18 687 100

Новите руски ракети са „прекалено бързи“ за НАТО

Западните страни са уязвими

Снимка: БТА/ AP
Снимка: БТА/ AP
Денис Джамбазов

Новите оръжия и ракети, разработени от руските въоръжени сили, поставиха Запада в изключително уязвимо състояние. Това заяви генерал Ричард Барънс, бивш ръководител на Командването на британските въоръжени сили.

„Руснаците изградиха обхват и възможности, които ние нямаме. Това поставя западните страни в риск в краткосрочен план“, заяви генералът пред The Times. По думите му руските ракети са „прекалено бързи“, за да бъдат спрени от западните въоръжени сили.

Коментарът му е направен на фона на повишеното напрежение между Запада и Москва. По-рано през годината руският президент Владимир Путин заяви, че руските сили са разработили ракети, които на практика са неуязвими от натовските защитни системи. Русия има в арсенала си ракетни комплекси „Сармат“ и „Авангард“, които тревожат натовските сили.

Въпросните хиперзвукови ракети могат да достигнат Съединените щати за шест минути, което е два пъти по-бързо от тези в експлоатация в момента. Наскоро американският президент Доналд Тръмп заяви, че ще изтегли страната си от Договора за ликвидиране на ракети със среден обсег на действие, което не бе прието добре в НАТО. Експерти изразиха мнение, че това ще върне в света в епохата на Студената война.

Русия


Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Вуйчо
    Отговор
    1 16:28  18.11.18
    До дни са им намерили цаката на руските таралясници.

    Коментиран от #7, #8, #11, #12, #16, #21, #70, #97

  • Borislav Popov
    Отговор
    2 16:30  18.11.18
    Рушките ракети са много бързи ви казвам. Гледах едно клипче на мосьфилм на най-новата ракета и беше толкова бърза, че не я видях.

    Коментиран от #20, #25, #30

  • Meganoob BG
    Отговор
    3 16:30  18.11.18
    Да сякаш има голямо значение чии ядрени бойни глави ще унищожат планетата първи.
  • Хахаха
    Отговор
    4 16:32  18.11.18
    Бързи и яростни

  • Kcaniba
    Отговор
    5 16:33  18.11.18
    джендърите от фащ, респективно нато, са твърде бавни за руски ракети.
  • И така
    Отговор
    6 16:34  18.11.18
    Не руските ракети са бързи,а гринговските са бавни.Гринговците със светкавична скорост харчат само пари с което са пред цялата вселена,доказано.

    Коментиран от #53

  • 7 16:36  18.11.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Бесен Язовец
    Отговор
    8 16:37  18.11.18

    До коментар #1 от "Вуйчо":

    Вече са им намерили цаката, просто генерала реве за да изпроси още някоя друга пара, уж за нови по модерни системи !
  • ватенки и ушанки
    Отговор
    9 16:39  18.11.18
    Тоя сайт дали не се финансира от РФ чрез фирми в България ? Само така си питам ? Щото на читатели явно не разчитат .

    Коментиран от #15

  • Румяна Костова
    Отговор
    10 16:40  18.11.18
    Руските ракети са най-бързите в света! За тях физичните закони не важат. И за руснаците също. Както и моралните закони и тези на международното право.

    Коментиран от #85

  • Magnus
    Отговор
    11 16:40  18.11.18

    До коментар #1 от "Вуйчо":

    Не е сигурно.
  • Роко
    Отговор
    12 16:50  18.11.18

    До коментар #1 от "Вуйчо":

    Войчо за да им на мерят цаката въпросните ракети трябва да излязат фазата анимационни герои. Така че няма да е скоро.
  • Чест му прави
    Отговор
    13 16:56  18.11.18
    Джендърът поне си е признал
  • 878
    Отговор
    14 16:56  18.11.18
    В бърз превод цялата дейност на ген. Барънс е с цел увеличаване на военния бюджет. Няма военен по света, който с друга цел да хвали противника. Колкото до руските ракети американците веднага намериха контра и то доста евтина по техни публикации. В някаква фаза на полета ракетата е много уязвима от елементарни фактори на околната среда. Не мога да го обясня точно заради техническата английска терминология.

    Коментиран от #19, #22, #52

  • МИ ТО ДВАЙСЕ ПРАВИТИЛСТВА
    Отговор
    15 16:58  18.11.18

    До коментар #9 от "ватенки и ушанки":

    ВБЕ ГЕТОТО ОБРАХА И РАЗСИПАХА ДЪРЖАВАТА ПОД БЛАГИЯ ПОГЛЕД ПИЯНДЕТО ЮНКЕР МВФ И СБ И ТО ТЕЗИ ПОСЛЕДНИТЕ ТОГАВА ЗАЛАГАТ КАПАНА НА МНОГОМИЛИАРДНИТЕ ЗАЕМИ....
  • Хихихихи
    Отговор
    16 16:59  18.11.18

    До коментар #1 от "Вуйчо":

    Ти си постнал поста си едва ли не преди да пуснат темата! Ей, пъргави козячета, няма почивка за вас!
  • onq s konq
    Отговор
    17 17:00  18.11.18
    Сега е момента Русия да удари Запада-още докато са безпомощни и ошашявени!Е да,ама само в Америка са 2 милиона руснаци,а за Европа да не говорим.Всички те обаче нямат никакво значение за 147 МИЛИОННО РУСИЯ,независимо че повечето от тях усърдно пращат Твърда Западна валута на гладните си близки...Единствено важни за Русия са РУСКИТЕ ОЛИГАРСИ-МИЛИАРДЕРИ,КОИТО ПРЕБИВАВАТ ТОЧНО НА ЗАПАД И БЛАГОДАРЕНИЕ НА КОИТО ПУТИН УПРАВЛЯВА!А иначе руските ракети са бързи,но ...НЕ СА ПРОИЗВЕДЕНИ ЗА ДА СЕ СТРЕЛЯ С ТЯХ ПО ЗАПАДА,както си мисли И ПРОПОВЯДВА Световното лумпенско движение:)

    Коментиран от #23, #26

  • 18 17:09  18.11.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 19 17:09  18.11.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Borislav Popov
    Отговор
    20 17:25  18.11.18

    До коментар #2 от "Borislav Popov":

    Руските ракети не са прекалено бързи . Краварите бягат много бавно . Как е мама казачката украинче ? Някакви новини от украинските сайтове ?
  • Borislav Popov
    Отговор
    21 17:26  18.11.18

    До коментар #1 от "Вуйчо":

    Къде са я намерили "цаката" ? В царевичака ?
  • Borislav Popov
    Отговор
    22 17:29  18.11.18

    До коментар #14 от "878":

    За коя фаза става въпрос ? На трите фази - средната ? Като бръкнеш в контакта ще разбереш принципа на трифазния ток !
  • Borislav Popov
    Отговор
    23 17:31  18.11.18

    До коментар #17 от "onq s konq":

    Щом са в обора - да си берат грижата. Ако се стигне до там - никой няма да ги мисли тия !
  • Eee
    Отговор
    24 17:31  18.11.18
    Само СССР 👍
  • Румяна Костова
    Отговор
    25 17:32  18.11.18

    До коментар #2 от "Borislav Popov":

    Ориентирайте се към детските сайтове,щом си падате по анимационни филми.Там ,сред 8-20 годишните може и да станете авторитет по оръжията.

    Коментиран от #27

  • Светльо Ламбов
    Отговор
    26 17:32  18.11.18

    До коментар #17 от "onq s konq":

    Е да така е - Русия няма намерение да напада "Запада" . Стига и да понатупа НАТО в Грузия , и да им плени техниката. Да си вземе Крим , и богатите части от Украйна , под уплашеният поглед на НАТО . Да се намеси в Сирия , и да защити своите интереси , да обърне една почти загубена война, пак срещу ОТАН. Да събира под своя ракетен чадър Китай , Индия и още около 55 държави , и да отхвърли световната колонизация на пазари и природни богатства . Да завладява и разработва природните богатства на Северният Ледовит Океан , където се намират 2/3 от световните находища на нефт и газ, които могат да стигнат на човечеството за 150 години напред , И ТОВА Е ЗАРАДИ ТЕЗИ МОДЕРНИ И СВРЪХ-БЪРЗИ РАКЕТИ , ОТ КОИТО ТРЕПЕРЯТ ВСИЧКИ - е сега светна ли ти?

    Коментиран от #61

  • Румяна Костова
    Отговор
    27 17:34  18.11.18

    До коментар #25 от "Румяна Костова":

    Поправка,8-10 годишните.
  • 525
    Отговор
    28 17:35  18.11.18
    Предвид факта ,че Русия няма никакъв финансов ресурс и на технологично ниво е доста недоразвита ,не им остава да правят нищо друго освен ракети.Това е единствения шанс да се опрат на САЩ ,защото немогат да ги догонят по нито един друг критерии.Варианта с ракетите е евтин и ефективен.Имаше една приказка."Докато САЩ правят най-добрите военни технологии ,русия прави ракети ,за да се пази от тях."

    Коментиран от #29, #33

  • Borislav Popov
    Отговор
    29 17:41  18.11.18

    До коментар #28 от "525":

    И в кое не могат да догонят руснаците обора ? Правят по добри танкове и артилерийски системи. По добри самолети и системи РЕБ. Правят по добри подводници и кораби с крилати ракети. По добри конвенционални оръжия.

    Коментиран от #35, #39, #45

  • иванчо
    Отговор
    30 17:53  18.11.18

    До коментар #2 от "Borislav Popov":

    И аз гледам "Маша и мечока". Голям екшън е тая Маша. И бърза, като руска ракета.
  • Borislav Popov
    Отговор
    31 18:06  18.11.18
    Когато видя руска ракета веднага се възбуждам. Мечтая си да видя Владимир Путин как гол до кръста и с каубойска шапка е яхнал руска ракета. Това моментално ще ме доведе до климакс.
  • ТТТТ
    Отговор
    32 18:08  18.11.18
    Руските бръснарски ножчета са най-остри ама трудно се намират.
  • 111
    Отговор
    33 18:10  18.11.18

    До коментар #28 от "525":

    100% зомби. Елементарни изтъркани клишета. Русия нямала НИКАКЪВ финансов ресурс според теб. Русия има налични 470 млр долара и 2000 т злато, бе мишок. Русия доставя 30% от газта за ЕС, която се плаща всеки месец. Русия строи 25 атомни блока в света. Има сделки за оръжие за 50 милиарда. Русия притежава 40% от природните богатства.

    Коментиран от #36, #41

  • Барчо
    Отговор
    34 18:11  18.11.18
    За голямо съжаление американците не пожелаха да поемат ръката за мир от Горби и Елци. По онова време бяха унищожен невероятно количество руски оръжия по света. Още през 1990 г бяха унищожени 250 оръдия стрелящи с ядрени заряди, 1 500 ядрени заряди, 200 оръдия над 152 мм - тежката артилерия, 60 пускови установки за тактически ракети и т.н. и т.н. И това без каквито и да са условия, освен устната уговорка да не се разширяват натовските граници. Само че краварите решиха друго и сега пак започва оръжейната надпревара. От това ще загуби единствено света, без американците. Щото те произвеждат, а останалия свят плаща.
  • Психопат
    Отговор
    35 18:12  18.11.18

    До коментар #29 от "Borislav Popov":

    Борко ти служил ли си в редовете на БНА? Питам те защото ми се чини ,че си от тия мамини синчета дето я пропуснаха по някаква причина? Аз съм служил две шамани години като камшик, ако знаеш какво означава! Та! Мили ми Борко и останалата сваляч, тия дет ги хвърлиш нямат нищо качествено, количество да но качество никакво! АК 7.62 и РПГ-7В може и да са били качествени но след изстреляни 5000 патрона и 100снаряда от РПГ сигурно ще станеш качествен! Но за техниката механикводачите не станаха качествени! По скапана техника от руската няма! Видях и "краварника " и тя е на светлинни години пред крепостната!!!!!!!!!!

    Коментиран от #43, #59, #60, #65, #91

  • Барчо
    Отговор
    36 18:14  18.11.18

    До коментар #33 от "111":

    Руснаците направиха единствени в света плаваща атомна централа. Може да се закара до всеки бряг по света и да отдава електричество за един мегаполис. Да не говорим че вече 2 от осемте атомни кораба са построени и пуснати на вода. За новите и вече възстановени заводи няма да говоря.
  • А ЧЕХЛЬО СТРАПОНА КВО ИЗОХКА ПО ВЪПРОСА?
    Отговор
    37 18:15  18.11.18
    А ЧЕХЛЬО СТРАПОНА КВО ИЗОХКА ПО ВЪПРОСА?
  • 38 18:16  18.11.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • руски антифризаджия
    Отговор
    39 18:25  18.11.18

    До коментар #29 от "Borislav Popov":

    Русия с по-качествени самолети от тези на САЩ ? Ти на какви препарати си бе ,антифризаджия смешен ? Руските самолети приличат на нещо ,което е сдялано в час по труд и техника и изостават с 1-2 поколение от американските и с поне 20 години.Русия не е дори 2-ра по сила авиация вече.Да не говорим ,че дори и един пътнически самолет немогат да направят.Откъм военноморски флот са с поне 50 години зад САЩ ,а вече дори и след Китай.Русия не просто изостава навсякъде ,ами направо е заседнала и няма мърдане.

    Коментиран от #42, #47, #49, #78

  • баба
    Отговор
    40 18:28  18.11.18
    От тея пушки и войници баба я е страх! Кравите не дават мляко, кокошките не снасят, петело не ги оноде. Чудим се къде да се девам?
  • 41 18:29  18.11.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ГОВЕДАРИН - ДРОГАРИН
    Отговор
    42 18:37  18.11.18

    До коментар #39 от "руски антифризаджия":

    КОЙ НАБОР СИ БЕ СОПОЛ.В ТРУДОВО ОБУЧЕНИЕ СА ПРАВЯТ УНИКАТИ ОТ ШИВАШКИ ИЗДЕЛИЯ И СТАН ДО КОВАНО ЖЕЛЯЗО. ТАКИВА ИЗРАБОТКИ НЯМА В НИТО ЕДИН МОЛ СЕГА.
  • Borislav Popov
    Отговор
    43 18:56  18.11.18

    До коментар #35 от "Психопат":

    М 16 да не са по добри ? !!......-The National Interest пише, че популярността и широкото разпространение на АК-47 може да се обясни с неговата надеждност. Автоматът не изневерява дори и в най-тежките условия. Това негово преимущество е изтъкнато от американците, воювали във Виетнам. Благодарение на тази своя надеждност АК-47 е страшен противник и ценен помощник на американските войници във Виетнам, след като М16 "издъхва" в местните условия, пише изданието.

    Коментиран от #99

  • айсиктир
    Отговор
    44 18:57  18.11.18

    До коментар #41 от "гост":

    Мишката си ти. Сравни колко плаща руснака за ток, газ, транспорт и др. и тогава сравнявай бюджети. То и сащ имат 10 пъти по голям бюджет от от Русия, но Русия ги изпревари в технологиите с десетилетия. Такива като теб за в бъдеще ще си ръфате топките, защото Русия няма да позволи фащ да станат световен жандарм.

    Коментиран от #48

  • Вили
    Отговор
    45 19:02  18.11.18

    До коментар #29 от "Borislav Popov":

    Чиляк, руснаците все още не могат да направят какъвто и да е двигател на световно ниво.

    Коментиран от #51, #56

  • 46 19:02  18.11.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Borislav Popov
    Отговор
    47 19:02  18.11.18

    До коментар #39 от "руски антифризаджия":

    Ами сравни ф35 със Су35 - и тогава ми кажи кой е правен в час по трудово обучение !!! Руснаците със 6 милиарда и за 6 години създадоха Су 57 ! Краварите за 16 години и 386 милиарда само за разработка - още са под кривата круша !
  • Гост1
    Отговор
    48 19:03  18.11.18

    До коментар #44 от "айсиктир":

    Ама как не се сетихме ,че страните с високите стандарти като САЩ,Германия,Великобритания,Франция и.т.н са балъци а руските едняци били терикати хахаха.Да ви се чуди човек на акъла кде се намирате такива ограничени мишкари.Кажи с една заплата в САЩ колко литра бензин можеш да си купиш и в Русляма колко ? И за какви руските технологии пишеш като русляма дори не е технологична държава ,камо ли да се мери със САЩ която е най-развитата страна.Прекалено малоумен русофилски продажник си.

    Коментиран от #50, #54, #55

  • Borislav Popov
    Отговор
    49 19:06  18.11.18

    До коментар #39 от "руски антифризаджия":

    За корабите какво да ти кажа ? Виждат се последиците от новите разработки на каква космическа висота са ! Например високотехнологичния кораб Зумвалт ! От планувани 33 броя - произведен 1 ! И то с хиляди дефекти. Колко пъти го дърпаха на ремонт ? Руснаците колко кораба построиха миналата година ? Май 26 - с крилати ракети ? А за подводниците им няма нужда да говорим !
  • Borislav Popov
    Отговор
    50 19:08  18.11.18

    До коментар #48 от "Гост1":

    Тия държави дето ги изброяваш са със най много вересии ! Как ги натрупаха ? Кога ще ги върнат и с какво ? Как развитата им икономика допусна да потънат толкова ?

    Коментиран от #63

  • Borislav Popov
    Отговор
    51 19:10  18.11.18

    До коментар #45 от "Вили":

    Двигател за какво ? За ледоразбивач ? Или за космическа ракета ?
  • Хрис
    Отговор
    52 19:27  18.11.18

    До коментар #14 от "878":

    Пич, би ли обяснил от кои фактори на околната среда са уязвими руските ракети - земния релеф, вятър, дъж, сняг, влажност, температура и влажност на въздуха, мъгла и т.н. Фазите е ясно -най уязвими са в момента на изстрелването, когато ракетата набира скорост. За поразяване на руските ракети на тази фаза са предназначени базите "Пейтриът" в полша и Румъния и ескадрените миноносци на САЩ тип "Арли Бърк" с противоракетните сисъеми "Иджис". За неутрализирането на земните базите в полша и Румъния, Русия е развърнала ракетни бригади с "Искандер" , а за морския компонент - са предвидени подводници с хиперзвуковите ракети "Цирконий" и един авиационен полк с хиперзвуковите "Киджл".
  • Poooing
    Отговор
    53 19:29  18.11.18

    До коментар #6 от "И така":

    Не, че тия пари са честно заработени от американците. Харчат кървави пари от войни и всякакви гадории и естествено за тях - отново за зло.
  • 124
    Отговор
    54 19:29  18.11.18

    До коментар #48 от "Гост1":

    Говоря за военните технологии, бе картоф, това е темата. Хиперзвук, крилати ракети с ядрени двигателни установки, РЕБ, плазмени и СВЧ оръжия, ПВО.
  • уууу
    Отговор
    55 19:35  18.11.18

    До коментар #48 от "Гост1":

    Русия единствена има действащ ядрен реактор на бързи неутрони. САЩ прекратиха разработката.
  • хахаха
    Отговор
    56 19:41  18.11.18

    До коментар #45 от "Вили":

    Руснаците са направили ядрен двигател за полет до Марс за 30 дни вместо за 6 месеца. Най напред са в квантовите двигатели. Американците купуват от тях ракетни двигатели. Ограмоти се.

    Коментиран от #66, #100

  • 57 19:44  18.11.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Марони
    Отговор
    58 19:48  18.11.18
    Руските идиоти и с ракети и без ракети,пак са си идиоти!Докато свободният свят върви напред...

    Коментиран от #69

  • Пешо
    Отговор
    59 20:06  18.11.18

    До коментар #35 от "Психопат":

    Значи служи две години като "камшик"? Чул си нещо, когато мъжете са си пили ракията, ама не си го разбрал, г-н Камшик! 😂 😂 😂
  • 60 20:35  18.11.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Гост
    Отговор
    61 20:46  18.11.18

    До коментар #26 от "Светльо Ламбов":

    Никоя империя не е просъществувала дълго опирайки се само на силата, иначе сега щяхме да говорим на монголски. Цивилизация, развитие, икономика, седят в основата и на Римската и на Британската империи, а също и на САЩ. Това е и в основата на успеха на Русия, но на изток. Но на запад се сблъскват с по-развити от тях народи и това води до неуспех. Има разлика м/у колонизатор и поробител.

    Коментиран от #67

  • 111222333
    Отговор
    62 20:50  18.11.18
    До 111 ...Русия притежава 40% от природните богатства... 40% казваш и ламти за още ? Ако може цялото земно кълбо да завладее и Луната и Марс и Слънцето...
  • ссссс
    Отговор
    63 20:51  18.11.18

    До коментар #50 от "Borislav Popov":

    Пич ,очевдино нямаш абсолютно никаква представа какво представлява дългът ,как се плаща и към кого.Недей да пишеш повече глупости ,че като гледам от 10 коментара ,9 са ти все някакви несмислици.

    Коментиран от #71

  • 222
    Отговор
    64 20:59  18.11.18
    Русия и технологии ..айде малко по-сериозно.Русия е на 12 място по технологично развитие.Руския народ е беден ,а държавата мизерстваща.Единствената държава в Европа на която народа и е по-зле платен от руския е Молдова.Русия е държава ,която прилича на нещо ,което туко що е излезнало от война.Извън Москва ,пътищата и електричеството са непостижим лукс.Докато русофилските подлоги тук възвишават тази страна от 3-тия свят ,всеки руснак си мечтае да замине на запад и по-специално в САЩ.Всичко друго са врели некипели.Интересно е ,че само в България има такива промити мозъци и русофилски движения и на какво се кланяте вие ,като дори Бангладеш е по-привлекателно място от Русия.

    Коментиран от #73

  • АаааааааАз
    Отговор
    65 21:01  18.11.18

    До коментар #35 от "Психопат":

    Глупости говориш-служих две години на спг9,после 11години на куб,ако ти говори нещо и спокойно мога да ти кажа,че от руската техника по-добра няма.Провери официалната статистика за войната в персийския залив за изстреляните ракети пейтриът за една цел(18,6 ракети за1цел),и сравни с руския аналог куб(или каре както го знаят други)с коефициент 0.96. или ракета-цел И още нещо-дали от коментарите са генерирани от специални програми като първия,така,че не се подвеждайте

    Коментиран от #79

  • Вили
    Отговор
    66 21:06  18.11.18

    До коментар #56 от "хахаха":

    Американците използват стари евтини руски двигатели за изстрелване на ракети с търговска цел.
  • Светльо Ламбов
    Отговор
    67 21:12  18.11.18

    До коментар #61 от "Гост":

    Можеш тогава да гледаш едно филмче -Казва се "Руските машини за Арктика" Има го в Тубата, като става въпрос за технологии,а не само за ракети.
  • IRR
    Отговор
    68 21:20  18.11.18
    Пълна трагикомедия са руснаците.Първо да влязат в 21ви век ,пък после да се правят на оборотни.

    Коментиран от #72

  • бай Мите
    Отговор
    69 21:30  18.11.18

    До коментар #58 от "Марони":

    Makaroni на руснаците дори и ракети не са им нужни.Достатъчно е да ударят GPS системите на говедата и виждаш какво се случва-един самолетоносач нацели кораб с овце,друг тръгна за Корея пристигна в Австралия.Видя и в Норвегия модерният кораб на НАТО потъна от среща с танкер.Ай повече няма да ти отварям очите.Лека вечер
  • 70 21:34  18.11.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Borislav Popov
    Отговор
    71 22:32  18.11.18

    До коментар #63 от "ссссс":

    И към кого е дългът ? Към вуйчо Ваньо ? Стига плямпа празни приказки. Не се пиши че много разбираш . То краварите ако знаеха как - отдавна щяха да са го занулили ! Явно ти си по умен от тях !!!

    Коментиран от #74

  • Borislav Popov
    Отговор
    72 22:34  18.11.18

    До коментар #68 от "IRR":

    Те влязоха - ама ние излязохме ! И още доста като нас !
  • Borislav Popov
    Отговор
    73 22:40  18.11.18

    До коментар #64 от "222":

    Какво значение има заплащането бе отворко...... ? Цената на един бургер в обора варира между 6 до 30 долара !!! В Русия за толкова пари ще ядеш една седмица !!!!
  • ссссс
    Отговор
    74 23:11  18.11.18

    До коментар #71 от "Borislav Popov":

    Продължаваш да пишеш небивалици в опита си да се направиш на интересен,а нямаш никаква реална представа за какво пишеш.Дългът на САЩ е предимно към вътрешни фирми.Всяка част от дългът ,независимо дали е вътрешен или външен се плаща в срок.Никой неможе да натисне другата страна да плати дългът на куп.Това да не ти е заем от кварталния лихвар ? Също така дългът на САЩ НЕ влияе по никакъв начин на икономиката им и във всекиднения им живот и не е никаква заплаха за страната.Като цяло се чудя ,защо въобще пишеш някакви опорки които нямат никаква връзка с нищо и нищо няма да докажеш с тях.

    Коментиран от #76

  • 766
    Отговор
    75 23:20  18.11.18
    Средната заплата в Русия (извън Москва) е 5 300 долара на година ,а в САЩ е 56 000 долара на година.Ето ти този сайт и виж центие и сам можеш да сметнеш с двете заплати колко неща и в какви количества можеш да си купиш.https://www.numbeo.com/cost-of-living/compare_countries_result.jsp?country1=Russia&country2=United+States&displayCurrency=BGN Също така колкото по-висок е стандарта на една държава ,толкова повече говори и за нейното развитие.А сам виждаш ,че стандарта на Русия е един от най-ниските в света и съостветства с тяхното съществуване на пълни мизерници и нищо повече,пък ти си обеснявай как с еди колко си рубли ще си купиш 5 кебабчета.

    Коментиран от #77

  • Borislav Popov
    Отговор
    76 23:24  18.11.18

    До коментар #74 от "ссссс":

    А я обясни тогава защо се качва всяка година ? И защо всяка година конгреса плаши с фалит ? И защо никой да не може да те задължи да платиш на куп ? Ти ако теглиш заем и си неплатежоспособен - как идва съдия изпълнител ? Или там друга работа ? А дългът колко % е към вътрешни кредитори и колко % към външни - дългът си е дълг !!!

    Коментиран от #82

  • Borislav Popov
    Отговор
    77 23:40  18.11.18

    До коментар #75 от "766":

    Стандарта отнесен към какво ? Заплатите в обора са най високи при здравеопазването , а най ниски в ceĸтopa нa ycлyгитe, ocoбeнo в cфepaтa нa личнaтa гpижa или зaeтитe в pecтopaнтьopcтвoтo със cpeднa гoдишнa зaплaтa oт 17 190 щaтcĸи дoлapa ...... Средна заплата в Русия в доларов еквивалент е около 7850 долара.........Един бургер в обора е между 6 и 30 долара! Един обикновен обяд в нелуксозен ресторант в Москва около 7 долара.
  • Петър
    Отговор
    78 23:50  18.11.18

    До коментар #39 от "руски антифризаджия":

    Казал фантазьора и си обърсал устата че слюнка много фърчи.. По-големи простотий не бях чел скоро. Не хората а ти си на препарати. Ще ми говори той за оръжия. Я ми кажи поне едно техническо сравнение което да е толкова голямо преимущество че да прави разликата м/у С-57 и Ф-35 непреодолима,а..? Или разликата м/у „Ясен” и „Вирджиния” като последни модели,или м/у С-400 Триумф и „Пейтрият”...,а..? Знаеш ли ...разбираш ли вобще какво те питам..? Много е лесно да се пишат общи приказки,без никаква конкретика като ТТ данни за сравнение,нали...! Ама за плямпаджии като теб ви е по-удобно така нали..шарани мамини..!
  • Петър
    Отговор
    79 23:59  18.11.18

    До коментар #65 от "АаааааааАз":

    Точно така пич...! И само да те допълня...тия ПВО системи Куб даже са производство 78г,ако не бъркам/поправи ме ако греша/ Та точно с такава система сърбите свалиха супер модерния,технологичния,прясно невидимия,полирания и не знам още какъв там Ф-117,някой може и да са го забравили вече че не е хубаво да си го спомнят. Толкова за прехвалената американска техника..!
  • Владо
    Отговор
    80 00:04  19.11.18
    Добре де. Разбрах - руските ракети не струват, оръжието също, икономика нямат. Не разбрах друго. Защо се плашат от НАТО толкова? Русия е в 19в,САЩ в 21в.Какъв им е проблема на САЩ и НАТО тогава? Ми, да нападат Русия и кой оцелее-оцелее! В стил дивия запад. Победителят взима всичко?! Ама стиска ли им???
  • ссссс
    Отговор
    81 00:15  19.11.18
    Какви неплатежоспособни простотии пишеш и ти незнаеш.С всяко следващо мнение ,продължаваш с тъпотиите.Как прецени ,че най-богатата държава е неплатежоспособна бе ,тролче ? САЩ неможе да дължи повече от колкото може да плаща. Дългът на САЩ е деноминиран в щатски долари и се плаща в срокове,а това означава ,че този дълг е НЕВЪЗМОЖНО да ги фалира.Единствения шанс за фалит е ,ако правителството по някаква неразбираема причина реши да фалира държавата ,което е нелепо.И не е да ми обесняваш ,че дългът си бил дълг ,щото нещата не стоят така ,само защото на тебе ти се иска и незнаеш въобще за какво пишеш.
  • 82 00:26  19.11.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Стига бе!
    Отговор
    83 01:12  19.11.18
    На си тъпа игра, дето се вихрят. Само един въпрос- щатите що плащат по 85 млн. на човек? За Космоса?

    Коментиран от #84

  • Чул недочул.
    Отговор
    84 01:40  19.11.18

    До коментар #83 от "Стига бе!":

    Зщото спряха совалките.Развиват се ,а това е временен вариант докато изкарат новите капсули които са почти готови.След това САЩ ще возят всички за няколко пъти по-малко пари и няколко пъти по-модерна капсула.Руснаците не са мръднали в тая сфера от 40 гозини насам.Други ограничени въпроси имаш ли ?

    Коментиран от #90, #93

  • Do Румяна Костова
    Отговор
    85 01:44  19.11.18

    До коментар #10 от "Румяна Костова":

    Te като часовниците им - "Пальот" беха най-бързите часовници ва всьом мире, мъ да, истина ви казвам!
  • 86 02:19  19.11.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Полимьот
    Отговор
    87 02:44  19.11.18
    Осъзнайсе Българино,без деца,няма България. Мерете си пишките, големи,ама нема деца! Всички Вие випове правете деца,щото идват циганки и става страшно, нямам патрони от горското не дават.няма бележки за вреден дивеч.?
  • Полимьот
    Отговор
    88 02:50  19.11.18
    Малко кът текст на Гери Никол,ама аз е харесвам,за кво , а , правете деца.
  • 1944
    Отговор
    89 07:02  19.11.18
    продавам мокри кърпи за монитори на правец. за болшевишки тролове с отстъпка при количества.
  • Петър
    Отговор
    90 13:16  19.11.18

    До коментар #84 от "Чул недочул.":

    Не,според мен не си прав пич..! САЩ,спряха полетите със совалките си защото както знаете 2-те им се взривиха в въздуха и загинаха хора. За това помолиха Русия с техни кораби да качват товари и космонафти на МКС,с цел да не се бави графика и програмите които се правят там. Плащат си за това естествено,и това си е нормално. Ако са искали „да се развиват” както казваш,можеха да си се развиват едновременно с полетите които по договор трябваше да поемат те. Но понеже не искаха да рискуват с останалата си /най-стара/ совалка предпочетоха руските които уж са стари но са много по-надеждни. Справка...последния старт на Союз,при който се получи авария,капсулата без поражения спаси и руския и американския космонафт.Да изпитали са голямо натоварване от порядъка на 18-20g но са живи и здрави за разлика от американските които дори се разхерметизираха когато ги намериха..!

    Коментиран от #94

  • Мммм
    Отговор
    91 18:10  19.11.18

    До коментар #35 от "Психопат":

    И аз съм служил близо 2г. и да мога да кажа,че от руската по-добра няма за това за което е предназначена,а то е простота в обслужване, ремонтопригодност в тежки полеви условия и независима от колебанията на времето. Така,че ние също имаме мнение по въпроса и то е различно от вашето видяло и западната лустросана техника чудесна за гъзария и трудна за ремонти и непригодна във всякакви метеоусловия.
  • бг Сталин
    Отговор
    92 19:06  19.11.18
    До всички поствали,срещу РУСИЯ или САЩ.Молете се да не си пробват ракетитите , че всички ще го ядем напукан с изпъкнали вени.ПП ИМА ЛИ ТРЕТА СВЕТОВНА ВОЙНА,ЧЕТВЪРТАТА ЩЕ БЪДЕ С ПРАШКИ,И КОЛОВЕ.
  • Гост
    Отговор
    93 19:15  19.11.18

    До коментар #84 от "Чул недочул.":

    НЕГРАМОТИО СМОТАНА НИВО НА IQ -5 НА ПРИМАТ.
  • Вили
    Отговор
    94 19:23  19.11.18

    До коментар #90 от "Петър":

    СССР опитвайки се да се съревновава със САЩ изработи совалката Буран и претърпя пълен провал. Совалката изчезна и повече не се видя. СССР се опита да се съревновава в производството на свръхзвуков пътнически самолет и претърпя пълен провал. Ту 144 изчезна, а от Конкорд бяха произведени 17 броя.
  • Rommel
    Отговор
    95 19:36  19.11.18
    СЛАВА РОСИИ , ако стане война дано този път сме на страната на победителите - Русия , иначе ни грузи или заличаване или поредната национална катастрофа
  • Бачо кико
    Отговор
    96 23:41  20.11.18
    Извините, вие да не ползвате руски виндоус, руски смартфон, може би гледате на руски телевизор, печката и хладилника са ви руски, може би? Ами колата? Ползваш само руска салата, ама тя била френска... И водката Смирнофф, дето е американска. Единствено руски са митичните ракети по руските телевизии с тотална дезинформационна политика.

    Коментиран от #98


  • Джамбазов,бъди откровен!
    Отговор
    97 11:55  27.11.18

    До коментар #1 от "Вуйчо":

    Кажи каква заплата са ти определили твоите руски началници.Продажните отрепки като тебе са готови да ближат задника на Пьотр Толстой,който открито заяви че ще ни изкупи като стадо.
  • Бачо Киро,допълвам:
    Отговор
    98 12:02  27.11.18

    До коментар #96 от "Бачо кико":

    А Румен Грипена и близките му защо се возят в мерцедеси - коли,произведени в държава от "загниващия капитализъм"? Той нали иска сваляне на санкциите срещу Русия? Най-добре е да дадат личен пример - да ползват само руски автомобили и други стоки за потребление.
  • National Interest,
    Отговор
    99 18:38  29.11.18

    До коментар #43 от "Borislav Popov":

    да, изданието на Газпром в САЩ, верваме ти!
  • МЪ ДА
    Отговор
    100 18:44  29.11.18

    До коментар #56 от "хахаха":

    те и международния полет на "краварите" до Марс, дето кацна оня ден, е с рАЗИЯтски двигател, даа-а-а, вервайте ми, ТАСС го каза!!! А вова е снажен и велик!

Напиши коментар:


Публикувай