2 805 5

Всички ТТ данни за новия болид на Mercedes

Днес, 2 март, се състоя една от най-очакваните презентации за сезон 2020/2021 във Формула 1. Mercedes представи автомобила W12 пред публика

Всички ТТ данни за новия болид на Mercedes

Ливреята на автомобила остава предимно черна в подкрепа на борбата срещу расизма и неравенството, но отчасти болида се върна към сребърния цвят, в който е боядисан капакът на двигателя, а в червено - цветът на Ineos - горният въздухозаборник и елементите на предното и задното крило. Ето и основните технически характеристики на новия болид.

ШАСИ

Монокок: изработен от въглеродни влакна и композитни материали
Корпус: капак на двигателя, страници , дъно, конус на носа, предни и задни крила от карбон
Кокпит: Подвижна анатомично оформена седалка от въглеродни влакна, OMP шестточкови колани, система HANS
Конструкции за безопасност: капсула в пилотската кабина, интегрирана с устойчива на удар конструкция и панели срещу проникващи повреди, предна предпазна конструкция, интегрирана задна предпазна конструкция, предни и задни устройства за предотвратяване на повреда при преобръщане на автомобила, „хало“ защитна конструкция на пилотската кабина
Предно окачване: Рамена от въглеродни влакна и връзка, активирани от торсионни пружини
Задно окачване: Рамена от въглеродни влакна и бутален прът, активирани от торсионни пружини
Джанти: OZ, кован магнезий
Гуми: Pirelli
Спирачна система: Въглеродни дискове и накладки от Carbone Industrie
Спирачни апарати: Brembo
Управление: зъбна рейка и усилвател
Кормило: Конструкция от въглеродни влакна
Електроника: одобрен от FIA стандартен ECU
Табло: Електронни системи McLaren
Горивна система: Подсилен резервоар ATV с кевлар
Смазочни материали и течности: PETRONAS Tutela

Всички ТТ данни за новия болид на Mercedes

ПРЕДАВАНЕ

Скоростна кутия: 8-степенна, корпус от въглеродни влакна
Управление на трансмисията: Последователно, полуавтоматично, хидравлично задвижване
Съединител: Въглероден диск

Всички ТТ данни за новия болид на Mercedes

РАЗМЕРИ

Дължина: Над 5000 мм
Ширина: 2000 мм
Височина: 950 мм
Общо тегло: 752 кг

СИЛОВ ТРАКТ

Компоненти на силовата установка: Двигател с вътрешно горене (ДВГ), Генератор на кинетична мощност (MGU-K), Генератор на топлинна енергия (MGU-H), Турбокомпресор (TC), Батерия (ES), Контролна електроника (CE)
Брой елементи за сезона: 3 двигателя с вътрешно горене, турбини, двигател-генератор MGU-H и двигател-генератор MGU-K, 2 блока за съхранение на енергия и електронен блок за управление

Всички ТТ данни за новия болид на Mercedes

ДВИГАТЕЛ С ВЪТРЕШНО ГОРЕНЕ

Работен обем: 1,6 л
Брой цилиндри: 6
V-образен двигател с ъгъл 90 градуса
Брой клапани: 24
Максималният брой обороти на двигателя с вътрешно горене: 15000 об / мин
Максимален разход на гориво: 100 кг / ч (при обороти над 10500 об / мин)
Горивна система: директно впръскване под високо налягане (максимум 500 бара, един инжектор на цилиндър)
Турбокомпресор: едноетапен компресор и изпускателна турбина
Максимална скорост на турбината: 125 000 об / мин

СИСТЕМА ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ЕНЕРГИЯ (ERS)

Архитектура: Интегрирана хибридна система за възстановяване на енергия, задвижвана от системи за възстановяване на топлина и кинетична енергия
Съхранение на енергия: литиево-йонни батерии, минимално тегло 20 кг
Максимална енергия, съхранявана от батерията в един кръг: 4 MJ
Максимална скорост на генератора на кинетична енергия (MGU-K): 50 000 оборота в минута
Максимална мощност MGU-K: 120 kW (161 к.с.)
Максимална енергия, съхранявана от MGU-K в един кръг: 2 MJ
Максимална енергия, доставяна от MGU-K за една обиколка: 4 MJ (33,3 сек при пълна мощност)
Максимална скорост на генератора на топлинна енергия (MGU-H): 125 000 об / мин
Максимална мощност MGU-H: неограничена
Максимална енергия, съхранявана от MGU-H в една обиколка: неограничена
Максимална енергия, доставяна от MGU-H за една обиколка: неограничена
Гориво: Petronas Primax
Смазочни материали: Petronas Syntium

Всички ТТ данни за новия болид на Mercedes

От 2014 г. "Сребърните стрели"са спечелили 102 от 138 състезания и седем поредни шампионски титли. С модернизираният автомобил от миналата година, от централата в Бракли се надяват да продължат победната си серия и да поставят нов рекорд. А именно с този автомобил лидерът на отбора Луис Хамилтън може да надмине рекорда на Михаел Шумахер и да стане първият осемкратен световен шампион от Формула 1 в историята.

Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 11 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Хайл

    23 14 Отговор
    Падение!Заради един негър пилот от сребърните стрели станаха черните гов...а
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Чакаме отговора

    7 6 Отговор
    От скудерията и от самураите Ако се напънат и ги финансират достатъчно и ферари и хонда ще са най малко на нивото на мерцедес
  • 4 кочо

    6 3 Отговор
    сегашната ф-1 е пълно безумие и фантастични цени.
  • 5 Еййй като

    0 0 Отговор
    дете нямах търпение да дойде събота и неделя да седнем с татко и да гледаме,тогава караха и Шуми ги опуха 7 пъти подред и се почна една промяна на тия правила....оня маняк де го викнаха да замести Хамилтън за 1 съзтезание щеше да победи ако двигателят не се скапа...от тия електроники истинските умения остават на заден план

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.