17:25 21.10.2019
20 Стига бе!
До коментар #7 от "гост":
Маранело май не е на островаКоментиран от #24, #27
17:29 21.10.2019
21 Е ми да
До коментар #18 от "XYZ":
Е, ми да то това най-важното, да направиш мощните ускорения. Ти след толкова ускорения си за смяна на масло.Коментиран от #23
17:46 21.10.2019
22 за гъби съм
До коментар #18 от "XYZ":
Абе нека да лепа аз под 3 сек 0-100 с Теслата, пък после грам не ми пречи да си я зареждам докато мацката надува на дядо кавала да се успокои. Ти с бензина или нафтата ще направиш 2 лаунча и ще ти гръмне скоростната и няма да ти я покрива гаранцията. 6 месеца ще ти заминат в разправии и ще си платиш като поп колкото за половин Тесла за ремонт. Кога беше по-добре питам :)Коментиран от #25, #41
17:53 21.10.2019
23 XYZ
До коментар #21 от "Е ми да":
По тази логика ако аз съм за смяна на масло ти ще си за смяна на батерии18:02 21.10.2019
24 гост
До коментар #20 от "Стига бе!":
А Милтън Кийс , Бракли , Уокинг , Вантейдж , Енстоун , Силвърстоун и Банбъри къде са ?? А сигурно и Маранело е в Германия , а ??18:04 21.10.2019
25 XYZ
До коментар #22 от "за гъби съм":
Ще ми гръмне скоростната кутия ако карам Дачия или Мерцедес, ха ха18:04 21.10.2019
26 Миризлив пор
До коментар #17 от "Да така е":
Абсолютно си прав НО е необходимо двигателя да може да отработи тази мощност и естествено да бъде "добре нахранен". Ако батерията ти не може да отдаде този ток по редици причини то и двигателя няма как да отдаде тази мощност. Все едно при ДВГ помпата в резервоара да няма дебит - двигателя вика "искам 30" а отзад се чува "глей си работата повече от 15 не пускам" дали ще ускорява ДВГ-то според теб? Въпрос на време е, да видим кой какво ще пусне на пазара и на къде ще отидат работите.18:14 21.10.2019
27 гост
До коментар #20 от "Стига бе!":
Между другото в Италия са даже два , в Швейцария (която не произвежда автомобили) един , а виж в Германия НИТО ЕДИН , хахха !!19:09 21.10.2019
28 Наглост
И тогава ви казах, но ще го кажа и сега:
Не може в "ЗАПАДналите" държви да си поДправяш, модифицираш или даже да си ремонтираш апартамента сам! Изисква се "диплома" за извършване на съответната дейност! Иска се "оторизация", защото някой трябва да носи отговорност за всяка една промяна в каквото и да било. Крушка не може да си сменяш у дома и това да е законно, освен ако не си "освидетелстван" ел. техник.
Нека ел.джендерюхите да сънуват розови полюции, че ще си сменят ДВГ-то с ел.мотор.
Кой ще ви го регистрира това,дори ив БГ, където двигателя все още се води под номер (изисква се от КАТ и в сервиза ми на ден идват поне 3-4 коли, да им потвърдим тоя номер, че катаджиите не им се знаимава да го търсят)". Големи ел-шматки сте и такива ще си останете! А нас, в сервизния бранш не ни мислете. Ел-карите си имат всичко друго., каквото имат и сегашните автомобили. Разберете, че това което го нямат (ДВГ и скоростни кутии), това от поне 10 години не се ремонтира и по конвенционалните коли. Един основен ремонт на ДВГ е в порядъка на 2-3-4000лв. Никой вече не го прави, така че не ни мислете! Мислете за пъпчивите пубери, дето ще ви "оправят" електрониката на електричките! Ние вече с,е се ориентираи и имаме подходяши кадри (наети).
Коментиран от #34, #35
20:33 21.10.2019
29 Ото
Коментиран от #31, #33, #51
20:46 21.10.2019
30 Истината Боли
21:00 21.10.2019
31 ахаха
До коментар #29 от "Ото":
4 членно семейство с минимум 2 автомобила!!! Максимум 6,нали?иначе няма да бъде екологично. Колкото повече, по-екологично, нали.21:00 21.10.2019
32 Хасан
До коментар #1 от "Гошето":
Много по добре от руско21:00 21.10.2019
33 Хасан643
До коментар #29 от "Ото":
Ти да не си роднина на Ванга бе21:02 21.10.2019
34 Еееее
До коментар #28 от "Наглост":
Той двигателя, да не е само за основен ремонт, разход. Смяна на свещи, кабели, масло, филтри, антифризи, егр, гърнета, дпф, съединители и мн. мн. други,също са си разходи.21:05 21.10.2019
35 Миризлив пор
До коментар #28 от "Наглост":
Във нормалните страни си прав, но там си има и сертифицирани сервизи които биха свършили дадената дейност, специално за Англия има и възможност за регистрация ако си го направил сам. Проблема съм го казал - тотална забрана на дизели по центровете на големите градове, забрана за автомобили под евро 5 а се говори и за такива под евро 6. Много от двигателите са "еднократни" както си описал - около 250 000 и го хвърляш съединител турбина и дюзи струват повече от колкото да купиш нова кола така е сметнато че всичко се предава едновременно. Въпреки че има много хора които ползват обществения транспот има и много на които автомобилите им трябват а не им се дават пари за кола която ще остарее морално за по-малко от 5 години.Коментиран от #38, #40
21:43 21.10.2019
36 Язе
До коментар #18 от "XYZ":
Забравяш,че на миксера ще прегрее батерията и ще чакаш и да се охлади.Иначе в авариен режим и тоя с колелото ще те мине.22:57 21.10.2019
37 Ами
До коментар #16 от "Миризлив пор":
Има и други неща топ гиър нали набутва директно генератор дизел. Нарочно го оставиха да дими вътре да се плаши народа. Да не питаш колко харчи и защо няма ремъци и др боклуци.00:21 22.10.2019
38 гост
До коментар #35 от "Миризлив пор":
Само у нас може да изкормиш дизела и да минаваш без проблеми ГТП, защото проверката е само театър, без реално отчитане и контрол. В Германия като минаваш преглед и човека почуква отдолу с отверката, като усети ръжда и му влезе отверката в някоя дупка въобще не минаваш прегледа, а у нас се движат коли без прагове и вежди, което е грубо нарушение на сигурността и здравината, ала никой не го интересува. При нас по пътищата почти не се диша, аз се задушавам, понеже се придвижвам с велосипед и виждам директно каква смрад е и какви пушилки се вдигат. Не знам политиците какво чакат, за да премахнат тази отрова, говорят за какво ли не, а за директното тровене в резултат от безхаберието на хората никой и дума не обелва. Хора, ще загинем от простащина и дебилизъм, защото ако аз отида и започна да правя проблем на съседите ще стане само конфликт, държавата е тази, която трябва да помогне и да се намеси, всяка европейска страна действа, ето забраните за дизели се обсъдиха и приеха за броени месеци, а у нас задуха.Коментиран от #45, #47
08:07 22.10.2019
39 Равносметка
08:14 22.10.2019
40 Наглост
До коментар #35 от "Миризлив пор":
Ето къде се крие разковничето! Ти сам си го казал, но не знам дали го разбираш и най-вече, дали другите го разбират."Всичко е направено да се предаде едновременно след 250000км."
А именно: Принуждаването към "консуматорско общество". КАкво ще стане ако на са 250000 а 2 милиона км. ? Производителя няма да трупа огромни печалби, но ще се подобри екологията. Защото за производството на един автомобил се измърсява едно, а за 5 коли е пет пъти повече.
Ето там трябва да се налагат рестрикциите ( в производството), а не да ми се събират на симпозиуми и да решават с какви данъци да обложат робите!
Коментиран от #44
08:30 22.10.2019
41 Гъбарко
До коментар #22 от "за гъби съм":
Гъбите "пироговки" ли са или "малашевки"....?10:36 22.10.2019
42 чичо рук
10:43 22.10.2019
43 БАРО
До коментар #14 от "Не е":
Много е мъжко да изкачваш Черни връх от Хемус нагоре с спарка с Някъде около шест и половина километра в час щото токът ти е стигнал само до НДК12:35 22.10.2019
44 Миризлив пор
До коментар #40 от "Наглост":
Ай честито, в центъра на Букурещ забраняват движението на автомобили под Евро3 и ще има винетки за влизане. Щом там е така, очаквайте и тук подобен цирк.13:03 22.10.2019
45 Бачо от Бабачково
До коментар #38 от "гост":
Ногу си прав пич, ма на кой му пука бе?!? Важното е кинтите да се въртят и утаяват в правилните каси и сметки... Раята кучета я яли!!!14:49 22.10.2019
46 Jack Bauer
14:53 22.10.2019
47 аман от професоре
До коментар #38 от "гост":
Ха, колело ми карал, кат нямаш пари за кола, сите ли требе заради теб пеш да ходиме? Забогатей па ако щеш електро-ЛОКОМОТИВ си купи! Аз, това имам - пари за 10 годишен дизел. А ти, кат щеш направи фирма, плащай ГОЛЯМИ заплати, та работниците ти да си купуват ''електрички''! Или нещо като - жизнен стандарт му викат!21:22 22.10.2019
48 Яж Жабетата Сам
12:42 23.10.2019
49 незнайко
17:24 23.10.2019
50 Иве
21:37 23.10.2019
51 Димов
До коментар #29 от "Ото":
"едно 4 члено семейство да има минимум 2 автомобила."...... Минимум???18:10 24.10.2019