Last news in Fakti

12 Декември, 2019 11:21 16 508 65

Порязаха лошо Taycan в Щатите

  • porsche-
  • taycan-
  • epa-
  • пробег
Порязаха лошо Taycan в Щатите - 1

Porsche Taycan може да измине 201 мили (323.4 км) с едно зареждане, обяви Американската агенция за опазване на околната среда (EPA). Оценката на правителствената институция, чиито измервания са единственият официален атестат за разхода на автомобилите в САЩ, се разминава драстично със заявения от немската компания автономен пробег на модела по европейския стандарт WLTP (280 мили/450.5 км).

Обявеният от EPA обсег на Taycan е по-къс не само от пробега на който и да било модел на Tesla, а също и от Chevy Bolt, Nissan Leaf, Audi E-Tron и Jaguar I-Pace. Почти всички те имат по-малки батерии от 93.4-киловатовия акумулатор на "поршето".

Порязаха лошо Taycan в Щатите

Оценката на EPA е тежък удар по Taycan, тъй като етикетът с обсега от 323 км ще седи задължително върху предното стъкло на всеки електромобил от модела. Електрическото Porsche е едно от най-скъпите предложения в сегмента, но в същото време под цената ще се вижда един от най-слабите показатели за автономност.

Явно несъгласни с EPA, от Porsche са поръчали на частната компания AMCI да проведе независимо измерване на пробег с едно зареждане. Резултатите се доближават до заявените от производителя - 269 мили (432.8 км) в смесен режим и 283 мили (455.3 км) в градски условия, което отговаря на среден обсег 275 мили (442.5 км).

Порязаха лошо Taycan в Щатите

От AMCI обясняват разминаването между техните данни и официалната оценка на EPA с разлики в методологията на измерване. Частната компания събирала информация с тестове в реални условия по определен маршрут, докато в правителствената агенция мерели на лабораторен стенд, за да избегнат всякакви отклонения вследствие странични фактори.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 18 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 омъскаряване

    68 34 Отговор
    И после в САЩ нямало корупция ?

    Коментиран от #3, #37, #55

  • 2 Шваба

    77 28 Отговор
    До някъде така им се пада на немците, защото ме дразнят с гръмките си изказвания за разход 1/100 на техните хибриди от по 700 коня, които реално няма как да паднат под 10. Вярно - основно мерцедес ги прави тези глупости и то само в Европа, но нека все пак някой да ги сложи на мястото им!
  • 3 Що корупция

    57 12 Отговор

    До коментар #1 от "омъскаряване":

    Те и ФВ бяха екологични в Европа с дизелите си, нали? Ама май не са?
  • 4 zliat

    1 41 Отговор
    а колко са казали от порше че има пробег този автомобил?
    нищо не пазбрах от тази статия
  • 5 Нищо нищо

    47 5 Отговор
    Поне, цената му е немска!
  • 6 Borislav Popov

    39 5 Отговор
    Всичките лъжат за пробега електричките и Порше и Тесла и Рено-Нисан, но и за разхода на бензина и на нафтата, също лъжат. Само дето едните го увеличават, а другите го намаляват.
  • 7 Джуган

    28 0 Отговор
    Лошо Седларов, лошоооо! Ако ще и на баба си да го закарат за независими тестове, ЕРА стикера с разхода са длъжни да го държат на стъклото до момента на продажбата.
  • 8 Ники

    25 19 Отговор
    Тази кола е ... заплаха за тесла ... в щатите Теслата има мн висока позиция ... тия тестове са винаги малко субективни ... начина на натискане на педала е мн важен и др неща ... има тънкости има и някакви толеранси ... при меренето но това де нарича политика на протектионизъм ...

    Коментиран от #10

  • 9 Така е

    28 13 Отговор
    Разхода е висок, защото колата е с Турбо! Увеличава разхода!

    Коментиран от #64

  • 10 Прав си

    33 6 Отговор

    До коментар #8 от "Ники":

    Абсолютно си прав че разхода зависи от това, как натискаш педала. Точно затова американската методология е много по-точна и повтаряема. Тестовете се извършват на стенд, който премахва човешкия фактор. Колкото и да не е верен, поне всички автомобили се изпитват по един и същ начин и може да се види разликата между тях. ОчевАдно е, че втората предавка, която беше сложена уж за по-добра ефективност, не върши никаква работа от техническа гледна точка, а е само маркетингов трик за такива като Димов, зомбирания и компания. А уж поршето щеше да минава повече километри от Тесла с магистрална скорост и да струва по-малко от нея.
  • 11 антивъглеводородораст

    37 6 Отговор
    Дали на "независима"частна компания да измери разхода!Смех!Аз като си го меря моя показва 20,а жената като го мери-10!!!

    Коментиран от #17

  • 12 Зомби с квадратен волан

    11 13 Отговор
    Значи, Порше Тайкан е чудесен, вълнуващ автомобил, който с този пробег е напълно практичен за млади, динамични професионалисти с по-високи доходи. С този пробег 80% от шофьорите, които карат по 60 мили и по-малко на ден, ще зареждат на всеки 3-4 дни.
    Но Тесла С е разбира се машина на съвсем друго ниво и е по-практична, евтина и здрава от Поршето.
  • 13 8344

    22 3 Отговор
    Райтингите на EPA по-принцип винаги са най-близо до истината, до реалните резултати, които после постигат собствениците.
    В Европа се измерва по WLTP процедурата, която дава твърде оптимистични резултати, почти невъзможни за постигане после в реални условия. Така че, по-добре да вярваме на EPA. eTron и iPace също рязко им намаляха резултатите в САЩ, но пак са реални, спрямо заявеното в Европа като пробег. Просто тук тестовата процедура е нереална.

    Коментиран от #59

  • 14 The Trooper

    20 1 Отговор
    То... и 500 мили да минава, пак няма да си го купя. Някак си... скъпичко е. Абе големи надценки праскат. Срамота.
  • 15 гост

    19 3 Отговор
    Както е написано в коментар 10 , тестовете са АБСОЛЮТНО ЕДНАКВИ ЗА ВСИЧКИ МОДЕЛИ и в тях е елиминиран човешкия фактор !!! Така че в реални условия може и да има минимални разлики , но разликата между Порше и Тесла , а и с другите модели ще бъде СЪЩАТА , колкото и да им е неприятно на "великите инженери" !!!! Вместо да излизат с цигански номера за "независима компания" , да си признаят провала и да покажат могат ли да направят нещо или не могат !!! И само едно уточнение , в Германия също има официална организация , измерваща разхода , на нея дали щяха да и противоречат с "независима фирма" !!! И след като тая организация не е дала различни данни за разходите на Порше и Тесла , дали пък не са истина , която усложливо се спестява в Германия , щото ако пробват да излъжат много бързо ще се озоват в съда , което ще стане и с Порше в САЩ , ако продължават да се правят на интересни !!

    Коментиран от #18, #27

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 гост

    19 3 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    И е крайно време някои петролофилчета тук да се сетят , че от сто години е доказано и признато , че ВСЯКА трансмисия , дори и с ръчни скорости има ЗАГУБИ !!! И затова се мери мощност на коляновия вал и на колелата и разликите са от 10 до 30% !!!!!! И именно затова Тесла се стреми да елиминира ВСЯКАКВА трансмисия , дори едностепенните редуктори и диференциалите !!!!! Най-ефективния и с най-ниски загуби начин е всяко колело задвижвано ДИРЕКТНО от отделен електромотор !!!!

    Коментиран от #23, #56

  • 19 Plameni

    9 9 Отговор
    На стенд по- висок разход ,отколкото измерен в реални условия.Явно има намеса на Тръмп и Мъск

    Коментиран от #20

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Нов тест

    5 6 Отговор
    Тест на Модел Х срещу Форд 150 Раптор, на дърпане!
    https://electrek.co/2019/12/12/tesla-model-x-vs-ford-f150-raptor-tug-of-war-hints-cybertruck-rematch/

    Коментиран от #29

  • 22 гост

    6 0 Отговор
    Най-точно става когато колата се зареди и се предостави на журналисти от ралични медии и също така частни лица. Ясно е, че установката използване при Ауди е по-лакома заради типа двигател, не регенерира колкото Тесла например, има по-висока мощност, но това е за сметка на консумацията. Видя се и в клипчето наскоро, че при натискане веднага проплака за заряд. Но 29квч са изключително висок разход за лек автомобил. Ягуар ипейс го замериха на 32квч, тесла модел Х е 27квч, модел Ес 22квч, модел 3 19квч, лийф 17квч, бмв и3 15квч.
  • 23 не става-

    4 4 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    трябва една предавка от ротора!Защо-в учебниците по електротехника го пише.Когато пишат за директно задвижване тази предавка не се споменава,но я има!

    Коментиран от #25, #26

  • 24 Хайде да не се лъжем

    3 2 Отговор
    Хайде да не се лъжем. Никой не е очаквал от porsche нисък разход на гориво или пък ток. Провалът на това porsche не е там. Провалът е на 0 до 100, четвърт миля и nurburgring. Поне все още има някакъв шанс, новият три моторен модел на Тесла в реалността да не постигне резултатите на прототипа.
  • 25 гост

    6 2 Отговор

    До коментар #23 от "не става-":

    Защото досегашните електромотори са разработени за сравнително високи обороти , които да използват инерцията от въртящата се маса на ротора като допълнителен въртящ момент и трябва с редуктор да им свалят оборотите до тези на колелата !! Но вече има разработени нискооборотни електродвигатели ,които се въртят5 с оборотите на колелата и нямат нужда от никакви редуктори !!

    Коментиран от #28, #45

  • 26 Джуган

    5 1 Отговор

    До коментар #23 от "не става-":

    Някои я наричат редукторна предавка, при Тесла е около 10:1.
  • 27 гост

    9 5 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Значи на модел 3 на Тесла изкараха при тестовете 30мили отгоре пробег спрямо заявеното, а на Тайкан, който струва колкото 5 модел 3 едвам са прехвърлили 200мили и то като ново и идеално, ами я си предтавете сега една деградация от сорта на 5% годишно и стана тя една. Според мен Порше и Ауди само доказаха колко са назад и колко са зле. Да, облечено в красиви дрехи, но технологията е много назад какъвто и дизайн да направят. Не е случайност, че немците наемаха новите Тесли да ги разглеждат и да ги разглабят, има няколко съдебни дела за това, доказано е. Имам лични впечатления от модел ес и модел 3, на много високо ниво са колите, макар да имат някакви недостатъци.
  • 28 Джуган

    5 4 Отговор

    До коментар #25 от "гост":

    Редуктора увеличава почти десетократно въртящия момент така че едва ли ще бързат да го премахнат

    Коментиран от #33

  • 29 Джуган

    8 5 Отговор

    До коментар #21 от "Нов тест":

    Гледах внимателно новия тест на дърпане, направи ми впечатление че в началото Теслата почва да дърпа докато стоповете на Форда си светят и изгасват чак секунда по късно, тоест след като теслата вече го е повлякла, джендърчето чак тогава дава мръсна газ, но е късно и гумите на Форда напразно буксуват и пушат. Свирен мач

    Коментиран от #31

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 гост

    10 5 Отговор

    До коментар #29 от "Джуган":

    То за тебе всичко е свирен мач , щото доказва само нещастното безсилие на пушилниците дори да се опънат на елктричките , хахахах !!! Освен да оставят Теслата на ръчна и шофьора да слезе , че белким "заспалия" шофьор на Форда успее да пусне спирачката и да даде газ навреме , а най-добре предварително , хахахахха !! Ако ще още 10 години да повтаряш втръсналите на всички опорки , всички разбраха , пушилника НЯМА ШАНС срещу Тесла , ако ще Хамилтън да сложиш в него !!!!!

    Коментиран от #34, #42

  • 32 Джуган

    7 4 Отговор
    Когато фактите говорят и боговете мълчат. На стикера на Теслата Total Range е 348 мили, докато Порше, дори и да им признаят резултатите от независимия тест (което няма как да стане), ще имат Total Range 275 мили, пак по малко
  • 33 гост

    7 6 Отговор

    До коментар #28 от "Джуган":

    И за какво му е тоя "десеторен" въртящ момент на електромотора , дето си го има много повече , отколкото му трябва и то при ВСИЧКИ обороти , за разлика от пушилника !!! Преживейте го , опорките за пушилника вече нямат НИКАКВО значение !!

    Коментиран от #35

  • 34 Джуган

    9 6 Отговор

    До коментар #31 от "гост":

    Аз гледам фактите, ти гледаш опорките. Това че теста започва, теслата дърпа а стоповете на Форда все още светят е ФАКТ кокто всеки може да провери на клипчето, започва в 4.50. “Пушилника няма шанс” е мнение-опорка на теслараст, с което дразниш. Не си ми интересен, пиши си с боре каскета и крякайте в един глас.

    Коментиран от #38

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Антиелектрика

    5 6 Отговор

    До коментар #16 от "Антиелектрика":

    "ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки."
    Вместо да ме триете вземете си свършете работа и спрете този маскарад!
    И без това се бях зарекъл, че ще спра да пиша в края на годината, но писането на гейски коментари с моя ник и оставянето им от модератора си е подходящо за един съдебен иск.

    Коментиран от #39

  • 37 РЗС

    6 1 Отговор

    До коментар #1 от "омъскаряване":

    Напротив, всички марки са замервани еднакво, точно така трябва са бъде, при еднакви условия.
  • 38 гост

    6 8 Отговор

    До коментар #34 от "Джуган":

    Гледаш факти в шестък !!! Момичето брои на глас достатъчно равномерно и високо и за глухи !!!! Това , че шофьора на пушилника държи на спирачка до последния момент , щото иначе пък не може да поддържа обороти със газ си е негов и на пушилника проблем !!! Също техен си е и проблема , че при пушилника има забавяне от пускането на спирачката , през задействането и превъртането на хидравличния преобразувател до завъртането на колелата !! И даже да е половин секунда , а то е поне два пъти повече , е предостатъчно електромотора с мигновеното си задействане на максимален въртящ момент да го извлече достатъчно , че да загуби сцепление !!!! Колкото и да мрънкаш , резултата ще е същия ВИНАГИ и НАВСЯКЪДЕ !!!!

    Коментиран от #41

  • 39 Джуган

    11 2 Отговор

    До коментар #36 от "Антиелектрика":

    Помня от дядо си един съвет “Не хвърляй камък в рядко лайно, може да те опръска”

    Коментиран от #40

  • 40 Антиелектрика

    5 2 Отговор

    До коментар #39 от "Джуган":

    То за това е безсмислено да се пише повече.
  • 41 Джуган

    8 6 Отговор

    До коментар #38 от "гост":

    Ако изглеждаш клипчето до края и ако разбираш поне малко английски ще чуеш шофьорчето джендърче на Форда (съмнявам се че е собственик) да казва че със сигурност ще си купи Сайбъртрък. Ако аз се тегля с моя пикап и някой ме издърпа ще разгледам внимателно клипа за да видя къде евентуално греша и ще поискам мач реванш, преди да си “сваля гащите”. А да, вярно, аз не съм теслараст, вашата култура е друга

    Коментиран от #44

  • 42 Хамилтън

    4 3 Отговор

    До коментар #31 от "гост":

    Гледам с каква скорост се въртят и пушат гумите на Форда, драматичният ефект е неописуем, но при правилен избор на настройки, т.е. раздатката на “бавни”, скоростната кутия на “първа”, всички блокажи включени, силно се съмнявам че ще се въртят толкова бързо
  • 43 Q4 00

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "545":

    Само някой ограничен може да напише такава глупост. Теста реално можел да бъде само надолу хахаха
  • 44 ддд

    3 0 Отговор

    До коментар #41 от "Джуган":

    Същото като теб каза и един директор на Форд, че това не било равностойно и да им дадат сайбъртрък да направят честна битка, Мъск веднага се съгласи и прие, а директора на Форд се отметна и го порицаха, че това било в кръга на шегата и др. Хората са свикнали с това, което им е удобно, ала предтави ли се нещо ново и различно, не се приема добре. Аз харесвам сайбъртрък, но е много голям с тези 5.8м, карам кола 4,5м и имам затръднения да се провирам при маневри и паркиране по улиците и пред жилището, все някой ще стре напред или назад и няма да има място за маневра. Не си предтавям с това широко и дълго чудо да караш по сегашните пътища у нас, може би за САЩ е добре, все пак размерите са като на Ф150, та не е нещо непознато, но за Европа или поне урбанизирана Европа си е мъка. Гледал съм ползватели на хамъри как се мъчат, не си е работа.

    Коментиран от #46

  • 45 може и да си прав

    3 0 Отговор

    До коментар #25 от "гост":

    защото електронното управление много напредна!Виждал съм металорежещи машини без редуктор и с огромен въртящ момент от нулата!
  • 46 Джуган

    6 1 Отговор

    До коментар #44 от "ддд":

    Като собственик на пикап следя с интерес Сайбъртръка, оставям настрана външния му вид, размерите му са нормални за Америка но прекалено големи за тук. Аз живея в центъра и криво ляво се справям с моя “камион” който е дълъг 5.4 метра, но е широк само 1.86. Теслата е над два метра широка, така че на много места няма да може да се провре, а с дължина почти 5.90 няма да се събере в повечето гаражи и паркоместа. Ако обаче след време изкарат и “компактен” пикап с цена под $40 хиляди и пробег над 500 км може и да стана теслараст, хи хи

    Коментиран от #47

  • 47 антивъглеродоводородораст

    3 4 Отговор

    До коментар #46 от "Джуган":

    Хахаааа!Почна да се извърташ леко!Явно ще смениш само първите букви-раста си го имаш!

    Коментиран от #48

  • 48 Джуган

    3 4 Отговор

    До коментар #47 от "антивъглеродоводородораст":

    Аз съм бизнесмен а не зомбиран фанатик, в момента една от колите ми е пикап и ако видя по изгодно предложение от това което карам сега няма да се поколебая да го купя, хич не ми пука дали ще ме помислят за джендър или някакъв -раст. Не обръщай внимание на закачките с детето гост и боре каскета, вися пред монитора и си запълвам времето между транзакции докато те взимат всичко много насериозно, нали така бе боре? Детето изчезна, май си замина за Норвечия, хи хи, Аре чао :)
  • 49 Driving pleasure

    7 6 Отговор
    Хахахаха краварите след като създадоха дизел гейт за да сринат Германското автомобилостроене сега продължават да лансират собствените си кочини - в същото време гейропа мълчи и се подлага самозастрелвайки може би най-важната си индустрия
  • 50 USA 🇺🇲🇺🇲🇺🇲

    5 3 Отговор
    Тесла пак Номер 1
  • 51 Чакащия

    6 5 Отговор
    Още малко и ще видим колко вредни газове се отделят при производството на тез батерии тогава ще се види кое чисто кое мръсно

    Коментиран от #61

  • 52 Алфа Ромео

    5 0 Отговор
    Тъпкан нещо го препънаха както VW, гадни кравари, и немците си ги бива да послъгват не е като да са напълно невинни.
  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 USA

    3 0 Отговор
    Овчи неграмотник, виж че не знаеш как се пише държавата която си избрал за ник
  • 55 незнайко

    0 2 Отговор

    До коментар #1 от "омъскаряване":

    Нали те ни учиха 30 години как да станем най корумпирани !!!
  • 56 Никола Тесла

    3 3 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    Редуктор се слага задължително!!!При тесла има такъв за всяко колело.Загубата от редуктор е нищожна,а ползите са повече.Също така с редактора се повишава въртящият,като можеш да повишиш или намалиш и скороста на въртене.Без редуктор ще изпържеш кабелите и изгориш статора.Няма как да сложиш колелата на колата директно към ротора и да чакаш да върви 2т.кола.На същият принцип работят и либетките и моторите имат малък венец а на задната гума голям.При колелата е обратно защото няма високи обороти средният венец е голям а на задната капла малък или няколко по- големина венци но не много големи,защото ако са с големината на средният венец ще трябва доста голяма енергия за да завърти човек задната капла и много по-дълги рамена на педалите.Спрете да дрънкате глупости за директно колела към ротор.
  • 57 Никола Тесла

    3 2 Отговор
    И сега по темата.Аз съм директора на Порше Юрген Финдермайер.Искам да ви кажа че аз и моят екип купихме скришно една тесла и е разглобихме за да видим как е направена,но се чесахме по картуните и си казвахме Как са го направели от Тесла.След като не можахме да изкупираме контролирате на трите фази които бяха скрити в двигателя и работеха с някви неясни алгоритми за нас,ние решихме да си разработим наши та затова колата е с по-малък пробег и батерията ще умре по-бързо.Но пък използвахме скъпи матеряли защото знаем че балъците се радват и затова нашата цена е по-скъпа.

    Коментиран от #62

  • 58 321

    6 6 Отговор
    Абе, всички писали до тук имат странни виждания за живота. Кой изобщо го интересува - колко изминава Поршето. Сравнения с някакви тесли тук са безсмислени. Все едно да сравнявам Порше 911 с Рено Меган. Едно е класика, която след 20-30 години ще струва три пъти повече, а другото е ширпотреба, която след 30 години отива за скрап. И какво от това, че ако настъпя Поршето на Тракия ще трябва на Сливен да зареждам. Ако искам Порше няма да си купя Рено Меган, защото с него мога да отида и да се върна от морето се едно зареждане. Автомобилите на тесла сигурно не са лоши, но те са ширпотреба, на която цената само ще пада следващите години. Тесла не и предстои състезание с луксозни марки като Порше, Ламборджини, Бугати и други подобни - те си имат купувачи, които никога няма да си купят тесла, Голф или Меган. Тесла ще се сблъска челно с другата ширпотреба, която излиза през следващата година на пазара и цената й е два пъти по-ниска от тесла. За кой дявол бих си купил тесла вместо Кона или Ампера, които са на двойно по-ниски цени и сходни параметри.

    Коментиран от #60

  • 59 Авиатор

    6 4 Отговор

    До коментар #13 от "8344":

    Рейтингите на EPA винаги са по-добри или нормални за американските автомобили и по-лоши за европейските. Случайност? Порше винаги са били дори скромни в цифрите и винаги са давали по-лоши стойности, отколкото колите им достигат. Например 992 Турбо С прави 0-100 официално за 3,2 секунди, а реално стотици тестове доказаха под 2,8 сек. Максимална скорост 310, а стотици тестове показаха измерена с GPS устройства над 320 км/ч. И т.н. и т.н. примери. А тук е просто очевидно, че Taycan е в пъти по-добра и привлекателна кола от Теслата и САЩ очевидно са готови на измами и фалшиви цифри за да не допуснат немската кола да бие американската на американска земя.
  • 60 Алфа Ромео

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "321":

    Ще струват огромни суми тогава бензиновите Поршета но не и това.
  • 61 чакай си

    3 0 Отговор

    До коментар #51 от "Чакащия":

    Чакай си, емисиите от смяната с електромобил се компенсират за 2-3 години след покупката, в зависимост от емисиите на източника на ток за зареждане, при това без да слагат в кюпа емисиите от добива, транспорта, рафинирането и дистрибуцията на горивата за ДВГ-та. Та ще си почакаш.
  • 62 Кольо Тесларов

    2 0 Отговор

    До коментар #57 от "Никола Тесла":

    Като не можете да изкУпирате Тесла разглобете Лада, успех с кУпиранетои избора на матерЯли, неграмотник такъв
  • 63 Трезвомислещ

    0 1 Отговор
    За какъв независим тест говорите бе хора! Чичо Сам дърпа конците на почти всичко и всички на тази жалка планета, какво остава за някаква си компания( и то американска). Освен това ще направи всичко възможно да затрие немската автомобилна индустрия. Що се отнася до електромобилите, видя се какъв проблем е да се бракува дори една Тесла- няма сертифицирани депа за преработка и рециклиране на батерии. А като станат хиляди, после милиони....Ще се строят депа, като тези за ядрени отпадъци, после било екологично. Пълни глупости!!!
  • 64 Така ли

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Така е":

    Ааааааааа пък ние се чудим ли чудим.
  • 65 Възмутен

    0 0 Отговор
    "Публикувано във факти.бг: Почти всички те имат......."
    Питам, дали авторът е грамотен, след като 10-ти ден вече тая статия стои по тоя начин?
    ВСИЧКИТЕ, господин автор! Една дума е!