51 341 72

Бойната мощ на Русия в пълния ѝ мащаб (Снимки)

Вижте някои от най-развитите военни технологии на Москва

Снимки: Shutterstock
Снимки: Shutterstock
Константин Карагьозов

Русия разполага с четвъртия най-голям военен бюджет в света - 66.4 милиарда щатски долара. Така въоръжените сили на страната са съставени от близо 845 000 войници, 22 500 танка и 1 399 самолета.

Кои руски оръжейни системи обаче будят най-голямо страхопочитание у врага? Предлагаме Ви някои от най-развитите военни технологии на една от най-големите сили в света.

"С-300" - далекобойна зенитно-ракетна система "земя-въздух"

С-300

- може да свали цел до 400 километра разстояние

- може да свали шест самолета едновременно

Атомна подводница "Новоросийск" - "неуловимата" подводница

Новоросийск

- двигателят ѝ е по-тих от шума на морето зад борда

- според дизайнерите, корабът може да остане незабелязан на екраните на натовските радари

Туполев "Ту-160" - стратегически бомбардировач-ракетоносец

Туполев Ту-160

- най-големият свръхзвуков боен самолет

- може да носи до 40 000 килограма оръжеен товар

- 16 броя в експлоатация

"Панцир-С1" - зенитен ракетно-оръдеен комплекс

Панцир-С1

- разполага с боен запас от 12 ракети "земя-въздух" и 1600 снаряда

- две 30-милиметрови картечни оръдия

"МИ-28" - противотанков боен хеликоптер

Ми-28

- разполага с 30-милиметрово оръдие 2А42 със скорострелност 900 изстрела/мин. (по въздушни цели) и 300 изстр/мин. (по наземни цели)

- на четирите пилона под крилата могат да се монтират различни оръжия - контейнери с гранатохвъргачки, контейнери с бомби до 500 кг, контейнери със запалителна смес, системи за въздушно миниране и др.

"РС-24 Ярс" - термоядрена междуконтинентална балистична ракета

РС-24 Ярс

- на въоръжение от 2010 година, максимална далекобойност - 11 000 километра

- мощността на заряда варира от 150 до 300 килотона

- подобна ракета е най-малко 100 пъти по-силна от атомната бомба "Малчугана", хвърлена над Хирошима по време на Втората световна война



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • ссс
    Отговор
    1 14:20  30.01.17
    Мехлем за руските тролове, айде другари, нека цункането започне сега.

    Коментиран от #3, #15

  • Гоуст
    Отговор
    2 14:33  30.01.17
    Направете статия и за икономическата мощ. Ще бъде интересна.
  • а ся
    Отговор
    3 14:40  30.01.17

    До коментар #1 от "ссс":

    ссс / гост / ТО , пак си си изказало високо компетентното мнение първо . Излез навън , разходи се , виждай се с хора . Има живот и извън интернет !!!!!!

    Коментиран от #9

  • 4 14:41  30.01.17
    Този коментар е премахнат от модератор

  • Веселин
    Отговор
    5 14:51  30.01.17

    До коментар #4 от "Веселин":

    *поправка повече от всички останали държави на тази планета, взети заедно! Повече от ВСИЧКИТЕ ЗАЕДНО - до една!
  • от 150 до 300 килотона
    Отговор
    6 14:56  30.01.17
    Тези май искат да ме е страх от тяхната лудост.
  • жщг
    Отговор
    7 14:57  30.01.17

    До коментар #4 от "Веселин":

    Как изглежда като процент руския и американския от ПВП? А?

    Коментиран от #11

  • ИВан
    Отговор
    8 15:01  30.01.17
    Много тъпа, непълна, неточна и бесмислена статия. Тъпа защото надали това са тези орюжия който будят най голям респект да на говорим че нито едно от тях не е последното от арсенала на руската армия. Непълна и неточна, защто за всяко от изброените има просто неверни неща по дадените характеристики. С-300 е рейнджа и е 400 кв проследяване, ефективна стрелба до 200-300, като следи 6 цели а не ги сваля , за подводницанта некой бил казал нещо си. ми то всеки производител си се хвали. И с другит есъщата работа, да не говорим Ми-28 което е алтернатива на Апачи влезе на въоражение преди година oдве, но 20 године след Апачи и продължават да дават дефекти. Това може да се хареса само на този , който се самоотъждествява като закрилян от руската армия. А това така ли е? Явно ваторите от време на време имат нужда от пълнеж да изпълнят плана новини на ден. Простено им е ако е така :)
  • ссс
    Отговор
    9 15:03  30.01.17

    До коментар #3 от "а ся":

    Господин, а ся, кроко, кcaniba, ти явно ме бъркаш мен с на Лили Иванова кученцето ! Ся в момента не мога да изляза, дежурен съм по рота майна, веднага ще ми резнат от центовете ! А ти, защо не поизлезеш малко на чист въздух, а по цял ден се заяждаш с мен и не ми даваш да дежуря спокойно ?

    Коментиран от #21

  • меркелист
    Отговор
    10 15:06  30.01.17
    Бойната мощ на Русия е бутафория! Понеже нямат пари правят бутафорни макети и плашат света с тях - уж имали военна техника! Последно рециклираха 10200384556787332445 броя стари Трабанта / внос от ГДР / и с тях направиха макети на 43499509935 танка които старателно боядисаха! Това струва на държавата около 100288834 рубли а реално бяха поискани 1000909090912930293 долара от бюджета! Разликата отиде в др Путин и Горбачов които се почерпиха дружно с Кубински пури и Водка белуга и кока - но дали кола?
  • Веселин
    Отговор
    11 15:07  30.01.17

    До коментар #7 от "жщг":

    При 20 трилиона дълг, ще видим къде е след 5 години. Ако сметнеш, всичките им военни разходи за последните 20 г. излиза, че са на вересия. Ама юанът, а и рублата чукат на вратата. Вересията върви към края си. Тръмп го осъзна и иска да мине без война, за разлика от Килъри. А това значи, че кранчето на Шорош е на пресъхване. Да му мислят козяшките грантаджии.

    Коментиран от #12, #19

  • ссс
    Отговор
    12 15:13  30.01.17

    До коментар #11 от "Веселин":

    Идотската мечта на всички русо-тролове, а днес, а утре балона гръмва и Америка фалира, нали ! Мечтай си момче, мечтите са безплатни !

    Коментиран от #13

  • Веселин
    Отговор
    13 15:20  30.01.17

    До коментар #12 от "ссс":

    А нещо по статията или писаното от мен? Плюенето не се брои. Ама козяците друго не умеете...

    Коментиран от #17

  • Ами да
    Отговор
    14 15:20  30.01.17
    Русия разполага с четвъртия най-голям военен бюджет в света?!? След като е "четвъртият", за какво се пъчат толкова?!?
  • ултра
    Отговор
    15 15:21  30.01.17

    До коментар #1 от "ссс":

    +++++++++++!!!!!!!!!!
  • додо
    Отговор
    16 15:22  30.01.17
    У Русия всичко е бутафория! Цялата страна е сива понеже сивата икономика я движи! Там има много бедни и много богати хора - средна класа няма! Вместо Руснаците да направят така че обикновения човек да живее по-добре - наливат маса пари във излишно въоръжаване да се мерят с държави далеч по-силни икономически от тях! При една евентуална война Русия не би имала никакъв шанс / освен първи ядрен масиран удар / но при една нормална война Русия не би имала шанс понеже няма Ресурс за дълго водене на война! Няма пари ! Така че стига сте я правили на такава мощта бойна машина, каквато всъщност не е!
  • ссс
    Отговор
    17 15:23  30.01.17

    До коментар #13 от "Веселин":

    Е, че нали ти ве Веско пишеш, че Америка щяла да фалира ? Това също ли е по статията ?
  • Уаааахааахааааа
    Отговор
    18 15:26  30.01.17
    Добре бе охлювчета, ако никого не го е страх от военната им сила на рамките, дали досега нямаше да им спретнат една война като в Ирак, Афганистан, Виетнам, Корея, Югославия? Като са толкова откъсани рашките, ама са дават, да ги превземат и да им изтребят народеца, детоксикация ви е трън в очите, ама дали точно същите тия рашките няма да потропат на вратите ви много преди краварските гейчета, ох извинете, военни да са успели да си епилират краката, да си одкубят веждите и да си напудрят носовете, че и ако има и опашка пред аптеката за интимен гел, тогава съвсем ще окъснеят! Ние сме руски тролове, а вие? Американски редки, такива детоксикация остават на асфалта след краварите, опа, след кравите!

    Коментиран от #20

  • кроко
    Отговор
    19 15:26  30.01.17

    До коментар #11 от "Веселин":

    Така е тролчета, колкото и да не ви се иска: ако имаш заем към банката, това не значи че си богат, а че имаш дългове. Заемите не са активи. Въпроса е ще успееш ли да си върнеш дълговете. Тръмп иска да бачкат за да имат пари, а не да печатат долари, увеличават дългове и правят войни за да цоцат ресурси и да крадат държавни кинти. Това поне на приказки, а времето ще покаже така ли ще бъде.

    Коментиран от #22

  • кроко
    Отговор
    20 15:30  30.01.17

    До коментар #18 от "Уаааахааахааааа":

    Ааа, виж, на този въпрос никое краварско тролче няма да посмее да отговори. Що се пъчели, само 4-ти били, всичко бутафория, ей такива глупости им дай да дрънкат хора, чието най голямо постижение в живота е да се хванат някъде на работа.
  • а ся
    Отговор
    21 15:41  30.01.17

    До коментар #9 от "ссс":

    Дежурство в полза на Козяк 16 не е повод за гордост !!!!!!! В "цент" и долар се разплащат главно хората оттатък океана !!!! Също така не знам от какъв тип ви е точно дружбата нито с Лили Иванова , нито с нейното куче . Предлагам ви да постъпите мъдро и да го запазите в тайна .

    Коментиран от #23

  • ссс
    Отговор
    22 15:45  30.01.17

    До коментар #19 от "кроко":

    Ти сега, мани ги заемите ! Ти какво си мислиш, в Русия хората нямат ли заеми, а за заплатите не щеш ли да поговорим ?? Например каква е заплатата в малката Португалия, Дания, Белгия например, които нямат такова мощно въоръжение и каква е същата в огромната и богата на оръжие и не само Русия ?
  • ссс
    Отговор
    23 15:55  30.01.17

    До коментар #21 от "а ся":

    Няма значение, а ся в чия полза е дежурството, плюс това не помня да съм казвал, че се гордея и ала бала, това са си твои фантазии. За цента и долара не си прав, понеже те са вървежни не само зад океана, в България, Гърция, Сърбия, дори и в твойта любима Русия, за разлика да речем от лева или рублата.

    Коментиран от #24

  • а ся
    Отговор
    24 16:30  30.01.17

    До коментар #23 от "ссс":

    Щедър човек сте . "ръсите " мозък на поразия . Раздавате щедро с нужна и без и всичко това без да си зададете основен въпрос :Това по силите ли ви е ? Нормалните хора прикриват недостатъците си , а вие точно обратното . Изтъквате ги ???? Предлагам ви да намалите щедростта си . Все пак , рано и ли късно , "службата" ви ще приключи и ще се наложи да се приберете в къщи . Оставете си сили и за после !!!!
  • незнайко
    Отговор
    25 17:04  30.01.17
    а ся и ссс, защо не си чатите помежду си а ръсите простотии във факти ? Спокойно до края на тази година всичко ще стане ясно.

    Коментиран от #26

  • голд
    Отговор
    26 17:12  30.01.17

    До коментар #25 от "незнайко":

    защото другите коментари са много стойностни :) Единия тъп Американски трол , пък другия не цепи бъсма . :):) поне весело става
  • Кики
    Отговор
    27 17:41  30.01.17
    До Маркелист Всеки себеуважаващ човек не би написал такива глупости,които и ти не можеш да си ги разбереш. Сигурен съм, че ако си на шише ракия, ще разсъждаваш по - добре!
  • Грую
    Отговор
    28 17:50  30.01.17
    От историята знаем, че западноевропейските орки винаги са имали големи апетити към необятната руска земя и нейните богатства, и най-вече в началото на ВСВ, когато Хитлер ги изненадва по "бели гащи", и през първите месеци на войната руснаците понасят колосални загуби в жива сила и техника от перфектната военна немска машина. И това им е останало като обица на ухото - ако искат да съществуват/живеят като свободен народ, трябва да могат да се защитават, т.е. да имат силна и модерна армия, иначе досега англосаксонските орки да са ги завладели досега 300 пъти.
  • 681 БЪЛГАРИЯ
    Отговор
    29 18:14  30.01.17
    До Гоуст . Икономическата мощ е ясна няма какво да правят статия ! От 90 години нищо не се е изминило комунизмът управлява и мизерията продължава за 65 % от руснаците !
  • Българин
    Отговор
    30 18:18  30.01.17
    Кой разбира кой не всеки да си покаже простащината.България трябва се научи да лавира между Русия,САЩ,Европа ако щете даже и с Азербайджан дотолкова,колкото България има интерес.Не да лижем г.зове,като бившия Чехлю паша позор беше той!!!!
  • Умирал Кузя
    Отговор
    31 18:33  30.01.17
    ЗРК С-300 не знам до колко може да свали, но първо трябва да може да излети, а не след 20 метра да пада обратно върху пусковата установка. Подвоницата, мдаа, тя и Курск беше най-най, ама в момента е на сух док без предна част, ако не са я нарязали вече за скрап. Защо ли тоя курник Ту-160 прилича толкова на B-1B? – защото първия полет на американския е през 1974 г., а първия полет на Ту-то е пре 1981 г. – поредното руско копие. Същото важи и за Ми-28 изкопиран през далечната 1982 г., докато първия полет на доказалия се оригинал AH-64 е през 1975 г. Ушанките винаги са копирали, винаги са догонвали.Сравнението на бал. ракета от 21 в. с Малчугана е просто комично. Американските винаги са била по-точни и когато те имаха кръгово отклонение от целта с 300-400 метра, на мужиците биеха до 3-4 километра встрани от целта

    Коментиран от #33, #34, #37, #38

  • Аскер
    Отговор
    32 18:56  30.01.17
    Българинът всичко знае най накрая най беден без никаква армия с гол г.з без никаква икономика гладен от всякъде. Седнал и одумва руската машина. Вместо да плюеш другия първо погледни себе си колко струваш българино
  • Трол
    Отговор
    33 19:02  30.01.17

    До коментар #31 от "Умирал Кузя":

    Бравоооо! Какъв апотеоз на американската мощ! И това всичко за колко цента?
  • умирай бе кой ти пречи
    Отговор
    34 19:09  30.01.17

    До коментар #31 от "Умирал Кузя":

    Точно така, ракетата като излети и след 20 метра се врътва обратно и пада върху пусковата установка! Подводниците - който не ги строи, няма проблеми с тях. Вземи нещо да прочетеш от самия Тръмп що иска да увеличава флота им. Ту-160 прилича толкова на В-1, колкото си приличат два автомобила: има ли крила - има, има ли реактивни двигатели - има, носи ли бомби - носи. Ееее, ми че то същото, значи руснаците са го откраднали, нали така тролче! Точните американци ги гледаме последните 10 и повече години: броиш ли колко народ умря по сватби, болници и училища от точни и хуманни американски бомби? И още нещо: иранците чии дронове прихващат и приземяват?

    Коментиран от #36

  • Грую
    Отговор
    35 19:13  30.01.17
    Какъв е всъщност проблема, че една ракета с ядрена бойна глава паднала с 3-4км по-настрани?...че не паднала в Берлин, а паднала в Щутгарт, или Франкфурт - има ли някаво значение всъщност?.... и ракетите на Катюшите навремето били разположени върху дървени дъски, и били адски неточни, но с подходящото изстреляно количество, и се компенсирала неточността им.
  • Умирал Кузя
    Отговор
    36 19:46  30.01.17

    До коментар #34 от "умирай бе кой ти пречи":

    Е ми умрех бе не видели. Така наречения от самите руснаци Умирал Кузя (Адмирал Кузнецов) го теглиха на боксир след няколко седмични мъки в собствената си пушилка. Ама успяха да го реанимират и сега крета към смъртния си одър у дома. Е, щом туполника не прилича на оригинала B-1, то значи за теб няма разлика между Москвич и Кадилак. Същото важи и за Ми-28. Тоя дизайн го почнаха американците, след което и Еврокоптера и всички по света го копират. Виж руските преди това какъв дизайн имат като на летящ хипопотам.

    Коментиран от #39

  • Бай хой
    Отговор
    37 19:46  30.01.17

    До коментар #31 от "Умирал Кузя":

    Мил Ми-24 „Крокодил“ е брониран съветски щурмови вертолет. Приет на въоръжение в СССР през 1972, Ми-24 в наши дни се използва от близо 40 нации по света. Уикипедия Максимална скорост: 335 km/h Дължина: 18 m Представяне: 1974 г. Разпереност: 6,5 m Единична цена: 12 000 000–12 000 000 USD Първи полет: 1969 г.
  • Бай хой
    Отговор
    38 19:52  30.01.17

    До коментар #31 от "Умирал Кузя":

    Ту-160 е съветски свръхзвуков стратегически бомбардировач-ракетоносец с крило с изменяема стреловидност, разработен от Конструкторско бюро Туполев. Уикипедия Максимална скорост: 2 220 km/h Крейсерска скорост: 960 km/h Дължина: 54 m Далечина на полета: 12 300 km Разпереност: 56 m Първи полет: 18 декември 1981 г. Тип двигател: НК-32 B1 Тип стратегически бомбардировач Производител Норт Американ Рокуел Произведени бройки 104 Единична цена $283.1 (B-1B, за 1998) Първи полет 23 декември 1974 Използван от Военновъздушни сили на САЩ Военновъздушни сили на САЩ В експлоатация от 1 октомври 1986 Състояние 67 в експлоатация Екипаж : 4 Дължина : 44,5 м Размах на крилете : 24,1 до 41,8 м Височина : 10,4 м Площ на крилете : 181,2 м² Тегло - празен : 87 100 кг Тегло - пълен : 148 000 кг Максимално летателно тегло : 216 400 кг Двигател : 4х Дженеръл Илектрик F101-GE-102, всеки с тяга 64,9 kN (136,92 при форсаж) Горивен капацитет : 38 000 л Технически характеристики Максимална скорост : 1 539 км/ч Максимална дължина на полета без презареждане : 5 543 км Дължина на полета с доп. резервоари : 11 998 км Таван на полета : 18 000 м Относително натоварване на крилото : 816 кг/м² Съотношение тяга/тегло : 0,37
  • Бай хой
    Отговор
    39 20:12  30.01.17

    До коментар #36 от "Умирал Кузя":

    Май ми 24 е произведен далеч преди краварите да пуснат ан64. Увисна от незнание ли от простотия ли? А изобщо не се и спомена за алигатора. А ту 160 е пуснат в експлоатация само няколко месеца след b-1b. Като техническите и летателните характеристики на ту160 са на светлинни години пред нортропа. Само с голословни нпо лозунги не става. Да не говорим за патриота на краварите - за нищо не става, не може да свали даже водопроводните тръби на ливанците.

    Коментиран от #40

  • Умирал Кузя
    Отговор
    40 20:46  30.01.17

    До коментар #39 от "Бай хой":

    Не се прави на интересен, Ми-24 го вкл. просто като пример за дизайн - тип летящ хипопотам или бидон, както и да го кажеш няма да сгрешиш. Апачи е първия супер противотанков хеликоптер в света с насочване на 30 мм оръдие по посока на завъртане на главата на пилота и каквото друго се сетиш, когато никой нямаше този дизайн и технологии. По-късно и първия в света със монтиран над перката радар. Въобще какво искаш да кажеш с преписаните от някой сайт характеристики само ти си знаеш. НО не бъркай бидона Ми-24 със съвременните противотанкови хеликоптери, чийто основоположник е АH-64 Apache!!!! Не случайно и ушанки и Еврокоптер след това копират тоя дизайн, а не на бидона Ми-24..... Всъщност много добре разбираш, ама нали нещо трябва да опонираш..... Не гледай само годината на експлоатация, виж кой първи започва разработката, на кой е първия полет - т.е. кой дава тон за песен и кой припява след него. Така е и с Раптор/Т-50, така е с всичко, аре чао и по-споко. пп И въобще не се чувствам длъжен да ти отговарям, ако ти висиш тук и не пропускаш статия и коментар, то аз пиша когато ми е кеф.....
  • китайче
    Отговор
    41 21:44  30.01.17
    Хаха тази военна техника е морално остаряла и за пред журналята - истинската военна мощ на Русия е засекретена дълбоко и е необятна БЪДЕТЕ СИГУРНИ ;) Ето ви една малка част : "Термоядрени свръх бързи торпеда развиващи няколко стотин километра скорост ,усъвършенствани лазери ,хипер скоростни изтребители ( МАХ 8-10 скорост и нагоре) ,плазмени оръжия , ултразвукови оръжия , оръжия за климатични промени и катаклизми ! И МНООООГО ДРУГИ ГАРАНЦИЯ ! ! !

    Коментиран от #43

  • китайче
    Отговор
    42 21:54  30.01.17
    Ту 160 полита 1981 година ,С300 е създадена 1979 ,МИ28 1982 година ...това си е чиста морално остаряла военна техника по днешните стандарти - ВИЕ СЕРИОЗНО ЛИ ВЯРВАТЕ ЧЕ ТОВА ПОТЕНЦИАЛА НА РУСНАЦИТЕ ? ТЕХНИКА ОТ 80-ТЕ ГОДИНИ ???? АЙДЕ МОЛЯ ВИ МАЛКО ПО СЕРИОЗНО !
  • тнвтнт
    Отговор
    43 23:57  30.01.17

    До коментар #41 от "китайче":

    Истинската военна мощ са я скрили сигурно при извънземните на обратната страна на луната! Айде стига глупости при днешните сателити и разузнаване - нищо не могат да засекретят и скрият!
  • Kcaniba
    Отговор
    44 10:19  31.01.17
    Сичкото трол се удави у сополите си , да квичи колко е пропаднала бутафорната и бедната Русия!!! Козяк се цепи от кеф!!! Но ФакТиТе са на лице. -Втори бюджет , а с най ефективната армия армия и смъртоносно въоръжение в света! - В международна изолация и икономически санкции, а за 1 година има по големи успехи от Западнатя коалиция от 10 години. А в Кремъл се изредиха всичките всевъзможни настоящи и бъдещи лидери. - 38 икономика на света, уж в дъното, пък няма външен дълг и изкупува дълговете на САЩ (трилиони дългове) заедно с Китай. Инвистира в Южна Америка, ЮАР, Средна Азия!!! Аршините са много!! Двойни, тройни стандарти.
  • Kcaniba
    Отговор
    45 10:21  31.01.17
    Сичкото трол се удави у сополите си , да квичи колко е пропаднала бутафорната и бедната Русия!!! Козяк се цепи от кеф!!! Но ФакТиТе са на лице. -Втори бюджет , а с най ефективната армия армия и смъртоносно въоръжение в света! - В международна изолация и икономически санкции, а за 1 година има по големи успехи от Западнатя коалиция от 10 години. А в Кремъл се изредиха всичките всевъзможни настоящи и бъдещи лидери. - 38 икономика на света, уж в дъното, пък няма външен дълг и изкупува дълговете на САЩ (трилиони дългове) заедно с Китай. Инвистира в Южна Америка, ЮАР, Средна Азия!!! Аршините са много!! Двойни, тройни стандарти.
  • 46 09:41  06.03.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • xax
    Отговор
    47 10:39  06.03.17
    Руската армия без ядрените си глави може би ще е конкурентна на френската или английската, но с американската не може да се мери. Нещата просто стоят така, не си въобразявайте, че руснаците имат каквото и да е технологично предимство при което и да е оръжие или бойна машина. ОК, май имат прилични подводници, но всичко друго е леш - старо, неподдържано и извън строя.
  • Гост
    Отговор
    48 10:48  06.03.17
    На такава малоумна пропаганда се хващат само малоумници. За щастие на автора обаче такива тук има много.
  • Кракра
    Отговор
    49 10:57  06.03.17
    Този сайт се превърна в поредната русофилистична помия. Докато впиянчените мужици в Кремъл дрънкат ръждиви архаични оръжия, обикновените руски хора тънат в мизерия и алкохолизъм.
  • мхм
    Отговор
    50 08:08  07.03.17
    Надъхвайте слабоумниците :))) Истината е, че са гОла-вОда :) самолетите им москвичи, танковете москвичи и подводниците им москвичи. Прехвалените ц-300 и 400 не могат да засекат ф22 и ф35, удрят си ги както искат :)))) да не говорим, че само щатите имат 10 пъти повече самолети, които са много по модерни от съвеЦките москвичи :)))

    Коментиран от #59

  • владо
    Отговор
    51 20:12  18.04.17
    Въздух под налягане, чат–пат само въздух че компресора е руски.
  • 52 21:36  18.04.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 53 21:37  18.04.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • габито
    Отговор
    54 22:45  18.04.17
    фактите от кога станаха рубладжии?
  • Невидимия стелт
    Отговор
    55 15:35  19.04.17
    Още помня как невидимите УСА Стелтове сърбите ги сваляха с руски зенитни комплекси от корейската войн а с думите "Извинете, не знаехме че са невидими "
  • Умник
    Отговор
    56 20:31  19.04.17
    Ко става с другите 3-ма преди тях ? Те по-яки ли са ? :)
  • Короин
    Отговор
    57 13:27  20.05.17
    Точно този месец в който американците и израелците показаха пълната безпомощност на руското ПВО и в частност С300 и С400 в Сирия, тази статия ми изглежда малко поръчкова ;)
  • Валери
    Отговор
    58 19:20  15.06.17
    Забравихте самолетоносача, които може да отрови целия свят !
  • Русия
    Отговор
    59 22:21  15.06.17

    До коментар #50 от "мхм":

    Говори си ти ама не дай си господи стане война ще се покъкаш като чуеш как ракетата минава над главата ти и след половин час по новините казват че америка е изравнена със земята
  • Гешев
    Отговор
    60 18:56  24.07.17
    Единствената мощ на руснаците е ядреното оръжие. Ако не е то, всичката тази техника заминава за скрап за по-малко от седмица. Бюджетът за отбрана на САЩ е повече от половината БВП на могъщата ви майка Русия, приятели тролчета. Трябва да си пълен кретен, за да вярваш, че рашките имат някакъв шанс при евентуален конфликт. Набийте си го в червените кратуни най-после и напуснете държавата ни.
  • 61 19:17  24.07.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Кракра
    Отговор
    62 23:49  24.07.17
    Винаги съм се чудел - колко трябва да си тъп, за да си виждал на живо чудесата на съвеЦката инженерна мисъл Москвич и ЗАЗ и да вярваш, че същите безхаберници, произвели тези невиждани боклуци, са в състояние да произведат качествени самолети, танкове или ракети, които са стотици пъти по-сложни? Другарите русофилистици - вие освен някоя и друга бутилка водка какво друго произведено в Русия имате в домовете си?

    Коментиран от #64

  • даф
    Отговор
    63 11:59  25.07.17
    ама какво ви става на вас защо броите мощта на росия, какво очаквате от тях да ви направят, все някой трябва ли да ни пази г.зъ
  • 64 08:56  26.07.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 65 13:15  26.07.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Кракра
    Отговор
    66 22:46  21.09.17
    Болшевишка пропаганда като за малоумници. Москвич виждали ли сте? А Кадилак? Е, сега умножете разликата по сто и ще получите реалното съотношение между военната мощ на впиянчените некадърни мужици и Америка.

    Коментиран от #67

  • Руснак33
    Отговор
    67 13:11  22.09.17

    До коментар #66 от "Кракра":

    А ти случайно да си виждал катастрофа между кадилак и Москвич?и къде пораженията са по-големи?така е и с военното дело
  • Трол
    Отговор
    68 18:12  22.09.17
    Карате се коя държава какви оръжия имала без да осъзнавате, че в една война победители няма... майки и бащи губят децата си и защо?! Какво толкова има да се дели, нека всеки живее живота си и се радва на семейството си...

  • Чапай
    Отговор
    69 00:55  29.03.18
    Които плюете Русия изобщо си нямате на идея за какво става въпрос живял съм в няколко града в Русия. И тва което се показва като военна мощ е една малка част само и тва което искат да се види а това което искат да не се вижда си седи в хангарите за изненада ако стане нещо. И пропускате една огромна грешка за Русия ако България или поне това което е останало от нея е разделена на вождове и индианци то Русия ако стане нещо всички са патриоти и се държат. А не като Българите само на приказката в Интернет и да ни оправляват кой ли не от кол и въже векове наред. И ако не беше Русия сега щяхте да се казвате Азис, Мустафа и Ами Реза а жените ви Айше и Фатме. То си личи колко сме Българи всичко гледа Турски серияли. Така че молете се да не стане война наблизо че България е посредата гола и боса и със свалени гащи.
  • гост
    Отговор
    70 10:46  15.04.18
    Дайте сега да витим, и американското въоръжение!!!

    Коментиран от #71

  • Бай хой
    Отговор
    71 11:09  15.04.18

    До коментар #70 от "гост":

    Видяхме го завчера. Изпаткаха брадвичките. И кой откъде е. Оня ден руснаците им наложиха санкции и за 24 часа трамп и сорос обърнаха тигана. Фалшиви уроди. Скрипал се оказа че е отровен с bz газ който не се произвежда в Русия а в сащ и не е смъртоносен. Следи от новичок няма.
  • 72 12:34  04.10.18
    Този коментар е премахнат от модератор

Напиши коментар:


Публикувай