Русия изпрати нота до българското външно министерство с искане да се разследва „случаят на вандализъм по отношение Паметника на съветската армия“ в българската столица София.
Това разкри говорителката на руското дипломатическо ведомство Мария Захарова, цитирана от руската агенция ТАСС.
Паметникът в сърцето на столицата се събуди на Джулай морнинг с червен надпис, гласящ „БКП са терористи“. Надписът беше изписан върху плочата на паметника и думите „На Съветската армия освободителка от признателния български народ“.
„Във връзка с инцидента нашето посолство изпрати нота до външното министерство с искане на обстоятелствено разследване, привличане на отговорните лица и превеждане на мемориала в подходящ вид“, заяви Мария Захарова.
Тя призова българските власти да предприемат мерки, за да предотвратят в бъдеще вандалски прояви срещу паметника на общата история на Русия и България.
Захарова каза също така, че надписът показва „низкия морал и култура“ на хората, които стоят зад поругания паметник. Това не е първият път, в който Паметникът на съветската армия става обект на прояви от този тип.
През 2011 година скулптурната композиция от западната част на паметника беше оцветена като американски комиксови герои, а през 2014 година паметникът осъмна с надписи „Слава на Украйна“.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Kcaniba
15:51 06.07.2017
2 Kcaniba
Коментиран от #29, #89
15:59 06.07.2017
3 юрист
16:00 06.07.2017
4 юрист
Коментиран от #60
16:02 06.07.2017
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 filo
16:05 06.07.2017
7 юрист
Коментиран от #66
16:06 06.07.2017
8 Бесен Язовец
До коментар #5 от "Kcaniba":
То ти от тинята няма как да разбереш колко си сляпа16:07 06.07.2017
9 Kcaniba
Коментиран от #22
16:08 06.07.2017
10 Бесен Язовец
Коментиран от #13, #14
16:10 06.07.2017
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Дедо Грую
Обща история викаш, ама паметник на окупатори никой не търпи с изключение на самия окупатор.
Това не е ли груба намеса в делата на суверенна държава?!
А кво ще рекнеш за обявяването на македонска нация?! Не е ли ваше и сръбско "изобретение"?! Мълчиш кат пръдльо в обществен транспорт.
Окрадохте ни история, наглеете за религия и писменост, а твърдите "братя".
С такива номера вървите само при глупаците.
Дано й отговорят от външно подобаващо, ама надали.
16:17 06.07.2017
13 юрист
До коментар #10 от "Бесен Язовец":
Фашист е на дядо ти хвърчилото! Имотите на дядо ми са придобити от семеен бизнес от ШЕСТДЕСЕТ И ЧЕТИРИ ГОДИНИ, предаван от баща на син - търговия с агнета с Виена, Тоскана и изобщо Италия- от към 1880 г. до 1944 г.! В родата е нямало комарджии, а хора, които са се отнасяли сериозно към управление на бащиното и дядовото си наследство! Всичко това бе СРИНАТО от комунистите!Коментиран от #17, #18
16:18 06.07.2017
14 filo
До коментар #10 от "Бесен Язовец":
И кои са фашистите, след като фашизъм в България никога не е имало? А иначе с изключение на комунистическата върхушка всички бяха репресирани.16:21 06.07.2017
15 Пеньо
16:23 06.07.2017
16 7777
Коментиран от #19
16:24 06.07.2017
17 filo
До коментар #13 от "юрист":
Комунягите са най-големите бандити, убийци и крадци. Откъдето минат живот повече няма, не го ли знаеш и не го ли усещаш върху себе си.16:26 06.07.2017
18 ЧЕСТНО
До коментар #13 от "юрист":
ДЯДОТ ТИ ЯВНО Е БИЛ СВЯСТЕН ЧОВЕК АМИ ТИ ПРАДАЖНА ОСВЕН ДА СЪЕДИНЯВАШ ПОЦИНКОВАНИ ТРЪБИ В НАЧАЛОТО НА ДЕМОКРАЦИЯТА КОЕТО Е ЧЕСТЕН И ДОСТОЕН ТРУД ЗА КО МИНА В ИМПЕРИАЛИСТИЧЕСКИЯ ЛАГЕР И НЕ СЕ ТРУДИШ КЪТ ДЯДО СИ16:28 06.07.2017
19 юрист
До коментар #16 от "7777":
Абсолютно вярно! С едно допълнение- комунистът няма Родина, майка му е комунистическия интернационал, а баща му- кпсс- за това и се “държи“ за русия - правоприемника на част от ссср- със зъби и нокти и поставя защитата на руските държавни интереси над защитата на българските национални интереси.16:28 06.07.2017
20 ИСТИНАТА
16:28 06.07.2017
21 111
16:30 06.07.2017
22 АБЕ НЕ
До коментар #9 от "Kcaniba":
Виж, че тука има 6 човека с 50 ника... комунистите, ще изчезнат от БЪЛГАРИЯ напълно. ДА ЖИВЕЕЕ БЪЛГАРИЯ !!!16:31 06.07.2017
23 Време е
16:31 06.07.2017
24 Бесен Язовец
Коментиран от #25, #26, #28, #30
16:31 06.07.2017
25 Петко
До коментар #24 от "Бесен Язовец":
Лекът за бесните е бренеке.Коментиран от #27
16:34 06.07.2017
26 юрист
До коментар #24 от "Бесен Язовец":
Пиши си каквото си искаш, но не можеш да изтриеш нито моето фамилно дърво, нито родовата история, нито пък показанията на свидетелите очевидци в съда/ по време на реституционният процес в България/ за границите на имотите на дядо ми и за неговото положително отношение към тях, за материалната помощ, която е оказвал на децата им, за да завършат в чужбина висшето си образование....Коментиран от #31
16:35 06.07.2017
27 Бесен Язовец
До коментар #25 от "Петко":
А лека за фашистите и престъпниците през соца се казваше Белене и ЛовечКоментиран от #47
16:39 06.07.2017
28 filo
До коментар #24 от "Бесен Язовец":
Казват, че на подобни индивиди психиятрите е могло да помогнат, но при тебе май работата е изтървана.16:40 06.07.2017
29 Барчо
До коментар #2 от "Kcaniba":
Паметниците са за това да се помни нещо. Добро или лошо, ще се разбере след още доста поколения. По твоята логика, всяка една власт, която идва ще може да премахне паметниците, които не я устройват. Ако това се допусне, ще настане як хаос. Като дойде ДПС на власт, може да искат и паметника на Левски да се махне. Естествено ще го направят с огромна медийна подготовка и плюене по него - Например, че е бил терорист, гей, изнасилвач, престъпник, подстрекател за бунтове и т.н. Това ли искате???Паметниците не бива да се пипат и което е най-лошото - да се оскверняват. Това е престъпление по цял свят.
Коментиран от #41
16:47 06.07.2017
30 Историк
До коментар #24 от "Бесен Язовец":
За какво Септемврийско въстание ми говориш? Комунистите са подлъгали няколко стотин земеделци, повечето деца (като дядо ми) и ги пратили срещу немските картечници при Бойчиновци за да се отчетат пред Интернационала. Докато те са загивали Михайлов и Димитров вече са били отпарашили през сръбската граница по отдавна приготвен канал. Много добре са знаели какво правят и са го направили заради СЕБЕ СИ.16:47 06.07.2017
31 Очо
До коментар #26 от "юрист":
И как дядо ти е станал толкова богат?? Явно и неговият дядо е бил богат човек-нали така-от сой,дет се вика...Та аз да ти кажа-щом сте от сой,и дядоти е имал такова имане-значи неговият дядо е бил чорбаджия още по турско-логиката това казва-нали...Та този чорбаджия още от турско време е бил по-страшен за българите от самите турци..да ти напомням ли за " Чорбаждии и изедници..."....А сега ми се правите на репресирани тука-малко са ви взели комунягите-малкоооо..кожите на живо е трябвало да ви свалят...Не съм комунист и ги мразя-но в случая са постъпили прекалено хуманно с твоя дядо...Коментиран от #32, #33, #34, #36
16:51 06.07.2017
32 юрист
До коментар #31 от "Очо":
Ако беше прочел мой коментар № 13, щеше да разбереш. Днес, ако някоя фирма просъществува пет години, това е повод за огромни тържества и фойерверки в небето над София поне 10тина минути. А семейната фирма на дядо ми, мястото му на виенския и италианския пазар за продажба на агнета и дългогодишните търговски отношения с контрагентите му датирали от шестдесет и четири години. А ти се чуди що в България няма фирма, по-стара от 26 години....Коментиран от #35, #37
16:57 06.07.2017
33 Гоги
До коментар #31 от "Очо":
Те чорбаджиите и след Освобождението са си били изедници-я виж Елин Пелин какво описва..И е правилно че след 9 септември са им взели откраднатото от народа богатство. Хората са им работели ангария-а те са трупали пари. А сега тая ми се пени тук че дядо и бил репресиран. Трябвало е до девето коляно да ги очистят.16:58 06.07.2017
34 filo
До коментар #31 от "Очо":
Като не си комунист какъв си? Разбира се, че въпросът е риторичен.16:58 06.07.2017
35 Очо
До коментар #32 от "юрист":
Няма какво да те разбирам-наследник си на чорбаджийски род,който изеднически е трупал богатството си още по турско робство-после и след Освобождението-.и сега ревеш че комунистите ограбили дядо ти. А родът ви е грабил гладният народ с години. Не ми се говори повече с теб-вие сте по-долни и от комунистите,затова нямаш моралното право да плюваш някого тук.Коментиран от #38
17:03 06.07.2017
36 Бат Ваню
До коментар #31 от "Очо":
....много на дълбоко зе да са замисляш ми са струва.... На дедо му дедото.... ха ха ха.... Земи една биричка да са уладиш малку.... Аз мисля,че тоя паметник няма място в Сфия... Ние сме били съюзници на Германия ... къв паметник на съветска армия?.... но за сега ше седи пък.... по-нататък....Коментиран от #39
17:04 06.07.2017
37 Очо
До коментар #32 от "юрист":
Защото пък моя дядо ми е разправял как като 12 годишен е бил пребит от чорбаджията си само защото е одраскал боята на файтона му и е работил 3 месеца само за хляба ..-1937 година се случва това. И такива случаи е имало масово-та не им се правете на светци тук-Коментиран от #58, #88
17:09 06.07.2017
38 юрист
До коментар #35 от "Очо":
“...Публикувано във факти.бг: наследник си на чорбаджийски род,който изеднически е трупал богатството си още по турско робство-после и след Освобождението-...“ Пълни глупости- градът е бил опожарен през 1877г. от редовен османски аскер, половината му българско население е било изклано, а половината от родата на дядо ми са се скрили в близките села, като другата половина/ мъжете/ са станали опълченци....Ще ти се дядо ми да е наследник на “изедници“, но не би:):):) Какво е наследил пра-пра-дядо ми след 1877г., ли? ПЕПЕЛИЩА- те това му е било наследството! Обаче е бил предприемчив и около 1880 г. се решава на бизнеса с агнета, след посещението на един австриец/ виенчанин/ в града, с който сключил първата си сделка...Агнетата са били отглеждани от родата, не са били чужда собственост...Коментиран от #40, #48
17:09 06.07.2017
39 Очо
До коментар #36 от "Бат Ваню":
Пич, става въпрос че тая се прави на жертва и реве-комунистите това,комунистите онова. А не погледне че са един дол дрянки с червените и даже по долни от тях. Комунягите поне са гърбили такива като тях-богати..а те са забогатявали на гърба на гладният народ. За това ме хвана яд. Дреме ми за паметника-аз мойте деца съм ги научил,че историята може да се тълкува по разному. Но фактите са си факти-нацизма е признат за чумата на 20 век и руснаците са допринесли в голяма част за унищожаването му. Дали е правилно паметника да седи или не-това всеки сам за себе си да го реши. А реално той е в памет на обикновеният войник.Коментиран от #42
17:18 06.07.2017
40 Справедлив
До коментар #38 от "юрист":
Айдеее ти искара че американската мечта се е родила в потурите на дядо ти. Айде моля те.17:21 06.07.2017
41 Петко
До коментар #29 от "Барчо":
Прав си, но покажи къде по света има паметник на окупатора. Ако остане такъв паметник би трябвало до него да има надпис, разясняващ как и кой го е създал.Коментиран от #59
17:21 06.07.2017
42 юрист
До коментар #39 от "Очо":
“...Публикувано във факти.бг: Пич, става въпрос че тая се прави на жертва и реве-комунистите това,комунистите онова...“ Комунисте, в характеристиката ми срещу производ, пишеше “внучка на кулак“, понимаеш! И това в 80тте години на 20 век! Не ми дреме дали ми вярваш- аз си пазя и характеристиката, и документите на родата...Просто обясних защо не тая добри чувства към комунистите. А ти какво пишеш, ми е все едно- не можеш да промениш фактите, не можеш да ги изтриеш, не можеш и да ги скриеш....Ние, потомците , помним!Коментиран от #44, #46
17:26 06.07.2017
43 юрист
17:27 06.07.2017
44 Очо
До коментар #42 от "юрист":
Еми не си ли внучка на колак-кое не е вярното??? Това че дядоти е трупал богатство и е бил чорбаджия на гърба на бедните хора-изнесли на гърбовете си всичките нещастия на онова време-войните и глада...А дядоти е трупал жълтиците-кое не е истина в характеристиката ти???Коментиран от #50, #68, #71
17:40 06.07.2017
45 Очо
17:41 06.07.2017
46 Spider
До коментар #42 от "юрист":
Стига с тоя твой дедо бе. Голям великан е бил, разбрахме вече. Изпоти ми се монитора от плюенето ти. Що не си като дедо ти? Нали сега е демокрация и ги няма БКП? Ама залупените сте си такива при всяка власт. Сигурно и ти си бил члена на БКП "по принуда".Коментиран от #51
17:42 06.07.2017
47 Петко
До коментар #27 от "Бесен Язовец":
Не се пени, а се опитай да вникнеш в нещата. Всяко нещо, което е крайно е лошо.Като "другарите", чиито потомци и до днес ни управляват.Те не позволяван на никой случаен да има нормален живот. Само те да са на главите на останалите.
17:43 06.07.2017
48 История БГ
До коментар #38 от "юрист":
А на теб не ти ли минава през вакума между ушите,че ако тази армия не беше влязла в България през 1944г. Тази територия щеше да е Турска , Гръцка , Сръбска ,и още един Господ знае каква. И тъй като вече подразбрах ,че си от Стара Загора, и твоите "знатни" роднини щяха да са или прогонени като голтаци от гърците ,или асимилирани , а сегашните ти реституции щяха да са мираж. Покажи уважение първо на тези които за 2-ри път ти спасяват територията, и има ли нещо по важно от това. А за сталинските престъпления , национализации , преследвания,историята се е произнесла и ги е осъдила посмъртно.И виж сега какъв си горд собственик на имоти , и дали щеше да ги имаш , ако руската армия не беше запазила територията. А и има голяма опасност отново да ги загубиш, щото обикновено с този курс който е стария познат до 1944г. генерира само национални катастрофи.Коментиран от #70
17:48 06.07.2017
49 Митю
Дадоха му пушка.
Изгради ТКЗС - то.
Коментиран от #69
17:56 06.07.2017
50 юрист
До коментар #44 от "Очо":
“...Публикувано във факти.бг: Това че дядоти е трупал богатство и е бил чорбаджия на гърба на бедните хора-..“Точно това не е вярно. Дядо ми е ЗАПЛАЩАЛ труда на ратаите- земеделските наемни работници, а не ги е експлоатирал така, както ваш гергов и други бпк/бсп милионери ДНЕС- в 21 век, през 2017 г. - експлоатират работниците, като не им плащат заплати с месеци или им плащат само минималната работна заплата. Има разлика между това да си получиш възнаграждението за положеният от теб труд точно така, както си се уговорил - в случая с дядо ми- и да не си получаваш заплатата навреме, да затънеш в заеми и банките да ти дишат във врата- в случая с работниците, наети по трудови правоотношения от бсп милионерите ви. Не може да има даже и микрон съпоставка!Коментиран от #52
17:57 06.07.2017
51 юрист
До коментар #46 от "Spider":
“...Публикувано във факти.бг: Що не си като дедо ти?...“ В смисъл? Как да съм като дядо ми? Не съм земеделка, а софийски адвокат. Такъв е животът ми и предпочитам него.18:00 06.07.2017
52 А стига бе
До коментар #50 от "юрист":
А за Чорбаджии и Изедници да си чувал? Той стареца ти е бил направо ангел. Бре бре бре повервахме ти.Коментиран от #54
18:05 06.07.2017
53 Мъдър
"бкп са терористи"
Което означава : Те са оше по - големи терористи.
Шлюхата защитава копелдака си.
Каква наглост.
Но България е страна на абсурдите : Паметник на съветските окупатори
Паметник на краварити, бомбардирали България и заслужено утрепани.
кой знае още такива подобни още колко има.
И на баязид някой сигурно ще поиска да направи паметник.
Така е за жалост. От 1944г и до ден днешен ни управляват наколко поколения човекоподобни.
Коментиран от #55, #56, #57
18:06 06.07.2017
54 юрист
До коментар #52 от "А стига бе":
Пак те питам- защо работниците, ангажирани с трудов договор предимно при ВАШИТЕ СОЦИАЛИСТИЧЕСКИ МИЛИОНЕРИ, сега- 2017г.- кански реват от тях? Защо не им се плащат заплатите навреме , а са ЖЕСТОКО ЕКСПЛОАТИРАНИ от социалистите- милионери, членове на бсп? Повече няма какво да комуникирам с теб- ти си дървена соц. глава.Коментиран от #63
18:13 06.07.2017
55 Такава ни е орисията
До коментар #53 от "Мъдър":
Съгласен съм с теб . Само да спомена ,че и преди 1944г. има няколко поколения човекоподобни, които носят много голяма вина , да се случат събитията след 1944г. Всъщност ние се развиваме като държава изключително добре , с темпове непознати за света до Междусъюзническата Война и първата национална катастрофа. От тогава българското общество е разделено, плаща непосилна тежест, и е в условия на гражданска война. Качват се правителства на власт с преврати, падат от преврати,поправя се една грешка с друга. Малка България е на първо място в света по убити Министър Председатели .18:20 06.07.2017
56 Бай хой
До коментар #53 от "Мъдър":
Кой и защо е окупатпр? Преди седемдесет и кусур години СССР е имала пълното право да ни окупира заради позорното присъединяване към нацистката ос. Западните сили са искали разделяне на България. Проведен е общонароден референдум за създаване на Народна Република. Това са фактите.Толкова години живях през соца и окупатори не видях.
А сега? Насилствено и принудително вкарване без реферндум в ес и нато. Огромен окупационен корпус. Преди няколко дни хамерикански ракетни установки се придвижваха към ново село накачулени с матраци.
И тука неграмотни чалгари седнали да реват.
Ами нали боко тиквата е член на бкп. Значи е терорист. Защо аджеба се допуска терорист при меркел и ердоган?
18:35 06.07.2017
57 Съни
До коментар #53 от "Мъдър":
Мъдрия,пишеш някои правилни неща-но не си прав в едно.Руснаците не са ядосани за съдържанието на надписа--а за това че е поруган паметника на войниците. И за това че свързвате геройството на обикновенният войник със комунизма. Ми то тези войници повечето не са били членове на ком.партията тогава бе човече. Данни-1940 г. комунистие са имали около 9 мил. членове в СССР..-забележи в цял СССР...Та паметта на тези обикновенни хора няма нищо общо с комунягите. Както и сегашна Русия-отдавна са признали грешките в миналото си. Мразя комунягите-но това не ми пречи да съм русофил и да уважавам и почитам паметта на загиналите войници.Лека вечер и дано си ме разбрал.18:47 06.07.2017
58 Ulavia
До коментар #37 от "Очо":
А сега внимавай да не се повтори, ама в ролята на чорбаджията да е лудата гост2, юрист, каратист, военен, доктор, адвокат. Може и да пропуснах нещо ама.....18:50 06.07.2017
59 Барчо
До коментар #41 от "Петко":
Ние като съюзници с Германия през Втората световна война се явяваме тогава като врагове. Царското правителство тогава не обявява война на Германия, както е съветвано от СССР и изпуска момента да не влизат чужди войски тук. На 5.9.44 г СССР ни обявява война и руските войски влизат в България без един изстрел. Естествено тогава комунистите се възползват и вземат властта. Ако англичаните бяха изпреварили руснаците, щеше да е друго, ама нейсе. Руски войски има в България до края на Втората световна и след подписването на безусловната капитулация на Германия и подписване примирие с България, започват методичното изнасяне. От 1945 г до 1989 г руски войски, които да присъстват в България не е имало. Но пък сега си имаме американски с постоянно присъствие.19:00 06.07.2017
60 СССР
До коментар #4 от "юрист":
не просто лъжеш нищо повече!19:30 06.07.2017
61 име
19:51 06.07.2017
62 бай шиле
20:03 06.07.2017
63 nemidremov
До коментар #54 от "юрист":
На никой не му дреме ни за дедо ти ни за баба ми и спри да говориш така убедено все едно си била там и си гледала как дедо ти плаща обещаното аман вече от селски тарикати и псевдо жертви само предците ни си знаят какво е било тогава аиде наздраве че се идосах20:32 06.07.2017
64 nemidremov
20:36 06.07.2017
65 АНИТИ
Коментиран от #99
21:12 06.07.2017
66 Въпрос
До коментар #7 от "юрист":
Какво толкова е направил дядо ти че е бил толкова богат?Нещо е измислил или много е работил аз предполагам нито едното нито другото нека всеки сам си направи изводитеКоментиран от #94
21:29 06.07.2017
67 681 БЪЛГАРИЯ
21:52 06.07.2017
68 filo
До коментар #44 от "Очо":
Абе очко бибочко, я кажи ти откъде знаеш кой на кого на гърба е живял бе, облъчено, та си позволяваш да клеветиш хората. Не те ли е срам.21:58 06.07.2017
69 юрист
До коментар #49 от "Митю":
“...Публикувано във факти.бг: Комшията не бе руснак, или комунист. Обикновен селяк, беден.Дадоха му пушка.
Изгради ТКЗС - то...“************* С ЧИЯ СОБСТВЕНОСТ, СЛЕД КАТО НЕ Е ИМАЛ НИКАКВА ЗЕМЯ, ИНВЕНТАР, ДОБИТЪК? С ОТКРАДНАТА СОБСТВЕНОСТ НА ДРУГИТЕ, НАЛИ? Ако аз днес вляза в дома ти, пребия те, заплаша те , че ако гъкнеш, ще избия семейството ти и ти отмъкна всички вещи, които имаш в дома си, знаеш ли как се нарича това? ВЗЛОМНА КРАЖБА ИЛИ ГРАБЕЖ И Е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ!
Коментиран от #73, #75
22:01 06.07.2017
70 filo
До коментар #48 от "История БГ":
По-голяма глупост от това не бях чувал скоро. Как може да има толкова невежи и облъчени и неграмотни хора не разбирам.Коментиран от #72
22:06 06.07.2017
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 юрист
До коментар #70 от "filo":
Това са хора от третата възраст, от средния бкп ешелон, на по 78-80 години са и вече умират от злоба и яд, че вече не могат да крадат трудът на другите хора, не могат да упражняват върху тях власт и контрол, от тях вече нищо не зависи и не могат да се наслаждават на удоволствието от това да упражняват власт върху други хора и да виждат страхът в очите им от себе си. Такъв тип хора ме отвращават максимално. Не случайно е казано, че властта е пробен камък за характера на човека. За мен те са абсолютно деградирали същества, които не заслужават дори да дишат един и същ въздух с другите хора. С увеличаване на възрастта се засилва и социопатията им, както и злобата, омразата и неудовлетворението им от неупражняване на отношения на власт и подчинение и така- до естественият им край....22:17 06.07.2017
73 утрален
До коментар #69 от "юрист":
Не им се връзвай толкова на червените тролове , те не са много умни , но пари взимат , за да ти късат нервите . На мен също се опитват , но аз не им се давам .Моят случай е подобен на твоя , та дори и по-шарен . Баба ми и дядо ми от едната линия не ми носят наследство , защтото са родом от Прилеп и Скопие , когато те са били още българска територия , но по другата линия 770 декара семеделска земя , която няма как да си върна . Дядо ми е бил офицер от царската гвардия и след 44-та година са му взели всичко , като са онищожени всички документи за собственост . Мразя комунистите не по-малко от теб , както и по-голямата част от българския народ . Изборите го потвърждават . Но те разчитат на новото поколение , което не е видяло и не знае какво е било , за да го облъчват и да си върнат позициите . Това се опитват и за това има толкова много платени червени тролове , защото парата все още в техни ръце !
Гледай само колко минуси ще получа и ще се увериш :)
Коментиран от #74
22:32 06.07.2017
74 юрист
До коментар #73 от "утрален":
“...Публикувано във факти.бг: Но те разчитат на новото поколение , което не е видяло и не знае какво е било , за да го облъчват и да си върнат позициите ....“ Да- забелязах точно това! Много платени червени тролове получават пари, за да вършат тази пропаганда и да омотват главите на младите хора, но няма да им се получи! Вижда се , че умишлено злобеят, че буквално живеят и се хранят от злобата си към другите хора, и не мисля, че им остава още много живот при тази натрупана омраза и жлъч у тях....Коментиран от #77, #79
22:38 06.07.2017
75 Spider
До коментар #69 от "юрист":
А дядото от къде е е взел земя и колко ратаи е имал? Взели са му това, което той е взел от народа . Не ми казвал, че я е купил. От къде са му парите?Коментиран от #76, #78, #91, #95
22:39 06.07.2017
76 юрист
До коментар #75 от "Spider":
Прочети мой коментар № 13 и № 38, тролчев. Да- знам, че не ти изнасят и за това ще повториш въпроса си под друг ник, за да симулираш активност- нищо ново под слънцето- този номер го въртите вече три години:D:D:DКоментиран от #80
22:44 06.07.2017
77 утрален
До коментар #74 от "юрист":
Те тия тролове знаят истината , така както и възрастните македонци знаят , че са българи . Разликата обаче е , че едните са принудени със сила , а другите го правят за пари (продажни)Някои от тях дори не могат да пишат грамотно , щото явно се срамуват да се нарекат БЪЛГАРИ !
Един българин трябва да може да пише , що годе грамотно !
22:47 06.07.2017
78 утрален
До коментар #75 от "Spider":
Трол , защо ме пропусна с минуса ? Аз също имах дядо с много земи .Коментиран от #83
22:53 06.07.2017
79 Spider
До коментар #74 от "юрист":
Ти си най големия и агресивен трол, къде виждаш в момента БСП или БКП в управлението? Ами той Боко не е от тях. Яж си доматите от рентата, която ти носят в къщи, гаднна реституция и си трай. И сега твоите 1200 декара(по твои данни) се обработват от бедни хора, умряли от глад за да си добре ти.Коментиран от #92, #96
22:55 06.07.2017
80 Spider
До коментар #76 от "юрист":
Ти ли ми говориш за много никове? Точно ти, Гост2 и още много други. Във всяка статия си с различен Ник и професия. Каква ли не се представи, кифличка платена.Коментиран от #82
23:03 06.07.2017
81 стоян георгиев
23:10 06.07.2017
82 юрист
До коментар #80 от "Spider":
“...Публикувано във факти.бг: Във всяка статия си с различен Ник и професия....“ Пълни глупости! Толкова ли те е яд, че имам две магистратури - медицина и право, и че по силата на 1вата си магистратура съм имала военна книжка, била съм военно задължено лице, имала съм вос и съм имала достъп до йерсиния пестис? Само злобни и завистливи хора могат да злобеят срещу тези факти. Да не говорим, че доста хора вече са с по 2-3 магистратури и аз не съм нищо особено....Но- когато лаици засягат професионални теми по двете ми магистратури и се правят на супервещи експерти, а пишат невероятни глупости, които нямат нищо общо с научната обосновка, изучавана в университета по двете магистратури, ме напушва много як смях, защото се получава ситуацията “Продават краставици на краставичаря“:)Коментиран от #85
23:10 06.07.2017
83 Този коментар е премахнат от модератор.
84 Този коментар е премахнат от модератор.
85 Spider
До коментар #82 от "юрист":
Ха ха хааааа имам един единствен Ник и никога не съм сповенавал какво, къде и дали изобщо работя. Току що потвърди думите ми. И последно каква професия или образование нямяш, че не пропусна нищо, което се учи или работи. Комплексарка!Коментиран от #87
23:20 06.07.2017
86 Slider
До коментар #84 от "юрист":
Прати ми го и той ли е велик учен като теб? Сигурно е як благодарение на розовите домати с които се прехранвате от 12 години. Нали ти така каза??? Не знам дали си доктор, ама трябва да отидеш на такъв съсъ сигурност, препоръчвам психиатър!23:27 06.07.2017
87 юрист
До коментар #85 от "Spider":
Хахаха- то се вижда кой е комплексарят и това не съм аз:D Нали се сещаш, че няма как да ми омотваш главата на тема “Международно публично право“, защото имам оценка от тази задължително изучавана дисциплина от университета- точно ТОВА най- много ви гризе, руски тролчета:D От яд чак пропикавате руски природен газ, защото не можете да ми внушите, че руската незаконна анексия и руската незаконна окупация на Крим са законни действия; че русия не е агресор в Украйна и други руски опорни точки:D Ако магистратурите ми бяха напр. педагогика и медицина, нямаше изобщо да се заяждате с мен , нали?:D:D:D23:31 06.07.2017
88 Пазарен Либерализатор
До коментар #37 от "Очо":
Е кво, ако сега цигане ти надере боята по новата кола няма ли да му теглиш един хубав пердах?23:31 06.07.2017
89 ЛЪЖЕШ БЕ КАТО ЦИГАНИН
До коментар #2 от "Kcaniba":
ЧЕ ТЕ АКО БЯХА ТАКИВА , ТОГАВА ТИ ОТ КЪДЕ СЕ ВЗЕ. ТАТКО ТИ НЕ БЕ ЛИ ОТ ПРЕДАННИТЕ НА ПАРТИЯТА, ДО БЕЗОБРАЗИЕ, ТА СЕГА ТИ ДА СИ ПО-РАВЕН ОТ ДРУГИТЕ. А ТРЯБВАШЕ ДА РЕЖАТ, ТЪЙ ЧЕ ТАКИВА КАТО ТЕБЕ ДА ГИ НЯМА ДНЕС. КОМУНИСТИТЕ СА МНОГО ХУМАННИ НО ПРЕДАТЕЛИТЕ МЕЖДУ ТЯХ, КАТО ТАТКО ТИ СТАНАХА МНОГО ТА ЗАТУЙ ЗЯПАШ ДНЕС.04:35 07.07.2017
90 гост
05:40 07.07.2017
91 гост
До коментар #75 от "Spider":
Ей това е , тъпия комунист си мисли че земя се придобива само насилствено . Нищо друго не може да роди тъпата му кратуна , само кражба, убийство и терор .Коментиран от #93
05:52 07.07.2017
92 Този коментар е премахнат от модератор.
93 Spider
До коментар #91 от "гост":
Моме, ти наистина си луда. Може ли да пишеш коментари в 5.30 ч. сутрин? Вземи кажи нещо по темата, за паметника. Стига си измествала темата и да пишеш за дядо ти и твоите измислени професии и аспирантури. Докато е още хлад отивай на лекар, че после в жегата ще си хептен откачила.09:22 07.07.2017
94 Дядоти
До коментар #66 от "Въпрос":
Най-вероятно е работил, докакто твоят си човъркал в носа и си е задавал тъпи въпроси джуркайки салатака със следобена ракия.... И моят пра-дядо е бил най-големият износител на селскостопанска продукция в региона ама другарите бастисват всичко...врагове на народа итн. Подобни истории колкото искате в България, паметници на окупаторски армии нямат място в България!!!Коментиран от #97
09:42 07.07.2017
95 filo
До коментар #75 от "Spider":
А комунягите откъде одържавиха /ограбиха/ богатството си, което и до ден днешен им осигурява охолен живот? Те самите сега са т.нар. чорбаджии, наричани така от облъчения и прост пролетариат. Всъщност хората от комунистическата върхушка никога не са вярвали в социализма и затова си пращаха децата на запад, живееха като западняци и имаха възможност да пътуват, да видят и да сравнят, откъдето се оформяше тяхната преценка къде по-добре се живее. В крайна сметка кой каквото и да пише всички видяха, че социализма е една лъжа.10:03 07.07.2017
96 filo
До коментар #79 от "Spider":
Бедните пролетари са такива, защото са тъпи, прости и награмотни и никой не им е длъжен с нищо.10:12 07.07.2017
97 КРАЛИ МАРКО ЛЕ Е БИЛ дядо ти
До коментар #94 от "Дядоти":
Най-голям, най- кадърен, най-, най- от къде тези сили в този твий дядо? Колко ли душици е погубил за да е бил НАЙ. Но за тебе той може да смучи кръв народна а когато народа взе властта и се бостигна баланс сред обществото, се получава - бастисване. Къде е правдата ? Във фактите, а именно - днес вехнем като нация а при Соца бяхме два пъти повечко и живота бе пъти по-добре от сега. И икономиката бе здрава и без дългове и без заеми. Фактите това показват - бастисването е днес а не когато бе народно. Бандите Бонанза заграбиха народното и затова няма вече -НАРОДНА Република Българияняма . Тя е на БАСТИСВАЧИТЕ днес, които задигат не само магаренцето, но дори с каручката. Злоупотреби е имало но вие днес се ОЛЯХТЕ, т.е. самозабравихте. Кой е ДОМУСЧИЕВ, дето владее Българският НАРОДЕН, морски и океански флот? Кой е неговият дядо и той ли е бил НАЙ-, НАЙ-? Това не ще да е демокрация а КАСАПНИЦА, та ви режете не през врата а през кръста? НАРОДНА ВЛАСТ И НАРОДЕН СЪД са нужни пак.Коментиран от #100
16:36 07.07.2017
98 НОТА ТОВА Е ЧУДЕСНО
Коментиран от #102
16:50 07.07.2017
99 НИТКА
До коментар #65 от "АНИТИ":
ЩОМ СИ РЕШЛА ДА НИ ПРОСФЕЩАВАШ, РАЗКАЖИ НИ ПОВЕЧЕ ЗА ТВОЯ ТАТКО, КАК ТАКА, ТИ ДНЕС ЖИВЕШ ДОВОЛНО И БЛАЖЕННО СЛАДКО. КЪДЕ РАБОТЕШЕ ТВОЯ КАДЪРЕН ТАТКО, КОГАТО НА ВЛАСТ "ЛОШИТЕ" КОМУНИСТИ И РУСНАЦИ? ТВОЯТ ТАТКО НЕ РЪКОПЛЯСКАШЕ ЛИ В ПЪРВИТЕ РЕДИЦИ И СКАНДИРАШЕ - "правилно, браво,ура да живее нашата партия вдъхновителка и ръководителка към всички ВАШИ ДНЕШНИ "победи"? Ако ти не ни се разкрие, ние те познаваме и ти си същият "материал" от Соца, дето разграбихте дъжавата а народа на - на боклука.17:03 07.07.2017
100 гост
До коментар #97 от "КРАЛИ МАРКО ЛЕ Е БИЛ дядо ти":
Виж сега, не бива да се сравняваш с кадърните и работливи хора , това е все едно жаба да се мери с кон . И тъй като си изключително умствено ограничен си мислиш че въпросния човек дължи успеха си на потиснатите и ограбените , щото простака само за грабеж му стига акъла .Аз от дядо си знам че преди 1944-а в България е било много добре , ако работиш и си кадърен просперираш , ако си некадърен и мързелив ставаш комунист или пожарникар . Щото комунистите казват , ЗА ДА ИМАМЕ И НИЕ ,ТРЯБВА ДА ВЗЕМЕМ ОТ ТИЯ КОИТО ИМАТ . И ЧАСТНОТО ЩЕ СТАНЕ ОБЩО . От това по голяма идиотия няма . Всеки дегенерирал идиот и отрепка , ще тръгне зад тези лозунги . Днешните ни управляващи са децата и внуците на тези отрепки , избили елита на България след 1944 .
19:32 07.07.2017
101 Ще ви оправим!
02:16 12.07.2017
102 БЪЛГАРИЯ-АВТО-МОТО-ЕЕЛО ГИГАНТ!
До коментар #98 от "НОТА ТОВА Е ЧУДЕСНО":
Завод за автомобили и велосипеди Балкан- Ловеч произвеждащ Москвич 2140 и 2141, Чавдар- Ботевград, Шкода-ЛИАЗ Мадара- Шумен, БОЛГАР-АГРОМАШ и т.н!Коментиран от #103
02:23 12.07.2017
103 И основното...
До коментар #102 от "БЪЛГАРИЯ-АВТО-МОТО-ЕЕЛО ГИГАНТ!":
БАЛКАНКАР- Кари, мотокари, товарни платформи, кранове и кво ли още не... Навремето са наричали Бай Тошо- Тошо Балканкарчето02:25 12.07.2017