47 264 342

Гърците предлагат Македония да се казва...

Очаква се в скоро време спорът окончателно да бъде решен

Снимка: БТА/ AP
Снимка: БТА/ AP
Денис Джамбазов

Пробив в спора между Гърция и Република Македония! Гръцкото министерство на външните работи е избрало име, с което да се реши спора със съседите, съобщи Greek Reporter. Атина до този момент блокира опитите на Скопие да се присъедини към европейското семейство.

Според гръцките медии Гърция се е съгласила на името Република Горна Македония. По всичко изглежда, че то е приемливо и за двете страни в спора. Посредникът на ООН Матю Нимиц представи няколко предложения на гърците и македонците.

За гърците Горна Македония е една дума, посочва изданието. Има информация, че македонците са предпочитали името Република Нова Македония, но от Атина имат възражения за него. Очаква се официално двете страни да си стиснат ръцете в близко бъдеще.

Именно заради спора за името на бившата югославска република Гърция блокираше опитите й да стане част от Европейския съюз и НАТО. Гърците смятат, че в Скопие ще имат териториални претенции, свързани с едноименната историко-географска област на Балканския полуостров.

Гърция


Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Хасан
    Отговор
    1 20:01  31.01.18
    Те гърците са така страхливи ..боят се че Александър Македонски ще ги завладее

    Коментиран от #24, #39

  • Айде-айде
    Отговор
    2 20:20  31.01.18
    Горна Македония... Оф... Не мога... Още се хиля! А нестава ли Югозападна България?
  • Kcaniba
    Отговор
    3 20:29  31.01.18
    От ФАЩ казаа - до 100 дни, маке треба да е в нато, че Путя ги завладя!! И ето че боко мълчи за маке, все едно не е част от България, и Гърчилятата вече са компромазис!!!
  • onq s konq
    Отговор
    4 20:30  31.01.18
    Ако сега се огъне Европа пред гърците и допусне Горнамакедония да бъде 1 дума,то следващия гръцки ултиматум ще бъде към нашето Горно Нанадолнище също да бъде пак 1 дума.А ако откажем,те пък ще откажат да ни признават като нация!

  • Живо Тописов
    Отговор
    5 20:40  31.01.18
    Звучи нещо като Горна Волта в Африка.
  • Хм тъй де
    Отговор
    6 20:51  31.01.18
    Проблемът на гърците не беше с териториални претенции на Македония(звучи смешно,най-малкото заради нищожността на македонската армия и държава)!Цялата работа беше заради античните напъни на македонците-те се отказаха на практика от измислената си антична история.На практика гърците спечелиха на 99%! Нещо подобно трябваше да направим и ние,но не би!Македония трябваше да признае,че съществува като идея от 1913г,а като държава от 1991г.Никаква средновековна история няма!Обаче нали нашата дипломация не струва,а за банкянския "гений" да не говорим-хубаво ни нагласи

    Коментиран от #73

  • 555
    Отговор
    7 20:51  31.01.18
    А Долна Македония къде е..?

    Коментиран от #341

  • Античен
    Отговор
    8 20:53  31.01.18
    Албанска Македония?
  • ЯЗОВ ХЕЙ
    Отговор
    9 20:53  31.01.18
    НЕ МИ Е ЯСНО ЗАЩО ГИ СЛУШАТ ТЕЗИ ГЪРЦИ И СПАЗВАТ ВСИЧКИТЕ ИМ ИЗИСКВАНИЯ, ЯВНО ИМАТ ДОБРИ ПОЛИТИЦИ

    Коментиран от #34

  • мукольофи
    Отговор
    10 21:28  31.01.18
    Не е истина, тия хора на какво се подлагат, за да ги унищожат :D
  • 11 21:32  31.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • пешо
    Отговор
    12 21:41  31.01.18
    Всичко което принадлежи ба България е горна Македония а долна македония е за гърците.
  • БЪЛГАРИН
    Отговор
    13 21:52  31.01.18
    ЗА ГЪРЦИТЕ ЛОГИКАТА Е СЛЕДНАТА: ИМА ГОРНА МАКЕДОНИЯ, ИМА И ЕГЕЙСКА МАКЕДОНИЯ /ДОЛНА МАКЕДОНИЯ, ИМА И ОБЛАСТ МАКЕДОНИЯ НАСЕЛЯВАНА ОТ МАКЕДОНЦИ, ДОЛНОМАКЕДОНЦИТЕ СА ЕЛИНОГОВОРЯЩИ, ГОРНОМАКЕДОНЦИТЕ СА СЛАВЯНОГОВОРЯЩИ. ИЗВОДА Е ЧЕ ВСЕЧКИТЕ ТЕ СА МАКЕДОНЦИ ПО ПРОИЗХОД ВЪПРЕКИ РАЗЛИЧНИЯ ЕЗИК. ИЛИ С ДРУГИ ДУМИ ХОРАТА В СЕГАШНАТА РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЯ СА СЪЩО ГЪРЦИ МАКАР ЧЕ СА ИЗГУБИЛИ ЕЗИКА СИ ПОД ВЛИЯНИЕ НА БЪЛГАРИТЕ. ТАКАВА Е БИЛА ВИНАГИ ГРЪЦКАТА ПОЗИЦИЯ ОТ ВИЗАНТИЯ ДО ДЕН ДНЕШЕН. С ТОВА ИМЕ СЕ ЦЕЛИ ПРИОБЩАВАНЕ НА РЕПУБЛИКАТА МАКЕДОНИЯ КЪМ ГРЪЦКАТА ДЪРЖАВА

    Коментиран от #122, #339

  • 7777777
    Отговор
    14 21:52  31.01.18
    Името Кутмичевица е свободно и исторически оправдано!

    Коментиран от #36

  • 15 21:57  31.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • MACEDONIA
    Отговор
    16 21:59  31.01.18
    А южна румъния къде ще наречем,? Гърците да решат бързо. Аз съм си римлянин и дреееми кой как и защо. Но гъркът ще отнесе накрая една дрянова клонка та шъ види. По добре ГОРНА отколкото долна държава. Не всеки иска да бъде клошар.
  • Мартин
    Отговор
    17 22:00  31.01.18
    Кога ще спрем да наричаме откъснатото парче от България - бивша югославска република?
  • Баш Майстора
    Отговор
    18 22:33  31.01.18
    " Българо-Сръбска шльокавица "
  • Мая
    Отговор
    19 23:08  31.01.18
    Спрете с тази злоба и неграмотност, и нападки срещу гръцкия народ?Нито един от Вас,великите българи, не видях да си е написал поста грамотно.Това ли е езикът, с който се гордеете, а не го познавате?Ако познавате толко и световната история, колкото съвременния български език, предполагам, че остава да кажете, че Александър Македонски е българин.Погледнете езика ни- дори думата грамотен е гръцка.Оправи България българите-мизерстват и изпростяват, та прииска и Македония.

    Коментиран от #20, #38, #79, #251

  • Шопа
    Отговор
    20 00:12  01.02.18

    До коментар #19 от "Мая":

    Тя тази "любов" към невинният гръцки народ не е скорошна, има си история и то дълга. Сашко македонеца,притрябвал ни е, виден античен гей. А той дори не е грък, ама това са подробности за които ще ни трябват много редове и мастило. Що се отнася до езикът ни, да това е и се гордеем, че го има благодарение на който имаме идентичност и навремето е разпространено православното християнство по далечни земи, че дори и гърците са го приели , дали е от нас това е друг въпрос но допускам, че е възможно. Защо си мисля така ли?, -защото на северозапад и североизток гръцкият е непознат и неразбираем език, докато българският е разбираем. Като познавач на световната история, би ли споделила причината поради която да не претендира България за свое парче земя?, без значение как е загубено преди 100 години. Та аз злоба не виждам, по скоро ирония или сарказъм, а тези които злобеят са именно гърците.

    Коментиран от #25, #26, #48, #53

  • Охи
    Отговор
    21 00:28  01.02.18
    Той Ципурата може и да е съгласен, но не е питал едни други гърци! Не мисля, че скоро, ще кандисат на име в което фигурира "македония"
  • Комуниста
    Отговор
    22 00:55  01.02.18
    демократи това е ваша заслуга македония да бъде автономна държава да не забравяме фактите жельо дъртия педера. Първи я призна за автономна република. П.С “Кой не скача е червен” спомняте ли си ха ха ха И само ЦСКА

    Коментиран от #123

  • Vasik Atanasova
    Отговор
    23 01:32  01.02.18
    македония е българска
  • Мая
    Отговор
    24 02:28  01.02.18

    До коментар #1 от "Хасан":

    Доколкото разбирам май и той е българин?

    Коментиран от #31

  • Мая
    Отговор
    25 02:33  01.02.18

    До коментар #20 от "Шопа":

    Не мога да ти изброя грешките в полемиката.Всъщност идва от гръцката дума"полемо".Научи,че когато пред думата има предлог,то тя не е подлог и никога не се членува с пълен член.Учи се в четвърти клас.Като преминеш в пети, ще продължим за книгите и мастилото да говорим.

    Коментиран от #32, #112, #340

  • 26 02:39  01.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • onq s konq
    Отговор
    27 04:00  01.02.18

    До коментар #26 от "Мая":

    "Грамотен" може да е гръцка дума но "неграмотен" си е чисто българска,така че резултата е равен.

    Коментиран от #45

  • Боги
    Отговор
    28 04:15  01.02.18
    Предлагам да се казва Велика Македония или защо не Кралство Македония. В тази "нова" страна никой не говори гръцки! Какви са тези претенции на византийците! ?

    Коментиран от #64

  • 29 04:48  01.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Виждали ли са своя ИМПЕРАТОР
    Отговор
    30 04:49  01.02.18
    И КОИ СА СЛЕДВАЩИТЕ ИМ ДЪРЖАВНИ ГЛАВИ ДО ОСВОБОЖДЕНИЕТО ? КОЙ ГИ Е ПОКРЪСТИЛ ? ПРИ ПАПАТА В РИМ НА КОЯ СТРАНИЦА, ТОМ И РЕГИСТЪР СА ЗАВЕДЕНИ И ПОД КАКВО ИМЕ ? ПЪЛНА БОЗА Е В ГЛАВИТЕ НА ТЕЗ ПАПУНЯЦИ. ПЛОЩАДА В СКОПИЕ Е КАТО СКЛАД ЗА ИНЕРТНИ СТРОИТЕЛНИ МАТЕРИАЛИ С ТОЗИ КОННИК. ИМА ЛИ ЕДНА БАБА ДА ПОТВЪРДИ ЧЕ НЯКОКА Е АШЛАДИСАНА ОТ МАКЕДОНСКИ КАЛЕМ ОТ 365 ГОДИНА ПРЕДИ НОВАТА ЕРА ? БОЛНИ НАШЕНЦИ И КУХИ КАТО РОДОПСКИ ГАЙДИ !
  • nqkoy
    Отговор
    31 05:28  01.02.18

    До коментар #24 от "Мая":

    Прочети малко история. Александър Македонски е говорил на език различен от гръцкия, така че не е грък. Общо взето по метода на излкючването няма какъв друг да е бил освен тракиец, Филипопол е в днешна България, а по онова време е бил населен с траки. Но не е удобно това на никой май. Траките са българи, българите траки, така че да, българин е.

    Коментиран от #47, #51

  • nqkoy
    Отговор
    32 05:30  01.02.18

    До коментар #25 от "Мая":

    Мая, научи български преди да правиш забележки на другите. Дума "толко" в литературния български език няма.

    Коментиран от #46, #52, #56

  • Мамата
    Отговор
    33 05:58  01.02.18
    Ами прамилно.Макета ще минат към гърция,що да се занимават с нас... Оооо не разумний Уроде поради що се срамиш да се наречеш булгарин?ами защото 1350 годин ние сме били все гьотверени за туй..
  • 34 06:29  01.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Ганьо
    Отговор
    35 06:50  01.02.18
    Нещо като Горна и Долна Малина или Горна и Долна Диканя?!?!? Или се бъркам?
  • 1111111
    Отговор
    36 07:02  01.02.18

    До коментар #14 от "7777777":

    За всички които са писали минуси,въобще знаете ли какво е Кутмичевица?

    Коментиран от #42

  • мукарчис
    Отговор
    37 07:24  01.02.18
    да горни и долни богоров а зашто не и лозен
  • Произход Българин
    Отговор
    38 07:54  01.02.18

    До коментар #19 от "Мая":

    Изконна Земя Бъгарска населена с българи с промити от Сърбите мозъци и от Комунистическа долна пропаганда - Заради Сталин го има това недоразумение ,още му стои завета - големи каши е забъркал! Защо не направят един реферндум и всеки да се самоопредели там според произхода си ,а? Тогава да ги питам Гърците ,чия е тази земя ,че на деда ми земите са още в Гюморджина (Комотини -ще му викат да ги ..) и на още стотици хиляди българи прокудени с нож от родните им места и собствената им земи.Да мълчат - няма ли там в тая чуждоземна Столица наречена София един родолюбив българин да удари с ръка по масата и да им каже кой има право на претенции,личностти няма..няма ,само измекяри за които само София е България - превърнаха Родината ни в разрушен хан ,където който каквото си иска прави,краде,лъже,продава Национални интереси,продава Народа си, племето си .В Стара Истинска България всеки наш Владетел от Аспарух та до Иван-Асен отдавна да им беще взел главите!

    Коментиран от #43, #50, #57

  • Дементор
    Отговор
    39 08:49  01.02.18

    До коментар #1 от "Хасан":

    Народ който има жените за разплод ,а мъжете за любов не може да е народ

    Коментиран от #49

  • неутрален
    Отговор
    40 09:02  01.02.18
    Гърция тогава трябва да се казва:Република Долна Македония!
  • Shumnalia
    Отговор
    41 09:06  01.02.18
    ...звучи като Северна Кореа!
  • Русев
    Отговор
    42 09:12  01.02.18

    До коментар #36 от "1111111":

    Не беше ли там на Климент Охридски седалището?Не горна или долна,а цяла Македония е исторически българска.

    Коментиран от #44

  • Дони
    Отговор
    43 09:13  01.02.18

    До коментар #38 от "Произход Българин":

    Абе , то хубаво да удряш по масата, ама ако почнат и Австрия и Унгария пък и Германия, а и други страни да имат претенции какво става. Затова има обединена Европа кеф ти Солун , София Виена и където ти се ходи.А и много избират да живеят там за постояно.Какво по хубаво от мира.
  • Русев
    Отговор
    44 09:19  01.02.18

    До коментар #42 от "Русев":

    Забравих да кажа за гърците,но от редакцията така или иначе ще го цензурират....

    Коментиран от #58

  • Мая
    Отговор
    45 09:58  01.02.18

    До коментар #27 от "onq s konq":

    Не знам как"грамотен" е гръцка дума, а неграмотен стана българска.Не се и съмнявам при толко крадлив народ.Неграмотен щеше да е българска дума, ако звучи небуквен.Над 70 процента от думите не само в нашия език са гръцки,20 процента са турски и руски, както и чужда лексика и 20 думи са прабългарски.
  • Мая
    Отговор
    46 10:04  01.02.18

    До коментар #32 от "nqkoy":

    Има я и се нарича дублетна форма.Пример: толко и толкова,днес и днеска,църква и черква, вино и вино,злато и злато/като последните с различно ударение/.Забелязала съм, че селянинът по душа много се страхува да не каже църква, за да не го помислят за прост.Ха-ха.
  • Мая
    Отговор
    47 10:10  01.02.18

    До коментар #31 от "nqkoy":

    То и в Лариса днес говорят език различен от гръцкия и това се нарича диалектно членение.Ела ми на гости и ще те заведа в Лариса/понеже явно знаеш гръцки/ и да ми кажеш какво си разбрал.Билета ще ти го платя аз, защото във Велика България заплатите са колкото е билета София-Лариса.
  • Мая
    Отговор
    48 10:17  01.02.18

    До коментар #20 от "Шопа":

    ВИЖДАМ, ЧЕ НЕ СМЕЕШ ДА МИ ОТГОВОРИШ И ПРОБЛЕМЪТ НЕ Е,ЧЕ НЯМА КАКВА ГЛУПОСТ ДА КАЖЕШ, А КАК ДА Я НАПИШЕШ БЕЗ ХИЛЯДА ГРЕШКИ.
  • Мая
    Отговор
    49 10:29  01.02.18

    До коментар #39 от "Дементор":

    Жените в съвременна Гърция са царици.За разплод, бой и да хранят мъжете са жените в България.МНОГО ЖАЛКО, НО ФАКТ.

    Коментиран от #276

  • Мая
    Отговор
    50 10:44  01.02.18

    До коментар #38 от "Произход Българин":

    В едно си прав- в България вече няма личности.
  • Мая
    Отговор
    51 11:11  01.02.18

    До коментар #31 от "nqkoy":

    Не ме карай да ти преведа Филипопол, за да видиш чии земии са това.Защо не се казва Кубратово или Баяново?
  • Мая
    Отговор
    52 11:45  01.02.18

    До коментар #32 от "nqkoy":

    ПИШИ НА РОДНИЯ ЕЗИК И БЕЗ ДА ГЛЕДАШ В НЕТА МИ КАЖИ КОЛКО БУКВИ ИМА СЛАВЯНСКАТА АЗБУКА.Не българска азбука, а славянска, защото за безписмен народ азбука на се създава.
  • Мая
    Отговор
    53 11:48  01.02.18

    До коментар #20 от "Шопа":

    БОЖЕ, ИЗРЕЧЕНИЯ С МАЛКА БУКВА НЕ ЗАПОЧВАТ И ПЪРОЛАЦИТЕ.Ама парче земя искал Ганьо.
  • Маркуча
    Отговор
    54 12:07  01.02.18
    В кюстендилско има две села, едното се казва Горно Уйно, другото Долно Уйно! Та и тяхната работа такава..

    Коментиран от #55

  • Мая
    Отговор
    55 12:35  01.02.18

    До коментар #54 от "Маркуча":

    За мен вече изпростелият и озверял български народ започва да се казва ГорноУйно.
  • Мая
    Отговор
    56 12:38  01.02.18

    До коментар #32 от "nqkoy":

    Какво стана с литературния български и нелитературната латиница?
  • Мая
    Отговор
    57 12:41  01.02.18

    До коментар #38 от "Произход Българин":

    МНОГО ВАРВАРСКО ЗВУЧИ С ВЗИМАНЕТО НА ГЛАВИТЕ.
  • Мая
    Отговор
    58 12:46  01.02.18

    До коментар #44 от "Русев":

    Щом си забравил, да ти кажа аз.Жените в Гърция са царици.Мъжете-чисти,спретнти,кавалери.Ако някой/дори и да говори гръцки/ ми замирише на пот и долнопробна ракия-отдалеч раьбирам, че е българин.Дори и пакистанците и негрите са по-чисти и предприемчиви.

    Коментиран от #62, #63

  • Кабагайдаров
    Отговор
    59 12:48  01.02.18
    Що нея кръстят Западна България............

    Коментиран от #60

  • Мая
    Отговор
    60 12:54  01.02.18

    До коментар #59 от "Кабагайдаров":

    Защо не дойдеш да го кажеш тук в центъра на Атина?Нали българаринът е смел.Ела в Атина и го предложи.

    Коментиран от #69

  • Мая
    Отговор
    61 12:57  01.02.18
    БЪЛГАРИЯ СИ Е ОПРАВИЛА НЕЯ СИ, ТА ТРЪГНАЛА ДА ИСКА И МАКЕДОНИЯ.БЪЛГАРИТЕ ГЛАДУВАТ КАТО КУЧЕТА, ВСИЧКО ПИЯНИЦИ И ПРОСТИТУТКИ,ГРАМОТНОСТ НИКАКВА, САМО С ДЖАПАНКИ, ЛАНЦИ И ТАРАТАЙКИ ОТ 300 ЛВ СЕ ХВАЛЯТ.

    Коментиран от #140

  • Б.Б.
    Отговор
    62 12:59  01.02.18

    До коментар #58 от "Мая":

    Най -мързеливия народ е гръцкия сигурно си робиня там .

    Коментиран от #74

  • Б.Б.
    Отговор
    63 13:00  01.02.18

    До коментар #58 от "Мая":

    Най -мързеливия народ е гръцкия сигурно си робиня там .

    Коментиран от #65, #66, #68

  • Мая
    Отговор
    64 13:03  01.02.18

    До коментар #28 от "Боги":

    ГЪРЦИ Е ЕДНО, А ВИЗАНТИЙЦИ Е ДРУГО.Сега Вие, като не говорите български език/видно от правописа Ви/, то значи ли, че не сте българин.
  • Мая
    Отговор
    65 13:06  01.02.18

    До коментар #63 от "Б.Б.":

    Най- мързеливият народ е българският.А робините не пишат цял ден в нета.Робините спят в една къщурка на двора,почиват евентуално неделя и се чудят как да откраднат пенията на старците, който обслужват.
  • Мая
    Отговор
    66 13:07  01.02.18

    До коментар #63 от "Б.Б.":

    Пускай си поста веднъж.Или ти заби компютъра от България-втора употреба.
  • Мая
    Отговор
    67 13:09  01.02.18
    Рестартйрай си щайгата, за да не пращаш по 5 пъти едно и също

    Коментиран от #72

  • Мая
    Отговор
    68 13:18  01.02.18

    До коментар #63 от "Б.Б.":

    Ти като ст работлив, защо не си на работа в този час?В момента в Атина мъжете са на работа.
  • 69 13:24  01.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Димитър
    Отговор
    70 13:26  01.02.18
    Тези и майка си ще сменят само и само да влязат в ЕС. Само ми е чудно, защо България не отстоява строго позицията си както Гърция спрямо тези промити мозъци. Колко време унижаваха сънародниците ни в Македония, унищожаваха паметници, вандалстваха над имоти и хора, докато продажниците се редиха на опашки за български паспорти, а сега така наречената Горна Македония ще я подкрепяме за ЕС ? Тези да си стоят в гьола и да се наслаждаваме как великата албанска пасмина им разказва играта !
  • Провокация към България
    Отговор
    71 13:31  01.02.18
    Българското правителство трябва да изпрати нота до Гърция, докато не е станало късно. Пиринският край е също Горна Македония. Следователно гърците забиват топката в нашето поле !

    Коментиран от #337

  • Б.Б.
    Отговор
    72 13:37  01.02.18

    До коментар #67 от "Мая":

    Пиша от телефон,а Ти си доста компетентна не ми обяснявай за тази пропаднала от дългове държава.

    Коментиран от #76, #77

  • Аспарух
    Отговор
    73 13:42  01.02.18

    До коментар #6 от "Хм тъй де":

    Абсолютно точно!Браво!
  • Мая
    Отговор
    74 13:44  01.02.18

    До коментар #62 от "Б.Б.":

    Ако съдя от правопса ти, първо си неграмотен.Това е достатъчно основание да не можеш да имаш претенции.Ако познанията ти по роден език са това, едва ли ти стигат силите да научиш и владееш правилно друг език.Даваш предположения, че съм робиня тук,защото познатите ти са такива, а съществуването на други,освен роби, надхвърля твоя кръгозор.Казват,че кой какъв е,това мисли и за другите.И като твоите познати са роби тук, то кой ги кара да идват, а не си седят в разпаднала се,крадлива,завистлива и миризлива на пещерска ракия България.

    Коментиран от #244

  • Мая
    Отговор
    75 13:46  01.02.18

    До коментар #69 от "Кабагайдаров":

    Кенефи с дупки има само в България и то дървени...а пред че сложи запетая.

    Коментиран от #116

  • Мая
    Отговор
    76 13:48  01.02.18

    До коментар #72 от "Б.Б.":

    ЗАЩО НЕ СИ НА РАБОТА КАТО СИ РАБОТЛИВ?
  • Мая
    Отговор
    77 13:51  01.02.18

    До коментар #72 от "Б.Б.":

    Ти като не си мързелив- защо спа в часовете по български език?Не те ли е срам,че не можеш и да пишеш.И той телефон купил.."барабар Петко с мъжете".
  • Мая
    Отговор
    78 13:54  01.02.18

    До коментар #69 от "Кабагайдаров":

    А защо като толко виждате, серете извън дупката и кенефите Ви са в ужасно състояние?
  • На мая
    Отговор
    79 13:55  01.02.18

    До коментар #19 от "Мая":

    А ти защо не кажеш чия култура гърците опитаха да присвоят, идвайки на Балканите?
  • 80 14:09  01.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Мая
    Отговор
    81 14:12  01.02.18
    В СЕТОВЕН МАЩАБ ДУМИТЕ В ИЗКУСТВОТО, ЛИТЕРАТУРАТА,МЕДИЦИНАТА И Т.Н.СА ГРЪЦКИ.Коя от тези думи е българска:история,математика,фантазия,психика,кардиология....и хиляди още.Ако гърците вземат нашата култура трябва да си бият жените,жените им да работят да ги хранят,трябва да пият и да нямат нито собствен дом, нито самочувствие, нито лична хигена.България мирише.
  • Христо
    Отговор
    82 14:14  01.02.18
    Мая мога ли да те попитам ти като каква се самоопределяш? И от къде идва тази злоба към България! Да имаме доста неща за оправяне в нашата държава но това е наш проблем!

    Коментиран от #85

  • Мая
    Отговор
    83 14:14  01.02.18

    До коментар #80 от "Христо":

    Няма да ти пипам ракията.Спокойно.
  • Вая
    Отговор
    84 14:17  01.02.18
    Неуважаема Мая, темата е историческа и политическа, не по български правопис. Един реторичен въпрос - женена за мека дърта гръцка П....ка нали? И търсеща удовлетворение за моралното си падение чрез нападки срещу род и родина? В този смисъл ако нямаш исторически доводи - мълчи. Един източен мислител е казал: "умният не плямпа, плямащият не е умен " Иначе когато фактите говорят - и боговете мълчат/дори гръцките/. Прочети малко факти за четирите войни през XX-ти век на Балканите и си отговаряй...

    Коментиран от #86, #87, #89

  • Мая
    Отговор
    85 14:19  01.02.18

    До коментар #82 от "Христо":

    И МОЙ- АЗ СЪМ БЪЛГАРКА.Срамувам се, че народът ми е неграмотен, без чувство за общност, злобен,неорганизиран и роб в собствената си страна.Всеки се таралежи в нета и на масата.Хайде другата седмица пред Парламента- ще отидем пет човека.Аз ще съм там.Но малко хора са свободомислещи.То това не е злоба, а срам,че съм българка.
  • Мая
    Отговор
    86 14:21  01.02.18

    До коментар #84 от "Вая":

    По- меки от в България няма.Нищо лично.От алкохола е.
  • Мая
    Отговор
    87 14:26  01.02.18

    До коментар #84 от "Вая":

    История..политика..не са ли гръцки думи....
  • За Мая
    Отговор
    88 14:40  01.02.18
    До компетентната Мая, като ти чета коментарите май си от съвременните гръцки философи.

    Коментиран от #90

  • Мая
    Отговор
    89 14:43  01.02.18

    До коментар #84 от "Вая":

    Моралното падение е в България- всеки лъже,краде,деца убиват възрастни, деца бият учители,момчетата мечтаят да станат биячи, а момичетата- проститутки.
  • Мая
    Отговор
    90 14:44  01.02.18

    До коментар #88 от "За Мая":

    Така е , атмосферата предава знания на древни култури.
  • todi
    Отговор
    91 14:46  01.02.18
    Не от съвременните а от дървените
  • Христо
    Отговор
    92 14:48  01.02.18
    Ти не си българка , българката в момента е заета да бъде майка, съпруга,колежка и общественна личност, тя гледа български деца гради кариера и няма време за губене с интернет тролове с дребни и злобни житейски съдби! И въпреки всички трудности тя е най важния човек в живота ни и най почитана в съзнанието на българина , защото тя не се оплаква от живота а просто го бори и продължава напред! Затова тя винаги ще бъде с главно Б ....а ти си просто....мая...

    Коментиран от #94, #96

  • Мая
    Отговор
    93 14:49  01.02.18
    ПРЕД БУКВИЧКАТА А ИМА ЗАПЕТАЙКА.Нищо не ми дължите, знам, че нямате.
  • Мая
    Отговор
    94 14:51  01.02.18

    До коментар #92 от "Христо":

    Защо си биете жените?Каква кариера- на чистачка ли.Аз съм грамотна, млада и хубава и имам време.Имам време за всичко.И внимателно с ракията.
  • todi
    Отговор
    95 14:55  01.02.18
    Това,че се хубава е спорно

    Коментиран от #98

  • Мая
    Отговор
    96 14:58  01.02.18

    До коментар #92 от "Христо":

    Вярно, че българката е заета да отглежда некадърният си мъж..и деца влачи...и влачи и хомота.И аз й се възхищавам.Цивилизованият мъж се грижи за семейството си и не позволява жена му да има трудности.И не да уважавате жените, краката трябва да им целувате,че ви хранят и търпят.Хем неграмотни, хен некадърни,че и устати.
  • Siegfried
    Отговор
    97 14:59  01.02.18
    На Мая с уважение, съжалявам ,че не я познавам лично , но моите поздравления ! Не съм ходил в Елада ,но преди 20 години , започнах сам да си уча гръцки.Останах потресен от изобилието на гръцки думи в българският език.Съжелявам , че живееш в Елада , но ако всички умни и образовани българи напуснат родното гнездо , тук ще останат само такива като някой от горепишещите . На "Христо", е много смешно ! Браво ! Смях се с глас .

    Коментиран от #101, #104

  • Мая
    Отговор
    98 15:01  01.02.18

    До коментар #95 от "todi":

    Един ред от три думи не можеш да напишеш.Кой те пита тебе хубава ли съм- пита се човек, който има думата.Дето казваше Тодор Живков- " ти не можеш да казваш,казва тоя, дето има пари"
  • Христо
    Отговор
    99 15:01  01.02.18
    Преди хиляда години имаше един грък и той така злобно говореше за нас и после главата му се превърна в чаша за вино...нищо лично...просто бизнес...

    Коментиран от #102

  • Христо
    Отговор
    100 15:03  01.02.18
    Корупцията има древно потекло, щом Омир започнал "Илиадата" с нея (Агамемнон, подкупен от бащата на своята пленница, я освободил, взел пленницата Ахил и после "Пей, о, музо, за гибелний гняв на Ахила Пелеев").

    Коментиран от #103, #106

  • Мая
    Отговор
    101 15:05  01.02.18

    До коментар #97 от "Siegfried":

    А защо в езика на другите народи има толко гръцки ..според Вас български думи? ПРЕДПОЛАГАМ, ЧЕ НЕ СТЕ СЕ ПРОВАЛИЛИ В НАЧИНАНИЕТО СИ И ВЕЧЕ МОЖЕТЕ ДА МИ ОТГОВОРИТЕ НА ГРЪЦКИ.
  • Мая
    Отговор
    102 15:06  01.02.18

    До коментар #99 от "Христо":

    Аз и преди споменах, че сте побойници и грубияни, вие се обиждате.
  • Мая
    Отговор
    103 15:07  01.02.18

    До коментар #100 от "Христо":

    По това време българите сигурно са му светили.
  • Мая
    Отговор
    104 15:10  01.02.18

    До коментар #97 от "Siegfried":

    Направо е за съжаление, че не ме познавате.Казвам го сериозно.И не живея в Елада.Никъде не живея.Живея навсякъде.
  • Вая
    Отговор
    105 15:18  01.02.18
    Мая, нямаше нужда да отговаряш. Въпросът беше реторичен /на любимия ти древногръцки/...За някой неща съм съгласен с теб. Но една препоръка - видно е, че си още млада, но не се пали и не обобщавай "българи", защото ти си част от тях, баща ти е част от тях, предците ти са част от тях. Видна е слабостта ти към гърците /надявам се да е по любов/, но да ги противопоставяш на това, от което си част и ти - българите е как да ти го кажа - оксиморон. Ако прочетеш повече за това, което ти написах - историята през погледа на очевидци и наистина си умна, ще разбереш защо...Толкова от мен. Дано да има полза за теб, защото изглеждаш мислеща...

    Коментиран от #107

  • Мая
    Отговор
    106 15:22  01.02.18

    До коментар #100 от "Христо":

    Хвани се в работа и си гледай семейството-стига писа.Мен не ме гледай- аз съм жена, мога да не работя.Ти си мъж.Хващай се серизно с работа и в свободното време-с правописа.Остави ракията.Тя взима- не дава.
  • Мая
    Отговор
    107 15:24  01.02.18

    До коментар #105 от "Вая":

    По интелект са ми пристрастията.Любов няма.Само Бог може да обича.
  • Христо
    Отговор
    108 15:24  01.02.18
    И какво значение има къде живееш?

    Коментиран от #110

  • Siegfried
    Отговор
    109 15:33  01.02.18
    Мая, не си ме разбрала .Аз също твърдя ,че хиляди гръцки думи са влезли в бълг.език. За спорни думи съм проверявал в другите славянски езици- руски , полски , чешки и установявам че там ги няма т.е. са си гръцки думи влезли в бълг.език.Естествено е , по - културният народ влияе в/у по - простият.

    Коментиран от #113

  • Мая
    Отговор
    110 15:34  01.02.18

    До коментар #108 от "Христо":

    Няма никакво значение къде живееш.В 21 век сме и можем да живеем по целия свят.Аз живея навсякъде, както и в България и сънародниците ми всеки ден ме карат да се срамувам,че съм българка.А толкова искам да се гордея.
  • Христо
    Отговор
    111 15:34  01.02.18
    Много си права че може да не работиш , предполагам по другия начин си изкарваш парите, относно това че си млада и красива...ммммнее това е твое твърдение не е факт , относно правописа ти си с доста повече грешки от мен , аз не претендирам че съм начетен! Престани със злобата стой си там в елада и се радвай на гърците, остави ни нас на мира ние поне знаем кои сме! А и пиша ти понеже днес ми е свободен ден от работа!

    Коментиран от #115

  • Шопа
    Отговор
    112 15:36  01.02.18

    До коментар #25 от "Мая":

    По важното е, че разбираш написаното. За граматика не претендирам, но бас държа, че повечето гърци са по неграмотни и от мене в правописа. Това за което претендират твойте хора са го наследили от Елини и откраднали ат Траки. Не мисля да ти обръщам повече внимание.

    Коментиран от #120

  • Мая
    Отговор
    113 15:40  01.02.18

    До коментар #109 от "Siegfried":

    Извинявам се, грешката е моя.Хиляди извинения.Така реших, защото мнозинството твърди обратното.Моето твърдение е основано не от нездрава обич към възрастен грък/както ме обвиниха/.Аз съм филолог.Имам 12 национални награди за есе в България и една за националния празник на Република Гърция.Не съм нито робиня /някои изказаха предположения/, нито женена за "дърт грък".Затова не Ви разбрах правилно, защото очаквах неграмотни нападки.

    Коментиран от #119

  • Христо
    Отговор
    114 15:41  01.02.18
    Ако избавим местния език от употребата на турските думи и ако го освободим от много малкото гръцки и руски, то той ще добие желаната чистота на книжовния. Ще останат само онези думи, които макар и грубо видоизменени от старобългарски корени, но ще бъдат поне чисти от родната реч.

    Коментиран от #129

  • Мая
    Отговор
    115 15:44  01.02.18

    До коментар #111 от "Христо":

    Ела и ти да не работиш, но тук трябва да се къпеш по два или три пъти на ден.А като си почивен ден- отиваш да търсиш допълнително, за да не ти е празен деня.При тая беднотия седнали пише.
  • Шопа
    Отговор
    116 15:44  01.02.18

    До коментар #75 от "Мая":

    Кенефи с дупки има и във Франция, Румъния, Гърция, Германия, Италия, Испания и т.н. Но за да знае човек трябва да обикаля защото тази информация в книгите я няма.

    Коментиран от #124

  • Христо
    Отговор
    117 15:46  01.02.18
    Пак казвам няма факти зад твърденията ти коя си! Може и да си мъж,трансджендер дори и извънземно!

    Коментиран от #118

  • Мая
    Отговор
    118 15:52  01.02.18

    До коментар #117 от "Христо":

    Какво значение има коя съм?Ако съм мъж какво?Страх ли те е?
  • Шопа
    Отговор
    119 15:52  01.02.18

    До коментар #113 от "Мая":

    Къде съм аз, къде сте Вие. Нещо такова звучи написаното с дванайсетте награди.

    Коментиран от #121

  • Мая
    Отговор
    120 15:53  01.02.18

    До коментар #112 от "Шопа":

    По- неграмотен от теб няма.Довери ми се.
  • Мая
    Отговор
    121 15:56  01.02.18

    До коментар #119 от "Шопа":

    Това не бе до Вас и ме ласкае, че сте го чели.Никъде не съм.Всички сме на един дъх живот.Дошли сме да научим земните си уроци.Някои не могат и училищните да усвоят.

    Коментиран от #131

  • Марко
    Отговор
    122 15:57  01.02.18

    До коментар #13 от "БЪЛГАРИН":

    Няма нещо такова ,,македонци" те са българи, гърци, албанци и 1% сърби. Главно българи.
  • Шматка
    Отговор
    123 15:58  01.02.18

    До коментар #22 от "Комуниста":

    Абе комуниста, добре е да знаеш, че най големите предатели на българската национална кауза и идеи са мръсните комунисти- В. КОЛАРОВ,Г. ДИМИТРОВ И ТОДОР ЖИВКОВ. ТЕЗИ педерастии са подкрепяли Коминтерна и са изобретили

    Коментиран от #125

  • Мая
    Отговор
    124 16:01  01.02.18

    До коментар #116 от "Шопа":

    В ГЕТАТА ВЪВ ФРАНЦИЯ ИМА ТОАЛЕТНИ С ДУПКИ.ЗАВИСИ КОЙ КЪДЕ ХОДИ И ЗНАЕ.

    Коментиран от #128

  • Мая
    Отговор
    125 16:02  01.02.18

    До коментар #123 от "Шматка":

    За съжаление- българи.
  • Siegfried
    Отговор
    126 16:03  01.02.18
    Дървени кенефи ( сковани от дъски) видях на гарата в Саратов , 198...г.забити 4 кола, обковани с дъски , обаче обкова започва на 50 см. от земята т.е. като клекнеш не те виждат от кръста нагоре ......? Ех, социализъм , ех Русийо !!
  • Мая
    Отговор
    127 16:08  01.02.18
    Аз тогава сигурно съм била на 5 годинки.Не мога да кажа нищо.
  • Шопа
    Отговор
    128 16:10  01.02.18

    До коментар #124 от "Мая":

    Не в гетата, навсякъде по магистрали и фабрики. А ти щом знаеш и за гетата явно си ги посещавала.

    Коментиран от #130

  • Мая
    Отговор
    129 16:12  01.02.18

    До коментар #114 от "Христо":

    НЯМА ДА ОСТАНЕ КНИЖОВНИЯТ ЕЗИК, ЗАЩОТО БЪЛГАРСКАТА КНИЖОВНА ФОРМА Е ВСЪЩНОСТ ИЗТОЧНОБЪЛГАРСКИЯТ ДИАЛЕКТ.
  • Мая
    Отговор
    130 16:14  01.02.18

    До коментар #128 от "Шопа":

    Не ходя по магистралите ив тоалетните там.Тираджиите ходят.И Вие не сте посещавали Луната, но знаете, че я има.

    Коментиран от #132, #134

  • Шопа
    Отговор
    131 16:15  01.02.18

    До коментар #121 от "Мая":

    Що вириш нос като си на един дъх живот?. Пак ти казвам, не е важно правописа в случая, по важното е , че разбираш написаното.
  • Шопа
    Отговор
    132 16:16  01.02.18

    До коментар #130 от "Мая":

    Знам, летиш в облаците с дванайсетте награди.

    Коментиран от #136

  • Мая
    Отговор
    133 16:16  01.02.18
    ВСИЧКИ СМЕ НА ЕДИН ДЪХ ЖИВОТ-НИЩОЖНИ,ЗАЩОТО СМЕ ЧОВЕЦИ И ВЕЛИКИ,ЗАЩОТО СМЕ СЪЗДАДЕНИ ОТ БОГ.

    Коментиран от #135

  • Шопа
    Отговор
    134 16:19  01.02.18

    До коментар #130 от "Мая":

    Да те светна, че по магистралите не само камиони се движат. И дефинирай какво е "тираджия" . Язък за наградите и филологията.
  • Шопа
    Отговор
    135 16:20  01.02.18

    До коментар #133 от "Мая":

    Яко си се напушила май. Мини на нещо по слабо.
  • 136 16:20  01.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Мъка
    Отговор
    137 16:24  01.02.18
    Ех, човеко озаглавен Мая. Обиждаш българите, а сама си нагледен пример за най-голямата ни слабост. Как всеки си мисли, че разбира от всичко.Филолог си, че и с награди. Ами чудесно. Коментирай и изказвай компетентно мнение по дискусии за филология. Защо обсъждаш история и политика , от които очевидно нищо не разбираш, а и нямаш житейския опит, за да ги коментираш? ПП. Ако чувството към детето ти не е любов - не знам кое е....и не само ...казал Го е "както Аз ви възлюбих, така и вие да се обичате един друг." ППП и как, щом си такъв гръкоман само по интелект, знаеш, че гърците са по "твърди" от българите.. чувала си от приятелки?...

    Коментиран от #138, #152

  • Мая
    Отговор
    138 16:28  01.02.18

    До коментар #137 от "Мъка":

    За филолог се учи 3 семестъра история.Световна , а не нашата, митологична.Какъв ти е проблемът с твърдостта на гърците?Имаш апетити към нея или я намираш за причина, че жените ви избягаха..

    Коментиран от #141

  • 139 16:32  01.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Асан
    Отговор
    140 16:32  01.02.18

    До коментар #61 от "Мая":

    Откъде си намразила толкова българите и БЪЛГАРИЯ. Искаш ли да позная? 99% съм сигурен че произхождаш от циг..анското малцинство което работи в Гърция. А омразата си я натрупала от чувството за дискриминация от българите към роми..те. Сега усещаш Гърция като нова родина ,но мога да ти кажа че гърците ви мразят повече от нас..

    Коментиран от #142, #144

  • Шопа
    Отговор
    141 16:33  01.02.18

    До коментар #138 от "Мая":

    Добре ще да е да започнеш от нашата.
  • Мая
    Отговор
    142 16:35  01.02.18

    До коментар #140 от "Асан":

    Сигурен ли си, че не си Асан?

    Коментиран от #154

  • Мая
    Отговор
    143 16:37  01.02.18

    До коментар #139 от "Шопа":

    Много време ти отне да го преведеш.Гугал да не заби?

    Коментиран от #145

  • Мая
    Отговор
    144 16:38  01.02.18

    До коментар #140 от "Асан":

    Асане, дискриминацията е подсъдима.
  • Шопа
    Отговор
    145 16:39  01.02.18

    До коментар #143 от "Мая":

    Карам
  • Мая
    Отговор
    146 16:40  01.02.18
    Тирът ли?

    Коментиран от #147, #149

  • Шопа
    Отговор
    147 16:41  01.02.18

    До коментар #146 от "Мая":

    Велосипеда

    Коментиран от #148

  • Мая
    Отговор
    148 16:42  01.02.18

    До коментар #147 от "Шопа":

    В СНЕГА ВЕЛОСИПЕД?

    Коментиран от #150

  • Шопа
    Отговор
    149 16:42  01.02.18

    До коментар #146 от "Мая":

    Тир не се кара, о грамотна българко.
  • Шопа
    Отговор
    150 16:43  01.02.18

    До коментар #148 от "Мая":

    Да, много ме кефи.
  • Мъка
    Отговор
    151 16:44  01.02.18
    Девойче Мая с промито мозъче. Жалко. Имаш някакъв потенциал, но си кауза пердута от ранна възраст. Би ли разяснила какво означава "световна история". Писал я целия свят? Защото, ако си мислиш, че за три семестъра история в НБУ или ЮЗУ или дори и в Сорбоната ще научиш историята на света .....без коментар. Иначе трябва да ти се признае, че много ловко избягваш неудобните въпроси. Например не отговори за гръцката "твърдост". Ясно е за всички, че някой от тях те е впечатлил. Може и без любов. Аз лично гърците и на картина не желая да ги виждам...лично и родово съм пристрастен. Имам зверски убити дядовци и чичовци от тях. Няма да разбереш. Ти не вярваш в българските митове.

    Коментиран от #155

  • Мая
    Отговор
    152 16:45  01.02.18

    До коментар #137 от "Мъка":

    Вие сами се обиждате.Казахте , че гърците били по- твърди.Защо така обиждате българите?
  • 153 16:45  01.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Асан
    Отговор
    154 16:48  01.02.18

    До коментар #142 от "Мая":

    Сигурен съм че не си Мая. Толкова съм сигурен колкото и че не съм асан.

    Коментиран от #156

  • Мая
    Отговор
    155 16:49  01.02.18

    До коментар #151 от "Мъка":

    Не вярвам в нищо, освен в Бог.Световната история и въобще книгите не могат да дадат 100 процента истинност.Не избягвам нищо- гръцката твърдост е неоспорима.Жалко, че има читави български мъже, които системата смаза.
  • Мая
    Отговор
    156 16:50  01.02.18

    До коментар #154 от "Асан":

    Мая съм, разбира се.Дай си телефон или данни да ти се обадя.

    Коментиран от #159

  • Мая
    Отговор
    157 16:52  01.02.18

    До коментар #153 от "Христо":

    Само българинът пита"ти знаеш ли аз кой съм".И престани да пиеш- повтаряш едно и също.
  • Мая
    Отговор
    158 16:53  01.02.18

    До коментар #153 от "Христо":

    Всички сме добри, защото сме хора, но ти си яко мързелив и неграмотен

    Коментиран от #163, #173

  • 159 16:54  01.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Мая
    Отговор
    160 16:56  01.02.18
    Хайде сега да си спомним темата."Гърция...Македония и България".

    Коментиран от #161

  • Асан
    Отговор
    161 16:58  01.02.18

    До коментар #160 от "Мая":

    Какво стана с обаждането..?
  • Мая
    Отговор
    162 17:00  01.02.18
    Не ми давай зор, отвикнала съм на българския манталитет- мъж да ми се разпорежда.Ще се обадя.Казах вече.

    Коментиран от #193

  • Шопа
    Отговор
    163 17:02  01.02.18

    До коментар #158 от "Мая":

    Ти както си тръгнала всички неграмотни ще ни искараш, без да знаешили познаваш никой от нас. Не прилягат такива обиди на човек с претенции за грамотност и интелект.

    Коментиран от #165, #168

  • Мая
    Отговор
    164 17:05  01.02.18
    Стана като в Шотландски боец-"накрая ще остане само един- най- добрият".Ако ме оставите да скучая се чудя- да си поръчам храна или да ходя до някоя таверна за вечеря?Дайте съвет.

    Коментиран от #167

  • Мая
    Отговор
    165 17:07  01.02.18

    До коментар #163 от "Шопа":

    Не всички.Повечето.Същото е в училище_от един клас има само двама ученика, които се отличават.
  • Двойна мъка
    Отговор
    166 17:09  01.02.18
    Е ...Мая, досега следваше някаква логическа мисъл. Вече - не. Книгите и очевидците не дават 100% истина. А на базата на кое считаш, че е "неоспорима" тази твоя " гръцки твърдост" Извънземни писания или личен опит. Сподели, за да стане ясна пристрастността ти. Вярваш в бог, а в любовта - не... Сподели в кой Бог. Цитирах ти един, който говори за любовта. Вярваш ли в него или не? Ако Да- защо не вярваш в любовта? Объркана си моето момиче. Ех, ако можех да дискутирам с теб по час на ден, но на живо, щеше да се върнеш в правата вяра. Без насилие. С убеждение и любов. Айде със здраве.

    Коментиран от #170

  • Шопа
    Отговор
    167 17:12  01.02.18

    До коментар #164 от "Мая":

    Съветвам те на психиатър.

    Коментиран от #169

  • Мая
    Отговор
    168 17:14  01.02.18

    До коментар #163 от "Шопа":

    НЕ СЪМ МОМИЧЕ И НЕ СЪМ ТВОЕ.Дори и Библията има стотици редакции..староеврейски, старогръцки ...Нищо не е 100 процента истинно.Също и мита за Велика България.Само едно е вярно- Бог.Винаги го пиша с главна буква.А никоя земна любов не може да е като Божията.В тоя контекст ми е малко чоглаво да пиша за твърдост.Нека е в друг пост.
  • Мая
    Отговор
    169 17:16  01.02.18

    До коментар #167 от "Шопа":

    Тази дума вероятно е българска- идва от " психи"-душа и "ятро"- лекар.Само със съвети не става.Трябва и да го платиш.
  • Мая
    Отговор
    170 17:20  01.02.18

    До коментар #166 от "Двойна мъка":

    Остави си телефона и като се върна в България, ще ти сбъдна желанието.
  • Мога да тъ изчаластря
    Отговор
    171 17:22  01.02.18
    А ве тая Мая няма ли кой да я пляка...........че ми се струва че скоро не е мандръсана от някой черен византиец.........и шундата и е хванала паяжина а това се отразява и на нервната и система....

    Коментиран от #174

  • Тройна мъка
    Отговор
    172 17:26  01.02.18
    Добре Мая. Не си момиче. Може да си момче или третополово. Безразлично ми е. И не - не си мое момиче. Израза е метафоричен и жаргонен. Но пак много приказки без да се каже нещо. Няма и отговори. Защото ги нямаш. За съжаление - ТВОЕ. Отивай на таверна. Яж, пий и не мисли за България. Ти не си част от нея.
  • Гост
    Отговор
    173 17:28  01.02.18

    До коментар #158 от "Мая":

    Добър е Господ, че държи на Земята такова злобно изчадие като теб! Предците ти се обръщат в гробовете си! А родителите ти сигурно съжаляват, че изобщо са те заченали! Хайде, направи коментар на правописа ми! Бих те определил подобаващо, но така или иначе няма да можеш да го прочетеш! Понеже се смяташ за ителигентна - досещай се!

    Коментиран от #175

  • Мая
    Отговор
    174 17:32  01.02.18

    До коментар #171 от "Мога да тъ изчаластря":

    Аз Ви казах, че сте побойници ..
  • Мая
    Отговор
    175 17:37  01.02.18

    До коментар #173 от "Гост":

    Затова твърдя, че като Божията любов няма.Той ни обича и търпи всички.Вие едва ме търпите.Правописът Вие е отличен.Жалко, че ми се стувате нервен или агресивен.С какво толко Вас засегнах.Вие сте вторият грамотен човек от 150 души тук.

    Коментиран от #176, #201

  • Гост
    Отговор
    176 17:41  01.02.18

    До коментар #175 от "Мая":

    Благодаря за оценката Ви, но не ми е необходима! Да, засегнахте ме с обобщението си, с квалификацията си за ВСКИЧКИ българи! С това, че плюете по род и Родина! А такива хора далеч не са ми на сърце! Хайде, със здраве!

    Коментиран от #179

  • Гавра
    Отговор
    177 17:43  01.02.18
    Става очевидно, че Гърция поставя все по-неизпълними условия, вече не само за името на Р. Македония и на практика саботира нейната европейска и евроатлантическа интеграция. Нещо повече, Гърция започна да се подебава и със съседна България, прехвърляйки горещия картоф в нейното поле. Катп предлага държавното име ГорнаМакедония, нима гръцкия външен министър не знае, че Пиринския край на България е също част от географска област Горна Македония ? Българското правителство е длъжно да каже в прав текст на Атина, Вашингтон и Брюксел, че това предложение всъщност не е никакво решение, а провокация ! Ако имат някакви опасения, какво им пречи на гърците да сключат с Р.Македония подобно на България един договор за добросъседство с желаните от тях антииредентистки и антисепаратистки условия и точка ?

    Коментиран от #189

  • ВМОРО
    Отговор
    178 17:47  01.02.18
    "Но някои не обичат да знаят за своя български род, а се обръщат към чужда култура и чужд език и не се грижат за своя български език, но се учат да четат и говорят по гръцки и се срамуват да се нарекат българи. О, неразумни и юроде! Защо се срамуваш да се наречеш българин и не четеш, и не говориш на своя език? Или българите не са имали царство и държава? Толкова години са царували и са били славни и прочути по цялата земя и много пъти са взимали данък от силни римляни и от мъдри гърци."

    Коментиран от #182

  • Мая
    Отговор
    179 17:48  01.02.18

    До коментар #176 от "Гост":

    Вижте добре по кого плюя.Със здраве.
  • ВМОРО
    Отговор
    180 17:49  01.02.18
    "И царе, и крале са им давали своите царски дъщери за съпруги, за да имат мир и любов с българските царе. От целия славянски род най-славни са били българите, първо те са се нарекли царе, първо те са имали патриарх, първо те са се кръстили, най-много земя те завладели. Така от целия славянски род били най-силни и най-почитани и първите славянски светци и просияли от българския род и език, както и за това подред написах в тая история. И за това българите имат свидетелство от много истории, защото всичко е истина за българите, както вече и споменах."
  • ВМОРО
    Отговор
    181 17:50  01.02.18
    "Но поради що ти, глупави човече, се срамуваш от своя род и се влачиш по чужд език? Но, рече, гърците са по-мъдри и по-културни, а българите са прости и глупави и нямат изтънчени думи. Затова, казва, по-добре да се присъединим към гърците. Но виж, неразумни, от гърците има много народи по-мъдри и по-славни. Оставя ли някой грък своя език и учение и род, както ти, безумни, оставяш и нямаш никакви придобивки от гръцката мъдрост и изтънченост?"

    Коментиран от #184

  • Мая
    Отговор
    182 17:51  01.02.18

    До коментар #178 от "ВМОРО":

    Зная своя род и ме е срам, че от народът ми е станал мърша.Виждал го е още Петко Славейков.До сега на кой език писах и ме четете?На гръцки ли?

    Коментиран от #185

  • ВМОРО
    Отговор
    183 17:51  01.02.18
    "Ти, българино, не се мами, знай своя род и език и се учи на своя език! По-добра е българската простота и незлобливост. Простите българи в своя дом приемат и гощават всекиго и даряват милостина на ония, които просят от тях. А мъдрите и културни (гърци) никак не правят това, но и отнемат от простите и грабят несправедливо и повече грях, а не полза ще получат от своята мъдрост и култура. Или се срамуваш от своя род и език пред учените и търговците и славните на земята, защото българите са прости и няма от тях много търговци и грамотни, и вещи, и знаменити на земята в днешно време, но повечето от тях са прости орачи, копачи, овчари и прости занаятчии?"

    Коментиран от #187, #195

  • Мая
    Отговор
    184 17:53  01.02.18

    До коментар #181 от "ВМОРО":

    Е тоя цитат обяснява кое уважавам в гърците- уникални в чувството си за общност и национално самочувствие.

    Коментиран от #188

  • ВМОРО
    Отговор
    185 17:53  01.02.18

    До коментар #182 от "Мая":

    Не се отнасяше до Вас. Но явно Вие се припознахте в думите на знаменития македонец Паисий.
  • Смутената
    Отговор
    186 17:54  01.02.18
    Имали сме богове.Старобългарска писменост и реч.
  • Мая
    Отговор
    187 17:55  01.02.18

    До коментар #183 от "ВМОРО":

    Уважавам българската простота, но не и простотията българска.
  • ВМОРО
    Отговор
    188 18:00  01.02.18

    До коментар #184 от "Мая":

    Уважавайте си ги на воля. Това е ваш личен избор, ваше право, ваше влечение. Но не се опитвайте да квалифицирате, обиждате, осмивате и/или иронизирате моя горд, мъдър и славен народ. Още повече за сметка на подлото, коварно, негодно и недостойно гръцко племе.

    Коментиран от #190

  • Мая
    Отговор
    189 18:04  01.02.18

    До коментар #177 от "Гавра":

    В някоя чадт има резон.Интересно ми е българското правителство да се опълчи на някого.То унижожи народа си.
  • Мая
    Отговор
    190 18:08  01.02.18

    До коментар #188 от "ВМОРО":

    Казах , че уважавам българската простота, но не и простотията.Бе народ България.Сега е джунгла.Всъщност вие обиждате, но не бихте изрекли това на центъра на Атина.Защото"племето" има чувство за общност.

    Коментиран от #342

  • Смутената
    Отговор
    191 18:09  01.02.18
    Казват че политиката е к......ка работа,явно гърците добре я владеят.Ще видим нашите как ще реагират на това.

    Коментиран от #192

  • Мая
    Отговор
    192 18:12  01.02.18

    До коментар #191 от "Смутената":

    Нашите като са монахини, да ходят в манастир.Осакатиха държавата.
  • гостъ
    Отговор
    193 18:14  01.02.18

    До коментар #162 от "Мая":

    Майче.Не пречи да имаш перфектна граматика и правопис,а в останалите неща да си кръгла нула.Има и друг вариант,ако ти плащат гърците.Малко приличаш и на луда учителка по български.Това би обяснило и омразата към мъжете в България .И ако така си им отговаряла и следила граматиката,нищо чудно,че ти се е наложило до търсиш мъж в гърция(нарочно с малка буква). Пък там е лесно,те незнаят Български и няма какво да им се караш. Впрочем и ти ядеш букви. Надявам се да не получиш удар докато я търсиш сред,,стоте" си мнения.Буквата ако не разбра. А за познанията ти по история мога да кажа следното.Крайно пристрастни и необективни.Нивото ти на познаване на езика и историята говорят за висока култура.Обаче от човек с такава култура се очаква да може да комуникира с околните,а не да ги оплюва.Следователно или ти плащат или си луда. Под нивото си ми ,затова не очаквай да ти пиша повече.Просто на налудничавите залитаня трябва да се дава отпор. Иначе ще се превърнем в една лудница. Лудница,в която жени,като тази за която се представяш отглеждат,бучават и възпитават мъжете,които после не понасят. ВЪВ ВРЕМЕТО,В КОЕТО,,ПЛЮЕМ" МЕЖДУ СЕБЕСИ МОЖЕМ ДА НАПРАВИМ НЕЩО ЗА БЪЛГАРСКАТА КАУЗА В МАКЕДОНИЯ.

    Коментиран от #197

  • ВМОРО
    Отговор
    194 18:15  01.02.18
    И циганското племе има чувство за общност. Досущ като гръцкото. И какво от това? Аз какво бих и какво не бих, Вие, драга, няма как да знаете.

    Коментиран от #198

  • 195 18:16  01.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Христо
    Отговор
    196 18:17  01.02.18
    Браво на ВМРО добре го каза !
  • Мая
    Отговор
    197 18:19  01.02.18

    До коментар #193 от "гостъ":

    Добра оценка.Благодаря.Не ми плащат нищо, нали са в криза.Аз сама си откачам.
  • Мая
    Отговор
    198 18:21  01.02.18

    До коментар #194 от "ВМОРО":

    ИМЕННО.ОБединяват се.А ние се разединяваме.Десет души пишем...никой никого не може да трае.Народ ли сме?

    Коментиран от #267

  • ВМОРО
    Отговор
    199 18:25  01.02.18
    Когато ножът опре о кокала, тогава се обединяваме. И газим. Помитаме всичко по пътя си. Впрочем, гърците добре знаят това.

    Коментиран от #207

  • Мая
    Отговор
    200 18:29  01.02.18
    Щом не е опрял и българите живеят добре- да търпим системата.Какво друго да кажа.Обявила война България на Китай и китайците питат"В кой хотел са отседнали тия?" А ПЪК КАКВА АРМИЯ ИМАМЕ И ЕДИН САМОЛЕТ.

    Коментиран от #204

  • Произход Българин
    Отговор
    201 18:33  01.02.18

    До коментар #175 от "Мая":

    Увазаема Мая, Предполагам, също като останалите тук 150 самоопределили се и горди да се наричат Българи,изпитвам искренна антипатия към вас и непрекъснатото ви негативно и обидно отношение към Българите.Смятам че е редно да ви нарека самозабравила се продажна българка - не сте първата ,няма и да сте последната - това е сериозния проблем на Народа ни,открай време ,че е пълно с продажници като вас ,които предпочитат да се подмажат на чужденеца като оплюят собствения си Народ!Не знам какво толкова намерихте в Гърците(бил съм със сигурност на повече места и пъти там,такава ми е професията)- един Азиатски народ, с присъщите му Азиатски ценности!Много по-благороден е Българина генетично,(за вас това не се отнася),и по-умен ,за гръцки гросмайстор или физик/математик не съм чувал,виж за търговци - имат толкова много! Срамно е да хвалиш един народ който винаги ни е мамил, и простете ми забележката но,спрете да се самоопределяте като някакъв критерий за грамотност и да давате оценки на хората в чата.Познанията ви по Българска История са явно доста бедни,сигурно имате и много други пропуски в образованието си! Както е казал "Тройна Мъка" , стойте си в Гърция ,и без това вие сте срам за Родината си,и сте забравили отдавна думата Родолюбие. За Господ и Любов не ви отива да говорите!
  • ВМОРО
    Отговор
    202 18:36  01.02.18
    Когато няма какво кажеш/напишеш, затрайте си. Мълчанието е злато.
  • Христо
    Отговор
    203 18:38  01.02.18
    Мая кажи нещо за сърбите , за гърците разбрахме!

    Коментиран от #208

  • ВМОРО
    Отговор
    204 18:38  01.02.18

    До коментар #200 от "Мая":

    Когато няма какво кажете/напишете, затрайте си. Мълчанието е злато.

    Коментиран от #206

  • Мая
    Отговор
    205 18:42  01.02.18
    Кого мамят- наивният.Всъщнос не стоя тук, защото на едно място в 21 век не се стои.Не сте чували за математик грък ли.Питагор май е трънчан.Кога е създаден българския език?4 ВЕК ПРЕДИ ХРИСТА Е ЖИВЯЛ.ЕЛИНАС.ИМАЛО ГИ Е И ТОГАВА.НАЛИ ОТ НЕГО УЧИШ ГЕО..МЕТРИЯ.ПАК ГРЪЦКА ДУМА.МЕТРАО...МЕТРАО..БРОЯ...ГРЕШКИ..
  • Мая
    Отговор
    206 18:44  01.02.18

    До коментар #204 от "ВМОРО":

    Аз не съм материалист.
  • гостъ
    Отговор
    207 18:46  01.02.18

    До коментар #199 от "ВМОРО":

    Ножът отдавна е преминал през първата кост,,кокалите" са в яденето.Така казваше един учител по анатомия. Но къде са делата ни.Какво прави например ВМРО.А какво правите вие... Хайде да видим,как ще отговорите на правокацията?! Да ,,поитраем"

    Коментиран от #210, #214

  • Мая
    Отговор
    208 18:47  01.02.18

    До коментар #203 от "Христо":

    Ти се появи бе,Ристе.Ще ви липсвам.Братски народ,а спорим за територии.Всъщност до Ниш все едно съм в българско село.
  • Христо
    Отговор
    209 18:48  01.02.18
    Питагор който се е забавлявал вечерно време правейки секс с малки момченца, за същия ли говорим?

    Коментиран от #212

  • Мая
    Отговор
    210 18:54  01.02.18

    До коментар #207 от "гостъ":

    Аз живея и в България.Държат ни за по 400 лв заплати, а пред очите ни се крадат милиони.Гледам как хората гладуват.Работили сме над 10 години без заплащане или компенсацуя всички почивни дни и празници.Когато говорим,че ще повдигнем въпроса,оставах само аз.Събирах подписи за кампанията срещу лихвари и съдебна система и всички, който смазат тозо дисциплиниран и научен да гладува народ, да гладува,но да си плаща сметките.Знаете ли кой ми се подписа само-приятелката ми.Корените ми са от София и Гоце Делчев.Вмро ли какво направи.Направиха си пари за тях.Не им пука за народа.
  • Христо
    Отговор
    211 18:54  01.02.18
    Хомосексуалисти са всички личности в гръцката история от Ахил до Александър. А това, че древните елини са обичали малки момченца, ни подсказва, че те са създатели и на педофилията. Това ни казва и самият произход на термина педофил. Както се досещаме, думата има гръцки произход и означава "някой, който обича момченца

    Коментиран от #213, #319

  • Мая
    Отговор
    212 18:56  01.02.18

    До коментар #209 от "Христо":

    Говорим за интелекта.Аз ако съм добър държавник и ти и семейството ти са добре, пука ли ти кой ме забавлява вечер?
  • Мая
    Отговор
    213 18:58  01.02.18

    До коментар #211 от "Христо":

    Пак казвам- ако ти живееш добре при моето управление,какво те бърка с кого спя.

    Коментиран от #258

  • ВМОРО
    Отговор
    214 19:01  01.02.18

    До коментар #207 от "гостъ":

    Аз лично съм ратувал и все още ратувам за България и Българщината. Нямам намерение да изнасям доклад за своята дейност през последните 20 години тук. Автентичното ВМРО/ВМОРО отдавна не съществува.
  • Мая
    Отговор
    215 19:03  01.02.18
    И партите са като дружествата за бързи кредити.Престуктурират се.Ясно защо.
  • Христо
    Отговор
    216 19:05  01.02.18
    Сега разбрах че ти наистина си луда! За какъв интелект ми говориш при тоталния морален разпад на личноста? Българина може да има мн грешки в себе си но никога не е посягал на деца а обратното пазил ги е с цената на живота си! От мн злоба ти отиде правописа на кино грамотната!
  • За Мая
    Отговор
    217 19:08  01.02.18
    Мая ти май имаш някакъв комплекс.

    Коментиран от #219

  • Мая
    Отговор
    218 19:09  01.02.18
    ПОГЛЕДНЕТЕ СИ НОВИНИТЕ..ПРЕБИТИ ДЕЦА,БАБИ, ДЕЦА УБИЛИ КЛОШАР, МЪЖ ИЗНАСИЛИЛ БЕБЕ.ВСЪЩНОСТ ТОВА НЕ Е ЕТИЧЕСКИ ОПРЕДЕЛЕНО.
  • Мая
    Отговор
    219 19:10  01.02.18

    До коментар #217 от "За Мая":

    Ако ми кажете и какъв?

    Коментиран от #225

  • Христо
    Отговор
    220 19:10  01.02.18
    Едипов

    Коментиран от #221, #222

  • Мая
    Отговор
    221 19:13  01.02.18

    До коментар #220 от "Христо":

    И теб те подгони синдромът Гърция?Ей един комплекс си нямаме наш..и тоя гръцки.Едиповоят комплекс е за мъже..хаха.Цар Едип се оженил за майка си.хаха
  • Мая
    Отговор
    222 19:15  01.02.18

    До коментар #220 от "Христо":

    Колко мъка има по тоя свят и незнание.Жена няма Едипов комплекс.Мъж.затова не ми се връща в България- срамувам се от Вас.
  • Христо
    Отговор
    223 19:18  01.02.18
    Пак казвам ти си мъж представяш се за жена
  • Мая
    Отговор
    224 19:19  01.02.18
    С какво се представям?
  • За Мая
    Отговор
    225 19:20  01.02.18

    До коментар #219 от "Мая":

    Питай си психиатъра той ще ти каже най-добре.

    Коментиран от #228

  • 226 19:20  01.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Мая
    Отговор
    227 19:21  01.02.18
    ЗНАМ, ЧЕ СИ ИМАТЕ ДОСТАТЪЧНО МЪРШИ.НА ЕДНО МНЕНИЕ СМЕ ЗА ПРЪВ ПЪТ.
  • Мая
    Отговор
    228 19:22  01.02.18

    До коментар #225 от "За Мая":

    Той ми се разсърди и не ми говори.

    Коментиран от #230

  • Мая
    Отговор
    229 19:23  01.02.18

    До коментар #226 от "Христо":

    Аз не съм вносна.От нашите съм.
  • За Мая
    Отговор
    230 19:26  01.02.18

    До коментар #228 от "Мая":

    Разбирам го напълно.
  • Христо
    Отговор
    231 19:28  01.02.18
    Ти си болна личност , това си ти ! Опровергай ме!

    Коментиран от #234

  • Мая
    Отговор
    232 19:29  01.02.18
    С дискусията, която направих, исках да Ви покажа какъв народ сме и че трима души не могат да се разберат.Показах дребнавостта, липсата на познания и нивото на българите.Това , разбира се, е само една извадка, но в макромащаб сме и по- зле.Затова никога няма да имаме нищо.Ние си завиждаме и не се подкрепяме.Защо нямаше ни един да не ме нападне.Изказала съм различно мнение- свободни уж сме.На българина направиш ли му забележка, ще те изяде-вместо да се поучи.Благодаря за вниманието.

    Коментиран от #260

  • 233 19:31  01.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Мая
    Отговор
    234 19:32  01.02.18

    До коментар #231 от "Христо":

    Проучването свърши.На тебе какъв ти е проблемът?И да съм болна- грижа ли те е?
  • Гостенин
    Отговор
    235 19:35  01.02.18
    Г-жо Мая, Гърция и гърците, пред които се кланяте и боготворите, са много далече от елините, които цитирате! Вижте кога Гърция е създадена като държава и кога жителите й започват да се наричат гърци! Това, че се опитват да си припишат заслугите на елините, това е друга бира! Все едно ние да кажем, че сме наследници на траките! И елините и траките са асимилирани много отдавна от множеството племена, които са минали по тези земи!

    Коментиран от #279

  • Мая
    Отговор
    236 19:37  01.02.18
    Проучването ми свърши.вече се изправих.
  • 237 19:43  01.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Мая
    Отговор
    238 19:48  01.02.18
    Питате ли се защо и бежанци няма в България?Защото и маймуните не искат да седят там.Добре защитихте родината, дано никога не се наложи да я защитавате с липсващата армия и останалият един самолет.Казаха,че не работи дори.
  • Мая
    Отговор
    239 19:50  01.02.18

    До коментар #237 от "Христо":

    И не съм Ви продала, защото никой не иска да ви купи.
  • Гост
    Отговор
    240 19:57  01.02.18
    Може да нямаме армия, но тежко му на този, който се опита да посегне на народа и земята ни! Впрочем, гърците много добре го знаят! А и не само те...:-D

    Коментиран от #242

  • Мая
    Отговор
    241 19:59  01.02.18

    До коментар #237 от "Христо":

    20 минути се опитвам/ докато пълзя/ да разбера какво искаш да кажеш..понеже защо..ужас..насметох се,пиле
  • Мая
    Отговор
    242 20:02  01.02.18

    До коментар #240 от "Гост":

    С бутилки ли ще се бием?Дръжте се сериозно.И мен ме боли- нямаме армия,здравеопазване,образование.Хайде стига с тия гърци.Те всичко си имат.И политиците.Бях тук, когато бяха наводненията.Страхотна организация.Яд ме е, че и ние не сме така.
  • 243 20:07  01.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Злобара Девил, случайно да знае, че сле
    Отговор
    244 20:30  01.02.18

    До коментар #74 от "Мая":

    Злобара Девил случайно да знае, че след запетая има разстояние? Еничарко тъпа, нямаш идея как и колко добре познавам тъпите ти сънародници. С грък да говориш за имена в литературата, музиката и т.н звучи като виц. А корабен инженер не беше чувал за елемента олово... И пасяха като добитък глухарче, щото там било скъпо. Абе защо си губя времето, ще идвате тук и ще просите воглаве със Ципра, хай да ти.... един български

    Коментиран от #246, #247, #249, #250, #252

  • Мая
    Отговор
    245 20:31  01.02.18
    КОЙ КАН СИ?И кой е пита?
  • Мая
    Отговор
    246 20:33  01.02.18

    До коментар #244 от "Злобара Девил, случайно да знае, че сле":

    На български ли говори с тях?
  • Мая
    Отговор
    247 20:36  01.02.18

    До коментар #244 от "Злобара Девил, случайно да знае, че сле":

    Ти на кайъв език им говори за литература и музика и на кораба, ха ха , та не те разбраха.На български няма да те разберат.Някой те е излъгал, че са българи и знаят български.Затова не са те разбрали.
  • Мая
    Отговор
    248 20:38  01.02.18
    Как ще те разберат на български?хаха..
  • Мая
    Отговор
    249 20:42  01.02.18

    До коментар #244 от "Злобара Девил, случайно да знае, че сле":

    ИМА ЕДНА НОВА КНИГА.Излиза, че българите са настоявали повече от децата им да ги взимат за еничари.Защо ли? ИЗКЪПЯТ ГО, ОБЛЕКАТ ГО, ОБРАЗОВАТ ГО И ГО НАПРАВЯТ ВААЛИЯ,ЕФЕНФИ.Иначе остава в кочината при прасетата.

    Коментиран от #255

  • Мая
    Отговор
    250 20:45  01.02.18

    До коментар #244 от "Злобара Девил, случайно да знае, че сле":

    Сега ми преведи коментара си , за да се убедя, че на гръцки си им говорил.На български няма да те разберат
  • Учителката
    Отговор
    251 20:59  01.02.18

    До коментар #19 от "Мая":

    " Толко " какво означава?

    Коментиран от #253, #254

  • Мая
    Отговор
    252 21:01  01.02.18

    До коментар #244 от "Злобара Девил, случайно да знае, че сле":

    Познаваш ги добре, а много се забави с преводаааааа.
  • Мая
    Отговор
    253 21:05  01.02.18

    До коментар #251 от "Учителката":

    ЧУЖДИЦА Е.ВЕРОЯТНО Е ГРЪЦКА.ХАХА
  • Мая
    Отговор
    254 21:10  01.02.18

    До коментар #251 от "Учителката":

    Всъщност длъжностите, титлите и званията в българския език са в мъжки род.Например:лекар, учител, кмет.Няма лекарка,учителка,кметица.Кметица е на кмета-мъж жената.Това е показателно за манталитета и народопсихологията.Но какво да кажем за арабският език, където има и поздрав за мъж и поздрав за жена,добро утро за мъж и същото за жена.Но арабският вече ще Ви дойде в повече.
  • Асан
    Отговор
    255 21:15  01.02.18

    До коментар #249 от "Мая":

    Абе хора ,този индивид който се казва мая или Манол( впрочем все ми е тая )изкара 10 часа днеска пред компютъра и заработи поне 50 евро в опити да дразни и провокира българския лъв . Ще се радвам ако е разбрала ,че българският народ е горд народ и се гордее с миналото си с изключение на предателите като тази персона която вече се е погърчила и то без да я набиват на кол или режат главата,ей тъй доброволно. Искам да кажа че много хора българи живеещи в Европа и по целия свят никога пе биха си позволили да плюят българщината и българското. Да плюеш предателите в парламента е едно ,но да отричаш всичко българско и родно може да го направи само един циг...нин без Родина и националност.
  • Мая
    Отговор
    256 21:19  01.02.18
    Нали казвате, че циганите сме от Индия.Значи имаме родина.Аз за 50 евро няма да включа нета.И не 10 часа , 15.Лежа и си пиша.Защо ме четеш като те дразния?

    Коментиран от #264

  • Мая
    Отговор
    257 21:22  01.02.18
    В БЪЛГАРИЯ СА ОКОЛО 7 МИЛИОНА- ЧАСТ ОТ ТЯХ ЦИГАНИ КАТО МЕН,ТУРЦИ,ЕВРЕЙАРМЕНЦИ И ДА НЕ ИЗБРОЯВАМ.Над 8 милина българи са навън.Подчертавам-доброволно и без да ги набиват на кол.
  • Шопа
    Отговор
    258 21:28  01.02.18

    До коментар #213 от "Мая":

    Разбирасе, че ми пука. Утре можеш да посегнеш на дъщеря ми или синът ми.

    Коментиран от #259

  • Мая
    Отговор
    259 21:30  01.02.18

    До коментар #258 от "Шопа":

    Там в България си посягате.Вижте си новините.Имаш нет.

    Коментиран от #261

  • Шопа
    Отговор
    260 21:33  01.02.18

    До коментар #232 от "Мая":

    Това което се случи в никакъв случай не може да се нарече дискусия, а по скоро провокация. И след като провокираш с обидни думи и изрази получаваш "любовта" на хората от чата.
  • Шопа
    Отговор
    261 21:35  01.02.18

    До коментар #259 от "Мая":

    Посяга се по цял свят, но темата за посегателството е друга. Не я отклонявай.

    Коментиран от #263

  • Мая
    Отговор
    262 21:35  01.02.18
    Аз не търся любов.Пазете си я и с тях възпитавайте децата си, че се изтрепаха.Започнаха да трепат и възрастните.Това не Ви ли притеснява?
  • Мая
    Отговор
    263 21:36  01.02.18

    До коментар #261 от "Шопа":

    Посяга се, но не с такава честота за държава, дето може да се събере в един хотел.Тревожно е.

    Коментиран от #290

  • 264 21:41  01.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Мая
    Отговор
    265 21:48  01.02.18

    До коментар #264 от "Асан.Наско ментата":

    Аз съм 14 часа тук и пиша.Какви плантации и кой грък ще ти даде с нета да седиш на плантациите и да пишеш.Ако аз с моето ниво съм циганка, жалко за българите.На плантациите и цял ден в нета.Ако така се работи тук, ти пръв щеше да дойдеш.
  • Мая
    Отговор
    266 21:50  01.02.18
    Как ще ти вярват.Ти говориш глупости.Кой грък ще ти позволи да пишеш цял ден от телефона си?Само като го извадиш и си хванал пътя за Булгаристан.
  • Пчеличката Мая
    Отговор
    267 21:54  01.02.18

    До коментар #198 от "Мая":

    Ами Мая ти до тук това правиш. Разединяваш и не търпиш никой! И като ти гледам постовете през няколко минути,определено не работиш и от скука се заяждаш.Нищо градивно не каза!И после-българите били такива,онакива. Ами ти си най-добрия представител на това за което говориш!Просто се виж отстрани!

    Коментиран от #268, #270

  • Мая
    Отговор
    268 22:01  01.02.18

    До коментар #267 от "Пчеличката Мая":

    ИМЕННО - НЕ РАБОТЯ.Е ЕДИ УМЕН ЧОВЕК.
  • 269 22:06  01.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Мая
    Отговор
    270 22:09  01.02.18

    До коментар #267 от "Пчеличката Мая":

    Впечатли ме.Малко акъл се иска да се сетиш, че на плантациите не се работи с телефон.
  • Мая
    Отговор
    271 22:28  01.02.18
    Гледам един гръцки филм"Остовът" и ми идва наум, че България била спасила българските евреи.Спасил ги е фактът, че не сме воювали с Германия.В Гърция какви кланета са ставали.

    Коментиран от #278, #288

  • Мая
    Отговор
    272 22:32  01.02.18
    Обърнете ми малко ФНимание.
  • Мая
    Отговор
    273 23:25  01.02.18
    Много сте скучни.

    Коментиран от #318

  • Мая
    Отговор
    274 23:42  01.02.18
    Всички са се изпонапили.Започнахте от обяд.Всичко спи.Асен Ментста така и не се обади,Христо отиде да събира армия да се бие с гърците, а един май и с турците ще се бие.Включи се и един екзотичен тип, дето почна за комунистите да говори,Шопа отиде у Байлово или Гинци,останалите имаха второстепенни роли.Един се интересуваше от твърдостта на гърците, за да направи съпоставка със собствената си.Имаше различни роли-от Хасан до един дето бе говорил на български на някакъв кораб и никой не го разбрал.Много интересно.Имаше и 30 сребърника и 50 евро.Не знам къде отидоха.

    Коментиран от #277, #287

  • 275 00:36  02.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 276 01:07  02.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 277 01:09  02.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • До Мая
    Отговор
    278 01:13  02.02.18

    До коментар #271 от "Мая":

    Да ,ние сме ги клали.Дядо ми е бил полицай там.Толкова бедна земя и толкова гладни хора в България никога не е имало-товс са негови думи.

    Коментиран от #283

  • гостъ
    Отговор
    279 07:15  02.02.18

    До коментар #235 от "Гостенин":

    Жалко е , че хората мислят кото вас. Добре са ви облъчили силните на деня. Но дори и да е така човек сам избриа на какво е наследник.
  • вярно ли е
    Отговор
    280 08:18  02.02.18
    Би ли обяснил как се избира наследство

    Коментиран от #281, #282

  • гостъ
    Отговор
    281 09:37  02.02.18

    До коментар #280 от "вярно ли е":

    Ако ти,точно ти, се чувстваш българин и ти докажа със сигурни генетични издледвания,проведени примерно от швейцарци,че скоро имаше и една точно такава статия,че си финикиец ,ти точно ти наследник на кои ще се почувстващ. Вече имаш право на избор.Оставям те да мислиш.. Ако стонеш съпричастен към борбата на някоя нация и по една или друга причина примерно живееш там и вземеш участие какъв ще бъдеш. Една нацая в която не се влива чужда кръв стига до малаформации.Също както при кръвосмешението,но това не значи че гените на тракииците изчезват или не са преобладаващи.Вие чии пример ще изберете да следвате.Техния или този на кривокраките и прости азиятци дошли тук предималко .За тези обсъждания се иска много обмен на инфо и култура.Нацията в известен смисъл наистина е нещо относително и понякога наистина е въпрос на избор.Наследството на кои ще уважаваш повече.Ако работиш за съхраняването и развитието на това наследсво ,ако го уважаваш явно ставаш част от него.И като гледам как една важна за България статия предизвика само такова огромно количесто лични нападки без нито един опит за градивно развитие, нищо чудно скоро някой,примерно негър,да стане по-съпричастен към каузата ни от нас.С такива Българи като нас нищо чудно той да бъде повече българин.А аз познавам такива хора.

    Коментиран от #284

  • гостъ
    Отговор
    282 10:00  02.02.18

    До коментар #280 от "вярно ли е":

    В Рим са го казали отдавна"ако искаш да си Римлянин живей като римлянин" можеби затова Рим е единственият град,който откакто е създаден не е спирал да съществува.Вечният град. Ако се определяш като час от даден етнос трябва да си готов да работиш за кеузата му и за съхраняването на наследството му и да приемаш хората готови по една или друга причина да го правят,ако и днес да не са с твоя произход.Утре те могат да се помнят като Българи.Ако си готов само да се джавкаш твойта кауза ще изчезне ,защото през това време другите не ги мързи и работят за техните.Приатно спамене.
  • Мая
    Отговор
    283 10:21  02.02.18

    До коментар #278 от "До Мая":

    За това пък сега има гладни хора в България и то при ногата земя.Дано не се гордеете с кланетата.
  • Мая
    Отговор
    284 10:58  02.02.18

    До коментар #281 от "гостъ":

    Ама азиатците вярно са дошли преди малко...Ако мислим,че сме им наследници...голяма нация сме.

    Коментиран от #292

  • Мая
    Отговор
    285 11:12  02.02.18
    Един хотел народ сме, а се изядохме.Била съм се кланяла на гърците, та чак ми били плащали.Просто отчитам чувството им за общност и национално самочувствие, които ние нямаме.И ме боли.Съхраняват културата си и от всичко правят пари.Ако Акропола бе в България, до сега хиляда пъти да са го бутнали.Ще се почне комунисти, фашисти и са го бутнали.Сега тук се реставрира- 25 евро на човек лятото, 20 евро -зимата.В България всичко се бута или приватизира.България е случила на политици- не ще й орежат земите, а в момента сме и под робство.А да не говорим за робството на невежеството. С ПРОСТИ ДУМИ КАЗАНО-ЖАЛ МИ Е ЗА БЪЛГАРИЯ.В нашите очи Ципрас води добра политика, но гърците са готови да го разкъсат.Бил продажник.Какво ли биха казали за нашите.А им гони интереса и не отстъпва.Дори и за Македония.Но те го ненавиждат.Защо ли.Защото изискват.Ние не сме научени.

    Коментиран от #286

  • Гост
    Отговор
    286 14:30  02.02.18

    До коментар #285 от "Мая":

    Ето, така вече мога да приема мнението ти. А не, както в предходните ти десетки постове, в които плюеш българите и българското. Тук съм съгласен, но крушката си има и опашка! И ти много добре го знаеш, защото изглеждаш интелигентна жена. Аз също много се възмущавам, че имаме такъв потенциал /природа, история, култура ит.н./, а го пилеем и/или не го реализираме поради крадливите ни и безскрупулни политици! Друг е въпроса защо ги търпим... По мое мнение, народа няма водач! Достатъчно дълго е лъган и вече не вярва на никого. Да оставим настрана и факта, че вече и СМИ са подвластни на въпросните политици и дори да се намери такъв водач, ще се задейства цялата машина, за да го оплюе! Сигурно и в Гърция е така, но те имат много по-дългогодишни традиции в демокрацията. Може би, има път, който ние трябва да извървим...
  • Шопа
    Отговор
    287 14:41  02.02.18

    До коментар #274 от "Мая":

    От време на време требе и да спиме, нали така?.
  • Шопа
    Отговор
    288 14:44  02.02.18

    До коментар #271 от "Мая":

    Спасил ги е факта, че хората са се противопоставили и също така и една групичка тогавашни парламентаристи начело с Царя.
  • Мая
    Отговор
    289 14:46  02.02.18
    А защо ги търпим.Бях тук при наводненията.Страхотна организация и невероятен ужас- 4 метра вода, десетки загинали и изчезнали.Ципрас пари им даде за Коледа, дни след потопа нямаше и следа, ще отпуснат пари за разрушенията и три дни след потопа..тук още всичко в кал...гърците отидоха да го целят с Коктейли Молотов.Казват,че отбелязват годишнина от Хунтата.Искат.И получават.Затова ме е яд на българите

    Коментиран от #305

  • Шопа
    Отговор
    290 14:48  02.02.18

    До коментар #263 от "Мая":

    Държава "един хотел" можеш да на речеш Македония или Словения или пък Хърватска, но България е доста над това оприличаване.

    Коментиран от #291

  • Мая
    Отговор
    291 14:54  02.02.18

    До коментар #290 от "Шопа":

    Така казали китайците, когато България им обявила война.

    Коментиран от #293

  • гостъ
    Отговор
    292 15:04  02.02.18

    До коментар #284 от "Мая":

    Лошото е,че много хора така и смятат,неосъзнавайки как принизяват по този начин себеси.С неучастието си сякаш се отделяме от всичко което е Българско. Отношението ни например към Волжките Българи,Кабардино-Балкария,Алцековите Българи,все уникални в световен мащаб диаспори,някои от тях наследници на водещи в районите си държави съществували паралелно на няколко места...Всички те с радост се наричат БАЛГАРИ.Но с нашето неучастие ние сякаш се отказваме от тях.А живеем във века на комуникациите.Възможни са чудеса.Къде е гражданската инициатива??? Или чакаме Бойко,та някой друг да ни е виновен???Ако няма желание понякога и ГОСПОД неможе да ти помогне. Това е една отговорност,която никой от нас явно не е готов да приеме,което е просто убииствено смешно. Или тук някъде има все пак лъвове???...
  • Шопа
    Отговор
    293 15:06  02.02.18

    До коментар #291 от "Мая":

    Пожелавам ти приятна борба с невежеството и приятна Събота и Неделя. Аз ще си почивам под хубавото слънчице в Кьолн и ще ида да ударя няколко бири с вуршчета.

    Коментиран от #296, #298

  • гостъ
    Отговор
    294 15:06  02.02.18
    Лошото е,че много хора така и смятат,неосъзнавайки как принизяват по този начин себеси.С неучастието си сякаш се отделяме от всичко което е Българско. Отношението ни например към Волжките Българи,Кабардино-Балкария,Алцековите Българи,все уникални в световен мащаб диаспори,някои от тях наследници на водещи в районите си държави съществували паралелно на няколко места...Всички те с радост се наричат БАЛГАРИ.Но с нашето неучастие ние сякаш се отказваме от тях.А живеем във века на комуникациите.Възможни са чудеса.Къде е гражданската инициатива??? Или чакаме Бойко,та някой друг да ни е виновен???Ако няма желание понякога и ГОСПОД неможе да ти помогне. Това е една отговорност,която никой от нас явно не е готов да приеме,което е просто убииствено смешно. Или тук някъде има все пак лъвове???...

    Коментиран от #295

  • Шопа
    Отговор
    295 15:12  02.02.18

    До коментар #294 от "гостъ":

    Има лъвове баце, ама чакаме да излезе водача на прайда, както беше писал един гост по горе.

    Коментиран от #297

  • Мая
    Отговор
    296 15:13  02.02.18

    До коментар #293 от "Шопа":

    С НЕВЕЖЕСТВОТО НИКОЙ НЕ СЕ Е ПРЕБОРИЛ...ЕДВА ЛИ ЩЕ СЪМ ПЪРВАТА.ХА ХА В ЕДИН ДРУГ САЙТ СЕ ПОЧНАХА ДА СЕ ОБИЖДАТ НА АБОРТИРАЛИ ПОРОВЕ.Смях се със сълзи...но е за реване.Приятна почивка
  • гостъ
    Отговор
    297 15:28  02.02.18

    До коментар #295 от "Шопа":

    Защо просто не дадеш предложение,плюса е от мен. Ще ми бъде приатно да те чуя. Докато не е исфирясала темата..

    Коментиран от #301

  • Гост
    Отговор
    298 15:34  02.02.18

    До коментар #293 от "Шопа":

    Борбата с невежеството не може да е приятна! Виж, ако кажеш "успешна", би било по-точно!

    Коментиран от #299, #300

  • Шопо
    Отговор
    299 15:37  02.02.18

    До коментар #298 от "Гост":

    Прав си, приемам забележката, благодаря ти.
  • Мая
    Отговор
    300 15:38  02.02.18

    До коментар #298 от "Гост":

    Който не се е борил с прост, не знае колко пот изтича.Нищо.Човекът е в цивилизована страна.
  • Шопа
    Отговор
    301 15:39  02.02.18

    До коментар #297 от "гостъ":

    Нямам никаква идея за момента. Как предлагаш да се чуем?.

    Коментиран от #302

  • гостъ
    Отговор
    302 15:44  02.02.18

    До коментар #301 от "Шопа":

    Понякога случайността и доброто настроение раждат интересни неща:) Отворен съм за всичко смислено.
  • Шопа
    Отговор
    303 15:54  02.02.18
    zk.sergeev@gmail.com Можеш да оставиш тел. номер на този e-mail.

    Коментиран от #307

  • Мая
    Отговор
    304 15:57  02.02.18
    Само мен никой не ме искааааа..намразиха ме всички тук..никой не ме обича и всеки ме настъпва по опашкатаааа...не съм толко лошаа

    Коментиран от #310

  • Гост
    Отговор
    305 16:00  02.02.18

    До коментар #289 от "Мая":

    Търпим ги, защото нямаме традици да изискваме и да търсим правата си! Тъпкали са ни толкова дълго време, че са ни промили мозъците! Доволни и благодарни сме и на малкото, което ни дават. Както беше в онзи стар виц, когато на българите спрели тока, а после и водата, те си казали: "Е, добре че сме живи и здрави!" Манталитет...
  • Мая
    Отговор
    306 16:06  02.02.18
    Трябва да започнем отнякъде...от малките общности...в кафенето..в работата.Искам кафе ..хубаво ..с усмивка поднесено..в чиста чаша и мога да го пия час.Така не е в България.ОФ УФ..МРЪЩИ СЕ, ЧЕ СЪМ ВЛЕЗНАЛА...А като чуе, че само кафе искам...не че за 100 лв сметка ще ми ги донесе с усмивка...Трябва да започнем да изискваме...искам кафе..хубаво..и си плащам...и няма да ми се мръщат да се чувствам виновна, че съм влязла.
  • гостъ
    Отговор
    307 16:25  02.02.18

    До коментар #303 от "Шопа":

    Очаквай включване.
  • Долна Македония
    Отговор
    308 17:19  02.02.18
    Сега е моментът да се обяви и република Долна Македония, която да се отдели от Гърция :)

    Коментиран от #309

  • Мая
    Отговор
    309 17:34  02.02.18

    До коментар #308 от "Долна Македония":

    Обявявай, че идват гърците

    Коментиран от #311

  • Шопа
    Отговор
    310 17:38  02.02.18

    До коментар #304 от "Мая":

    Кой е казал, че си лоша. Просто започна "с рого напред" . Ако имаш път към NL или D обади се и ще пием по кафе.

    Коментиран от #313

  • Шопа
    Отговор
    311 17:40  02.02.18

    До коментар #309 от "Мая":

    Гърците идват ама на пазар или екскурзия.
  • Елач за Елини
    Отговор
    312 17:50  02.02.18
    Тази спекулативна особа "Мая", Много фиктивна злоба (уж) е събрал(а,исте), и защото е толкова съмнително неуморна , че сигурно е цял екип "Мазен Трол".Интересно е какъв ви е рисърча ,колко ви плащат и кой? Другия вариант е да душевно болна,грехота е да се спори с болен човек!

    Коментиран от #314, #315

  • Мая
    Отговор
    313 18:00  02.02.18

    До коментар #310 от "Шопа":

    За жалост искам- не искам трябва да се връщам в България.
  • Мая
    Отговор
    314 18:02  02.02.18

    До коментар #312 от "Елач за Елини":

    В криза са..не плащат
  • Мая
    Отговор
    315 18:09  02.02.18

    До коментар #312 от "Елач за Елини":

    Ципрас ми плаща...на качен пост..50 евро
  • 316 19:51  02.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Мая
    Отговор
    317 19:53  02.02.18

    До коментар #316 от "Ελληνας":

    Браво.Ето и един грък.СМЕЛО СИ ИСКА НЕГОВОТО.А ние пием и псуваме.
  • Тошко
    Отговор
    318 19:59  02.02.18

    До коментар #273 от "Мая":

    Хахахахахахааааххааааах..... СКУЧНИ?Хахахахахахааааххааааах.....хооохоохоо....хахахахаааааааааахххааахах....

    Коментиран от #320

  • 319 19:59  02.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Мая
    Отговор
    320 20:02  02.02.18

    До коментар #318 от "Тошко":

    Голяма скука тука.Сега се появи и грък.

    Коментиран от #321

  • Тошко
    Отговор
    321 20:05  02.02.18

    До коментар #320 от "Мая":

    Аааааахаааххааахахаха....мммм...ооохохохо...хихихиххииихи...
  • Мая
    Отговор
    322 00:04  03.02.18
    Кажете нещо...я за Ердоган...я за комунистите... за Етиопия...все е нещо

    Коментиран от #323

  • Тошко
    Отговор
    323 00:27  03.02.18

    До коментар #322 от "Мая":

    Все е нещооооохохоххооххоо..... хаахаахахахахахххххх... хихихиххииихи..... или хихихиххииихи....
  • Стък
    Отговор
    324 17:07  03.02.18
    Аз пък смятам, че най-древни са гърците. Измислили са и секса, но дошли диви племена наречени вулгари и взели, че включили и жената. Тея египетски цигани южно от България нямат нищо общо със велика Елада дала толкова много на света. 80% от песните им се вие “Аман-амааан” и се танцува древен мъжки танц със броеница в ръката наречен забекико от “зейбек” турска дума. Има си научни доказателства за семитския произход на сегашните “гърци”. Това си е едно данайско племе асимилирало ахейците, йонийци и всичко качествено древногръцко. Аз лично съм горд родолюбец, но презирам държавата си както и всичко което направиха със нея последните години.
  • Кисел
    Отговор
    325 18:08  03.02.18
    Стига сте й чешали ......егото на тая Мая!
  • Мая
    Отговор
    326 18:15  03.02.18
    ОСТАВИ ЧОВЕКЪТ ДА ГОВОРИ.
  • Мая
    Отговор
    327 18:23  03.02.18
    И стига с тия твърдения, че гърците са геиове.Който не може да има жена, мисли, че другите са геиове.

    Коментиран от #328

  • Тошко
    Отговор
    328 19:48  03.02.18

    До коментар #327 от "Мая":

    Хахахахахахааааххааааах... Мая искаме оооощееееееее... хииихиихиихууууииии....
  • Мая
    Отговор
    329 20:05  03.02.18
    Искате, но трябва и Вие да се включите.Мързи Ви и да пишете, па после гърците били мързеливи, били в криза, били етиопци, негри и евреи.Те са си много добре, а ние от оазис направихме кочина...навсякъде смърди на какво ли не, на плажа и такса ни взимат, по пясъка железа и бодлива тел, за морето да не говорим.Но мутрите-Чез, виваком, бързите кредити и банките ще ни довършат.Никой не им се противопоставя.

    Коментиран от #330

  • Тошко
    Отговор
    330 20:40  03.02.18

    До коментар #329 от "Мая":

    Оооооо... оууууу... Да аааааахаааххааахахаха да да да да дай оооощееееееее молим!
  • Мая
    Отговор
    331 20:45  03.02.18
    Както има една реклама на райфайзен банк"С нас е лесно", а друг добавил"да откачиш".

    Коментиран от #332

  • Тошко
    Отговор
    332 21:09  03.02.18

    До коментар #331 от "Мая":

    СЛАБО! Мая можеш повече. Молим, молим, молим, моля.
  • Мая
    Отговор
    333 21:15  03.02.18
    Не, не мога сама.

    Коментиран от #334

  • Тошко
    Отговор
    334 22:12  03.02.18

    До коментар #333 от "Мая":

    МОЖЕШ! Не ти трябва другарче.
  • Мая
    Отговор
    335 09:24  04.02.18
    Ще минете без мен, защото отивам на протеста в Атина.

    Коментиран от #336

  • Самуил
    Отговор
    336 14:12  04.02.18

    До коментар #335 от "Мая":

    Отивай да викаш "Македония е българска земя.."
  • българин
    Отговор
    337 13:34  05.02.18

    До коментар #71 от "Провокация към България":

    Прав си. Но за това трябват здрави топки, а у нас спорят кой е по-джендър.
  • българин
    Отговор
    338 13:44  05.02.18
    България се населява от: мизийци, тракийци, шопи, македонци и рупци. Написано преди 100 години от Антон Страшимиров. Но кой да чете. Затриването на образованието води до лумпенизация. Така са изчезнали много народи.

  • Гост
    Отговор
    339 17:24  21.02.18

    До коментар #13 от "БЪЛГАРИН":

    Има логика.
  • неграмотен келеш
    Отговор
    340 04:39  01.03.18

    До коментар #25 от "Мая":

    Мая, между препинателен знак и следващата дума винаги се оставя интервал!!! Нашият учител велик хахахахахахах....
  • Именно
    Отговор
    341 22:40  23.03.18

    До коментар #7 от "555":

    Точно под Горнамакедония - геология, знаеш как е? ;)
  • Морал
    Отговор
    342 10:01  24.03.18

    До коментар #190 от "Мая":

    Нямаш ли с какво ха-ха /запетая/както и с КОГО да си играеш?

Напиши коментар:


Публикувай