Индийската компания Tata Motors изобрети нов начин за търговия с автомобили в условията на пандемия. До предаването им на купувачите колите се съхраняват в пластмасови балони, наречени Safety Bubble ("Обезопасяващ мехур").
Надуваемият прозрачен "гараж" трябва да ограничи контакта между работниците в представителствата на Tata и автомобила. Така според индийците се намалява рискът от предаване на инфекцията на купувача.
Компанията започна кампания под името Sanitized by Tata Motors още през август, напомня Autocar India. Тя предвижда пълна дезинфекция на автомобила преди продажбата му и още редица мерки за ограничаване на преките физически контакти между персонала в представителствата и купувачите. Safety Bubble е поредното допълнение към програмата.
По данни на университета "Джонс Хопкинс" Индия заема второ място по брой заболели от коронавирус - 9.5 млн. души. Страната отстъпва единствено на САЩ, където болните от COVID-19 достигнаха 13.2 млн.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 прррц
11:35 01.12.2020
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 един от многото
11:41 01.12.2020
5 Голям Слон
11:53 01.12.2020
6 Невероятно но факт
12:04 01.12.2020
7 Имам чувството, че
12:09 01.12.2020
8 Шоп от СО
13:41 01.12.2020
9 Трън
Коментиран от #10
15:38 01.12.2020
10 Така е защото
До коментар #9 от "Трън":
са нямали комунисти,на власт 70 години! Ако имаха..........15:50 01.12.2020
11 Опитен
17:16 01.12.2020
12 Японвца
Коментиран от #15
23:16 01.12.2020
13 Геро
05:51 02.12.2020
14 447
14:46 02.12.2020
15 Jeep
До коментар #12 от "Японвца":
Aко полимерът е читaв, cтaвa дa пaзи от грaдушкa.18:50 02.12.2020