Праговете на всеки модерен автомобил са едни от местата, които ръждясват най-много от всички елементи по каросерията. И това не е свързано с възрастта на колата, само че в града тези процеси протичат малко по-бързо.
Именно там, на прага, излизат т.нар. дренажи - тръби, през които водата трябва да изтече. За няколко години обаче там се образува такъв слой мръсотия, че той не може да бъде пробит от водата с ниско налягане. Помага само механичното почистване. И там, където мръсотията и водата имат своето постоянно присъствие, тоест в праговете, се появява корозията.
А в крайна сметка прагът е поддържаща част от дизайна на модерен автомобил без рама. И изгният ли тези детайли от каросерията, тя започва да се деформира.
За да се предотврати (или поне забави) подобно развитие на събитията, дренажните тръби трябва да бъдат внимателно наблюдавани от момента на първото излизане от колата от автокъщата. На първо място - всяка година, след края на отоплителния сезон, е необходимо да се промият дренажите с вода под налягане.
Това може да стане в автосервиз. Подобна услуга ще позволи на водата бързо да си проправя път от предното стъкло към земята, а водачът може да спаси не само праговете, но и ръба на предното стъкло, чието дъно ще престане да бъде като блато.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ИКОНОМИИТЕ
13:45 20.02.2020
2 гост
13:47 20.02.2020
3 x o
Коментиран от #10
13:52 20.02.2020
4 Ххх
13:53 20.02.2020
5 куку
Коментиран от #15
13:54 20.02.2020
6 Наръчник на новия внос
2. Стъпка две - след като карате зад снегорин, който хвърля сол, измийте си колата отдолу.
3. Печалба
Коментиран от #11
14:11 20.02.2020
7 мани мани
14:22 20.02.2020
8 Заглавието
14:38 20.02.2020
9 ТтТ
15:23 20.02.2020
10 Random
До коментар #3 от "x o":
Да ти покажа мойта 2105 каква дупка има в левия праг? То си е от оная смотана лайсна щото събира кал и гняс ама си ръждясва. Поне пода е здрав, ма тенекеджия не мога да намеря да ми закърпи праговете и калниците15:33 20.02.2020
11 Nemalp
До коментар #6 от "Наръчник на новия внос":
Ще добавя и Швейцария.Патя си в момента...16:24 20.02.2020
12 jyusix
17:53 20.02.2020
13 сноу
20:14 20.02.2020
14 Пламен
Коментиран от #21
20:24 20.02.2020
15 Андрей
До коментар #5 от "куку":
Напълни праговете с масло и грес и готово,няма гниене. Имам Алфа на 23г. И е бетон.21:15 20.02.2020
16 Факт
Коментиран от #25
22:20 20.02.2020
17 един
07:24 21.02.2020
18 Бравос
09:58 21.02.2020
19 мани мани
Коментиран от #26
10:17 21.02.2020
20 ръждата е следсвие от мизерията
10:53 21.02.2020
21 КАСАПИНА
До коментар #14 от "Пламен":
Това още е актуално, преди много години продадох кадет на който купувачите бяха много учудени че е с оригиналните прагове и вежди, последните и тях ги бях наблъскал яко с масло. Една бора австрийка преди няколко години мина същата процедура, важно е да се знае че тия отвори трябва да се запушат принудително, да не излиза бързо маслото.11:13 21.02.2020
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Бате Гойко
БОКЛУК!!!
Коментиран от #27
13:38 21.02.2020
24 Илиан
15:28 21.02.2020
25 авто фен
До коментар #16 от "Факт":
Така е, но ако караш над 20-25 годишни коли. Мерцедес как ръждясват,само мазда му опонира! Тия гнили корита Мерцедес E Клас от 2005-та, разни М клас пак на тия години, C класите от тия години от 2000-та до към 2007-ма, направо са си за Надин,само да не бяха толкова скъпи като нови,а ръждясват като Опел и се чупят като Пежо!18:44 21.02.2020
26 авто фен
До коментар #19 от "мани мани":
Абсолютна грешка, тая пяна е хигроскопична, тоест задържа влага в порите си и предизвиква още повече корозия.18:46 21.02.2020
27 авто фен
До коментар #23 от "Бате Гойко":
Лекувай си нервите, да не не те пребие някой някъде,ако така се държиш с хората и на улицата. Въпрос на късмет е.18:48 21.02.2020
28 Piere
12:39 22.02.2020
29 Audi A2i
15:13 22.02.2020
30 Georgi
02:39 23.02.2020
31 Вуйо
10:25 23.02.2020