36 203 114

Балканите са заплашени от война

Притеснения около отношенията между Гърция и Турция

Снимка: Shutterstock
Снимка: Shutterstock
Росен Стойчев

Целят свят следи с тревога ситуацията в Близкия Изток и Корейския полуостров, нова война може да избухне на границите на ЕС, пише изданието "Крисчън сайънс монитор"..

Изданието излиза с обширен анализ за Балканите. В него се пише, че има опасност от нова война в региона.

Отбелязва се, че отношенията между Гърция и Турция се изострят постоянни. Припомнят се и последните случаи на сблъсъци между кораби на двете страни в Егейско море.

В същото време се анализира, че нерешения спор за разделения на гръцка и турска част Кипър, предизвиква спорове и около няколко малки острова в Егейско море.

Напоследък започнаха да хвърчат нападки от заместника на премиера Алексис Ципрас – Панос Каменос към турския президент Реджеп Ердоган.

В същото време полуофициални фигури в Анкара намесват за връщане към имперските дни. Явно всичко ще зависи от стабилността по границите между двете държави.



Още по темата

  • Гърция с условия към Македония

    Гърция с условия към Македония

    Пътят на Македония към ЕС преминава през ревизия на нейната конституция и премахване на териториалните претенции. Това заяви гръцкият президент ...
    14.05.2018
    2 265
    0
  • Рахой загуби войната на Балканите

    Рахой загуби войната на Балканите

    Испания не успя да попречи на Косово да бъде разглеждано като държава на предстоящата среща на върха между ЕС и Западните Балкани. Това пише в статия ...
    14.05.2018
    2 273
    3
  • Ердоган иска мир с Гърция

    Ердоган иска мир с Гърция

    Турският президент Реджеп Ердоган призова за мир с Гърция, съобщи Катимерини. През последните месеци отношенията между двете страни се обтегнаха. ...
    23.04.2018
    2 066
    5

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • jo hustan
    Отговор
    1 20:35  16.05.18
    турчилята ще ядът боя пак.....Гърците не са никак за подценяване

    Коментиран от #3, #4, #8, #50, #99

  • iQ5
    Отговор
    2 20:43  16.05.18
    България армия няма така че ще пасува

    Коментиран от #111

  • гост
    Отговор
    3 20:43  16.05.18

    До коментар #1 от "jo hustan":

    Мюмюните и те не са за подценяване
  • Ферхан
    Отговор
    4 20:45  16.05.18

    До коментар #1 от "jo hustan":

    Както ядоха боя в Кипър ли? Ха-ха хахаха византийците са по Зехтина и еднополовата любов за война не ги търси!
  • Диди
    Отговор
    5 20:51  16.05.18
    ЕС трябва да води преговори със Турция.Турците са побеснели.Ердоган размахва ,,сабя,,наляво и дясно,дори ще прави нова офанзива в Сирия.
    А с Гърция да не се заяжда.Мисля,ме по този начин иска да изнуди ЕС.Затова трябва да има разговори ,за да не се стигне до нежелано за всички ни катастрофално положение.

    Коментиран от #7, #10, #101

  • Барчо
    Отговор
    6 21:24  16.05.18
    Да ти имам съюза НАТО. Да допусне две съюзнически страни да се джафкат и чак да има опасност от военен конфликт. И забележете отношението на НАТО към този казус: "Да се оправят сами". Това ли е член 5ти???? Това ли е сигурността, която дава членството в НАТО??? Значи купуваш от тях оръжие, храниш ги, а като стане нужда да се приложи член 5ти. Цъ. Оправяйте се сами. Това са си ваши работи. По тази логика ако Турците си харесат южна България и я окупират, тогава то ще си е "наша работа" по между ни. И що тогава ни е нужно това НАТО???? Гаранция-франция.

    Коментиран от #12, #23, #27, #68, #96

  • Барчо
    Отговор
    7 21:27  16.05.18

    До коментар #5 от "Диди":

    Кви разговори те гонят???? От разговори файда никаква. А за друго кравария дето командва НАТОто няма топки. Виж че все пак ще и дадът исканите самолети. Уплашиха се, че ще си купят руски. Както стана с С 400 вмести Пейтриът. Твоите американци за сетен път доказват, че ги интересува само сухото и нищо друго. Съюзници нямат, а слуги.

    Коментиран от #9

  • Турчина
    Отговор
    8 21:35  16.05.18

    До коментар #1 от "jo hustan":

    Ще ги заровим шибаните гърци. И не само тях ВСИЧКИ,КОИТО СЕ ПОПРЕЧЪТ НА ПЪТЯ НИ.

    Коментиран от #13, #15, #20, #22, #62, #78, #105, #109, #113

  • Диди
    Отговор
    9 21:36  16.05.18

    До коментар #7 от "Барчо":

    Никъде не съм писала,че НАТО ТРЯБВА ДА ВОДИ РАЗГОВОРИ.Нещо не можеш да асимилираш.

    Коментиран от #30

  • Хасан
    Отговор
    10 21:37  16.05.18

    До коментар #5 от "Диди":

    Не разбирам защо Запада е против Ердоган???..Гърция сам си търси,сърби я..има залежи в открито море и нормално си е по силния да си ги вземе (закон на морето)

    Коментиран от #17

  • Константинопол
    Отговор
    11 21:37  16.05.18
    Ами това което е предсказал атонския старец ще се случи.той ясно и точно казва че Турция ще нападне Гърция .Но това ще бъде голямата грешка на пуйките ,след това ще им се случи случка която ще бъде пагубна за туркистан

    Коментиран от #14

  • Хасан
    Отговор
    12 21:38  16.05.18

    До коментар #6 от "Барчо":

    Защо правиш провокации??Защо му е на Турция Южна България???петрол ли има ,газ ли има??

    Коментиран от #26, #37

  • Диди
    Отговор
    13 21:38  16.05.18

    До коментар #8 от "Турчина":

    Защо се ,,изхвърляш,,за неща,които няма да станат?

    Коментиран от #16

  • Хасан
    Отговор
    14 21:40  16.05.18

    До коментар #11 от "Константинопол":

    Ама то и баба Ванга казва че мюсюлманите ще управляват света ,но едва ли ще стане

    Коментиран от #38

  • Да бе
    Отговор
    15 21:41  16.05.18

    До коментар #8 от "Турчина":

    Ще ги заробиш гърците знаеш ли кога !!!Никога !!Това да не ти е Сирия разградения двор.

    Коментиран от #19

  • Хасан
    Отговор
    16 21:41  16.05.18

    До коментар #13 от "Диди":

    Добре Диди ..нали турците играха важна роля в смяната на режимите в България ,Югославия ,Балканите....и сега какво стана че натовска Турция е враг на Запада??
  • Диди
    Отговор
    17 21:43  16.05.18

    До коментар #10 от "Хасан":

    Аха.На принципа,по силният си взима....също както направи Путин с Крим.

    Коментиран от #21

  • 18 21:43  16.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хасан
    Отговор
    19 21:44  16.05.18

    До коментар #15 от "Да бе":

    За какво му е на турчина да ”зароби” гърците?!и как мислиш това ?оковават та във вериги и ги карат на робски пазар????съвременното робство е да плащаш кредит цял живот и да не можеш да си изплатиш
  • Голям прос
    Отговор
    20 21:45  16.05.18

    До коментар #8 от "Турчина":

    Не се репчи, много сте задръстени. Това да не ти е Средновековието
  • Хасан
    Отговор
    21 21:45  16.05.18

    До коментар #17 от "Диди":

    Не е баш така...говорим за открито море с неустановени морски граници..за сушата имаме установени държавни граници и това е акт на агресия
  • Да бе
    Отговор
    22 21:47  16.05.18

    До коментар #8 от "Турчина":

    Ще ги заробиш гърците знаеш ли кога !!!Никога !!Това да не ти е Сирия разградения двор.

    Коментиран от #79

  • Иванов
    Отговор
    23 21:48  16.05.18

    До коментар #6 от "Барчо":

    Да взимат и Северозапада, докато има още живи българи, та белким оцелее някой от софийския геноцид!

    Коментиран от #24

  • Хасан
    Отговор
    24 21:50  16.05.18

    До коментар #23 от "Иванов":

    Не разбирам що правите провокации..за какво му е на турчина Северозападна България!?

    Коментиран от #49

  • Ръът
    Отговор
    25 21:56  16.05.18
    Това което е предсказано рано или късно ще стане .Натам вървят нещата ,няма мърдане .
  • Барчо
    Отговор
    26 21:59  16.05.18

    До коментар #12 от "Хасан":

    Това не е провокация, а обикновен пример, който предизвиква внимание. А и по принцип ако не знаеш, "възродителния процес" беше предизвикан от подготвяне на ..... няма да изпадам в подробности.

    Коментиран от #28

  • onq s konq
    Отговор
    27 22:03  16.05.18

    До коментар #6 от "Барчо":

    Понеже се опитваш да тълкуваш чл5 от устава на НАТО и се възмущаваш че съюзът не може да се оправи с Гърция и Турция,ще обясна:НАТО Е ОТБРАНИТЕЛЕН СЪЮЗ,А НЕ НАПАДАТЕЛЕН.Чл5 третира защина на страните- членки ОТ ВЪНШНО НАПАДЕНИЕ/основно Русия/,а не урежда междуособици.А че ако не беше НАТО и водещите САЩ двете държави досега да са се изтрепали-спор няма,но ти е мислещите като тебе ,упорито си знаете вашето и ПРИКАНВАТЕ КЪМ ИЗЛИЗАНЕ ОТ НАТО.Поради неефективност /само плащаме,пък насреща квооо?/А идеята ви е повече от елементарна-Излизане от НАТО,влизане на Русия със нейните си закони и военни подразделения в БГ/щото докато сме в НАТО руснаците не пеят/,ПОВТОРНА НАЦИОНАЛИЗАЦИЯ на НЕДВИЖИМАТА СОБСТВЕНОСТ ОСНОВНО ЗЕМ.ЗЕМЯ И СГРАДНИ ОБЕКТИ СЪС ДЪРЖАВНО ЗНАЧЕНИЕ.

    Коментиран от #33, #36, #66

  • Хасан
    Отговор
    28 22:05  16.05.18

    До коментар #26 от "Барчо":

    Ами тогава турците бяха демократи а българите живееха в комунистическа тоталитарна система ..и е нормално да се ръчкат КГБ и ЦРУ на българска територия
  • Ахаха
    Отговор
    29 22:06  16.05.18
    Западняците само това чакат - НА БОСФОРА ЩЕ СЕ ВЕЕ АНГЛИЙСКОТО ЗНАМЕ, КАКТО В ГИБРАЛТАР. Ънглия ще използва гръклята и нас за пушечно месо, за да си прокара интереса - СУПЕР ХИТРИ, ПРИЗНАВАМ ГИ!!!

    Коментиран от #35

  • Барчо
    Отговор
    30 22:06  16.05.18

    До коментар #9 от "Диди":

    Ти явно нещо не си в час. Оказва се, че за да влезе Сърбия в НАТО трябва да влезе в ЕС. А за да влезе в ЕС трябва да признае част от територията си за отделна чужда държава. Оня перчем в белия дом казва какво да става в НАТО, както и в ЕС. Това че ЕС се опитва да се опъва специално за Иран, не е сигурно дали ще има успех. За сега няма никакъв. Иран заявява, че няма доверие в ЕС, което значи че няма авторитет и автономност и нищо не могат да сторят за запазването на договореностите. Единствено си права, че направо писах НАТО, а не ЕС, като пропуснах цялата тази тирада дето сега я писах.

    Коментиран от #40, #45

  • патриотъ патриотъ
    Отговор
    31 22:15  16.05.18
    Ами НАТО като е отбранителен съюз,от кого ни пази,а!Нещо не съм чул и видял Русия да иска да ни напада!Пък и да ни нападне,едва ли някой ще воюва против нея,по скоро с нея против агресора!
  • Не глеам таувизия
    Отговор
    32 22:17  16.05.18
    Пак разделяй и владей.... Ни гърци ни турци искат конфликт... Пречи на бизнеса и туризма.. Чичко сам обаче кат пръдне и на балканите се насираме... Гледаите бъдещия цирк с "албания"
  • Барчо
    Отговор
    33 22:26  16.05.18

    До коментар #27 от "onq s konq":

    Нали точно това и обяснявам. Защо ни е нещо, което не ни върши работа? А недей да говориш изобщо за "национализация", защото това е достатъчно остаряла дума. Сега има нова. И тя е "чуждестранна инвестиция". Те, чужденците "национализират-приватизират" и така печелившите отрасли. А на държавата и народа остават някакви трошици. Що се отнася до това как работи една производствена единица като частен обект или държавен такъв и каква е ефективността, да не говорим какъв е приходът от него в полза на държавата, може много да се спори много. Капитализма може да вирее някъде, но не и у нас. Факти много. От 1989 г ние върви устремено надолу. Сринати заводи, пустеещи земи, внасяме типично български селскостопански стоки през цялата година, лесно достъпни наркотици и за младежта и т.н. и т.н. Вместо след 1989 г от добро средно ниво да строим капитализъма, ние се връщаме в средните векове. Извода е, че тук капитализъма е в най-изродената си форма и няма нищо общо с истинския, на който се радват другите.

    Коментиран от #39

  • SAAB
    Отговор
    34 22:30  16.05.18
    Единственото ми притеснение е Султана да не реши да превзема Солун , като мине по Струма !
    Защото няма кой и да го спира........
  • Хасан
    Отговор
    35 22:31  16.05.18

    До коментар #29 от "Ахаха":

    Мислиш ли че Русия ще позволи на «силна Англия»да вземе Босфора от «зависима към Русия »Турция????.едва ли...затова казвам че Турция трябва да бъде балансьор на Изтока и Запада..

    Коментиран от #42

  • Барчо
    Отговор
    36 22:32  16.05.18

    До коментар #27 от "onq s konq":

    И само едно въпросче. Да назовеш една истинска причина поради която Русия ще нападне България. Каква ще и е печалбата. Само не ми давай пример от Втората световна. За причина говоря.

    Коментиран от #51, #55

  • Стамат
    Отговор
    37 22:33  16.05.18

    До коментар #12 от "Хасан":

    Ей утре..пка нещастна .Ако в овчарника си криеш злато по твоята логика комшията ти който е с 50 кг по тежък и по здрав от тебе трябва да влезе да ти тегли един каиш и да ти вземе златото така ли бе .Не ме учудваш това е логика на не цивилизован узурпатор поданик на османската империя изповядващ ислям.Даже и турчин няма да те нарека защото тази дума влиза в употреба чак когато Ататюрк прави опити малко да ви цивилизова но явно със съмнителен успех.И въпреки всичко вярвам че в Турция има свестни хоро които за съжаление сега са репресирани и наричани дори терористи само защото искат мир и спокойствие .Но ти не си от тях Ти си жалък слуга на султана

    Коментиран от #41, #73

  • ха ха ха
    Отговор
    38 22:35  16.05.18

    До коментар #14 от "Хасан":

    Ти пък кога я чу да казва това?Да не се бъркаш с някой ходжа радикал.
  • Хасан
    Отговор
    39 22:35  16.05.18

    До коментар #33 от "Барчо":

    Вземи пример от Ердоганова Турция...засилва религиозното обучение с цел да предпази младежта от алкохола и наркотиците...прави с руснаци АЕЦ, с немци слънчеви панели,с италианци хеликоптери,с французи спътници,с американци изтребители ,с корейци танкове и др..
  • Диди
    Отговор
    40 22:38  16.05.18

    До коментар #30 от "Барчо":

    Ти наистина не можеш да асимилираш.НАТО не е Русия,не е Близкият Изток,а камо ли Африка.Естествено,че Сърбия ще трябва да влезе в ЕС за да може да влезе в НАТО.Единственно изключение прави Турция.Ти трябва да си доста наивен,за да вярнаш,че Сърбия може директно да бъде приета в НАТО,естественно и да се възползва от привилегиите.Абкурдно е.

    Коментиран от #43

  • Хасан
    Отговор
    41 22:39  16.05.18

    До коментар #37 от "Стамат":

    Стамате ,в България имаше злато (АЕЦ,ТЕЦ,Кремиковци ,селско стопанство и др) но някои те убедиха да им продадеш на безценица...в Либия имаше злато(петрол) Франция отиде и си взема..в Ирак имаше злато (газ и петрол) Сащ влезе и си ги взема....така е живота уви...

    Коментиран от #104

  • История
    Отговор
    42 22:40  16.05.18

    До коментар #35 от "Хасан":

    Турция трябва да бъде разпарчена и ще си седнат на задника гаджалите.Едно време англичаните са ги опазили от разпад,но този път няма да стане.

    Коментиран от #44

  • Хасан
    Отговор
    43 22:42  16.05.18

    До коментар #40 от "Диди":

    Австрия е в ЕС но не е член на НАТО..

    Коментиран от #46

  • Хасан
    Отговор
    44 22:44  16.05.18

    До коментар #42 от "История":

    Едва ли ще стане...по скоро ще се разшири към Балканите и Близкия изток...от сто години само войни и насилие в бившите територии ..а 500г имаше мир и спокойствие

    Коментиран от #112

  • Диди
    Отговор
    45 22:45  16.05.18

    До коментар #30 от "Барчо":

    Пишеш,че...оня перчем казвал какво да става в НАТО....Абе колега,хайде да помислим логично,че НАТО е създадено от САЩ в края на 40те години .А ти задаваш глупав въпрос.
  • Диди
    Отговор
    46 22:50  16.05.18

    До коментар #43 от "Хасан":

    Да,но става въпрос за държави,които искат да влязат в НАТО!!!След като една държава е в ЕС тя може да реши дали да бъде член на НАТО,или не,но не обратното.

    Коментиран от #48

  • Реза Зараб
    Отговор
    47 22:51  16.05.18
    Денят, в който Турция се срине, наближава ...
    Веднага след това, съседите почват плячката.
  • Хасан
    Отговор
    48 22:54  16.05.18

    До коментар #46 от "Диди":

    НАТО е организация за защита преди всичко на американските интереси и да направи Америка отново велика ...Америка да стане поредния Ноев ковчег и всичко умно и богатотда се събере там ,а останалия свят да е потоп..това важи и за Европа ..кризата за бежанците го показа...Сащ направи кашата в Сирия и Ирак и ние в Европа с бежанците я сърбаме ..един милион травматизирани хора дойдоха и ще продължават да дойдат
  • Душевен Граничар
    Отговор
    49 22:56  16.05.18

    До коментар #24 от "Хасан":

    Не само тя и южната, цялата България, Балканите, Близкия Исток, Крим, Египет, ВСИЧКО старо на Ос Им изкаме. ЛИДЕРЪТ го каза ясно!

    Коментиран от #70

  • Месут
    Отговор
    50 22:57  16.05.18

    До коментар #1 от "jo hustan":

    Я кажи кога турците са яли бой от гърците? Доколкото си спомням през последните 600 години само гърците ядат боя. Последно в Кипър 1974
  • Диди
    Отговор
    51 22:58  16.05.18

    До коментар #36 от "Барчо":

    Причината я знаеш.Русия не се ,,мери,,с малките държавици.Тя играе на нивото на ,,големите,,,но за са стане мощна,интересът й е да има влиянието над Европа(едва ли ще стане)но в краен случай над Източна Европа.Ние трябва да защитаваме нашата свобода,защото без нея няма сигурност.Ако Русия уж,,нищо не иска от европа,,то тя щеше са си ,,свие байрака и да си го вее само в русията,,. Никога повече руско ,,робство,,.
  • 52 23:20  16.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Teтя
    Отговор
    53 23:20  16.05.18
    Те да се оправят с нас да не се занимават ние армия нямаме ,но незабравяйте язовирите които бай Тошо е създал бутнем ли ги отиде до Истанбул

    Коментиран от #56

  • TRBGD
    Отговор
    54 23:25  16.05.18
    Саламчо го няма, така не е интересно :(
  • onq s konq
    Отговор
    55 23:26  16.05.18

    До коментар #36 от "Барчо":

    Ама ти наистина ли ме питаш подобни неща или се опитваш "ДА МЕ КЕВОРКИРАШ"?В 21 век Русия ще влезе/поне така й се иска/ в БГ ПОЛИТИЧЕСКИ И ИКОНОМИЧЕСКИ,и чак после-ВОЕННО,т.е. с БАЗИТЕ СИ.Ама тоя път няма 45г-ще има "Завинаги"!А на въпроса ти каква ще е печалбата на Русия от България...ами това за нея ще е 6 ОТ ТОТОТО!Защото 1/БГ ще е СФЕРА НА ВЛИЯНИЕ както икономическо,така и военно.Не знам дали знаеш народния смисъл на руското "братушка" към българите,но то е със същия подтекст както българското "мургави" към циганите.Данъците от БГ ще бъдат поделени МЕЖДУ БЪЛГАРСКАТА И РУСКАТА ХАЗНА-не се съмнявай!2/БГ е мн.важен ПОДСТЪП КЪМ БОГАТА ЕВРОПА,към която Русия има генно заложени апетити.Колкото до коренното население на БГ-то ще бъде ПРИНУДЕНО ИКОНОМИЧЕСКИ да се пръждоса,защото Русия се интересува единствено от ТЕРИТОРИЯТА НИ!
  • Месут
    Отговор
    56 23:30  16.05.18

    До коментар #53 от "Teтя":

    Глупако, вас никой не ви смята за хора. В случай на война на Балканите, Русия ще окупира цяла източна България а Турция ще вземе Кърджали ,Делиормана. Никой няма да си мръдне пръста за помияри като вас. Нито Нато нито ЕС

    Коментиран от #57, #58, #69

  • Диди
    Отговор
    57 23:41  16.05.18

    До коментар #56 от "Месут":

    Кое те кара да мислиш,че ЕС и НАТО няма да си мръднат пръстът?
  • 58 00:33  17.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 59 00:50  17.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Адонис
    Отговор
    60 00:57  17.05.18
    Источник: "Крисчън сайънс" - "Християнска наука ".
    Наука -християнство
    мир -война....
    Интересни источници намирате маляки
  • васик атанасова
    Отговор
    61 01:16  17.05.18
    МЯТАЙТЕ ГИ ТУРЧИЛЯТА
  • 62 04:02  17.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Въпрос
    Отговор
    63 04:34  17.05.18
    Гърция
    Четири пъти по-малък БВП
    Шест пъти по-малка територия
    Осем пъти по-малко население
    Същият брой самолети, кораби, танкове, оръжия.
    Кой ще ни обясни как го "успя" това Турция?
  • vasik atanasova
    Отговор
    64 05:09  17.05.18
    Турция ке падне!
  • onq s konq
    Отговор
    65 05:14  17.05.18
    Не се прави на разбирач!
    Това е международна политика и ти си информиран и подготвен или пръцкаш пак?
    Слушайте vasik atanasova и не разсъждавайте - разбирачи.
  • Ник
    Отговор
    66 05:23  17.05.18

    До коментар #27 от "onq s konq":

    Да се прекръстиш на кон с капаци !!! НАТО въобще не ни трябва щото заради тези глупендери нямаме воиска с която да се пазим
  • 67 06:05  17.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Щурец
    Отговор
    68 07:04  17.05.18

    До коментар #6 от "Барчо":

    Барчо запомниЕС.е като една бабичкакоято си очила напудрена стара к-ва.това е ЕС.
  • ГосТ
    Отговор
    69 07:29  17.05.18

    До коментар #56 от "Месут":

    Евалата на бай Тошо,ама треаше всички до един да ви изсели, резаните диваци. И тоя път,ако стане балканска война и гърците, сърбите и румънците не въртят номера, нали знаеш, к'во ше ви се случи, помияр анадолски. С шутове ше ви бием чак до анкарата,дето ви е местото.
  • Сюлейман Великолепни
    Отговор
    70 07:36  17.05.18

    До коментар #49 от "Душевен Граничар":

    Вие дами и господа Българи вместо да плюете Ердоган и Ципрас се заемете да правите деца щото от 2050 година циганите ще са повече от Вас

    Коментиран от #71, #108

  • Салам Алеко
    Отговор
    71 07:57  17.05.18

    До коментар #70 от "Сюлейман Великолепни":

    Това е целта сулейманчо! Всеки българин ще живее като паша! Ще има по три села с цигани за всеки, ще ги праща да му работят, и ще си живее като паша! Може и да им заповяда да тормозят друговерците за да напуснат страната и да си ходят там от където са пратени за да служат на пенсионираните яничари!
  • любопитен
    Отговор
    72 08:14  17.05.18
    Абе тука що не сме обвинили още Путин и Русия? Егаси пропуска!
  • Стамате, Стамате...
    Отговор
    73 08:22  17.05.18

    До коментар #37 от "Стамат":

    Хабер си нямаш от нищо. Влез малко в чичо гугъл и намери предсказанията на Мохамед, но не на български, защото няма да намериш, пробвай английски, турски или нещо друго. Там преди около 1400 години Мохамед Казва, че турците ще властват 2 пъти. Това е само едно от предсказанията. Тогава сме били много малък народ и сме плащали данъци на Византия. И се радвай, че точно под Османска власт сте били и затова сте се запазили като народ. Ако бяха някои други щяха да ви изнасилват, убиват и много други неща. Влез например в чичо гугъл да видиш какво са правили англичани, французи, германци и др. Ние турците поне имаме страх от Бога, но вие това няма да го разберете никога. По-хубаво е да ви е*т християни, отколкото да ви управляват мюсюлмани, нали?

    Коментиран от #74, #91

  • Салам Алеко
    Отговор
    74 08:30  17.05.18

    До коментар #73 от "Стамате, Стамате...":

    Чакай сега! Тръгнал си да занимаваш християните с предсказанията на един епилептик, мошенник дето е разорил една жена, и дето от сутрин до вечер е дрогиран с опиум, и е намерил будали да ги лъже! И искаш да слезем на нивото ти да четем приказки от1001 Мохабед, няма да стане мой човек;

    Коментиран от #76, #80

  • Реално
    Отговор
    75 08:35  17.05.18
    Турция е в топ 5 в света по военна мощ. Ако се стигне до война ще смачка Гърция за отрицателно време. Но НАТО няма да го позволи, затова гърците се правят на интересни.

    Коментиран от #81

  • 76 08:39  17.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Салам Алеко
    Отговор
    77 08:46  17.05.18

    До коментар #76 от "До салама":

    Щом нашите яничаринот Виена до арабия са клатели всичко живо, защо мислиш че си турчин? И не са 535, явно пишмян даскали са те учили, или изобщо не си влизал в час!
  • Хахаха
    Отговор
    78 08:46  17.05.18

    До коментар #8 от "Турчина":

    Хахаха
  • 12345
    Отговор
    79 08:47  17.05.18

    До коментар #22 от "Да бе":

    Те и в Кюрдистан показаха че нищо не става от тях, ако не бяха сирийците, щяха още да са около Алепо.Явно турчеещите се в сайта не знаят ,че един професионален войн струва повече от 100 опикани амуджи, припомнете си как 300 спартанци ,избиват хиляди мюсюли.
  • Хасан
    Отговор
    80 08:49  17.05.18

    До коментар #74 от "Салам Алеко":

    Недей да богохулстваш...нито един мюсюлманин не казва нещо ллшо за Христос и християнсивото а ти богохулстваш

    Коментиран от #82

  • Константинопол
    Отговор
    81 08:51  17.05.18

    До коментар #75 от "Реално":

    Къде ги нареждаш пуйките на пети място ,това не е вярно .Те са извън десятката

    Коментиран от #84

  • Салам Алеко
    Отговор
    82 08:55  17.05.18

    До коментар #80 от "Хасан":

    Аз не богохулствам! Оиша истината за един болен човек, който от болките в стомаха, постоянно е бил дрогиран! Който попилява парите на една вдовица! И понеже не можел да работи, намерил будали да им разказва истории от транса и така да си изкарва хляба! Къде лъжа гларусче с 200 бройки и голямото питонче в евтиния бански купено за левче от капълъ то?

    Коментиран от #85, #87

  • Българина
    Отговор
    83 09:06  17.05.18
    Нормални натовски отношения всеки ден се плашат и стрелят. Това само показва че всички са вътре насила и знаем коя е тая сила която ги държи, САЩ! С една единствена цел, контрол над всички потенциални съюзници на Русия и параван за зверствата им по света
  • Реално
    Отговор
    84 09:11  17.05.18

    До коментар #81 от "Константинопол":

    След САЩ, Русия, Китай, Индия. На 5то или 6то е Турция. А икономически са на 1во място с Китай.
  • Хасан
    Отговор
    85 09:13  17.05.18

    До коментар #82 от "Салам Алеко":

    Ти може да си атеист и безверник ,но това не ти дава право да се подиграваш смвярата на милиони...с безверник за религия не се спори ..

    Коментиран от #86

  • Салам Алеко
    Отговор
    86 09:17  17.05.18

    До коментар #85 от "Хасан":

    Абе кажи кое от това дето съм писал е лъжа? Истината подигравка ли се нарича ?

    Коментиран от #88

  • До салама
    Отговор
    87 09:20  17.05.18

    До коментар #82 от "Салам Алеко":

    Много сте смели, докато знаете, че Лъва е от другата страна на оградата. Но ще дойде ден, когато лъва ще прескочи оградата и тогава ще видим колко ще приказвате. Пак ще чакате някой друг да ви спасява, защото сами не можете нищо. Най- вероятно ще се наг*зите пак и ще разтворите бузки, както обикновено сте оцелявали досега...

    Коментиран от #89, #90, #94

  • Хасан
    Отговор
    88 09:28  17.05.18

    До коментар #86 от "Салам Алеко":

    Какво си написал?? Не те разбирам..иди на доктор ..тая злоба ще те довърши..мразиш всичко

    Коментиран от #97

  • 89 09:32  17.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 90 09:32  17.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Стамат
    Отговор
    91 09:40  17.05.18

    До коментар #73 от "Стамате, Стамате...":

    За кой Мохамед говориш За оня който е консумирал брака си с 9годишната си жена ли.Да чел съм за предсказанията му .Само че никъде няма спомената думата турчин .там се говори за вярващите араби в Алах .Вие араби ли сте или крадци на история за да си предадете малко тежест.И нищо подобно не е предсказал със сигурност не и за турци.

    Коментиран от #95

  • Георги
    Отговор
    92 09:40  17.05.18
    Чета и се чудя,какъв им е проблема на управляващите и на повечето от вас?! Бил християнин,бил мюсюлманин,евреин,будист.....и какво от това? Изобщо не ме интересува каква религия изповядва комшията ми щом се разбираме и помагаме взаимно.Утре ще стане някакво природно бедствие и мислите ли,че ще има значение кой какъв е? Живейте си живота и се радвайте на семействата си.Помагайте си взаимно и се уважавайте.Толкова малко трябва за да се разбират всички.Обаче повечето от хората са прости и неуки и се оставят да бъдат лъгани и настройвани помежду си от шепа властимащи.
  • ПАТРИОТТ
    Отговор
    93 10:16  17.05.18
    Абе има проблеми на балканите и трябва да бъдат решени. Безндвоен аршин , 50 българи са признати за национално малцинство. А 800, 000 турци в БГ не са признати за национално малцинство. Все още България си прави оглушки ??? Е кой ще и вярва ???
    Кого лъжим?

    Коментиран от #106

  • 94 10:25  17.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 95 10:39  17.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Споко
    Отговор
    96 10:46  17.05.18

    До коментар #6 от "Барчо":

    Не бързай с член 5ти, защото ако се задейства те мобилизират и заминаваш на турско-гръцката граница да си изпълниш ангажиментите.
    Преди чл. 5 са предвидени много други инсрументи за разрешаване на спора. Когато всички възможности се изчерпят Турция ще бъде изключена от НАТО и ще си получи заслуженото
  • Салам Алеко
    Отговор
    97 10:52  17.05.18

    До коментар #88 от "Хасан":

    Паааак стана доктор!За тебе истината е злоба и богохулство! Обикновенно със събратята ти нямам проблем! Мразя теб защото си праволинеен, ограничен, и най-вече спиш и се събуждаш с омраза към Родината ми!
  • РУСОМАХА
    Отговор
    98 11:20  17.05.18
    За всичкото лошо са виновни САЩ.
  • Кога
    Отговор
    99 11:31  17.05.18

    До коментар #1 от "jo hustan":

    са яли бой от гърците, че нещо такова не се помни. Обратното, през 70-те турците биха много здраво малките, точно при кипърската криза. И двете държави са неприятни, но това е истината.
  • 100 11:33  17.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Generalissimo FRANCO
    Отговор
    101 11:53  17.05.18

    До коментар #5 от "Диди":

    САЩ са предвидили контингент, който да се намеси , в случай на конфликт между Т & Г ! По-лошата перспектива за България е, ако Турция бъде "изгонена" от НАТО. В този злощастен вариант се превръщаме във фронтова държава....без армия, с износено и остаряло въоръжение, с един-единствен съюзник - САЩ ! И което е още по-ужасно - с разединена политическа класа

    Коментиран от #107

  • Generalissimo FRANCO
    Отговор
    102 11:57  17.05.18
    ..... по противоречивите и взаимно изключващи се направления : Брюксел - Москва - Анкара ! Бог да пази БЪЛГАРИЯ !
  • Красимир
    Отговор
    103 12:14  17.05.18
    Защо давате зодия като немогат да се отвори
  • Логика
    Отговор
    104 13:08  17.05.18

    До коментар #41 от "Хасан":

    Хасане, учи се от историята! Не забравяй, че всяка "велика" сила, била тя феотдална, имперска, нацистка, или др., заграбвала от останалите, рано или късно е била победена и на свой ред ограбена също!
    Според теб по-силният на деня трябва ли да заграбва ресурсите на планетата от другите, или е за предпочитане да търси по-интелигентни врианти, като........да ги споделя справедливо с другите?
  • 105 14:04  17.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Бивш Военен
    Отговор
    106 14:21  17.05.18

    До коментар #93 от "ПАТРИОТТ":

    Къде ги видя 800 000 като не сте повече от 200 000
  • Диди
    Отговор
    107 18:18  17.05.18

    До коментар #101 от "Generalissimo FRANCO":

    Разбира се.Това исках и да намекна на колегите...защо Турция,която не е в ЕС е член на НАТО.Можеби някои не го разбраха. Ние имаме интерес в Турция да не се стигне и до гражданска война,като пример пиша.
  • абе голяма работа
    Отговор
    108 20:35  17.05.18

    До коментар #70 от "Сюлейман Великолепни":

    В турция, децата на турците и кюрдите са равни на броя сега. 2050 ще бъде 1 към 4, така че ... сбогом
  • Stavrii
    Отговор
    109 22:01  17.05.18

    До коментар #8 от "Турчина":

    Какъв път бе кви пет лева интересувал ли си се за въоражението на гърците та то по нищо не отстъпва на турското. Не се хвърля и много
  • Vanko
    Отговор
    110 00:07  18.05.18
    Нас човеците само природата ще ни оправи тогава ще си седнем на задниците и ще си подадем ръка
  • Бриго Бичкията
    Отговор
    111 00:19  18.05.18

    До коментар #2 от "iQ5":

    И пари няма да си наеме....
  • 112 02:22  18.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 113 03:39  18.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ТОЧКАТА
    Отговор
    114 13:02  19.05.18
    Основен принцип на демокрацията от времето на Перикъл и добре практикувано о америчка....,,СИЛНИЯТ ПРАВИ КАКВОТО ИСКА,СЛАБИЯТ ..ТЪРПИ КОЛКОТО ТРЯБВА,,,...Турция си ма имперски нагон и добре се справя в момента...Тя има визия,стратегия и тактика с хоризонт 50 години напред/ДАВУТУГЛУ/....Гърция има САМОЧУВСТВИЕ И дълбоки традиции да НЕ се покланя....Навремето байТОШО затова направи и ,,покръстването,,----за да елиминира активирането на 5/тата колона,КОЕТО БЕ ЗАПОЧНАЛО/както намеква ,,барчо,,/....Но това бяха далечни времена -с БРАТ ЗАД ГЪРБА И ХЪС понеже си имахме армия,капацитет и суверенитет!!!!Сега ,ако чакаме на чл.5////чувай хуйо!!!!...докато се изредят чл1,2,3,4....ще сме дали фира...Което вррочем е и ЦЕЛ на сегашният брат...

Напиши коментар:


Публикувай