21 881 83

Нова кабина, нов двигател - напълно различен КАМАЗ, който вече е в продажба

Нова кабина, нов двигател - напълно различен КАМАЗ, който вече е в продажба

КАМАЗ обяви навлизането на пазара на новия К5, който се характеризира с редица подобрения. Новият камион 54901 ще започне да се доставя на дилърите съвсем скоро. Иновацията получава подобрения, като по-издръжлива рама, изработена от високоякостни сплави, както и нови предни главини, които сега не изискват никаква поддръжка. Но основното предимство на камиона е кабината, създадена на базата на тази, която вече се монтира на камионите Mercedes-Benz Actros. Тя има по-висок таван, така че разстоянието от пода е почти на два метра (1980 мм). Широчината на кабината също е увеличена до 2270 мм. Между другото, подът вече е равeн, както в апартамент, а водачът няма къде да се спъне, движейки се по него на цял ръст.

Нова кабина, нов двигател - напълно различен КАМАЗ, който вече е в продажба

Скоростният лост е качен на кормилната колона, превръщайки се в своеобразен джойстик. За да влезете в кабината, трябва да изкачите четири стъпала, три от които са затворени от вратата и винаги остават чисти. Интерес представлява и тапицерията, направена в черни и кафяви цветове. Кабината на новия КАМАЗ е оборудвана с климатик, автономен нагревател, система за стартиране на двигателя с бутон, шофьорска седалка с въздушно окачване и мултимедийна система с 10-инчов екран.

Нова кабина, нов двигател - напълно различен КАМАЗ, който вече е в продажба

Камионът е оборудван и с напълно нов турбодизелов двигател 910.12–450, разработен съвместно с Liebherr. Работният обем на двигателя е 12 литра, а мощността достига 450 к.с. Максималният въртящ момент е 2 060 Нм. За първи път двигателят на КАМАЗ е оборудван с 12-степенна автоматична трансмисия ZF, като това обяснява и защо лостът на скоростната кутия е превърнат в джойстик на кормилната колона. Запасът от гориво също е по-голям: 1400 литра (800 и 600 литра) се събират в два резервоара на камиона. Благодарение на здравата рама и мощния мотор, камионът със собствено тегло от 8.4 тона е способен да транспортира 35.6-тонни ремаркета. Дилърите на КАМАЗ вече започнаха да приемат поръчки за новия модел, който според завода трябва да струва 10-15% по-евтино от чуждестранните конкуренти.

Нова кабина, нов двигател - напълно различен КАМАЗ, който вече е в продажба

Нова кабина, нов двигател - напълно различен КАМАЗ, който вече е в продажба

Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 142 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 ККТДЖ

    51 181 Отговор
    Дънер

    Коментиран от #38, #41, #42, #50, #56, #83

  • 2 x o

    65 183 Отговор
    бла бла бла ... и нищо от изброените екстри не работи както трябва...

    Коментиран от #5, #9, #17, #51, #61

  • 3 ЧЕЛОПЕЧЕНЕ

    27 9 Отговор
    я Крезо май кара такъв ве???
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор

  • 6 Criminal

    171 20 Отговор
    За външния вид няма какво да коментирам Бенц е5, който е много приятен за каране.........но вътре е в пъти по добре от него.....за надеждност ще говорим след 10 месеца когато навърти милион и се появят отзиви иначе ми харесва.......

    Коментиран от #33


  • 7 Този коментар е премахнат от модератор

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор

  • 9 карам Краз Белаз Камаз

    68 11 Отговор

    До коментар #2 от "x o":

    Ти па кога си го карал ?
  • 10 Въпрос

    63 46 Отговор
    10-15% по-евтино от конкуренцията ( разбирам Мерцедес , ДАФ, Скания, Волво и т.н. ) не е ли малко скъпичко ? Кой ще го предпочете пред другите с такава малка разлика ?

    Коментиран от #77

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор

  • 13 Бля- бля приказки

    35 74 Отговор
    Никоя западна компанията няма да купи Камаз........
  • 14 елu

    122 22 Отговор
    Когато бях в Германия строяха нова магистрала на камионите "КАМАЗ" пишеше ТРАК-3 направи ми впечетление там руски камиони? .Попитах мой познат който работи и е от много години той ми каза ; на къси растояние и то на строителен обект е по-изгодно да е евтино при покупка още по-важно подържането да е евтино.Тъй като печалбата е от първо знаение. Имах Фиат Дукато бус и бях доволен "от много акъл" го смених на Мерседес Спринтер 315 ЦДИ разбрах частите и подържането е скъпо 3-4 пъти и като се има предвид ( после разбрах) двигателите им едва рядко изкарвалит 200-000 хил.( двеста хиляди) .Така ,че основния ремонт ми излезе 4-500 евро сега като видя Мерседес Спринтер гледам на другата страна..

    Коментиран от #68

  • 15 Ммммммм

    192 19 Отговор
    Първо вижте какво произвеждаме ние после плюйте. И каруци не правим даже

    Коментиран от #19

  • 16 И що да не си зема скания

    28 133 Отговор
    Или волво а да избера тоз дарак😂😂😂😂 ватниците преди 60 години били на луната а днес не могат да разработят модерен двигател без чужда помощ😂😂😂😂некои верва ли че са били на луната😂😂😂

    Коментиран от #18, #44, #52, #53

  • 17 тираджия

    79 8 Отговор

    До коментар #2 от "x o":

    Явно си го карал вече ;) Давай говори ми!!! Искам да купя неква бракма втора употреба за трези пари,закво ми е чисто нов тир? Баси!! Така ли осмисляте живота,като пишете врели и никипели ,за нещата които даже и не сте видели !!
  • 18 радуга

    46 5 Отговор

    До коментар #16 от "И що да не си зема скания":

    Сложи повечеко усмивчици,Иначе че помисля че си некъв тинейджър-тираджия ,а не инжинер на модерните двигатели.
  • 19 Не е необходимо бегето да прави нещо

    11 66 Отговор

    До коментар #15 от "Ммммммм":

    Че да оценям продуктите на останалите...аз говоря като потребител че тоз дарак няма да го взема като влекач

    Коментиран от #54

  • 20 Изварата също е ефтина

    26 17 Отговор
    И менте кашкавала ама никои не иска да ги купува нали😂😂😂
  • 21 Гената

    94 29 Отговор
    Нищо чудно, рашките десетки години громят запаните си конкуренти на суперралито Париж-Дакар. Бойната им техника е водеща в света, нормално е и тежките камиони да са добри. Скоро и Беларусите ще ударят по пазара със своите МАЗ-ове !

    Коментиран от #25, #27

  • 22 В.В.

    38 9 Отговор
    Чакам да го пробвам..С нетърпение...Искам поне 500кс.Изгкежда секси..
  • 23 България

    108 16 Отговор
    руско ама ново и поне хората произвеждат коли .камиони и други ,а ние какво произвеждаме ЕДИН ГОЛЯМ------- Това е проблема в България пълно е само с диванни експерти дето не са виждали колите за които говорят на живо. Знаят само да плампат глупости

    Коментиран от #28, #45

  • 24 Дядо Николай

    69 13 Отговор
    До коментар 2. Хахо, ти кога успя да изпробваш този камион? Или дребната ти идиотофилска соросоидна душица се подриска от злоба и русофобска завист.
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор

  • 26 Европеец

    13 69 Отговор
    Ламарините са различни. Но правят ли нов камион? А кабината изглежда като Лада от 80-те години на миналия век. Дизайн е чужда дума за руснаците.

    Коментиран от #47

  • 27 Европеец

    21 64 Отговор

    До коментар #21 от "Гената":

    От моделът, с който победиха руснаците на Париж-Дакар, само ламарините бяха руски. Всичко друго дори и стъклата-западно производство, директно или лицензи.

    Коментиран от #30

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор

  • 29 Това е копие на западните камиони

    15 51 Отговор
    Аз разбирам това на снимката да беше се появило 1980година в сериино пройзводство да кажем суперррр а то ква 😂😂😂😂😂😂 некво гадно копие на западните камиони...язък им за ресурсите на ватниците че нищо не правят а ги пилеят залудо...пише че щял да е по ефтин от другите с 10 -15% ми то като цена е същото аз дали ше дам 150 000 евро за нова скания или 135 000 евро за тва😂😂😂

    Коментиран от #31, #49

  • 30 И какво от това?

    47 9 Отговор

    До коментар #27 от "Европеец":

    Да не би случайно американското да не е китайско? Светът е глобален, умението да се ползват създаденото по света и да реализираш напредък се нарича интелигентност.
  • 31 Верно бе...

    30 4 Отговор

    До коментар #29 от "Това е копие на западните камиони":

    Ти да не си македонец, ама от западните? Също като тях - кажем едно, кажем друго - и все до най-великото стигаме . Макетата имат оправдание - родината си величаят. А ти гъзолизничиш...
  • 32 идиотчо

    7 30 Отговор
    Ми кво трудно има да си 10-15 години след Мерцедес, Рено, Волво Скания, Ивеко и т.н.? Нали така можеш да гепиш идеи и технологии, на които те вече не държат.
  • 33 Карам тира

    28 8 Отговор

    До коментар #6 от "Criminal":

    За 10 месеца милион км не се минават.

    Коментиран от #55

  • 34 Перник

    27 7 Отговор
    Преди 14 години купих четири нови Камази бетоновози 8 кубикови на три оси и един шест кубиков.Колкото повече ги използвах по здрави ставаха.Първата година само драми ,явно бяха сглобявани в петък следобяд,но след това си избиха паричките.По спомен бяха на 60 процента от цената на актроса.Никога не бих го купил пак.
  • 35 123

    45 6 Отговор
    Тези хора си разбират от работата, при положение че на същите линии сглобяват Мерцедес, които имат 15% собственост!!! Ама то тука при 'нас у форума' все инженери сме, и такива дръгеле не мога ни гатнат!

    Коментиран от #71, #72

  • 36 Бат Мишо

    41 10 Отговор
    Структурата на икономиката на матушка няма нищо общо с познатите ти икономики за да сравняваш камионите над 80 проц е на военни релси ...закво им е да правят собствен двигател да го режат за евро нам колко си да трошат ресурси като с тоя ресурс могат да направят свръхзвуков двигател за ракетата си дето германските инжинери смучат пръсти че е невъзможен за създаване и праят едни меки седалки .....А за КАМАЗ ако мислиш че е лош камион НИЩО НЕ РАЗБИРАШ ОТ КАМИОНИ ....машината е незаменима в тежки условия ...пример - в софия влиза дробилка теглена от мерцедес да мели клони в борисовата и завалява дъжд - МОЖ ЛИ ПОЗНА КАКЪВ КАМИОН ЕДИНСТВЕНО УСРЯ ДА Я ИЗТЕГЛИ В ЦЕЛИЯ АВТОПАРК на ТЛАВБОЛГАРСТРОЙ .....и имотните и разбиращите пропуснете да ми казвате че парка ви е по богат че ставате смешни .....ПС верижните в градинките фандъка не даде да влязат а и тук не спрягаме верижни

    Коментиран от #37, #59

  • 37 0000

    14 25 Отговор

    До коментар #36 от "Бат Мишо":

    Ти явно не си карал и робувал на камаз.и не ми обяснявай за проходимост на това нещо .карали сме.знаем за какво става въпрос
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор

  • 39 Тракторист

    23 2 Отговор
    До 37 маи си карал от тези през соца детските с жълтите кабини и червени ремаркета
  • 40 Киркор

    16 35 Отговор
    15 процента по-евтин. 15 процента по-висок разход. 15 години назад спрямо другите. Раша.....

    Коментиран от #58

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор

  • 42 Киркор

    5 7 Отговор

    До коментар #1 от "ККТДЖ":

    Не говори така за себе си!
  • 43 ДОКО

    35 12 Отговор
    БРАВО НА РУСНАЦИТЕ..ТОВА Е УСПЕХ И ТО ГОЛЯМ КАТО СЕ ИМА ПРЕДВИД ЧЕ ЗАПАДНОЕВРОПЕЙСКАТА ДЪРЖАВА БЪЛГАРИЯ ДОРИ НЕ МОЖЕ ДА НАПРАВИ ЧАСОВНИК СЪС МЕХАНИКА..

    Коментиран от #75

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор

  • 45 Ха ха

    7 1 Отговор

    До коментар #23 от "България":

    Голям, ама гербав, абе пълен кеф))))
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор

  • 51 Охиматон

    11 3 Отговор

    До коментар #2 от "x o":

    Ти пък мухльо кога го кара тоя камион?
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор

  • 53 Мелмак

    30 8 Отговор

    До коментар #16 от "И що да не си зема скания":

    На луната бяха американците, но неможаха да останат, ветара беше много силен и им отвя байрака😂😂😂
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор

  • 55 Criminal

    6 0 Отговор

    До коментар #33 от "Карам тира":

    Моя грешка обърках нулите......
  • 56 NikNay

    22 6 Отговор

    До коментар #1 от "ККТДЖ":

    Дънер ама на ралито Париж - Дакар мачка на ред и на офроуд за камиони е в челните позиции.

    Коментиран от #60

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор

  • 58 хахаха

    4 10 Отговор

    До коментар #40 от "Киркор":

    и 3х15 години в ляво! Камиони колкото щеш, е Камази малко! Защо, нали са без пари!
  • 59 ХаХа

    6 7 Отговор

    До коментар #36 от "Бат Мишо":

    За кои ракети говориш? Тези от мултфилмчетага, дето никой не ги е виждал още. А колко години минаха от как Путя ги обяви. Или Арматага от гоято няма още и 10 броя или Су 57 същато работа. Само приказки. На дело-нищо. Същото като с победата на социализма, дето щеше да стане през 1980. Е стана нищо съвсем друго 1у год. по-късно. Истината е, че нито читав камион имат, нито ракети.
  • 60 Европеец

    9 13 Отговор

    До коментар #56 от "NikNay":

    Спрете се бе, неграмотни, лъжливи руски тролове. Какво му е руското на Камаза, дето побеждава на Париж-Дакар? Само ламарините. И боята му даже не е руска.

    Коментиран от #67

  • 61 Знайко

    5 2 Отговор

    До коментар #2 от "x o":

    И ти как го разбра,да не би да си го карал или си се возил...аман от фейс коментатори.
  • 62 Този коментар е премахнат от модератор

  • 63 швейк

    9 6 Отговор
    кабина мерцедес, двигател либхер ... какво е на камаз? емблемата? купуват стари разработки и ги продават за нови на пияндетата в сибир да си мислят, че карат камион
  • 64 joro

    11 2 Отговор
    От тази марка а и от други съжетски марки имам милиони километри.Това е гиганско страдание, но го разбираш едва когато се качиш на някоя капиталистическа машина направена за нормални,обикновени хора.
  • 65 Бетеро

    9 5 Отговор
    Всеки които има понятие от камион, от пръв поглед вижда обикновен Актрос с по некачествено оборудвана кабина.нищо ново под слънцето.Досега беше Аксор сега е Актрос те не го крият межди другото.За сетен път доказват че нищо не могат да измислят ушанките .

    Коментиран от #81

  • 66 Този коментар е премахнат от модератор

  • 67 123

    8 3 Отговор

    До коментар #60 от "Европеец":

    А ти, грамотния, я обясни, как тогава другите не са победители? След като частите не са руски, защо са по добре от другите, пак европейски? Е, те това те обясни! Още малко, и ще излезе че са победители, защото ги тъпчат с Биг Мак, наместо пирожки!
  • 68 Big bulgarian boss

    4 0 Отговор

    До коментар #14 от "елu":

    А така няма да си даваш зор с граматиката и правописа . И без това ти разбрах почти цялата мисъл .
  • 69 Този коментар е премахнат от модератор

  • 70 Този коментар е премахнат от модератор

  • 71 Този коментар е премахнат от модератор

  • 72 факти

    7 2 Отговор

    До коментар #35 от "123":

    Руснаците си разбирали от работата...Боже по-голяма глупост не бях чел.Руснаците са най-големите некадърници.За това си има приказка "хубава работа ,ама руска".Да не говорим и за тоя коптор наречен Камаз.Дизайна му е изостанал с поне 20 години.Вътре интериора мирише на паянтова евтиния отвсякъде и цената за изработката му сигурно е 2 лева.
  • 73 Русуфил

    5 3 Отговор
    10-15% по-евтин, 99% по-голяма бракма.
  • 74 гост

    6 1 Отговор
    Ако за 10 - 15% повече може да се купи Мерцедес или Волво, то не знам как си представят, че Камаз ще има пазар с ЕС.
  • 75 гост

    7 2 Отговор

    До коментар #43 от "ДОКО":

    България направи първия електронен часовник в света, първият компютър също е измислен от българин, първият в света преносим калкулатор. България измисли Нивалина, който се ползва от милиарди хора по света днес... От нихилисти полза няма, но е добре да помълчите или поне да употребите същото старание в намирането но повод за гордост, като в усилието си да се самоунищожавате.

  • 76 Made in Germany

    4 1 Отговор
    Кои е руското в този камион?

    Коментиран от #82

  • 77 Голем смях

    5 2 Отговор

    До коментар #10 от "Въпрос":

    Не се надявай някога да видиш това нещо по пътищата на Европа.Няма малоумници ,които да си дадат парите за руска сглобка на немски части.Направена е за руския и средноазиатския пазар.Русия,Казахстан и някой друг стан.
  • 78 Ширпотреба

    2 1 Отговор
    Новите ракетоносци и те са КАМАЗ - Боевая «сороконожка» «КАМАЗ»
  • 79 Този коментар е премахнат от модератор

  • 80 За рулем

    1 1 Отговор
    Сдялано в СССР.
  • 81 Ушанка

    1 0 Отговор

    До коментар #65 от "Бетеро":

    Аксор е е турски мерцедес понимаеш
  • 82 само истината

    0 1 Отговор

    До коментар #76 от "Made in Germany":

    Емблемата ! И мужика да се бие в гърдите
  • 83 Ivan Skamaza

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "ККТДЖ":

    Ах какво са измислили тез русите комоняги

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.