Last news in Fakti

3 Април, 2020 11:43 19 605 25

КамАЗ за края на света (с кино, сауна и гараж)

  • камаз-
  • кемпер-
  • 43118

Инженери от Нижни Новгород превърнаха КамАЗ-43118 с шест задвижващи колела в луксозен кемпер със 7-метрово ремарке-гараж, сауна и киносалон. Подвижното имение струва 13 150 000 рубли (€158 000), а без прицепа - 9 650 000 рубли (€115 940).

КамАЗ за края на света (с кино, сауна и гараж)

Уникалният кемпер в камуфлажна окраска е оборудван с генератор, лебедки, обтекатели, климатична инсталация и 200-литров резервоар за вода. На покрива са монтирани експедиционен багажник и слънчеви батерии.

КамАЗ за края на света (с кино, сауна и гараж)

Кабината на водача разполага с място за спане, отделна аудиосистема, а в жилищния модул с размери 7 200 на 2 400 на 2 000 мм има кухня с печка-камина, трапезария, спалня с огромно легло, домашен кинотеатър, светодиодно осветление и санитарен възел с душкабина и сауна. Предвидено е отделно подово отопление.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 57 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 КаМаЗ и Урал

    75 12 Отговор
    Велики машини.

    Коментиран от #10, #22

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 куку руку ку

    8 29 Отговор
    Какво означава "без прицепа", на гръб ще носим фургона и ще си дърпаме на ръце ремаркето?

    Коментиран от #7

  • 4 мали мали

    64 12 Отговор
    Руснаците умеят правят,а ние чакаме тоалетна хартия от китаи

    Коментиран от #13

  • 5 Бачо Киро

    63 5 Отговор
    Добра база са избрали, камаз кърти в Дакар състезанията. Браво.

    Коментиран от #6, #11

  • 6 Име

    14 35 Отговор

    До коментар #5 от "Бачо Киро":

    Не ме разбирай погрешно и на мен ми допада,но ако прочетеш малко ще видиш че на Камаза от Дакар единственото негово е името и емблемата.

    Коментиран от #25

  • 7 хамсал

    20 1 Отговор

    До коментар #3 от "куку руку ку":

    Не, просто може да имаш или да искаш друг влекач!
  • 8 Мужик

    8 25 Отговор
    И като се счупи там на края на света ставаш силнонабожен,защото само това ти остава с този паметник.

    Коментиран от #9

  • 9 урунгел

    43 5 Отговор

    До коментар #8 от "Мужик":

    Там, където той може да се счупи, другите изобщо няма да могат да отидат!

    Коментиран от #12, #19

  • 10 Пенчо Кубадински

    10 25 Отговор

    До коментар #1 от "КаМаЗ и Урал":

    Какво им е великото на тези бракми? Ти за Унимог чувал ли си бе разбирко.
  • 11 Посейдон

    7 20 Отговор

    До коментар #5 от "Бачо Киро":

    Селски, всичкото на Дакарските Камази е направено в Германия. Двигателите им са Либхер.

    Коментиран от #14, #23

  • 12 Пенчо Кубадински

    4 19 Отговор

    До коментар #9 от "урунгел":

    Да не е са го направили с портални мостове? Едва ли. От къде толкова акъл в суичметата.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Аман от соросоидни тролове...

    17 2 Отговор

    До коментар #11 от "Посейдон":

    Отворко не разпространявай Лъжи и Деизенформация...има достатъчно информация включително и на сайта на Камаз!
  • 15 Камаз

    10 3 Отговор
    Няма по добри екстремни машини от руските. Много са здържливи за сурови условия. Не по лоши подобни правят и американските компании. Други производители, японски, корейски европейски са по слаби.
  • 16 БАРС

    16 3 Отговор
    Уважаеми злобари против всичко руско там показаха камаз кемпер пригоджен най вече за лов в гористи местности и най вече за тайгата .овека най културно обесни и накрая каза чакаме вашите коментари.А злобарите почнаха за мостове за париж дакар и т.н.Моето мнение е че много добре направено всичко .Навсичкото отгоре и не е много скъп .За Париж-Дакар мога да кажа че камаза си е РУСКИ И ТАМ ВЕЧЕ 14 ГОД.ПОБЕЖДАВА РУСКАТА ТЕХНИКА.да не ви говоря че и вторият екипаж на руснаците печели или 3- 4 а понякога и 2 място в генералното класиране.Зная че господата злобари злобеете сега като четете моето мнение но за вше съжаление истината е тази.Нещо друго знаете ли че въа всички немски фирми на леки коли и камиони отдавна и дизайнери и по двигатели машинни инженери много голяма ама много голяма част са АУСЛАНДЕРИ без изключение има и Руснаци да работят там.Но се казва немски камион или лека кола.Благодаряви за вниманието продължавайте да злобеете не по темата
  • 17 дявола

    13 2 Отговор
    За пореден път избиват рибата невероятни са
  • 18 мистър Линч

    7 0 Отговор
    Най ме кефи кюмбето с кюнци!Наистина е за края на света...
  • 19 0000

    6 4 Отговор

    До коментар #9 от "урунгел":

    Айде бе.ти на КАМАЗ робувал ли си.имаш ли идея за какво торище става въпрос?че той се чупи още докато вдигаш въздух сутрин
  • 20 Гостъ

    5 6 Отговор
    Ха,ха....печката с кюнеца ме утрепа! Тея верно живеят в 18 век! Молодци!

    Коментиран от #21

  • 21 Hellish

    7 1 Отговор

    До коментар #20 от "Гостъ":

    Аз, не съм русофил. Но съм твърдо за това такава машина която е да се бута из природата да е с печка на дърва. Не си харчиш нафтата или газта. Дърва около теб има. Едва ли е единственото отопление. Но с това може да се либнеш някъде за два месеца до един гьол от който да си пълниш вода, да си палиш печката и да си ловуваш вечерята. Напълно независим от всичко. Ако си с лък или арбалет и боеприпасите няма да ти свършат
  • 22 123

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "КаМаЗ и Урал":

    Питай руснаците какво казват за Камаза -"плохая машина-ломится"
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 ivan

    0 0 Отговор
    /прицеп /е ремарке на руски.
  • 25 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Име":

    На такива лато теб ще кажа, Ами защо и другите не ползват модулите и агрехатите , ползвани в Камаза? Нали са общофостъпни на пазара?