Last news in Fakti

14 Ноември, 2019 15:29 3 349 21

Volkswagen ще произвежда електромобили в САЩ

  • volkswagen-
  • завод-
  • фабрика-
  • електромобил-
  • id.4-
  • сащ

Ден след като Илон Мъск съобщи, че четвъртата гигафабрика на Tesla ще бъде в Германия, най-големият немски производител Volkswagen отвръща с удар в обратна географска посока. Концернът от Волфсбург обяви, че ще инвестира $800 млн. (€727 млн.) в разширяването на завода си в Чатануга, щата Тенеси, за производство на електромобили за американския пазар.

Плановете за модернизацията предвиждат нов цех за каросерии с площ 52 397 м2 и наемането на 1 000 нови работници. Новите мощности трябва да заработят през 2022 г., когато освен Atlas, Atlas Cross Sport и Passat в Чатануга ще започне производството на електрическия кросоувър ID.4 и батериите за него. Цехът за акумулатори ще бъде с площ 18 395 м2.

Наемането на нови служители ще започне още догодина, за да има достатъчно време за обучението им. Ще бъдат обявени свободни позиции за административен персонал, технически ръководители и инженери с профил електротехника, механика, производство, химия, софтуер и контрол на качеството.

Volkswagen ID.4 ще бъде представен официално през февруари, което предполага дебют на автомобилното изложение в Чикаго. Серийното производство ще започне в Цвикау. Малко по-късно моделът ще се качи на поточните линии във фабриките на Volkswagen в Антин и Фошан.


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 4 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Илан Мъск съм

    11 11 Отговор
    Леле .... ще обява фалит скоро ! ☹😨 не мога да се меря с тях !
  • 2 Хаха

    12 16 Отговор
    Теслите фалират ;)

    Коментиран от #6, #7, #9, #20

  • 3 Факт

    10 19 Отговор
    Електро колите нямат бъдеще и това е факт

    Коментиран от #13

  • 4 Последния софиянец

    8 1 Отговор
    Поне няма да имат проблеми с емисиите.
  • 5 АУДИттрс420

    11 2 Отговор
    Бате бойко изтърва ги
  • 6 pepy

    11 2 Отговор

    До коментар #2 от "Хаха":

    Ако нямаш акции на Tesla какво те боли, а ако имаш - продавай...
  • 7 Хаха

    10 4 Отговор

    До коментар #2 от "Хаха":

    На мен ми изглежда обратното.
  • 8 Бако

    18 5 Отговор
    Сега остава оня плужек Плевньо да излезе и да каже че все още имаме шанс заводът да е у нас.
  • 9 гост

    8 3 Отговор

    До коментар #2 от "Хаха":

    Ха ха , ама освен произвеждане има и продаване !! И тоя път не малолитражки "чист дизел" по 15-20 000 долара като досега , а електромобили в класа на Модел 3 и в директна конкуренция с него ! Те досега с корейците не можаха да се преборят в САЩ и продават три пъти по-малко от тях , та щели да се конкурират с Тесла със смешката ID 3 , хахахахах !!
  • 10 ФауВе

    6 3 Отговор
    Почнаха да си цвъкат едни-други у дворовете.
  • 11 Пфу

    10 2 Отговор
    За сега само са казали, че имат планове. Има още 2 години докато решат къде ще е мястото, няколко години докато го построят и 1-2 години докато тръгне производството. Абе след 10 години започват производство.
  • 12 Да да

    5 1 Отговор
    Смех² 🤣🤣🤣🤣! Когато Тесла продават по 1 мил. елки на година, тогава ФВ може да продава по 100 000,ама е съмнително! Закъсняха катарците много! Франсетата ги водят, а вече и англетата! Ю. Корея и Япония също са пред катарците! Не че и китайците от Мерцедес се развиват де!
  • 13 Факт е че

    4 1 Отговор

    До коментар #3 от "Факт":

    Телефоните нямаха бъдеще компютрите също интернета и той,и още куп неща.Ти си голяма работа!Явно тук си писал от някво устройство което и то е нямало бъдеще.Не мисли карай си колелото за сега пък по натам ще видим.
  • 14 kjl

    3 4 Отговор
    Разликата е в това, че за Фолксваген 800 милиона не са пари. Ще построят завода междудругото. Когато произвеждаш и ПРОДАВАШ по 11 милиона автомобила на година, може да се заиграваш и с "бъдещето" по малко. Докато при Тесла не е точно така. Шест милиарда загуби, 150 милиона печалба, има лек недостиг на ликвидност. Или тя печалбата в съвремения капитализъм е пожелателна. Важното е да си кууул.

    Коментиран от #15

  • 15 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #14 от "kjl":

    За да не давам линкове ще изброя само няколко цифри , всеки може да ги намери в нета !! ПАРИЧНИ СРЕДСТВА В БРОЙ за последните три тримесечия на Тесла !!! 03.2019 г - 2,2 милиарда долара ! 06.2019 г - 4,95 милиарда долара +121% ! 09.2019 г - 5,34 милиарда долара + 79% !!!! Пак повтарям , парични средства В БРОЙ ВЪВ БАНКАТА !!!! Пазарна капитализация 63 милиарда , пазарна капитализация Ауди 34 милиарда , пазарна капитализация БМВ 48 милиарда , пазарна капитализация Газпром (!!!!!) 84 милиарда !!! Това ако му викаш закъсала компания , хахаххахахха !!!

    Коментиран от #16

  • 16 kjl

    2 4 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Според вас, компания която трудно и некачествено произвежда 300 000 електрокара годишно е нормално и борсово оправдано да има "капитализация" два пъти по-висока от Ауди, която произвежда 2 000 000. Или тя да е по-висока от тази на БМВ които произвеждат над два милиона!!! Това единствено доказва фалшивоста на борсите.

    Коментиран от #18, #21

  • 17 Ba6 Maistora

    1 0 Отговор
    Според мен това е в отговор на желанието на Илън Мъск да построи завод в Германия за някои от моделите си ..
  • 18 smeeeeh

    4 0 Отговор

    До коментар #16 от "kjl":

    Акциите са на база потенциален растеж а не върху текущ баланс.

    Сега отваряй гугъла и провери какво значат сложните думички в горното изречение.

    Следващия урок ще ти го преподам срещу 50 лв.
  • 19 бай Даньо

    5 0 Отговор
    Нищо няма да произвеждат вагините. Тия са само пълни с ПР акции , но реално са ниско технологична компания която ще избледнее и изчезне , благодарение на безумните си мениджъри. Ниско технологични са дори сравнени с БМВ! Нищо не могат да направят просто модела на бизнеса с бензинови коли е друг от бизнеса с електрически и старите компаннии няма как да се рзакрачат между двата модела , защото трябва да залъгват консуматорите да им купуват бензиновите траласници от който печелят пари и затова дизайнват нови и нови барутници. Да произведеш електрическа кола се иска технология която тия нямат и нямат възможност да добият - заети са с със стария си бизнес, това е . Старите компании ще си умрат като динозаврите и в това няма нищо чудно всеки нов бизнес идва с нови компании.
  • 20 бай Даньо

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "Хаха":

    Теслите не фалират . Всъшност консенсуса сред борсовите специалисти е че вече не стои въпроса за оцеляването им. Съвсем не случайно акциите им се вдигнаха 30% за 2 месеца. Става интерсно но акциите са доста надути за да влизаш точно сега в тая игра.
  • 21 гост

    3 1 Отговор

    До коментар #16 от "kjl":

    Компанията , дето произвеждала 2 000 000 след грандиозни реклами и 6 години подготовка тази година успя да продаде малко повече от
    14 000 (хиляди , не стотици хиляди) електромобила , срещу около 400 000 за Тесла , дето щеше да я "убива" !!! Догодина няма да продаде и толкова , щото всички сравнителни тестове показаха , че е по-зле дори от Ягуар и Хюндай , да не говорим за Тесла! А тия бройки не стигат да си плати само рекламите ! След десетина години тия 2 милиона пушилника ще са се стопили на най-много 200 000 , ако въобще не са забранени , както обявиха вече половината държави в Европа !! И с тоя пълен провал при електромобилите какво ще "произвежда " ??? Не е ли време да вденеш , че да произведеш конкурентен електромобил няма нищо общо с това да произведеш пушилник и тия 2 000 000 не значат абсолютно нищо !!