1 Март, 2021 11:30 1 942 30

Интернет ъпдейт дава по-голям пробег за електрическото Volvo XC40

  • volvo-
  • xc40-
  • електрически-
  • ъпдейт

Ъпдейтът осигурява и по-бързо зареждане

Интернет ъпдейт дава по-голям пробег за електрическото Volvo XC40 - 1
Снимка: Volvo

Volvo обяви, че пуска софтуерен ъпдейт за електрическото XC40, който може да се инсталира за няколко минути с натискането само на бутон вкъщи или поне така рекламират от шведската компания. Over-the-air ъпдейтите се инсталират на автомобила, чрез интернет и не изискват разходка до официалното представителство.

Подобреният пробег се дължи на промени в използването на батерията, които оптимизират всяка клетка и извличат максималното от нея. От компанията не споменават с колко нараства пробега, но най-вероятно сегашните 418 км ще се увеличат със съвсем малко.

Освен по-голям пробег, ъпдейта носи и по-бързо зареждане. Отново не е споменато нищо за това колко бързо може да се запълни капацитета на батериите, но вероятно както и пробега, така и тук оптимизирането ще е минимално.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 3 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хахаха..

    4 0 Отговор
    От 418 на 421+ 100 шведски ярда..
  • 2 Аз40🏴‍☠️

    4 2 Отговор
    Ще бъде синхронизиран и с биометричните паспорти. Имате ваксина, щрак, пуска се двигателя, тръгва по маршрута към лагера, поработите, връща ви в кутийката. Супер е технокрацията 🙉🙈🙊
  • 3 Дядо Пешо

    6 0 Отговор
    Преди му викахме тунинг, а сега ъпдейт ... тц тц тц тц

    Коментиран от #9

  • 4 сектант

    6 1 Отговор
    е това вече е супер некоректно и ако съм клиент ще си търся правата
  • 5 Балонът на електричните се надува.

    4 3 Отговор
    Проблемът е в цената за клвт.ч. Излиза, че икономичен дизел е по-евтин и не трябва да търсиш зареждачки под път и над път

    Коментиран от #7

  • 6 Ала бала

    1 3 Отговор
    Намалете мощността на ел мотор и изключете климатика. Ще нарастне значително. А ако караме без фарове и чистачки най много....
  • 7 Гост

    3 9 Отговор

    До коментар #5 от "Балонът на електричните се надува.":

    По-евтин друг път. Най-икономичните дизели от типа на Клио и 208 ти дават реален разход около 4л/100 което е 7.50-8.00лв. Сметни сега за нормален електрически седан разход 20кВ х 0.22лв/кВ и виж колко излиза - точно на половина спрямо малолитражния ти дизел.

    Коментиран от #8, #10, #12

  • 8 А на нощна

    4 8 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    По 12 стотинки за киловатчас излиза четири пъти по-евтино. При сегашните цени на електричките, тези на осмия етаж в панелките да не си мислят как ще хвърлят разклонителя от терасата, защото тя струва повече от панелката им, а тези които могат да си ги позволят имат гараж.

    Докато дойде време за нов внос на електрички по 2 до 4000 лв, за да са по джоба на тези от осмия етаж, вече навсякъде ще има зарядни, където да си ги зареждат. Все пак това ще е около 2035 2040 година. Хайде да не мислим чак толкова напред.
  • 9 Мани термините

    2 3 Отговор

    До коментар #3 от "Дядо Пешо":

    Ами едно време, колкото повече караш един автомобил, толкова повече му се вдигаше разхода и му падаха конете.

    Сега с един update по интернет, не стига че ти вдигат мощността, Ами ти намаляват и разхода и автомобилът ти след няколко години е по-мощен и по-икономичен, отколкото когато си го купил като чисто нов.
  • 10 БАЙ Х@Й ‼

    6 1 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    Ключовата дума е СЕГА ! Преди тридесет години ел. енергията бе 2ст. дневна и 1ст. нощна ! Сега цената е двойно над обявената защото умишлено не включват добавките! А колко ще е като нарастне потреблението ( един милион електрички да чакат с кабела за ток ) !
  • 11 хакеро

    0 1 Отговор
    Който няма пари за хардуеро, си играе със софтуеро
  • 12 Turbo

    9 2 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    Някой теслар ползва ника на Гост!А на бърза зарядна станция колко излиза?Забравете,че ще зареждате евтино само на нощна енергия.Няма такъв филм.

    Коментиран от #15

  • 13 Край

    2 6 Отговор
    И се почва притеснението как от осмия етаж на панелката някой ще си пуска кабели до ел.колата.
    Споко бе. Няма такова нещо. ЕЛ. колите идват за да няма панелния човек кола въобще.
    На панилния човек мястото му е в трамвая с маска на муцуната за да не грози света и да не се пречка по пътищата на богатите и красивите.
  • 14 Един

    0 0 Отговор
    Аз да попитам : кога мога да направя онлайн даунлоад на колата дето съм си харесал?!

    Коментиран от #18

  • 15 Никой не зарежда само на нощна

    0 5 Отговор

    До коментар #12 от "Turbo":

    На нощна се зарежда само в 95% от случаите, а не винаги. Все пак два-три пъти в годината ходеше на море поне и щеш не щеш трябва да се набуташ все едно си заредил бензин за на връщане. Но пък цяла година си караш четири пъти по-евтино в останалите случаи.

    Ти ако можеш да си купуваш минерална вода Девин 11 литра на 60 стотинки от кварталния магазин точно до вратата ти или на 2,40лв на промоция в kaufland откъде ще си я купуваш? хайде да се обзаложим че ще си купиш от Кауфланд само, ако е абсолютно невъзможно да си я купиш от кварталния магазин, което ти е по-близо по-удобно и по-евтино.

    Коментиран от #16, #17, #19

  • 16 Turbo

    6 0 Отговор

    До коментар #15 от "Никой не зарежда само на нощна":

    Ако ти трябва кола само 2-3 пъти в годината,защо ти е тогава кола? Има автобуси влакове самолети и коли под наем.До работа карай с колело тротинетка градски транспорт или такси.
    Електромобила е само за града.Ако пътуваш всяка седмица в командировка Бургас - София няма да ти излезе сметката на ток.Ще висиш по зарядните с часове.
    Не пазарувам в Кауфланд.Предпочитам да дам шанс на малките магазини да оцелеят.
  • 17 Дизела

    6 0 Отговор

    До коментар #15 от "Никой не зарежда само на нощна":

    Предполагам ще кажеш да си зареждам електромобила, докато пазарувам в Кауфланд.Ядец,Дизела пазарува по пътя.Днес съм се прибрал с туба олио купена от маслобойна, тенекия сирене и пита кашкавал от мандра, на цени и качество за който можеш само да си мечтаеш в Кауфланд.Бабите по селата продават край пътя каквито се сетиш домашни продукти на смешни цени.Ял ли си скоро домашно пиле?Сигурно ядеш от умирисаните бройлери на Градус от Кафланд.Картофи купувам от Самоков,кайсиите са в Силистренско,прасковите в Сливенско и т.н.
  • 18 Вече можеш

    0 1 Отговор

    До коментар #14 от "Един":

    Последователността е следната. Първо правиш онлайн upload на финансови средства в компанията производител, а след няколко седмици, компанията ти прави offline download на автомобила точно пред вратата ти. После, кеф ти да си управляваш автомобила offline, кеф ти онлайн!
  • 19 Turbo

    5 0 Отговор

    До коментар #15 от "Никой не зарежда само на нощна":

    Кое ще ти е по-евтино?
    Ако даваш по 10 лв. на ден за такси за 260 работни дни в годината ще изхарчиш 2 600 лв.За 20 г. ще дадеш 52 000 лв.За 20г. по 400 лв да изхарчиш за пътни за 2-3 почивки годишно са 8 000 лв. Общо 60 000 лв. за транспорт.
    Ако купиш Рено Зоуи за същите пари 60 000 лв без тока за зареждане ,гуми, поддръжка,смяна на батерии и т.н.Дали това Рено ще изкара 20 години?Кое е по-изгодно за теб?

    Коментиран от #21, #22

  • 20 Е така де!

    1 6 Отговор
    Значи си избираш най-добрата стока на най-добрата цена! Кой ще зарежда на бързо зарядно на другия край на града, за да чака половин час за зареждане всяка седмица, за да плати тока по 60 стотинки, ако има възможност да зарежда на нощна тарифа вкъщи на 12 стотинки, както твърди турбо в 12-ти пост?

    Който може да зарежда на нощна, ще зарежда само на нощна в 95% от случаите. Сега турбо ако знаеше и какво е 95% от случаите, нямаше да ме пита защо ми е автомобил. спокойно може да работиш в София и да живееш в Пловдив или селата наоколо и да зареждаш само на нощна тарифа. Предлагам му да се пробва да ходи от Пловдив до София с колело всеки ден, особено през зимата.

    Относно Бургас-София, Тесла едва се влачи със 150 км в час на автопилот по автомагистрала Тракия, както виждаш, и зареждането в Пловдив отнема достатъчно време да пренощуваш -около 25-30 минути в Пловдив, напълно безплатно разбира се.

    Ти за колко време стига с баничарката?

    Коментиран от #24, #25

  • 21 Вярно ли била толкова евтино

    1 6 Отговор

    До коментар #19 от "Turbo":

    А аз тъпанара, ходя с колата от Пловдив до София, да не си хванах едно такси за 10 лв. Благодаря приятелю за ценната информация ще те черпя цял живот. Отивам да продавам колата!
  • 22 Още по-евтино било

    0 5 Отговор

    До коментар #19 от "Turbo":

    Извинявай. Не те разбрах по-рано. Не съм много добре с цифрите. То пътя с такси Пловдив-София не било 10 лв, а било 5 лв в посока. 10 лв отиване и връщане. Супер. Вече обявих колата за продан и ми се обадиха пет човека. Пуснах я за 100 лв да се маха. То при тези цени на такситата, които си казал, не си заслужава човек да плаща винетки и застраховки!

    Коментиран от #23

  • 23 Turbo

    6 0 Отговор

    До коментар #22 от "Още по-евтино било":

    Колко едеота ще намериш да пътуват Пловдив - София - Пловдив всеки ден?Квартири в София колкото искаш.За 10 лв. такси ти говоря да пътуваш в града в който живееш до работа.

    Коментиран от #27

  • 24 Turbo

    6 0 Отговор

    До коментар #20 от "Е така де!":

    Моята кола не е баничарка.Дизела кара баничарка.Зарядната на Тесла в Пловдив беше безплатна до края на 2020г. Пак лъжеш,тесльо.Безплатното е за такива шарани като теб.Плати 100 000$ за Тесла и ще зареждаш 1 г. безплатно.
  • 25 Дизела

    7 0 Отговор

    До коментар #20 от "Е така де!":

    Тръгваме двамата от София за Бургас.Баничарката ми върви със 160 км/ч без проблем.До Пловдив съм плътно след теб.Влизане и излизане от магистралата до зарядната в Пловдив ще ти трябва минимум 30 минути.Зареждаш за 30 минути на зарядната "безплатно".За този 1 час,аз ще мина 160 км. и ще наближавам Бургас.

    Коментиран от #26

  • 26 За колко време ходиш до Варна

    0 5 Отговор

    До коментар #25 от "Дизела":

    И обратно? С каква средна скорост? 160? И като се събудиш?

    Коментиран от #28

  • 27 Дрън-дрън

    0 5 Отговор

    До коментар #23 от "Turbo":

    Кое му е идиотското, да ходиш за един час път по магистралата от къщи на работа в София за 1000 лв по-голяма заплата, отколкото да пътуваш по два часа до другия край на Пловдив в трафика и изнервяща обстановка? Кой ли е глупакът? Лично съм работил няколко години по този начин и тогава дори трафика не беше толкова голям. За половин час се минаваше града в час пик, сега е невъзможно за под час. И не всеки е свикнал да живее в панелка на осмия етаж като тебе. Някои сме свикнали да си живеем в къща и трудно бихме я заменили с квартира!

    Коментиран от #29

  • 28 Дизела

    6 1 Отговор

    До коментар #26 от "За колко време ходиш до Варна":

    Като се събудиш ,тесльо си извади пръстите от контакта,че безплатното зареждане свърши!
  • 29 Turbo

    6 1 Отговор

    До коментар #27 от "Дрън-дрън":

    Казваш Пловдив е по-голям град от София и там задръстванията са по-големи от софииските?Пътуваш един час по магистралата до София и не влизаш в софииските задръстватия?Ти да не работиш на околовръстното?
    Маршрута Пловдив - София - Пловдив ти е 300 км на ден или 30 лв. гориво.22 дена месечно по 30 лв. на ден са 660 лв.само за гориво.Прибави гуми,масла ,филтри,данък,винетка,обслужване и 1000 лева от по-голямата заплата свършиха.Кой е клупака?Май ти!Губиш по 2 часа в пътуване и 2 часа висене в задръствания за отиване и връщане.Ти на какви хапчета си?

    Коментиран от #30

  • 30 Виж как позна

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Turbo":

    Ама работата ми беше точно на околовръстното на София. В час пик стигам по-бързо до околовръстното на София, отколкото до центъра на Пловдив. Пътувахме трима човека, като се редувахме с кой автомобил да пътуваме. Като говорихме с колегите, те тръгваха приблизително по същото време от София за да стигнат заедно с нас.

    Тогава нямаше такива задръствания, но сега ела да видиш. Задръстванията са по-големи отколкото в София. В момента там работят 4 човека от Пловдив и двама от Съединение, за които знам. Пътуват всеки ден.