Last news in Fakti

24 Март, 2020 18:55 11 381 35

Камионът на Tesla се завърна от тестове в Аляска

  • tesla-
  • semi-
  • камион-
  • електрически камион

Поне два прототипа на електрическия камион Tesla Semi бяха заснети на връщане от Аляска, където са били подложени на изпитания в сурови метеорологични условия. Машините са покрити с дебел пласт мръсотия и според очевидци имат тежки повреди по окачването.

Камионът на Tesla се завърна от тестове в Аляска

През януари от Tesla обявиха, че започват зимни тестове на Semi с цел проверка на работоспособността на камиона при ниски температури и хлъзгави настилки. Снимките с мръсните прототипи са заснети в щата Орегон, най-вероятно на път към централата на компанията в Калифорния.

Камионът на Tesla се завърна от тестове в Аляска

Tesla представи Semi през 2017 г. с обещанието да започне серийно производство през 2019-а. Това обаче не се случи и според последните слухове до края на тази година ще бъде пусната само ограничена партида за избрани клиенти.

Неотдавна Илон Мъск се закани, че серийната версия на Semi ще може да изминава не първоначално заявените 500 мили (805 км), а 600 мили (965 км) с едно зареждане. Освен това електрическият влекач ще може да тегли ремаркета с тегло до 80 000 фунта (36 287 кг).


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 19 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 бах мааму

    24 3 Отговор
    Много ниско това бе.

    Коментиран от #11

  • 2 Госあ

    16 12 Отговор
    За сладолед става 😂 иначе е много хипстърски с тоя дъст 🤣
  • 3 инж Химик

    55 18 Отговор
    И в крайна сметка.. кат' тряя свършиш работа, палиш дизеловия камион и си свършваш работата..
  • 4 Госあ

    24 14 Отговор
    Абе,т'ва нещо на самоход може ли ? 🤣

    Коментиран от #5, #20

  • 5 Бачо Киро

    21 21 Отговор

    До коментар #4 от "Госあ":

    Само около 5 минути, колкото да го снимат. Толкова тегли и товара...
  • 6 Бай хой

    27 17 Отговор
    Много добре стои на платформата. Като истинска тесла. Абе дърводелска работа.
  • 7 Да ама

    20 15 Отговор
    Като тръгнат всички да го купуват, ша маате с уши!

    Коментиран от #8, #16

  • 8 Сигурно,

    20 10 Отговор

    До коментар #7 от "Да ама":

    ама с дебел силов кабел 600-700 км дълъг.
    Ще бъде рай за за великите ловци на жица,индианците-роми.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 За въздушни възглавници не си ли чувал

    19 8 Отговор

    До коментар #1 от "бах мааму":

    Затова са ниски. Няма смисъл да се клатят при превоза на платформа и да са високи.

    Коментиран от #23

  • 12 гост

    9 16 Отговор
    Ах как мечтая Илон да ме обладае в Семи-то.

    Коментиран от #13

  • 13 Боре модерастчето

    7 7 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Норвежец, искам и аз в Семито

    Коментиран от #15

  • 14 ХА ХА ХА

    6 4 Отговор
    Тази тесла все едно е паднала от небето ! ХА ХА ХА !
  • 15 за гъби съм

    4 4 Отговор

    До коментар #13 от "Боре модерастчето":

    Обикновено взимам пари, но специално на Илон бих се предложила безплатно!!!

    Коментиран от #26

  • 16 перничанин

    4 1 Отговор

    До коментар #7 от "Да ама":

    Норвежец, разкрит си:)))
  • 17 Пак фалшиви новини

    10 4 Отговор
    Е добре де не ви ли омръзна! Чувство за достойнство нямате ли? Бихте ли дали источник, който да казва, че камионите "имат тежки повреди по окачването.", както твърдите в статията? Четох тази новина на още няколко места, включително на английски, но никъде не се споменава за повреди. За сметка на това се казва, че камиона се справя много по-добре от дизелов аналог на хлъзгав терен. Това обаче решихте да го спестите, нали?
  • 18 Мошенника

    10 8 Отговор
    Вие сте някви чугунени глави дето ви бие сърп и чук по главата. Като застанете зад някой дизелак и ви направи смръдливите опелчета дето ги карата с олио, целите в сажди и не можете да сварите да си затваряте прозорците сигурно ви е много яко! Няма значение какъв е камиона в момента, важното е, че това е бъдещето и това е само началото! Колкото и да не можете да го разберете в чугунените си глави. Независимо дали ще е на ток, водород и каквото и там друго бъдещето на ДВГ е в миналото! Не разбирам каква е тая ярост с която се напада всяко алтернативно решение, когото това ви го дишат децата всеки ден!

    Коментиран от #33

  • 19 Мошенника

    4 8 Отговор
    Вие сте някви чугунени глави дето ви бие сърп и чук по главата. Като застанете зад някой дизелак и ви направи смръдливите опелчета дето ги карата с олио, целите в сажди и не можете да сварите да си затваряте прозорците сигурно ви е много яко! Няма значение какъв е камиона в момента, важното е, че това е бъдещето и това е само началото! Колкото и да не можете да го разберете в чугунените си глави. Независимо дали ще е на ток, водород и каквото и там друго бъдещето на ДВГ е в миналото! Не разбирам каква е тая ярост с която се напада всяко алтернативно решение, когото това ви го дишат децата всеки ден!
  • 20 куку руку ку

    7 6 Отговор

    До коментар #4 от "Госあ":

    Не си личи да се е движело самостоятелно, поне чистачката щеше да е оставила следи по стъклото. И в Аляска по това време не би трябвало да има прах... Някой пак си е смукал от пръстите и брои наивници.

    Коментиран от #21, #32

  • 21 Може, но няма къде да зареди

    6 5 Отговор

    До коментар #20 от "куку руку ку":

    Единствената техническа причина, заради която камионите се карат на пътна помощ е това, че няма къде да заредят по пътя. Има и юридическа причина - нямат номера. Мърсотията по тях е от изминатите километри и е нахвърляна от гумите на пътната помощ.

    Коментиран от #29, #31

  • 22 Луд

    11 3 Отговор
    А там в Аляската са ги зареждали от дизелови генератори

    Коментиран от #24

  • 23 бах мааму

    6 5 Отговор

    До коментар #11 от "За въздушни възглавници не си ли чувал":

    Абе гламар на клипчето по долу където е на ход пак ли не са надули въздушните възглавници или батериите много тежът и ги пукат. Това нещо трябва да се продава с дизелов агрегат в товарният отсек да зарежда батериите.

    Коментиран от #25

  • 24 Алфа Чакал

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Луд":

    Което е супер.
  • 25 Сляп ли си

    8 4 Отговор

    До коментар #23 от "бах мааму":

    Кажи ми в коя минута от клипа някой камион се движи с гуми скрити в калниците, както на картинките и първия клип? После сам прецени кой е гламар. Това "нещо" изминава 1000 километра с едно зареждане, а зареждане за 800 км става за 30 минути. По закон, шофьорът ако е сам, дори на теория не може да измине 800 км без да спре за доста повече от 30 минути.

    Коментиран от #27, #30

  • 26 Джугана

    1 2 Отговор

    До коментар #15 от "за гъби съм":

    Щом е за идеята и ние с моя приятел Антиелектрика, сме готови да се отдадем на Мъск безплатно.

    Коментиран от #28

  • 27 12345

    5 4 Отговор

    До коментар #25 от "Сляп ли си":

    Абе ти нормален ли си? Знаеш ли с какъв капацитет трябва да е тази батерия, че да тегли товара? И съответно каква трябва да емощността на зарядната станция, че да зареди батерията за 30 минути? Предполагам, че трябва да ги закачат направо за някой ядрен реактор, за да е възможно това. Пътувам много по Европа. Тесли се срещат по пътищата рядко и то основно около големите градове. Просто за по дълъг път са непрактични. Дано учените изобретят батерия, която да се зарежда достатъно бързо и да не е толкова тежка и скъпа. Тогава може би ще се осмисли и концепцията на електромобилите. За мен все още са непрактични и много скъпи.
  • 28 Ония двамата педали

    2 2 Отговор

    До коментар #26 от "Джугана":

    Искаме Илон! Казват че африканчетата имали големи патладжани.
  • 29 Ироничен

    4 0 Отговор

    До коментар #21 от "Може, но няма къде да зареди":

    Публикувано във факти.бг: Единствената техническа причина, заради която камионите се карат на пътна помощ е това, че няма къде да заредят по пътя.
    Добре, за какво ти е камион, който няма къде да зареди?
    Правя се, че не виждам колко са ниски и не стават за истински пътища.
  • 30 Бачо Киро

    4 3 Отговор

    До коментар #25 от "Сляп ли си":

    Туй нящо изминава по 1000 км с едно зареждане, че и от 30 минути, да не говорим за влачене на почти 40 тона, само в брошурките на Елон Мъск. В тях роудстера с още неоткритите батерии, които щяха да идват 2022 ли беше последно? дига 100 за 1.8 секунди и лети в космоса ... има 10000нм на ... колелата, ама като казаха, че Додж Демон на колелата вади над 16000 и вече цифрата не беше интересна ... Има да чакаш тоя влекач както е на снимката да има батерии по него, които да могат да издържат на тегленето на 40 тона, че и да кара по 1000км с тях, а за зареждането от 30 минути ще си говорим, като седне с нас и дядо Коледа на масата.
  • 31 Бачо Киро

    4 2 Отговор

    До коментар #21 от "Може, но няма къде да зареди":

    Е като нямат номера в Аляска къде са ги карали? Из гората? Да не са ги обръщали наобратно и да са ги ползвали като шейни? Аляска по мое знание все още се води щат на САЩ и на пътя се иска регистрация, или викаш там си бичат разни тесли без номера .... Ма как ги дрънкате тъпотиите само ... Това не е пътна помощ, а превоз. Един господ знае къде са били тея чайници и им ги возят обратно. Евентуално просто са седяли и тествали батерии на студа, както и разни електроники. Карали били по 1000 километра из Аляска без номера .... Егати масалите ...
  • 32 CAca

    1 3 Отговор

    До коментар #20 от "куку руку ку":

    Личи си, че камиони и Аляска си виждал само по Дискавъри
  • 33 mediator37

    0 2 Отговор

    До коментар #18 от "Мошенника":

    Бъдещето е с атомен двигател- вечен.
  • 34 Електричар

    2 1 Отговор
    Защо не си ги влачи с други семита, а с дизелаци? Та нали токът е много як, по-изгоден и по нищо не отстъпва на нафтата? Как така Мъски се набутва с по-скъпата технология за превоз?
  • 35 Бате Гойко да ви клати...

    1 1 Отговор
    Явно още страдате по летящите чинии марка ЗИЛ...
    Технологично изостанали русо-мислещи гении.
    Дано да ви открият в братска Русия със супер ЗИЛ, за резил!