От компанията обявиха, че ще представят поне по един електрически модел всяка година. През 2022 година на китайския пазар ще се появи ID.6, а купе-кросоувъра ID.5 ще направи пазарен дебют през 2023 година. Запазена за ID Buzz е 2024 година, като това ще е и първият опит на немската компания при по-големите електрически превозни средства.
Очаква се да видим малък електрически автомобил с народна цена през 2025 година. Градският автомобил най-вероятно ще носи името ID.1 и ще бъде най-евтината опция за влизане в ID семейството на Volkswagen. Модела ще замени VW e-UP и най-вероятно ще е със сходни на него размери, но различен дизайн. Освен оповестените до сега модели, то автомобилите на ток ще заемат по-голямата част от гамата на германският производител, след като стана ясно че вниманието е насочено именно към тях.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 S Class
Коментиран от #2
16:45 05.03.2021
2 гост
До коментар #1 от "S Class":
Абе боклук не боклук , ама накара оядените немци за десетина годинки да погребат "чистия дизел" , хахах !! Иначе още поне 50 щяха да ни го пробутват !! То само това и стига , ама няма да е само това , само гледай и реви !!Коментиран от #4
17:22 05.03.2021
3 DrivingPleasure
За къв дявол са им толкова електрически кошници
17:36 05.03.2021
4 S Class
До коментар #2 от "гост":
дизелови автомобили ви прибират електричките като закъсат и дизелови коли ви транспортират батерийте както и дизелови кранове с дизелови мотори ги преработват при рециклирането. и все още е пълно с дизели и дизела няма да отиде никъде поне следващите 20 години. мен това ме устройва да си направя кефа до дупка.Коментиран от #5, #8
17:37 05.03.2021
5 DrivingPleasure
До коментар #4 от "S Class":
Като видят сметката за смяна на батерията на 8-10 годишна кола и ще забравят всичките си електропростотии и ще почнат да търсят и предкамерни дизели :DКоментиран от #6
17:49 05.03.2021
6 Баба Ванга
До коментар #5 от "DrivingPleasure":
Пак не ще излезеш с опорката от преди пет години, че нова 85 киловатчаса батерия струва 42 000 долара? Да ти припомня, че за последните 10 години цените на батериите са паднали с 80%, като тренда за падане на цените се е запазил и след 10 години е твърде вероятно цените да са паднали с още 80%.Да ти припомня, че вече цялата Тесла модел 3 с 82 киловатчаса батерия, струва колкото само батерията на Тесла модел S преди 5 години? Да ти припомня, че батериите на почти всички нови електромобили са проектирани да надживеят автомобила, а след това да се ползват още десетина години за домашно съхранение на енергия.
Но ти продължавай да си повтаряш опорките от преди пет години, не ни пречиш. обяснявай как коня никога няма да бъде заменен от автомобил, как никога няма да си купиш мобилен телефон, защото само сим картата струва 200 лв, а телефонната ти сметка за домашния телефон ти е 5 лв. Как никога няма да си купиш смартфон, защото екраните им се чупят и са много големи не можеш да ги събереш в джоба и затова ще си караш с телефон с копчета.
08:50 06.03.2021
7 БОКОЛЪЖЕЦА
11:46 07.03.2021
8 Някой
До коментар #4 от "S Class":
Бъдещето е на електричките! И престанете с тия дизели, омръзна ми всяка сутрин, като изляза навън да мирише на дизел и да дишам саждите им. Да ги забраняват час по скоро, а които няма пари за електричка ....намя да кара кола и толкова, има и градски транспорт и колела, а може и пеш.Коментиран от #9
09:58 08.03.2021
9 Ах...мечти,мечтиии...
До коментар #8 от "Някой":
Мнооого има да си мечтаеш,джендър соросоиден! Това тук никога няма да стане!!15:56 09.03.2021
10 бай Даньо
01:52 11.03.2021