Last news in Fakti

7 Януари, 2020 11:29 9 013 33

Sony представи електромобил

  • sony-
  • vision-s-
  • ces 2020

Японският технологичен гигант Sony изненада всички на изложението CES 2020 със собствен електромобил. Концептуалният Vision-S е витрина на най-новите постижения на компанията в областта на личния транспорт.

Sony представи електромобил

Елегантният седан разполага с цели 33 датчици, сред които CMOS-сензор за обработка на изображения, радари и лидари за разпознаване на хора и обекти. Същата функция, но вътре в колата, изпълнява ToF (Time of Flight). Vision-S има и система за автономно управление от второ ниво.

Sony представи електромобил

Както може да се очаква от Sony, интериорът изобилства на екрани. В подглавниците на предните седалки има два големи дисплея, а практически цялото арматурно табло представлява панорамен тъчскрийн. Допълват го два екрана, които предават сигнал от камери в предните калници вместо странични огледала.

Sony представи електромобил

Японците, естествено, са обърнали сериозно внимание на озвучаването. Системата 360 Reality Audio гарантира идеална акустика на всяко от местата в салона. Говорителите са вградени в седалките.

Sony представи електромобил

По време на представянето на Vision-S изпълнителният директор на Sony Кенчиро Йошида обяви, че прототипът е построен на изцяло нова платформа за електромобили. Според повечето специалисти става дума за разработка на австрийския концерн Magna.

Sony представи електромобил

Vision-S има два 200-киловатови електромотора, които позволяват ускорение от 0 до 100 км/ч за 4.8 секунди и максимална скорост 239 км/ч. В разработката на електромобила на Sony са участвали също Bosch, Continental, NVIDIA и Qualcomm, но засега няма никаква информация дали се планира серийно производство.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 25 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 El chochone

    18 21 Отговор
    ЛАДА КОГА.???

    Коментиран от #12, #29, #30, #31

  • 2 Бачо Киро

    41 2 Отговор
    Не изглежда хич зле.
  • 3 Гаргамел

    53 2 Отговор
    Ето това е красива електричка, браво на сони и успех!
  • 4 фффф

    5 30 Отговор
    И като е електромобил, за какво му е този огромен преден капак? Дизайнерът май е 34-ти набор? Това се котираше миналото хилядолетие. Не, че е грозно, но е морално остаряло.

    Коментиран от #7, #13, #24

  • 5 aaxa

    6 5 Отговор
    v magazina do elektrouredite
  • 6 joo

    9 13 Отговор
    kopirali sa tesla 3
  • 7 ффф

    21 3 Отговор

    До коментар #4 от "фффф":

    Дизайн, аеродинамика, стил, преден багажник. Коя кола няма предница?

    Коментиран от #9, #19

  • 8 sdvsvs

    2 23 Отговор
    Пак пари на вятъра, и после защо са на минус на края на годината. Японска му работа
  • 9 фффф

    3 11 Отговор

    До коментар #7 от "ффф":

    Ей така навремето първите коли с ДВГ са се правили с дизайн на файтони, а ей такива разбирачи са се чудили, "че каква друга може да бъде". Тесла Кибертрък няма ли предница, или не е аеродинамична без да е 2м. пред шофьора?

    Коментиран от #10

  • 10 Тези 2м

    22 3 Отговор

    До коментар #9 от "фффф":

    Тези 2м отпред може да спасят много животи. Аз лично не искам да посрещна някой с чело. По- добре е да има какво да,се смачка отпред

    Коментиран от #11

  • 11 фффф

    2 15 Отговор

    До коментар #10 от "Тези 2м":

    Че сложи и на страничните врати по един такъв джудж, щото стават и странични удари. За зона на деформация са предостатъчни едни 40-50см., вкл. предната гума. Останалото не само че не помага, но и вреди! Това е инженерно грешен дизайн, който има всички недостатъци на ДВГ и никое от предимствата на Ел. автомобил. Просто инерция от миналото.

    Коментиран от #16, #22

  • 12 Random

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "El chochone":

    За чий?
  • 13 куку руку ку

    8 6 Отговор

    До коментар #4 от "фффф":

    Два двеста киловатови двигателя... Да не са с габарити на цигарена кутия? А преобразувателя за захранването им? да не говорим, че трябва да има и някакъв механичен редуктор. Вервай, под предният капак и юмрукът си не мо'иш вкара.

    Коментиран от #14, #20

  • 14 фффф

    3 4 Отговор

    До коментар #13 от "куку руку ку":

    200kW електродвигател е голям колкото цял стек (10 кутии) цигари. Останалата карантия е колкото стандартен 100Ah акумулатор. Вече има десетки ел. коли, които са с дизайн на такива. Тази не е. Както и първите модели на Тесла впрочем.
  • 15 Borislav Popov

    13 1 Отговор
    Браво Сони ! Личи си, че японци са го барнали.
  • 16 Сух

    9 3 Отговор

    До коментар #11 от "фффф":

    Само че не се движиш странично, а на пред, логически коментара на 10 ми изглежда по смислен, някак си не вярвам, да си по голям инженер конструктор от тези на Sony..
  • 17 Харакир Сепуков

    4 1 Отговор
    Коносалон на колела
  • 18 Снежана

    5 10 Отговор
    Не стават електричките!! Зареждаш акумулаторите 8часа и караш 2часа!?! Бaxmu глупостта! Иначе са готини-стават за гълъбарник!
  • 19 Космос

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "ффф":

    И безопасност. Има зони на трансформиране до копкита именно в предната част!
  • 20 Ами

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "куку руку ку":

    А малко са скоро за вярващи ще станат мегавата колко му е 1н ядрен реактор. При двг дето пак си лъжат да те тръскат данъчните. 1.6 умрял опел 100 коня са под капака как са ги пъхнали не знам 😂
  • 21 Село

    6 7 Отговор
    Значи,сега остават само:Ватикана,Кремиковци и кино Арена да направят по някоя електричка и нещата ще се оправят.
  • 22 Пешо

    7 2 Отговор

    До коментар #11 от "фффф":

    Препоръчвам УАЗ "Буханка", няма и помен от архаичното предно торпедо. Това е пример за автомобил с прогресивен дизайн.
  • 23 Тоше

    4 2 Отговор
    Това е "Сони" батка! Голема работа! Навсекъде телевизори и всичките са "Сони"! Уредбата с тонколоните пак е "Сони"! Даже колата е "Сони" и сигурно че връви!
  • 24 Пфф

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "фффф":

    Я покажи твоя дизайн?
  • 25 некойси

    2 1 Отговор
    Странно, визуално Vision-S напомня много за Tesla Model S :)

    Коментиран от #27

  • 26 12345

    4 0 Отговор
    Красива кола! Ако и цената и е конкурентна ще е добре.
  • 27 Random

    2 0 Отговор

    До коментар #25 от "некойси":

    Ми Sony започва с S
  • 28 Зомби с квадратен волан

    2 1 Отговор
    Автомобилът е перфектен. Красив, изпипан дизайн. Качество от Сони.
  • 29 Призрак

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "El chochone":

    На трийсет и шести в шестък. Тогава...........
  • 30 О соле мио

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "El chochone":

    Когато руснаците се изджендерасят, тогава.

    Коментиран от #32

  • 31 Rado

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "El chochone":

    Русофил: Русия са номер 1, Японците са колония на САЩ и са много назад, не могат един бързовар да направят като Русия.
  • 32 Rado

    0 1 Отговор

    До коментар #30 от "О соле мио":

    Ти не си джендър не използваш винтоверт, а въртиш на ръка, не ползваш прахосмукачка, а метеш с метла, махнал си хидравликата на западната кола, за да покажеш че китките ти са яки.
  • 33 Гост

    2 0 Отговор
    Тази кола няма да влезе в производство...Създадена е с цел да покаже намеренията на компанията в производството на компоненти във автомобилостроенето! Всичко вече е таблети,камери,сензори,антени,батерии,системи за сигурност и т.н С това се показват пред конкурентите си от Хитачи,Бош,Сименс,Самсунг и т.н
    Тук повечето се втурнаха да коментират визията,как ще се продава и какво ли още не....
    Мислете малко повече....