11 083 87

Турция може да смени F-35 със Су-57

Страната има план, ако САЩ има откажат доставки

Росен Стойчев

Турция може да купи руски изтребители Су-57, ако САЩ не осъществят доставките на изтребители F-35, съобщи Катимерини.

През тази седмица комисията по отбраната на американския сенат предложи да се въведе проектозакон, който да доведе до блокирането на доставките на изтребителите за Турция.

Като причина се посочва арестът на американския гражданин Андрю Брънсън. Отношенията между двете страни са напрегнати, след като Турция сключи договор за закупуването на руски противоракетни системи С-400. САЩ смятат, че системите не са съвместими с тези в останалите страни – членки от НАТО и че чрез тях Русия ще може да получава данни за отбраната на групата.

Турските власти вече заявиха, че могат да разширят отношенията си с Русия, без това да се отразява на тези със Запада.

Турция търси начин да обнови своите военновъздушни сили с нови изтребители. Изтребителите от пето поколение Су-57 в момента минават изпитания. Очаква се тяхното серийно производство да започне през 2019 г.

Турция


Още по темата

  • F-35 дебютира в истински бой (ВИДЕО)

    F-35 дебютира в истински бой (ВИДЕО)

    Израел стана първата страна в света, използвала в бойни мисии най-новите изтребители F-35. Това съобщи днес командващият Военновъздушните сили на ...
    22.05.2018
    11 782
    43
  • Турски изтребители летят над Гърция

    Турски изтребители летят над Гърция

    Напрежението в Егейско море се отново се повиши. Атина обяви, че турски военни самолети са нарушили 28 пъти въздушното пространство на страната за ...
    24.05.2018
    13 296
    61
  • Турция готова за удар по САЩ

    Турция готова за удар по САЩ

    Проект за сътрудничество, с който да се гарантират сигурността и стабилността в град Манбидж в Северна Сирия е очертан след среща в Анкара между ...
    26.05.2018
    24 913
    79
  • Ще замени ли Турция F-35 със Су-57?

    Ще замени ли Турция F-35 със Су-57?

    Публикациите за това, че Турция обмисля замяната на американските изтребители F-35 с руски Су-57 са обосновани на мненията на експерти, а не на ...
    28.05.2018
    6 422
    60
  • Русия и Китай разбиват F-22 и F-35

    Русия и Китай разбиват F-22 и F-35

    Русия и Китай са на ръба на откриването на технология, която ще може да свали невидимите изтребители на САЩ F-35 и F-22, съобщи The National ...
    28.05.2018
    33 930
    95
  • Ще се пребори ли Су-57 със Су-35

    Ще се пребори ли Су-57 със Су-35

    Изтребителите от пето поколение Су-57 едва ли в скоро време ще заменят Су-35 в руски военновъздушни сили, пише The National Interest. Според ...
    31.05.2018
    16 316
    82

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Синан
    Отговор
    1 21:16  27.05.18
    На пред Велика Турция - със теб сме!

    Коментиран от #6, #10, #21

  • Николай
    Отговор
    2 21:20  27.05.18
    Ако, Сащ са си помислила, че ще може да притисни Турция в ъгъла.... се е заблудила доста...винаги има план Б за всичко!
  • СунДзъ
    Отговор
    3 21:23  27.05.18
    Крачката между гениалноста и тъпотата не е цяла...
  • Червената шапчица
    Отговор
    4 21:23  27.05.18
    То това беше ясно отдавна че ще се случи

  • ivan4o
    Отговор
    5 21:24  27.05.18
    Тея от пентагона и белия дом скоро ще ги съборят тея сгради!пхахаахахахах
  • нАКа47
    Отговор
    6 21:25  27.05.18

    До коментар #1 от "Синан":

    По-добре пиши на турски, повече ще ти се разбира, неграмотник.
  • НКВД
    Отговор
    7 21:31  27.05.18
    Турците печелят от цялата работа СУ-57 превъзхожда в пъти F-35 САЩ направиха услуга и на Турция и на Русия
  • Вили
    Отговор
    8 21:36  27.05.18
    Турция трябва да каже ясно и разбрано към Европа и НАТО ли е или не. Никой не я държи насила.

    Коментиран от #9, #12, #30

  • ivan4o
    Отговор
    9 21:40  27.05.18

    До коментар #8 от "Вили":

    Ама ти ко си мислиш, те скоро ще почнат да плащат млрд.и на Турция само и само да остане в нато
  • Да да
    Отговор
    10 21:41  27.05.18

    До коментар #1 от "Синан":

    Иди да гласуваш за Ерпосран,че туко виж не го изберат и турция вземе че се откаже от СУ-57! Ти знаеш че при 20 ст.за лира,турция ще е силно развита и ще настигне САЩ! А това е най-бързия начин да се случи това! Пуйки в атакаааа,Ерпосран е велик комедиант :ДДДДДД

    Коментиран от #14

  • SPQR
    Отговор
    11 21:42  27.05.18
    Охааааааа
  • Ферхан
    Отговор
    12 21:42  27.05.18

    До коментар #8 от "Вили":

    Турция не е Българя която да си продава нац.интереси на ЕС и САЩ!
  • Иванов
    Отговор
    13 21:44  27.05.18
    Господа, пакфа ще започне да се произвежда следващата година. Първите самолети ще са за Раша. Вашия ред ще дойде чак 2025 г., а дотогава я камилата, я камиларя. Ако имате руските евреи, за по- малко сионисти от американските евреи, то вие грешите, както винаги, което си е нормално за мангали мислещи се за нещо което не са.

    Коментиран от #15, #20, #49

  • 14 21:45  27.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ivan4o
    Отговор
    15 21:48  27.05.18

    До коментар #13 от "Иванов":

    Никой не се натииска за су57 , 4то поколение пак ги устройва, пхахахахахятака че те са оправят. А ние?
  • Мерт
    Отговор
    16 21:53  27.05.18
    Сащ,не разбраха, че със к**венски номера няма да притиснат Турция. Турция, не е Сирия, Ирак, Либия и др. все пак Турция е 80+ милиона, не е толкова лесно да я уплашиш.
  • 17 22:14  27.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Антон
    Отговор
    18 22:19  27.05.18
    Виждате ли какво означава силната държава, силния политик с топки. Сега разбирате ли защо всички от ес-то и кравария искат да сме бедни, да смучат ресурсите ни и да спират стратегически проекти. Защото после става по-трудно да сме на колене. Ама лапни шараните знаят ес та ес, ето в ес сме. И доктототе в ловеч още не са получавали заплати. А банкянския да трупа актов ужким обеша че ще им пуснат пари. Ама нищо не пускат защото всичко е опоскано в бюджета от герберастите. А те ти викат че има излишък в бюджета. Евала на Ердоган.
  • ivan4o
    Отговор
    19 22:26  27.05.18

    До коментар #17 от "ха ха ха":

    Нали знаеш ,че скоро долара ше потъне, отиди напраи разузнаване за долара малко и виж колко резерв имат от долари в сащ и защо са толкова малко!
  • ГЕРО
    Отговор
    20 22:39  27.05.18

    До коментар #13 от "Иванов":

    Още догодина ще се появи турски военен самолет с английски двигатели . Деигателите ще се произвеждат в турция, имат договори за милярди с англия. Двигателите КЪМИКС отдавна се произвежфат в туркия . Хамерика трябва да плаща солена неустойка на договора , тъй като това е кооперация между няколко държави. А Ердоган си има самолети F16 собстеено производство , които ще летят още много дълго. Дреми му на крачолите Самолетите Ф16 въобще не са лоши между другото, и са икономични .

    Коментиран от #22, #63

  • ЗайоБайо
    Отговор
    21 22:41  27.05.18

    До коментар #1 от "Синан":

    Момент, с Турция бяхме достатъчно дълго. Стига толкова
  • факти
    Отговор
    22 22:46  27.05.18

    До коментар #20 от "ГЕРО":

    Турция само сглобява F16 без американски части всичко спира.Танкове,кораби,подводници всичко е зависимо от западни доставчици. Турция е създадена от запада и без него загива.

    Коментиран от #34

  • турски лъжи
    Отговор
    23 22:47  27.05.18
    Малко за икономиката на Турция, към която отново се насочи любопитство и интерес, и почти винаги – с грешни факти и оценки. За последната година износът на стоки е едва 2/3 от вноса; за последните 10 години дефицитът по текущата сметка (отчитайки и туризма) е средно между 5 и 6% от БВП. Износът на стоки за миналата година е 20% от БВП – толкова за голямата роля на индустрията (за сравнение, в България е 50%). Износът на услуги за 2015 г. е 6.3% от БВП, от тях туризмът носи 26 млрд. долара, или 3.6% от БВП. На какво се крепи цялата кула от карти? На поток от външен капитал, при това – кредити. От 2006 г. до момента външният дълг е нараснал с 230 млрд. долара и вече е 411 млрд. долара. Същевременно банковият сектор увеличава активите си 16 (шестнадесет) пъти за десетилетието (в местна валута). Вътрешното потребление расте „назаем“. Турция нито е „икономически тигър“, нито е успешна експортна и/или индустриална икономика през последното десетилетие. Тя трудно може да е пример за подражание – по-скоро е икономика, силно изложена на макроикономически рискове.

    Коментиран от #26, #27, #73, #83

  • Средна възраст
    Отговор
    24 22:51  27.05.18
    Самолети имат,ама двигателите са внос!
  • наблюдател
    Отговор
    25 22:55  27.05.18
    Турция все по-трудно си намира пари на световните пазари. В момента това става при лихви от порядъка на 12-13 процента за заеми със срок на погасяване за десетки години. А това показва, че инвеститорите оценяват тези сделки като рискови. За парите са важни само фактите, финансовите пазари не се интересуват от дипломация. И докато чуждите политици са длъжни да внимават какво и как да говорят с Турция, рейтинговите агенции казват всичко в прав текст. "Муудис", например, критикува растящата ерозия на политическите институции, които забавят реформите. Анализаторите на агенцията посочват, че политиката е сложила ръка върху съдилищата и Централната банка, която би трябвало да се бори с високата инфлация, като вдигне лихвите. В измисления свят на Ердоган обаче това е точно обратното: турският президент вярва, че инфлацията може да бъде овладяна чрез намаляване на лихвите.
  • Реално
    Отговор
    26 23:11  27.05.18

    До коментар #23 от "турски лъжи":

    Как може да сравняваш България с Турция. Ние сме най-бедната държава в Европа. Гледай кво прави Ердоган. Притискат ги отвсякъде и пак не се дават. Опълчва се на САЩ. Защитава правата на народа. Респект. И за информация Турция миналата година има +7,4% икономически растеж, ние всяка година имаме дефицит и по-зле става.

    Коментиран от #28

  • Реално
    Отговор
    27 23:17  27.05.18

    До коментар #23 от "турски лъжи":

    Купуват самолети, ракети и всякаква военна техника. Тия работи не им ги дават безплатно, така че тия статистики ги разправя на някой друг.

    Коментиран от #31

  • Българин
    Отговор
    28 23:19  27.05.18

    До коментар #26 от "Реално":

    Точно защото сме най бедната държава в ЕС е показателно,че Турция е зле. Ердоган преди изборите се прави на велик лъже фесовете колко била добре работата,но лирата се срина,цените растат.Щял да купува от руснаците...Да ама руснаците искат валута не щат турски хартийки. Турците са с 500 000 000 000 дълг. Агенциите свалиха ретинга на "боклук".Само да им спрат кранчето с инвестиции и са загинали.За нас това е лошо защото ще ни залее проста сган с български паспорти търсеща спасение в "гяурска" България,която толкова плюят.
  • Голям прос
    Отговор
    29 23:19  27.05.18
    Абе, не е толкова велика, колкото си представяш. Просто има повече пари. Голям майтап ще е ако купи Су. Ти се водиш български гражданин, нали? Щом величаеш чужда държава, си национален предател. Нарушител на законите. Чакам с нетърпение момента, когато тия неща ще започнат да се наказват

    Коментиран от #32, #35, #53

  • Месут
    Отговор
    30 23:24  27.05.18

    До коментар #8 от "Вили":

    За българската армия която е в Нато в случай на конфликт е отредено да ремонтират мостове и пътища , да се грижат за полевата кухня и тоалетните.

    Коментиран от #62

  • Ердогрух
    Отговор
    31 23:26  27.05.18

    До коментар #27 от "Реално":

    Купуват с парите от Европа за пред присъединителни фондове и за бежанците.Купуват всичко на кредит и са задлъжнели до гуша. Чакат германци за 5 евро на нощувка да им ходят по курортите. Иначе оня неук козар щял да купува самолети от Русия. Това са само приказки за пред тъпите козарчета от Анадола за да го изберат.

    Коментиран от #33

  • Osman
    Отговор
    32 23:26  27.05.18

    До коментар #29 от "Голям прос":

    Много има да чакаш. Едва ли ще дочакаш този момент защото скапаната ви държавица до 5 години ще бъде окупирана от Русия и Турция. Нито Нато нито ЕС ще ви помогнат

    Коментиран от #37, #47

  • 33 23:28  27.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Петър
    Отговор
    34 23:29  27.05.18

    До коментар #22 от "факти":

    Не,не мисля..! Просто ще смени 1-я в класацията доставчик на оръжия с 2-я .Ние да му мислим че с нашите лакоми свине,нови оръжия за армията ще видим през крив макарон,. Най-вероятно „новото” ще е 2-ра употреба ,
  • Реално
    Отговор
    35 23:29  27.05.18

    До коментар #29 от "Голям прос":

    Не е велика, но поне имат фасада. А не като нашите да се гъзят на всеки. Използват ни както си искат. И на това, ако викаш държава и демокрация.

    Коментиран от #39

  • балон
    Отговор
    36 23:30  27.05.18
    Безработицата в страната е устойчиво висока – близо 12%; инфлацията през септември е надхвърлила 11%; външнотърговският дефицит възлиза на 4,6 милиарда евро – и се е увеличил с почти 23 процента само през последната година. Турция има и голям вътрешен дълг - през следващите 12 месеца е падежът на общо 144 милиарда евро. И не на последно място: в Турция работят едва около 28% от жените, докато в страните от ОИСР средната стойност е 48,5%.

    Коментиран от #52

  • No fes no problem
    Отговор
    37 23:37  27.05.18

    До коментар #32 от "Osman":

    За Русия не знам но Турция няма да я има след пет години.Но спокойно за теб ще има местенце в Анадола да пасеш козички и да надуваш дудука.
  • Osman
    Отговор
    38 23:38  27.05.18
    Абе интересно колко големи специалисти и разбирачи в интернета са тези булгаристанци а иначе са последната дупка на кавала не само в Европа но и в света. За булгаристанеца всички други са или мамалигари, или гръцки цигани или сръбски цигани или турчоля но себе си не поглеждат че са едно некадърно и кирливо племе не можещо да произведе дори домати и краставици и ги внася от Турция и Гърция. Много има да си мечтаете Турция да пропадне. Само може да ни дишате прахта и да завиждате.

    Коментиран от #40, #41, #55

  • нагли фесове
    Отговор
    39 23:42  27.05.18

    До коментар #35 от "Реално":

    Това е още по смешно.Да си с оцапан задник но да се правиш на голям фактор и да се ежиш на САЩ и ЕС, които са те извадили от землянката и ти дават хляба.

    Коментиран от #51

  • 40 23:49  27.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Да да
    Отговор
    41 23:50  27.05.18

    До коментар #38 от "Osman":

    Незнам кой какъв е,ама знам че МРЗ в България е 510 лв., а в Пуйкистан е 442 лв.и чакаме утре курса на лирата,че след поредните изпълнения на комедианта Ерпосран,да не се окаже 300 лв.Идете работете там със здраве!

    Коментиран от #44

  • Димитров
    Отговор
    42 00:18  28.05.18
    Мистър БАЛКАНТУРИСТ - ББ да върне парите от екскурзията на мача в бюджета.........Тупците немогат нито СУ57 нито С400 да купят защото те съществуват на анимационен формат
  • 43 01:07  28.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 44 01:59  28.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Картал
    Отговор
    45 02:02  28.05.18
    Абе булгари, кво стана успяхте ли да купите двата изтребителя втора ръка за които приказвате от 5 години?
  • 46 03:55  28.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • русофил=туркофил
    Отговор
    47 04:39  28.05.18

    До коментар #32 от "Osman":

    Публикувано във факти.бг: скапаната ви държавица до 5 години ще бъде окупирана от Русия и Турция Прочетете добре какво казва, какво иска, какво мечтае, ТУРЧИНЪТ, и си помислете добре, какво означава днес, българинът да е русофил!!!

    Коментиран от #66

  • Ха-ха-ха
    Отговор
    48 06:34  28.05.18
    Написал гръцки вестник какво щели да правят турците и русофилчетата вече бълнуваш за разпад на НАТО и хвалят "независимостта" на Турция.
  • Желанията пораждат страданията
    Отговор
    49 06:46  28.05.18

    До коментар #13 от "Иванов":

    Иванов , когато Вермахта напада Гърция , в СССр има два екпериментални ТЕ-34 на Кошкин. За останалото сам се сещаш предполагам.
  • 50 06:54  28.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 51 07:22  28.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 52 07:28  28.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 53 07:33  28.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • летец
    Отговор
    54 08:19  28.05.18
    ДА вземат като нас втора или трета употреба самолети
  • VELIU
    Отговор
    55 08:24  28.05.18

    До коментар #38 от "Osman":

    Турчоля в България няма всички неБългари сте мръсни цигани- материал за сапун
  • Вова
    Отговор
    56 08:25  28.05.18
    Какви СУ57, какви 5 лева? От този анимационен самолет са произведени десетина бройки, и то с двигател от друг самолет, защото още не могат да направят неговия. След това ще трябва да произведат за себе си няколко стотин бройки, което ще отнеме години. А както знаем манията на руснаците за секретност, може да няма и опция за износ, камо ли за натовска държава. Така, че мечтайте русофили!

    Коментиран от #58

  • Грую Марулев
    Отговор
    57 08:31  28.05.18
    Докато СУ57 стане реалност, а и руснаците започнат да го продават в чужбина, ще минат толкова години, че ще има не F35, ами F135, и не 5-то поколение, а 7-мо. Мечтайте си...
  • Трол
    Отговор
    58 08:33  28.05.18

    До коментар #56 от "Вова":

    Новия двигател е готов-"изделие 30". И какво му е лошото на стария? "Руският изтребител от следващо поколение Су-57 полетя с нов двигател от т.нар. „втори етап”. Полетът е бил изпълнен днес, 5 декември 2017 г., от летателния изпитателен институт Громов, край Москва. Полетът е продължил 17 минути, а в кабината на самолета е бил шеф-пилота на Сухой Сергей Богдан. Всичко е преминало по първоначалния план, а от разпространените кадри се вижда, че новият двигател е монтиран на втория прототип, който има борден номер 052." На видеокадрите с първия полет на новия двигател се вижда, че той е малко по-къс от сега използваните АЛ-41Ф1, а по соплото видимо са взети мерки за намаляване на радиолокационната забележимост.
  • Бай хой
    Отговор
    59 08:39  28.05.18
    То че су57 е несравнимо по добър вариант от ф35 е ясно и на децата. На амуджуолар не им трябват светкавици. Ф16 е много по добър от ф35 по всички показатели без безфорсажната свръхзвукова скорост но това е по скоро въпрос на интерпретация. А за СУто какво да кажем. Самите американци признават че руснаците са светлинни години напред в стелт технологиите по всички направления. Има и конкретни практически доказателства. ФАКТ.
  • Гого
    Отговор
    60 08:56  28.05.18
    И на мен ми е интересно от къде вадят толкова пари Турция при положение че имат дълг 411 милиарда не вярвам Американците да правят подаръци.

    Коментиран от #61

  • ivan4o
    Отговор
    61 09:15  28.05.18

    До коментар #60 от "Гого":

    Къф дълг бре , вий оцаче си живеете у 1 измислен свят от вас както ви отърва така си го проектирате и после сами си вярвате. Ебаси галоша дет си
  • до месутчо
    Отговор
    62 09:23  28.05.18

    До коментар #30 от "Месут":

    Турция е в НАТО -и да иска, и да не иска - никой няма да я пита...Сега разбра ли ...принудително е в НАТО... Този въпрос не го решава режеп или турция… Ако не е съгласна с условията сега ….. има хиляди начини да стане утре.

    Коментиран от #64

  • КАТ
    Отговор
    63 09:25  28.05.18

    До коментар #20 от "ГЕРО":

    Много икономични са,горят по 5 на 100 авиодизел от ЕКО
  • 64 10:22  28.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ха ха ха
    Отговор
    65 10:52  28.05.18

    До коментар #64 от "ivan4o":

    Стига глупости.Турците са подлоги на САЩ и навсякъде се биха с тяхна подкрепа.Турчина за войник не става,трябва да е 5 към едно че да тръгва на юруш иначе бяга. Сега се дръвчат на САЩ но такава тояга ще изядат , че ще помнят дълго. Както им даваха заеми за икономиката и оръжие така могат и да им ги вземат.И тогава зарзаватчийската икономика отива на кино.

    Коментиран от #67, #72

  • Отговор за всичко
    Отговор
    66 10:55  28.05.18

    До коментар #47 от "русофил=туркофил":

    Турчина ходи на работа, турчина си плаща данъците , осигуровките и т.н. По някакъв начин помага за развитието на тая държава. След това турчина се прибира изморен вкъщи и вижда какви работи пишат и какво мислят за него така наречените "приятели" (сънародници). И какво искате да мисли турчина за вас... Турчина има земи тук, къща, роднини, баща, майка. Така че турчина си остава тук. Колкото и да не ви харесва.
  • ivan4o
    Отговор
    67 10:58  28.05.18

    До коментар #65 от "ха ха ха":

    Те сащ първо си върнат техните заеми с трилиони към китай пък после ако имат дадени съм други си ги търсят. То има интернет ако искаш провери за войните къде е участвала къде не. Малко се учи ,че се излагаш кът кифладжия!

    Коментиран от #70, #79

  • Отговор за всичко
    Отговор
    68 11:00  28.05.18

    До коментар #64 от "ivan4o":

    Имаш малка грешка. Турция не участва в бомбардировките срещу сърбите, защото сметнах, че не е правилно. За разлика от българите, които участваха като си дадоха базите. Убиха им децата, жените, после братко, братко...

    Коментиран от #69, #71

  • ivan4o
    Отговор
    69 11:03  28.05.18

    До коментар #68 от "Отговор за всичко":

    Айде бре?

    Коментиран от #77

  • ха ха ха
    Отговор
    70 11:04  28.05.18

    До коментар #67 от "ivan4o":

    Хайде ти кажи с коя голяма държава е водила война Турция скоро сама без американците.Да видим какви герои са.Тия с нахлуването в Кипър и летенето над гръцки острови не са показател за героизъм и боеспособност.

    Коментиран от #74

  • Месут
    Отговор
    71 11:05  28.05.18

    До коментар #68 от "Отговор за всичко":

    Турските ф 16 извършиха 134 бойни полета над сърбия използвайки коридор на България
  • Osman
    Отговор
    72 11:08  28.05.18

    До коментар #65 от "ха ха ха":

    В Корея турците бяха 1 към 50 срещу китайската офанзива и въпреки това ги задържаха докато силите на ООН се изтеглят на юг
  • ШЕФКЕТ БЕЙ
    Отговор
    73 11:14  28.05.18

    До коментар #23 от "турски лъжи":

    Завистта е голяма болест, а злобата води до рак. Хората се мъчат но и правят нещо , а ние кво правим ? Дори китайците правят всичко, но там крадците ги водят на стадиона за последно сбогом. Тук ги толерираме . БРАВО БАЙ ЕРДОГАН ПАША, НИЕ СМЕ УВЕРЕНИ ЧЕ ЩЕ СПЕЧЕЛИШ ИЗБОРИТЕ. ТРЯБВА ДА ИЗКАРАШ ОЩЕ ЕДИН МАНДАТ ЗА ДА СЕ ИЗКАЧИ ТУРЦИЯ НЯКОЛКО ЕТАЖА ПО НАГОРЕ. ДАВАЙ И ИСПЕХ В КЕРКУКИ МОСУЛ.
  • ivan4o
    Отговор
    74 11:16  28.05.18

    До коментар #70 от "ха ха ха":

    Истоията не я си я учил у даскало тва е ясно,световните медии не си следял и тва е ясно, но има интернет има сичко там.пхахахахах
  • Питройот
    Отговор
    75 11:23  28.05.18
    Аз клошаря кво да кажа ? Ами всеки нещо прави, движи нещо, постига нещо , ами язе само размишлявам, народли сме или ..... не сме?
  • 999
    Отговор
    76 12:01  28.05.18
    Във Африн се доказаха турците, че няма крачка назад!
  • Отговор за всичко
    Отговор
    77 12:04  28.05.18

    До коментар #69 от "ivan4o":

    Подла нация са българите, приятелю. Какво уважение да имаш към народ, който си предава апостола за свобода. И какво добро да очакваш, при положение, че си турчин или няма значение, те мразят абсолютно всички. Народ пълен с предатели. Остава само да се надяваме, че Турция ще остане така силна, защото ако Турция е слаба тогава горко ни. Пак ще се занимават с нас. Сега поне ги е страх и сме малко по-спокойни.
  • САМО ЧЕ
    Отговор
    78 12:11  28.05.18
    Докато ги въведат на въоръжение Турция ще си смени 10 пъти позицията си /ще минат и 10 години/. Шантажът им е плиткоумен и ясен. Да обменят опит с Индия за многогодишната руско- индийска разработка...
  • гост
    Отговор
    79 12:54  28.05.18

    До коментар #67 от "ivan4o":

    Дългът на САЩ към Китай е 1 трилион ,а ти си нямаш абсолютно никаква идея какво представлява той.Парите си се плащат в срокове и никой неможе да си ги пойска на куп.Дори и това да стане ,САЩ ще напечатат долари без покритие и Китай ще изгорят.Общо взето дългът на САЩ е изцяло в техни ръце.

    Коментиран от #80

  • ivan4o
    Отговор
    80 13:05  28.05.18

    До коментар #79 от "гост":

    Е галош пари с печатане не се връщат бре бастун!А знаеш ли как се печатат пари?

    Коментиран от #82

  • 81 13:26  28.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 82 13:58  28.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ЖЕСТОКАТА ИСТИНА
    Отговор
    83 14:44  28.05.18

    До коментар #23 от "турски лъжи":

    ГАНЮ ПИЙ СИ РАКИЯТА ГЛЕДАЙ СИ ОВЦЕТЕ ТУРЦИЯ НЕЯ МИСЛИ !!! ТУРЦИЯ Е ВЕЛИКА СТРАНА И НИЕ ДАЖЕ И ДА БЯГАМЕ СРЕЩУ НЕЯ НЕ МОЖЕМ ДА Я СТИГНЕМ !!!

  • lol
    Отговор
    84 16:45  28.05.18
    Ще бъде ли новият турски боец TF-X в крайна сметка ... Су-57 "Ердогански"?
  • 85 20:58  28.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 86 23:00  28.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Антисоциалист
    Отговор
    87 23:09  28.05.18
    Господа, до март 2018 г. има 4 броя СУ-57 по проект от 70-те години на миналия век. Нито полеви, нито серийни изпитания не е имало. Конструкторът е писал до Президента Путин, че СУ-57 е вече несъвременен и неподходящ за производство. Патриот - постъпил е достойно! Президентството отговорило, че са му получили писмото. Демек, "Кой си ти, бе! Я трай там!"

Напиши коментар:


Публикувай