Ден след като Илон Мъск съобщи, че четвъртата гигафабрика на Tesla ще бъде в Германия, най-големият немски производител Volkswagen отвръща с удар в обратна географска посока. Концернът от Волфсбург обяви, че ще инвестира $800 млн. (€727 млн.) в разширяването на завода си в Чатануга, щата Тенеси, за производство на електромобили за американския пазар.
Плановете за модернизацията предвиждат нов цех за каросерии с площ 52 397 м2 и наемането на 1 000 нови работници. Новите мощности трябва да заработят през 2022 г., когато освен Atlas, Atlas Cross Sport и Passat в Чатануга ще започне производството на електрическия кросоувър ID.4 и батериите за него. Цехът за акумулатори ще бъде с площ 18 395 м2.
Наемането на нови служители ще започне още догодина, за да има достатъчно време за обучението им. Ще бъдат обявени свободни позиции за административен персонал, технически ръководители и инженери с профил електротехника, механика, производство, химия, софтуер и контрол на качеството.
Volkswagen ID.4 ще бъде представен официално през февруари, което предполага дебют на автомобилното изложение в Чикаго. Серийното производство ще започне в Цвикау. Малко по-късно моделът ще се качи на поточните линии във фабриките на Volkswagen в Антин и Фошан.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Илан Мъск съм
15:37 14.11.2019
2 Хаха
Коментиран от #6, #7, #9, #20
15:38 14.11.2019
3 Факт
Коментиран от #13
15:39 14.11.2019
4 Последния софиянец
15:40 14.11.2019
5 АУДИттрс420
15:40 14.11.2019
6 pepy
До коментар #2 от "Хаха":
Ако нямаш акции на Tesla какво те боли, а ако имаш - продавай...15:55 14.11.2019
7 Хаха
До коментар #2 от "Хаха":
На мен ми изглежда обратното.16:01 14.11.2019
8 Бако
16:04 14.11.2019
9 гост
До коментар #2 от "Хаха":
Ха ха , ама освен произвеждане има и продаване !! И тоя път не малолитражки "чист дизел" по 15-20 000 долара като досега , а електромобили в класа на Модел 3 и в директна конкуренция с него ! Те досега с корейците не можаха да се преборят в САЩ и продават три пъти по-малко от тях , та щели да се конкурират с Тесла със смешката ID 3 , хахахахах !!19:05 14.11.2019
10 ФауВе
21:24 14.11.2019
11 Пфу
21:59 14.11.2019
12 Да да
23:20 14.11.2019
13 Факт е че
До коментар #3 от "Факт":
Телефоните нямаха бъдеще компютрите също интернета и той,и още куп неща.Ти си голяма работа!Явно тук си писал от някво устройство което и то е нямало бъдеще.Не мисли карай си колелото за сега пък по натам ще видим.10:36 15.11.2019
14 kjl
Коментиран от #15
10:38 15.11.2019
15 гост
До коментар #14 от "kjl":
За да не давам линкове ще изброя само няколко цифри , всеки може да ги намери в нета !! ПАРИЧНИ СРЕДСТВА В БРОЙ за последните три тримесечия на Тесла !!! 03.2019 г - 2,2 милиарда долара ! 06.2019 г - 4,95 милиарда долара +121% ! 09.2019 г - 5,34 милиарда долара + 79% !!!! Пак повтарям , парични средства В БРОЙ ВЪВ БАНКАТА !!!! Пазарна капитализация 63 милиарда , пазарна капитализация Ауди 34 милиарда , пазарна капитализация БМВ 48 милиарда , пазарна капитализация Газпром (!!!!!) 84 милиарда !!! Това ако му викаш закъсала компания , хахаххахахха !!!Коментиран от #16
13:35 15.11.2019
16 kjl
До коментар #15 от "гост":
Според вас, компания която трудно и некачествено произвежда 300 000 електрокара годишно е нормално и борсово оправдано да има "капитализация" два пъти по-висока от Ауди, която произвежда 2 000 000. Или тя да е по-висока от тази на БМВ които произвеждат над два милиона!!! Това единствено доказва фалшивоста на борсите.Коментиран от #18, #21
15:47 15.11.2019
17 Ba6 Maistora
17:23 15.11.2019
18 smeeeeh
До коментар #16 от "kjl":
Акциите са на база потенциален растеж а не върху текущ баланс.Сега отваряй гугъла и провери какво значат сложните думички в горното изречение.
Следващия урок ще ти го преподам срещу 50 лв.
18:11 15.11.2019
19 бай Даньо
18:45 15.11.2019
20 бай Даньо
До коментар #2 от "Хаха":
Теслите не фалират . Всъшност консенсуса сред борсовите специалисти е че вече не стои въпроса за оцеляването им. Съвсем не случайно акциите им се вдигнаха 30% за 2 месеца. Става интерсно но акциите са доста надути за да влизаш точно сега в тая игра.18:50 15.11.2019
21 гост
До коментар #16 от "kjl":
Компанията , дето произвеждала 2 000 000 след грандиозни реклами и 6 години подготовка тази година успя да продаде малко повече от14 000 (хиляди , не стотици хиляди) електромобила , срещу около 400 000 за Тесла , дето щеше да я "убива" !!! Догодина няма да продаде и толкова , щото всички сравнителни тестове показаха , че е по-зле дори от Ягуар и Хюндай , да не говорим за Тесла! А тия бройки не стигат да си плати само рекламите ! След десетина години тия 2 милиона пушилника ще са се стопили на най-много 200 000 , ако въобще не са забранени , както обявиха вече половината държави в Европа !! И с тоя пълен провал при електромобилите какво ще "произвежда " ??? Не е ли време да вденеш , че да произведеш конкурентен електромобил няма нищо общо с това да произведеш пушилник и тия 2 000 000 не значат абсолютно нищо !!
01:27 17.11.2019