4 84623

Само една суперплатформа за всички бъдещи VW-та

  • volkswagen-
  • платформа-
  • ssp

Meхатронната платформа е в основата на растящата гама от софтуерни услуги

Само една суперплатформа за всички бъдещи VW-та - 1

С течение на времето следващото поколение мехатронна платформа SSP (Scalable Systems Platform) на Volkswagen Group ще спомогне за значително намяляване на комплексността на продуктите. Като наследник на платформите MQB, MSB, MLB, както и на MEB и PPE, това високотехнологично решение ще разшири консолидацията от три технологични платформи за ДВГ модели през две BEV платформи до финалното решение с една единна архитектура за цялата продуктова гама.

В периода след 2026 година Volkswagen Group планира да започне производството на превозни средства с изцяло електрическо задвижване на платформата SSP. Освен изцяло електрическо, това следващо поколение продукти ще бъде напълно цифрово и с широки възможности за увеличаване на мащаба. Намеренията на Volkswagen Group предвиждат през жизнения цикъл на тази платформа да бъдат произведени над 40 милиона превозни средства. Подобно на актуалната платформа MEB, SSP ще бъде отворена и за други автомобилни производители.

За да подобри нивото и да ускори развитието на своите знания и опит в областта на мехатрониката, Volkswagen Group ще инвестира около 800 милиона евро в нов научноизследователски и развоен център във Волфсбург, където ще бъдат проектирани ядрото и отделните модули на SSP платформата.

Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 10 гласа.

Свързани новини

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Фалит

    8 7 Отговор
    Хаха а русенеца със Sin Cars щал да се мери с тях.
  • 2 БАЙ Х@Й ‼️

    23 0 Отговор
    "Можете да си поръчате Форд във всякакъв цвят , стига да е черен!"/ Х. Форд
  • 3 Пилот на Ферари

    20 0 Отговор
    И Лупо и Туарег на една платформа ?

    Коментиран от #5

  • 4 В тон

    18 4 Отговор
    Клиентите ви също ще са само от една платформа-лгтб малцинството. Нормалните ви намразихме на Европейското, от рекламите и количките ви с "дъгата" ни се повръща.
  • 5 БАЙ Х@Й ‼️

    15 0 Отговор

    До коментар #3 от "Пилот на Ферари":

    Лупо ще е по-голям, Туарега ще стане по-малък и готово😉😉😉
  • 6 Boxer EZ 3.0

    13 7 Отговор
    Представяте ли си, каква щеше да бъде цената на автомобилите, ако бяха спрели всички инвестиции за екология и иновации, след Голф 2? Колко милиарди висят на гърба на клиентите, за да прави колата същото, да ги придвижва от т.А до т.Б? Какви открития и постижения, щяха да бъдат направени, ако инженерите не бяха впрегнати да гонят 0,5 сек. по-бързо ускорение до 100км/ч или "спортен режим" на 2,5 тона кола?!

    Коментиран от #7, #10, #11


  • 7 БАЙ Х@Й ‼️

    15 0 Отговор

    До коментар #6 от "Boxer EZ 3.0":

    Ами доматите и преди 50 години и сега са си все като Голф 2 ! Ама цената от 0.30лв сега е 3 лв !
  • 8 Нико

    8 11 Отговор
    Една платформа, я! Няма как да догонят 15те години развитие на Тесла. Скалъпва се нещо там едноплатформено да отговаря на нормите и балъчетата да купуват.
  • 9 !!!?

    3 6 Отговор
    Хората създават високи технологии, а Андрешко ги полза като машини за сортиране на тикви и кратуни !!!?
  • 10 гост

    11 5 Отговор

    До коментар #6 от "Boxer EZ 3.0":

    Веднага си представям !! Руснаците го пробваха с Лада !! 50 години едно и също с малко по-различни ръбчета отпред и отзад !! И о чудо , цената все пак се вдигна над двойно , а боклука си остана боклук , не можа да стигне поне качеството на италианския оригинал по-стар от него !!
  • 11 гост

    9 1 Отговор

    До коментар #6 от "Boxer EZ 3.0":

    При производство на 40 милиона броя инвестиция от 1 милиард , а тя няма да е и толкова се пада по 25 (двадесет и пет ) евро на кола !!!! даже да е 5 пъти по толкова , не стигат само за документите , дето вървят с колата , да не говорим за друго !!!

    Коментиран от #16

  • 12 гост

    10 9 Отговор
    На ВАГ и на всички останали стогодишни им предстои тотално да преосмислят начина си на производство на автомобили !! Тесла вече им показа пътя ! Отново ! И той е опростяване и намаляване до минимум на основните компоненти и на каросерията и на задвижването ! Скоро даже сегашните три части на платформата на Тесла ще бъдат сведени до една , нищо общо със стотиците ламарини , заварявани с часове в сегашните уж "високотехнологични" немци !!

    Коментиран от #13, #14

  • 13 БАЙ Х@Й ‼️

    8 2 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Само където Тесла все още е а печалба не от придажбата на коли, а от продажбата на вредни емисии!!!

    Коментиран от #15

  • 14 Грета Тунберг

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Скъпи,обичам те.
  • 15 Прав си!

    5 3 Отговор

    До коментар #13 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Наистина е така, счетоводно погледнато. От друга страна, докато Volkswagen и компания се хвалят колко милиарда ще инвестират в бъдеще за развитието на технологиите за електрическа мобилност, за да стигнат технологичното ниво на Тесла, Тесла вече ги е инвестирала тези милиарди преди години и сега вече жъне резултатите. И за ужас на останалите, продължава да инвестира както в нови технологии, така и във все по вертикална интеграция, като крайната цел е сама да си добива природните изкопаеми, да си ги обработва и от тях да произвежда електромобили, които лично предава на крайните клиенти без дилъри, после си ги обслужва лично, а не чрез официални представителства и сервизи, които на практика не са тяхна собственост. А клиентите да си зареждат електромобилите от зарядни станции собственост на Тесла, с ток произведен от Тесла, чрез безплатен енергоизточник - слънцето. Не мислиш ли, че при този ден на разрастване, самото споменаване на думата печалба е достойно за възхищение? Да си чул и видял някоя друга компания да увеличава производствения си капацитет с такива темпове? Над 50% средногодишен ръст вече шеста година без изгледи да пада през следващите години.
  • 16 Boxer EZ 3.0

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Така погледнато, не изглежда много. Най-разумният отговор на въпросите ми. Поздрави!
  • 17 факт

    3 0 Отговор
    Платформата на колата за мен е най-важното. Ако не знам каква е платформата не купувам
  • 18 незнайко

    1 0 Отговор
    БРАВО точно както телефоните ! Всички са еднакви . Нека платформата да е една и саща, за да има взаимо-заменяемост на възлите .
  • 19 Сори

    0 3 Отговор
    Нормално първо бяха Мерц и Тесла. Всичко е еднакво само сменят мащаба сега и ФВ. Еми няма да ги караме и това е.
  • 20 бай Даньо

    6 2 Отговор
    Никога Фолксваген! Никога!
  • 21 🤯🤯🤯

    4 1 Отговор
    На кого му пука за фв 🤣🤣🤣
  • 22 1234

    0 1 Отговор
    Има ли хора, които все още си въобразяват ,че "зелената сделка" е с цел опазване на околната среда, планират да пройзведат милиони нови електрокари, за да сме по-екологични!
  • 23 Бесен човек

    2 0 Отговор
    Абе защо никой никъде не коментира темата с газта...не искам токомобил и това е! Аде дизела крив бензина донякъде...ами на газта какво и е???

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.