9 487 71

Задава се сблъсък между турската армия и САЩ

Турция призова САЩ да се изтеглят от Манбидж

Снимка: БТА/ AP
Снимка: БТА/ AP
Денис Джамбазов

Съединените американски щати няма да изтеглят войските си от град Манбидж. Това заяви генерал Джозеф Вотел – ръководител на Централното командване на въоръжените сили на САЩ, което координира операциите срещу терористите в Сирия и Ирак, предаде „Дейли Сабах“.

Наскоро турската армия предприе операция „Маслинова клонка“, целяща да прочисти районите близо до турската граница от присъствието на бойци на Отряда за народна самоотбрана (YPG). Турците посочиха, че след освобождаването на град Африн, ще се отправят към Манбидж и дори могат да стигнат на изток от река Ефрат.

Американският генерал заяви, че изтегляне на американските войници от град Манбидж не е нещо, което се планира от командването, съобщи Си Ен Ен. Има опасения, че може да се стигне до сблъсък между турците и американците. Анкара отправи тежки обвинения към САЩ заради подкрепата към Отряда за народна самоотбрана, който Турция разглежда като въоръжено крило на Кюрдската работническа партия.

Турският външен министър Мевлют Чавушоглу призова САЩ незабавно да се изтеглят от Манбидж, за да не се стигне до сблъсък между въоръжените сили на двете страни, които от десетилетия поддържат стратегически отношения. Преди дни Анкара разкритикува президента Барак Обама, който обеща кюрдските бойци да бъдат преместени на изток от река Ефрат, но това не се случи.

Реджеп Ердоган призова и администрацията на Доналд Тръмп да спре с подкрепата към бойните кюрдски милиции. Офанзивата „Маслинова клонка“ беше предприета на 20 януари. Турция посочи, че не влиза в Сирия като окупатор, а защитава националната си сигурност. До този момент са били неутрализирани повече от 550 терористи в Африн, посочиха от турските въоръжени сили.

Сирия


Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • А сега де (гост)
    Отговор
    1 11:58  29.01.18
    А да видим феса кво ще прави сега.до сега си разиграваше коня необезпокояван от големите .

    Коментиран от #2, #71

  • интересно (гост)
    Отговор
    2 12:10  29.01.18

    До коментар #1 от "А сега де":

    Какво мислиш, че ще прави ? Животът е пълен с изненади и току виж се съюзил с Асад и с подкрепата на Русия , Китай ,Иран разкажат играта на САЩисаните

    Коментиран от #10

  • Бесен Язовец (гост)
    Отговор
    3 12:15  29.01.18
    Сега памперсите ше бъдат разхвърляни като перушина от възглавница
  • НАТО (гост)
    Отговор
    4 12:15  29.01.18
    А защо турския Аскер развява турското знаме на сирийска територия?Завладяват и окупират чужди земи точно като Путин в Крим!

    Коментиран от #5, #41

  • Бесен Язовец (гост)
    Отговор
    5 12:18  29.01.18

    До коментар #4 от "НАТО":

    Братя мюсумани помагат на др.братя мюсулмани а католическия цървул никой не го е канил там!
  • Генерал (гост)
    Отговор
    6 12:20  29.01.18
    Ние печелим от евентулна ''случка'', защото Турция ще остане с 40% по-малко самолети в първите 15 мин на ''случката'' /всичките които са на Сирийска територия/, така че българомразците да не се радват...При такава ''ситуция'' няма да се налага да се купува нова авиация...

    Коментиран от #8, #12

  • МММ 23 (гост)
    Отговор
    7 12:22  29.01.18
    В Монбидж има около 2000 морски пехотинци и около 150 -200 специални -тюлени.Нямат тежки оръжия.
    Обаче щом са казали ,че няма да напуснат -това значи ,че няма да напуснат. Хайде пък да ги видим колко са ербап фесовете. Това не са руснаците дето си подпалиха подметките от Африн.
    Турция в момента в района пазполага с 15 пъти повече сили -даже може би и повече.
    Но няма да се доближи до Монбидж

    Коментиран от #11, #20

  • ЦК на БКП (гост)
    Отговор
    8 12:26  29.01.18

    До коментар #6 от "Генерал":

    Иранците само това и чакат, турците да почнат US окупатора и иранците ще ги довършат даже няма да остане време руснаците да се включат във въргала!
  • Диди (гост)
    Отговор
    9 12:26  29.01.18
    Турция няма право да води война срущу кюрдите в друга държава.При този проблем,Путин потрива ръце и се надяваТурция да напусне НАТО.Крайно време е да се даде урок на Ердоган.
  • ази бре (гост)
    Отговор
    10 12:27  29.01.18

    До коментар #2 от "интересно":

    А някоя изненадваща пролетарска революция не предвиждаш ли?
    Всеки момент идва, нещата аха да се обърнат и все не можем да я дочакаме тая "победа наша". Само още малко да почакаме и тогава вече ще видим кон боб яде ли, нали?
  • Осман (гост)
    Отговор
    11 12:28  29.01.18

    До коментар #7 от "МММ 23":

    Те като са морски пехотинци , другите да не са паднали от Марс , ще стане на всякъде на специални тюленчета стой и гледай само какъв го дирят там на 12 хил.км. аз турски войници не знам да има в Мексико или в Канада да подпомагат терористи .

    Коментиран от #57

  • Генерал (гост)
    Отговор
    12 12:29  29.01.18

    До коментар #6 от "Генерал":

    При такава ''евентуална ситуация''...Печелим ние и Русия също...

    Коментиран от #15

  • 13 12:30  29.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • стоян георгиев (гост)
    Отговор
    14 12:31  29.01.18
    дано не се стигне до военен сблъсък.дано ердоган размисли .ще бъде огромна трагедия и много опасен прецедент.риска за българия след така случка ще стане огромен за съжаление конфликта може и да бъде предизвикан и от тръмп,щото сега със сигурност няма да бъде преизбран,но при един глобален конфликт избирателите ще са на друг акъл.та ситуацията е много опасна,особено за българия.

    Коментиран от #19, #38

  • Осман (гост)
    Отговор
    15 12:31  29.01.18

    До коментар #12 от "Генерал":

    Ти пък какво печелиш бе Пинко , бил печелил ходи да търкаш билетчета може нещо да спечелиш
  • 16 12:31  29.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Осман (гост)
    Отговор
    17 12:36  29.01.18
    Турците и в момента се бият срещу платените от САЩ и западна Европа наемници тъй , че едва ли е проблем а и да не забравим тези от идил , които изведнъж се изпариха или си махнаха брадички само и минаха в редиците на ПКК

    Коментиран от #54

  • Стратега (гост)
    Отговор
    18 12:36  29.01.18
    САЩ са в много враждебна среда от всякъде са заобиколени от врегове в Сирия единствено разчитата на милосърдието и разума на Пашата обаче.....
  • Диди (гост)
    Отговор
    19 12:37  29.01.18

    До коментар #14 от "стоян георгиев":

    Прав си.Ако стане конфликт,за нас ще е зле.България ще бъде залята от бежанци.Ердоган е опасен с действията си.Американците могат да му помогнат...да го освободят от възгледите му.

    Коментиран от #21, #22

  • Kcaniba (гост)
    Отговор
    20 12:43  29.01.18

    До коментар #7 от "МММ 23":

    Руснаците си разиграват коня там както си искат, това че бият шамари на пендосите с турски юмруци, не означава че са си палили партенките...

    Коментиран от #25

  • стоян георгиев (гост)
    Отговор
    21 12:45  29.01.18

    До коментар #19 от "Диди":

    бежанци,проблеми с икономиката предвид нашите връзки с турция и наи-опасното междуетнически конфликт.нали четеш кво е мнението на хасанчо и османчо от една страна и на путиноидите от друга.при една военна конфронтация вербалния конфликт лесно може да бъде направен рален.та както казах в друг пост всички ставаме заложници в политиката на ердоган целяща единствено неговото бетониране начело на турция.

    Коментиран от #29

  • Хасан (гост)
    Отговор
    22 12:46  29.01.18

    До коментар #19 от "Диди":

    Защо бе ,Диди????Сащ има интереси там ..и от 10 хиляди км идва да си защити ,но Турция няма интереси на 50 км от границата си....След края на Студената война Сащ бяха едноличен лидер на света....но властта опиянява...вместо да се борят за демокрация,човешки права,пазарна икономика ...Сащ иска да наложи на света «единствно и само своите американски интереси»...ако Германия продаде много коли в Сащ и направи печалба то след това е длъжна да си даде «рентата» обратно без възражения....Полша ще трябва да купува шистов газ от Сащ на тройна цена ,но не и руски газ на 100км....не е ли това тоталиризъм...???
  • Фриман (гост)
    Отговор
    23 12:47  29.01.18
    Да ги мачкат там! Руснаците се изтеглиха от Африн, че не искат да пречат на турските интереси. Америка иска да им попречи и да покажат, че са посилни от Русия, обаче ще губят живота техните бойци,ако не се изтеглят. С интерес наблюдавам развръзката!
  • Хасан (гост)
    Отговор
    24 12:48  29.01.18
    Запада трябва да си върне пак на демокрацията ,човешките права и пазарната икономика...да на глобализма ,не на протекционизма....отворено общество за всеки

    Коментиран от #56

  • МММ 23 (гост)
    Отговор
    25 12:50  29.01.18

    До коментар #20 от "Kcaniba":

    Ама ти самия вярваш ли си ?

    За колко часа напуснаха Африн ,само това те питам и извода сам ще си го направиш ?

    Коментиран от #27

  • АзСъмМунчо (гост)
    Отговор
    26 12:54  29.01.18
    Кофти тръпка... На рижия бизнесмен-президент няма да мине със заплахи,че има техника да затрие боя народ.
    Има една особеност с правителството на САЩ, то не преговаря с терористи и не приема заповеди от чужди ръководители:)

    Коментиран от #32

  • аман от анализатори (гост)
    Отговор
    27 13:01  29.01.18

    До коментар #25 от "МММ 23":

    нали турция започна операцията след като получи разрешение от русия...много ясно, че руснаците ще се изтеглят от африн. това са съюзници, да се бият помежду си ли искаш?

    Коментиран от #30

  • Скорпион29 (гост)
    Отговор
    28 13:05  29.01.18
    САЩ както винаги ще отстъпят когато на среща им се изпречи силен противник!Те скачат само на слабо подготвени армии със старо въоръжение сега се перчат а малко по- късно ще подвият опашка.
  • Осман (гост)
    Отговор
    29 13:11  29.01.18

    До коментар #21 от "стоян георгиев":

    Какво лошо има в това аз да имам различно виждане и мнение от твоето , нали в спора се ражда истина.

    Коментиран от #70

  • МММ 23 (гост)
    Отговор
    30 13:12  29.01.18

    До коментар #27 от "аман от анализатори":

    Да ,а един мармот завинаше в станиол.

    "Махайте се ог там да не го отнесете " това на искане на разрешение ли ти пририча или на ултиматум
  • ДА ВИДИШ ТИ (гост)
    Отговор
    31 13:18  29.01.18
    Агата ще действа твърдо и няма да отстъпи от плановете си съм сигурен 100% . Трампи ще подвие опашка и ще се изтегли, или ще понесе голям кютек от турците, иранците и от бат Путин. Едрдоган се готви за два мандата като президент, и едвали ще се двоуми да подгони фащ от района . В района не са желани пришълците и край на кюртската държава .

    Коментиран от #34

  • empire strikes back (гост)
    Отговор
    32 13:27  29.01.18

    До коментар #26 от "АзСъмМунчо":

    Абе Мунчо, САЩ не преговарят с терористи само по филмите в Холивуд, а това в Близкия изток не е филм......да не говорим че терористите ги създадоха и подкрепят самите те. Ако още някой не е разбрал, всичко дето се случва сега там е планирано и одобрено от Русия, Путин е дал картбланш на Ердоганя да разчисти всички чалми на краварска хранилка(без значение как точно се наричат)както и да удари самите американци ако продължат да пречат и не се разкарат от Сирия. По този начин ще скара САЩ с една от най-силните армии в НАТО, каквато е турската и ще ги бие индиректно(засега). В замяна Турция получава стратегическо партньорство и дружба с Русия - газови връзки и газ, нефт, АЕЦ, оръжия, туристи, алъш вериш за милиарди. Ердоганя вече разбра че САЩ са бита карта, а и напоследък от тях получаваше само шамари, упреци, наставления и празни обещания. Ще бие кюрдите дето му пречат в Турция и близките околности, ще свърши мръсната работа вместо Русия, в определен момент може да бъде подкрепен срещу САЩ от Иран. Принципно целта на Русия е пълно разкарване на краварите от близкия изток и турците ще им бъдат ценен съюзник в постигането й.
  • ООН заспа (гост)
    Отговор
    33 13:34  29.01.18
    Значи всяка една държава може да прати войски да изтребват населението на съседна страна? Дали е в ООН?

    Коментиран от #35

  • Тълковен речник (гост)
    Отговор
    34 13:36  29.01.18

    До коментар #31 от "ДА ВИДИШ ТИ":

    Прав си!!!Голям кютек ще ядат някои,но кои не знам.Само едно знам че Русия пак ще спечели,в това съм сигурен над сто процента.Но мисля че американците ще си събират багажа и хайде на по далече,явно вече им хареса да отстъпват,а пък и Ердоганя им взе ума от плашене!!!!!
  • Гост 1 (гост)
    Отговор
    35 13:46  29.01.18

    До коментар #33 от "ООН заспа":

    Ако ти стиска влизаш. Както прави Русия или Америка или Турция.
    Ако не ти стиска седиш на стола пред компютера и ставаш МНОГОЗНАЙКО. Кой ? Какво? Как ? За всичките въпроси имаш отговори,всичко го знаеш и тк.нт.
  • бай СТАВРИ (гост)
    Отговор
    36 13:47  29.01.18
    Е ЧЕ ГОЛЯМ КЮТЕК ЩЕ ИМА Е ЯСНО, И МИСЛЯ ЧЕ ТРЕТИЯТ ПОЛ ЩЕ ГО ОТНЕСЕ .
  • ПА ПА ПА (гост)
    Отговор
    37 13:55  29.01.18
    Скоро ще хвърчат шалвари
  • Хасан (гост)
    Отговор
    38 14:03  29.01.18

    До коментар #14 от "стоян георгиев":

    Няма страшно...това е пазарлък за петролните кладенци с Сащ....Сащ вика направих много масраф ,искам всичко за мене си..като в Ирак...Турция вика и на мен ще ми дадеш ...Сащ трябва да свикне да дели заграбеното и това е ...
  • Morgoth (гост)
    Отговор
    39 14:23  29.01.18
    Турция казва на САЩ - изтеглете се от нефтените кладенци над които искаме да имаме влияние. Те не се изтеглиха заради Русия, ще се изтеглят заради Турция. Който каквото взел - негово си е и няма да го пусне.
  • Ванга (гост)
    Отговор
    40 14:40  29.01.18
    Туркия ке падне

    Коментиран от #42, #46

  • ха де (гост)
    Отговор
    41 14:41  29.01.18

    До коментар #4 от "НАТО":

    А защо краварите наторяват чужди територии без покана?
  • до Ванга (гост)
    Отговор
    42 14:50  29.01.18

    До коментар #40 от "Ванга":

    Евала братле - тоя коментар ми оправи деня :)
  • бай село (гост)
    Отговор
    43 14:55  29.01.18
    Диди , съгласен съм , че Турция няма право да води война срещу Кюрдите в друга държава , но имаш ли понятие , любимите ти американци , що дирят там? Недей да заставаш така срещу Ердоган , защото обиждаш Боко , и на него няма да му хареса твоето мнение , човека се престара , да ходи до Турция , църкви открива , джамии ще реставрира , конвенция , ще приема , що целувки и прегръдки хвърли , а ти недоволстваш. Нали си герберско чедо ,защо не харесваш турчина , той е брат на вашия вожд ! До сега не съм чул и видял Българин да целува турчин, било то и обикновен , но доживяхме да видим , как Български министър председател , целува , баш турчин! Така , че уважавай действията , на вожда си , и не нападай Ердоган!

    Коментиран от #44

  • Хасан (гост)
    Отговор
    44 14:59  29.01.18

    До коментар #43 от "бай село":

    Бай ти Тошо и другаря Брежнев като си пускаха езици и се целуваха звучно ,нищо не казваше...
  • Басри Алиев (гост)
    Отговор
    45 15:11  29.01.18
    Сегашните събития са прелюдия към създаването на Кюрдистан.Русия неслучайно мълчи макар че накрая ще вземе най дейно участие.
  • Осман (гост)
    Отговор
    46 15:14  29.01.18

    До коментар #40 от "Ванга":

    Ти пък трай бе вчера се пишеш Нострадамус днес Ванга , въобще знаеш ли какво си
  • Варна (гост)
    Отговор
    47 15:27  29.01.18
    Дааа! - Става все по- интересно! :-))
    Турците изпробват смелостта на Американците, знаейки че зад гърба им стоят Руснаците... - Американците ще трябва да удържат на думата си на всяка цена за да не ги вземат на подбив. - Ако се огънат тук, всички в света ще им се опънат и те вероятно са наясно с тези условия. - От друга страна стоят Руснаци, а зад гърба им стискат палци Китайци, Иранци, Индийци ... - А бе всички от Близкият Изток с изключение на СА.
    Те ще стоят и ще гледат сеира, че и леко ще побутват Турците в конфликт . :-)
    Ще има с какво да се забавляване в новините

    Коментиран от #51

  • урко (гост)
    Отговор
    48 15:35  29.01.18
    "САЩ не преговарят с терористи"- да, така е, защото се преговаря с противник, а те са си заедно.
  • Хомофоб (гост)
    Отговор
    49 15:38  29.01.18
    Турция и САЩ не са ли партньори в онзи джендърски алианс НАТО?
    Не трябва ли да си помагат, а не да воюват един срещу друг?
    Щото ми се струва, че НАТО защитава само интересите на САЩ и никой друг.
  • Хомофоб (гост)
    Отговор
    50 15:38  29.01.18
    Турция и САЩ не са ли партньори в онзи джендърски алианс НАТО?
    Не трябва ли да си помагат, а не да воюват един срещу друг?
    Щото ми се струва, че НАТО защитава само интересите на САЩ и никой друг.

    Коментиран от #53

  • Хомофоб (гост)
    Отговор
    51 15:40  29.01.18

    До коментар #47 от "Варна":

    И падне ли САЩ идва и краят на СА, Израел и т.н.
    Идва краят на злото на тазифземя.

    Коментиран от #59

  • наблюдател (гост)
    Отговор
    52 16:23  29.01.18
    Много хубаво стана.До сега Ердо и компания се биеха срещу хора без артилерия,самолети,танкове и ракети.Само ако се опита да скочи в дълбокото ще изметат и него и армията му за 24 часа от там.
    Едно време Садам с по голяма армия от турската сдаде багажа за няма 2 седмици сега ако направят грешка американците бързо ще направят Кюрдистан.Това е ход който ще им осигури съюзник и срещу Турция и срещу Иран.
  • ЪЕР (гост)
    Отговор
    53 16:27  29.01.18

    До коментар #50 от "Хомофоб":

    ''джентърския'' съюз е на между други вече, откак се взеха младоженците Путьo и Ердоган
  • тъпи фесове (гост)
    Отговор
    54 16:29  29.01.18

    До коментар #17 от "Осман":

    Турците ползват ислямисти наемници за башибозук.Те са истинските терористи но ще го изядат здраво ако се опитат да се ежат на американците.

    Коментиран от #55, #69

  • 55 16:33  29.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ключаря (гост)
    Отговор
    56 16:34  29.01.18

    До коментар #24 от "Хасан":

    Само като прочета имената хасан и осман ииии.............. ! .Национализъм ли му викаха ... ,как беше?

    Коментиран от #58

  • Коко (гост)
    Отговор
    57 16:43  29.01.18

    До коментар #11 от "Осман":

    В Мексико и Канада няма войски на САЩ, но в съседните на Турция държави, бъка от турски аскер!

    Коментиран от #66

  • Хасан (гост)
    Отговор
    58 16:48  29.01.18

    До коментар #56 от "ключаря":

    Защо??какво ти е направил бай ти Хасан????

    Коментиран от #65

  • Варна (гост)
    Отговор
    59 16:55  29.01.18

    До коментар #51 от "Хомофоб":

    Не знам да ли ще се отрази чак толкова, но определено ще има размествания ако все пак се случи. Израелците понеже усетиха от къде духа вятъра преди 1-2 години направиха няколко срещи с Путин и Ердоган, понеже САЩ започна да снабдява СА с оръжие. - Както е ясно, Израел и СА не са си любимци един на друг.
    Шанса обаче да се случи това за което говорим е минимален. Чисто военно в текущата ситуация американците нямат шанс, но пък имат един куп лостове за влияние.
    Така или иначе Ердо ще им лази по нервите за да им покаже, че след като САЩ не им обръща внимание ще получат заслуженото. Тоест Ердоган им показва как трябва да бъде ухажвана Турция в бъдеще за да си нямат отново подобни проблеми. Реджеп си играе добре картите понеже разбра, че Турция е входа на интересите на САЩ и ЕС в близкият изток.
    Така, че ще наблюдаваме! - Тъпото е че ние както винаги сме само наблюдатели! - Ползи никакви, а негативи...- Всякакви !
  • onq s konq (гост)
    Отговор
    60 17:35  29.01.18
    Американците увериха Турция че спират доставките на оръжие за кюрдите и по ТВ-то бе показано как си прибират обратно с моторизирани платформи тежкото въоръжение което им бяха предоставили при битката с ИДИЛ.В случая предвиждам че САЩ НЯМА ДА ОТСТЪПЯТ И ПЕДЯ от местоположението си като руснаците,а ако Ердоган упорства и се приближи "опасно близо" до позициите им,ПРОСТО ЩЕ БЪДЕ СПРЯН С ПРЕГРАДЕН ОГЪН...така,както СИРИЙСКАТА АРМИЯ ПОДДЪРЖАНА ОТ РУСИЯ БЕ СТОПИРАНА ПРЕДИ ИЗВЕСТНО ВРЕМЕ,понасяйки "леки загуби" в жива сила и техника.Истината е че на Тръмп му писна да отстъпва и го сърбят ръцете да покаже "кой е шефа" в региона,лошото е че точно Турция може да се окаже изкупителната жертва.Макар и частично!
  • МЮМЮН (гост)
    Отговор
    61 18:02  29.01.18
    Диктатора Таййпи ще направи фаталната си грешка ако изстреля дори един куршум срещу САЩ. Ердоган че "счупи" тъпомера ако се опита да нападне ядрена супер сила каквато е САЩ, това дори руснаците не са си го помисляли ! Диктатора преди време напълни потурите срещу Израел сага направо ще се насе.....е.
  • Хасан (гост)
    Отговор
    62 18:30  29.01.18
    Сащ трябва да клекне пред великия турски народ...

    Коментиран от #64

  • Българин (гост)
    Отговор
    63 20:09  29.01.18
    Евтини сметки правите всичка. Детска работа, като по тв. Радвате се като малоумници. Този за тези, онзи за онези. Изобщо не знаем какво ще изскочи от храстите, нали! Не бързайте със заключенията, да ни припари на г.за на всички.
  • ха ха ха (гост)
    Отговор
    64 20:24  29.01.18

    До коментар #62 от "Хасан":

    Направо ме разсмя тъпомера е счупен за пореден път бай Хасан временен лидер докато не се появят отново групата потурнаци да му подобрят рекорда.
  • отговор (гост)
    Отговор
    65 20:26  29.01.18

    До коментар #58 от "Хасан":

    Подкрепяш гнусен диктатор ислямист нищо повече.

    Коментиран от #67

  • Осман (гост)
    Отговор
    66 21:36  29.01.18

    До коментар #57 от "Коко":

    От тъпоъгълника познай кой ъгъл си Коко , ако познаеш от първия път печелиш близалка
  • Хасан (гост)
    Отговор
    67 21:39  29.01.18

    До коментар #65 от "отговор":

    Аз не го подкрепям бе човек...просто човека си е макявелист и си максимизира своите и на народ си интересите...какво лошо има в това?!
  • Гост (гост)
    Отговор
    68 00:25  30.01.18
    Тъпите фесове ще издухат супата ако скочат на САЩ
  • 69 00:30  30.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • стоян георгиев (гост)
    Отговор
    70 01:48  30.01.18

    До коментар #29 от "Осман":

    османе ,аз също нямам проблем с теб,но нали четеш мнението на тия дето те обиждат????твоята риторика и тяхната е опсна за мен.дано си ме разбрал.
  • Наско1 (гост)
    Отговор
    71 14:59  30.01.18

    До коментар #1 от "А сега де":

    Феса знае какво да прави,ти му мисли какво ще правиш ако стане война

Напиши коментар:


Публикувай