3 871 10

Suzuki обединява сили с Toyota

Suzuki влага над 9 милиарда долара в разработки през следващите пет години

Suzuki обединява сили с Toyota
Снимка: Shutterstock

След като Suzuki чества сто годишнината си през изминалата 2020 година, от компанията обявиха план за това какво ще прави през следващите пет години. От април 2021 година до март 2026 година ще бъдат вложени 9.45 милиарда долара, по-голямата част от които ще бъдат свързани с електрификация на настоящите модели на марката и разработването на нови такива.

Поради големите разходи и сравнително малкия размер на компанията, тя ще работи съвместно с Toyotaи и ще използва технологиите с които марката вече разполага. Всъщност това не е новост, след като видяхме плъг-ин хибрида Suzuki Across, който на практика е идентичен с последната версия на Toyota Rav4.

Suzuki обединява сили с Toyota

Според информацията, постъпила от Suzuki, компанията очаква сравнително малко доходи от около 5.5% за следващите 5 години, поради високата инвестиция която правят. Компанията ще се фокусира върху електромобилите си в Индия, където държи 50% от пазара за леки автомобили в момента.

Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 11 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 jap

    17 8 Отговор
    Следващите два японски титана които в близко бъдеще ще се обединят са Хонда и Нисан.Нямам търпение да видя първите им общи модели.

    Коментиран от #7

  • 2 Жината има 17 години витара х 90

    15 4 Отговор
    Сички дупки и бурдюри са нейни отнсчало докьт са научи да кара и после щот зяпа се другаде ама не и пьтя. Ниииииищо не сьм сменял ДОРИ НИ ШАРНИР НИ МАНШОН!!!?! КВА Е ТАЯ КОЛА СА ЧУДИМ А ТАБЛОТО ТЪЙ И НЕ МОЖА ДА ИЗГОРИ ИЛ ДА СА НАПУКА... ИЗБЪРСВАШ ГО И ЧИИИИСТАК НОВА.
  • 3 ддд

    7 0 Отговор
    не се обединяват а полюват технологии ,не трябва всеки да открива топлата вода,да се обединят е друго на нисан как им паднаха продажбите
  • 4 От трън та на глог

    4 9 Отговор
    И какви точно технологии за електромобили ще споделят с Toyota, която няма нито един електромобил в моделната си гама? Нито един! Май на тях ще им помага suzuki, а не те на suzuki.

    Коментиран от #10

  • 5 Гошко

    3 0 Отговор
    Няма лошо, от това обединение можем да спечелим само ние, клиентите. За в бъдеще са възможни и други автомобилни конфигурации, тепърва ще става интересно...
  • 6 Fdf

    5 0 Отговор
    Ще се отървем от сервизи кожодери
  • 7 8973

    7 1 Отговор

    До коментар #1 от "jap":

    Ще си прав, само ако Нисан се раздели с Рено и японското правителство им ги пришие на Хонда. Нисан произвеждат само една кола GT-R всичко друго е пълен леш и е по-добре да си вземеш Дачия, защото поне ще платиш малко. Това което пише в новината не е нищо ново. Субару също са с Тойота неофициално. Ще стане нещо като ВАГ групата, където Сузуки ще играе ролята на достъпната марка като Шкода, Тойта ще е средно ниво като VW, a Subaru ще са бутикови изпълнения

    Коментиран от #9

  • 8 Колето

    1 0 Отговор
    Маската дори е по-красива 😉
  • 9 Ало, ало

    6 0 Отговор

    До коментар #7 от "8973":

    Как произвеждат Нисан само GT-R?? Leaf беше 10 години номер едно във Финландия щото са бедни там:) Алтима е супер точилка в Америка. Просто нямаъ много разнообразие на двигатели и чакаха на уж Рено - то и Дамлер да правят кооп ама с Гон стана фаул..
  • 10 333

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "От трън та на глог":

    Всеки плъг ин хибрид е електромобил. Шевролет като пуснаха Волт имаше хора, които минаха по 100000 мили без 1л бензин. Плъг ин хибрида е електромобил, в който има повече технологии, отколкото в един чист електромобил. За опита и технологиите на Тойота не се притеснявай. Още първите Приуси караха по 500000км без проблем с батериите. От 1997-ма.

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.