17 Юни, 2020 15:24 4 005 15

Електрически компресори от Формула 1 за новите AMG-та

  • mercedes-benz-
  • mercedes-amg-
  • amg-
  • електрически компресор-
  • електрическо турбо

Следващото поколение двигатели на AMG ще бъдат снабдени с електрически компресори от Формула 1. Нагнетателите, наречени eTurbo, са разработени в сътрудничество с Garrett Motion и развъртат до 170 000 оборота в минута.

Електрически компресори от Формула 1 за новите AMG-та

Валът на новия 48-волтов компресор е свързан с малък електромотор с диаметър около 4 сантиметра. Той върти нагнетателя, докато в него постъпи достатъчно количество отработени газове, и продължава да работи дори при отнемане на газта и спиране.

Електрически компресори от Формула 1 за новите AMG-та

Според Mercedes-AMG електрическият компресор осигурява много по-висок въртящ момент при ниски обороти на двигателя. Подобрява се и реакцията на мотора в целия му работен диапазон.

Електрически компресори от Формула 1 за новите AMG-та


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Стига

    28 8 Отговор
    Живот - колкото за едно състезание.
  • 2 прррц

    21 6 Отговор
    и още килограм електроника която да се развали покрай това електромоточе
  • 3 ел ка

    12 4 Отговор
    Да бяха ползвали чист компресор, а не турбо с ел-джажди.
  • 4 Ники

    7 11 Отговор
    Големи експерти тука .. проблема на нормалните компресори бешв големият разход на гориво

    Коментиран от #5, #7

  • 5 Няма къща в Барцелона

    13 5 Отговор

    До коментар #4 от "Ники":

    А тока за тоя компресор ще идва от разклонител в кухнята и няма да се отразява на разхода на гориво.
  • 6 чукча писател

    25 1 Отговор
    Електродвигателя върти турбината само в ниските обороти на двигателя когато няма достатъчно изгорели газове за да я развъртат добре.
    Нормална турбина, просто има анти-лаг система от нов вид.

    Коментиран от #8

  • 7 хем сърби хем боли

    3 3 Отговор

    До коментар #4 от "Ники":

    Като си ербап за компресор, ще пълниш бензин. Американците като искат мощност, го ползват. Дори и на драгстъри.
  • 8 Гххххх

    3 3 Отговор

    До коментар #6 от "чукча писател":

    Е явно сте много големи разбирачи!!!
    Тази система е тествана поне 1000000км
    И всички костури са отстранени
    ТОЕСТ Е ИЗМИСЛЕНА и УТОЧНЕНА за БЕЗОТКАЗАНА РАБОТА
    А че авто компанията нарочно ги бъгва е друга тема на разговор
    А и живеем в 21век.....:;!!**''?!!!
    И вече летим в космоса
  • 9 Гххххх

    3 3 Отговор
    Пич антика с-ма е съвсем друго нещо
    Тук просто елиминират втора турбина
    И опростяват и оптимизират целият процес
    А антика е на изпускателните колектори не на турбото и е електромеханичен процес докато това си в просто електро
  • 10 smeh

    0 3 Отговор
    Преди много години ми е запичал стартер заради топлината от двигателя. Тук температурите и оборотите са доста по-високи, ще е доста интересно какъв ще е живота на такова турбо. Гарет мисли да покрива EU7 емисиите именно с такова. Аз бих предпочел класически турбини + отделен електрически компресор - такова решение е реализирано в SQ7 V8 TDI. Има инстантен торк още от 1000 оборота.
  • 11 Пламен

    3 4 Отговор
    Все повече термичните двигатели от към въртящ момент копират електрическите, т.е. електрическите още от 1 оборот в минута са на макс NM ! Каква е логиката от тази гимнастика? Да си минават изцяло на ток и това е. На ел. Двигателя освен два лагера няма какво друго да му развали, пък и не грее като бензиновите, няма еко норми 5 6 и новата след години 7. Че и кекс в гаража можеш да правиш без да се одушиш от въглеродния оксид......

    Коментиран от #12, #13

  • 12 макс NM

    5 1 Отговор

    До коментар #11 от "Пламен":

    Много си далече от истината. При 1 об/мин. не си наясно, какви вихрови токове има и как влияят на твоите електрокари.
  • 13 Jack Bauer

    5 0 Отговор

    До коментар #11 от "Пламен":

    Проблема при тях се още е източника на "гориво". Няма читави батерии, разходите и материалите за производството им са в група "екзотични" и така ...
  • 14 незнайко

    4 0 Отговор
    Значи не е изцяло електрическо турбо .
  • 15 Да идват ел колите

    1 3 Отговор
    че писна от скъпи и усложнени деривати неречени двг.