5 341 22

Появиха се съмнения около реалния пробег на iX3, след като BMW публикува тази снимка

Стискаме палци, че това е просто изображение, а не пробег при реални условия

Появиха се съмнения около реалния пробег на iX3, след като BMW публикува тази снимка

BMW пусна на страницата си във Facebook ново изображение на предстоящия изцяло електрически кросоувър BMW iX3, представяйки екрана Energy Flow в инфотейнмънт системата, на който обаче се вижда изненадващ пробег. Това предаде Inside EVs. 

Системата изчислява пробег от 238 км при положение, че според графиката, на която има 15 пълни чертички от 20, акумулаторните батерии са заредени на около 75%.

Бързата математика ни довежда до извода, че при 100% заредени батерии пробегът на  BMW iX3 би бил едва 317 км.

Това е доста изненадващо, тъй като електрическото SUV трябваше да предлага 460 км пробег по стандартите на WLTP и 520 км пробег по стандартите на NEDC.

Появиха се съмнения около реалния пробег на iX3, след като BMW публикува тази снимка

И така, дали това е просто изображение, или пък всъщност представлява пробега при реални условия, който, в този случай, е с почти една трета по-малък от стойността по страндартите на WLTP?

Появиха се съмнения около реалния пробег на iX3, след като BMW публикува тази снимка

Надяваме се, че iX3 ще показва такива ниски стойности на пробег единствено през зимата или при спортно шофиране с множество резки ускорения.

Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 10 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 1234

    56 15 Отговор
    При тока е така, може да има може и да няма. Да си ги карат...

    Коментиран от #4

  • 2 бавараджия

    40 21 Отговор
    Зат'ва карам на нафта

    Коментиран от #16

  • 3 jap

    66 6 Отговор
    Постепенно механичните дефекти при BMW ще преминат в електрически а относно разхода на гориво винаги са лъгали така,че тази тенденция се запазва и при електрическите модели.
  • 4 Гост

    17 2 Отговор

    До коментар #1 от "1234":

    Тва са от нашите! Пак са краднали тока....
  • 5 а каква е връзката

    23 10 Отговор
    Не може да се прилагаа "бързата математика" за изчисляване живота на батерия. Връзката запълненост на батерията/изминати километри НЕ Е линейна. Поведениет на всички батерии е такова.
  • 6 zeus

    47 3 Отговор
    Спокойно, зимата като се включи подгрева на батерията и отоплението в купето и 200 километра няма да мине :)

  • 7 2486

    29 11 Отговор
    Тея ел.болклуци, ако ги оставиш паркирани , за една седмица и са "стопили" батерията.
  • 8 Kjl

    30 7 Отговор
    За сметка на това ще имаш възможност да се наслаждаваш на поредния град докато ти се зареждат батериите. На всеки 200 километра. Такава кола ще си купуват хора с много свободно време и желание бавно и полека да опознават света.

    Коментиран от #11, #13

  • 9 тоест

    17 14 Отговор
    От къде знаете как е карал човека преди да направят снимката. Остроумници.

    Коментиран от #10

  • 10 Urko

    27 5 Отговор

    До коментар #9 от "тоест":

    Какво значение има?!? Сега и с 20км/ч ли трябва да карам, за да им покрия критериите??

    Коментиран от #14

  • 11 Урко

    10 2 Отговор

    До коментар #8 от "Kjl":

    ААахахахахахахха, няма такава джилезна логика! Майко мила...
  • 12 баси

    8 1 Отговор
    Ако е карал по-нанагорнище е нормално да показва по-малко.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор

  • 14 Много си т.п

    10 2 Отговор

    До коментар #10 от "Urko":

    А твоя разход колко е като караш с 200? 6 на 100 ли е? Нали толкова ти дава производителя? Колко ти е?
  • 15 Едмонд Дантес

    6 2 Отговор
    Само автомобили на бензин . Само телефон на батерия.
  • 16 Мазда 3

    8 4 Отговор

    До коментар #2 от "бавараджия":

    Не знам на колко години си, но след 15 години няма да можеш да караш нито нафта ,нито бензин. А пък 15 години минават бързо. Аз сякаш вчера бях на 20 , сега съм на 47. Ужас.

    Коментиран от #17, #19

  • 17 кара Лада

    4 2 Отговор

    До коментар #16 от "Мазда 3":

    У нас ще се карат и то точно както и сега, просто запада трябва да си изхвърли отпадъците евтино някъде, пък и с печалба т.е. да ни ги продаде. В тоя ред на мисли каращите нови коли у нас ще са си точно толкова малко колкото и сега.
  • 18 гост

    7 1 Отговор
    И колко 80х.евра ще му искат? Видя се, че мини няма адекватен пробег, нито пък и3, което беше с карбоново купе, смешно-тънки гуми и малка батерия, въпреки това харчи 14-15квч, а това е поне половин тон отгоре. Немците сега ще се избият да лъжат, видя се при Тайкан какво стана, Ауди продават единични бройки от етрон, а мерцедес се чудят защо никой не им купува колата и спряха производственните линии. Немците се излагат напълно, особенно при цената, там направо нямат равни, обещават 80х.евро, а го продават на двойна цена.
  • 19 Мазда 6 MPS

    3 1 Отговор

    До коментар #16 от "Мазда 3":

    Мечтите са безплатни пич,мечтай
  • 20 Нафтова печка от Франция

    5 1 Отговор
    Пeжo 206 1.9 Д. София-Будапеща.800 км. Остатък в резервоара-1/4. За още 150-200 км.
  • 21 123

    3 1 Отговор
    С тая форма и аеродинамика на буца скала, и 317 км ще са му много. Е=трон на ауди с 90 квч минава 400км снях и сълзи
  • 22 незнайко

    1 0 Отговор
    Замислял ли се е някой защо резервоарите на автомобилите от един клас са почти с еднакъв обем ? Това ще стане и с батериите. Всичко се върти около 100 Квт. батерия, поне засега .

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.