Last news in Fakti

21 Октомври, 2019 14:45 22 468 51

Нов комплект за електрифициране на коли с ДВГ

  • swindon powertrain-
  • inetic-
  • конверсия-
  • електромобил

Британската компания Swindon Powertrain представи комплект за самостоятелна замяна на двигател с вътрешно горене с електромотор. Системата позволява превръщането на традиционни превозни средства в електрически.

Комплектът е разработен в сътрудничество с производителя на електромотори iNetic, компанията Code и асоциацията на нишовите автопроизводители Niche Vehicle Network. Състои се от електромотор с мощност 109 к.с., инвертор, едностепенен редуктор и модул за охлаждане. Теглото на всички компоненти е 70 кг.

Комплектът не включва батерия, система за зареждане и управление на захранването - купувачът ще трябва да си ги набавя отделно. Електромоторът и блокът на силовата електроника имат защита против проникване на вода и могат да се използват в състава на хибридни задвижващи системи. Серийното производство започва през юни догодина.

Нов комплект за електрифициране на коли с ДВГ


Поставете оценка:
Оценка 2.6 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гошето

    65 21 Отговор
    Щом е британско мани...

    Коментиран от #7, #32

  • 2 да да

    94 11 Отговор
    ако не предлагат цялостен комлект с батерии - могат да си го заврат това отзад !
  • 3 асо пика

    27 4 Отговор
    е супер, ще си купя едно за колелото, тамън ще си го карам без книжка
  • 4 criminal

    57 6 Отговор
    Продавам запазен Ягуар ....... Малко няма двигател, задно ляво колело и предна дясна полуоска ама копувачът ще си ги набави допълнително........
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 гост

    15 16 Отговор

    До коментар #5 от "Разбирача":

    Еееех , мечти , мечти , от "разбирачи" , ама пишман , хахаххах !!
  • 7 гост

    23 28 Отговор

    До коментар #1 от "Гошето":

    Само да ти напомня , че ВСИЧКИ водещи отбори в Ф 1 , включително тоя на Мерцедес , хахаххах , се намират в Англия !!!! Включително заводите им , в които се произвеждат и болидите и двигателите и всичко останало за тях !!!! И що така бе , нане , мани , мани !!!

    Коментиран от #20

  • 8 Миризлив пор

    11 2 Отговор
    Самата идея не е никак лоша, все пак да видим какви батерии за конверсията ще пуснат. И колко ще излезе за един автомобил като крайна цена. Все пак проблема с допуска на автомобили по стари от 5 години в центровете на големите градове е голям. Като сложим и относително малкия пробег на автомобилите е добра алтернатива.
  • 9 Миризлив пор

    9 5 Отговор

    До коментар #5 от "Разбирача":

    Само къде водорода не се ползва с ДВГ а в горивни клетки които произвеждат електричество с което се захранва електродвигател.
  • 10 хибридко

    31 1 Отговор
    Абе батерийте нии ша ги прайме бе!Нали Бибитко така казА.

    Коментиран от #13

  • 11 Random

    11 1 Отговор
    Аз пък да ти напомня че острова е най-близо до америките където също има състезания. Заводите се обзалагам че работят с чужди части и работници
  • 12 Ивайло

    21 20 Отговор
    Нов комплект за превръщане на нормален автомобил в джендърски автомобил!!! Хахаха!!! Айде не мерси!!!

    Коментиран от #14

  • 13 Ивайло

    12 5 Отговор

    До коментар #10 от "хибридко":

    Да, ще им произвеждаме батерийки "Никопол", тея с хартиената обвивка!!! Хахаха!!! ;)))
  • 14 Не е

    7 13 Отговор

    До коментар #12 от "Ивайло":

    След като ел. двигателите имат по-голяма сила (въртящ момент) и мощност, всъщност излиза че ДВГ е за джендъри и минаваме на мъжки коли. А за мъжки коли с 4 цилиндрови 20 годишни дизели, не е нужно да се говори.

    Коментиран от #16, #43

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Миризлив пор

    21 3 Отговор

    До коментар #14 от "Не е":

    Теоретично си прав НО големия въртящ момент е свързан с голям ток, ако са ти сложили някоя хилава батерия с цел икономия то ще бъдеш ограничен по ток и резултатите с динамиката ще са меко казано плачевни. Не гледай тесли-те, там се слага всичко на макс с рекламна цел, вярно че ускоряват брутално НО никой не казва едно ускорение от 0 до 100 колко енергия използва и обикновено тази кола колко минава с нея като километри.

    Коментиран от #17, #37

  • 17 Да така е

    14 7 Отговор

    До коментар #16 от "Миризлив пор":

    Прав си, но едно ускорение при ДВГ също никой не го смята. При коли с разход 5-6 литра, на 100, колко скача разхода при подаване на газ. Гледал ли си на таблото? А при скорост от 200 км/ч тази кола, която гори 5-6, не гори по-малко от 15 среден разход.

    Коментиран от #18, #26

  • 18 XYZ

    17 7 Отговор

    До коментар #17 от "Да така е":

    Да, но ако след 40-50 мощни ускорения ни свърши бензина/електричеството аз сипвам бензин за една минута, докато електричара чака един час да зареди

    Коментиран от #21, #22, #36

  • 19 8559

    3 0 Отговор
    Кoмплeктът e рaзрaбoтeн в cътрудничecтвo c прoизвoдитeля нa eлeктрoмoтoри iNеtiс, кoмпaниятa Соdе и acoциaциятa нa нишoвитe aвтoпрoизвoдитeли Niсhе Vеhiсlе Nеtwоrk ...каквото и да значи това
  • 20 Стига бе!

    6 1 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Маранело май не е на острова

    Коментиран от #24, #27

  • 21 Е ми да

    3 6 Отговор

    До коментар #18 от "XYZ":

    Е, ми да то това най-важното, да направиш мощните ускорения. Ти след толкова ускорения си за смяна на масло.

    Коментиран от #23

  • 22 за гъби съм

    11 18 Отговор

    До коментар #18 от "XYZ":

    Абе нека да лепа аз под 3 сек 0-100 с Теслата, пък после грам не ми пречи да си я зареждам докато мацката надува на дядо кавала да се успокои. Ти с бензина или нафтата ще направиш 2 лаунча и ще ти гръмне скоростната и няма да ти я покрива гаранцията. 6 месеца ще ти заминат в разправии и ще си платиш като поп колкото за половин Тесла за ремонт. Кога беше по-добре питам :)

    Коментиран от #25, #41

  • 23 XYZ

    22 4 Отговор

    До коментар #21 от "Е ми да":

    По тази логика ако аз съм за смяна на масло ти ще си за смяна на батерии
  • 24 гост

    4 5 Отговор

    До коментар #20 от "Стига бе!":

    А Милтън Кийс , Бракли , Уокинг , Вантейдж , Енстоун , Силвърстоун и Банбъри къде са ?? А сигурно и Маранело е в Германия , а ??
  • 25 XYZ

    10 3 Отговор

    До коментар #22 от "за гъби съм":

    Ще ми гръмне скоростната кутия ако карам Дачия или Мерцедес, ха ха
  • 26 Миризлив пор

    9 1 Отговор

    До коментар #17 от "Да така е":

    Абсолютно си прав НО е необходимо двигателя да може да отработи тази мощност и естествено да бъде "добре нахранен". Ако батерията ти не може да отдаде този ток по редици причини то и двигателя няма как да отдаде тази мощност. Все едно при ДВГ помпата в резервоара да няма дебит - двигателя вика "искам 30" а отзад се чува "глей си работата повече от 15 не пускам" дали ще ускорява ДВГ-то според теб? Въпрос на време е, да видим кой какво ще пусне на пазара и на къде ще отидат работите.
  • 27 гост

    4 1 Отговор

    До коментар #20 от "Стига бе!":

    Между другото в Италия са даже два , в Швейцария (която не произвежда автомобили) един , а виж в Германия НИТО ЕДИН , хахха !!
  • 28 Наглост

    5 3 Отговор
    Абе, вие, вчера пак някакви такива локуми разтягахте за някакво си В-8 с ел.мотор.
    И тогава ви казах, но ще го кажа и сега:
    Не може в "ЗАПАДналите" държви да си поДправяш, модифицираш или даже да си ремонтираш апартамента сам! Изисква се "диплома" за извършване на съответната дейност! Иска се "оторизация", защото някой трябва да носи отговорност за всяка една промяна в каквото и да било. Крушка не може да си сменяш у дома и това да е законно, освен ако не си "освидетелстван" ел. техник.
    Нека ел.джендерюхите да сънуват розови полюции, че ще си сменят ДВГ-то с ел.мотор.
    Кой ще ви го регистрира това,дори ив БГ, където двигателя все още се води под номер (изисква се от КАТ и в сервиза ми на ден идват поне 3-4 коли, да им потвърдим тоя номер, че катаджиите не им се знаимава да го търсят)". Големи ел-шматки сте и такива ще си останете! А нас, в сервизния бранш не ни мислете. Ел-карите си имат всичко друго., каквото имат и сегашните автомобили. Разберете, че това което го нямат (ДВГ и скоростни кутии), това от поне 10 години не се ремонтира и по конвенционалните коли. Един основен ремонт на ДВГ е в порядъка на 2-3-4000лв. Никой вече не го прави, така че не ни мислете! Мислете за пъпчивите пубери, дето ще ви "оправят" електрониката на електричките! Ние вече с,е се ориентираи и имаме подходяши кадри (наети).

    Коментиран от #34, #35

  • 29 Ото

    4 1 Отговор
    Това което се пише за електромобилите в близките 20 години няма да има нещо съществено в развитието им. За сега най добрия вариант за ограничаване на замърсяването са хибридните автомобили макар че и те не са развити достатъчно. Според мен по добър вариант за ограничаване на замърсяването за сега е да се намалят автомобилите. Например едно 4 члено семейство да има минимум 2 автомобила. Не налагам мнението си просто давам пример.

    Коментиран от #31, #33, #51

  • 30 Истината Боли

    1 1 Отговор
    Слагам от мултицета 9V батерия и газ....
  • 31 ахаха

    3 1 Отговор

    До коментар #29 от "Ото":

    4 членно семейство с минимум 2 автомобила!!! Максимум 6,нали?иначе няма да бъде екологично. Колкото повече, по-екологично, нали.
  • 32 Хасан

    0 4 Отговор

    До коментар #1 от "Гошето":

    Много по добре от руско
  • 33 Хасан643

    1 1 Отговор

    До коментар #29 от "Ото":

    Ти да не си роднина на Ванга бе
  • 34 Еееее

    4 1 Отговор

    До коментар #28 от "Наглост":

    Той двигателя, да не е само за основен ремонт, разход. Смяна на свещи, кабели, масло, филтри, антифризи, егр, гърнета, дпф, съединители и мн. мн. други,също са си разходи.
  • 35 Миризлив пор

    5 5 Отговор

    До коментар #28 от "Наглост":

    Във нормалните страни си прав, но там си има и сертифицирани сервизи които биха свършили дадената дейност, специално за Англия има и възможност за регистрация ако си го направил сам. Проблема съм го казал - тотална забрана на дизели по центровете на големите градове, забрана за автомобили под евро 5 а се говори и за такива под евро 6. Много от двигателите са "еднократни" както си описал - около 250 000 и го хвърляш съединител турбина и дюзи струват повече от колкото да купиш нова кола така е сметнато че всичко се предава едновременно. Въпреки че има много хора които ползват обществения транспот има и много на които автомобилите им трябват а не им се дават пари за кола която ще остарее морално за по-малко от 5 години.

    Коментиран от #38, #40

  • 36 Язе

    5 1 Отговор

    До коментар #18 от "XYZ":

    Забравяш,че на миксера ще прегрее батерията и ще чакаш и да се охлади.Иначе в авариен режим и тоя с колелото ще те мине.
  • 37 Ами

    1 1 Отговор

    До коментар #16 от "Миризлив пор":

    Има и други неща топ гиър нали набутва директно генератор дизел. Нарочно го оставиха да дими вътре да се плаши народа. Да не питаш колко харчи и защо няма ремъци и др боклуци.
  • 38 гост

    8 3 Отговор

    До коментар #35 от "Миризлив пор":

    Само у нас може да изкормиш дизела и да минаваш без проблеми ГТП, защото проверката е само театър, без реално отчитане и контрол. В Германия като минаваш преглед и човека почуква отдолу с отверката, като усети ръжда и му влезе отверката в някоя дупка въобще не минаваш прегледа, а у нас се движат коли без прагове и вежди, което е грубо нарушение на сигурността и здравината, ала никой не го интересува. При нас по пътищата почти не се диша, аз се задушавам, понеже се придвижвам с велосипед и виждам директно каква смрад е и какви пушилки се вдигат. Не знам политиците какво чакат, за да премахнат тази отрова, говорят за какво ли не, а за директното тровене в резултат от безхаберието на хората никой и дума не обелва. Хора, ще загинем от простащина и дебилизъм, защото ако аз отида и започна да правя проблем на съседите ще стане само конфликт, държавата е тази, която трябва да помогне и да се намеси, всяка европейска страна действа, ето забраните за дизели се обсъдиха и приеха за броени месеци, а у нас задуха.

    Коментиран от #45, #47

  • 39 Равносметка

    4 4 Отговор
    Истинският български ,,мъж,, тежи над 150 кг., Кара премиум автомобил (1989 г.) с 350 коня и минимум шестак от 3,5 кубика. Носи 300 г. ланци на врата и по китките си. Мирише на пор и е циганин. Основното образование е непрепоръчително. Желателно е да е в измамнически бизнес. Те тва е!
  • 40 Наглост

    11 0 Отговор

    До коментар #35 от "Миризлив пор":

    Ето къде се крие разковничето! Ти сам си го казал, но не знам дали го разбираш и най-вече, дали другите го разбират.
    "Всичко е направено да се предаде едновременно след 250000км."
    А именно: Принуждаването към "консуматорско общество". КАкво ще стане ако на са 250000 а 2 милиона км. ? Производителя няма да трупа огромни печалби, но ще се подобри екологията. Защото за производството на един автомобил се измърсява едно, а за 5 коли е пет пъти повече.
    Ето там трябва да се налагат рестрикциите ( в производството), а не да ми се събират на симпозиуми и да решават с какви данъци да обложат робите!

    Коментиран от #44

  • 41 Гъбарко

    3 0 Отговор

    До коментар #22 от "за гъби съм":

    Гъбите "пироговки" ли са или "малашевки"....?
  • 42 чичо рук

    0 0 Отговор
    Чух, че щели да правят завод в РъБъ! Щото ЩЕ сме имали и завод за батерии! Има логика, нали? Баце го тури у предизборната програма на Картофелия!
  • 43 БАРО

    2 2 Отговор

    До коментар #14 от "Не е":

    Много е мъжко да изкачваш Черни връх от Хемус нагоре с спарка с Някъде около шест и половина километра в час щото токът ти е стигнал само до НДК
  • 44 Миризлив пор

    3 2 Отговор

    До коментар #40 от "Наглост":

    Ай честито, в центъра на Букурещ забраняват движението на автомобили под Евро3 и ще има винетки за влизане. Щом там е така, очаквайте и тук подобен цирк.
  • 45 Бачо от Бабачково

    2 0 Отговор

    До коментар #38 от "гост":

    Ногу си прав пич, ма на кой му пука бе?!? Важното е кинтите да се въртят и утаяват в правилните каси и сметки... Раята кучета я яли!!!
  • 46 Jack Bauer

    1 0 Отговор
    Това са само половината части, след като липсват батерия, управление на захранването и зарядно.
  • 47 аман от професоре

    6 0 Отговор

    До коментар #38 от "гост":

    Ха, колело ми карал, кат нямаш пари за кола, сите ли требе заради теб пеш да ходиме? Забогатей па ако щеш електро-ЛОКОМОТИВ си купи! Аз, това имам - пари за 10 годишен дизел. А ти, кат щеш направи фирма, плащай ГОЛЯМИ заплати, та работниците ти да си купуват ''електрички''! Или нещо като - жизнен стандарт му викат!
  • 48 Яж Жабетата Сам

    4 0 Отговор
    Очакваме евтини китове в Баумакс, Бриколаж, "Направи си сам", "Млад техник" и възобновяване на ТНТМ ( Техническото и научно творчество за младежта)
  • 49 незнайко

    1 0 Отговор
    Цената ако е повече от 5000 евро никой няма да купи !!! Китайците ще направят по евтин заместител !!!
  • 50 Иве

    0 0 Отговор
    Ще ги пускат ли в OLX.😁
  • 51 Димов

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "Ото":

    "едно 4 члено семейство да има минимум 2 автомобила."...... Минимум???