2 178 47

Горбачов отправи призив към ядрените сили

Застрашен ли е мирът в световен мащаб?

Снимка: Shutterstock
Снимка: Shutterstock
Денис Джамбазов

Бившият лидер на СССР Михаил Горбачов отправи призив към страните, които разполагат с ядрено оръжие и могат да нанесат пагубни за човечеството удари, предаде ТАСС.

Съветският лидер заяви в интервю за японското издание Kyodo, че страните с ядрени оръжия не трябва да забравят ангажимента си към Договора за неразпространение на ядрени оръжия.

Той влиза в сила през 70-те години на миналия век и има за цел да намали напрежението в световен мащаб. „Все още се надявам, че лидерите на страните имат достатъчно мъдрост, за да предотвратят катастрофата“, заяви Горбачов.

През последните месеци напрежението на Корейския полуостров достигна застрашителни нива. Северна Корея извърши няколко ядрени опита и дори заплаши Съединените американски щати с пълно унищожение. От Вашингтон отвърнаха на войнствената реторика.

Русия


Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Защото (гост)
    Отговор
    1 19:20  06.01.18
    И след третата световна, тоя трябва да е жив, за да се мъчи по-дълго!
  • Бесен Язовец (гост)
    Отговор
    2 19:20  06.01.18
    Прав е Михаил Горбачов, ядреното оръжие трябва да се забрани за всички страни, които притежават такова, кравари, чалмари.ушанки и тъй нататък.

    Коментиран от #6

  • Бесен Язовец (гост)
    Отговор
    3 19:25  06.01.18
    Тоя предател изобщо да не се обажда има право да изнася само лекции по- предателство !
  • Гост (гост)
    Отговор
    4 19:27  06.01.18
    Как още си жив? Като знам какви клетви отнася именцето ти от руския народ. Горби е най мразеният човек на планетата може би! А и се изказва :) вземи се върни в русия да видиш какво ще те сполети :) ИЗГНАННИК :)
  • Бесен Язовец (гост)
    Отговор
    5 19:29  06.01.18
    Г-Н Юда има вина за много от войните случили се в бившите републики и Б.Изток след 1989г. Продаде източния лагер на лчните капиталисти! Включително и НРБ
  • 6 19:36  06.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ЧБЯ (гост)
    Отговор
    7 19:44  06.01.18
    Къде се намира този боклук Михаил Горбачов.
    Сигурно е в америка

    Коментиран от #9

  • Бесен Язовец (гост)
    Отговор
    8 19:48  06.01.18

    До коментар #6 от "Бесен Язовец":

    Селянин е на тейку ти синът му, а аз съм от градо бре, лалугерчо !
  • Гост (гост)
    Отговор
    9 19:53  06.01.18

    До коментар #7 от "ЧБЯ":

    В Германия живее

    Коментиран от #10

  • Санкция (гост)
    Отговор
    10 20:31  06.01.18

    До коментар #9 от "Гост":

    В Калифорния, даже е почетен ректор на калифорнийския университет .
  • 11 20:48  06.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • no name no face no number (гост)
    Отговор
    12 20:49  06.01.18
    Продажен Предател
  • Диди (гост)
    Отговор
    13 21:22  06.01.18
    Горбачов е прав.В днешно време много държави се сдобиха с ядрено оръжие,всеки се мисли за велик.Това е опасно за човечеството.Само с призиви за ,,мъдрост,,към тези държави няма да се запази мирът на Земята. ТРЯБВА ДА СЕ ЗАБРАНЯТ ЯДРЕНИТЕ,БИОЛОГИЧНИ ОРЪЖИЯ. ЗАБРАНА,КОЯТО ВАЖИ ЗА ВСЯКА ДЪРЖАВА НА ТАЗИ ПЛАНЕТА,БЕЗ ИЗКЛЮЧЕНИЯ.
    През пролетта на миналата година се обяви вилата на Горбачов(Германия) за продаване,заради здравословното му състояние,той не може така често да бъде там.Горбачов живее в Москва.
  • no name no face no number (гост)
    Отговор
    14 23:27  06.01.18
    Хахаха никога няма да живее в Русия. Ако се върне ще си го получи със сигурност. Иначе да вилата си продава, но има и замък пак в Германия. всъщност е много богат. Има имоти на много места. Най добре платеният предател е. Все пак това което цяло НАТО не можа да направи го направи един подлец. Благодарение на Тачър, която го вербува. Та така.

    Коментиран от #15

  • Диди (гост)
    Отговор
    15 23:33  06.01.18

    До коментар #14 от "no name no face no number":

    Запознат ли си какво е било положението в ГДР,малко преди да стане ,,перестройката,,?

    Коментиран от #16

  • 16 23:46  06.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • no name no face no number (гост)
    Отговор
    17 00:06  07.01.18
    Диди не ме учи bitte. Запознат съм със всичко което ме интересува. Преди да дойда в Германия от Италия заради една жена.( Голяма грешка) си мислех, че там е раят и всичко е супер. Защото всеки говори за немското. Но и сега карам италианска кола. И коли не могат да правят Диди и коли. Не искам да коментирам разочарован съм. Ако ЕС ( Германия, Франция и Англия( нали се маха за щастие) не бяха унищожили икономиките на останалите членки сред, които е и Италия то там се живееше в пъти по добре Дидка capisci. Да стигна с Немския до B2 и се махам.
  • no name no face no number (гост)
    Отговор
    18 00:15  07.01.18
    Такаа , а когато светът беше разделен на две се живееше още по добре и на изток да уточня живееха и човеци Дидка... човеци. Е вече ги няма. Все пак Изтока беше по развит , но паразитите го изядоха от вътре Дидка. Особено социално и морално и военно бяхме много преди запада Дидка.
  • no name no face no number (гост)
    Отговор
    19 00:18  07.01.18
    Социално не означава по високи заплати,ами едни други неща влизат вътре...
    такива дето днес ги няма Дидка....

    Коментиран от #21

  • Коко (гост)
    Отговор
    20 00:55  07.01.18
    Тоя корумпиран боклук и агент на ЦРУ ко се обажда за два три милиона страдат хиляди хора

    Коментиран от #22

  • Диди (гост)
    Отговор
    21 01:45  07.01.18

    До коментар #19 от "no name no face no number":

    Не зная какъв живот си живял досега и къде.Намирам за малко жалко,че си разочарован..Не се меся в личният ти живот.
  • Диди (гост)
    Отговор
    22 02:03  07.01.18

    До коментар #20 от "Коко":

    По времето,когато стана перестройката,в Русия положението на народа беше много трудно,магазините празни,хората буквално изнемогваха.По същото време народът във Източна Германия се ,,надигаше,,,протестираше против комунизмът.Да не забравяме,че и в други съветски републики беще същото.Горбачов знаеше,ме времето на комунизма вече отминава,той се и възползва от тази възможност...имаше доста плеговори между Кол и Горбачов,както и тогаващният външен министър на СССР Шеваднадзе,който пристигна в Германия и води разговори по въплосът.Накратко...Русия исщаха помощни пари за да преживее руският народ,в замяна ,стената ще бъде свалена.Самият Горбачов каза,ме ако тогава не бил съгласен да направи тази важна историческа крачка,ТО В ИЗТОЧНА ГЕРМАНИЯ ЩЕШЕ ДА ИМА ГРАЖДАНСКА ВОЙНА,ТАКОВА СЪСТОЯНИЕ ЗА РУСИЯ Е БИЛО НЕМИСЛЕНО. Американците са знаели,че Кол искаше съединението на двете Германии,но не са очаквали това да стане толкова бързо. Руснаците все си търсят виновни...Крусчов,който дава Крим на Украйна,Горбачов,които дава свободата на републиките,в които бяхме и ние.
  • no name no face no number (гост)
    Отговор
    23 07:21  07.01.18
    Диди всичко беше умишлено създадено и всичко тръгна от този боклук, който обвини алкохолика преди него, но хората на Миша направиха всичко както в СССР така и у нас.Тук продажниците се казваха Луканов и Младенов. Както там така и тук откраднаха държавният резерв. А някой дори замези от рубинената петолъчка над бившият партиен дом. Защото дори и тя изчезна безследно. Как да бъда доволен от дребнавост лицемерие и фалшива учтивост..........меркантилност и прости ценности...Дидка. Това е съвремието така наречената демокрация само дето не е. Този етап съсипа всичко националните идентичности на страните и техните народи, изкуството и спорта., които станаха роби на пари и съответно хазарт. Единствено последният- хазарта във всичките му шибани форми сега доминира обществото Дидка тва ли те кефи??? Кухии ли гледаш или билетчета търкаш??? Кога за последно си гледала честно сътезание???
  • no name no face no number (гост)
    Отговор
    24 07:25  07.01.18
    Стоки имаше криеха ги Дидка криеха продажните п...ли
  • no name no face no number (гост)
    Отговор
    25 07:27  07.01.18
    Ако Русия не беше спасила Крим сега щеше да е краварска военна база Дидка
  • no name no face no number (гост)
    Отговор
    26 07:34  07.01.18
    Виждаш ли Дидка или очилца ти трябват къде е НАТО??? Този съюз не трябваше да се разширява на изток според договорките. СИВ го няма чии го дърви още НАТО ква война срещу какъв тероризъм води. Колко независими държави помля??? Сега са на границата с Русиа и имат наглостта да им прихващат и самолети и да пълнят памперси в Черно море.
  • no name no face no number (гост)
    Отговор
    27 07:43  07.01.18
    И последно Дидка и тогава имаше комунизъм колкото днес има демокрация. И все пак живота беше много по стойностен от този днес. Днес е отврат не говоря само от финансова гледна точка. Дори и да си богат пак живота и shit. Няма човеци и истински неща Дидка, такива, които с пари не се купуват, но ти тях не ги познаваш за съжаление. Не всичко е пари Дидка , колкото и да ни го втълпяват ежедневно. Човещината, любовта и приятелството Дидка са безплатни но Демокрацията ги Уби.

    Коментиран от #28, #30, #31

  • Гого (гост)
    Отговор
    28 09:30  07.01.18

    До коментар #27 от "no name no face no number":

    Дидка е много млада и трудно ще разбере и осмисли написаното. Губите си времето.
  • Супер (гост)
    Отговор
    29 09:34  07.01.18
    Човека си е супер,разката и довърши един строй,който разката играта на половината свят.Светец.

    Коментиран от #33

  • Диди (гост)
    Отговор
    30 11:35  07.01.18

    До коментар #27 от "no name no face no number":

    От всичко което си писал,разбирам че явно не си доволен от живота,който живееш.Мнението ми е различно от твоето спрямо демокрацията и т.н. Не искам да живея във времена наложени от диктатори,така както беше България.В живота разбира се не всичко може да бъде перфектно,но човек да живее като човек,това е важно.Демокрацията,това значи МИР И СВОБОДА.Без свободата,човек е роб. Хората правят демокрацията,така примерно и в България.Управниците крадат,народът недоволства.Българските политици нямат близост с народът.Но кой според теб трябва да се бори за българската свобода,демокрация. Народът защо мълчи,търпи,а не излезе на улицата и протестира против корупцията,против политиката на тези от българският народ избрани мошеници? Дори румънците показаха достойнство,а българите ги осмиваха. Никой няма да ни подари демокрацията,всеки трябва да се бори за по добър живот.
  • Диди (гост)
    Отговор
    31 11:46  07.01.18

    До коментар #27 от "no name no face no number":

    Споделяш,че на днешно време,човек няма приятели и пр. Да,трудно е.Аз имам много познати,но приятелите,които имам ги чета да едната си ръка.Някои са бедни,други си имат пари,но лично аз зачитам искренността и не ги деля на бедни и богати.Парите са важни в живота,защото без тях,трудно се ексистира,но много е важно всеки човек да знае границата си.
  • no name no face no number (гост)
    Отговор
    32 11:57  07.01.18
    Днес е така Диди, а беше по - добре преди. Дано нещо се промени в този свят, че отива на зле.Особено ЕС
  • Диди (гост)
    Отговор
    33 12:00  07.01.18

    До коментар #29 от "Супер":

    СССР нямаше шанс за в бъдеще да ексистира.Републиките недоволстваха,искаха си независимостта.Горбачов нямаше шанс да спре разпада на Съветският съюз.Това той е знаел много добре,каза го след десетилетия.Тогава руснаците изнемогваха,положението е било катастрофално.Руснаците винаги си търсят виновник,Горбачов не е виновен за мизерията,когато той пое власта в Съюза.
  • Диди (гост)
    Отговор
    34 12:03  07.01.18
    Ние живеем в Европа.Европа трябва да е единна,да пази границите си,да пази народите си.Европа трябва да пази мирът и свободата си.
  • no name no face no number (гост)
    Отговор
    35 12:09  07.01.18
    Диди като пишеш диктатори ме разсмиваш. За едно Гого от коментиращите е прав. Ти си много млада и няма да ме разбереш. Вас ви почнаха с манипулациите от малки. Трябва да се борите за промяна.Демокрацията и комунизма са миражи. Те са като стръв за риба Дидка. В момента се върнахме на едно по ниско и гадно ниво- капитализъм и империализъм.Борете се за нещо по добро от това.Това как да ти го обясня. Аха все едно си изкачил Еверест, но някой ти казва, че от Витоша по високо нема. Такава е разликата между социализма и капитализма, който е в момента.Той е Витоша за всички западни страни маскиран гръмката дума Демокрация
  • no name no face no number (гост)
    Отговор
    36 12:15  07.01.18
    СССР нямаше шанс с Горбачов. Той и Елцин скапаха системата. Елцин лекичко нещата не бяха зле чак точкова след него, но Горби продаде всичко и всички. Ако беше дошъл Путин тогава СССР и Изтока щяха да цъфтят сега Дидка. Той не диктатор това е правилният път за Русия. Те с Китай трябва да се защитават добре от тази сган НАТО Аз докато съм жив с каквото мога ще помагам на враговете на моите врагове
  • no name no face no number (гост)
    Отговор
    37 12:20  07.01.18
    Ес има шанс но без НАТО и САЩ. Също със зачитане на традициите на различните държави членки и с коренна промяна по отношение ценности и бежанци. Също редица промени в социалната сфера здравеопазване култура и спорт иначе нищо добро не я чака.
  • Диди (гост)
    Отговор
    38 12:36  07.01.18
    Дори Путин ако беше дошъл на власт по онова време,той нямаше как да спре процесът на разпад на Съветският съюз.За мен Путин е диктатор,който манипулира руският народ,лъже обществото.

    Коментиран от #40

  • no name no face no number (гост)
    Отговор
    39 13:01  07.01.18
    Тук няма как да бъда съгласен с теб.
  • onq s konq (гост)
    Отговор
    40 13:05  07.01.18

    До коментар #38 от "Диди":

    Hyundai Coupe 1.5 карала ли си?

    Коментиран от #41, #42

  • Бесен Язовец (гост)
    Отговор
    41 13:06  07.01.18

    До коментар #40 от "onq s konq":

    Що?
  • 42 13:16  07.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 43 13:19  07.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Диди (гост)
    Отговор
    44 13:45  07.01.18

    До коментар #43 от "onq s konq":

    Ха ха,ще ти дърпам ушите,пишеш с ника на кончо.

    Коментиран от #45

  • onq s konq (гост)
    Отговор
    45 13:59  07.01.18

    До коментар #44 от "Диди":

    И носа како, и носа.
  • Siegfried (гост)
    Отговор
    46 15:22  07.01.18
    no name no face и т.н. е национален предател ,лично бих му отрязал ушите ако ми
    падне.Т Акива като него обявиха смъртни присъди на известни русофоби .Разпадането
    на СССР и социализмът беше неизбежно и ако беше закъсняло щеше да стане с кър
    вави революции и такива като " no name no ...." щяха да бъдат изнесени с главите на
    долу.Ами къде бяха ЦК на КПСС , Политбюро, Маршалите та на СССР.Такава ли кекава
    държавна организация е управлявала Варшавският пакт.Зависеща от един единствен
    човек.Ами пази Боже !Все едно е Чингиз хан.! Не оплювайте Горбачов , ами се молете
    за негово здраве че , той предвиди кървавият край на системата, предприе перестройката и така запази дейците на КПСС и ЧК и НКВД, станаха милионери ,милиардери ,изнесоха се в ужасният капиталистически враг - САЩ, назначиха си ПУТИН и се наслаждават на мъките на руският народ.
  • no name no face no number (гост)
    Отговор
    47 19:59  07.01.18
    Не е вярно не съм предал онова което съм се клел да защитавам. Плюя ви на междукрацията

Напиши коментар:


Публикувай