23 Март, 2021 18:10 2 569 12

По-добро ускорение и нови функции след ъпдейт за Porsche Taycan

  • porsche-
  • taycan-
  • ъпдейт

Редица новости за собствениците на електрическото Porsche

По-добро ускорение и нови функции след ъпдейт за Porsche Taycan - 1
Снимка: Porsche

Безплатен ъпдейт носи редица новости и подобрения за собствениците на Porsche Taycan, произведени през 2020 година. Софтуерните промени се отразяват на ускорението на електромобила, зареждането му, както и на възудшното окачване при моделите с такова.

Благодарение на софтуерни промени при модулите свързани със задвижването на Taycan се наблюдават подобрени времена за ускорение, като при моделът Turbo S, спринтът до 200км/ч. отнема с 0.2 секунди по-малко,

При екземплярите, които са оборудвани с въздушно окачване може да бъде активирана функцията “Smartlift”, която позволява повдигане на предницата на определени места, предварително зададени в навигацията.

С цел по-дълъг живот на батерията, Porsche вече предлага зареждане с мощност от 200кВ, вместо досегашните 280кВ. Също така може да задавате определени проценти до които тя да се зарежда, както и да оставяте системата сама да реши това, отново за да щади батерията. Всеки собственик на Taycan от 2020 година може да посети най-близкото представителство на марката, където процедурата по ъпдейта ще отнеме два работни дни.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 4 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Произведено в България

    2 3 Отговор
    Автомобилът се произвежда в заводите на порше в село Замфирово монтанско.
  • 2 Гошо

    3 4 Отговор
    А ония се ъпдейтват сами .......
  • 3 Хахахаха

    9 12 Отговор
    Това са екстри, които са ОТДАВНА при Тесла! Повдигането по навигация и зареждане до определени проценти! Но най-интересното - ъпдейтването ще отнеме ДВА дни!! И то в сервиз!! Е, при Тесла е по друг начин!

    Коментиран от #4

  • 4 гост

    6 9 Отговор

    До коментар #3 от "Хахахаха":

    По-интересното е , че това е първия "ъпдейт" на електричка , от всички въобще , с който се НАМАЛЯВА мощността на зареждане !!! А това беше едно от оасновните "предимства" които се обещаваха на старта , даже се чакаше увеличение до 350 квт , а те слизат на 200 , колкото беше Тесла преди три години !!! По-голям провал и признание за проблеми и лъжливи обещания на кило с цел реклама естествено , здраве му кажи !!

    Коментиран от #5, #7

  • 5 гост

    4 7 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Естествено маскирани с "подобрение" от цели 0,2 секунди и то само при най-скъпия вариант , хахахахаха !!
  • 6 TRABANT GTI QUATRO Legend

    2 2 Отговор
    Искаме TRABANT GTI QUATRO LEGEND 280hp. 2.7cc. 3.6sec.0-100 км/ч. 4x4
  • 7 Ти да видиш!

    4 6 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Взе ми думите от устата. Тъкмо щях да кажа, тя Тесла с update по интернет вдигна мощността за зареждане на Тесла модел 3 от 120 на 250 кв, а тези мушмороци, при обещани 350, изпълнени 280, днес ги намаляват на 200, а утре вероятно ще ги намалят на 120, с колкото зареждаше Тесла през 2012 година.

    Любопитно ми е с колко ще зарежда новата Тесла плейд плюс, която ще е с новите по-мощни клетки 4680, които не загряват.
  • 8 гост

    7 8 Отговор
    Турбо Ес е 150х.евро и минава 300км за тези пари, кое му е безплатното? Да не говорим, че подобни ъпдейти Тесла ги прави от 10г. онлайн, никакви сервизи, никакви два дни престой нищо, всеки има компютър и знае как стават нещата. Порше обещаха цена под 80х.евро, а го пуснаха на двойна, това не е ли подигравка с клиентите им? Тесла общаха цена от 35х.долара и пуснаха на 38х.долара при което ги съсипаха от критики, че не са си спазили цената макар колата да е доста по-добра от обещаното. При Порше няма ниаква критика, висчко е 6. Вижте ценовите им листи, че една кола е 60х.евро базово, а тестовия модел е 95х.евро, немците са царе на доенето на клиенти.

    Коментиран от #12

  • 9 гост

    8 1 Отговор
    Навремето ускорението зависеше как си направил центровката. Като не върви, путнеш малко делкото, продухаш жигльорите, напомпиш гумите, изхвърлиш щайгите от багажника. Сега ъпдейти? Ами то навремето се чакаше 8г., за да си купиш кола модел на 30г. и хората бяха щастливи и доволни, с кеф си даваха парите. Сега пари има, щастие няма. Всеки гледа материалното, а не гледа щастието, любовта, да казва на семейството си колко ги обича и да им го показва. Настрани това, Порше имат една качествена кола и това е 911, всичко друго е посредственна техника с хубава емблема и съмнителен дизайн.
  • 10 Гошо

    4 1 Отговор
    2 дена ъпдейт???? Ръчно с лопати ли го правят?
  • 11 Изглежда

    1 0 Отговор
    че времето на "чипосаните" дизели отминава но тази тенденция отива при "електричките" под формата на "ъпдейт" за да може отново слабите в кревата да показват сила другаде.
  • 12 333

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Като гледам Порше не са останали без клиенти. 12332 са продали само в Европа. Купи си Тесла, за да видиш каква тЕсла е да я караш на 1000км на репатрак. Един такъв ентусиаст си купи, като се счупи два пъти и се наложи да я кара до Австрия, взе, че я продаде.
    Това, което не схващате е, че колата не е само цифри на спецификации. Драстична разлика между тайкана и теслите в рейнджа няма. Пиковата стойност на зареждане също няма значение. С 200kW тайкана може да зареди по-бързо от Тесла, която зарежда на 250 за малко. Ако видиш новите коли на ВАГ, кривата за зареждане не е такава гърбава, много по-постоянна е. А разликата е като да караш Форд и Порше, и цифрите няма как да компенсират, дори и да има реални предимства на места. На хартия модел S беше по-бърз от тайкана, ама само на хартия. И стига с тоя plaid. Като пуснат Plaid, Porsche ще пуснат GT3.
    Нещо в Европа няма много продажби на Тесла. Няма и да има скоро. Евентуално ако пуснат Модел 2, ама не мисля, че ще е скоро. И прехвалените LFP батерии на китайската версия са жив зян на студено, за съжаление и в Европа има много с LFP, а в Европа в най-студените държави се карат най-много електрички. И много хора няма да искат да карат Тесла заради това.