7 764 56

Британски разузнавателен самолет прелетя над Русия

Самолет на разузнавателна мисия?

Снимка: Shutterstock
Снимка: Shutterstock
Денис Джамбазов

Британски разузнавателен самолет е прелетял в границите на Калининградска област, съобщи руското издание „Интерфакс“, позовавайки се на западни сайтове, следящи полетите на бойната авиация.

Боингът RC-135W на британските военновъздушни сили е излетял от авиобазата Уодингтън. Междувременно стана ясно, че шведски самолет Gulfstream 4 също е летял в района.

Шведският самолет е летял по протежение на брега на височина от 12 000 метра. На шести юни изтребител Су-27 на руските военновъздушни сили прихвана и съпроводи US стратегически бомбардировач Б-52, летящ близо до руската граница над Балтийско море.

Руските медии припомнят, че на трети март два военни самолета – на САЩ и Швеция – проведоха съвместна разузнавателна операция в близост до границата на Калининградска област.

През последните месеци се повиши напрежението между Русия и нейните балтийски съседи. НАТО увеличи военното си присъствие край западната граница на Русия, за да възпре сценарий „Крим“.

Русия


Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Реално
    Отговор
    1 20:20  16.06.17
    Някакъв сайт бил съобщил...Че то ако обръщахме внимание на всички небивалици по сайтовете--третата световна война отдавна да е започнала и свършила и свършила вече.....
  • Kcaniba
    Отговор
    2 20:21  16.06.17
    Само да не падне някъде. Аман от памперси бре!!!

    Коментиран от #9

  • Скорпион29
    Отговор
    3 20:31  16.06.17
    Това са някакви измислици.Аз пък четох че по Темза е минала руска ядрена подводница и даже е акостирала в южен Лондон и подводничарите са пили по чаша чай с малко мляко и на връщане са се снимали с кралицата в сайта на BBC го четох и после Кремъл подтвърдиха

    Коментиран от #6

  • браво
    Отговор
    4 20:43  16.06.17
    Ватенките направо са се на.рали.След като турците им събориха коритото не смеят да го вадят вече.Шубето е голям страх.Афганистан ще им държи влага още 100 год.,а след това може и да няма Рассия.Китай ще ги изтърбуши.

  • Барчо
    Отговор
    5 20:51  16.06.17
    Ако вместо Путин беше Андропов, щеше да ги свали и да чака извинения

    Коментиран от #8

  • Барчо
    Отговор
    6 21:00  16.06.17

    До коментар #3 от "Скорпион29":

    И английската кралица и е направи прплпрпвттмнтмвм

    Коментиран от #7

  • Скорпион29
    Отговор
    7 21:04  16.06.17

    До коментар #6 от "Барчо":

    Да и това им е направила ама не са били очаровани затова го премълчах
  • Kcaniba
    Отговор
    8 21:05  16.06.17

    До коментар #5 от "Барчо":

    Не са хората, времето е друго. Светът се е променил, цивилизацията се е променила. Америке не се променят - колонизиране и работърговия!!!
  • 9 21:07  16.06.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 10 21:18  16.06.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Ярослав Станчев
    Отговор
    11 21:19  16.06.17
    Бе тя мечката търпи,търпи ама накрая някой "миролюбив" натовски самолет ще си намери каквото е търсил.

    Коментиран от #12

  • ША СТАНЕ
    Отговор
    12 22:12  16.06.17

    До коментар #11 от "Ярослав Станчев":

    Последните 60 години няма случай при който руски самолет да е свалил американски във въздушен бой.Или пилотите са много смотани или самолетите на мурзилките не стават.А най-вероятно и двете.

    Коментиран от #18

  • Vesel taliban
    Отговор
    13 22:16  16.06.17
    Господа, като Българи е редно да подкрепяме НАТО, все пак сме от едно семейство, мило ми е за братушките но трябва да браним националния интерес.

    Коментиран от #15, #27

  • Скорпион29
    Отговор
    14 23:13  16.06.17
    Я гледай ТОРНИТЕ на Сорос пълзът и се....т жълто.
  • 15 23:27  16.06.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Пинкхед
    Отговор
    16 23:40  16.06.17
    Нощни гърнета на ЦРУ от ешалон2 магистралките са по умни и по добре платени от вас жалки върти опашки
  • Али Риза
    Отговор
    17 23:48  16.06.17
    Те руснаците над лондон минаха с лебеда и то не веднъж , та сега кво толко?
  • Ярослав Станчев
    Отговор
    18 23:49  16.06.17

    До коментар #12 от "ША СТАНЕ":

    Никога не е късно да се повтори случая от 1 май 1960г. с американския шпионски самолет Ю2 и пилота му Франсис Пауърс.Нали?

    Коментиран от #19

  • onq s konq
    Отговор
    19 01:06  17.06.17

    До коментар #18 от "Ярослав Станчев":

    Изпускаш мн важно нещо-ЧЕ ТОГАВА ИМАШЕ ВАРШАВСКИ ДОГОВОР,който включваше и цяла Източна Европа.Сега обаче...същата тая Източна Европа е в НАТО и я сърбят ръцете да се разправи със 45 год. си поробител.Междувременно цяла Русия е обградена със натовски ракети,действа ПРОТИВОРАКЕТЕН ЩИТ,икономиката на Русия е на дъното,ножицата между богати и супербедни е отворена на макс,непрекъснати демонстрации и съпътстващите ги арести...това е днешна Русия.И ти я караш да свали натовски самолет,т.е. да си подпише скоропостижно смъртната присъда?

    Коментиран от #20, #25, #30, #35

  • 20 01:13  17.06.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 21 01:22  17.06.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 22 01:27  17.06.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 23 01:32  17.06.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 24 01:34  17.06.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Трол
    Отговор
    25 06:11  17.06.17

    До коментар #19 от "onq s konq":

    Самолета прелита по взаимно от сраните определен маршрут на основание договора "Открито небе". Затова самолета нито е прихванат, нито е съпроводен от руски изтребители, нито е свален. От 5-9 юни на тази година руски разузнавателен самолет облетя територията на страната ни,пак на базата на този договор и извърши заснемане на определени части от територията ни. Пък ти си цвили щуротии!

    Коментиран от #26

  • onq s konq
    Отговор
    26 06:58  17.06.17

    До коментар #25 от "Трол":

    Цвиленето на "щуротии" си е ВАШ патент,защото далеч не си сам,а повечето тук са като тебе.А тия неща дето си ги написал ги адресирай към ном 18,ЗАЩОТО ТОЙ ИСКА ДА СВАЛЯ САМОЛЕТИ както през 1960г-НЕ АЗ!

    Коментиран от #29

  • ААА
    Отговор
    27 07:06  17.06.17

    До коментар #13 от "Vesel taliban":

    Викаш да браним националният интерес, и аз това казвам . Национален интерес ли е от 9мил. образовани , да станем 6мил. и половината "талибани" Национален интерес ли е да закрием армията и да чакаме на други. За орташката кобила си чувал предполагам , какво все и се случва. Национален интерес ли е да си дадем , пазарите точно на тези ,които ни убеждават , колко е лошо да търгуваме с големия руски пазар. Национален интерес ли е да имаш в България около 200 НПО-та , платени с чужди пари , да облъчват от сутрин до вечер, вместо да заложиш на патриотизъм и достойнство, от ранна детска възраст , както прави Виктор Орбан. Национален интерес ли е да знаеш, че СЛЕД 20-30-50години , просто ще изчезнеш, и да продължаваш в същият ред и дух , с дебилно упорство. С приказки за национален интерес господата до 1944г. са ни вкарали в 3-тежки национални катастрофи. Хайде стига вече все да сме бърсали чужди л..на.

    Коментиран от #28, #31

  • Монго
    Отговор
    28 08:17  17.06.17

    До коментар #27 от "ААА":

    Все едно си застанал пред грамофон на който се върти стара плоча и прескачайки повтаря един и същ НПО рефрен. Смисъл няма, просто трябва да се дръпне щепсела от контакта.
  • Сибирь
    Отговор
    29 08:19  17.06.17

    До коментар #26 от "onq s konq":

    Мило ,скъпо дете, тогава самолетът беше свален защото мина над съветското въздушно пространство!И сега да мине, и сега ще го свалят! А този лети ПОКРАЙ границата на Русия. Въобще си има утвърдени правила,подписани и от двете страни за такива ситуации!
  • Сибирь
    Отговор
    30 08:30  17.06.17

    До коментар #19 от "onq s konq":

    Мойто момче , в голяма грешкА СИ! Руснаците ги сърбят ръцете! А западняците ги е страх,защото са яли неведнъж ритници, и много от тях осъзнават,че ги има на тоя свят само и единствено заради проявеното благородство от руска страна. И ,че тоя път няма да е така! Икономиката на Русия стигнала дъното?! Аллоооооо , да вземеш да се събудиш! Русияе напълно самодостатъчна държава,която си произвежда всичко!!! Русия е на първо място по износ на зърно ,в енергетиката,транспортът ,тежкото машиностроене, заводите работят! Ножицата в доходите не е по-голяма от тазио в САЩ например,дори обратното ! Примерно в Русия се харчат огромни пари за подмяна на жилишният фонд! Тука за едно саниране се реве , а там направо ти дават ново жилище!

    Коментиран от #32

  • Защото
    Отговор
    31 08:33  17.06.17

    До коментар #27 от "ААА":

    Прав си, но какво следва?
  • onq s konq
    Отговор
    32 08:52  17.06.17

    До коментар #30 от "Сибирь":

    След като Русия си е "самодостатъчна",ЗАЩО ПУТИН НЕПРЕКЪСНАТО РЕВЕ СРЕЩУ САНКЦИИТЕ?А ако е на всичките първи места по икономически показатели както твърдиш,ЗАЩО РУБЛАТА УДАРИ ДЪНОТО?Истината е че и двамата знаем отговорите на въпросите ми,но за разлика от мен ти се опитваш да лъжеш!

    Коментиран от #47

  • Kcaniba
    Отговор
    33 08:56  17.06.17
    много цвилене от коневръза брей,много дрънчене на копейки...бре,бре...
  • Kcaniba
    Отговор
    34 08:58  17.06.17
    Български лев Руска рубла 【лв 1 = руб 32.9】 BGN/RUB

    Коментиран от #36

  • Ярослав Станчев
    Отговор
    35 09:03  17.06.17

    До коментар #19 от "onq s konq":

    Не ги сърбят ръцете,сърби ги едно друго място натовските смелчаци.
  • Скорпион29
    Отговор
    36 09:36  17.06.17

    До коментар #34 от "Kcaniba":

    Е кво бе? Мислиш си че България е по богата от Русия? Не е важно колко пари взимаш а какво можеш да си купиш с тях щото руснака плаща по 10 рубли за ток, вода и топло от 200 руб.а ти за консумативи 500 лв. А заплатата ти е 420 лв.и си заборчил
  • Kcaniba
    Отговор
    37 09:54  17.06.17
    Близо 40 процента от младите хора в Русия искат да емигрират, сочи допитване на руския институт Вцьом, цитирано от Франс прес. Над една пета от всички руснаци - 22 процента - пък искат да емигрират и да се настанят за постоянно в чужбина. Най-много искат да заминат хората на възраст 18-24 години (39 процента), следвани от редовните потребители на интернет (33 процента) и хората с висше образование (29 процента), сочат данните от допитването, което е извършено на 4 и 5 юни сред 1600 души в 46 руски региона. В същото врее огромното мнозинство на хората от третата възраст - 93 процента - не желаят да напускат страната си. Друг институт за проучване на общественото мнение, независимият център Левада, потвърди тези резултати пред в. "Ведомости". Миналата година близо една трета от жителите на големите градове с висше образование са изразили желание да напуснат Русия, заяви вицепрезидентът на Левада Алексей Гражданкин. Вцьом не обяснява причините за това явление. Мнозина анализатори и социолози обаче смятат, че нещата отиват отвъд обикновеното желание да се замине. Според тях сега в Русия съществува същинска емигрантска вълна, съставена основно от млади хора от средната класа, които търсят по-добри условия за живот и работа в чужбина.

    Коментиран от #39, #48

  • Янакиев
    Отговор
    38 10:00  17.06.17
    Хей внимавайте какво пишете! Не се закачайте Русия защото хората там когато става дума за страната им се обединявт и полудяват а тук с тия измислени НАТО вски лозунги утре ще се събудите и на всеки знак стоп ще пише DUR ... и тогава ще се се сетите колко костници на руски войници има в страната...и дори това да е било тяхна война днес се казвате Иван, Николай или Христо вместо Али и Хасан!
  • Скорпион29
    Отговор
    39 10:13  17.06.17

    До коментар #37 от "Kcaniba":

    Аляска е руска и Русия скоро ще си я вземе и 40% руснаци ще заживеят там това е информацията от Франс прес ама истинската
  • Kcaniba
    Отговор
    40 10:22  17.06.17
    постоянното носене на ушанка и употреба на бояиршинка,водят до неадекватност,това пише в здравната тема на Ф.прес

    Коментиран от #42, #53

  • Kcaniba
    Отговор
    41 10:35  17.06.17
    Империята на злото се превърна в империя на лъжата!Жалко подобие на държава!Бедни ,обезверени хора,сенки, до тук ги доведе вова....жалко за нация,дала велики хора на Света!100г. геноцид над Руския народ и ето резултат
  • 42 10:39  17.06.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 43 10:53  17.06.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 44 10:59  17.06.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 45 11:00  17.06.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Гост
    Отговор
    46 11:02  17.06.17
    Абе като сте толкова велики натовци а Русия никаква защо не не я смажете аааа и ли ви е страх да не се изпарите като китайците като нападнаха СССР нямаше река вода хора да не говорим земята преливаше на стопена лава.Еииине дразнете великана
  • Барчо
    Отговор
    47 12:47  17.06.17

    До коментар #32 от "onq s konq":

    Друже! Руснаците ползват рублата единствено зо вътрешния пазар. Ние купуваме газа и нефта с ДОЛАРИ и това, че рублата била ударила както казваш дъното, изобщо нас не ни прави нито щастливи, нито нещастни. И заради такива като теб няма да имаме атомна ел. централа и южен поток. Това ще го имат "глупавите" турци, от които ще получаваме газта, а те ще си вземат комисионните от "въздуха", да не говорим за многото допълнителни работни места. След петнайсетина години когато ни издъхне нашата АЕЦ ще ни продават и електричество от "нашата" АЕЦ, която ще се вижда директно от южната ни граница. Това е положението в природата. Не понася празни пространства. Ако ние не го направим, друг ще го направи, но ще бъде направено. Важното е кой.
  • Барчо
    Отговор
    48 12:49  17.06.17

    До коментар #37 от "Kcaniba":

    Значи са по-добре от нас. Българите искаме да имигрираме над 100%, но нямаме възможност.
  • F22
    Отговор
    49 13:07  17.06.17
    http://nationalinterest.org/feature/russias-lethal-pak-fa-stealth-fighter-vs-americas-f-22-17262?page=1 Я, да видим как с ПАК-ФА(6 броя) ще се борите срещу 120 ф-22 машини и още толкова Ф-35. С Вашите 4-то поколение су-та -ПАК ФА на всичкото отгоре имат по-висока радарна забележимост и ако не сте близо до зенитни комплекси сте пътници ПЮК ФА- 0.3кв/м2, срещу РАПТОРА 0.0001кв.м/2 -Я сега вижте топлинната струя, която излиза зад фюжелажа на ПАК- ФА бре пуяни ушанки, хаха ми че те светят като светофари на толинните сензори на Раптора -Въоражение 4броя на руския кютюк, срещу 6 броя на Ф-22(8броя на Ф-35) Ребята бая лебец, требе да ядете

    Коментиран от #50, #52

  • Трол
    Отговор
    50 13:14  17.06.17

    До коментар #49 от "F22":

    Темата ва ПАК ФА, другата седмица! Що изпреварваш събитията? П.П. Ф22-уникален самолет,но твоята простотия е по-...., та най-....
  • Костадин
    Отговор
    51 14:36  17.06.17
    И сега, както винаги ще почнат едни коментати на разбирачи дето не ги бива даже и втатовръзката да си вържат. Стой та гледай.
  • Митко
    Отговор
    52 15:46  17.06.17

    До коментар #49 от "F22":

    F 35 защо отива към " надин"? Чети повече! Пентагона е бесен, толкова пари за вторични.

  • Kcaniba
    Отговор
    53 16:46  17.06.17

    До коментар #40 от "Kcaniba":

    Постоянен тролинг и лакейство на козяк води до ибрекчийство!!!

    Коментиран от #54

  • 54 23:14  17.06.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Антипутинист
    Отговор
    55 21:55  18.06.17
    На времето "великия" СССР беше посетен от немски пилот,който кацна със самолета си директно на Червения Площад пред мумията на Ленин.....напук на всичките съветски въоръжени сили,които разбраха за случилото се от......медиите.....:-)

    Коментиран от #56

  • Иван
    Отговор
    56 15:06  19.06.17

    До коментар #55 от "Антипутинист":

    На времето великия САЩ беше росетен от едни пътничестки самолети - отнесе го даже и пентагона

Напиши коментар:


Публикувай