1 6859

Електрическа лекотоварна тротинетка

  • тротинетка-
  • електрическа тротинетка

Иновацията е предназначена за пътуване по велоалеи със скорост не по -голяма от 24 км/ч

Електрическа лекотоварна тротинетка - 1

В близко бъдеще електрическите тротинетки могат значително да разширят своята „дейност“ и да се преместят от градските улици към складове, предоставяйки помощ при транспортирането на малки товари. По време на автомобилното изложение IAA Mobility 2021 в Мюнхен, шведският автомобилен производител Polestar (собственост на Volvo Cars и Geely) представи прототип на триколесен електрически скутер, който прилича на компактна товарна шейна. Изцяло електрическият скутер Re: Move може да носи вози с тегло до 180 кг.

Иновацията е предназначена за пътуване по велоалеи със скорост не по -голяма от 24 км/ч. Широчината на транспортната платформа е 750 мм, което осигурява свободно преминаване по пътеките, запазени за транспорт на велосипеди.

Електрическа лекотоварна тротинетка

Шасито на Re: Move е изработено от нисковъглероден алуминий и разполага с електрически механизъм, който позволява на тротинетката да се „накланя“ при завиване, подобрявайки стабилността и маневреността и намалявайки радиуса на завиване до по-малко от седем метра. Скутерът е оборудван с дискови спирачки, външно осветление и стоп светлини. Автономното шофиране се осигурява от стандартна 2,2 kWh батерия. Композитни материали на основата на лен пък са използвани за създаване на рамката, замествайки традиционната пластмаса.

Понастоящем няма конкретна времева линия за Polestar Re: Move за навлизане на пазара. Маркетолозите проучват пазара за използване на „електрически шейни“ в транспортни компании, доставящи малки товари, както и за работа в селските райони, където транспортната инфраструктура е слабо развита.

Електрическа лекотоварна тротинетка

Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 6 гласа.

Свързани новини

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 ПощаПари

    0 2 Отговор
    не казваме, че няма смисъл, но масата е много малка реално за тези габарити. Мои познати момчета по 80 кг. се качват и сега двама на една тротинетка и тя ги издържа, а тук говорят за композитни материали и т.н. системи, което много ще вдигне центата. Не е ли по-смислено просто на сегашните тротинетки да вържат евтино ремарке (с някакви ел. спирачаки само) и това ще е достатаъчно. Някой иска да открадне парите на нечия поща като им пробута подобно нещо.

    Коментиран от #2, #9

  • 2 Механик

    8 0 Отговор

    До коментар #1 от "ПощаПари":

    Целта на ВЕЛО АЛЕИТЕ не ли, за да отдели малките, леки и незащитени превозни средства от основния трафик където се движат много по-масивни превозни средства, с цел малките да бъдат предпазени от сакатлъци? В тоя ред на мисли, тая ТОВАРНА тротинетка с товар от 180 кг.+ собственото и тегло, което не се посочва, не представлява ли риск за другите шилета с тротинетки? п.п. Съветвам те да си преразгледаш спискъка с приятели. Тия 80-килограмовите, дето се возят по двама на тротинетка, ми се струват малко меки в китките.
  • 3 БАЙ Х@Й ‼️

    3 0 Отговор
    КАТ до кога ще дремКАТ ‼️ Във Варна , а предполагам и в други градове, кръстосват едни оранжеви нинджи! Ту ме изпреварват по платното, ту изскачат от велоалеи или се стрелкат по пешеходни пътеки или насреща ми в еднопосочни улици ‼️ Бакшишът е важен , а живота им и нашия , ако ги блъсна ‼️

    Коментиран от #5

  • 4 Грульо

    3 0 Отговор
    На новите депутати да им дадат по една тортонетка вместо скъпи коли. :D
  • 5 Хахаха

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Take away ли 🤣
  • 6 куку руку ку

    1 0 Отговор
    Публикувано във факти.бг: "Иновацията е предназначена за пътуване по велоалеи"... Да дойде на варненските велоалеи и ще разбере как се чустват скиорите на слалом. Само дето за колчета се използват дървета... а една алея завършва точно в дърво.
  • 7 куку руку ку

    3 0 Отговор
    Някой ще обясни ли какво означава нисковъглероден алуминий?
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Jacques Yves Moineau

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "ПощаПари":

    Напротив, можеш да кажеш че е безмислено. Точно в селските райони и места със слаба инфраструктура ти трябва добра видимост. Затова водача е отпред, а товарното отделение -отзад.

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.