4 321 30

Руска компания иска да патентова емблемата на Tesla

Руският производител на отоплителни системи "Тульские горелки" е подал заявка в "Роспатент" за регистрацията на търговски знак, който повтаря практически напълно логото на Tesla, съобщава Федералната служба по интелектуална собственост. Единственото, което различава двете емблеми, е бялата вертикална линия, минаваща по средата на буквата "T".

Въпреки очевидните прилики от "Тульские горелки" твърдят, че проблем няма, тъй като са подали заявка за регистрацията на търговския знак в друга сфера на дейност. Ако "Роспатент" признае интелектуалните права върху емблемата, под нея в Русия ще се продават горелки за котли, запалки, отоплителни радиатори, камини, килими с подгряване, оборудване за производство на пара, грейки за крака, нагреватели за автомобилни стъкла и абажури.

Tesla е регистрирала логото си в Русия през 2018 г. Запазеният търговски знак ѝ дава право да продава в страната слънчеви панели, монтажа и обслужването им. Компанията очаква и регистрация от "Роспатент" за продажбата и обслужването на автомобили от 2015 г., но заявката все още не е одобрена.

Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 5 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 тарикатите

    8 0 Отговор
    хаха ще си увеличат продажбите
  • 2 В предвид че парното на теслите

    13 15 Отговор
    Е калпаво може да направят КООПЕРАТИВ ЧЕ КОЛИТЕ ДА СА С ИСТИНССКО ПАРНО...

    Коментиран от #6, #18

  • 3 Весел пор

    7 0 Отговор
    Лоша реклама няма ей !
  • 4 Анонимен

    11 5 Отговор
    Сетих се за песента - На теслата дръжката.
  • 5 гост

    21 11 Отговор
    По рано се смееха на китайците , че ги бива само да крадат и копират , ама истинския крадец и копировач , при това лош се е по на север и много по отдавна ! Още от "великата октомврийска" !!! И също като китайците за вътрешна употреба , щото знае , че навън ще му скъсат Дир...на за такива евтини номера !
  • 6 Kcaniba

    16 10 Отговор

    До коментар #2 от "В предвид че парното на теслите":

    Вярно ли ? Ама ти виждал ли си Тесла освен на картинка ? Парното на Тесла задейства мигновено , а на като на ДВГ да му трябват 5 минути докато загрее двигателя.

    Коментиран от #7, #29, #30


  • 7 Дизела

    11 11 Отговор

    До коментар #6 от "Kcaniba":

    Работи парното,докато падне батерията.Ако няма зарядна станция ще буташ Теслата.

    Коментиран от #8, #12

  • 8 гост

    10 9 Отговор

    До коментар #7 от "Дизела":

    А ти като свърши дизела го носиш на гръб сигурно , хахахах !! И не почвай за тубите , че вече втръсна на всички с глупости ! Между другото вече има и "туби" за електрички и все повече ще стават , за твой ужас !!

    Коментиран от #10

  • 9 Вълко Червенков

    12 2 Отговор
    Тези малоумни,алкохолизирани примитиви,дори една емблема не могат да си измислят и копират като китайците.Плагиати.
  • 10 Дизела

    9 8 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Бензиностанции има навсякъде по пътя и мога да допълня резервоара.Във вторник 12 януари прохода на републиката беше затворен за няколко часа.Чаках си на топло с работещ двигател.А ти ще стоиш на студено,защото в района няма зарядни станции и ще пестиш заряда на батерията.

    Коментиран от #11

  • 11 123

    7 7 Отговор

    До коментар #10 от "Дизела":

    Ами ще чакаш, като ти е скъпа нафтата да заобиколиш, си висиш на място 12 часа

    Коментиран от #13

  • 12 Kcaniba

    8 8 Отговор

    До коментар #7 от "Дизела":

    Не се изказвай неподготвен. Дизел с 1,6 двигател и 60л. резервоар може да работи на място с вкл. парно и аудио до 75 часа. Бензиновите са по малко . Тесла 75 може в същия режим 250 часа . 250 часа -повече от 10 денонощия .

    Коментиран от #14

  • 13 Дизела

    7 9 Отговор

    До коментар #11 от "123":

    Да бе да блъскам през Шипка в снега,умньо.Пак ще ти излезе същото като разход.Няколко часа на студа и батерията на Теслата ти е на нула.Кое ще подгряваш първо да не замръзне? Батерията или купето?При мен стрелката на горивото не мръдна.Едва ли съм изгорил повече от 2-3 литра хахахаха
  • 14 Дизела

    8 4 Отговор

    До коментар #12 от "Kcaniba":

    Отоплението на Тесла е най-малко 2кв. а има и други консуматори и не може да изкара толкова батерията.А после как ще заредиш насред гората?

    Коментиран от #15, #17

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Фен

    2 1 Отговор
    Това е така защото руснаците ги правят нещата но само с теслата.
  • 17 Колко беше температурата

    3 2 Отговор

    До коментар #14 от "Дизела":

    Като те знам как преувеличаваш ще е била поне минус 50 градуса, ако не е било и по-студено даже! Колко литра ти е резервоара?

    Коментиран от #19

  • 18 Вярно е много калпаво

    1 4 Отговор

    До коментар #2 от "В предвид че парното на теслите":

    Тези направо умряха от студ, когато температурата падна под нулата. Твоя автомобил може ли да вдигне такава на температура в купето дори днес при плюсови температури? Може ама само в мечтите ти!

    Коментиран от #20

  • 19 Дизела

    4 2 Отговор

    До коментар #17 от "Колко беше температурата":

    Температура -5 градуса,резервоар 55 литра.Преди да вляза в прохода изминати 300 километра.На първата бензиностанция след престоя допълних.При температура под нулата пробега на Тесла пада с 40%.Ще стоиш на студено,защото между В.Търново и Ст.Загора няма зарядни станции.
  • 20 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #18 от "Вярно е много калпаво":

    Сигурно са закачени за контакта.Не виждам да се движат.

    Коментиран от #21

  • 21 Друг беше въпросът

    1 2 Отговор

    До коментар #20 от "Гост":

    Има ли добро "парно" Тесла или няма? И въпроса : Вашият автомобил може ли да постигне тази температура в купето при отрицателна температура отвън?

    Коментиран от #22

  • 22 Дизела

    3 4 Отговор

    До коментар #21 от "Друг беше въпросът":

    Постигни тази температура в движение и ще изминеш най-много 50 километра с едно зареждане хахахахахаха батерията, батерията е слабото място на електричките!

    Коментиран от #23, #24


  • 23 Така ли било?

    5 0 Отговор

    До коментар #22 от "Дизела":

    Я виж каква е разликата при минус 26°С! Пробегът пада с 13км за всеки час ползване на отоплението на купето и батерията, а тези 13 километра се възстановяват за 50 секунди на по-бавното зарядно на Тесла. С други думи, не е проблем електромобила, а територията, която обитаваме. Тук просто няма зарядни. Затова Тесла се кара повече само в по-изостаналите от нас държави, нали? Тук още поне 10 години ще си караме масово дизелите и ще плюем по онези изостанали държави и ще се подиграваме на жителите им, че са прости и карат трошки.

  • 24 Дрън-дрън

    2 1 Отговор

    До коментар #22 от "Дизела":

    Когато се движиш, нагревателя не работи с такава мощност, защото за отопление се ползва топлината от батерията и двигателите

    Коментиран от #25

  • 25 И за това трябва да си с

    3 0 Отговор

    До коментар #24 от "Дрън-дрън":

    Ушанка като в Трабант щот и той ползва температурата на двигателя за парно....

    Коментиран от #26

  • 26 Научете го този английски

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "И за това трябва да си с":

    Този шофира с ушанка, точно за да разбие вашите митове, колко много харчи електромобила за загряване. Измина един и същ маршрут с и без загряване с постоянна скорост. Накрая се оказа че разликата в консумацията на климатика е 700 вата. Тоест ако зареждаш в къщи на контакта, отоплението ще ти струва 8 стотинки на час. Това разбира се е колосална сума, заради която си заслужава да караш с ушанка. Разбира се това е по вашите разбирания. Всеки нормален човек си включва климатика и не му пука. За всеки час шофиране с отопление пробегът ти намалява с 13 километра, които на бързозарядна станция се възстановяват за 50 секунди, а на supercharger v3 за 30 секунди. Когато 30 до 50 секунди по-дълго зареждане са приоритет. Същите такива умници като вас карат с ушанка, по същата причина по която пикаят в бутилки в дизеловите си автомобили, защото на 1000 километра нямат време да спрат до тоалетна. Така и не са ми обяснили как ходят по голяма нужда в движение, защото съм много любопитен. Продължавайте с анекдотите!
  • 27 И между другото

    1 0 Отговор
    Моя климатик вкъщи също харчи толкова, но отоплява 25 квадрата помещение. Термопомпата на Tesla очевидно е много по-мощна, защото при спрял автомобил работи с много по-голяма мощност, отколкото когато е в движение. Публикуван на 6.01.2021 г. Results from camping: 0°C: 0.9 kW -8°C: 1.3 kW -11°C: 1.1 kW -25°C: 1.95 kW Както виждаш, допълнителни няколко киловата за отопление идват от загряването на двигателите и батерията при движение, в сравнение с разхода при спрян автомобил.

  • 28 Японеца

    3 3 Отговор
    Коментиращие тук сме се возили и притежавали дизели и бензини със или без lpg и метан! А защитниците на тесла само реклами четат и цитират, вдъхновено и умно!
  • 29 Язе

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "Kcaniba":

    Явно за последно си се качвал в кола 1990год.Сегашките има нагреватели и започват да духат топло веднага.А пък тесла и в Гугъл май не си виждал.
  • 30 Язе

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "Kcaniba":

    Явно за последно си се качвал в кола 1990год.Сегашките има нагреватели и започват да духат топло веднага.А пък тесла и в Гугъл май не си виждал.

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.