3 881 114

Втори турски войник беше убит в Сирия

Войникът е бил убит при сражения до град Африн

Снимка: БТА/ AP
Снимка: БТА/ AP
Денис Джамбазов

Турският външен министър Мевлют Чавушоглу потвърди за смъртта на още един войник на сирийска земя след началото на операцията „Маслонова клонка“, съобщи „Хюриет дейли нюз“.

Генералният щаб на турските въоръжени сили обяви, че на 22 януари при сблъсъци в северната част на Сирия е загинал турски войник. Чавушоглу написа от профила си в Туитър, че е бил убит още един военнослужещ (на 23 януари) – лейтенант Огуз Каан Уста. Въоръжените сили поднесоха съболезнования на близките на загиналите.

Турският външен министър посочи, че армията ще продължи борбата срещу терора, докато не го изкорени. Турция предприе офанзивата, за да прочисти районите близо до своята граница от присъствието на кюрдските въоръжени милиции.

Турция се разгневи, след като Съединените американски щати поискаха създаването на военно формирование с участието на бойци на Отряда за народна самоотбрана (YPG), който турците разглеждат като въоръжено крило на Кюрдската работническа партия и заплаха за националната си сигурност.

Сирия


Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • ГАГАРИН (гост)
    Отговор
    1 14:54  23.01.18
    Честа дезинформация- вижте ал джазира ,стотици убити и от 2-те страни.

    Коментиран от #2, #64

  • 2 14:57  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Осман (гост)
    Отговор
    3 15:02  23.01.18

    До коментар #2 от "Див кашик":

    Не бе Див Калтак пак не си разбрал

    Коментиран от #7

  • К1 К1 К1 (гост)
    Отговор
    4 15:04  23.01.18
    А, нафуканите турци май не са "бъзсмъртни"? Сигурно мъртвите им са много щастливи сега с една камара девици. Започнаха да ги връщат обратно да ги опява ходжата. Такива като тях не ги жаля щом навлизат в чужда територия независимо, с какви мотиви и опрвадания. На такива като тях им се вика агресори. Каквото са търсили са намерили.
  • koпа (гост)
    Отговор
    5 15:07  23.01.18
    .Лека им пръст,дано да избият всички терористи
  • OMG WTF (гост)
    Отговор
    6 15:13  23.01.18
    Браво на кюрдите. Да живее свободен Кюрдистан!!!

    Коментиран от #14, #72

  • 7 15:15  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хасан (гост)
    Отговор
    8 15:21  23.01.18
    Щом е пролята турска кръв то турците няколко столетия няма да излязат от там

    Коментиран от #10, #99

  • Анти-копа (гост)
    Отговор
    9 15:26  23.01.18
    Извинявам се, дано не досаждам, но Вие май не сте наясно, с каква цел навлиза турската армия. Те не отиват да се бият с терористите, които снабдяват с оръжие , а се сражават точно с тези ,които се борят с ИДИЛ.
    Малко сложно ли Ви звучи? Да уточня - турската армия ,помага на Идил.

    Коментиран от #11, #12, #15, #41

  • 10 15:29  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • iomo;o; (гост)
    Отговор
    11 15:31  23.01.18

    До коментар #9 от "Анти-копа":

    То това е ясно на всички. Само за хасан и осман не е ясно.
  • Хасан (гост)
    Отговор
    12 15:32  23.01.18

    До коментар #9 от "Анти-копа":

    Защо да помага на Идил???много тъпо...Турция бие всички терористи подред...Идил,Пкк,УПГ...всички подред...
  • Осман (гост)
    Отговор
    13 15:34  23.01.18

    До коментар #7 от "Див кашик":

    Тук има само един Калтак и това си ти , може да не ти харесва ама ти си моето Диво Калтаче :)

    Коментиран от #36

  • koпа (гост)
    Отговор
    14 15:37  23.01.18

    До коментар #6 от "OMG WTF":

    Да живее независеме Румелиа ,да живее независема Добруджа ,каквото повикало това дошло нали знаеш тази приказка .

    Коментиран от #16, #17

  • koпа (гост)
    Отговор
    15 15:39  23.01.18

    До коментар #9 от "Анти-копа":

    Научи поне още един език и гледай не само българските новини и разсъждения тогава ще си по близко до истината.

    Коментиран от #18, #24

  • Осман (гост)
    Отговор
    16 15:42  23.01.18

    До коментар #14 от "koпа":

    Проблема е материала , по точно остатъка от материала тези като Див Калтак,тези като него които не успяли да се реализират в живота и все някой им е виновен те са проблема ,иначе България ще просперира , но трябва да се отърве от тези индивиди бълващи омраза и непроизвеждащи нищо освен тор
  • crusader (гост)
    Отговор
    17 15:44  23.01.18

    До коментар #14 от "koпа":

    Да живее Константинопол.Никакви фесове на европейска земя.Свободна Армения,Кюрдистан,Кипър.Да се върнат фесовете в шатрите от които са изпълзели.

    Коментиран от #21

  • полиглот (гост)
    Отговор
    18 15:48  23.01.18

    До коментар #15 от "koпа":

    Че те и по CNN и BBC наричат Ердоган ислямист диктатор преследващ журналисти и интелигенция.
    Ти кой език искаш да учим още цигански ли?

    Коментиран от #26

  • 19 15:56  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 20 16:00  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • koпа (гост)
    Отговор
    21 16:00  23.01.18

    До коментар #17 от "crusader":

    Това което ти се иска да стане в реалния живот нема да го видиш,облегчавай се само с мечтите си ,гладна кокошка просо сънувала.

    Коментиран от #23

  • 22 16:02  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • crusader (гост)
    Отговор
    23 16:06  23.01.18

    До коментар #21 от "koпа":

    Не се знае.
  • Див кашик (гост)
    Отговор
    24 16:07  23.01.18

    До коментар #15 от "koпа":

    Абе Екскурзианти-бракми, вие като знаете 1,5 езика, акъла ви пак кътърски!

    Коментиран от #29

  • 25 16:07  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • koпа (гост)
    Отговор
    26 16:08  23.01.18

    До коментар #18 от "полиглот":

    Недей да обиждай ромите ще те зграбчат някаде на тъмно нема да се спасиш до скъсване,ако ще казваш мнения без обиди тогава друго,нали сме демократична държава, свобода на словото учисе да търпиш минаха Тошковите времена за което жалеете нема да се върнат вече.

    Коментиран от #31

  • Българин (гост)
    Отговор
    27 16:10  23.01.18

    До коментар #22 от "адам":

    Ти си гледай турцийката.Ние може да сме всякакви но нашата земя ще си я пазим.И от много лакомия гледай Турция да не остане на половина.

    Коментиран от #30, #80

  • Див кашик (гост)
    Отговор
    28 16:11  23.01.18

    До коментар #25 от "КАСАПИНА":

    Откъде турски сайт, турския им е като японския, да познаваш циганин да говори правилно турски! Те затова са тук, долу е само за оргинала, бръкмите-кътъри тук ще "живеят" и тук ще умрът!

    Коментиран от #34

  • koпа (гост)
    Отговор
    29 16:12  23.01.18

    До коментар #24 от "Див кашик":

    Събери го с още 3,5 ще получиш общото .ако можеш разбира се сикик.
  • koпа (гост)
    Отговор
    30 16:16  23.01.18

    До коментар #27 от "Българин":

    Нали знаеш каквото пожелаваш за съседа двойно ти си дава.

    Коментиран от #32

  • полиглот (гост)
    Отговор
    31 16:17  23.01.18

    До коментар #26 от "koпа":

    Къде видя да обиждам? Спомни си кои ви обиждаха,даже не смеехте да си признаете като ходихте в туркието как ви ''обиждаха" наред.
    Налягай си шалварите България пари е давала хора да ви направи,в училище ви е учила,а сега пишеш глупости и плюеш българите.
    Като не ти харесва хващай пътя ,Турция е близо ходи се бий ако щеш с кюрди ако щеш с други да защитаваш ердогановите интереси.
    Тук нямаме нужда от ислямисти и туркомани.
    ТУК Е БЪЛГАРИЯ.

    Коментиран от #39

  • Българин (гост)
    Отговор
    32 16:21  23.01.18

    До коментар #30 от "koпа":

    Да,знам кажи го на Ердоган който напада съседите си и иска чужда земя.
  • Stefan (гост)
    Отговор
    33 16:23  23.01.18
    Турската армия може да закъса, ако не са правилно направили план и разчети, а и зависи с каква численост и техника атакуват. Ако разгърнат много фронта и нявлязат по-далече, ще отслабят фланговете и тила. Кюрдите може да правят спорадични сражения, колкото да ги дръпнат навътре и след около 10 дни може да контраатакуват.Не знам каква техника имат и разузнаване.

    Коментиран от #40

  • Осман (гост)
    Отговор
    34 16:23  23.01.18

    До коментар #28 от "Див кашик":

    Див Калтак пак ли се върна ох на батьоооо ще те обичам много да знаеш :)
  • Хасан (гост)
    Отговор
    35 16:25  23.01.18

    До коментар #25 от "КАСАПИНА":

    Ние сме на всеки км...оттук до края на света....ще свикнеш ...
  • 36 16:31  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • наблюдател (гост)
    Отговор
    37 16:34  23.01.18
    Освен турския башибозук вече гине и редовния аскер.Тоя тапир Ердогрух не си научи урока.Поне 50 години се мъчат да избият кюрдите,разселват ги и какво ли още не и не успяха.Сега си мисли че за няколко дена ще влезе с башибозук и някой друг танк и ще реши проблема.
    Глупав,нагъл фес.Скоро ще има "Турска пролет" усеща се вече.
  • 38 16:39  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • koпа (гост)
    Отговор
    39 16:41  23.01.18

    До коментар #31 от "полиглот":

    Това за ученето и че сме станали хора е право на всеки един човек в света,като ни сменяха насилствено имената къде бяхта мислещите за нас,покажи ми един прокурор ,съдия ,генерал с не българска етнос нали ни направихте хора,кой бяха задължени да служат в стройтелни войски 27 месеца като роби кажи нещо за това преди да ме учиш кой на кого е длъжник.За себи си намерил решението "ако не ви харесва вън" нема да стане твоето тука сме.

    Коментиран от #43, #59

  • 40 16:44  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Кирчо (гост)
    Отговор
    41 16:47  23.01.18

    До коментар #9 от "Анти-копа":

    Този се изказа ананас. Като член през скъсани гащи :)))
  • 42 16:48  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 43 16:49  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Див кашик (гост)
    Отговор
    44 16:50  23.01.18
    Да сте живи и здрави! Ма трябва под Одрин да живеете!
  • Хасан (гост)
    Отговор
    45 16:52  23.01.18
    Да живее българо турската дружба...свинското за вас ,телешкото за нас ..ракията обща!!!
  • 46 16:54  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 47 16:57  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • КАСАПИНА (гост)
    Отговор
    48 17:00  23.01.18
    Касапина спира, сипва си ракия и чака салатата да стане готова.
  • Див кашик (гост)
    Отговор
    49 17:01  23.01.18

    До коментар #47 от "КАСАПИНА":

    Прав си, и аз се обрязох, и изгубих много, ама ходих на лекар и ма направи симсончи, щото ходжа да ма пипа недавам!
  • 50 17:06  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хасан (гост)
    Отговор
    51 17:20  23.01.18
    Турция си има исторически права и историческа отговорност там...

    Коментиран от #100

  • Див кашик (гост)
    Отговор
    52 17:25  23.01.18

    До коментар #42 от "Хасан":

    И аз не съм съгласен с третия пол, но той съществува, има един филм за едно турче и две българчета които са така! Изборите са 2 или ги приемаш или ги гониш, мен никой не ми пречи ако не ме закача, не ми досажда и не ми натрапва идеите си! Просто забравяйки противоречията, бог да пази по-малко такива хора (различни от нас) да се раждат! И с теб нямаше да имам проблем, но по цял ден втълпяваш че сме братя(Батак) Че е добър Ердоган(напада Сирия) , всеки си има рамене да разсъждава! Аз се появих заради теб, Осман, копа, язовеца, и се превръщам в злобно животно да се обръщам срещу манталитета ви! Истината е една, искате Румелия, искате да станем подчинени на Турция, и това не ни харесва! А в училище когато бях аз не виждах турчетата да искат да учат, може би защото програмата не харесваше на родителите, но които искаха станаха голяма работа! Като Осман дето ме научи на струга, той наистина е голям талант, беше отговорник на 300 стругари, затова и веднага го взеха в един завод в Турция и направи много пари! Ама той никога не ми налагаше вярата си, и не се е опитвал да ми внушава! Давай сега да се бием, другите ще ни гледат сеира, големите ще правят палати и сараи, ще крадът държавната пара, ще ни се смеят, и керванът ще върви, а мастита ще лае! БАУ-БАУ

    Коментиран от #53

  • Хасан (гост)
    Отговор
    53 17:40  23.01.18

    До коментар #52 от "Див кашик":

    Спокойно бе човек...аз не ти налагам вярата си ...а като бивш комсомолец,и с пиячката и жените май ще ме пърлят в ада...няма страшно ..никой нема да тр превземе ...живеем си ми р но и тихо
  • Алфата (гост)
    Отговор
    54 18:11  23.01.18
    Няма да падам до ниво в 21 в. да надавам бойни и верски призиви ама вижте, вижте каква гнус е политиката и как се става "велик" на плещите на такива, като Вас - "надъхани полит анализатори" и костите на своите войници! Чий го дири Реджеп ага в Сирия и как се обяснява на майки, жени и рода безсмислената смърт на турски войници в случая?! И целият масраф кой го плаща, а? Само не ми говорете за геополитика и дългосрочни цели. Всичко е свързано с пари и неизживяни младежки амбиции. На гърба на заблудени родни младежи! Политиката е мърша! Разберете го и престанете да се репчите! Македония, Кюрдистан, Анадола, Делиормана... Всичко е булшит, а ние всички сме хора, 'ей!

    Коментиран от #55, #56

  • Хасан (гост)
    Отговор
    55 18:21  23.01.18

    До коментар #54 от "Алфата":

    Ами ако имаш една терористична организация която постоянно всява терор в Изтичните райони на Турция,ако взривява бомби по спирки,стадиони,училища,полицейски участъци,военни поделения,ако ти убива полицаи и войници ..като всяка държава Турция е длъжна да унищожи тоя терор....и гнездото на заразата която е в Сирия и Ирак...

    Коментиран от #60, #67

  • Хасан (гост)
    Отговор
    56 18:23  23.01.18

    До коментар #54 от "Алфата":

    Същото ще не можеш да го кажеш на Русия за Крим,или на Франция за,Либия или пък на Сащ за Ирак,Афганистан ,Сирия...
  • аве фюрер (гост)
    Отговор
    57 18:25  23.01.18
    Нещата си идват на мястото , чувалите с турски синчета вече почват да пътуват на обратно ...

    Коментиран от #58

  • 58 18:27  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • офицер (гост)
    Отговор
    59 18:39  23.01.18

    До коментар #39 от "koпа":

    Там ли те боли че нямало генерал в българската армия който не е българин?
    Има основно две причини да не се е случило.Едната че повечето от "етноса" освен за лопатаджии и строителни работници за друго не стават.
    Другата е че не можеш да дадеш в ръцете оръжие и да разкриваш военни и държавни тайни на индивиди,които биха ги предали във вражески ръце.
    Като ти гледам писанията и глупостите се убеждавам че са били прави хората да не ви вярват.
    А смяната на имената трябваше да ви я направят преди 100 години както са го направили турците с българите,арменците и още много други народи.
    Добре ти го казаха живеем в България и ако искаш да си имаш друга родина и да служиш на чужди интереси си свободен да вървиш никой няма да ти пречи.

    Коментиран от #71

  • един човек (гост)
    Отговор
    60 18:50  23.01.18

    До коментар #55 от "Хасан":

    Хасане турците са избили много кюрди и са ги изселили от родните им места за това няма как да очакват мир.
    Турция има много грехове да плаща арменци,алевиити,гърци,българи,кюрди.....Много народ е избит милиони.
    Ревете тука за сменени имена.А там са ги клали и горили живи милиони са жертвите.
    Какво очакваш сега да се радват на турците.

    Коментиран от #61, #62

  • Хасан (гост)
    Отговор
    61 18:55  23.01.18

    До коментар #60 от "един човек":

    Значи може и да си прав..но това е история..всеки някого е убивал....но модерна,хуманна ,култърна ,цивилизована Франция затри един милион алжирци....а след това и Либия...Русия влезе и си взема Крим....Сащ разби Афганистсн,Сирия,Ирак....за тях не е грях ,за турчина голям грях

    Коментиран от #63

  • Хасан (гост)
    Отговор
    62 18:58  23.01.18

    До коментар #60 от "един човек":

    Сменихте имената ама разкатахме бай Тошо...направихме финикийци...ей каква борба беше...протести,демонстрации..хубави времена

    Коментиран от #65

  • един човек (гост)
    Отговор
    63 19:08  23.01.18

    До коментар #61 от "Хасан":

    Значи щом Франция имала колонии и убила хора това е оправдание за Турция така ли?
    Е тогава ще очакваш реакция такава каквато имаше в Алжир срещу Франция.Когато убиваш хора няма как да очакваш нещо добро да ти се случва.

    Коментиран от #68

  • Бесен Язовец (гост)
    Отговор
    64 19:12  23.01.18

    До коментар #1 от "ГАГАРИН":

    Ал Джазира е телевизия на ЦРУ и изобщо не е мерило!Така че двама са убитите
  • един човек (гост)
    Отговор
    65 19:12  23.01.18

    До коментар #62 от "Хасан":

    Гледах ги тези демонстрации.След 15 минути на площада имаше само кепета,забрадки и патъци.
    Турските тайни служби ви развалиха рахата като ви накараха да вървите срещу България.Тогава Тошо се принуди да ви сменя имената иначе нямаше въобще да се занимава с това.

    Коментиран от #69

  • Бесен Язовец (гост)
    Отговор
    66 19:12  23.01.18
    Ал Джазира е телевизия на ЦРУ и изобщо не е мерило!Така че двама са убитите
  • Алфата (гост)
    Отговор
    67 19:14  23.01.18

    До коментар #55 от "Хасан":

    Не че нещо ама Тайпиии(както га нарича галено един нашенец) разпали кюрдската тематика. Преди 2.5 години. Един от "козовете" му май. На гърба на тълпата да стане по-велик. От Ататюрк. Да си мери пи.к.та с Путин, Тръмп и др. от този сой. Ама е просто Ердоган. Ден до пладне ще е - бъдете сигурни, но загубените животи в името на не сбъднатото величие няма кой да ги върне! Светът е на такова ниво в развитието си, че би приел обединители единствено на мултинационално ниво! Ама това никак не се харесва на полит статуквото, нали се сещаш, че при такова развитие се губи смисъла на сегашните полит системи! А резултатът от тях е един и същ - богатеене на Ердо, Ким, Бойко, Влади, Тереза, Тръмпи и всички други на наш гръб. По-явно или завоалирано! И основната им цел е повече "овце" да крещят "за Сталин, за Родину"! Може и в обратен ред, важното е гушката да е пълна.
  • Хасан (гост)
    Отговор
    68 19:14  23.01.18

    До коментар #63 от "един човек":

    Викаш като бившия сътрудник на Цру в Афганистан Бин Ладин???
  • Хасан (гост)
    Отговор
    69 19:18  23.01.18

    До коментар #65 от "един човек":

    Не срещу България ,ами срещу комунистическия режим в България....ние бяхме борците за демокрация..ако не бяха Турция и турците България щеше да бъде като Северна Корея или Куба...сега вместо телохранителя на бай Тошо ,сина му щеше да е начело на държавата а ние щяхме да строим комунизма

    Коментиран от #73, #101

  • Агент 008 (гост)
    Отговор
    70 19:20  23.01.18
    Да ви кажа Ердо чисти всичките терористи, явно включил голям валяк. Ама ги гази яко, и ако продължава така до един месец ще сигне до Мосул и Керкук. Нека приключи там, ще му отворим друг фронт . Хората му вярват и искат да въведе ред и дициплина на всякъде. Браво Ердо, машала, евала, аферим ефенди султан Паша. Очакваме те с голямо маслинено клонче . И фотографът който сглобявал фалшиви снимки , е излетял много високо.

    Коментиран от #74

  • koпа (гост)
    Отговор
    71 19:23  23.01.18

    До коментар #59 от "офицер":

    Турция има генарали с кюрдска етност,също и прокурори ,съдий ха ми обесни как става това нали не е демократична държава ,нали според вас сме врагове с тях.,а демократична България няма ни един генерал,съдия,прокурор с не българска етност .

    Коментиран от #76

  • 72 19:27  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • един човек (гост)
    Отговор
    73 19:30  23.01.18

    До коментар #69 от "Хасан":

    Не се изсилвай.Горбачов беше причината комунизма не само в България да си отиде.Вие просто си тръгнахте с юрганите за Турция а после се върнахте като насрани защото там не ви искаха обиждаха ви и ви наричаха гяури.
    Не сте се борили срещу комунизма а слушахте Турция която ви прецака,но явно бързо забравяте като гледам какви глупости ръсите срещу България.

    Коментиран от #75, #78

  • наблюдател (гост)
    Отговор
    74 19:32  23.01.18

    До коментар #70 от "Агент 008":

    За 3 дена нищо не са направили а големите кюрдски сили заедно с американците са далеч още.Ще има команда СТОП скоро.
  • Хасан (гост)
    Отговор
    75 19:35  23.01.18

    До коментар #73 от "един човек":

    Сигурно не си чувал за Пражката пролет,за събитията в Будапеща,за военния преврат в Полша...все демократични събития.. мирния протест на турците срещу смяната на имената беше единсвения демократичен акт срещу комунистическия режим в България

    Коментиран от #77

  • офицер (гост)
    Отговор
    76 19:36  23.01.18

    До коментар #71 от "koпа":

    Колко са в момента кюрдските генерали на служба и в кои войски?
  • един човек (гост)
    Отговор
    77 19:41  23.01.18

    До коментар #75 от "Хасан":

    Не е вярно това и не сравнявай пражката пролет с протурските протест организирани от Турция.
    Протести за демокрация са протестите срещу Ердоган на площад Таксим например.Протест беше Екогласност.Имало е протести още през 1946 та срещу ОФ и Съветската окупация.Това са демократични протести а не организираните от МИТ.

    Коментиран от #79, #83

  • Бат Ваню (гост)
    Отговор
    78 19:46  23.01.18

    До коментар #73 от "един човек":

    ...не Горбачов, комунизма... или соца си отиде... щото СССР не можа да издържи икономически на запада... Рейгън стяга примката и... СССР се разпада.... просто фалира....
    и... към #69 Хасан.... Ни тъ знам на кви.... ликарства си.... ама ти треат по-силничка... ха ха ха.....
  • Хасан (гост)
    Отговор
    79 19:53  23.01.18

    До коментар #77 от "един човек":

    Виж сега..значи Запада винаги използва етнически,религиозни,еко,лесбо организации за смяна на режимите,които не харесва,или не се подчиняват...ако си интелегентен човек прочети мемоарите на един бивш служител дето разказва за превратите в Панама,Чили..и т.н...не знам на български...чел съм на турски
  • 80 19:53  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хасан (гост)
    Отговор
    81 19:55  23.01.18
    Джон Перкинс
  • аве фюрер (гост)
    Отговор
    82 19:57  23.01.18

    До коментар #58 от "Хасан":

    Виждам ,че менталните ти увреждания не ти позволяват нищо друго освен да кълнеш . Какво ли остава да знаеш значението на такива сложни за твоите умсвени гънки думи ,като фашист ,национал социалист или патриот. Верно ,че психиатричния контрол в държавата ни е доста слаб ,та такива като теб свободно се разхождат , но и това ще променим скоро ...

    Коментиран от #84

  • Хасан (гост)
    Отговор
    83 19:58  23.01.18

    До коментар #77 от "един човек":

    ДС си беше КГБ,а МИТ си беше Цру....ако ДС беше победила щеше да имаме Народна Република Турция...но победи Запада и имаме вместо НРБ..Република България

    Коментиран от #85

  • Хасан (гост)
    Отговор
    84 20:01  23.01.18

    До коментар #82 от "аве фюрер":

    Първо тебе трябва да озаптят..фюрер е изрода виновен за смъртта на милиони

    Коментиран от #93, #111

  • Доктор Ох Боли (гост)
    Отговор
    85 20:04  23.01.18

    До коментар #83 от "Хасан":

    ... ха хах а... ти да не си унаа мацка с тишината у спалнята и мнооогото мъжки никове..... ха ха ха.....

    Коментиран от #87

  • 86 20:06  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хасан (гост)
    Отговор
    87 20:08  23.01.18

    До коментар #85 от "Доктор Ох Боли":

    Пиша само под тоя ник ...ама им един провокатор пише от мое име..сигурно някакъв бивш комуняга

    Коментиран от #89

  • Stefan (гост)
    Отговор
    88 20:11  23.01.18

    До коментар #40 от "Хасан":

    Не разбираш нищо от военно дело или се правиш, че не разбираш.
    Пишеш общи приказки в коментарите. Има си стратегии за военните действия - нападение, отбрана, партизнаска война, прегрупиране, разузнаване и др. От 1млн. армия - Турция с колко напада ? - най- много с две дивизии + 1 танкова + ВВС подръжка, но не смеят да навлизат много навътре. Кюрдите имат военен опит, обучени са и имат горе- долу някакво въоръжение. Временно ще предприемат изчаквателна стратегия.

    Коментиран от #91

  • Доктор Ох Боли (гост)
    Отговор
    89 20:14  23.01.18

    До коментар #87 от "Хасан":

    ... ха ха ха... тоа да нее некой хамерикански шпионин.... ха ха ха....
  • 90 20:22  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хасан (гост)
    Отговор
    91 20:36  23.01.18

    До коментар #88 от "Stefan":

    Откъде ще знам военна стратегия...терористите използват жив щит и като всеки терорист се опитват да убият цивилни граждани и да почнат пропаганда...но това не разбирам защо Запада дава поле за изява на терористи които се бият срещу негов съюзник????
  • Хасан (гост)
    Отговор
    92 20:39  23.01.18

    До коментар #86 от "681 БЪЛГАРИЯ":

    Ей българино,колко си невеж..Ердоган ти пази границата от бежанци и терористи..ако тия един милион минат през България някои ще правят пари ама те ще сменят боята...
  • аве фюрер (гост)
    Отговор
    93 20:52  23.01.18

    До коментар #84 от "Хасан":

    Съчувствам ти за вездесъщата ти неграмотност и непросветеност . Книгите ,които трябва да прочетеш ,за да коментираш тези названия просто няма как да се поберат в оганичения ти мозък .
  • Хасане Хасане да ..........те хване (гост)
    Отговор
    94 21:20  23.01.18

    До коментар #40 от "Хасан":

    След опита за преврат и чистката в Турската армия на най способните и офицери не може да се очаква кой знае какво от нея.Това че е втора по численост не е кой знае какво освен че може да бъде първа по най- много загуби в жива сила.Винаги са имали проблем с подготовката на състава поради недостатъчно образованият състав.С вътрешните противоречия и липсата на международна подкрепа Турция с това управление не я чака нищо добро за съжаление защото ще се отрази на всички.А Хасан ползва чужди опорни точки/ МИТ/ и може би освен че пише под няколко ника май не е и в България.Турция имаше добра армия но Гръцката в момента е по добра.

    Коментиран от #104

  • Бат Ваню (гост)
    Отговор
    95 21:24  23.01.18
    Ердоган се консултира първо с руснаците... може ли да нападне кюрдите.... да нема С-400 и... евентуално некоя Х-101 ... ха хаха.... за американците.... "Кво да ги питаме..." ха хаха... а тва е член на НАТО.... тоя човек .... може да направи Св. София действаща....ха хаха.... Иначе казано .... тва май е Византия...
  • 96 21:28  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 97 21:43  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • СссереМ (гост)
    Отговор
    98 21:48  23.01.18
    А така пращайте ги при девиците,обаче съобщиха в DW че жертвите на турците към момента надвишават 160.
  • Сали (гост)
    Отговор
    99 21:51  23.01.18

    До коментар #8 от "Хасан":

    Да бе тя турската кръв е свещена , как така ще се пролива свещена кръв . Като ги знам турците какви кадърни войни са , още много свещена кръв ще се лее там . То сега се почва . Всевишния казва , каквото си посял , това ще пожънеш .
  • гост (гост)
    Отговор
    100 22:00  23.01.18

    До коментар #51 от "Хасан":

    Абе ти ненормален ли си бе ? Какви исторически права има Турция ? Че то абсолютно цялата днешна територия на Турция не е турска . И това турците много добре го знаят . Знаят много добре и колко милиона души са изклали за да заграбят тази тракийска земя .

    Коментиран от #107

  • гост (гост)
    Отговор
    101 22:16  23.01.18

    До коментар #69 от "Хасан":

    Вие затова ли тихо и кротко си потеглихте към Турция бе смешник ?
    Тогава България имаше армия , ракети , служби и СССР стоеше зад нея . Можеше да ви прави каквото си иска . Можеше за 24 часа да ви събере и да ви прекара през крематориумите . Но те ви помолиха след като сте по големи турци от турците и проповядвате антибългарска идеология да си вървите в турските територии .
    Турция е варварска страна , вие само от ятаган разбирате , достигналите сте лимита си през 17- век . Територията на която сте се настанили не е ваша , избили сте милиони качествени хора , за разлика от вас - примитиви . Съвременния свят няма да ви търпи дълго .

    Коментиран от #108

  • Густо Майна (гост)
    Отговор
    102 22:38  23.01.18

    До коментар #80 от "Гост":

    Изпусни парата! Границата ни е има-няма 150 км. Не е турско - сирийския 1000 км пущиняк. Ще я опазим, спокоен бъди. А още има доста годни от старата кашимерия! Не знам колко си възрастен ама тя си беше направо спец част!

    Коментиран от #106

  • Гост (гост)
    Отговор
    103 22:50  23.01.18

    До коментар #86 от "681 БЪЛГАРИЯ":

    Ердоган да пусне бежанците към България , та тогава ще видим дали ще викаш "да живеят кюрдите"
  • Хасан (гост)
    Отговор
    104 22:57  23.01.18

    До коментар #94 от "Хасане Хасане да ..........те хване":

    Да ти го таковам комуниста..какъв Мит..каква армия...още ли четеш ”Работническо дело”...??България и Турция са в Нато и се обучават заедно.....ти ми говориш глупости

    Коментиран от #114

  • Хасан (гост)
    Отговор
    105 23:01  23.01.18

    До коментар #97 от "батко бугар":

    Ти къде живееш бе??Небето ти го пазят турски изтребители по линия на НАТО...в Бургас са турски кораби по линия на НАТО... български и турски офицери се обучават заедно в НАТО...свери си календара..май си още в Варшавския договор
  • Гост (гост)
    Отговор
    106 23:02  23.01.18

    До коментар #102 от "Густо Майна":

    Те с тези 1000км се справят , пък какво остава за 150км. Колкото и да говорите ТУРЦИЯ си има армия ! България е на 67- мо място по военна сила а Турция е на 8-мо.Турция е играч в световната политика , а вие сте играчка.
  • 107 23:03  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хасан (гост)
    Отговор
    108 23:09  23.01.18

    До коментар #101 от "гост":

    Абе човек ..тогава социалистическа България беше като Северна Корея...те също си мислят че светът се върти около тях но никой не ги бръсне...затворени за света и яко пропаганда

    Коментиран от #110

  • Хасан (гост)
    Отговор
    109 23:23  23.01.18
    Да живей българо турското приятелство...

    Коментиран от #112

  • Наско (гост)
    Отговор
    110 23:30  23.01.18

    До коментар #108 от "Хасан":

    Хасане бъди благодарен че не направихме това което направиха турците на българите,арменците и много други народи.
    Нямаше да те има днес с цялата ти рода да пишеш глупости.

    Коментиран от #113

  • История (гост)
    Отговор
    111 23:34  23.01.18

    До коментар #84 от "Хасан":

    Също като Ататюрк и султаните преди него.
  • Доктор Ох Боли (гост)
    Отговор
    112 23:45  23.01.18

    До коментар #109 от "Хасан":

    .... ха хах... ама тва некъв соц лозунг.... ха ха ха.....
  • 113 08:29  24.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хасане Хасане да ..........те хване (гост)
    Отговор
    114 09:58  24.01.18

    До коментар #104 от "Хасан":

    Ти от целия коментар само МИТ си забелязал.Работническо дело не съм виждал както и жив комунист.Отгоеорът ти само потвърждава че няко с униформа е формирал изложението ти по темата.Очевидно е много вжно за тях да знаят отношението на обикновенните българи към военните действия на Турция затова се включваш само по тези теми с няколко ника. твоите изказвания тип Хош гелдим се срещат само тук.Турция провеждаше учения и с Русия когато ние вече не участвахме в Такива.Зс ученивта се сещам че фрегатата Йелдаръм по време на учение на НАТО не отдаде чест на българския глвнокомандващия както направиха всички други. С опорни точки приятелство не става, а Турция си търси нов Кенан Еврен.

Напиши коментар:


Публикувай