Само месец, след като поряза лошо Porsche Taycan Turbo с крайно ниска оценка за пробега с едно зареждане, Американската агенция за опазване на околната среда (EPA) нанесе нов удар по модела. Правителствената институция, чиито измервания са единственият официален атестат за разхода на автомобилите в САЩ, обяви, че най-мощната засега версия на електромобила с индекс Turbo S може да измине още по-късо разстояние без презареждане.
Автономният пробег на най-бързия Taycan е едва 192 мили (309 км). Това е с 14 км по-малко от показателя на Turbo и далеч от 455-те км, които електромобилът може да измине според оценката на Калифорнийския борд за въздушни ресурси (CARB) отпреди няколко дни.
Въпреки смешния автономен пробег, обявен от EPA, повечето специалисти смятат, че оценката надали ще има негативен ефект върху продажбите на Taycan. Немският електромобил поначало е замислен като спортна играчка за богаташи, за която динамичните показатели са много по-важни от изминаването на възможно най-дълго разстояние без презареждане, а с табун от 751 коня и ускорение от 0 до 97 км/ч за 2.6 сек. Turbo S категорично се справя с предназначението си.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Driving pleasure
Коментиран от #6
14:49 15.01.2020
2 Пежо
15:09 15.01.2020
3 Алфа Ромео
Коментиран от #35
15:11 15.01.2020
4 Хахаххахаха хехехе
15:21 15.01.2020
5 Хахаххахаха хехехе
Коментиран от #48
15:21 15.01.2020
6 До първия
До коментар #1 от "Driving pleasure":
Да беше прочел нещо за CARB тестове преди да пишеш. Техния разход от тестове го завишават с 1/3, за да получат реалния. Европейската агенция която прави тестове също замерва много нисък разход на 100км който трудно някой може да постигне освен, ако не кара извънградско само с 80-85км/ч.15:28 15.01.2020
7 Този
15:35 15.01.2020
8 Онзи
15:41 15.01.2020
9 гост
Коментиран от #10
16:01 15.01.2020
10 Driving pleasure
До коментар #9 от "гост":
Кви глупости приказваш пак за Теслата?! Замерили го и той повече - даже и пари връщал май а? На дребно ли ги връща или?!От преди 2 дена Тест в реални условия 5 коли пътуващи ънблок по един и същи път - Модел 3 даде отклонение 24% колкото и Мерцедес ЕКюЦе! Хюндай Кона отклонение 10%
Тъпотиите ви как кенефа на друсаняка бил най просто нямат граници! Аре счупи го тоя гипс или поне спри да друсаш като гурото си!
Коментиран от #11, #13, #15, #17, #30
16:21 15.01.2020
11 Аха
До коментар #10 от "Driving pleasure":
И кой измина най-много в този тест?Коментиран от #12
16:38 15.01.2020
12 Driving pleasure
До коментар #11 от "Аха":
Не е важно, кой измина най-много, а кой излъга най-малко! И това определено не беше любимата ви т'сла!Коментиран от #14
16:49 15.01.2020
13 Грешиш
До коментар #10 от "Driving pleasure":
Не е Хюндай Кона, а е Киа-е Ниро.16:56 15.01.2020
14 Такъв е бил теста
До коментар #12 от "Driving pleasure":
Има си тестове, в които Модел 3 си изминава километрите. Тук е важно, дали е наклони нагоре, надолу и т. н.Коментиран от #36
16:58 15.01.2020
15 Тома Неверни
До коментар #10 от "Driving pleasure":
Ако искаш вярвай, но това са фактите. Документите са публични и може да се провери точно какви са били тестовете и при какви условия. При положение че тестовете са на стенд, човешка грешка и атмосферни условия не могат да дадат разлика. Всички автомобили се тестват на един и същи стенд включително бензиновите и дизеловите автомобили. Малоумно е да твърдиш, че грешката е от стенда.Понеже резултатите са публични, ето изводите за Тесла модел 3
Five
Cycle
Range
(mi)
334
MPGe
126
Tesla
Desired
Range
(mi)
310
kWh/100mi18.057819.6651
Както виждаш на теста Тесла модел 3 е минал 334 мили, но по желание на Тесла са ги писали 310мл защото автомобилът така е рекламиран и 500 км били по-близко до реалността.
17:00 15.01.2020
16 Тома Неверни
https://www.scribd.com/document/362674734/Model-3-epa
Както виждаш, няма нищо скрито покрито. Можеш да провериш че по същия начин е тестван и Порше тайкан.
17:03 15.01.2020
17 Тест?
До коментар #10 от "Driving pleasure":
Резултатът от теста зависи от крака на тестващия. Като тръгнем с жената на някъде, нейната кола все гори повече, а уж се движим заедно. Като си разменим колите, тази която кара тя пак гори повече.17:06 15.01.2020
18 kjl
Коментиран от #21
17:19 15.01.2020
19 Зомби с квадратен волан
Поршето си е супер, е не е Тесла, разбира се, но като качество на материалите е даже по-високо.
17:20 15.01.2020
20 Да сравняваш Тесла
Коментиран от #22, #23, #42
17:30 15.01.2020
21 Не е
До коментар #18 от "kjl":
Идеята е, че средният дневен преход в Европа е 48 километра. За какво са ти тогава, 1200 километра автономност? Когато имаш възможност да си зареждаш в гаража, имаш мрежа от зарядни, за какво са ти 1200 километра, когато не ги ползваш?17:42 15.01.2020
22 Айде бе
До коментар #20 от "Да сравняваш Тесла":
Модел Х минава 200 километра с 200 км/ч, а ти казваш 170 не може. Може би, ако батерията не е била заредена.17:45 15.01.2020
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Шамар и за Димов
Коментиран от #33
20:01 15.01.2020
25 Японеца
21:51 15.01.2020
26 Plameni
21:54 15.01.2020
27 CL500
22:31 15.01.2020
28 Антилон
22:41 15.01.2020
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Ами
До коментар #10 от "Driving pleasure":
По големи са 1та като излезе в топ гиър на пистата. И водещият веднага я под кара като хиперкар умря. И заключиха че разни неща с литий батерия не изкарват реално посочено от завода време. Вземи телефона таблет и така моят днес 2 пъти го зареждам.Коментиран от #31, #32
01:43 16.01.2020
31 гост
До коментар #30 от "Ами":
Ти може два пъти да го зареждаш, ама аз моя 5г. го ползвам и го зареждам ведъж в седмицата и няма промяна. Всичко зависи от това как е конструиран и какво е качеството на продукта. Същото е с батериите на лаптопите: купуваш си оригинален лаптоп и батерията му изкарва 3-4г. без проблеми, но като смениш батерия и тя след 6 месеца е брак. Качеството, това е.09:40 16.01.2020
32 Водещ
До коментар #30 от "Ами":
Ами така е като говорят за каквото им плащат. Има обаче една интересна подробност, водещия на топ Гиър, след като спряха да му плащат да плюе по Тесла, взе че си купи една за себе си. Оказало се че дори когато му плащат, било трудно да открие недостатъци, които да засенчват предимствата на Тесла. В интервю си признава, че не знае дали електромобилите с батерии са бъдещето, но със сигурност иска лично да участва в процеса.Точно водещ на топ Гиър, не можеш да обвиниш, че е зомби, което не разбира от автомобили и никога не е карал свестен автомобил, та затова се впечатлява от някакво си ускорение.
12:06 16.01.2020
33 за гъби съм
До коментар #24 от "Шамар и за Димов":
Двама пътници е дооста пресилено. Консултантите не ми разрешиха даже да отворя задните врати за да не направя някоя снимка сигурно. Ама от предната седалка се вижда че отзад няма място и куче да сложиш, да не говорим за двама пътници. И отпред е тясно, не става за ежедневна кола. Който ме е баннал пак да му цамбуркат говненца в устенцата.15:44 16.01.2020
34 Ха ха ха
16:01 16.01.2020
35 Чук
До коментар #3 от "Алфа Ромео":
То па едни електрокари прави ум да ти зайде16:02 16.01.2020
36 Нафърфорий
До коментар #14 от "Такъв е бил теста":
Има чадо, с божията помощ и няколко негъра да тикат16:04 16.01.2020
37 средно интелигентен
16:58 16.01.2020
38 аре стига
Коментиран от #39
17:17 16.01.2020
39 Оххх
До коментар #38 от "аре стига":
Аз карам НОВ хибрид, след година и 9 месеца ми изтича лизинга на момента го връщам и се качвам на кола с ГОЛЯМ БИНЗИНОВ ДВГ.18:05 16.01.2020
40 Не гледай в канчето на другия
18:55 16.01.2020
41 незнайко
20:52 16.01.2020
42 qwerty
До коментар #20 от "Да сравняваш Тесла":
Лятото на път за Пловдив по магистралата се движих за малко зад един Опел Ампера и реално тоя над 95км/ч не вдигна, при изпреварване си беше все едно се изпреварват 2 камиона на италианска магистрала хахаха - та толкова за електромобилите.Коментиран от #44
09:35 17.01.2020
43 123
Коментиран от #45
10:07 17.01.2020
44 Да сравняваш Тесла с Опел
До коментар #42 от "qwerty":
Ха-ха-ха, само това мога да кажа. Те от porsche ги е срам да се сравняват с Тесла, той тръгнал да сравнява opel. Дори през пет километра по пътя да има бързи зарядни станции от по 1000 киловата, това Опелче ще си зарежда батерията поне три часа за 200-та километра, които може да измине, защото толкова си може. Виж ако видиш Тесла с тази скорост, това вече е от липсата на зарядни станции в България, защото от където и да е тръгнала и където и да отива в рамките на България, максимумът който трябва да отдели за зареждане ще е 10 минути, ако е тръгнала с пълна батерия и спазва ограниченията на скоростта.10:16 17.01.2020
45 Така е!
До коментар #43 от "123":
Но все пак тука не сме антикварен форум, за да говорим за реликви, а и автомобилен форум и говорим за качествата на автомобила. Ти ако искаш инвестирай в картини столове и кожени седалки от Порше.Много интересно че няма да си купите Тесла докато не се научи да минава 3000 километра с едно 3-минутно зареждане, да ти дават поне 30 хиляди долара като си предадеш батерията за рециклиране, да пречиства въздуха докато се движи, да може да се кара поне 115 години без смяна на каквото и да било, да струва поне три пъти по-малко от бензинов автомобил като нов, ама за porsche няма никакво значение, само защото е porsche и трябва да се говорят хубави неща, а за Тесла само лоши.
Коментиран от #47
10:22 17.01.2020
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 123
До коментар #45 от "Така е!":
Да, бе пич. Порше си е Порше. Дачия, Рено и Тесла са конфекция. Предпочитам Патек Филип пред всеки кварцов пластмасов боклук от битака, нищо че неговата батерия може да ми показва часа през следващите две години без да ми струва нищо поддържката. И никой не говори лоши неща за тесла - тесла е хубав масов автомобил и дано става по-масов, но нищо повече. А за ценителите има други автомобили.17:57 17.01.2020
48 Тайкан
До коментар #5 от "Хахаххахаха хехехе":
Пич куца ти математиката180 000 е еската а малкия е 120 000
Много ми е интересно къ даваш мнение за нещо де си го гледал по дискавъри чанел
И къ само у Америка теслъта е най добра?пъ у немско на хокенхайм дойде репатрака да я прибира докато тайкъна обикаля пистата?
Тайкън е хипер брутална кола имал съм удоволствието да се возя в нея пъ ти си хейтвай още....
05:17 21.01.2020