Ливреята на автомобила остава предимно черна в подкрепа на борбата срещу расизма и неравенството, но отчасти болида се върна към сребърния цвят, в който е боядисан капакът на двигателя, а в червено - цветът на Ineos - горният въздухозаборник и елементите на предното и задното крило. Ето и основните технически характеристики на новия болид.
ШАСИ
Монокок: изработен от въглеродни влакна и композитни материали
Корпус: капак на двигателя, страници , дъно, конус на носа, предни и задни крила от карбон
Кокпит: Подвижна анатомично оформена седалка от въглеродни влакна, OMP шестточкови колани, система HANS
Конструкции за безопасност: капсула в пилотската кабина, интегрирана с устойчива на удар конструкция и панели срещу проникващи повреди, предна предпазна конструкция, интегрирана задна предпазна конструкция, предни и задни устройства за предотвратяване на повреда при преобръщане на автомобила, „хало“ защитна конструкция на пилотската кабина
Предно окачване: Рамена от въглеродни влакна и връзка, активирани от торсионни пружини
Задно окачване: Рамена от въглеродни влакна и бутален прът, активирани от торсионни пружини
Джанти: OZ, кован магнезий
Гуми: Pirelli
Спирачна система: Въглеродни дискове и накладки от Carbone Industrie
Спирачни апарати: Brembo
Управление: зъбна рейка и усилвател
Кормило: Конструкция от въглеродни влакна
Електроника: одобрен от FIA стандартен ECU
Табло: Електронни системи McLaren
Горивна система: Подсилен резервоар ATV с кевлар
Смазочни материали и течности: PETRONAS Tutela
ПРЕДАВАНЕ
Скоростна кутия: 8-степенна, корпус от въглеродни влакна
Управление на трансмисията: Последователно, полуавтоматично, хидравлично задвижване
Съединител: Въглероден диск
РАЗМЕРИ
Дължина: Над 5000 мм
Ширина: 2000 мм
Височина: 950 мм
Общо тегло: 752 кг
СИЛОВ ТРАКТ
Компоненти на силовата установка: Двигател с вътрешно горене (ДВГ), Генератор на кинетична мощност (MGU-K), Генератор на топлинна енергия (MGU-H), Турбокомпресор (TC), Батерия (ES), Контролна електроника (CE)
Брой елементи за сезона: 3 двигателя с вътрешно горене, турбини, двигател-генератор MGU-H и двигател-генератор MGU-K, 2 блока за съхранение на енергия и електронен блок за управление
ДВИГАТЕЛ С ВЪТРЕШНО ГОРЕНЕ
Работен обем: 1,6 л
Брой цилиндри: 6
V-образен двигател с ъгъл 90 градуса
Брой клапани: 24
Максималният брой обороти на двигателя с вътрешно горене: 15000 об / мин
Максимален разход на гориво: 100 кг / ч (при обороти над 10500 об / мин)
Горивна система: директно впръскване под високо налягане (максимум 500 бара, един инжектор на цилиндър)
Турбокомпресор: едноетапен компресор и изпускателна турбина
Максимална скорост на турбината: 125 000 об / мин
СИСТЕМА ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ЕНЕРГИЯ (ERS)
Архитектура: Интегрирана хибридна система за възстановяване на енергия, задвижвана от системи за възстановяване на топлина и кинетична енергия
Съхранение на енергия: литиево-йонни батерии, минимално тегло 20 кг
Максимална енергия, съхранявана от батерията в един кръг: 4 MJ
Максимална скорост на генератора на кинетична енергия (MGU-K): 50 000 оборота в минута
Максимална мощност MGU-K: 120 kW (161 к.с.)
Максимална енергия, съхранявана от MGU-K в един кръг: 2 MJ
Максимална енергия, доставяна от MGU-K за една обиколка: 4 MJ (33,3 сек при пълна мощност)
Максимална скорост на генератора на топлинна енергия (MGU-H): 125 000 об / мин
Максимална мощност MGU-H: неограничена
Максимална енергия, съхранявана от MGU-H в една обиколка: неограничена
Максимална енергия, доставяна от MGU-H за една обиколка: неограничена
Гориво: Petronas Primax
Смазочни материали: Petronas Syntium
От 2014 г. "Сребърните стрели"са спечелили 102 от 138 състезания и седем поредни шампионски титли. С модернизираният автомобил от миналата година, от централата в Бракли се надяват да продължат победната си серия и да поставят нов рекорд. А именно с този автомобил лидерът на отбора Луис Хамилтън може да надмине рекорда на Михаел Шумахер и да стане първият осемкратен световен шампион от Формула 1 в историята.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Хайл
16:45 02.03.2021
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Чакаме отговора
Ако се напънат и ги финансират достатъчно и ферари и хонда ще са най малко на нивото на мерцедес
21:23 02.03.2021
4 кочо
20:02 03.03.2021
5 Еййй като
04:07 07.03.2021