Подобно на всички свои предшественици, последната версия на Golf GTI също е изпълнена с революционни технически характеристики и динамични възможности. Двигателят със система за принудително пълнене с турбокомпресор вече развива максимална мощност от 180 кВт / 245 к.с., а максималният въртящ момент достига 370 Нм.
Новият Golf GTI е оборудван и със седемстепенна трансмисия DSG с два съединителя. По цикъла NEDC разходът на гориво в л/100 км е: градско 8.6, извънградско 5.3, комбинирано 6.5. Комбинираните емисии на CO2 в г/км са 149, класът на енергийна ефективност - C.
Бързината на реакциите и динамиката на пътя са усъвършенствани с помощта на новия главен блок за контрол на динамиката на автомобила Vehicle Dynamics Manager, който се възползва от предимствата на пълната мрежова свързаност. Става дума за нова система за управление от по-високо ниво, която координира централизирано всички електромеханични функции на ходовата част.
По желание новият GTI се предлага и с DCC окачване с адаптивни амортисьори, което дава възможност на водача да подбере свои собствени настройки със строго индивидуални характеристики, използвайки познатата система за избор на профил на шофиране и да се наслади на още по-прецизно и отговарящо на личните му предпочитания поведение на пътя.
Цифровите показания на дисплея на включения в стандартното оборудване на новия модел блок на контролните прибори Digital Cockpit и на екрана на инфотейнмънт системата се активират веднага след отварянето на вратите. Неизменна част от всеки GTI е системата Discover Media с онлайн и стрийминг възможности, докато инфотейнмънт системата Discover Pro с 10-инчов диагонал на екрана се предлага допълнително като максимално ниво на оборудване.
Нова възможност за индивидуализация е функцията за активиране на специално създадено GTI оформление на показанията, при което оборотомерът се показва в средата на екрана на Digital Cockpit. Новото индиректно осветление, осигуряващо меко сияние в 30 свободно избираеми цвята на екраните и редица други осветени зони в купето, е част от стандартното оборудване на GTI.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 V8 IS THE BEST
Коментиран от #6, #8
16:47 14.09.2020
2 ужас
Тази калпава трансмисия още ли я слагат?!
Коментиран от #5
16:48 14.09.2020
3 vukadin
16:49 14.09.2020
4 Бклнжйй
17:09 14.09.2020
5 Марешки
До коментар #2 от "ужас":
Dsg е една от най_-добрите кутии
17:25 14.09.2020
6 Мишо
До коментар #1 от "V8 IS THE BEST":
Хубаво е, признавам. Но и една 900 кг 1.6 VTEC точилка си е много гот за каране. Най-хубаво е да имаш и 2-те. с V8-ка си дърпаш ремаркето до пистата и там с осата караш колкото искаш.Коментиран от #9
17:26 14.09.2020
7 Гостенин
17:57 14.09.2020
8 Hellish
До коментар #1 от "V8 IS THE BEST":
Ако е 6 трябва да е редовак брат. Иначе няма по- хубаво от голям атмосферен V1218:07 14.09.2020
9 🤣🤣🤣🤣
До коментар #6 от "Мишо":
Много хубаво 200 нютон метра като на 30 годишен немски 4цишиндров турбо дизел. 😛21:19 14.09.2020
10 Стоян
Който иска да дава 800 лв и да идва да я взима
Коментиран от #11, #15
22:55 14.09.2020
11 незнайко
До коментар #10 от "Стоян":
1.6 чист дизил 54 коня 1980 г. или 1.6 турбо дизел 70 коня 1982г.? 3 или 5 врати е колата ? Като ще е реклама дай пълни данни .Коментиран от #12
11:18 15.09.2020
12 Психиатър от Курило
До коментар #11 от "незнайко":
Голф 2 е маалко по-нов. Това което го продава, ако не е изгнило си струва парите.11:55 15.09.2020
13 Немеца
12:30 15.09.2020
14 Димов
16:26 15.09.2020
15 Оня
До коментар #10 от "Стоян":
Ша моат лЕ да си тръгнат , или да идват с репатракО на Надин ?17:21 15.09.2020
16 ЗАЗО
19:26 16.09.2020