1 423 30

САЩ: Асад няма място в бъдещето на Сирия

Търсят се начини за възобновяването на преговорите между режима и опозицията

Росен Стойчев

„Башар Асад не може да има нищо общо с бъдещето на Сирия“. Това заяви говорителят на Държавния департамент на САЩ Джон Кърби, цитиран от агенция „Анадола“.

Той допълни, че САЩ ще положат усилия по възобновяването на преговорите между режима и опозицията в Сирия.

„Ние не искаме да виждаме Асад като част от бъдещето на Сирия“, заяви Кърби.

По-рано руският министър на отбраната Сергей Шойгу заяви, че възобновяването на преговорите между режима и опозицията на този етап ще бъде трудно.

 

 

 

САЩ


Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Проклети да сте (гост)
    Отговор
    1 04:06  03.11.16
    Кои са САЩ че ще определят кой и кьде му е мястото??? Само сирийците имат това право-а точно преди 7-8 месеца те гласуваха за Ассад....САЩ наистина прекаляват с арогантното си дьржание и лицемерие.Сьздават и главорезите от ИД,само и само да свалят Ассад...
  • бббббб (гост)
    Отговор
    2 07:20  03.11.16
    САЩ да го обдухат на Асад . Него харесват защото е с Русия ,а не приема американската демокрация ,която наложиха в Афганистан,Ирак и др.африкански държави.
  • Кольо (гост)
    Отговор
    3 07:21  03.11.16
    Е НЯМА ТАКАВА НАГЛОСТ!!! Кирчо , Деса и катърчето да се изкажат по въпроса за тази демокрацийка!
  • да го кажем направо (гост)
    Отговор
    4 08:06  03.11.16
    Еми след изказването на Обама,че американската нация е изключителна и тя ще определя правилата-което е уникален гаф и унижава останалото човечество--няма какво да се учудваме от арогантността на Б.Дом.От времето на Римската Империя-НИКОЙ държавник-освен Хитлер не си е позволявал такова изказване-факт.Това дава повод на реално мислещите хора да изпитват недоверие и отвръщение към сегашната международна политика на САЩ.
  • некойси (гост)
    Отговор
    5 08:06  03.11.16
    Та нали заради това започна всичко, заради скапания нефтопровод който искаха да прекарат и Асад нямаше да им позволи.
    За това започна целия цирк със медийни атаки и очерването на Асад.
    За това беше финансирането и изграждането на всякаква сган и изтреблението на толкова хора.
    За това европа е пълна с "бежанци".
    Правят си каквото поискат, този имал място и онзи нямал в зависимост от това колко е удобен.
  • Капота (гост)
    Отговор
    6 08:20  03.11.16
    МИ ТО И АЗ НЕ ИСКАМ ОБАМА ДА Е ПРЕЗИДЕНТ НА САЩ, СМЯТАМ ЧЕ Е ТЪПО И НАГЛО КОЕТО ТРЯБВА ДА СЕ ВЪРНЕ В МИНАЛОТО И ДА ЧИСТИ КЕНЕФИТЕ В НЯКОЙ БАРДАК В ЛУИЗИАНА ОТ СУТРИН ДА ЗДРАЧ
  • ГОСТ (гост)
    Отговор
    7 08:59  03.11.16
    Сега е ред на АСАД да каже, според него има ли Обама и Клинтън място в управлението на САЩ. После идва редът и на другите държави :)
  • стоян георгиев (гост)
    Отговор
    8 09:00  03.11.16
    казано право куме в очи!диктаторите са изпята песен от студената воина и трябва да идат в историята ,асад е обаче преди това за затвора ако не го добара благодарния му сирииски народ .

    Коментиран от #9

  • подлоги не ни трябват (гост)
    Отговор
    9 09:15  03.11.16

    До коментар #8 от "стоян георгиев":

    Кой си ТИ,че да решаваш кой добър или лош?-Да не си Бог....Да не би да представляваш целият сирийски народ???...Или си поредният ниско-платен трол-оправдаващ американският геноцид по целият свят.Да ти напомня че преди извесно време,в Сирия имаше избори и Ассад спечели-даже ООН ги призна ОФИЦЯЛНО.Та троле,вече отвръщавате с вашите НПО лозунги...

    Коментиран от #10

  • стоян георгиев (гост)
    Отговор
    10 09:46  03.11.16

    До коментар #9 от "подлоги не ни трябват":

    подлоги верно не ни трябват.путинови подлоги,дето съботират всяко решение на европа и българия .аз представлявам българия,европа и нато и ти казвам асад трябва да бъде затворен в хага заради това което стори със сирииския народ и това ще стане независимо от твоето желание!преди време в сирия имаше избори,но сега има гражданска воина и асад вече не е легитимния водач на сирия след свинщините дето сътвори в тази воина и тва е офицялното мнение на българия продиктувано от националния и интерес ,като част от европеиския съюз и нато.

    Коментиран от #12

  • гост (гост)
    Отговор
    11 09:55  03.11.16
    Кои сте вие че да казвате кого искате да виждате в бъдещето на Сирия, която унищожихте.Има си сирийски народ.КРАВАРИ.
  • калъч (гост)
    Отговор
    12 09:59  03.11.16

    До коментар #10 от "стоян георгиев":

    Госпожо-господине ТО-омръзнаха ни вече твойте лозунги-с тях надмина и комунистическата пропаганда.А Е.С. и НАТО нямат правото да определят нищо-а само сирийският народ-факт.Това е първата точка от меж.право в ООН-самоопределяне на народите-а не каквото кажат господарите ти от САЩ-ясно??-тяхната воля е само за теб-пуделите и подлогите...

    Коментиран от #14

  • Диди (гост)
    Отговор
    13 10:05  03.11.16
    Не подкрепям политиката на Америка,както и на Русия.Вие забравихте ли ,че Асад хровеше собствения си народ,тези които не одобряваха политиката му,той избиваше.Пускаше бомби над райони където живееха тези хора.Не говоря за ,,терорестите,,.Асад няма как да остане за в бъдеще като президент,,диктатор,,.Той трябва да бъде съден.

    Коментиран от #21, #22

  • стоян георгиев (гост)
    Отговор
    14 10:14  03.11.16

    До коментар #12 от "калъч":

    да така е трябва да се уважава мнението на сирииския народ които въстана срещу сатрапа асад и ние точно това правим.ако асад остане на власт в сирия тва ще е наи-циничния сценарии позволен от големите .решението е е едно сваляне на асад свободни избори и в последствие програма за въстановяване на сирия посредством международни инвестиции и връщането на милионите сирииски бежанци.другото е демагогия.без европа и сащ сирия няма да бъде въстановена ,а остане ли асад ще продължи гражданската воина .

    Коментиран от #17, #18, #23, #28

  • Диди (гост)
    Отговор
    15 10:17  03.11.16
    И аз така мисля,прав си Стояне.
  • аяая (гост)
    Отговор
    16 10:40  03.11.16
    Кои сте вие да казвате в друга държава, кой може да има общо в управлението и - и кой не! гОЛЕМИ НАГЛЕЦИ!!!
    Се едно аз да кажа - обама няма място в управлението на Америка!
  • Румен (гост)
    Отговор
    17 10:48  03.11.16

    До коментар #14 от "стоян георгиев":

    Кой се е вдигнал бе-ислямисти които искаха да отцепят територия от Сирия и след това обявиха халифат-подържани от САЩ.За тези ли говориш?Ами ако в САЩ стане същата ситуация-пак ли ще лицемерничиш така?Е много сте долни това евро-атлантиците.Те затова и ви бият по улиците на София.
  • ТО стоян деса (гост)
    Отговор
    18 10:51  03.11.16

    До коментар #14 от "стоян георгиев":

    Стояне,че нали преди няколко месеца сирийският народ пак избра Асад-какво искат повече "демократичните" американци-че чак и ти се пенявиш тук.Изборите бяха признати от меж.общност.Какво повече от това?Или викаш щом САЩ са казали-значи са прави?-толкова ли си наивен и първичен.
  • османчо (гост)
    Отговор
    19 11:14  03.11.16
    А реджеп да го оставиме ли още малко начело на турция...... добре ще оставим ама не много...
  • кроко (гост)
    Отговор
    20 12:30  03.11.16
    Асад, избран с избори, наричат властта му „режим”, а противниците му, в която група САЩ миналия ден се опитаха да включат няколко терористични организации, наричате „опозиция”..... тази опозиция, използваща калашници, рязане на глави и отвличания за да се бори срещу „режима” просот ще смени един диктатор с друг диктатор, един режим, с друг режим. При това положение Асад има пълното морално право да си остане на власт!
  • кроко (гост)
    Отговор
    21 12:36  03.11.16

    До коментар #13 от "Диди":

    Я кажи кога и как асад е тровилнарода си. Кога е било това, че ти го помниш?
  • Бай хой (гост)
    Отговор
    22 12:36  03.11.16

    До коментар #13 от "Диди":

    Дидке според мен само една истинска тутурутка може да се хване на въдицата за това че асад е тровил народа си.
    Да ти припомня че подобни престъпни лъжи бяха използвани и при нападението срещу Ирак и избиването но милион и половина иракчани в това число и 500 000хиляди деца.
    Диктатура е това което съединените терористични щати налагат на целия свят. Геноцид и нацизъм в действие от самоопределилите се като изключителна нация.

    Ибиха саддам и какво стана? Убиха муамар и какво стана? Сега искаш да убият асад и кажи какво ще стане? Кой ще е следващият? Масовият убиец никога не престава сам с убийствата и извратените си практики. ФАКТ.

    Коментиран от #25

  • кроко (гост)
    Отговор
    23 12:42  03.11.16

    До коментар #14 от "стоян георгиев":

    Тролче всички тия глупости ги слушахме за Ирак и Садам - избивал народа с хим. оръжие, народа не го искал, САЩ се загрижили за иракския народ, айде демкратизация и после инвестиции. Ефекта от тия лъжи си личи ясно от едно 3 години вече.

    Ся кажи нещо за далаверата с бежанците, кажи как ще намажем едни милиони. И внимавай с приказките за Сирия, че ако се възстанови държават и сирийците си върнат там, ще ни секне далаверата! Нали така, тролче?!

    Коментиран от #26

  • Марио (гост)
    Отговор
    24 13:53  03.11.16
    Тоа пък повтаря едно и също като тъп папагал. Не разбра ли, че думата ти вече не важи. Не се аби, че ставаш смешен. Сбъркал си годината на изказването. Времената на америка в ролята на Биг Брадър безвъзвратно отминаха. Точно като "дим в комина - вашето време отмина". Или ще се примирите, или ще станете за посмешище на горските животни, което ще е най-вероятно.
  • Марио (гост)
    Отговор
    25 13:59  03.11.16

    До коментар #22 от "Бай хой":

    Кефиш ме. Точно така и аз виждам нещата. За тутурутките имаш в предвид, че са тия дето вярват на лъжите на американските главорези, нали?
  • Марио (гост)
    Отговор
    26 14:06  03.11.16

    До коментар #23 от "кроко":

    Аз да ти кажа за бежанците. Таков плевел у двора ми не требва. Днес му отделяш малко място, а утре ти е презвел целия. Колкото и да плащат, малко ще е. Тогава той ще те вкара в лагер. Това е плевел, приятелю. Плод не дава, а само смуче и задушава плодоносните.
  • Morgoth (гост)
    Отговор
    27 14:23  03.11.16
    Какво казва в момента Джон Кърби е от второстепенно значение. Да видим какво ще стане на изборите пък тогава ще се разбере какво ще става и в Сирия.
  • 28 14:30  03.11.16
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Бате Цецо (потребител)
    Отговор
    29 15:20  03.11.16
    САЩ не би трябвало да решават бъдещето на другите дуржави (но го правят).
  • 909 БЪЛГАРИЯ (гост)
    Отговор
    30 23:58  03.11.16
    И САЩ НЯМАТ МЯСТО В ЕВРОПА !!! НАЙ - ЕЧЕ В БЪЛГАРИЯ !ВЪН САЩ И НАТО ОТ БЪЛГАРИЯ !!!

Напиши коментар:


Публикувай