7 28419

Илон Мъск строи "метро" за коли с петдесет станции

  • илон мъск-
  • the boring company-
  • метро-
  • автомобили

Цената на билета през подземните тунели ще бъде $6

Илон Мъск строи "метро" за коли с петдесет станции - 1

Строителната компания The Boring Company, собственост на Илон Мъск, се договори с властите на американския щат Невада за разработване на мрежа от високоскоростни подземни тунели Vegas Loop. Според проекта строителството предвижда изграждането на 46 километра тунели, по които ще бъдат разположени 51 станции. Така ще бъде възможно да се стигне до всяка точка в Лас Вегас с помощта на специални "капсули". Таксата ще бъде шест долара.

Амбициозният проект на Илон Мъск включва изграждането на обширна мрежа от тунели близо до Лас Вегас. На първия етап, до средата на следващата година, експертите планират да изградят от пет до десет станции. След това инженерите на Boring Company ще пускат в експлоатация 20 станции всяка година, които ще свързват ключовите инфраструктурни съоръжения на града. Според ръководителя на компанията Стив Дейвис, капацитетът на автомобилното "метро" ще бъде до 57 000 пътници на час.

Илон Мъск строи "метро" за коли с петдесет станции

Вместо влакове през подземни тунели ще се движат иновативни „капсули“. Освен това пътниците ще могат да стигнат до желаното място, без да спират. Например, ще отнеме четири минути, за да стигнете от конгресния център на Лас Вегас до стадион Allegiant, разположен на шест километра. Цената на пътуването ще бъде шест долара.

В момента представители на The Boring Company съгласуват с държавните органи първия пакет документи, който ще позволи предварително планиране на местоположението на първите спирки. В бъдеще строителната компания ще трябва да получи разрешение от ръководството на Невада за изграждането на всяка гара. Все още обаче не се знае кога ще започне строителството.

Ще припомним, че в средата на юни Илон Мъск пусна първия в света подземен високоскоростен тунел близо до Лас Вегас. Въпреки амбициозните планове на ръководителя на Tesla, първите пътници на уникалната структура бяха недоволни от нейните възможности.

Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 18 гласа.

Свързани новини

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 РУСИЯ..ОСМА В СВЕТА ПО БВП

    8 15 Отговор
    ПУТИН, ИЗОСТАВАШ

    Коментиран от #6, #18

  • 2 Госあ

    15 3 Отговор
    “ Вместо влакове през подземни тунели ще се движат иновативни „капсули“.” 😂😂😂
  • 3 Рушлянин

    11 12 Отговор
    А в Масква пустили водку
  • 4 DrivingPleasure

    18 14 Отговор
    Поредната щуротия на друсаното.

    Коментиран от #7

  • 5 сектант

    5 4 Отговор
    с дъстъра ще ги минавам през тавана като го изсиля
  • 6 гост

    5 5 Отговор

    До коментар #1 от "РУСИЯ..ОСМА В СВЕТА ПО БВП":

    Абе човек , сто пъти ти писах , НЕ Е ОСМА , стига фалшива реклама , 12 е и то от години и все по-зле ще става !!!

  • 7 гост

    17 4 Отговор

    До коментар #4 от "DrivingPleasure":

    Ами то от такива "щуротии" го обявиха за първия човек , който ще стане трилионер и то скоро !! Пък вие "умниците" си бройте стотинките и лапайте мухите , хаха !
  • 8 I LOVE THIS GAME

    2 2 Отговор
    А БДЖто и МЕТРОПОЛИТЕНО у шопско и майнишко и македонско е най - добър оно е ясно
  • 9 kjl

    9 4 Отговор
    Не е луд този, който яде баницата. Ще излезе, че Илон е някакво копие на Делян. Олигархията ги използва за да краде. Слагаш един слабоумен на екрана и го изкарваш гении. Хората са объркани, ама няма на кого да се присмеят защото хем слабоумен, хем едни пари валят към него! Неразбираемо, но факт.

    Коментиран от #11, #12

  • 10 Риналдю

    2 4 Отговор
    Ако ставаше така,ти отдавна щеше да си милионер.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Всичко хубаво ама

    9 7 Отговор

    До коментар #9 от "kjl":

    Да речем, че са му дали едни пари да си построи заводите и да започне да произвежда електромобили. Да речем че са накарали държавната администрация да купува тези електромобили по партийна линия като в Германия или пък чрез законния рушвет наречен лобиране като при Toyota. Кажи обаче, как успяха да накарат 1 милион частни клиенти по целия свят само тази година да си купят Тесла? Кажи защо стогодишния автомобилни компании не могат да постигнат параметрите на Тесла, нито продажбите и? Дали става с някакъв слабоумен начало? Гледал ли си поне едно интервю с Илон Мъск?

    Коментиран от #14

  • 13 Визионер...

    8 3 Отговор
    Пича ще трупа опит, нали след време ще трябва да се строи и на Луната и на Марс и то под повърхността, този е новатор!
  • 14 kjl

    5 5 Отговор

    До коментар #12 от "Всичко хубаво ама":

    Стигнах до един милион продадени Тесли тази година и спрях да чета. Явно числата не са ви силата. Реалността е малко по различна във всеки аспект на компаниите на този. И пробивната му компания, вече набра (и то все обществени пари ) няколко крупни договора, без да са направили и мострен тунел. За капитрализацията на Тесла на пседво, мутро борсата, от 900 милиарда???? Е смехотворна, те имено така се краде!!! Здраво! За това говоря, а не за дадени на лизинг с първоначална вноска и след това някакъв символичен наем за три години 600 хиляди електрокара за тази година. Само за информация, Тойота има продадени към осем милиона автомобила за първите три тримесечия и капитализацията и е едва 250 милиарда. Най-искрено Ви пожелавам да карате Тесла един ден.

    Коментиран от #15, #16, #17

  • 15 гост

    2 3 Отговор

    До коментар #14 от "kjl":

    Божее , колко мъка петролопитешка и отчаяние русколизко има по тоя свят и особено в тоя форум , хахахаха !! А колко повече ще стане скоро , не е истина , хахахаха !!
  • 16 Вярно е мъка

    1 2 Отговор

    До коментар #14 от "kjl":

    Ами като си толкова отворен и мислиш, че те лъжат, кажи истинските цифри? Вземи да провериш и дали няма мострен тунел, за който писаха дори тук. И между другото вече станаха 2 милиона продадени Tesla. Само за тази година, над 600 хиляди вече са при клиентите, до края на годината ще бъдат продадени поне още 300 хиляди, а поръчаните ще се изпълняват след август месец ... засега. Защото до края на годината има още време и ще съберат още поръчки. Дали от Тесла не са накарали повече от един милион клиенти тази година да си купят техен автомобил? Като се има предвид настоящия производствен капацитет от 1 милион годишно (последното тримесечие продадоха над 240 хиляди автомобила, което е 960 хиляди РЕАЛЕН производствен капацитет, а максималният е доста по-голям), значи заявките са за поне още 700 хиляди броя, без да броим 1,3 милиона заявки за пикапа. Да се върнем сега на "слабоумния" ? Ако Иван Мъск е слабоумен според тебе и е постигнал това, какви ли трябва да са шефовете на останалите компании които не са постигнали и една десета от това? Май забравяш, че Toyota си е поставила за цел да произвежда 1 милион електромобила през 2030 година.
  • 17 Лелееее Мъко

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "kjl":

    Хахаа, Д. Пеевски до Мъск! Нещо да си чел биографията му? И как е направил първият си милион! Направо с глас ме разсмя, дураг.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 А55

    4 0 Отговор
    Напишете БВП по страни и ще видите списъка на уики. Което е малко изкуствено раздуто поради характера на основните им доходи, не толкова производство, колкото износ на изкопаеми. В момента са на 11-то място, но ще паднат по логични и предсказуеми причини. А и не може да се очакват чудеса от страна в която по-малко от 1/3-та от населението допринася за БВП, а 2/3-и и отгоре са на държавен бюджет, военни, военна индустрия, полиция и държавни чиновници. Това е тъжната истина. Както по тези причини се разпадна СССР, така се очаква да се разпадне и по-малката федерация, която страда от същите симптоми.