38 584 147

САЩ: Су-57 не са заплаха

Руски източници твърдят, че изтребителите ще правят само тестове в региона

Росен Стойчев

Руските изтребители Су-57 не са заплаха в Сирия. Това обяви говорителят на Пентагона Ерик Пахън, цитиран от Military.com.

През вчерашния ден Москва обяви, че е изпратила най-модерните си самолети в Сирия. Руски военни източници твърдят, че изтребителите са заминали само за изпитания.

Пахън подчерта, че по-рано Русия обяви, че ще изтегли военните си от Сирия. Според него изпращането на нови изтребители в региона противоречи на това заявление.

„Добавянето на изтребители от пето поколение в Сирия определено не съответства със заявлението на Русия за изтегляне на силите. Ние не считаме тези изтребители за заплаха на нашите действия в Сирия. Ние ще продължим с нашите акции, когато са нужни. Това е решението ни“, заяви Пахън.

Според експерти Су-57 ще усложнят ситуацията в Сирия, тъй като американските пилоти няма да получават информация, когато те преминават край тях. Все още не е имало официален коментар от руските власти.

Сирия


Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • жщг
    Отговор
    1 09:19  23.02.18
    Много хляб трябва да изядат докато настигнат раптара !

    Коментиран от #96

  • Kcaniba
    Отговор
    2 09:21  23.02.18
    Разбира се, че не са заплаха!Изоставането на Русия е очевАдно, това го знаят дори и децата! Просто идват избори ,а и ситуацията в Русия, много наподобява тази от 1917г

    Коментиран от #18, #95, #126

  • ПЕЕВ
    Отговор
    3 09:26  23.02.18
    СИРИЯ ИМ Е БЕЗПЛАТЕН ПОЛИГОН ЗА ДА СИ ИСПРОБВАТ ОРЪЖИЯТА.
  • 4 09:26  23.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор

  • СССР
    Отговор
    5 09:29  23.02.18
    Другари и аз всичко давам за матушка Расия но с ръка на сърце трябва да признаем че нашите самальоти изостават поне 50 години от западните .Същото е и при автомобилите ...

    Коментиран от #6, #8, #134

  • Истерик
    Отговор
    6 09:34  23.02.18

    До коментар #5 от "СССР":

    кои самольоти бе, дрогарю!!!??? боко, тиквоча и компиро??? те са напред с 50 години бе този
  • 112
    Отговор
    7 09:35  23.02.18
    Вноса на памперси в Сирия рязко се е увеличил.
  • no name no face no number
    Отговор
    8 09:38  23.02.18

    До коментар #5 от "СССР":

    Ти пробвал ли си самолетите та знаеш? Нека да се почнат аз се моля всеки ден САЩ да започнат. След това ще видите какво става с НАТО и сащ. Чакам този ден с нетърпение. Чудя се коя страна от НАТО ще подкрепи тези идиоти зад океана. Ще има много изненади мдааа.

    Коментиран от #14, #19, #28, #37, #82

  • дафо
    Отговор
    9 09:40  23.02.18
    Де да видим дали ще смеят въобще да излетят су-тата.

    Коментиран от #10

  • Кcaniba
    Отговор
    10 09:42  23.02.18

    До коментар #9 от "дафо":

    на боб гледай или на кайфе! Памперси ще има за всички от сърце

    Коментиран от #108

  • Въпрос
    Отговор
    11 09:47  23.02.18
    Е тогава защо америте все оср..ха Ч.Море??? То за властите не са заплаха-ама морячетата пънят памперсите яко..
  • Знаещия
    Отговор
    12 10:01  23.02.18
    Вие се молете наистина да не се почнат. Защото и ние ще станем полигон на който ще си пробват новите оръжия. Като знам колко ни обичат и едните и другите.
  • Кавказ
    Отговор
    13 10:05  23.02.18
    "Ядерный невидимка" СУ-57 не дает покоя американцам

    Коментиран от #146

  • Военно подводни сили
    Отговор
    14 10:06  23.02.18

    До коментар #8 от "no name no face no number":

    Каквото стана с ихтамнетовците бе каскет!!!

    Коментиран от #66

  • vasik atanasova
    Отговор
    15 10:15  23.02.18
    ЗАЩО НЕ СИ ПРАВЯТ ТЕСТОВЕТЕ В РУСИЯ ?

    Коментиран от #17, #117

  • Уайът Ърп
    Отговор
    16 10:16  23.02.18
    Самовар -каква заплаха ! Той де факто много малко се отличава от Су 35, а повечето му компоненти не покриват изискванията за да бъде квалифициран като 5то поколение.
  • Кcaniba
    Отговор
    17 10:17  23.02.18

    До коментар #15 от "vasik atanasova":

    защото в Русия муха не не може да прелитне без разрешението на щаба на ВКС, камо ли краварските мишени!!

    Коментиран от #22, #30

  • Споко
    Отговор
    18 10:21  23.02.18

    До коментар #2 от "Kcaniba":

    Ти пък какво знаеш за 1917 г. Ако си от по-задните поколения сигурно си спал на този урок, а ако още си чоплиш акнето няма как да са ти предавали такъв урок. Сегашна Русия не е цъфнала и вързала по отношение на благосъстоянието на народа, но няма нищо общо с 1917 г. А Путин ще си го изберат и без размахване на новите самолети в Сирия. Те (самолетите) са там заради някой друг, не заради изборите. И този друг, дето си е пръснал военни бази из цял свят "да помага" за "силовото налагане" на демокрацията и разпали 98% от военните конфликти след ВСВ би следвало да се замисли. Да се замисли не какво ще се случи с неговата държава, а какво може да се случи с планетата. Винаги ми е било смешно, когато съвременната Гьобелсова пропагандна машина изкарва Русия агресор и враг № 1 на целия свят. Всъщност няма защо да се чудя, има достатъчно празни тикви, в които да поникне тая глупотевина.

    Коментиран от #21, #58

  • ИНТЕРЕС БЪЛГАРСКИ
    Отговор
    19 10:23  23.02.18

    До коментар #8 от "no name no face no number":

    Че те в Сирия ги започнаха .Изненади нямаше ! За час два изпратиха 200-300 парчета при свети Петър а Москва мълчи с подвита опашка като бито куче !

    Коментиран от #70

  • Знаещия
    Отговор
    20 10:26  23.02.18
    Те не са спирали да си тестват собствения народ от 1917г. За мен няма по истрадал народ от руския. Най големия враг им е болните амбиции на другарите.
  • Кcaniba
    Отговор
    21 10:26  23.02.18

    До коментар #18 от "Споко":

    автогол си вракрвате с тези прибързани умозаключения за познанията ми. Русия не е няква Македония, но дори и тя има спорни моменти и сложна история. Русофобията е болест. Руската значимост в исторически и културен план е общопризната, а отричането на естествените реалии също не е белег на интелегентност.

    Коментиран от #25, #29

  • пикла с малки цицки
    Отговор
    22 10:26  23.02.18

    До коментар #17 от "Кcaniba":

    Дали може ? Дали не можееее? Знае е се със сигурност че може да се кацне на "Червения площад" без разрешение ВКС!!!

    Коментиран от #24, #42

  • კავკასიონი
    Отговор
    23 10:28  23.02.18
    Пляскайте минуси това няма да направи американската консерва по добра от Руски СУ-57 не дает покоя американцам

    Коментиран от #75

  • 24 10:29  23.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 25 10:30  23.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 26 10:31  23.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • пикла с малки цицки
    Отговор
    27 10:36  23.02.18

    До коментар #24 от "Кcaniba":

    То и в Сирия Путин "затвори " небето небето ....???? Но само руски самолети падат !!! Другите си летят в затвореното небе на воля !!!
  • БСП фракция ЛЯВА РЕЗБА
    Отговор
    28 10:38  23.02.18

    До коментар #8 от "no name no face no number":

    Ще стане - квото стана с "цвета" на руския спецназ - Вагнеровците. Нестали.

    Коментиран от #72

  • 29 10:38  23.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • БСП фракция ЛЯВА РЕЗБА
    Отговор
    30 10:42  23.02.18

    До коментар #17 от "Кcaniba":

    Само кацат на Червения площад чат-пат разни, дето не знаят тия теории...
  • 31 10:42  23.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Еее
    Отговор
    32 10:42  23.02.18
    Само СССР👍
  • Кcaniba
    Отговор
    33 10:45  23.02.18

    До коментар #31 от "щайга":

    а в Донецк Ейрпорт 500 крави-терминатори още ги копате май!!! 5 вагнеровци за 500 крави си еприемлив резултат майдауни.

    Коментиран от #35

  • 34 10:48  23.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 35 10:49  23.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 36 10:52  23.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 37 10:53  23.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 38 10:53  23.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 39 10:56  23.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 40 10:58  23.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Истерик
    Отговор
    41 10:59  23.02.18

    До коментар #40 от "щайга":

    федерки ще ми прайш кат баща си

    Коментиран от #44

  • Различен
    Отговор
    42 11:00  23.02.18

    До коментар #22 от "пикла с малки цицки":

    Така е! Едни кацат на Червения площад, други си стрелят наред в училищата и си избиват децата и учителите, събарят си кулите и си избиват хиляди поданици, ама ко да праИш ? Съдба!
  • щайга
    Отговор
    43 11:01  23.02.18

    До коментар #39 от "Кcaniba":

    Ама имаше едно време СССре А? Нали бе Руснак тъп! Ама как ви го тропнаха на ебем страна...!

    Коментиран от #46

  • 44 11:03  23.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Kcaniba
    Отговор
    45 11:03  23.02.18
    Мдааа и как си мислите, че Русия може да изплаши някой с прототип??? Освен приповдигнати маймуноподобни звуци у ушанконосещите друг ефект няма да има!

    Коментиран от #47, #48

  • Кcaniba
    Отговор
    46 11:04  23.02.18

    До коментар #43 от "щайга":

    Искаме правим СССР Искаме разтурваме СССР Едно Време е имало и Руска Империя! А ти сиганоро безродно, да те светна, Русия е спасило съгражданите ти - българите от геноцид!! Арменците и кюрдите нямаха този късмет.

    Коментиран от #49

  • 47 11:05  23.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 48 11:06  23.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ЗАЗ
    Отговор
    49 11:12  23.02.18

    До коментар #46 от "Кcaniba":

    "Едно Време е имало и Руска Империя"! Аха едно време "имаше"... А сега е най-големия кенеф на света!

    Коментиран от #53, #63

  • Kcaniba
    Отговор
    50 11:13  23.02.18

    До коментар #48 от "Кcaniba":

    Винаги казвам иСтината! Пролетта идва......
  • 51 11:14  23.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Сезгин
    Отговор
    52 11:16  23.02.18
    Чета възбудените коментари на няколко възпалени хемороида русофоба и се заливам от смях. Единият умник сравнява Вагнеровци със Спецназ и празната му кратуна не може да осъзнае, че двете нямат нищо общо, друг пък се радва, че Вагнеровци са дали жертви все едно, че хамериканските инструктори в Украйна не отлетяха при Всевишния, трети пък плюе руснаците, че били технически изостанали във военно отношение. След като СУ-57 не представлява заплаха за тях, защо реват? Смях, смях, смяяях. Ей умници вие срещу руснаците да бягате пак не можете да ги стигнете особено във военно отношение. Да ви напомням ли чия е международната космическа станция, на която добронамерено приютяват и разни "напреднали" хамериканци,а? Руска е разбира се. Това, че не правят автомобили и разните му там бяла и черна домашна техника проблем ли е? За тях не е, защото могат да си я купят от всекъде. Та като е така, защо да го правят ? Те руснаците там, където трябва да се развиват си се развиват хората. Най добрите ядрени инженери са те. Правят АЕЦ по целия свят и са предпочитани. Ама русофобите са си наврели главите отзад и само къчове хвърлят от злоба. Ей тази злоба ще ви умори така да знаете, а на руснаците ще им накривите да ... и ще си го преместят в левия крачол. Такива смешни екземпляри като вас дори не могат да им привлекат вниманието.

    Коментиран от #54, #56

  • Kcaniba
    Отговор
    53 11:17  23.02.18

    До коментар #49 от "ЗАЗ":

    Османската империя? По добре викаш беше!? на Цезара цезарево. на Бога - божие. на раба - рабство
  • 54 11:21  23.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ми тогава
    Отговор
    55 11:27  23.02.18
    оти виете като не ви е страх
  • Kcaniba
    Отговор
    56 11:28  23.02.18

    До коментар #52 от "Сезгин":

    Ха-ха-ха станцията е МКС,ако можеш да разчетеш абвеатурата,и точно руския отсек не е напълно завършен,а защо ли ? Опорните точки яко издишат,като вагнеровци след бой!!!

    Коментиран от #57, #84

  • Кcaniba
    Отговор
    57 11:35  23.02.18

    До коментар #56 от "Kcaniba":

    Донецк Ейрпорт - 500 кравара са изстреляни директно към МКС
  • БРАВО
    Отговор
    58 11:36  23.02.18

    До коментар #18 от "Споко":

    Изпълни ми душата. Абсолютно прав си! Най-големия агресор е самоопределилия се миротворец.
  • Истерик
    Отговор
    59 11:38  23.02.18
    откъм задният двор я изпълни, нали ;) Еваларката
  • Сезгин
    Отговор
    60 11:41  23.02.18

    До коментар #54 от "Кcaniba":

    Аз лично винаги съм уважавал БЪЛГАРИТЕ, защото считам, че и аз съм българин. Не знам, защо някой трябва да ме причислява към турците? Името ми не ме прави турчин. Уважавам и ПАТРИОТИТЕ, защото и аз се считам за патриот. Това са хората, които милеят за родината, в която са се родили в случая БЪЛГАРИЯ и не знам, защо разни хасани и османи се считат за турци. Религията няма нищо общо с националността. Мюсюлманите не са турци, те са всякакви, но закостенелите и промити мозъци на мюсюлманите тук не могат или не искат да го разберат и според техните елементарни разбириния щом си мюсюлмамнин значи си турчин, което изобщо, ама изобщо не е така. По тази логика и мюсюлманите примерно в Саудитска Арабия, Мароко и Катар и те би следвало да са турци. Е да, ама не. Българите трябва да започнат да мислят с главите си и едва тогава ще се оправим, иначе не.

    Коментиран от #61

  • Кcaniba
    Отговор
    61 11:46  23.02.18

    До коментар #60 от "Сезгин":

    имам приятел и от Татарстан и от Кавказ - многоточни хора, нито са фанатици а и се самоопределят като руснаци. Мусуланите когато не са фанатици не се отличават от никой от нас, за това нямам предразсъдъци към българи мусулмани. Ще ям агнешко с вино да ти уважа Байрама, ще пия ракия с теб на Велик ден.

    Коментиран от #65

  • 5555
    Отговор
    62 11:52  23.02.18
    Кво се карате бре тюфлеци? Ако ви питат къде искате да живеете или да учат децата ви, коя държава ще изберете? Русия или САЩ?

    Коментиран от #67, #68, #74

  • Хайдтин
    Отговор
    63 11:56  23.02.18

    До коментар #49 от "ЗАЗ":

    Тепърва ще разбереш за съвременната РУСКА ИМПЕРИЯ!Малко време остана но ще те видя тогава какво ще приказваш.
  • Кcaniba
    Отговор
    64 11:56  23.02.18
    в Смисъл дали би избрал Охайо вместо Крим и Сочи да речем??? Или Би ли избрал Якутия вместо калифорния??? Или само правите като вятъра???
  • Сезгин
    Отговор
    65 11:57  23.02.18

    До коментар #61 от "Кcaniba":

    Лошото е че има сили и интереси да се промива самосъзнанието на мюсюлманите в БГ и да им се втълпява, че са турци. Истината е, че не са никакви турци и това много лесно може да бъде доказано след едно ДНК изследване. Едва тогава ще рухне цялата тази измама, че мюсюлманите в БГ са турци. Но има интереси това да е така да бъдат сплотени и същевременно да бъдат разединени от българите въпреки безбройните "декларации и призиви" на някой за обединение и не на разделението. Точно тези, които призовават за това са най големите разединители, а целта е прозаична да са на върха и да живеят в охолство. Но не това е страшното, страшното е, че те служат на чужди интереси и са проводник на тези интереси.

    Коментиран от #71

  • no name no face no number
    Отговор
    66 11:58  23.02.18

    До коментар #14 от "Военно подводни сили":

    не можах да те разбера, обясни по- добре. Каскет не ползвам
  • Фащ
    Отговор
    67 11:59  23.02.18

    До коментар #62 от "5555":

    Ами Русия разбира се!При очертаващите катаклизми Фащ си отива!
  • no name no face no number
    Отговор
    68 12:01  23.02.18

    До коментар #62 от "5555":

    Ако имам избор само от тези 2 държави разбира се Русия. Другата въобще те искам да я виждам никога

    Коментиран от #77

  • Kcaniba
    Отговор
    69 12:02  23.02.18
    В коневръза започнаха сами да си говорят, наздраве товорищи!
  • no name no face no number
    Отговор
    70 12:04  23.02.18

    До коментар #19 от "ИНТЕРЕС БЪЛГАРСКИ":

    Това не е започване, нека атакуват руската база и тогава ще се почнем както трябва и дано.

    Коментиран от #78

  • Кcaniba
    Отговор
    71 12:06  23.02.18

    До коментар #65 от "Сезгин":

    Турците са се изнесли от България при подписването на мирният договор между Руската Империя и Османската Империя. Без да бъдат препятствани с цялото сиимущество са си тръгнали, самокъщите им останаха. Срещал съм заможни семейства в Цариград (Истамбул). които иамха пресантиманти към България. на едната жена баба и е била от Силистра, а мъжът е имал предци от Варна. Така че напълно съм съгласен с теб, че българските мусулмани са наричани турци с цел ослабване на българското общество. Милиони хора са манипулирани подобно болната русофобия владееща слабите умове.

    Коментиран от #76

  • no name no face no number
    Отговор
    72 12:07  23.02.18

    До коментар #28 от "БСП фракция ЛЯВА РЕЗБА":

    Те са си наемници, това не е Русия. Хора които убиват за пари не го разбирам независимо от коя държава са.
  • Bahti
    Отговор
    73 12:09  23.02.18
    Смеят ли да се пробват кравите? Xaaxaxa
  • Сезгин
    Отговор
    74 12:10  23.02.18

    До коментар #62 от "5555":

    ""Ако ви питат къде искате да живеете или да учат децата ви, коя държава ще изберете? Русия или САЩ? "" Ще ти отговоря възможно по-кратко, за да ме разбереш. Не, няма да изпратя децата си да учат в прехваления САЩ, защото там вече няма ден, в който някой слабоумен ГМО увреден местен американски комплексар да не извади 33 автомата и да не избие една камара народ. Мерси. Заведи ти там децата си. Аз съм бил там и мога да ти кажа, че образователната им система е толкова елементарна и толкова е назад от нашата тук в БГ, че просто не е за вярване. В момента нашата образователна система е съсипана и не е на нивото от преди 20-30 години. Въпреки, че е на много, ама много ниско ниво е много по-добра от тяхната. Казвам го категорично, защото го знам от опит. Това мога да ти кажа за образователната система в САЩ, а ти ако искаш вярвай, ако не искаш недей. Аз нищо не печеля от това да те подведа в грешната посока и за това няма, защо да не ми вярваш. Ако имаш познати или приятели там попитай ги те да ти кажат и ще се убедиш в това, което съм написал.
  • Bahti
    Отговор
    75 12:11  23.02.18

    До коментар #23 от "კავკასიონი":

    Хубава картина на Перез.

    Коментиран от #79

  • Сезгин
    Отговор
    76 12:14  23.02.18

    До коментар #71 от "Кcaniba":

    100% вярно написано.
  • Kcaniba
    Отговор
    77 12:18  23.02.18

    До коментар #68 от "no name no face no number":

    Само свободния човек има право на избор!А русофилите не сте такива!

    Коментиран от #90, #101

  • пикла с малки цицки
    Отговор
    78 12:23  23.02.18

    До коментар #70 от "no name no face no number":

    Не знам дали това е руска база но със сигурност знам че това е руски баши-бузук !

    Коментиран от #98

  • კავკასიონი
    Отговор
    79 12:24  23.02.18

    До коментар #75 от "Bahti":

    Благодаря
  • Сезгин
    Отговор
    80 12:26  23.02.18
    Сега пиша до всички русофобчета, които твърдят, че СУ-57 не са заплаха, както и това, че Русия е изостанала във военно отношение. Ще ви постна най-отдолу един линк, за да видите как САЩ се карат на Ирак, Сирия, Судан и Египет, които явно имат намерение да закупят системи C-400. Сигурно и от това не се притесняват САЩ ? А, защо тогава правят възможното, за да осуетят тези страни да си закупят това ПВО, след като са толкова изостанали руснаците? Отговорете си сами драги русофобчета, но дали ще успеете се съмнявам. https://fakti.bg/world/287264-sasht-na-voina-s-c-400
  • до no name no face no number
    Отговор
    81 12:37  23.02.18
    Не другарю не съм пробвал самальотите ... Возил съм обаче на АН и на Боинг . Пробвал съм Волга и Лада както и Кадилак и Мустанг ... Ти какъв нальот имаш на Су57 и Су35 ?
  • до no name no face no number
    Отговор
    82 12:38  23.02.18

    До коментар #8 от "no name no face no number":

    Не другарю не съм пробвал самальотите ... Возил съм обаче на АН и на Боинг . Пробвал съм Волга и Лада както и Кадилак и Мустанг ... Ти какъв нальот имаш на Су57 и Су35 ?

    Коментиран от #99

  • товарищ
    Отговор
    83 12:40  23.02.18
    Що плачете бе,като не са заплаха?Но нейсе,скоро ще разберете къде е истината!
  • ВЛКСМ
    Отговор
    84 12:43  23.02.18

    До коментар #56 от "Kcaniba":

    Абвеатурата на МКС е,,мачкай kcaniba..нското селянче,,добре че Россия има Протон-К та да вдигне 20т.,,Заря,,и всички м/ународни модули да се скачат за нея..абе ти въздух под налегане ли си?
  • до Сезгин
    Отговор
    85 13:03  23.02.18
    Уважавам мнението ти!Ние българите сме толерантен народ и уважаваме всички,които не изпитват агресия към нас.Българските турци са наши сънародници и ние се отнасяме към тях като към всички останали.Ние имаме една родина и трябва да я уважаваме и пазим! Не разбирам тези български турци,които милеят за Турция и са агресивно настроени към България,сякаш са родени в Анадола.Ние ви отворихме границите през 1989 г. и който имаше желание замина да живее там.И ако някой не е успял да замине,вината не е наша.Турция отказа да ви приема.Между нас не трябва да има вражда и омраза,защото сме един народ!А който смята,че България не му е родина,никой не му пречи да си взема багажа и да заминава.
  • ДДК
    Отговор
    86 13:06  23.02.18
    Kaто се има предвид как С125 проиизведено 1956 година, свали стелта в Сърбия през 1999.....представям си нов изстребител от 5-то поколение какво ще направи с американските телеги....ще хвърчи перушина...ама така е, американците чий го дирят в Сирия?
  • комунист идиот
    Отговор
    87 13:09  23.02.18
    Много разбирачи има тук.Когато има сблъсък между двата самолета тогава може да се говори.Лично аз подкрепям Русия.
  • комунист идиот
    Отговор
    88 13:14  23.02.18
    Всъщност Су-57 е огромен проблем за САЩ.Много по-маневрен,по-бърз,по-въоръжен,с по-фголяма излетна маса и разбира се много по-евтин.Разбирате ли? Друго не могат да кажат американците.
  • 89 13:19  23.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 90 13:24  23.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ВЛКСМ
    Отговор
    91 13:30  23.02.18

    До коментар #89 от "до ВЛКСМ":

    Да..така е по звучно
  • Путкин
    Отговор
    92 13:31  23.02.18
    Абе мноо дразнят тия ушанки, значи тея самолети само ши си литкат в Сирия, ще си правят изпитания и всички трябва да им осигурят коридор, ми що не си ги правят тея изпитания над Москва, или ги е страх, че ако пак падне да няма руски жертви, все едно да си пусна кучето у комшията да го тествам дали ще ухапе някой!
  • сссере
    Отговор
    93 13:35  23.02.18
    Су - 57 не може да е заплаха, защото са само 2 броя, хахаха, да си ги пазят, че нема пари за други. Пияните колхозници просто са доработили Су-35 и айде 5-то поколение да се радват поклонниците им, че то стана неудобно за пропагандата. Американците карат 5-то поколение още преди 15 години!!!!!!!!! Пълни нещастници и палячовци.

    Коментиран от #94

  • Kcaniba
    Отговор
    94 13:39  23.02.18

    До коментар #93 от "сссере":

    Фейслифта на су35,старо желязо!

    Коментиран от #97

  • БУАХАХАХАХХА
    Отговор
    95 13:41  23.02.18

    До коментар #2 от "Kcaniba":

    изостанали били от кого? от ония Ф-35 на които даже двигателите им падат.Ше ги уморите тия руснаци от смях бе.Направиха ви крив макарон.Даже гетото признава че 13 души могат да ги ритат и мачкат и да им избират водещи клоуни/президенти/
  • Андрей Николов
    Отговор
    96 13:43  23.02.18

    До коментар #1 от "жщг":

    Много хляб имаш да ядеш, докато се научиш да пишеш грамотно! Залягай над книгите!
  • сссере
    Отговор
    97 13:48  23.02.18

    До коментар #94 от "Kcaniba":

    Друг пък фийен пише, че Су -57 бил много по евтин и това за него е преимущество!? Ами, как няма да е евтин тоя дръгел, като пияндурниците от колхоза са го дялали с теслата, а и Дядя Иван бачка колкото да има за водка, кво го интересува, той е роб на Цар Путин и Столичная. Както знаем, евтиното винаги излиза скъпо, ама бедняците са свикнали на москвич и лада, така, че нямат големи претенции.
  • no name no face no number
    Отговор
    98 14:01  23.02.18

    До коментар #78 от "пикла с малки цицки":

    башибозук е имало някога и ако си учил въобще история ще знаеш, че е бил турски. Но не става само с кинти баце требе и акъл......
  • no name no face no number
    Отговор
    99 14:16  23.02.18

    До коментар #82 от "до no name no face no number":

    Нямам нальот на ..Су... Ползвал съм Ан и Як едно време сега често летя на Боинг и Аирбъс. За времето си бяфа добри. Няма как да сравнявам техника от преди 30 години с днешната. Но когато карах Лада и едно Бмв по онова време не усетих да има фрапираща разлика.Не си спомням модела на БМВ беше малко с две врати. Ладата беше 1600.Та всички суперлативи за западните коли тогава бяха по скоро базирани на факта, че повечето хора нямаха как да ги сравнят, нямаше внос и покрай хорските приказки ги изкарваха някакви супер кари, същото както и с демокрацията много шум за нищо. Иначе днес руски коли май няма.Но все пак Русия изплува от дъното на което Горби я прати. Човек издал всички военни тайни убил икономиката и укривал дори храни от първа необходимост за да манипулира хората.. Иван Костов съсипа българската икономика и тъй.

    Коментиран от #102, #107

  • კავკასიონი
    Отговор
    100 14:36  23.02.18
    лека и пръст на америка и царство и небесно
  • no name no face no number
    Отговор
    101 14:38  23.02.18

    До коментар #77 от "Kcaniba":

    Ти и свободен??? Явно не познаваш свободата, но дори и да предположим, че си свободен това няма как да повлияе на това, че мозъчно си ограничен.Явно за теб е невъзможно до възприемеш очевидни факти, тъй като много пропаганден материал върху теб се е излял и се съмнявам, че даже си израснал с него. Та каква ще ти е ползата от свободата след като ти нямаш и грам идея как да я ползваш

    Коментиран от #103

  • 102 14:38  23.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • сссере
    Отговор
    103 14:45  23.02.18

    До коментар #101 от "no name no face no number":

    Ладата била по-добра от БМВ, не си пиеш редовно хапчетата и виж, какви глупости дрънкаш. За Горби, трябва да му целувате краката и задника, щото, той създаде модерното пост-комунистическо робство, с олигархията и разграбването на активите на държавата, което нарекохте "приватизация", той измисли този модел на разграбване, защото, ако не беше той, щяхте да си отидете от тоя Свят с краката напред, след като фалирахте държавата няколко пъти. Спаси ви от народната любоФ, под формата на гражданска война.
  • Kcaniba
    Отговор
    104 14:46  23.02.18

    До коментар #102 от "сссере":

    +++++++++++++++++
  • no name no face no number
    Отговор
    105 14:54  23.02.18

    До коментар #102 от "сссере":

    Ти не си добре, не съм бил член на Бкп, но съм и наясно, че тя е най малкото зло в пъзела от промените до днес. Абсолютен Кърт трябва да си, за да не виждаш истинските виновници за ситуацията днес. А те са всички управляващи след промените баце. И Бвмвето не беше мое,на една приятелка, но го карах често и нищо особено. За времето си Волга и Лада бяха добри.Но колите не са най големият проблем пред нас. Най големият проблем е този, който днес градят в Европа. И ти ще го разбереш но след време. Както се разбра истината да кризата при единствения по скромен политик по онова време опитал се да се противопостави на Сорос. Лошото е, че нищо не се променя хората вече не са човеци. Ценностната система е сериозно повредена, а мотивация за промяна липсва. Всичко е сведено до първични инстинкти. Дават ти кинти весел си няма кинти тъжен си и с това се изчерпва всичко. Колко жалко.........

    Коментиран от #106

  • сссере
    Отговор
    106 15:02  23.02.18

    До коментар #105 от "no name no face no number":

    Ами истинските виновници са всички около БКП, всички гравитират около едно ядро. Иначе съм съгласен, след "промените" всички са виновни и не са случайни, абсолютен наивитет трябва да си, за да си мислиш, че партийната върхушка ще сдаде властта ей така, без бой, няма такъв филм. Тя ценностната система беше объркана и се увреди още след 1944 г., тогава приключи всичко. След това ти даваха кинти, но ако нямаш връзки не може да си купиш нищо, всичко беше дефицитно, купуваш си хладилник и си на седмото небе, пералня и си меко казано весел, направо излиташ в космоса, все едно си се нашмъркал. Колко жалко ........
  • до no face no name no number
    Отговор
    107 15:07  23.02.18

    До коментар #99 от "no name no face no number":

    Е това сте всички комунисти - болни мозъци - тежко болни - и цяр за вас няма ! Хубавото е че сте на доизживяване ...

    Коментиран от #116

  • dafo
    Отговор
    108 15:20  23.02.18

    До коментар #10 от "Кcaniba":

    Притеснява ме че на хартия може да са много добре но реално нещата са други. Впрочем както е при цялата руска техника.Благодаря.
  • Чингис хан
    Отговор
    109 15:30  23.02.18
    Рашко Ще просят денги от индусите зада могат да довършат щайгата и сега правят показухи разбирасе ако земе да падне някоя полу готова щайга ще е голяма издънка

    Коментиран от #110

  • бай хан
    Отговор
    110 15:33  23.02.18

    До коментар #109 от "Чингис хан":

    Добре, че Арматата върви по земята и като изгасна и не можа да запали на парада я извлачиха с камион, а тия летящи ковчези, като нищо могат да затрият някой пилот.
  • Siegfried
    Отговор
    111 16:01  23.02.18
    Виновниците за лошото положение на нещата преди 1989 г .са същите и за лошото положение и след. 1989 г.т.е. кадрите на ЦК на БКП , на ДКМС , на ДС . БСП трябва да се саморазпусне и да се създаде една истинска лява социалдемократическа партия без да е обременена с история, със стари БКП кадри и техни наследници .
  • Siegfried
    Отговор
    112 16:16  23.02.18
    Не разбирам от изтребители и танкове , но като сравнявам на битово ниво руска и американска техника , нещата са несравними .Като гледам къде е насочен световният имиграционен поток , къде емигрират например. англичани ,шведи ,холандци ,немци и къде търсят изява най - добрите физици , химици, астрономи ,художници ,артисти ,математици и д-р. - отговорът е ясен . Не разбирам тези тъпи русофилски копел - та , ако разбира се не са руски тролове или не работят срещу заплащане , но тогава това е национално предателство и трябва да е наказуемо .Ами службите да ги издирят и санкционират .
  • Американеца 2
    Отговор
    113 16:26  23.02.18
    Абе вие виждали ли сте американец в България защото аз не.И какво ми е хвалите тя се намира на 20000км. а и каква ни е ползата от тях така и не разбрах???
  • ключаря
    Отговор
    114 16:30  23.02.18
    когато и последният капиталист-експлоататор се откъсне от средствата за производство и те преминат в ръцете на обществото, командвано от сменяеми ръководители без избори, тогава човечеството ще започне да израства и ще може да мечтае.До тогава само надежди, но нищо повече - все едно да се надяваш на тотото.
  • Чингис хан
    Отговор
    115 16:34  23.02.18
    Абе къде е Путин нямаго никъде на последък да не се е гътнал и да го крият

    Коментиран от #118

  • no name no face no number
    Отговор
    116 16:46  23.02.18

    До коментар #107 от "до no face no name no number":

    Мислиш ли? Казах че не съм член на Бкп и никога не съм бил.Вие малоумни ли сте??? Защитавам по справедливата кауза и се надявам народа са се събуди и да създаде още по справедлива. Тва е. Така , че сори....и единствено съдбата определя кой е на доизживяване. ЕС със сигурност вижда се с невъоръжено око
  • 123;)
    Отговор
    117 16:48  23.02.18

    До коментар #15 от "vasik atanasova":

    Защото като започнат да падат,ще се каже че са боклук,а в Сирия,ще са мъченици!

    Коментиран от #120

  • ВЛКСМ
    Отговор
    118 16:53  23.02.18

    До коментар #115 от "Чингис хан":

    Готви се за победата на 18.03..ще го сънуваш още 6 год..преди 168 часа говори с Ердоган по,,GSMа,,даде му наставления за Сирия..
  • Чингис хан
    Отговор
    119 17:00  23.02.18
    Малко имфо от кухнята Вагнеровците на 7 вечерта 3 роти от по около 120 души всяка Осилени с арт дивизион от 6 миномета120мм общо 56 души броне група от 4 танка т 72 и 11 бтера и група за оправление напада щаб и петро завод на кюрдите там се намират 70 американски бойци от полка на рейнджарите и около 100 кюрди в началото Сащ имат само 4бр 81 мм миномета и 2бр ръкетноарт системи мини марс включват се и 4 броя хеликоптери апачи резултата 100 вагнеровци груз 200 към 150 груз 300 минометите и танковете на скраб без 1 сащ нямат загуби един леко ранен кюрд накрая долитат 1 бр а 130 и 8 самолета ф15 но не взимат никакво очастие руснаците се предават и молят да ги пуснат да си съберат труповете

    Коментиран от #129, #135

  • ВЛКСМ
    Отговор
    120 17:07  23.02.18

    До коментар #117 от "123;)":

    По добре 2,,боклука,,прототипи,отколкото 200 пройзведени серийно F-35 даващи фиря..

    Коментиран от #121

  • ихуахо
    Отговор
    121 17:33  23.02.18

    До коментар #120 от "ВЛКСМ":

    По-голяма глупост не бях чел.Къде ви намират такива русофилчета ,незнам.

    Коментиран от #124

  • Бай Хой
    Отговор
    122 18:13  23.02.18
    Те са навсякъде, руски тролове матрьошки, ти плюеш единия те се появяват два и вероотно всички са от един два Ай-пи адреса.

    Коментиран от #125

  • наблюдател
    Отговор
    123 18:36  23.02.18
    СУ- 57 е недостижим.
  • ВЛКСМ
    Отговор
    124 18:41  23.02.18

    До коментар #121 от "ихуахо":

    Хахо,,боклук,,..е в кавички,ама на чворовете трябва да обясняваш щото са тъпи..а за F-35,чети,,чичкото,,колко са дефектни..
  • ВЛКСМ
    Отговор
    125 18:52  23.02.18

    До коментар #122 от "Бай Хой":

    Вие пък никнете като мухоморки..но като я настъпиш с ботуша тя изчезва..
  • Дядо ти Иван
    Отговор
    126 19:27  23.02.18

    До коментар #2 от "Kcaniba":

    Гроздето е кисело,РОССИЯ е Велика и непобедима.
  • Чингис хан
    Отговор
    127 20:58  23.02.18
    Дедо ко стана на 3 март 1918 руската ти кочинка капитулира пред царство България и за да ти е по гадничко капитулира ссср или там както се водеще болшевишкия бардак приди 1922
  • Петко
    Отговор
    128 20:58  23.02.18
    Те аметиканските краварски пилоти така и няма да разберат когато краи тях мине новия Руски самолет
  • Ммм
    Отговор
    129 21:25  23.02.18

    До коментар #119 от "Чингис хан":

    Що не разкажеш за блекуотър в Донекото летище спецназ ги треперене като гугутки ама Фащ покриха всичко за да не разбере целия свят какви са некадърници и жалкари
  • Чингис хан
    Отговор
    130 21:35  23.02.18
    Нали знаеш официалните загуби според ДНР донецко народно зимбабве или там как се води 291 тяхни за 96 киборга ЗАБЕЛЕЖИ РАШАН СТАТИСТИКА пък и се трепаха украйнци с рашки каква блекуотър видя само мътнияти от боряшник разум знае ... да не ти казвам че по това време се казваха х сервис

    Коментиран от #140

  • 131 21:40  23.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Реалноста
    Отговор
    132 21:49  23.02.18
    С двигател от су 27 и никакво ново въоръжение дето дори по нашите мигове го има су 57 е не щайга ами щайгище
  • Чингис хан
    Отговор
    133 21:57  23.02.18
    Държава дето една кола като хората не може да направи зделала самолет 5поколение повермахме бе вата ха ха ха
  • Румяна Костова
    Отговор
    134 22:06  23.02.18

    До коментар #5 от "СССР":

    С ръка на сърцето спокойно можете да признаете,че не сте в час относно новите военни технологии на Русия.И като ви хване срам,да се поразровите в интернет.
  • Румяна Костова
    Отговор
    135 22:15  23.02.18

    До коментар #119 от "Чингис хан":

    Малко да научите за пунктоацията.Това,точки,запетаи,въпросителни,май е непозната материя?За това пък сте диванен експерт по военна стратегия!
  • ген Савов
    Отговор
    136 22:25  23.02.18
    За момента су 57 е заплаха само за своя пилот с недовършен прототип почти без оръжие стар двигател от су 27 дано поне ново направен а не някой рециклиран от мо складовете засилен по политческа поръчка в опасна зона да дири под вола теле без техническа подръжка части обучени за модела техници ....най много да се забие в земята
  • Малко инфо за разбиращите
    Отговор
    137 23:36  23.02.18
    Двуместният свръхзвуков изтребител-прехващач МиГ-31 (според кодификацията на НАТО Foxhound – “Фоксер”) е първият съветски боен самолет от четвърто поколение. За създаването му в края на 60-те години на миналия век е имало две основни причини: външна и вътрешна. От една страна, САЩ въвеждат на въоръжение стратегическите крилати ракети и бомбардировача FB-111. Те са можели, прелитайки през Северния полюс, да достигнат границите на бившия СССР на ниски височини, следвайки релефа на местността, без да попадат в полезрението на руските спътници. От друга страна, по това време в руския Север зейва дупка в радиолокационното покритие на границата. Миг-31 е създаден именно за защита на арктическите райони на Русия. Максималната му скорост на голяма височина е 3000 км/ч, а на малка- 1500 км/ч. Практическият таван на полета е 20,6 км, като може да носи 9 т. боен товар. Всички съвременни изтребители, освен тези от пето поколение, не са в пълна степен свръхзвукови, тъй като при тях времето за полет при свръхзвукова скорост е ограничено от конструктивни особености в рамките на от 5 до 15 мин., тъй като за повече време няма да издържи планера. Продължителността на полета на МиГ-31 със свръхзвукова скорост е ограничена единствено от запасите на гориво. Може да лети на max докато му свърши керосина. Нещо повече, той може да премине звуковата бариера в хоризонтален полет и в режим на набиране на височина, докато повечето свръхзвукови самолети преминават на скорост М=1 при п
  • Малко инфо за разбиращите
    Отговор
    138 23:38  23.02.18
    Двуместният свръхзвуков изтребител-прехващач МиГ-31 (според кодификацията на НАТО Foxhound – “Фоксер”) е първият съветски боен самолет от четвърто поколение. За създаването му в края на 60-те години на миналия век е имало две основни причини: външна и вътрешна. От една страна, САЩ въвеждат на въоръжение стратегическите крилати ракети и бомбардировача FB-111. Те са можели, прелитайки през Северния полюс, да достигнат границите на бившия СССР на ниски височини, следвайки релефа на местността, без да попадат в полезрението на руските спътници. От друга страна, по това време в руския Север зейва дупка в радиолокационното покритие на границата. Миг-31 е създаден именно за защита на арктическите райони на Русия. Максималната му скорост на голяма височина е 3000 км/ч, а на малка- 1500 км/ч. Практическият таван на полета е 20,6 км, като може да носи 9 т. боен товар. Всички съвременни изтребители, освен тези от пето поколение, не са в пълна степен свръхзвукови, тъй като при тях времето за полет при свръхзвукова скорост е ограничено от конструктивни особености в рамките на от 5 до 15 мин., тъй като за повече време няма да издържи планера. Продължителността на полета на МиГ-31 със свръхзвукова скорост е ограничена единствено от запасите на гориво. Може да лети на max докато му свърши керосина. Нещо повече, той може да премине звуковата бариера в хоризонтален полет и в режим на набиране на височина, докато повечето свръхзвукови самолети преминават на скорост М=1 при п
  • ген Савов
    Отговор
    139 00:23  24.02.18
    Миг 31 Тлъста свиня 40 тона празен и с нужда от писта повече от тежък бомбер исключително слаба маневреност и най дългия радиус на завоя сред самолетите На практика не може да води близък бой. И бая стар радар уж ще го сменят ама...свъх звуковият му полет също е някъде около20 минути според височината и товара до 30 харчи като змей колкото Б 52 и в режим въздушен бой цъфва на радара много преди той да открие цел истребител най голямото радарно отражение за прехват трудна дълга и скъпа логистика най тешка и скъпа Сред истребитерите и куп други ЕКСТРИ
  • Kcaniba
    Отговор
    140 13:10  24.02.18

    До коментар #130 от "Чингис хан":

    Над 500 блакуотър избиват руските ГРУ в донецкото летище. Снаперските им пушкала ги има снимкте от Гиви в нета. Има споразумение, дават им коридор и фащ си прибират труповете. Усраинците правят десетки атаки за да ги изкарат от обкръжение и дават също стотици жертви и сума ти танка и бтр-а са изгорени от Спарта.
  • SAAB
    Отговор
    141 13:52  24.02.18
    Вярно е ......заплахата е по дъното на Атлантика и южен Пасифик ! :)
  • Владо Вр
    Отговор
    142 14:16  24.02.18
    F-22 свален в Сирия от зенитен к/с С-200.Новината е от вчера.

    Коментиран от #144

  • Гост
    Отговор
    143 14:33  24.02.18
    Абееее умници,като 8 годишни сте. Кой е по силен рамбо или командо? Докато тея дебили от сащ и русия бомбардират в близкия изток милиони араби заливат Европа. Искат помощ, не да работят и не отиват в сащ или русия,ами в ЕС идват и ще разрушат цялата европейска цивилизация. Защото като е имало цивилизация в Европа, вашите любимци са се стреляли като пилци по прерията и тайгите. За тях това добре дошло, да разтурят цивилизацията на тази планета, защото и двете страни са прерийни и степни диваци.

  • Ммм
    Отговор
    144 15:50  26.02.18

    До коментар #142 от "Владо Вр":

    Ама Фащ пак ще покрият всичко
  • ха ха ха
    Отговор
    145 13:23  09.04.18
    То нищо не ви е заплаха, а тая сутрин се чудите как да се оправдавате, да не ви пернр един Русия :D
  • Ranger
    Отговор
    146 08:31  21.05.18

    До коментар #13 от "Кавказ":

    Самолет Су57 НЯМА! Има наколко опитни екземпляра за изпитания.Индия ги видя, каза, че това не е нещото да е 5-то поколение изтребител и се отказа тотално от този лъжовен пропаганден руски проект. Су 57 има само в главите на бг русофилите. Лошото е че и след10 години пак няма да има.

    Коментиран от #147

  • 147 12:24  29.06.18
    Този коментар е премахнат от модератор

Напиши коментар:


Публикувай