3 542 24

Русия готова да отвърне на САЩ

Обвинения, че в САЩ не издават визи на руски официални лица

Снимка: БТА/AP
Снимка: БТА/AP
Росен Стойчев

Вашингтон отказва да издаде визи на руските дипломати, които трябва да заменят депортираните от САЩ служители през декември. Това заяви говорителят на руското външно министерство Мария Захарова, цитирана от РИА Новости.

„ В САЩ не просто не отмениха решението за екстрадиция на нашите служители, а и отказаха визи на тези, които трябва да ги заменят.

Ако въпросът бъде решен, Москва ще трябва да предприеме реципрочни действия“, заяви Захарова.

Решението за екстрадиция на руски дипломати дойде след обвиненията за руска намеса в американските избори. Решението беше взето от администрацията на президента Барак Обама.

Русия


Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • onq s konq
    Отговор
    1 15:52  14.07.17
    Каква работа имат руснаците в Америка и Европа?Мястото на руснаците си е единствено в Русия.

    Коментиран от #2, #3, #6

  • Различен
    Отговор
    2 16:43  14.07.17

    До коментар #1 от "onq s konq":

    А американците защо са навсякъде по света, а не си седят във ФАЩ??? все пак става въпрос за дипломати и те отиват там по работа и където ги прати държавата им! Сега ще изгонят всичкото хамериканско дипломат от Русия, защото и те няма какво да правят там!

    Коментиран от #5

  • 3 17:26  14.07.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • На удара с удар
    Отговор
    4 17:49  14.07.17
    Много време им дадоха руснаците. Време е.

  • onq s konq
    Отговор
    5 19:38  14.07.17

    До коментар #2 от "Различен":

    За какви дипломати говориш,след като става дума за шпиони с руски дипломатически паспорт?
  • 999
    Отговор
    6 19:49  14.07.17

    До коментар #1 от "onq s konq":

    За пореден път показваш, че количеството сиво вещество при теб е 0. Но нищо ново под слънцето, заработи някой и друг цент. За разлика от теб съм живял в Сан Франциско и такива като теб там са клошари не ,че ти не си и сега.

    Коментиран от #11

  • Сиромах
    Отговор
    7 21:20  14.07.17
    Е крайно време е американците да разберат,че не те са вся и всьо .Не съм руски гражданин,но ми писна от безнаказаността на САЩ ,от тяхната самонадеяност и чувство за превъзходство над другите,много по културни и стари държави!Аман от самонадеяност !Крайно време е да изсърбат попарата на един втори ама много сериозен Пърл Харбър ама с такава сопа,че да не остане камък върху камък,както те направиха в Хирошима и Нагазаки!!
  • Барчо
    Отговор
    8 22:34  14.07.17
    Отговор ще има. И се надявам да е авторитетен. И най-вече болезнен. Не може американските крави да диктуват всичко. Това не е демокрация, а каварщина.
  • Диди
    Отговор
    9 23:22  14.07.17
    До вчера България беше под руско иго,резултатите видяхме.РУСОФИЛИ, кой е виновен за положението,в което страната се намира?

    Коментиран от #10

  • Барчо
    Отговор
    10 23:34  14.07.17

    До коментар #9 от "Диди":

    Ако не знаеш от 1989 г у нас няма комунизъм. И това състояние в момента на родината ни няма нищо общо нито с комунистите, нито с комунягите, нито с извънземните, нито със сирийците, нито със зелените човечета!!!
  • юрист
    Отговор
    11 23:35  14.07.17

    До коментар #6 от "999":

    “...Публикувано във факти.бг: За разлика от теб съм живял в Сан Франциско...“Като какъв- като руски агент, ли? Защото иначе нямаше да говориш за центове...ИТ тата в Силициевата долина БЯХА много добре заплатени, а ти не показваш достатъчно интелект за ИТ....
  • Диди
    Отговор
    12 23:43  14.07.17
    Барчо,що за глупости пишеш? Вземи си време....помисли.

    Коментиран от #13

  • Барчо
    Отговор
    13 00:03  15.07.17

    До коментар #12 от "Диди":

    Кое е глупост, бе Диди? От 1989 г комунизъм ли има тук? Нещо не си у ред! Какво руско иго те гони? От 1989 г всичко руско е изгонено. Ако мислиш, че 28 г ти се струват като вчера, не знам. нещо не си редовна. Вчера 28 г, днес 28 г, а утре значи ще сме 2070 г според твоето бройкане.
  • Гостенин
    Отговор
    14 00:06  15.07.17
    Айде ,русофилистиците пак надигнаха глава спомене ли се Русия и Путин.Стига де ,не става въпрос нито за България нито за ЕС.Но за вас както се разбира, Русия е повече от Родина.
  • Диди
    Отговор
    15 00:08  15.07.17
    Барчо,много добре съм с мисленето. Кажи ми защо държавите от Западна Европа са напреднали,а тези от Източна Европа останали назад.

    Коментиран от #16, #19

  • onq s konq
    Отговор
    16 00:35  15.07.17

    До коментар #15 от "Диди":

    Защото някой им е казал че "последните ще бъдат първи":)
  • Диди
    Отговор
    17 00:48  15.07.17
    Кончо,прав си.Ние в много неща сме първи.Като започнем от дисциплината....и дай да спрем до безотговорноста. Но Барчо мисли че ще ни научи на нещо друго. ?.
  • onq s konq
    Отговор
    18 01:05  15.07.17
    Предлагам да оставим самоанализите и да се заемем с вафлите.
  • гост
    Отговор
    19 07:47  15.07.17

    До коментар #15 от "Диди":

    Да сравняваш колонизатори с колонии и да искаш отговор, защо колонизаторите са по-добре от колониите не е признак на интелект, не мислиш ли. Светът от хилядолетия се върти около експроприацията на бедните, богати на ресурси колонии от силните военно и финансово колонизатори. Робството не е изкоренено, само е заменено с не толкова дразнеща форма. Идеята "Европа на две скорости" би следвало да ти отговори на "умният" въпрос.

    Коментиран от #20

  • Европеец
    Отговор
    20 10:17  15.07.17

    До коментар #19 от "гост":

    Къде виждаш колонии и колонизирани.Това време е доста назад в историята.Идеята за Европа на две скорости също беше изоставена.

    Коментиран от #21, #23


  • гост
    Отговор
    21 14:56  15.07.17

    До коментар #20 от "Европеец":

    Виж потока на изтичане на ресурсите на страната, определението за колония и си отговори доколко колониализма е останал в историята! Относно робството - банките и корпорациите! Казах ти "по приемливо" дотолкова, че да не се замисляш и да си мислиш, че си свободен. Или ще ми кажеш, че политиката и решенията на България или дори на ЕС са независими, свободни и изцяло в полза на гражданите на страната и съюза? Мислиш ли? ;)

    Коментиран от #22

  • гост
    Отговор
    22 15:04  15.07.17

    До коментар #21 от "гост":

    Факта, че изобщо се повдигна на въпрос "Европа на две скорости" трябва да ти говори достатъчно за отношението на богатите към бедните. Гласността е изоставена, а не идеята. Не се заблуждавай! Никой богат не е съгласен и няма да плаща сметката за по-добрият живот на бедният. Това е против масовата човешка природа уви! Друг е въпроса, ако вярваш в утопии.
  • Барчо
    Отговор
    23 23:22  15.07.17

    До коментар #20 от "Европеец":

    От много време колониализма е заменен с по-добра форма за колонизаторите. Казва се НЕОколониализъм. На пръв поглед на колониите е дадена свобода, но само на пръв поглед. Сега те са много по-зависими. Едно примерче. Френския чуждестранен легион охранява целия добив на злато и скъпоценни камъни в ЮАР от френски фирми и се изнасят..... еди как си. Това е само един пример. Иначе това е което се случва в бившите колонии. Биват изсмуквани до кокал. Да не говорим и за чистия бизнес - продажба на оръжия и създаване на военни огнища по целия свят. Методично унищожаване на конкуренцята в бившия социалистически лагер - оръжепроизводство, лекарства, селско стопанство, енергетика, лека и тежка промишленост. Не е нужно да вярваш на думите ми. Достатъчно е да се поогледаш.
  • КАРЛИ
    Отговор
    24 23:30  15.07.17
    СТИГА С ТИЯ РУСНАЦИ, ПИСНА МИ НА ОНАЗИ РАБОТА, НА КРИВ......ВЪЛНАТА МУ ПРЕЧИ. ДАЙТЕ НЕЩО ПО-ИНТЕРЕСНО, СТИГА С ТАЗИ ИЗХАБЕНА ГРАМОФОННА ПЛОЧА.

Напиши коментар:


Публикувай