Last news in Fakti

27 Февруари, 2020 18:41 27 398 80

Километър с Audi e-tron излизал по-скъпо, отколкото с дизелово Q7

  • audi-
  • e-tron-
  • q7-
  • разход

Километър пробег с електрическото Audi e-tron след зареждане на станция от веригата Ionity струва повече, отколкото с дизеловото Q7 50 TDI, изчислява британското издание Which Car? За да запълни капацитета на батерията си до 80% на бързите 350-киловатови терминали, собственикът трябва да плати £45.89 (€53.81), което прави 34 пенса/40 евроцента на миля (21 пенса/25 евроцента на километър), докато при дизеловия кросоувър този показател е 22 пенса/26 евроцента на миля (13 пенса/15 евроцента на километър).

От Which Car? обаче признават, че цената пада значително ако се използва станция с по-ниска мощност и се пожертва време. Зареждането на 150-киловатов терминал, например, излиза £23.28 (€27.30), на 50-киловатов - £15.30 (€17.94), а на 20-киловатов - само £6.32 (€7.41). Ако обаче зарядното е монтирано на паркинг, собственикът ще трябва да плати не само електроенергията, а и престоя.

В Европа Audi e-tron се предлага в две версии - 50 quattro и 55 quattro с мощност 313 и 360 к.с. и батерии с капацитет 71 и 95 кВтч. По-евтината модификация може да измине до 299 км с едно зареждане по цикъла WLTP, а 55 quattro - до 411 км.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 36 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Аноним

    77 16 Отговор
    Няма да го бъде поредния свален от продажба немски надут боклук. Не съм за тесла но не съм и за стомгодишните стари лаври. Автомобилостроенето е порногрфия.

    Коментиран от #36

  • 2 Хахахаха

    19 9 Отговор
    Норвежец, кажи каква кола караш!

    Коментиран от #41, #55

  • 3 Боби

    22 3 Отговор
    Тук е уловката. Цената на Йонити е висока, без абонамент. А и с абонамент, няма смисъл да се зарежда там. Максималната скорост на зареждане на това Ауди е 150 кВ! За какво ще ходи на зарядна 350 кВ, като то не приема повече от 150 кВ скорост. Така, че цената на 150 кВ се гледа.
  • 4 дявола

    77 15 Отговор
    Тези електрички нищо не струват само където тръбят че са много ОК. Ако решиш да отидеш от София до Варна и обратно ще трябват 2 дни отпуска

    Коментиран от #26, #49

  • 5 Антон Михов

    38 6 Отговор
    Аз съм с 55 quattro, и с едно зареждане не изминавам 411 км, а едвам 350, за жалост останах крайно недоволен, а карам Ауди от 20 години.

    Коментиран от #10, #32

  • 6 Боби

    12 9 Отговор
    И интересно написано,че ще пожертваш време на зарядните на 150 кВ!!!! Как по-точно ще пожертваш времето,като всъщност ще зареждаш едно и също време на зарядно 350 кВ и 150 кВ?
  • 7 Хасан

    25 14 Отговор
    Великият гений Хенри Форд още преди 100г уби тея кенефи EV
  • 8 Boxer 3.0

    58 5 Отговор
    До всички екоактивисти:
    Колко малко замръсявала една кола - това виждате вие!
    А, колко се замръсява докато се съберат парите за нея?
    Доктор, адвокат, тираджия, учител и т.н. - нали за да съберат 100 000 € ще трябва да ги изработят!!!
    За.да е ЕКО даден автомобил, той трябва да е ЕВТИН!!!
    Колко СО2 се отдаеля за да се изработят и заделят 100 000€?

    Коментиран от #9, #11

  • 9 Статистика

    13 22 Отговор

    До коментар #8 от "Boxer 3.0":

    колкото едно нещо е по-скъпо,по-малко се купува. Като се купува по-малко,се произвежда по-малко,което води до по-малко въглероден двуокис. Ако е евтино,замърсява повече.

    Коментиран от #16

  • 10 пилот на Ферари

    37 3 Отговор

    До коментар #5 от "Антон Михов":

    Няма да пускаш отоплението , климатика, музиката, навигацията и останалите глезотии ако искаш да минеш 411 километра. Ползваш само " Албанския " климатик - евентуално . А - да не забравя - няма да караш с по вече от 80 км/ч !

    Коментиран от #12

  • 11 гост

    13 28 Отговор

    До коментар #8 от "Boxer 3.0":

    А колко замърсяват тия същите да съберат същите 100 000 евро за пушилник ??? Щото пушилниците по толкова евра са десет пъти повече поне от електричките ?? А след това още 100 000 за горива и "консумативи" ?? Докога си мислиш , че някой ти връзва на глупостите ?? Да не говорим , че основната част от електричките вече е точно наполовина от тия 100 000 ??

    Коментиран от #20

  • 12 гост

    23 11 Отговор

    До коментар #10 от "пилот на Ферари":

    Единственото , което трябва да НЕ правиш е да си купуваш измислен немски автомобил , за другите всичко си е в норма !
  • 13 пилот на Ферари

    32 5 Отговор
    Днес по AMS имаше придаване за БМВ М4 . Произвеждат го в щатите . 360 коня , нам колко си нютона , хиляда режима на работа - ама ядец !
    Ограничението за движение по целия път - 45 мили в час ! Че ходиха да му пробват възможностите на една писта. Само че от 100 човека дето ще си купят това чудо - най много еди ще отиде да го пробва на пистата.
    Останалите с 45 мили в час !
    Та и там пак същия въпрос - какъв е смисъла ?

    Коментиран от #14

  • 14 Какво какво?

    5 12 Отговор

    До коментар #13 от "пилот на Ферари":

    Произвеждат придаване??? Такова нещо не бях чувал!

    Коментиран от #15

  • 15 пилот на Ферари

    18 0 Отговор

    До коментар #14 от "Какво какво?":

    Що - нещо не си разбрал ли ? Или си търсиш повод за заяждане?
    Не съм си включил коректора , а и сайта за правопис е на друго място. Ходи там коментирай ! Мене ми е в другия крачол.

    Коментиран от #17

  • 16 Boxer 3.0

    31 0 Отговор

    До коментар #9 от "Статистика":

    Представата ми за еко автомобил е следната:
    20 000 лв с експлоатационен срок 30г
    Задвижване според основният начин на експлоатация:
    - магистрали - дизел
    - планински райони ( изкачвания- спускания) - електричка
    - градски ( тръгни-спри) - малка електричка или бензинка (АГУ)
    Може ли да се направи?
    Автомобилите от близкото минало показват, че може и много все още са на пътя.
    Защо не.се правят така колите?
    1. Печалбарство
    2. Държим хората заети, бачкат и не мислят за опасни за властващите неща
    3. Гъзарията на клиентите не е за подценяване

    Коментиран от #18

  • 17 Не се заяждам

    2 13 Отговор

    До коментар #15 от "пилот на Ферари":

    Но ми е интересно, как човек с грешки по правопис (фрапантни грешки) тръгва да дава акъл, за каквото и да било! А може би, акъла трябва да го задържиш за себе си, че няма да ти остане.

    Коментиран от #19, #22

  • 18 пилот на Ферари

    3 3 Отговор

    До коментар #16 от "Boxer 3.0":

    Всичко може да се направи но за сега финансовата възможност не го позволява. Инвестицията ще е прекалено голяма.
    А иначе може да се направи безконтактно/ безжично/ зареждане - или по правилно - дозареждане на батерията на автомобила по време на движение. Има го като технология при смартфоните.
    За автомобилите има такава технология още от 2014 година но при статично положение . За да се зареждат по време на движение трябва да се положи инсталация под нивото на асфалта.

    Коментиран от #56

  • 19 пилот на Ферари

    13 2 Отговор

    До коментар #17 от "Не се заяждам":

    Какво толкова те притеснява тебе ? Клавишите "е" и "и" са един до други ! А и имам два разбити на клавиатурата.
    Не си правя труда да си проверявам написаното а и редактора ми не е включен.
    Но щом толкова много те притеснява това ще трябва да взема да го включа.

    А пропо - имах един даскал по български и той маниак като тебе .
    Поправяше с червен химикал некролозите по улиците !

    Коментиран от #21

  • 20 Boxer 3.0

    23 3 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Давам ти конкретен пример за екологичен автомобил:
    Купен за 4000лв на 11г.
    За 15г. експлоатация още 8000 лв за ремонт и поддръжка( вкл. акумулатори и гуми)
    За гориво (газ) още 15 000лв за 150 000км.
    Общо 27 000лв.
    Обърни внимание, че спестено производството поне на още един нов автомобил - 10т. СО2 !
    Колко остават до достигането и на най-евтиният електромобил?
    ОЩЕ 27 БОНА!!!
    Айде, лягай да спинкаш и като се събудиш, вече може и да има нови електрички за по 27 бона!
    Ама надали!

    Коментиран от #23, #25, #57

  • 21 Не се заяждам

    2 3 Отговор

    До коментар #19 от "пилот на Ферари":

    Хе хе. Яко. Не се заяждам, но е добре когато не се правят грешки или поне такива сериозни. Но коментар 18 е добър, интересно е да се чете когато има техническо мислене, а не само запълване на коментарната лента. 👍
  • 22 пилот на Ферари

    5 3 Отговор

    До коментар #17 от "Не се заяждам":

    Един въпрос и от мене . Ти който си перфектен по правопис - дали пък разбираш от автомобили ? Или си с две леви ръце и не можеш си смени резервната гума ?

    Коментиран от #24, #58

  • 23 Боби

    4 8 Отговор

    До коментар #20 от "Boxer 3.0":

    Да. Гледай, първо караш на газ (евтино), колко е на бензин например? Второ у нас цените на бензин и газ са по-ниски от Европа! Трето-у нас цените по поддръжка и ремонти на колите са ниски. За това не се продават толкова електрички у нас колкото в Европа. А и сравняваш стара кола с нова електричка. Не трябва ли да сравняваш нова с нова. Иначе винаги можеш да намериш по-евтино, какъв е проблема. Можеш да не купиш Опел, а Лада и пак по-евтино или такива сравнения.
  • 24 Не се заяждам

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "пилот на Ферари":

    Да, имам доста представа от коли. Не съм с две леви ръце макар, че наистина има много такива.

    Коментиран от #59

  • 25 Боби

    6 3 Отговор

    До коментар #20 от "Boxer 3.0":

    Но е вярно, че по-дългата експлоатация дава по-нисък въглероден двуокис дори и да е кола с ДВГ. Препоръките на експертите всъщност, са да се карат колкото е възможно по-дълго време произведените коли, но когато се сменят с нови, да са електрически. Но не се препоръчва да се хвърлят коли които не са стари, само за да се сменят с електрички. Може би идеята на европейците е да износим старите им коли с ДВГ, докато те минават на електрически.

    Коментиран от #27

  • 26 бос но не гол

    6 2 Отговор

    До коментар #4 от "дявола":

    Значи,говорим за цивилизовани страни.България не е сред тях ,София също.За Булгаристан на Боко Тиквун ,гледай цената на газта.
  • 27 Госあ

    1 2 Отговор

    До коментар #25 от "Боби":

    Разбира се. А по добре след подмяната да бъдат хибриди или водородни.
  • 28 гост

    10 0 Отговор
    Всеизвесто е, че от началото на годината Йонити, което включва големите електрически и автомобилни фирми от Германия, наду цените три пъти. Буквално ги наду, не се знае защо, нито продават много електромобили, нито станциите са пълни, нито е станал някакъв поврат в цените на тока, нищо. Немците впечатляват с инженерно превъзходство и убиват с цени, това е.
  • 29 Driving pleasure

    14 9 Отговор
    То е абсолютно същото за всеки друг Е-боклук.
    Мислите, че Т'слата е по-евтина за каране ли?!
    Балъци!

    Коментиран от #33, #35

  • 30 Дизелджия до гроб

    11 5 Отговор
    Всички, които хейт-ват немското просто нямат финансовата възможност да го купят и подържат. А що се отнася до електричките като цяло тва е маркетингово упражнение с цел да се вталпи фалшиво чувство за екология и икономия и по този начин да се лансира продукт , които не е и няма да е наистина добър още дълго време. Под наистина добър имам предвид да не чакаш с часове да се зареди , да не се лишаваш от екстри и скорост за да пазиш батерията. Искам да видя една електричка която да постига заводските данни за пробег... да живее нафтата

    Коментиран от #34

  • 31 Купете си коли на метан

    3 1 Отговор
    Това е наи ефтиното
  • 32 Стан

    2 3 Отговор

    До коментар #5 от "Антон Михов":

    Със всички електрички е така. Ако се заиграеш с някой по светофарите, може и да не си стигнеш до вкъщи.
  • 33 Балъци са тези които не могат да смятат

    4 8 Отговор

    До коментар #29 от "Driving pleasure":

    Хайде да сметнеш колко ще ти струва пробегът с най-голямата Тесла? Ще ти подскажа един факт, който редовно коментираме тук. Коментирахме го по отношение на времето за изминаване на 4800км , но често споменавахме и цената, ако не те е налегнала склерозата. Цялото пътуване със седем човека и външен багажник на покрива, който също вдига разхода, струваше стотина долара за зареждане на Tesla supercharger. Колко по-скъпо мислиш, че е зареждането в Европа?
  • 34 Електрички има, покажи ДВГ

    3 9 Отговор

    До коментар #30 от "Дизелджия до гроб":

    Както виждаш, дори журналистите, които са тръгнали да разконспирират фалшивия пробег, в крайна сметка редовно изминават повече от обявените 500 км от Тесла. Досега обаче не съм чул журналист който да постигне пробегът с ДВГ, който са обявили производителите на книга. ОСОБЕНО ПЪК КАТО СТАВА ВЪПРОС ЗА ХИБРИДИ.

    Коментиран от #60

  • 35 Мислим, мислим, не вярваме като тебе

    4 12 Отговор

    До коментар #29 от "Driving pleasure":

    Разбира се, че мислим, че теслата е по-евтина за каране. Всеки който има способността да мисли го знае, но ти вярваш, без да мислиш, затова не можеш да видиш колко по-евтино е да караш Тесла. Ако audi зареди на йонити трябва да плати £45.89, но за същото количество енергия собственика на Тесла трябва да плати £16. И тука идва още по-хубавата част. С тези 66 kW часа, Тесла ще измине над 400 км, а Аудито около 300. Всеки наред с главата може да прецени на кой ще му е по-евтино, ти продължавай да си ВЯРВАШ, като всички зомбита антиелектрици, колко е скъпо да се кара електромобил.

    Коментиран от #37, #61

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Хаха

    4 0 Отговор

    До коментар #35 от "Мислим, мислим, не вярваме като тебе":

    " Ако audi зареди на йонити трябва да плати £45.89, но за същото количество енергия собственика на Тесла трябва да плати £16."
    А другите £29.89 кой ги плаща. Тесла ли?

    Коментиран от #38, #40, #62

  • 38 Хахаха

    1 3 Отговор

    До коментар #37 от "Хаха":

    Не. Тези 30 паунда Йонити си ги прибира. Чиста пара. Колко е цената на кВч? Тесла не продава тока на загуба, но с ниска печалба.

    Коментиран от #63

  • 39 Инженер

    3 7 Отговор
    В техническо отношение немските автомобили са недостижими и всички останали копират от тях.

    Коментиран от #42

  • 40 Взима и плаща

    4 2 Отговор

    До коментар #37 от "Хаха":

    Ти май не правиш разлика между взима и плаща? Ако два магазина един до друг купуват хляба от един и същ доставчик на 90 ст, но единият го продава на левче, а другият го продава на 3 лв, кой плаща разликата от 2 лв на първия магазин? ти лично от кой магазин би си купил хляба при положение, че е един и същ?

    Важно е да се отбележи също, че освен по-евтино, Тесла ще зареди и по-бързо от Аудито. С други думи, ако тръгнат заедно за да изминат да речем 2000 км, аудито ще зарежда два пъти повече време, трябва да спре за зареждане поне на една-две станции повече, и всичко това ще му струва три пъти повече. Зарядните станции на Тесла са повече на брой, отколкото тези на Йонити. Ако сте приготвили едни пари за електромобил, коя марка ще изберете, ако мислите прагматично без да сте зомбиран?
  • 41 Иванов

    12 0 Отговор

    До коментар #2 от "Хахахаха":

    Аз карам стара Мазда 3, щото само това мога да си позволя. И щото имам приоритети. Колата ми е на едно от последните места. Настолния ми компютър дори е пред колата. Да не говорим за жилището ми. Да не говорим за другите неща- почивки и забавление.

    Коментиран от #64

  • 42 Зависи какво искат да постигнат

    1 4 Отговор

    До коментар #39 от "Инженер":

    Ако искат 10 000 човека да оправят по 300 грешки на ден в продължение на една година и грешките да не свършват, със сигурност трябва да копират от немските инженери, защото те вече са постигнали това съвършенство.
  • 43 type-R

    5 8 Отговор
    Бе да ви "дизелосат" Qучката! Деа и гнусните ви димилници, кога най-после ще ги оставите в музея и на нивите да орът компири! Купувайте истински коли, бе, стига сте тракотили по улиците като селендури!!!
  • 44 Антиелектрика

    11 2 Отговор
    Аз като ви обяснявам че тези електрически миксери за нищо не стават, не ми вярвате. Пълен маркетингов боклук с който искат да ви издоят паричките.

    Коментиран от #46

  • 45 12345

    16 1 Отговор
    Безплатен обяд няма. За задвижването на един автомобил е нужна енергия. Дали ще е електрическа или от изкопаеми горива няма значение. Енергията на планетата е ограничена и затова струва пари. Когато/Ако ел.автомобилите станат по-масови от тези с ДВГ е почти сигурно, че цената на ел.енергията ще поскъпне и народа пак ще е прецакан. Няма начин да се возим ефтино. Спомнете си преди 25 години как дизела беше с цена около 40% по-ниска от тази на бензина. Тогава дизелови коли почти нямаше. Станаха масови и хоп дизела изпревари бензина по цена. Това ни чака и с електричките.

    Коментиран от #47, #65

  • 46 Е така де

    2 5 Отговор

    До коментар #44 от "Антиелектрика":

    Постоянно взимаш за пример ей такива недоразумения като Ауди е трон в комбинация с Йонити и обясняваш как електричките за нищо не стават. Но иначе нямаш нищо против Тесла нали? Защо не дадеш пример с нея? В крайна сметка излиза по-евтино от дизел дори когато зареждаш на най-скъпия вариант, а има много по-евтини варианти за зареждане.

    Коментиран от #53, #67

  • 47 Кой ти ограничи енергията?

    4 4 Отговор

    До коментар #45 от "12345":

    Вятърът духа и слънцето пече толкова, че само за няколко месеца осигуряват енергията на всичките изкопаеми горива на земята. Енергията им е на практика неизчерпаема и най-важното чиста. Само въпрос на време е да се произведат достатъчно средства за добив на чиста енергия. Дали ще е преди 2050 година или след това, не е чак от такова голямо значение. Процесът вече е необратим, защото слънчевата и вятърната енергия станаха най-евтините. Засега проблемът остава с балансирането на системата, защото не са постоянни източници на енергия, но и това не е нерешим проблем. Едно от решенията е именно съхранението в батериите на електромобилите, които така или иначе са налични и ще стават все повече и повече. Следователно електромобилите са решение, а не проблем.

    Коментиран от #70

  • 48 Добър ден

    5 0 Отговор
    всичко е в КПД то .... а косвените емисии от преобразуване на енергията и производство на електрокарите?
  • 49 Педал

    0 7 Отговор

    До коментар #4 от "дявола":

    Ти си карай астричката на газчица и не се занимавай с тея електромобили.Няма вероятнос да си купиш скоро така или иначе

    Коментиран от #71

  • 50 Вятър слънце

    2 0 Отговор
    Знаеш ли колко ВЕИ съоръжения ти трябват когато духа и пече слънце?!?! Мноооооого, даже не можеш да си представиш, колко много!!!!

    Коментиран от #54

  • 51 Пенко

    0 0 Отговор
    Като ми доиде Тесла roadster ще пиша
  • 52 Малко инфо за всички тук

    3 5 Отговор
    Престанете да спорите за това време за зареждане на ел. автомобилите защото е вълрос на време, може би от тази година да се зареждат за 2"мин,телефонните за 1мин и така за всички устройства на батерии. Това се дължи на един нов елемент за който още преди 12г четох, че е открит и ще намери приложение при батериите и не само..... Въобще широко приложение в технологиите и драстична промяна и скок..... Тогава се казваше че до 1-2г ще си зарежда е телефоните за минута но едва сега, предната година навлезе като елемента не присъства в батериите както беше предвидено а сега е в кондензатора и така електрическите автомобили ще се зареждат за 2 мин.
  • 53 Антиелектрика

    3 1 Отговор

    До коментар #46 от "Е така де":

    Виждаш ли сега колко е тъпо да се криеш зад различни никове?
    Това на което отговаряш не съм го писал аз, както и ти нямаш смелостта да пишеш с един ник, така и някой пише с моя, а ти започваш да се плюнчиш какво съм бил разправял!
  • 54 Колко много бе пич?

    1 3 Отговор

    До коментар #50 от "Вятър слънце":

    Колко много съоръжения ти трябват, за да станеш нетен производител на електроенергия? Колко киловатчаса ползваш на година?
  • 55 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Хахахаха":

    Добре ще ти кажа. Тати кара Волво S40. Доволен ли си?
  • 56 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "пилот на Ферари":

    Говориш за трамваи
  • 57 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "Boxer 3.0":

    Отлична логика и неуспорим пример.
  • 58 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "пилот на Ферари":

    Залагам на второто.
  • 59 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Не се заяждам":

    От каде са ти достата представи за коли.от нета ли.

    Коментиран от #66

  • 60 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Електрички има, покажи ДВГ":

    Ти още малко ще изкараш електричките с по-голям пробег от колите бе.
  • 61 Гост

    5 0 Отговор

    До коментар #35 от "Мислим, мислим, не вярваме като тебе":

    Забравяш цената на Теслата. Да платиш 20000 повече за Тесла която спестява няколко ст на км. Това са много пари вложени в нещо, което никога няма да ги избие с икономия.
  • 62 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Хаха":

    Според него никой не ги плаща защото били от свободна енергия.

    Коментиран от #69

  • 63 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Хахаха":

    Хаха защото мъск е такъв филантроп нали хахаха
  • 64 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #41 от "Иванов":

    Да но ти си човек с ценности и смислен живот а електрофилите са домошорски пубери живеещи в нета и нямащи физически контакти с живи хора извън семейството им.
  • 65 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "12345":

    Тукашните тесльовци не са били родени по него време преди масовите дизели.
  • 66 Не се заяждам

    0 1 Отговор

    До коментар #59 от "Гост":

    От КАДЕ? Ти от КАДЕ го имаш правописа?

    Коментиран от #72

  • 67 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "Е така де":

    Пак забравяш цената на теслата

    Коментиран от #74

  • 68 Jacques Yves Moineau

    1 0 Отговор
    Добре дошли в Новия Световен Ред!
  • 69 Сетих се

    0 2 Отговор

    До коментар #62 от "Гост":

    Ти не беше ли човека, който вадеше честота и херци от батерията? 50 и 60 херца и т. н. Ясен си!

    Коментиран от #73

  • 70 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #47 от "Кой ти ограничи енергията?":

    Електромобилът е решение. Батерията е проблем.
  • 71 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "Педал":

    Ти също.
  • 72 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "Не се заяждам":

    От едно газе. Не откланяй въпроса теоретик.
  • 73 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #69 от "Сетих се":

    ??????
  • 74 Аз не забравям, ти не знаеш цените

    1 3 Отговор

    До коментар #67 от "Гост":

    Tesla Model Y се предлага или в RWD или AWD опции. Автомобилът започва от $ 39 000 за версията Standard Range и стига до $ 60 000 за варианта Performance.По отношение на цената, e-tron е с цена по-висока от Model Y, като струва малко под $ 76 000 за основния пакет Premium Plus, докато опцията за по-висок клас Prestige започва от $ 81 800. С всички основни кутии за надграждане, маркирани в офертата Premium Plus, e-tron ще струва около 88 000 долара .

    Та какво каза за цената? Имаш възможност да си купиш две тесли вместо едно скъпо Ауди и да ти останат 10 000 долара с които да заредиш 40 000квч на Суперчарджър и да минеш 300 000км. ХАЙДЕ СТИГА ВЯРА, НЕКА ГОВОРИМ ЗА ФАКТИ И ЦИФРИ
  • 75 baj huj

    0 1 Отговор
    и то при сегашната цена на тока!!

    Коментиран от #76

  • 76 Коя цена

    1 2 Отговор

    До коментар #75 от "baj huj":

    Както виждаш цените за зареждане са много. От безплатно зареждане, до такова което е по-скъпо от зареждане на дизелов автомобил. От друга страна цената на тока на борсата също се колебае от отрицателна (дават ти пари за да си заредиш автомобила) , до 10 евроцента за киловатчас. Както виждаш, имаш огромен ИЗБОР къде, колко и на каква цена да си заредиш. Какъв ни е избора за зареждане на течни горива? Плюс минус 10-15 стотинки за литър, което представлява около 5% от цената.
  • 77 Цоко

    3 3 Отговор
    Синът ми, понеже е много отворен, си купи Тесла. Ами за 400 км трябва да не е много топло или студено и да е светло и да не вали, а най-сигурно - да е надолнище.
  • 78 Детска работа

    1 1 Отговор
    Само малки деца и малоумници вярват че електромобила има бъдеще.Играчки за богати , който има пари може да си купи за фън.За друго не стават , няма и да стават.За икономия и.т.н е абсурдно да говорим

    Коментиран от #79

  • 79 Не детска работа, детско мислене

    1 1 Отговор

    До коментар #78 от "Детска работа":

    Е как пък в цял свят стават, само за тебе не стават? Как пък точно за едно от предимствата пред ДВГ, обикновено посочват предварителното подгряване на салона за всички електромобили, без необходимост от допълнителна печка или предварително стартиране на двигателя, а ти реши да умориш шофьорите от студ. Как в световен мащаб средният дневен пробег се върти около 30 км, само в България караме по 1300 километра на ден когато няма къде да ходим, а иначе по повече. Всичките ти аргументи са изсмукани от пръстите, освен за цената. Когато и първоначалната цена се изравни с тази на автомобил с ДВГ, автомобилът на течно гориво няма да има никакъв шанс за масови продажби. Ще останат за тези, които карат по 2000 км на ден без да спират за повече от пет минути които им стигат да заредят един резервоар. И за тези които по цял ден въртят по пистите. Забравих и тези които правят по над 500 км офроуд пробег без достъп до зарядни станции. Те няма да минат без ДВГ, защото винаги могат да си натоварят 200 литра варел в багажника от който да зареждат. Даже обикновено винаги имат поне един такъв в наличност са понякога два-три за всеки случай, защото някой ден може да им се наложи да минат пет шест хиляди километра без да спират, като карат с 250 км в час.
  • 80 луд изобретател

    4 0 Отговор
    Тези с електромобилите са много прости, бе! Ами сложете един по-голям пропелер на покрива, да върти динамото и да зарежда батерията! Колкото по-бързо карате, толкова повече ток в батерията! Може и да избирате да карате само по надолнища и да рекуперирате. Ако все пак закъсате - отидете в някоя индо-българска махала и заредете! Там токът е безплатен.