Last news in Fakti

24 Февруари, 2020 18:11 6 149 32

Porsche пусна най-мощната зарядна станция за електромобили

  • porsche-
  • taycan-
  • зарядна станция-
  • лайпциг

Местоположението на новата супер мощна зарядна станция е в германския град Лайпциг. Тя отвори врати преди десетина дни и вече се радва на доста засилен интерес. Станцията има 12 броя 350-киловатови DC зарядни и четири 22-киловатови AC зарядни колонки, като общият и капацитет е седем МВт.

От Porsche заявяват, че с този енергиен капацитет, новото съоръжение в Лайпциг се превръща в най-мощната бърза зарядна станция на Стария континент. Първоначално от немската компания дават едномесечен гратисен период за използване, но после услугата ще стане платена.

Станцията може да се използва от всички марки и модели електромобили, а що се отнася до бързината на зареждане от Porsche дават пример със своя електромобил Taycan. За време от пет минути, електрическото Porsche се зарежда с енергия, достатъчна за преодоляването на 100 километра.

Времето за зареждане до максималните за бърза зарядна станция 80% е само 22 минути (отнася се за модела Taycan при идеални условия). Германската премиум марка предвижда отварянето и на още такива станции.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 6 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Driving pleasure

    20 37 Отговор
    7 МЕГАВАТА!!! ватманите тотално са полудели!
    Да обясняваме ли какво става с батериите напъвани на подобна зарядна?
    Да обясняваме ли, че за 5 мин ще си заредил гориво за 1000 км
    Електофилите са безмозъчни!

    Коментиран от #7, #26

  • 2 Driving pleasure

    30 24 Отговор
    И една добавка - вчера гледах едни германци тестващи пробегана електрички при температури около 0 градуса - пробега пада с 30% и то при 21% температура на парнот в купето, което си е кучи студ вътре! Честито на всички електро олигофрени :D

    Коментиран от #3, #8, #11

  • 3 Driving pleasure

    21 20 Отговор

    До коментар #2 от "Driving pleasure":

    АХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХ
    И 50 минуса да сложите това няма да подобри пробега в зимни условия. Помнете, че като си завирате главата в псъка за тия безспорни негативи просто остава да ви стърчи нещо друго навъм ;)
    Верно само големи кретени могат да са електрофили :)

    Коментиран от #4

  • 4 Пишман майстора

    16 9 Отговор

    До коментар #3 от "Driving pleasure":

    Смених ти четките на водната помпа и клапаните на кардана,гоуфо е готов.
  • 5 Зайко Байко многознайко

    18 7 Отговор
    Докато не се открият батерии от друго поколение с голямо КПД, докато не се създаде инфраструктура , бързо зарядни станции ще си останем с ДВГ. Незнам колко от вземащите отношение относно електрически автомобили да се качвали особено зимно време. Голям клинч е имаш чувство , че се возиш в ламаринен ковчег. За такава кола ти е необходим топъл гараж, като идеш на работа същите условия, засега само ДВГ с качествени катализатори и с дистанционно запалване са спасението!
  • 6 ФауВе

    9 12 Отговор
    И Тесла тутакси припадна. А гост тича да й подпира акциите, да не слязат с още 200 долара.

    Коментиран от #12

  • 7 ФауВе

    12 6 Отговор

    До коментар #1 от "Driving pleasure":

    А кой електрофил обясняваше, че със зарядни станции навсякъде мрежата нямало хич да се натовари? Въобще нямало да усети напън.
  • 8 ФауВе

    13 8 Отговор

    До коментар #2 от "Driving pleasure":

    Не ве, ти не си разбрал правилно теста. Може да й пада пробега, но пък КПД на автомобила се качва. Е това топли повече от парното, особено като си сдухано електро зомби.
  • 9 мъка

    8 8 Отговор
    Тия пък направили една зарядна станция и се бият в гърдите,направете колкото ТЕСЛА и тогава се пръцкайте.
  • 10 😂😂😂😂😂

    16 3 Отговор
    След първия безплатен месец виждам вече как дизерастите ще започнат да скачат, че тока скочил със 100 процента понеже сега е безплатен а след това ще му сложат цена.
  • 11 Прав си

    12 6 Отговор

    До коментар #2 от "Driving pleasure":

    Разхода на бензин е много нисък зимно време, като загряваш 5 минути на място и минаваш 5 километра до работа. Направо ти е 6 на 100.

    Коментиран от #13, #21

  • 12 Дрън-дрън

    4 8 Отговор

    До коментар #6 от "ФауВе":

    Така или иначе Тесла си остава най-бързо зареждащия се автомобил за 100 километра пробег, ако ще от Porsche и 1000 киловата станция да направят. Какво има да припадат от Тесла и за какви акции си се разтревожил? Най-много да се вдигнат още, защото това е поредното потвърждение на преднината на Тесла.

    Коментиран от #22

  • 13 Порно

    8 8 Отговор

    До коментар #11 от "Прав си":

    Ти да не караш жигули ? Нов дизел , паля , вадя го от гаража и газ. Ако мине 4 на сто , почвам да се чудя що толкова много. 60 литра резервоар , като мина 1000 - 1200 км и зареждам , че не обичам да свети лампата. Климатика на практика не се отразява на разхода. Вземи си електрическа под наем , пробвай и тогава говори.

    Коментиран от #14, #15, #17, #23

  • 14 Ще ти се

    6 2 Отговор

    До коментар #13 от "Порно":

    И като се събуди? Хайде и ние да имаме дизели, които МОГАТ да харчат 4/100. Ако ги караш в режима посочен горе - 5км градско при студен двигател, сега погледнах - 5,7 при 4,2 извънградско. Проектен пробег 980км, но забравих да погледна колко съм минал вече.
  • 15 Така ли

    5 0 Отговор

    До коментар #13 от "Порно":

    Ама що в другата статия всичките подгрявате, а в тази статия палите и тръгвате? Или щото там пасва да се подгрява, да не прецакате двигателя, а тука тръгвате веднага че разхода ще е висок!
  • 16 Този

    6 0 Отговор
    И аз имам един дизел и той харчи 4 на 100км, но с 90кмч извънградско + малко масло и е само 100 коня. Електромобил с толкова коне харчи 1,5лв на 100км
  • 17 Така ли

    5 1 Отговор

    До коментар #13 от "Порно":

    Никога не можеш да постигнеш разход от 4 или 5 на 100 по описания начин! Можеш, по надолнище! Загряване на място ти е 100 грама и разход в града от ПОНЕ 6 на 100 са ти 8 литра средно на 100 със загряването. Айде да можем и ние да смятаме и да имаме коли.

    Коментиран от #18

  • 18 Така ли

    4 0 Отговор

    До коментар #17 от "Така ли":

    Макар, че да допълня е доста трудно постижимо в градско 6 на 100. И е ясно че от град до град има разлика. От отсечка до отсечка има разлика, от часа в който караш има разлика и от това дали си надолу или нагоре има значение.
  • 19 mediator37

    5 4 Отговор
    Преди време писах , че една зарядна ще е 5 декара. Сега като гледам на снимката е повече от 5 декара и то не виждам магазин, кафене, кенефи, масички и столове, катерушки за децата, без елементарен навес, каквито и най-простата селска бензиностанция има такива.
    Това по повод, че баба ви Меркел рече и отсече: Трябва да бъдат построени 1 млн. зарядни.
    А аз възкликнах- 5млн. декара гори, ниви, ливади и зелени площи ще се унищожат в името на еко-то.
  • 20 оня с коня

    3 1 Отговор
    Никъде досега не прочетох Колко струва едно Ел.Зареждане
  • 21 ФауВе

    1 2 Отговор

    До коментар #11 от "Прав си":

    При 5 мин подгряване на място, при разход на студен дизел 1л/ч, ще изгориш не повече от 80гр нафта. Голям проблем викаш.

    Коментиран от #24

  • 22 ФауВе

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Дрън-дрън":

    Е, днес вдигнаха ли се? Или паднаха?
  • 23 ФауВе

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Порно":

    Не пиши глупости!
  • 24 Ами да де

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "ФауВе":

    Сега ги включи в разхода за 5 километра! Тя и една електричка, ще изгори само 100 вата за 5 минути.

    Коментиран от #31

  • 25 Марин

    3 3 Отговор
    Който не е схванал че бъдещето е на електромобилите нищо не е разбрал.

    Коментиран от #28

  • 26 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Driving pleasure":

    Няма смисъл да обесняваш на немски мозъци за това което те мъчи че щяло да се прецака батерията тия батерии и станции са малко по различни от който си запознат
  • 27 Hahahha

    1 0 Отговор
    Xaxaxaxa ama 4e matematici ima v tezi saitove nali ne presmqtame na koi kolko mu har4i ko6nika goufu,6kodata ili pak opela ami kato nemate pari ne karaite koli . Za da iz4islite kolko vi har4i koeto. A praktika sas va6ite ko6nici nqma kak da stane parvo zavisi s kakvi gumi si posoka na vqtara skorost s koqto q kara6 , bair ili raven pat i na kolko godini ti e ko6nika gorivoto dali e ka4estvenno taka 4e ne si ma4ete mozacite s ne6to koeto nqma kak da iz4islite.
  • 28 Rrr

    2 0 Отговор

    До коментар #25 от "Марин":

    Да ама не!!!!!! Много искам да видя самолет за 200 пасажера на ток...... или кораб превозващ контейнери.

    Коментиран от #30

  • 29 За всички

    0 0 Отговор
    Жени... Жени и то момиченца.. Ей това сте всички... Разлигавени пу*чици, искате само да ви го бутат и вие нищо да не правите, на всичко отгоре претендирате че сте и умни... Като коне с капаци сте всички!....не по зле сте, те поне виждат какво има пред очите им...
  • 30 Айде добре

    0 1 Отговор

    До коментар #28 от "Rrr":

    Това което не мине на ток в началото, ще мине на водород. Кораби и самолети, ще минат на водород докато излязат по-добри батерии.
  • 31 ФауВе

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Ами да де":

    Е нали и аз това викам. Студен мотор гори много. Подгрят мотор гори по-малко.

    Коментиран от #32

  • 32 Ами да де

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "ФауВе":

    Докато го загрейш тоз мотор, колко ти е средния разход след това. Или ти почваш да мериш разхода след като загрееш мотора. Офф, що толкова бавно загряваш. Аз съм сигурен, че мотора ти загрява по-бързо от теб зимно време.