Last news in Fakti

6 Декември, 2019 12:05 13 007 8

Камионите Renault с нови T и D версии

  • камиони-
  • renault-
  • t-
  • d
Камионите Renault с нови T и D версии - 1

Камионите за превоз на дълги разстояния са оборудвани с двигатели DTI 11 и DTI 13 Euro 6 Версия D. И в двата случая е постигната оптимизация, като разходът на гориво е намален с 3% в сравнение с предходното поколение. 2020 версиите на Renault Trucks Т и Т High могат да се похвалят с нови високо ефективни оси и олекотени дискови спирачки, което подобрява още повече представянето им. Допълнителни настройки, които се активират като опция, водят до още 3% спестяване на гориво.

Камионите Renault с нови T и D версии

Renault Trucks T кабината предлага по-високо ниво на комфорт на водачите с подобрени текстилни седалки и кожен волан с три варианта на настройка. И тук, както и при T High кабината има увеличен капацитет за съхранение на вещи. През 2020 година като опция радиаторната решетка и страничните огледала могат да бъдат решени в черен или оранжев гланц.

Камионите Renault с нови T и D версии

За да се повиши още ефективността на двигателите Euro 6 Версия D, с които са оборудвани камионите за дистрибуция, за 2020 година производителят залага на подобрена 4G свързаност и съответно постоянна връзка със системата за управление на автопарка на Renault Trucks – Optifleet. Софтуерните решения Optifleet Check и Optifleet Map помагат за постоянен мониторинг на локацията в реално време и проверка на разхода. Като опция се предлага и пакетът Fuel Eco Pack с регулируем покривен дефлектор, автоматично изгасяне на двигателя при престой над 3 минути и оптимизации при спирачките, скоростната кутия и въздушните компресори, които целят още по-добри резултати.

Камионите Renault с нови T и D версии

Подобрения са търсени и що се отнася до сигурността на водачите. Стандартоното оборудване вече включва адаптивен круиз контрол (ACC), който поддържа безопасна дистанция от превозните средства отпред с автоматично регулиране на ускорението и спирането. 2020 версията на Renault Trucks D и D Wide вече разполага и със задни LED светлини. За най-високо ниво на сигурност като опция се предлага пакетът Protect Pack, който включва и помощ при движение на големи наклони, подобрена видимост и звукова сигнализация при движение на заден ход. Във 2020 версията интериорът на D и D Wide моделите е сериозно преработен с редизайн на таблото и нов волан. Добавени са поставки за таблет, втори смартфон и два USB-C порта и нова радио уредба.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Голям Слон

    8 11 Отговор
    Каквото и да правят, няма изглежда да имат скоро достоен заместник на легендата Magnum :-) А Рено Т не е лошо, но лично аз го позиционирам някъде малко след Iveco и много преди DAF.
  • 2 ....

    16 0 Отговор
    И от камиони ли разбираме вече, браво браво
  • 3 ИЗКЛЮЧИТЕЛНО

    5 11 Отговор
    ГРОЗНА КАБИНА !
  • 4 Иван Царски

    7 14 Отговор
    Да побързам да охладя феновете на емблемата наподобяваща женски полов орган,Не се радвайте рендаджии-любители на евтиното и ръждата,Рено тръкс НЯМА НИЩО ОБЩО с автомобилите Рено,всъщност са собственост на Волво Тръкс,както и Американската легенда Мак,междувпрочем;)

    Коментиран от #5

  • 5 стоян

    19 4 Отговор

    До коментар #4 от "Иван Царски":

    До 4 ком -Ало какви глупости пишеш -чети и тогава пиши -Рено е собственика на Волво и американския Мак=Преди 18 години закупиха цялата фирма Волво ,но камионите си останаха на Рено ,дори още има леки автомобили с двигатели на Рено -Но после се отърваха от леките автомобили като ги продадоха на Форд -а те на китайци

    Коментиран от #6

  • 6 МН.ЗНАЙКО

    7 2 Отговор

    До коментар #5 от "стоян":

    ...Волво карс никога,ама никога нее било едно със Волво тръкс и е опъки писаницата ти,Рено тръкс са отдавна умряла работа,фокат не идват шведите затва да не кажа 70%процента възли и агрегати у Рендето са Волво!Волво е лидер при камионите/аз съм Скания фен/
    и успоредно се опитва да наложи тея Рендета даже безпл.сервизиране гуми и т.н

    Коментиран от #7

  • 7 А бе фен след като

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "МН.ЗНАЙКО":

    твърдиш,че са собственост на Волво,а не на Рено,защо и откъде ще държат емблемата на Рено,а не сложат такава на Волво или измислят нещо друго. Зная,че има нещо между двете фирми,но да ми приказваш,че всичко е на Волво,това вече е заклета фенщина и нищо повече. А и когато миналата година Рено,като компания сдтана първа по производство на автомобили и изпревари Фолксваген спора беше,че последните бяха включили и камионите,а Рено не, и въпроса бе ако ги включат ги изпреварват пак,но все пак идваше реч за автомобили не камиони. От там си правя извода,че няма как да включиш това,което не е твое,а принадлежи на друг. Сещам се сега,че май договореността между Рено и Волво бяха Волво да отговаря за производството на камиони,но не и да е негов собственик. Фенството май замъглява погледа. И аз съм фен на Рено,но чак пък толкова е няма нужда.
  • 8 Blackthorn

    1 0 Отговор
    Хубаво си е камиончето само дето през тая решетка и камък, че и цял гълъб могат да минат (със съответните последствия).