Last news in Fakti

15 Декември, 2017 09:11 3 220 8

Глобяват със 174 EUR велосипедисти в Белгия

  • белгия-
  • велосипеди-
  • глоба
Глобяват със 174 EUR велосипедисти в Белгия - 1

Полицията в белгийския град Антверпен започна масирана кампания срещу опасни велосипедисти. На прицел са собственици на колелата без светлини и светлоотразители, колоездачи, които говорят по мобилния си телефон, докато въртят педалите, тези, които преминават на червено на светофар или пък карат по тротоара. Глобата за нарушителите на правилата е от 58 до 174 EUR.

Глобяват със 174 EUR велосипедисти в Белгия

Всички пътища в Белгия са с паралелни велоалеи. Белгийците масово използват велосипеди през цялата година. Обичайна практика е високопоставени служители да ходят на работа с колело, независимо че са облечени в скъпи костюми. Родителите возят децата си в специални приспособления – седалки или тип „рикши“.

Глобяват със 174 EUR велосипедисти в Белгия

Глобяват със 174 EUR велосипедисти в Белгия


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Разум

    7 4 Отговор
    Жалко, че при нас не е масова практика. Хем полезно за здравето, хем за околната среда. Е, но все пак българина трябва да покаже статус и да си кара автомобила, дори и да отива само за едни цигари.
  • 2 Лино

    7 0 Отговор
    Ние в БГ сме по добре, тук глобяват 174 евро за убийство причинено от шофиране без книжка под влиянието на наркотици....по добре сме от Белгия нъц нъц
  • 3 смок

    5 1 Отговор
    У нас релефа и климата не позволяват. Ония си джиткат целогодишно, ама там е друго.
  • 4 гост

    1 3 Отговор
    В Пловдив например се стига по-бързо до работа с велосипед отколкото с кола. Колите си стоят на светофар, а велосипедиста по велоалеята преминава и пристига за двойно по-малко време до същата точка, без да бърза. Давам ппример с този град понеже там има добра инфраструктура сравнено с други градове у нас.

    Коментиран от #8

  • 5 Стар ТИРаджия

    2 0 Отговор
    Браво. Така се отрегулира ред и уважение! Били ни високи глобите?! 350 кинта за неправилна употреба на велосипед. Същата тази Белгия от 01.01. - само след две седмици спира от движение всички камиони под Е 4!!! И никой не мрънка, че нови камиони трябва да купува! А тука - колата му била необходима и трябвало безпрепятствено да кади навсякъде. Абе я строги рестрикции и глоби, че ако не Ви спасят, явно Вие няма сами да си помогнете!
    На Ботуша за 11 км превишена ме отръскаха близо 200 евро, а ако бях италианец и 3 точки щяха да ми отнесат! За 11 км!
  • 6 съзтезател

    5 2 Отговор
    Кой е този българин който ще се качи на колело, друго си е да се правиш на гъзар с 20-годишното БМВ за 2000 лева с газова уредба!

    Коментиран от #7

  • 7 Булгарташак

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "съзтезател":

    Почвай да въртиш в снега. Или при 40 градусов пек. А когато пристигнеш на работа мокър и потен, да не се чудиш защо те уволняват навсякъде
  • 8 Пловдивчанин

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Очевидно не живееш в Пловдив, а се информираш от платените репортажи и новини за усвоени пари. Да истина е, че с колело се предвижваш по-бързо в Пловдив защото след въвеждането на "умните" светофари с безкрайно много секции за ляв, за десен , за пешеходци, за велосипедисти , за извънземни и.т.н за да преминеш едно кръстовище с кола е необходимо от 10 до 15 минути (в час пик два пъти повече). Няма нито едно кръстовище на две нива, зелена вълна, скоростни булеварди и т.н. Пловдив е третият по замърсен въздух град от цяла Европа поради безкрайните тапи и пушещи на едно място коли. Ако преминеш целия град с велосипед в час пик, накрая ще ти трябва линейка с кислород и изкуствено дишане. Въпреки усвоените 200 млн за инфраструктура в последните години градът е ужасно здръстен и мръсен, няма кръстовища на две нива, няма скоростни булеварди, няма зелена вълна, а само кръгови кръстовища и затапващи светофари.