2 932 12

Porsche пусна базов Taycan за Европа

Електрическият автомобил е със задно задвижване и автономен пробег до 484 км

Porsche пусна базов Taycan за Европа

Германската марка Porsche, която е част от Volkswagen Group, представи в Европа базовата модификация на електрическия автомобил Taycan, който стана четвъртият електромобил от поредицата, след електрическите превозни средства Taycan Turbo S, Taycan Turbo и Taycan 4S, които вече навлязоха на европейския пазар.

Новата базова модификация Taycan е със задно предаване и ще се предлага в две нива на оборудване - Performance и Performance Plus. Електромобилите Taycan Performance са оборудвани с едностепенна батерия с капацитет 79,2 кВтч и електрически мотор с мощност до 408 к.с.

Porsche пусна базов Taycan за Европа

Автономният диапазон на шофиране според стандарта WLTP достига 431 км. В конфигурацията на Taycan Performance Plus двустепенната батерия е с капацитет от 93,4 kWh, двигателят има максимална мощност 476 к.с., а автономният пробег е около 484 км. Максималната скорост на Taycan и в двете нива на оборудване е 230 км/ч.

Porsche пусна базов Taycan за Европа

Поддръжката на технологията за бързо зареждане с капацитет от 225 и 270 kW, осигурява презареждане на батерията от 5 до 80% за 22.5 минути. Времето за ускорение до 100 км/ч е 5.4 секунди. Като опция базовият Taycan може да бъде оборудван с въздушно окачване PASM.

Porsche пусна базов Taycan за Европа

Технологията Plug & Charge също е внедрена с автоматично зареждане от акаунт на шофьор, без да се използват карти и приложения в зарядни станции, които поддържат тази опция. В Германия цената на Porsche Taycan започва от 83 520 евро.

Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 5 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 сектант

    4 14 Отговор
    колата действиително е хубава но не може да се мери с някои източно европейски конкурентни корпорации

    Коментиран от #6

  • 2 Обирът

    13 1 Отговор
    В Изтoчнa Eврoпa, Руcия и aрaбcкият cвят имa нaй-мнoгo eкcклузивни мoдeли и нaй-мaлкo бaзoви, нa Зaпaд мнoгo рядкo мoжe дa ce види AМг или тoп мoдeлитe нa Пoршe или Бмв, тoвa ca мoдeли миcлeни зa дa oбeрaт пaритe нa Шeйхoвe или Дc-тa oт изтoкa, приближeни дo влacттa и др.

    Коментиран от #4

  • 3 Ужас

    9 19 Отговор
    Това Порше е по-зле като характеристики от най-слабата Тесла модел 3, която се продава на два пъти по-ниска цена. Все пак им желая успех в продажбите на по-бавни и по-скъпи автомобили, които се продават само заради надписа на капака. Със сигурност ще има пазар и за тях.

    Коментиран от #7

  • 4 7739

    2 8 Отговор

    До коментар #2 от "Обирът":

    Пълни глупости.Най-малкото в Русия хората нямат пари ,за да може да купуват ексклузивни модели на поразия.S класата на Мерцедес например се продава най-много в 1.Китай 2.САЩ. 3. Южна Корея и.т.н..Същото важи и за другите споменати от теб модели.
  • 5 Знайко

    18 0 Отговор
    Радослав Славчев какво означава "едностепенна батерия" и "двустепенна батерия"? Доколкото разбирам има 2 батерии с по-малък и с по-голям капацитет. Радослав Славчев, като не знаеш чужди езици, по- добре да попиташ някой, който знае отколкото да превеждаш невярно и да пишеш глупусти. Факти нямате ли си редактори, които да оправят простотиите на "журналистите" ви? А може би пък да е защото и "редакторите" ви, са необразовани като "журналистите" ви.
  • 6 Морето

    10 0 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Кои корпорации по-точно?:)) Поне първата буква да беше написал, Секта.....или да гадаем, а?!

  • 7 Behemoth

    12 2 Отговор

    До коментар #3 от "Ужас":

    Да де ама тя теслата сякаш е дялкана с теслъ ХАХАХА....
  • 8 Станчо

    8 0 Отговор
    Аз ще си купувам киа е ниро. Но защо в България е 46 000 евро, а в Германия 36 000 евро?
  • 9 ники

    2 1 Отговор
    Много е скъпа
  • 10 гост

    3 1 Отговор
    Видя се, че с голямата батерия едва мина 300км, което е разход от почти 30квч, а с тази малка батерия дали няма да са 250км? Хайде, който си го купи да се похвали дали при нормални условия успява да прехвърли 300км, ами като го настъпи? И защо турбо Ес е 150х.евро, а тази 80х.евро? Един мотор и малко по-малко клетки в батерията половината кола ли струват?
  • 11 ДОКО

    3 1 Отговор
    СУПЕР..АМА ПАК Е ЗА ХОРА ОТ ГЕРБ КОИТО ИМАТ ЧЕКМЕДЖЕТА..А НИЕ ПАК ЩЕ ВЪЗДИШАМЕ..
  • 12 Сатаната

    2 0 Отговор
    Май ще взема за мен и гаджето по една, вместо новата М5. И парите са същите, поне да са две вместо една кола, и данък няма. Замислям се сериозно.

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.