Last news in Fakti

14 Януари, 2020 18:26 10 624 32

Масови съкращения в Opel

  • opel-
  • psa-
  • съкращение-
  • уволнение-
  • икономия

14% от 30-те хиляди служители на Opel ще останат без работа в рамките на план за финансовото оздравяване на компанията, съобщава Bloomberg. До 2025-а ще бъдат съкратени 2 100 души, а до 2029 г. - още 2 000.

Ръководството на Opel се е споразумяло със синдикатите да открие програма за доброволно предсрочно напускане на служители във фабриките в Рюселсхайм, Айзенах и Кайзерслаутерн. Целта е да се гони по-висока конкурентоспособност и да се заделят средства за преминаването към производство на електромобили.

Opel не е единствената немска компания, която планира съкращения. Daimler и Volkswagen също обявиха, че смятат да се освободят от част от персонала си. Уволнения готви и производителят на гуми и автомобилни компоненти Continental.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 24 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Алфа Вълкът

    79 23 Отговор
    Унищожиха и Опел ей, джендарите му с джендари!
  • 2 куку руку ку

    62 6 Отговор
    Хм-хм-хм... мирише на рецесия.

    Коментиран от #6

  • 3 Значи кризата е вече тук!

    49 3 Отговор
    Стягайте коланите!

    Коментиран от #16, #32

  • 4 Печалбата не намалят

    42 1 Отговор
    но хората ги съкращават.
  • 5 Разбрахте ли

    36 58 Отговор
    Разбрахте ли сега, защо акциите на Тесла се вдигат а другите падат. Едните правят нови фабрики и набират персонал, а другите съкращават персонал и фабрики. Едните са направили електрически коли, такива които ще се купуват в бъдеще, а другите още нямат фабриките. За това едните вървят на горе, а другите на долу.

    Коментиран от #22

  • 6 Driving pleasure

    50 5 Отговор

    До коментар #2 от "куку руку ку":

    А що да мирише? Тя реално е факт. Германия брида, след нея ще тръгнат и всички останали в Европа. То не може да си застреляш златната кокошка заради банда идиоти и да ти се размине...

    Коментиран от #10, #15

  • 7 Начо

    19 56 Отговор
    ДВГ пърдялниците си отиват
  • 8 JPower

    55 7 Отговор
    Хасан ганГстербайта пак остана без работа.... В тия заводи не работи нито един германец, освен началството!!!
  • 9 Петко

    29 6 Отговор
    Ще я съсипят тая марка.
  • 10 Бесен Язовец

    13 12 Отговор

    До коментар #6 от "Driving pleasure":

    Не бери грижа, тези хора ще бъдат прехвърлени на производството на електромобили, електробатерии и ветрогенератори.

    Коментиран от #19

  • 11 В е л и к и я

    26 6 Отговор
    Е то не може всеки следващ модел все по голям боклук да го правите и със все повече непотребна/и вредна/ но вписана в цената електроника -и да искате продажби .Няма балами вече , не само ще съкращавате персонал а и ще закривате заводи !
  • 12 ддд

    14 2 Отговор
    Честито, сега ще я изкарат на печалба, но за сметка на 20х. безработни.
  • 13 Димов

    40 3 Отговор
    С всички стари марки е така. С течение на времето шефовете искат още и още и още.... Заплатите и бонусите им стават непосилни за производството и то не смогва да им ги изкара. Накрая марката си заминава, пропита и унищожена от вътрешните паразити, които режат здравото месо, а оставят разваленото (себе си). Цикъл, който се повтаря навсякъде.

    Коментиран от #25

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Златна кокошка

    9 5 Отговор

    До коментар #6 от "Driving pleasure":

    Напълно съм съгласен за златната кокошка. Но вероятно мислим за различни неща, при споменаването на златна кокошка. Златната кокошка са продажбите и търсенето. Онези джендъри проглушиха ушите на автопроизводителите от няколко десетилетия, че търсенето ще се промени, защото автомобилите трябва да спрат да цапат градовете и трябва да взимат мерки. Старите производители обаче си правиха оглушки и продължават да си правят, като мислят че ще ми се размине, като заплашват че ще оставят в много народ без работа пък и никой не иска да купува електромобили.
    Но са заложили на грешна златна кокошка в дългосрочен план. Те като не искат и не могат да предложат автомобили които не цапат, има други компании, които вече предлагат такива автомобили и техните кокошки ще снасят много златни яйца в бъдеще, за сметка на намаляващите златни яйца на стогодишните, които в бъдеще щяли да развиват нови технологии с яйцата които ще изкарат, само дето може да няма златни яйца, защото старите са ги излапали а нови няма да има.

    Коментиран от #23

  • 16 Ханс

    9 0 Отговор

    До коментар #3 от "Значи кризата е вече тук!":

    Тя кризата у немско дойде още септември, сега вече от края на този и сл. месец ще се усети и у нас.

    Коментиран от #17

  • 17 А догодина — и в Сърбия и Албания

    3 0 Отговор

    До коментар #16 от "Ханс":

    Така, към пролетта някъде
  • 18 Честито на наивните

    14 1 Отговор
    След всяко гръмко сливане и обещания за просперитет , следват уволнения ( сливане = насиране) ... иначе казано оптимизация и оздравяване :))
  • 19 Към бесния я

    8 3 Отговор

    До коментар #10 от "Бесен Язовец":

    За производството на електромобили, електробатерии и ветрогенератори не трябват хора , а роботи - анадъ му

    Коментиран от #24

  • 20 Ха ха ха

    9 0 Отговор
    Знаех си аз, че PSA са изкарали Карлос Гон от Япония...
  • 21 Ха ха ха

    4 1 Отговор
    Знаех си аз, че PSA са изкарали Карлос Гон от Япония...
  • 22 Чук

    9 1 Отговор

    До коментар #5 от "Разбрахте ли":

    Разбрахме, че Иво Христов трябва да го накажат за занижаване на процента на дебилите
  • 23 Ха ха

    7 0 Отговор

    До коментар #15 от "Златна кокошка":

    Печалбарите са много загрижени за цапането шъ знайш, направо не могат да спят
  • 24 Чук

    3 2 Отговор

    До коментар #19 от "Към бесния я":

    Пък колите с чук и тесла викаш, много роботи дет навиватжици има смехурко
  • 25 Гражданин

    2 2 Отговор

    До коментар #13 от "Димов":

    Да си чувал за акционерни дружества? Амционерите натискат за по-големи печалби. Началниците търсят начин как да им ги осигурят. Печалбата-принципът на пазарната икономика. Който не печели не съществува.

    Коментиран от #27

  • 26 Работодател

    4 0 Отговор
    Щом ги съкращават да дойдат в Бг да работят гарантирана минимално заплаштане плюс жилище
  • 27 Гост

    1 2 Отговор

    До коментар #25 от "Гражданин":

    В случаят е: който не печели още повече отпреди, не съществува. Апропо.... Тесла как съществува, като не печели?
  • 28 Николенко

    1 0 Отговор
    Кризата удря вече .
  • 29 yorval

    0 1 Отговор
    ОПЕЛ вече е френска собственост - на концерна Пижот-Цитройен /PSA/
  • 30 Nико

    1 0 Отговор
    Не се ли усъвършенстваш и актуализираш си обречен на гибел. Модерно казано на древна поговорка, народ без писменост е обречен на гибел.
    Спомнете си Nokia, най големия производител на моб. телефони, детрониран от Iphone.
    Не успяха навреме да се променят, Samsung го направиха.

    Коментиран от #31

  • 31 До Нико

    0 1 Отговор

    До коментар #30 от "Nико":

    Както и Кодак. Да сте чули нещо за Кодак последно време?
  • 32 Бойко Велчев

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Значи кризата е вече тук!":

    Криза изобщо няма, но зелените либерасти ще я докарат! Дали път точно това не е целта!😠😠😠