Увеличеното търсене и съответно продажби на електрически автомобили в Европа е факт и поради тази причина, една от най-големите компании притежаващи зарядни станции ще инвестира 700 милиона евро за разширяване на своята мрежа. Припомняме, че Ionity бе основана от BMW, Daimler, Ford и VW, а през 2020 година Hyundai също придоби акции.
Сега всички акционери и платформата BlackRock Global Renewable Power ще инвестират средства, чиито размер достига 700 милиона евро, за да може мрежата на Ionity да се разшири до 7000 хиляди зарядни станции в цяла Европа през 2024 година.
В момента броят на бързите 350kW станции са четири пъти по-малко, а от Ionity обещават съоръженията да се строят около големите градове, магистрали и популярни пътища в Европа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Уса
Коментиран от #8
18:37 29.11.2021
2 Сатана
18:38 29.11.2021
3 DrivingPleasure
Коментиран от #6
19:04 29.11.2021
4 такаетоama
19:08 29.11.2021
5 От друга новина
Това само от Тесла
Тези щели да строят 5000 броя за 3 години. Тесла си е поставила за цел 60 000 зарядни станции след 2 години. Честито настигане.
19:56 29.11.2021
6 гост
До коментар #3 от "DrivingPleasure":
Ами пак са ти криви сметките , ама то при теб си е закон ! Една бензиностанция струва поне 2-3 МИЛИОНА и то в България , в Европа 3-4 милиона и то в евро !! За тия пари Тесла слага поне 50-60 зарядни , а даже тия измислените Йонити ще сложат поне 20-30 !! Айде сега да смятаме 30 зарядни по 50 коли на ден и като осъзнаеш , колкото и да не ти се ще , че са 1500 (хиляда и петстотин) срещу жалките 300 на бензинджийницата можеш само да ревнеш от безсилен яд !! И тая бензиностанция е само на едно място , а 50-60 зарядни на Тесла могат да покрият поне десетина места ! И ще си добият повечето от тока сами , с едни панели над тях , а тъпата бензиностанция ще изхарчи повече енергия само да докара тъпите бензин и дизел до нея , отколкото всичкия ток , дето ще заредят електричките на тия зарядни !!20:32 29.11.2021
7 Жоро
Иначе е хубава идеята 😉
Коментиран от #10
20:36 29.11.2021
8 гост
До коментар #1 от "Уса":
А за нефт и газ не го правят, нали? Литий може да се добива и от извори, много по-чисто, ама капитализма предпочита африка и детски труд, нали? За Йонити: защо не вземат да отговорят как не им рабоят станциите, как станция от 150кв не зарежда с повече от 50кв, просто така, не е от колите, а от станциите. Само проблеми и това е, нищо друго. Защо при Тесла не става така? Нали ги отключиха и за други коли и само си избират в апликацията, "не е тесла" и готово.21:21 29.11.2021
9 Hoho Boho
01:01 30.11.2021
10 Математик
До коментар #7 от "Жоро":
Тези които разбират от техника и математика се насочват към Tesla, . А тези които разбират от изобразително изкуство, се насочват към други премиум марки, защото гледат само външния вид. Математиката показва, защо толкова малко хора предпочитат йонити и защо са на загуба е не успяха да изпълнят обещанието си за три години да построят 400 зарядни станции.Тесла има 30 000 колонки и продава тока на много по-ниски цени, но въпреки това е на печалба, пак заради математиката. Както винаги за Тесла е по-важен оборота отколкото печалбата и в крайна сметка правят по-голям оборот и оттам им идва печалбата. За останалите печалбата е на първо място . А Тесла първите няколко години подаряваше тока за зареждане и все още има автомобили, които зареждат безплатно до края на жизнения им цикъл. А 100-годишните си гонят печалбите до дупка и не правят нищо без печалба, което ще им изяде главата накрая.
Коментиран от #11
08:19 30.11.2021
11 гост
До коментар #10 от "Математик":
тесла са наясно, че употребата на електрическа кола зависи от това дали може да заредиш бързо някъде или не. представи си нисан лийф, които доста време кръжат, имат 22квч батерия и я си минал 150-60км с този ток, я не. става само за града, докато със зарядните на тесла може да караш хиляди километри и батерията е достатъчна, за да преминеш минимум от 400км преди заряд. Всички други производители го правят това насила, не е водеща цел и не са отдадени на идеята. Преди години се смееха на Мъск, че така не се управлявала автомобилна компания, ама я го вижте сега, а онези къде се покриха: капитализация 1трилион, продажби 1млн. , най-продаван модел, нови фабрики за под 1г. търсенето расте, а не спада, лидери с 10г. напред пред големите котки в бранша.Коментиран от #12
08:49 30.11.2021
12 Не само бързо
До коментар #11 от "гост":
Въпросът е въобще да има къде да заредиш. Тесла е напълно ясно с принципа за кокошката и яйцето и това, че няма как някой да си купи електромобил, ако няма къде да го зарежда. Пълен контраст с останалите които се оправдават, че правителствата не им били осигурили зарядна инфраструктура и затова не можели да продават електромобили. Даже им поставят ултиматуми колко зарядни станции искали да им построи държавата, за да продадат еди-колко-си електромобила.А Тесла от друга страна все повече се доближава до Плана си да се превърне по-скоро в енергийна отколкото в автомобилна компания и да генерира повече от печалбите и оборота си от производство и продажба на електрическа енергия. Чиста електрическа енергия. Зелена електрическа енергия. Евтина електрическа енергия. Тоест да затвори устите на Антиелектиците, когато задават въпросите къде да заредя и откъде ще дойде тока. Изграждат цяла екосистема, а не да работят на парче като 100-годишните, които просто сглобяват автомобили от части произведени от други производители и печелят от ремонтите им, като за целта ги правят все по-сложни и чупливи.
Тоест едните си създават абонати за сервизите за да печелят от абонамента, а другите са избрали стратегия да си печелят абонати, като печелят от абонамент за по-евтин и по-зелен ток. Коя ли е по-устойчивата стратегия, която да си създаде по лоялни клиенти?
10:36 30.11.2021