Last news in Fakti

8 Март, 2021 10:20 37 701 186

УАЗ обясни защо все още произвеждат коли от миналия век

  • уаз-
  • hunter-
  • буханка

Генералният директор на завода разказва и за съдбата на така нареченото „руско Prado“

УАЗ обясни защо все още произвеждат коли от миналия век - 1

Генералният директор на автомобилния завод в Уляновск Адил Ширинов призна, че класическите модели "Буханка" и Hunter са автомобили от миналия век, но докато има търсене за тях, компанията ще ги произвежда.

ОТ УАЗ признават, че произвеждат остарели автомобили, но докато има търсене на моделите, познати, като "Буханка" и Hunter , компанията ще продължи да ги прави. Генералният директор на УАЗ Адил Ширинов каза това за портала 73online.

УАЗ обясни защо все още произвеждат коли от миналия век

Според Ширинов Уляновският автомобилен завод е в нишата, където има търсене на „автомобили от миналия век“, тъй като има географски райони с ниска покупателна способност. „Можем да се гордеем, че толкова много години произвеждаме това, което се търси.

Докато има търсене, ние ще ги правим ”, казва още Ширинов. Освен това генералният директор на завода разказа за съдбата на така нареченото „руско Prado“. През януари Autonews.ru писа, че компанията е спряла разработването на новото SUV с рама, което трябваше да замени модела Patriot.

„Не затворихме проекта напълно, но сменихме приоритетите в нашата стратегия за развитие, която беше силно повлияна от пандемията и макроикономиката. Можем да потвърдим, че проектът е спрян засега. Преформатирахме нашия план за развитие като цяло, но не затваряме нищо. Разглеждаме много внимателно алтернативни решения “, допълва Ширинов.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 95 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Човека Културно обяснява че

    258 18 Отговор
    За сяка жаба си има гьол а те просто правят кинти.....

    Коментиран от #124

  • 2 Емил

    51 262 Отговор
    Когато Генералният директор е от средновековието, защо колите да са по-модерни! Мохамед не е имал кола, а какви велики дела е извършил!

    Коментиран от #21, #61, #140, #163

  • 3 илийката

    87 330 Отговор
    Защото нямат нито мозък, нито технологии за нещо съвременно. Може ли през 2021-ва да произвеждаш коли, които още нямат елементарни екстри като airbag, abs и климатик?

    Коментиран от #7, #11, #15, #32, #40, #44, #57, #103, #106, #122, #131, #134, #153, #158, #161

  • 4 миии

    57 136 Отговор
    Защото още нямат нова нормалност и реалност !

    Коментиран от #42

  • 5 ТтттТ

    115 8 Отговор
    Що се продава-правете го...друг е въпроса колко още време ще има търсене...
  • 6 Емил

    97 221 Отговор
    В прав текст - това можем, това правим! Ако искате хубаво, не търсете руско!

    Коментиран от #164

  • 7 свидетел

    314 16 Отговор

    До коментар #3 от "илийката":

    точно тези екстри са изключително необходими в тайгата и тундрата.....

    Коментиран от #25, #182

  • 8 Коко

    57 175 Отговор
    За да създадеш нещо ново акълец трябва.

    Коментиран от #18, #91

  • 9 собственик

    348 36 Отговор
    Хънтъра по проходимост ще бие 99% от западните УЖ джипове. За това ще се търси още много, много години.

    Коментиран от #17, #90, #151

  • 10 Гост

    222 20 Отговор
    Защото сегашните не струват.
  • 11 БАЙ Х@Й‼

    217 14 Отговор

    До коментар #3 от "илийката":

    Чукчите винаги да искали колите им да имат сензор за включване на чистачките и фаровете 😉
  • 12 1111

    232 13 Отговор
    Повечето "нови" коли са нови само на външен вид и таблетчета. Отдолу нещата не са се променили драстично. Уаз не е за всеки и не е за хора, който ги интересува външния вид, а други качества. Аз не бих си взел, но света не е само в градове с пътища.
  • 13 Хасан

    174 6 Отговор
    Ако все още има кой да ги купува трябва да има кой да му ги предложи. Да, техниката е допотопна, но за ниша от клиенти, които карат по степите и нямат пари за нова Тойота.

    Коментиран от #176

  • 14 Kavkazec

    320 18 Отговор
    Това джип за сурови усливия и сурови хора, не е за джендари, дето се возят по асфалта в Алпите!
  • 15 Случаен

    69 2 Отговор

    До коментар #3 от "илийката":

    Патриота има всичко, ама на него не са му екстрите проблема... Хантера май има абс, за климатик не съм сигурен, аербегове вече надали.
  • 16 Перо

    266 10 Отговор
    УАЗ са машини за пътища без твърда настилка и са идеални за ловци,фермери,селско-стопански и горски работници,военни и т.н.,на които им трябват само здрави и проходими машини,които нямат само излишното.Защо да нямат купувачи? В БГ по селата масово се ползват само руски здрави и проходими камиони.Това не са джипове за гъзария!

    Коментиран от #160

  • 17 йяйя

    43 172 Отговор

    До коментар #9 от "собственик":

    Ще ги бие, стига да запали и да има кой да лежи под него един месец до следващата славна победа над гнилия капитализъм.

    Коментиран от #26, #85

  • 18 БАЙ Х@Й‼

    46 6 Отговор

    До коментар #8 от "Коко":

    Кажи го на Колт и АК !

    Коментиран от #24

  • 19 Random

    44 110 Отговор
    Търсене имало, тоя отрано е почнал с водката, ПАРИ НЕМА, това им е проблема! Нямат пари щото правят коли от миналия век, а правят коли от миналия век щото нвмат пари за нови разработки. Нищо не продават сравнено с други марки, и 40хил продажби нямат за 2019!

    Коментиран от #101

  • 20 4683

    50 85 Отговор
    Проблемът не е, че са стари, а че са некачествени. Купуват се основно от държавни предприятия с бюджетни пари. Преливане от пусто в празно - да има за нова яхта и мезонет в Монако на олигарха.
  • 21 Бачо Киро

    182 14 Отговор

    До коментар #2 от "Емил":

    Абе къде си тръгнал и ти да даваш акъл, бастун. Търсенето определя предлагането, просто и ясно. По разни забити местности хората ползват опростена техника, както по руските тайги, така и по американските степи. Как да го разбере гламавата ти тиква ...

    Коментиран от #30, #41

  • 22 Служба брат

    18 42 Отговор
    На държавна хранилка, затова!!!
  • 23 Бачо Киро

    138 14 Отговор
    Глупости, сума частници ползват стари и нови руски уазки. Такива, на които им трябва нещо, което без много мислене да се осмели да го навре в гората, калта и тн. Което ако се счупи да може на място да го приведе в достатъчен ред, за да се прибере. Сума ловджии и тн ползват стари руски джипове и тн. Никой от тях няма да си набута новия джип из местата, където обикновено минават. За всеки влак си има пътници. Шефчетата по държавните предприятия искат да се возат на други неща, не на уазки.

    Коментиран от #108

  • 24 пффх

    13 32 Отговор

    До коментар #18 от "БАЙ Х@Й‼":

    Колт пък къде ги слагаш? Те произвеждат свърх модерно оръжие и оборудване. Това, че още продават и кремъклийки за колекционери е друго и не се купуват само заради ниската цена, щото хич не е ниска.

    Коментиран от #45, #154

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Не един месец а цяла година да лежиш

    119 8 Отговор

    До коментар #17 от "йяйя":

    ТИ..... Се тая..... С три ключа отверка и клещи Нивга няма да останеш на пьтя стига неволята да та научи а вий си чакайте репатраците в тундрата до второто пришествие......

    Коментиран от #28, #67

  • 27 Там се кара най многс 40 и не трябва

    106 7 Отговор

    До коментар #25 от "факти":

    Еьрбег и на северните ширини рядко става 20 градуса следователно и климатик не трябва.... Ясно ли тий момченце НАЙ НАКРАЯ...

    Коментиран от #31

  • 28 йяйя

    10 39 Отговор

    До коментар #26 от "Не един месец а цяла година да лежиш":

    Ама аз и без тях никога не см оставал на пътя и точно там е разликата.

    Коментиран от #35

  • 29 другарят

    137 14 Отговор
    Максимално опростени. Максимално надеждни при всякакви условия. Максимално проходими. Лесни за обслужване и ниска цена! Знаете ли колко места по света плачат за такива автомобили за разлика от порнографията която се произвежда сега?

    Коментиран от #100

  • 30 рускенеф

    25 114 Отговор

    До коментар #21 от "Бачо Киро":

    Ами да произвеждат и каруци направо ,защото за тях търсенето също ще е огромно хахаха.Генереланият директор на УАЗ си е направил шега с такива русопитеци като вас ,пък вие му вярвате ,че само заради "търсенето" ги правили още тея кeнeфи.Толкова си могат просто баламурниците.Изостаналото им развитие и стандарта им ,не позволят друго.

    Коментиран от #38, #143

  • 31 Охоохо

    31 53 Отговор

    До коментар #27 от "Там се кара най многс 40 и не трябва":

    Ахааа, ето защо канадците не карат коли с климатици и все бедстват в тундрата завалиите. Ама хак да им е, като са бедни и прости.

    Коментиран от #37, #95

  • 32 Subaru STI

    95 9 Отговор

    До коментар #3 от "илийката":

    Тези автомобили са много по-проходими и по-евтини от "паркетните" джипове, които са нито истински off-roader-и, нито истински спортни коли.

    Коментиран от #34, #36

  • 33 3644

    17 86 Отговор
    Дори не мога да повярвам ,че се отделя време да се пише статия за руски автомобил и защо произвеждали още подобни боклуци ?!

    Коментиран от #58

  • 34 тц тц

    24 72 Отговор

    До коментар #32 от "Subaru STI":

    И кел файда, че са евтини и проходими, като идват счупени още от завода. Тъкмо я подкараш и айде пак на канала... И изобщо какво ги превъзнасяте, като на самите руснаци им се повръща от тях и отдавна са ги заменили с каквото и да е, но да не е руско? Ако не са държавните организации, които нямат избор, а купуват каквото им се заповяда от горе...

    Коментиран от #96

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Фиат

    76 11 Отговор

    До коментар #32 от "Subaru STI":

    Русия е необятна там с паркетното джипче си заникъде, ни клима ни абс ще ти помогнат, ха ха

    Коментиран от #39

  • 37 Ква тундра в канада бееее

    6 15 Отговор

    До коментар #31 от "Охоохо":

    ......

    Коментиран от #43, #46, #48

  • 38 БАЙ Х@Й‼

    69 4 Отговор

    До коментар #30 от "рускенеф":

    Колко Х5 и Q7 си видял на " Ком - Емине"?
  • 39 кремълски орки

    19 60 Отговор

    До коментар #36 от "Фиат":

    Русия е като Мордор демек? Необятна мизерия.
  • 40 един от многото

    113 5 Отговор

    До коментар #3 от "илийката":

    Не вярвам нито климатик , нито еърбег или аbs да те измъкнат от калта и да те преведат през тайгата! Посочи ми колко са вече истинските коли за оф роуд с ръчни скорости , без електроника с демултипликатор с два моста и бпокажи. Просто вече не ги правят и затова руснаците са прави , докато има търсене , ще има и производство.

    Коментиран от #79

  • 41 Перо

    57 3 Отговор

    До коментар #21 от "Бачо Киро":

    Не разбират,защото в БГ не търсенето определя предлагането,а обратно,предлагането от мутро-картела определя налаганото!
  • 42 Въпросче

    75 10 Отговор

    До коментар #4 от "миии":

    Каточ са толкова морално остарели, зашо още са трън в очите на високотехнологичната ФАЩ?

    Коментиран от #47, #50

  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Перо

    44 3 Отговор

    До коментар #24 от "пффх":

    Колт щеше да фалира и фирмата е купена тази година от Ческа Збрьовка /CZ/!

    Коментиран от #49

  • 46 Нац Географ

    27 29 Отговор

    До коментар #37 от "Ква тундра в канада бееее":

    Модератора ми изтри коментара, защото явно и за него беше шокиращо, че в Канада също има Тайга и Тундра, а пък не карат УАЗ-ки. А уж били безаналогови!

    Коментиран от #128

  • 47 кхум

    19 46 Отговор

    До коментар #42 от "Въпросче":

    Бате, в САЩ изобщо не подозират за съществуването на тези коптори.
  • 48 NikNay

    22 5 Отговор

    До коментар #37 от "Ква тундра в канада бееее":

    Не се справиш с географията и географските ширини , нали ?

    Коментиран от #52

  • 49 въве

    10 15 Отговор

    До коментар #45 от "Перо":

    Това какво общо има? Бугати, Ролс Ройс и Майбах знаеш ли по колко пъти са фалирали? Не правят хубави коли ли?
  • 50 Небитието руско

    19 65 Отговор

    До коментар #42 от "Въпросче":

    Кое е трън в очите на американците ? Тея руски кeнeфи ли ? В САЩ хората дори в домашни условия могат да направят по-качествен автомпбил,а руските неандарталци едвам сглобили 4 гуми със шаси.
  • 51 Има интерес

    85 9 Отговор
    Разбира се че има интерес и ще го има още много десетилетия. Русия с тая необятна площ, където има населени места и достъпа е по така нареченото бездорожие (което въобще не притеснява руснаците) ще има и такива автомобили. А тия от "новия век" като отидем за риба ги гледам наредени по асфалта далече от реката. Долу до коритото слизат само руски автомобили (включително и ВАЗ) и тук там някой Самурай или Тойота от по старите сглобки на RAV.
    Не искам да кажа нищо против новите автомобили. Просто всеки влак си има пътници !!!
    И те така ......................... !!!
  • 52 Абееее тундра и уазки има само

    11 12 Отговор

    До коментар #48 от "NikNay":

    На ино място. Га ша го проумейте..... И има стиии за форд морд тойото мойоти ходете там да са прайте на умни..
  • 53 Бай Ставри

    19 21 Отговор
    Що ревете Бойко да ви прави пътища. На всеки по една Буханка, и търсенето ще продължи много години
  • 54 Ужас

    19 71 Отговор
    Русия е бунището на земята.Каквото е това подобие на държава,такива и автомобилите им

    Коментиран от #76, #77, #181, #184

  • 55 Blackthorn

    71 12 Отговор
    Защото тези возила на снимката ще палят и вървят и при атомна война. затова!

    Коментиран от #56

  • 56 руски говедари

    15 53 Отговор

    До коментар #55 от "Blackthorn":

    Те от завода излизат и не палят,разпадат се в движение,пък ти си дрънкай коми демагог..
  • 57 Кирил

    58 2 Отговор

    До коментар #3 от "илийката":

    Илийка, тези коли не са предназначени да се движат бързо...а да са проходими...нито абс, нито аирбег им трябват.....а за климатика...за какво ти е при положение че навън е -20...печка си трябва, а такава имва!
  • 58 Абеее само кьт видите уаз и лада

    14 5 Отговор

    До коментар #33 от "3644":

    И Са ПОБЬРКВАТЕ....... НИЙ КЬТ ВИДИМ ФОРД МАЗДА ИЛ ДЕУ НЕ СА ПИБЬРКВАМЕ.... ЩО ТЪЙ....
  • 59 СпецНаз

    14 29 Отговор
    " Най- добрият автомобил на " АвтоВаз" е " Мерцедес"- а на директора!'.
  • 60 Пежо

    21 22 Отговор
    Всъщност,и сега се търси опростена техника.И ако УАЗ-ките бяха малко по-качествени и безаварийни,щяха да продават 10 пъти повече.Ресурсът на двигателя преди основен ремонт е около 100000 км,но смелчаците,сглупили да си купят това недоразумение,дотогава ще го ремонтират много пъти.
  • 61 Киро

    18 2 Отговор

    До коментар #2 от "Емил":

    Да не би някой друг да е имал кола,по времето на Мохамед???Що говориш глупости.Ай мисли,преди да кажеш нещо.
  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 ДОКАЗАНО

    44 9 Отговор
    Щото са най здрави Високо проходими Другите са паркетни автомобили
  • 64 Бай Стою касапина

    2 9 Отговор
    Радко, каква е тая статия? Много повторения, много нещо. Егати тавтологията.
  • 65 Алоо

    56 7 Отговор
    Едно е ясно - джипката си е перфектна! Никой насила не ви кара да си я купувате. Но ако ви трябва нещо което няма да закъса ще се позамислите! Всичко друго е за да се показваме на пътя кой съм аз! А това е джипка за гората и калта. Не за офроуд, а за работа! И защо да я променят щом има пазар. Имат си ниша и си я ползват. Дали могат нещо друго - си е тяхна работа. Но правят железен джип. А е и доста добър на вид. Ако погледнем на мерцедес, този си е красавец!
  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 чичо с Москвичо

    16 4 Отговор

    До коментар #26 от "Не един месец а цяла година да лежиш":

    И тел...тел...къде пропускаш този важен и технологично елементарен "свързващ" монтажен елемент... :)))
  • 68 Георги

    33 2 Отговор
    Няма как, има места с доста сурови уусловия и бедно население, където има само горски пътеки и кафяви мечки. Това е единствения шанс за транспорт
  • 69 европеец

    3 17 Отговор
    Пусти ЕС и за вас, руски палячовци......
  • 70 Ти ще му кажеш

    27 10 Отговор
    Че тоя уаз е по здрав и проходим от един ленд круизер от 80 те примерно ( да бъде равностойно ) ... Вървете си премерете температурата :Д
  • 71 Факти

    25 5 Отговор

    До коментар #25 от "факти":

    Руския автопарк е в пъти по нов от нашия
  • 72 Чалъмар BG

    8 1 Отговор
    Азе сакам као съм у Сибиру да ми дуе климатроник и еръбегъ да мъ подпре као пи*аю...
  • 73 УАЗ 469

    56 6 Отговор
    И буханката ще се произвеждат още дълго време, в необятната руска шир, където пътища липсват, тове е единствения възможен транспорт, които с няколко ключа и отверка можеш да ремонтираш в Тундрата и тайгата, иначе ще станеш храна на тигрите, мечките или вълците докато чакаш да се размрази снега, за да ти изпратят пътна помощ евентуално с някой високопродим паркетник окопал се да мостовете,така че да не даваме акъл на руския човек, и евенк, сигурно не ви е известно, но повечето изпитания на т.нар. офф роудъри се правят именно там в необятната тайга и Тундра, потърсете в Ютюб, да видите например изпитанията на Нисан Патрол дълга база 3 тона, никакъв шанс срещу УАЗ, тежък затъва, сутрин на -40 няма палене, а на уазката и запалят една кофа с бензин отдолу да сгрее маслото и пали,така че това е автомобила за тези условия, за асфалта си има паркетници.
  • 74 Стефан Петров

    49 4 Отговор
    Днес във финландския в-к Ilta-Sanomat има статия възхваляваща джипа УАЗ и то с право. Преди години на работа имахме служебни ландровъри с 4 цилиндъра. Докараха нови модели, но скоро се отказахме от тях. Имаха доста електроника и при движение по полето все нещо им ставаше- най-често някой куплунг някъде се откачваше, поради което трябваше да го докарваме с влачене. Стигна се до там, че се принудихме да се откажем от новите Ландровъри. Между другото т.н. "буханки" са доста популярни в Япония. Тези коли може да са от миналия век, но работят безотказно и са евтини и лесни за поддръжка.
  • 75 Юли

    36 2 Отговор
    Тука половината така си плямпате,половината руски републики си ги карат това е.И като сте толко инженери измислите вие нещо.
  • 76 хаха

    41 3 Отговор

    До коментар #54 от "Ужас":

    Бунището е между ушите ти.
    Не знам ф3калометите с конкурс ли ви набират или сте природни таланти - тороразпръсквачки, ама я по-добре се връщай към селскостопанската дейност, че тука хората се опитват да четат и коментират горе-долу човешки. От ползваща компютър селскостопанска техника нужда нямаме.
    Хората си казаха - за всеки влак си има пътници. Ако на клиентите за УАЗ-ките и джипкката не им трябваха евтини прости и лесни за поправяне високопроходими коли, завода нямаше да ги произвежда. Търсене и предлагане. Точка.
  • 77 Да бе

    35 3 Отговор

    До коментар #54 от "Ужас":

    Ядец че те е нямало да го кажеш на Наполеон и Хитлер. Те сигурно защото за по-тъпи били от тебе и са се юрнали да завладяват мизерията. И остави другото, ами Хитлер не е искал да излиза от "бунището". Нито от "бунището" житница, нито от "бунището" въглищни мини, нито от "бунището" с критични за легиращите материали за брояната за танковете, нито..., абе който иска ще чете. А "ужасите" ще си останете с пасенето.

    Коментиран от #80

  • 78 България

    24 3 Отговор
    Точно за България са !! Ние сме страна от 4-ти свят мизерници най-бедни !!
  • 79 Рандом

    18 10 Отговор

    До коментар #40 от "един от многото":

    Стига с тая тайга, да, проходими са, да стават за там, ама не е цяла Русия тайга! Продали са по-малко от 40хил за 2019г., тоест преди короната. Не ги купуват толкова, не са търсени колкото си мислиш(или мислите, че то много коментари за едно и също). Пред фалит са, "руското прадо" накрая ще бъде фейслифт на УАЗ Патриот, кола с уникално ниска безопасност, модел който е фейслифт на Симбир, от преди 30 години, който е по-комфортна версия на Хантер, който е от 70-те. Вътре всичко е внос от китай, мултимедия, електроника, само по двигателя има тук-там бош, ама пак мейд ин чайна. А качеството на изработката е пак под всякаква критика, фуги, боя, ръжда, отливки, пълен ужас. А цените не са и толкова ниски. Повечето руснаци предпочитат дъстър пред патриот, или втора ръка японско.

    Коментиран от #109

  • 80 некой

    12 12 Отговор

    До коментар #77 от "Да бе":

    И все пак са бедни, въпреки всички природни богатства...

    Коментиран от #147

  • 81 Сатъра на Хана

    23 8 Отговор
    Уаз-ките Имат всичките качества на автомобил висока проходимост
    - блокировка на дифренциал , бързи - бавни , голям просвет
    ....... И за цената на добре оборудван Jeep Wrangler Rubicon , можеш да купиш 3 бройки Уаз Хънтер :))

    Коментиран от #83, #98

  • 82 Манафоглу

    26 3 Отговор
    Уазката си е каруца обаче се търсят, защото нямат равни в калта и каманяка и лесно се потдържат.Мотора е копиран Додж от 24г. и е бая тромав и харчи много, но през баирите и на газ на кой му пука.
  • 83 6956

    13 14 Отговор

    До коментар #81 от "Сатъра на Хана":

    Кой е тоя ненормалник който ще си купи 3 УАЗ-ки вместо Jeep Wrangler Rubicon ?

    Коментиран от #84

  • 84 Сатъра на Хана

    11 4 Отговор

    До коментар #83 от "6956":

    И за кво да си купя Джип Рубикон като ми трябва само за работа
    ................... Имаше един дядо помак в Родопите и ми вика
    ....."Не мога да ги разбера туристите отиват в планината да се разкарват " :)) ........ .......... А ако говорим за най-доброто от двата свята - не е Ландкризъра или Ваген-а , ами Jeep Grand Cherokee Trailhawk или Chevrolet Colorado ZR2 Bison
  • 85 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 86 Larsen

    28 9 Отговор
    Доста биберони пишат тука глупости,а те даже не са ходили в Руссия за да си отговорат на елементарен въпрос ...защо се произвеждат тези автомобили,а отговора епрост като тях ...ЗАЩОТО ТОВА Е НА-ДАБРОТО ЗА ТЕЗИ УСЛОВИЯ НА ЖИВОТ.ВСИЧКИ ЗАПАДНИ ПАРКЕТНИЦИ ЩЕ УМРАТ ПРИ -35гр.С...,А ЗА ПЪТИЩА В ДАЛЕЧНИЯТ СИБИР ДА НЕ ГОВОРИМ„Високо проходими и лесни за обслужване...Не са нужни нито климатици ,нито възд. възглавници,просто всъдеход,който ти върши работа,а като умре си купуваш нов и напред...

    Коментиран от #88, #173

  • 87 Ставри

    21 5 Отговор
    От 2019 смениха почти всичко по "буханката" без купето, стоповете, прозорзите и желязното табло. Двигателя е нов - инжекцион с горивна система и"компютър" Бош, има хидравлика, 5 степенна СК, дискови спирачки отпред, ABS, окачване, мостове, има катализатор и покрива EURO 6, има опция за блокажи и климатик и...голямата изненада -GPS с SOS, което те свързва с 112 при проблем. Има некакво развитие и там. Ползаве една нова та затова пиша.
  • 88 инж Илич

    8 5 Отговор

    До коментар #86 от "Larsen":

    Личи си че си задръстен като карбуратор на Москвич 412

    Коментиран от #89

  • 89 Стефанов

    3 11 Отговор

    До коментар #88 от "инж Илич":

    Москвичът 412 няма карбуратор, бе, отворко!

    Коментиран от #94, #179

  • 90 Не забравяй

    17 3 Отговор

    До коментар #9 от "собственик":

    и цената,която е в пъти по-ниска от западните конкуренти,а ако решиш да го наточиш като Г класата с 3 блокируеми диференциала и повдигнато окачване и подходящи гуми,Г класата ще гледа втрещена в калта на баснословна цена,а тези работяги пак ще бъдат няколко десетки пъти по-евтини а със същите възможности.
  • 91 Да много

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "Коко":

    си прав,но е видно,че при теб такъв липсва.
  • 92 арто

    18 2 Отговор
    Тези произведения са за пътища и безпътия, където пътна помощ не влиза,а сервизите са на стотици километри от местоположението ти. Дуракоустойчиви са и ремонта им е лесен. Няма нужда от електроники и екстри,които са ремонтно непригодни в условията на ползване.
  • 93 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 94 инж Илич

    6 3 Отговор

    До коментар #89 от "Стефанов":

    Да забравих той е с помпа дюза
  • 95 Да сравняваш

    13 6 Отговор

    До коментар #31 от "Охоохо":

    Канада с частта на Русия зад Урал е просто смешно.Канада няма толкова територия колкото е азиатската част на Русия и там растоянията са като да преминеш целият континет северна Америка,а не една малка част от нея. Сравняваш несравними неща,мравка със слон. Вслучая слона е Русия,сещай се за мравката.
  • 96 Я си карай

    19 5 Отговор

    До коментар #34 от "тц тц":

    японския курник и не се бутай в лигата на великите. Заменяли ги били с друго ама да не е руско. То ако беше така нямаше да ги произвеждат бе алкаш,а те продължават и ще продължават да ги произвеждат.В класа на тези от японските само Лендкрузера е конкурент,а от останалите само Г класата на Мерцедес,но като пари са в десекти пъти по-скъпи,а и където се вкарват тези нито една от двете споменати няма да влезе,понеже е скъпа и сложна за ремонт ако нещо се счупи,а УАЗ-ката на терен ще я оправят.А Сърбарото въобще не е за тук и никога не е било.
  • 97 Володя 158см

    9 15 Отговор
    А ха ха ха ха
    😆😆😆😆😆


    Защото няма от по миналия ,иначе тях щяха да произвеждат
    Рядко изостанало племе е това
    Буханката е Jeep FC от 54 година
    Но пиянките са железни и не мръднаха и милимунда от това
  • 98 SONY

    5 10 Отговор

    До коментар #81 от "Сатъра на Хана":

    Сигурно , ама те и 3те ще искарат по малко от Jeep а -а може да те докарат и до самоубийство от повреди
  • 99 4884

    22 4 Отговор
    Защото всеки руснак може с чук, тел и клещи да му направи основен ремонт в средата на нищото. Освен това, тези машини са идиотски проходими и издържливи - трудно е да го счупиш, гори всичко което горе-долу мирише на бензин и... частите са достъпни навсякъде в необятната руска страна за невъобразимо ниски цени. Ето, колко много причини да го произвеждат още един век. Имах 469Б (като зеления на снимката) и съм запознат в детайли.
  • 100 ХХХХ

    31 4 Отговор

    До коментар #29 от "другарят":

    Прав си човек максимално опростени и като стане нещо модерния комп не ти пише обадисе на серзвиз. заради някоя глупост.

    От как една таква модерна газария ме остави да ме затрупа полвин метър сняг на Троян-Карнаре в зона без обхват заради понижено налягане в гумите с 0,1 бар. Намразих всички модерни газарии.

    Модерния дачик в гумите ми даде понижено налягане. Аз спрях и огасих колата и слезнах да проверя гумите щот бях и с вериги.
    Качих се и не ми даде да потегля заради ниско налягане в гумите. При опи за потегляне гаси двигателя.

    Като влизах в прохода беш е към 21 часа и почваше да вали и за времето докато се мотах да разбера, какво става снеговале жа се усили рязко и затворили прохода.
    И нямаше и приминаващи коли, щях да го зарежа тоя боклук.
    Естествено в комплекта си тия модерни боклуци нямат една помпа.

    На другия ден към 9ч ме намери един водач на снегорин.
    Като му казах защо съм закъсал, човека помисли, че го базикам. Имаше маркуч от бутилката на машината му напомпихме гумите и веднага потеглих. Излязох след него.
    Само аз си знам как съм изкарал ноща.

    Така, че и българия могат да ви прецакат модерни компютърни системи.

    Коментиран от #123, #159

  • 101 Petko

    21 6 Отговор

    До коментар #19 от "Random":

    Ела в Белгия да видиш , как за Хънтер се чака на опашка и около 10 месеца . Нормалните хора тук не са брюкселски джендъри , а практични.

    Коментиран от #113

  • 102 ЙОРДАН

    25 5 Отговор
    Съгласен съм че руснаците нямат хубави и модерни коли. Ние пък нямаме никакви , а защо тогава им се подиграваме. Когато и България почне да прави поне някакви що годе читави, коли тогава ще имаме право да осмиваме другите.

    Коментиран от #118

  • 103 Аналитик плюс

    20 3 Отговор

    До коментар #3 от "илийката":

    Вдигаш капака и си го отремонтирваш сам - затова!

    Коментиран от #111

  • 104 Руснак

    25 4 Отговор
    Микроскопът има много мощна рамка, с която можете да забивате пирони, но микроскопът струва 10 хиляди лева. Защо да забивате пирони с микроскоп, когато чукът струва 10 лева в магазина PRAKTIKER? УАЗ е чук за 10 лева

    Коментиран от #110

  • 105 тъпчо

    14 4 Отговор
    защо да правим пътища като можем да направим коли които се движат без пътища...пък и то там пътища има само между големите градове останалото са"направления"....
  • 106 Митю

    24 3 Отговор

    До коментар #3 от "илийката":

    Абе умник, на коя префърцунена западна кола климатика работи при -30 и ако има кал до главините за чий ти е авс и еърбег.
  • 107 стоян георгиев

    9 12 Отговор
    произвеждат такива щото не могат други.иначе много биха искали ама немогат!и тези коли са с технология от близо 100 години.подобни уазки е имало в германия и сащ през 30 те години на 20 ти век!
  • 108 Гост

    8 1 Отговор

    До коментар #23 от "Бачо Киро":

    Мит е че УАЗ-а се ремонтира на място с чук. Колата съвсем не е проста. Просто трябва да я познаваш добре, за да се измъкнеш от ситуация - къде на един мост, къде с отверка да включваш вилките на скоростите и т.н.
  • 109 ТАС

    11 0 Отговор

    До коментар #79 от "Рандом":

    Е не всичко, но над 50% от територията на Русия са подобни терени.
    Провери каква част от територията на русия е сибир.

    Коментиран от #114

  • 110 Прав си

    10 1 Отговор

    До коментар #104 от "Руснак":

    Дай на глупака микроскоп, казваш, и му гледай сеира

    Коментиран от #116

  • 111 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 112 Тойота Тундра

    8 14 Отговор
    Абе то и в канада и аляска условията са като в сибир. В африка и австралия е пълно с черни пътища, пустини ,блата . Е как никой не си купи една буханка или един хуйнтер като са толкова хубави. Всичко живо кара тойоти и ленд роувъри. Само тук още им се носи мита че били здрави.
  • 113 Random

    3 4 Отговор

    До коментар #101 от "Petko":

    Редят се на опашки щото не могат да оправят фабричните дефекти достатъчно бързо, иначе надали имат над 20 продажби годишно там.
  • 114 Случаен

    4 5 Отговор

    До коментар #109 от "ТАС":

    А колко е населението? Голяма площ, ама те хората си купуват коли, не мечките. Правят коли за много малък пазар. И то с недобро качество.
  • 115 Потьонкин

    7 10 Отговор
    Уж Бушмени а все на Западното се хвърлят Само тука обслужващия им русоробски персонал възхваляват Сделаното
  • 116 Руснак

    22 4 Отговор

    До коментар #110 от "Прав си":

    Не, пиронът трябва да се забие с чук. Аз самият съм от Сибир и видях какво се случва с Lexus, ако отидете на лов или риболов. Следователно Lexus остават на паркинга в офиса и собствениците им се променят на УАЗ. Руснаците също могат да броят пари

    Коментиран от #117

  • 117 Руснак

    10 1 Отговор

    До коментар #116 от "Руснак":

    Ето снимка на обикновена улица в Новосибирск, намерете поне един УАЗ ? градът не е неговата стихия

  • 118 Ето защо

    9 10 Отговор

    До коментар #102 от "ЙОРДАН":

    Подиграваме им се, защото в сектор "Автомобили и части" вече десета година износът ни е почти три пъти по-голям от този на могъщата, велика, необятна и т.н. Русия с население повече от 20-сет пъти по многобройно от българското. А пък нека нямаме нито една собствена марка и да продължаваме да правим 75 % от частите на Лада, Рено, Нисан, Пежо и т.н. Понимаеш?

    Коментиран от #119

  • 119 Ето защо

    5 12 Отговор

    До коментар #118 от "Ето защо":

    Само софтуеъра за автомобилната индустрия, който не влиза в горната статистика и който се "пише" в България е по-голям от целия руски износ.
  • 120 Ген И Водков

    7 15 Отговор
    Толкова си могат, за това само тия боклуци праят.

    Коментиран от #121

  • 121 Руснак

    9 1 Отговор

    До коментар #120 от "Ген И Водков":

    Вие сте прав, защото Ердоган купил лош УАЗ. В допълнение към УАЗ, Русия не произвежда нищо. УАЗ също е зелен.

  • 122 уточнение

    17 1 Отговор

    До коментар #3 от "илийката":

    Защото руснака още не се е изхитрил да прави скъпи модели , които хвърлят двигателя на 120 000 километра , ако не мине през през серия от свръх-скъпи ремонти , а чукчата в иглуто трябва да има серия от компютри стендове , и скъпи приспособления , горивото от студовете се сгъстява , луксозният джип не иска да запали на таблото му изписва серия от грешки , и ти казва - Закарай ма на топло .
  • 123 финиш

    13 1 Отговор

    До коментар #100 от "ХХХХ":

    Нещо подобно ми е разказвал приятел пътувал нощно време по пътя Смоленск Москва . Студ минус десетки градуси . От двете страни на пътя по няколко метрови стени от сняг , като чисти снегорина , не можеш да се излезеш извън пътя дори да се изпикаеш . Вижда на пътя подскачащ човек , спира и човека скача в неговата кола без да пита какъв е и накъде отива . оказва се , че само преди двадесетина минути неговият Хюндай е аварирал , и след още двадесет минути е щял да бъде мъртъв от студ . Кожата между пръстите на ръцете е била започнала да му се цепи .
  • 124 Там далеч

    13 1 Отговор

    До коментар #1 от "Човека Културно обяснява че":

    Търсене и предлагане. Нека МВ, ФОРД или ФВ да направят машина с подобни цена, проходимост и възможности за ремонт. Ще се продават веднага.
  • 125 Ванко

    14 1 Отговор
    Лично съм тествал г класа и 469/ хънтър и газ 69
    Проходимоста им е идентична, г класата има + че е по мощна, но и много проблемна в кал електрониката не издържа а уаз-а има 5 кабела и няма какво да откаже

    Коментиран от #132

  • 126 Аксел

    11 3 Отговор
    Зимата По Родопите само уаз
  • 127 един от многото

    10 1 Отговор
    Четох ви коментарите и , нищо ново под слънцето. На вкус и цвет , таварищ , нет както казват Руснаците. Прави впечатления , че хора които най вероятно не са се качвали в такива автомобили , дават "вещи" оценки за това как не палят , как още при покупката са за ремонт , хора разни , да са живи и здрави и да карат каквото им е на сърце , но и едните и другите да не плюят това което на са карали!
  • 128 пенсионер

    4 4 Отговор

    До коментар #46 от "Нац Географ":

    По същата причина , по която в щатите и ЕС не се приема Руската ваксина!
  • 129 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 130 АЙ СТИГА БЕ

    4 4 Отговор
    ВАЗ 2015 е високоскоростен, комфортен, пътнически, лек автомобил. Хахаха. Единственото вярно е ВАЗ 2105
  • 131 Домакин

    3 1 Отговор

    До коментар #3 от "илийката":

    Илийката, пий си ракийката, и не се изказвай неподготвен!
  • 132 Дедо ти

    4 3 Отговор

    До коментар #125 от "Ванко":

    Имам "Г" класа произведена 80г. От ония дето се мият вътре с маркуча,но ти едва ли си виждал такава! И къде точно,и какво и е електронно??? Навремето и аз съм карал всички модели,на тия боклуци УАЗ! Леееко се доближава по проходимост до Мерцедеса само така наречената"текезесарка"!

    Коментиран от #166

  • 133 Светнат

    9 1 Отговор
    Всъщност hunter за цената си е прекрасен високопроходим автомобил. Естествено без грам лукс, но и тези куито го купуват са наясно с това.
  • 134 ББ4843

    7 2 Отговор

    До коментар #3 от "илийката":

    Ясно се казва, че има райони с ниска покупателната способност. Всяка компания си има политика и си я следва. Освен това карал ли си УАЗка? Извън пътя ще бие всички модерни и лъскави паркетни джипове. Ще и се опре може би само един и това е Лада Нива. Карал съм ги много и наистина са невероятно проходими. Затова ги търсят.

    Коментиран от #138

  • 135 Язе

    5 2 Отговор
    Съвършенството няма нужда от подобрения
    ;-)
  • 136 Брадвата

    7 1 Отговор
    Производителите вече не правят автомобили за хората. Всичко е за пари! Колко малко е нужно, за да си возиш децата и да не ти трябва бус от '68-а. Предно предаване, атмосферен мотор 2-2.5 литра с газ, ръчни скорости, 5 нормални места, все пак с пространство за краката и 600-800 литра багажник. Само че трябва да е скъпо, със скъпи ремонти и да не се побираш в колата. Е.. и заради затова ще караме стари дръгели на доизживяване.
  • 137 Генчо

    2 2 Отговор
    защото просто не могат да измислят нещо ново, дифицит на материяали и на мозъци

    Коментиран от #141

  • 138 стоян георгиев

    8 6 Отговор

    До коментар #134 от "ББ4843":

    явно не си карал никога западен джип.аман от руски фенове дето не знаят нищо ни за уазката ни за нивата.уаза има едно единствено добро качество в планината и то е че е висок и може да накрачва коловозите.нищо друго!ни има силен двигател, ни някакво велико окачване,при нивата е още по-зле.иди в планинските села на родопите и гледаи кво карат местните.основно японско и основно витари.богатите карат основно немско или тоиоти.тук пишат разни пенсионери дето сте се возили на джип единствено през времето на казармата си.руския джип има един основен проблем и тои е че нестава за каране.без маитап.не става да го караш дълго.друса,измаря,чупи се ,харчи,неудобен е вътре ,неудобен е за управление и не е сметнат ни за планина ни за асвалт.пожелавам го на всичките му фенове от соца.дрогари само руски коли да карате и предимно в калта дето толкова много ви харесва!

    Коментиран от #142, #167

  • 139 По-читател

    4 6 Отговор
    Както са казали японците: какво ли няма да измислят руснаците, за да не си оправят пътищата... Че са лесни за ремонтиране и са евтини е добре. Но кога ще се постараят да ги правят с качествени части и да не се налага ремонт ден през ден?

    Коментиран от #144, #165

  • 140 ЕМИЛ - ДЕБИЛ

    4 0 Отговор

    До коментар #2 от "Емил":

    И твоите родители така, като гледам тук какво са създали, бая остаряла им е генетиката......
  • 141 БЕНЧО

    0 0 Отговор

    До коментар #137 от "Генчо":

    И на учители по литература, и на учители по литература......
    Поне в твоя квартал.....

    Коментиран от #168

  • 142 АБЕ

    13 0 Отговор

    До коментар #138 от "стоян георгиев":

    Стоянчо, дръжки с колела си карал.пак ти!
    Има четири западни автомобила.които могат каквото може УАЗ.
    Това са два модела на jeep, land rover и Hammer. И всички те, с изключение на хамера, не стават за път защото ако вдигнеш над 90 ще се преобърнат на първия завой бе карач на западни джипове!
    Хамерът превъзхожда УАЗ, само на асфалт и на пясък, и то, леко.
    Всички други мутанти които ти наричаш джипове са за асфалт!
    Ако се опиташ да правиш с тях същото което правиш с УАЗ на планина ще слезеш от тях със скоростния лост забит в ухото ти и с касетофона да замесва зъбите ти!
  • 143 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 144 ПОНЕ

    2 0 Отговор

    До коментар #139 от "По-читател":

    ток на 220 волта имат и ние остават по три месеца на тъмно в средновековни условия.....
  • 145 Жулиен Гаков

    12 1 Отговор
    ,,Едно нещо колкото е по- просто , толкова е по-съвършенно!" е ВЯРНА! Пък вие сами си правете изводи! Сега като са ви модерни колите, обикаляте като щури по сервизите и няма кой да ви ги оправи , плюс плащате по една шапка пари. Да са ви честити новите-стари западни кошници!

    Коментиран от #149, #155

  • 146 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 147 не е така

    5 0 Отговор

    До коментар #80 от "некой":

    Бедни са на цветни евростъкълца и долармъниста без никакво покритие, но за сметка на това са богати на реални ресурси и най-голямата територия на Земята.
  • 148 Боре

    7 1 Отговор
    Джипки за работа, не за кафе.
  • 149 123

    0 5 Отговор

    До коментар #145 от "Жулиен Гаков":

    Странно че нещо толкова просто , като УАЗ-ката , може да е толкова чупливо. Явно защото е изключително калпаво направена . Ако бяха вкарали малко мисъл за толкова години производство , сега щяха да са направо вечни , а не да ръждясват и скърцат още от магазина
  • 150 От опит знам

    6 1 Отговор
    Където не може да мине коза,ще мине УАЗ.
  • 151 военен

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "собственик":

    Не хи карат много
  • 152 Технадзор

    5 1 Отговор
    УАЗ-ките не покриват европейските изисквания за безопасност. Поради това не могат да се продват нов внос в ЕС.
  • 153 Фенчо

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "илийката":

    Те спирачки почти нямат,а ти-климатик!

    Коментиран от #162

  • 154 Данчо

    2 2 Отговор

    До коментар #24 от "пффх":

    КОЛТ ли ? Тия дето скоро чехите ги купиха , ли ? Щото са много успешни в изработване на стрелящи , чат - пат , тояги .
  • 155 1234

    1 0 Отговор

    До коментар #145 от "Жулиен Гаков":

    Ма много си съвършен ,баце !
  • 156 Газ69

    13 2 Отговор
    Имам ГАЗ69 произведен 1968г,притежавам15МПС от различни марки като най-новото ми е произведено 01.2021г. Разликите в годините и екстрите е много голяма, но за нищо на света не бих се разделил с ГАЗ69 защото е произведен в години когато мъжете бяха мъже
  • 157 гост

    3 1 Отговор
    Търсенето навсякъде и във всяка пазарна икономика определя предлагането. Ако не се търси завода ще поработи някоя година, ще натрупа стока и ще спре линията, това е. Щом се купува, значи си струва и върши работа, не е комунизъм и някой директор само да изпълнява плана. Евтини са, здрава техника са, прости са, защо да не си ги купуват хората извън ЕС? Ето горе имаше статия за Аркана, в Русия 13х.евро, в ЕС 27х.евро. В САЩ модел 3 се купува за 35х.долара, в ес е 48х.евро?
  • 158 Юри да ти го тури

    5 1 Отговор

    До коментар #3 от "илийката":

    Илийкааа, Мамин чикийкааа, иди в средата на, Якутия пред януари, при минус 50 с абеес, еърбег и климатик...
    И пръдни в мерцедеса си.
  • 159 гост

    3 3 Отговор

    До коментар #100 от "ХХХХ":

    Не е вярно, че при понижено налягане на гумите, автомобилите с датчици за налягане гасят колата и не може за се движи. Разбирам привързаността ви към съветското производство, но като лъжете за качествата на съвременните коли, не помагате соц. моделите да са по-привлекателни. Защо не се гаси двигателя при понижено налягане: 1. Това може да стане по време на движение; 2. Пониженото налягане е авария, както е и авария, ако датчика дефектира - затова се изписва предупреждение в червено за да може шофьора да реши; 3. Много от съвременните автомобили са с Run Flat гуми (всички нови BMW изобщо нямат резервни гуми) и могат да се движат без никакво налягане в гумите поне 80 км.
  • 160 Дшмитър

    4 0 Отговор

    До коментар #16 от "Перо":

    По Бг селата се карат масово Витари, стари Мицубишита, Тойоти и чат-пат някой Галопер. Вече Уазки и Ниви почти не се виждат
  • 161 Ехоо

    4 1 Отговор

    До коментар #3 от "илийката":

    Какъв аербег абс и климатик в степите и сибир ве аланколооо ахаха не си добре то 2месеца е 25градуса там и после минус 50 климатик и аербек търсиш хахахаха.за москва е друга бира пък и те изобилстват от западни та чак и американски и английски колкото сакаш могат да си ги позволят да си ги купят ако не вярваш поне си пусни някое предаване за живота в москва и цяла русия да видиш кво имат и кво не а не заучени фрази на някой си за какво излишен капитал да хабят за производство пък за по бедните лада дачия рено ниско бюджетни всичките има абс аербег и климатик кадето ги търсиш а ние и мотопед като старите балканчета не правим вместо да ги възродим по модерни и палещи а не като старите кошници кадето непалеха и невървяха като видят баира и румънците неможем да стигнем кръгла нула па се пънем кое било старо па кви екстри нямало нямало ма върви на всякаде няма сняг лед кал даяни яко и като се развали ремонт за стотинки екстри ми търсел за тундрите и сибир я бързо на лекар или вече е късно.
  • 162 Много си отворен бе

    1 0 Отговор

    До коментар #153 от "Фенчо":

    Ми като си се качвал на бараки с развалено серво така в ела да те кача на работещо серво па като набия спирачките ако не си изплюеш фасадата ме заплюй.
  • 163 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 164 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 165 Почитателю

    7 2 Отговор

    До коментар #139 от "По-читател":

    Незнам кво са казали японците за пърищата им ма поне влезни и си пусни в ютуб и гледай кви пърища и магистрали с по 6 и 8 платна имат бе геврек ни можем само да ги сънуваме тиквата да ни направи кадето след 5г леш и пак наново ако си поне българин иди виж на магистрала тракия посока софия до ихтиман на баира на завоя и виж зеленикавия асфалт е от бай тошо лиаицата 50г нее мръднал няма ни една дупка вълни или цепки е това е на половина от руското качество на магисталите им а не да ми разправяш че нямали пътища ти нямаш щото и това което имахме от тошовото наследство вече е размазано от непокизъм по негово време че и до преди 15г и най селския и горски път бяха на супер ниво караше се с 60че даже и 80 говоря за горски път не за магистрала а сега коловози по 80см от камионите дърварски мафиотски каде изсекоха горите после нямало вода ами да няма и капка да не остане дано та белким някой се сети да ги изрита от горите едно време как имаше вода и дъждове валеше сяка седмица за кратко сега 8месеца суша абе не бе то било от глобалното затопляне хахахах а да са чували за гори с статут вододайна зона а се секат на поразия капка дано да не остане за пиене простия народ го заслужава като седи и мълчи.няма страшно ще дистилираме от морето.
  • 166 Пра дедо ти

    7 1 Отговор

    До коментар #132 от "Дедо ти":

    Незнам кво си карал ма когато успееш да натовариш 3-4кубика сурови дърва като суровото дърво тежи към 800-60кг за кубик като в уазката линеика и да ги изнасяш по наклон все едно се качваш за бузлуджа с някоя западна кошница па било и мерцедес освен ако нее военен камион мерцедес ела ми се обади.

    Коментиран от #169

  • 167 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 168 Генчо

    0 0 Отговор

    До коментар #141 от "БЕНЧО":

    хаха червен б.....к си ти от яд стана лилаф
  • 169 Генчо

    0 2 Отговор

    До коментар #166 от "Пра дедо ти":

    УАЗката е копие на Американсия Джип Ванглер ве, таварищ. САЩ на Изток или на Запад от Маскве са разположени ти ше кажеш
  • 170 Тимур

    0 1 Отговор
    Какви са МВР-то и болниците трупните коли ? да не са мерцедес катафалки ?
  • 171 незнайко

    6 1 Отговор
    Точно казано ! Докато нещо се купува ще се произвежда. Не съм видял съвременен ДЖИП на който като му махнат екстрите да не прилича на УАЗ ! На кого е нужна супер електрониката в пустинята или в тайгата ??? Една запушена дюза, неправилно подаване на импулси, повредена помпа за високо налягане, повреден датчик за запалване !!! Не е необходимо да се изброява всичко без което работи УАЗ . Разликата между пълна инжекция и перфектен карбуратор е само 0.5 литра гориво за атмосферен мотор !!!
  • 172 Saly

    6 3 Отговор
    Ако германците още произвеждаха старите модели Мерцедес, сега щеше да ги купуват като топъл хляб. Старото е здраво, кучи марка както се казва. Сегашните коли са пластмаса и електроника, от която ви боли главата кат се прееве и кихате луди пари.
  • 173 стоян

    3 1 Отговор

    До коментар #86 от "Larsen":

    До 86 ком -Биберончо -в северна Канада сигурно УАз карат =как ли се справят без безаналоговите УАЗ
  • 174 Рико

    1 2 Отговор
    Преди години Пежо имаха един модел 403. Изкарват те 404, обаче ... африканският пазар си иска 403. Очедевидец ми е разказвал,как новият модел запълва пристанища и не се търси. Французите, наглед антипазарно свалят стария модел от конвейра, няма да изостваме технически. И новото пробива страшно. По-възрастните сигурно си спомнят Пежо 404 колко желана кола беше. Не трябва да бъде оправдание "купува се", трябва производителят да налага стандарта, а потребителят да избира.
  • 175 Геро

    1 2 Отговор
    Правят ги и с лошо качество, защото все още това се търси.
    Никой не търси качествено там май
  • 176 555

    7 1 Отговор

    До коментар #13 от "Хасан":

    Много си далеч от истината.Като скъсаш ремък с Тойотата може да минат години докато се появи друга,ама с Буханката двайсетина минути и ще мине друга УАЗка,ще бръкне зад седалката и ще ти даде същия ремък ,щот каталог не им трябва.Той ще се прибере ,а ти ще си броиш парите в Тойтата. Захапваш ли или само лапаш?

    Коментиран от #178

  • 177 1944

    3 2 Отговор
    сто години са назад от нормалния свят
  • 178 Руска скрап

    3 2 Отговор

    До коментар #176 от "555":

    По дeбилeн пример не съм чел.Целия ли кремълски слугинаж сте такива кухари ?
  • 179 Ти отворко

    1 0 Отговор

    До коментар #89 от "Стефанов":

    МОСКВИЧ 412 виждал ли си?
  • 180 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 181 Ердоган

    1 0 Отговор

    До коментар #54 от "Ужас":

    Не убиждай новите ми братушки!
  • 182 Alex RB

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "свидетел":

    Тези автомобили могат да бъдат ремонтирани в най-близката ковачница.
  • 183 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 184 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 185 Ставри

    0 1 Отговор
    до запалените уазкаджий напишете в тубата " уаз качество сборки" и ще разберете какво мислят Руснаците не вие тука за тоя боклук.
  • 186 АЙ СТИГА БЕ

    0 0 Отговор
    УАЗ ПРОИЗВЕЖДА КАКВОТО Е НАЙ ЕФТИНО И ХИЧ НЕ ИМ ПУКА ! СЕГА АКО ПРАВЯТ ОБИКНОВЕНА ЖИГУЛА ВЕДНАГА СИ КУПУВАМ , ДОРИ И ТРАБАНТА ЩЕ СЕ ПРОДАВА КАТО ТОПЪЛ ХЛЯБ В ТАЯ МИЗЕРИЯ ......... ВЪПРОСА Е ЧЕ ЗАПАДА ТРЕПЕРИ ОТ ПУТИН !