Last news in Fakti

19 Ноември, 2018 15:20 35 224 163

Русия показа новата си гордост Су-57 (ВИДЕО)

  • су-57-
  • русия-
  • сирия-
  • видео-
  • изтребител-
  • гордост

Руските въздушни сили имат нов ас

Русия показа новата си гордост Су-57 (ВИДЕО) - 1
Стопкадър: Youtube

Руското министерство на отбраната разпространи кадри на новата гордост на военновъздушните сили – изтребителят от пето поколение Су-57, предадоха руските медии.

На кадрите се виждат изтребители Су-57, които са били заснети в Сирия. По време на полета са били проверени техническите и летателни характеристики на бойния самолет, както и функционирането на всички бордови системи.

Су-57 е предназначен за унищожаване на различен по вид цели, включително наземни и въздушни. Изтребителят е изключително маневрен, а освен това е последен писък бордово оборудване, хвалят се от Москва. Вижте кадрите:


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Русенец

    45 132 Отговор
    Най-после един красив и приличащ на американските самолет.

    Коментиран от #98

  • 4 СссереМ

    55 214 Отговор
    Няма шанс дори срещу ф15, мнение на болшинството руски специалисти.

    Коментиран от #151

  • 5 Само питам

    60 110 Отговор
    Избраха ли вече двигател, който ще се слага на "гордостта" и кога тази "гордост" ще започне да се произвежда серийно?

    Коментиран от #11, #157

  • 6 СссереМ

    29 74 Отговор

    До коментар #2 от "Синан":

    Ами вова най-сетне си намери жена,тук в българия нямаше кой да предаде родината и интересите и,а че лирата гони рублата е факт.
  • 7 Емил

    82 7 Отговор

    До коментар #1 от "Синан":

    Тя, руско-турската дружба е историческа - крепи се на четири войни за по-малко от 200 години! На турците - честито им руско присъствие!
  • 8 Инкогнито

    126 31 Отговор
    Може да бодне на веднъж 3-4 Ф35!!
  • 9 салам

    25 29 Отговор
    Иначе ще дигат акциза на саламите, за да ядат повече салати...
  • 10 Натовски Сорослия

    37 16 Отговор
    Дриии....сссс,пиии....шшшш,аа.ккккк...
  • 11 УТЬОЙ В ДЕТСКАТА ЯСЛАТА И ТАМ

    32 8 Отговор

    До коментар #5 от "Само питам":

    ПИТАЙ ДО НАСИТА.....
  • 12 Borislav Popov

    154 35 Отговор
    Русия създаде Су 57 за шест милиона и за шест години ! Проекта ф35 продължава 16 години и глътна 386 милиарда само за разработката ! За разработката на ф 22 , ф117 , B-2 Spirit - няма нужда да говорим !! Баснословни цени за некадърни проекти.

    Коментиран от #13, #14, #102, #156, #162

  • 13 СссереМ

    39 94 Отговор

    До коментар #12 от "Borislav Popov":

    Е то няма какво да си купиш за 6 милиона и да чакаш да лети,освен можее би ....балон надуваем.

    Коментиран от #47

  • 14 Българин

    50 58 Отговор

    До коментар #12 от "Borislav Popov":

    Шампион си в лъжите бубенце. Шест милона какво? Рубли, евро, долари, юани или биткойни? Знаеш ли колко струва един моточас и колко такива са нужни само да се тества самолета? Лъжеш повече и от руснаците. Браво!

    Коментиран от #16

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Borislav Popov

    48 17 Отговор

    До коментар #14 от "Българин":

    Грешката е моя. Но на фона на останалите и шест милиарда са нищо ! При това говорим само за разработките. Цените на самите самолети са отделна тема !

    Коментиран от #29, #30

  • 17 12345

    93 19 Отговор
    Русия е наясно, че без силна армия ще бъда смачкана и затова хвърля доста средства за разработка на нови оръжия и за въоръжаване. А ние сме в поза партер и дано някой не реши да ни напада, че ще ни превземе за 3-4 часа. Ако си мислите, че Нато ще ни пази, Бод да ни е на помощ. А относно самолета, може да не е по-добър от Ф22 и Ф 35, но със сигурност е по-добър от Ф16, дето ние ще купуваме.

    Коментиран от #111

  • 18 Driver

    38 73 Отговор
    Тоя самальот е по-добър от F-22 , колкото Волга е по-добър автомобил от Mustang Shelby ...

    Коментиран от #20, #148

  • 19 Borislav Popov

    97 23 Отговор

    До коментар #15 от "Вестреоххх":

    Този летящ картон изтреби 2 000 краварски и западни инструктори и техните възпитаници в Сирия ! Ей така - за дебют !

    Коментиран от #22

  • 20 Borislav Popov

    78 20 Отговор

    До коментар #18 от "Driver":

    Де го слагаш пък ти ф22 ? За него и Су 35 му е много ! Видяхме ги в Сирия !!!

    Коментиран от #41

  • 21 ЯВНО СЕ САМОПРОСВЕЩАВАТЕ САМ

    15 10 Отговор

    До коментар #15 от "Вестреоххх":

    ВРЕМЕ Е НЯКОЙ ДА ВИ КАЖЕ ЧЕ СТЕ ОБЪРКАЛИ ПИСЪНКИТЕ ОТ СИ ЕНЕН И ДВЕЛЕ С РЕАЛНОСТТА ЗИМЕТЕ СКОЧЕТЕ НЕ ПОВЕЧЕ ОТ ПЪРВИЯ ЕТАЖ ЧИ ДА ВИ СА НАМЕСТЯТ НЕВРОНИТЕ.....
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 хаха

    46 18 Отговор
    ИДИ ГИ СТИГНИ! Евроджендърите са в ужас!
  • 24 НКВД

    48 18 Отговор
    Завистта е една от най - силно изявените черти на соросите
  • 25 879

    37 8 Отговор

    До коментар #22 от "Вестреоххх":

    Много избирателно помниш! баха даже повече от 2000 но толкова обявиха от САЩ официално!!
  • 26 ЧЕДООО ОБЪРКАЛО ХОРИЗОНТА

    13 8 Отговор

    До коментар #22 от "Вестреоххх":

    ФАНИ НЯКОЙ СЪВЕСТЕН И ДОБРОНАМЕРЕН ГРАЖДАНИН ДА ТА ИЗДЪРПА ДО НЯКОЯ ТЕРАСА ПОНЕ ДА Е НА ПЪРВИЯ ЕТАЖ АКО Е ПО ВИСОКО АЗ ША ГО ЧЕРПЯ СЪС СТОЛИЧНАЯ.....

    Коментиран от #37

  • 27 НКВД

    42 20 Отговор
    Самолета е дъбест, и от Пентагона го признаха чепо добър в пътиот Ф35 изатова заговориха даже да замразят амерския.явно бг. соросите разбират повече от изъребители от американските авио спецове!

    Коментиран от #31

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Рашка с чашка

    28 37 Отговор

    До коментар #16 от "Borislav Popov":

    Само един въпрос не ми е никак ясен, защо като руските самолети са и по-добри и по-евтини, никой не ги иска. Дори и партньорите от БРИКС предпочитат да плащат повече за западни.

    Коментиран от #44, #133, #153

  • 31 Българин

    21 28 Отговор

    До коментар #27 от "НКВД":

    И ти и бубенцето се надпреварвате в лъжите. Замразен ти е мозъка от многото руска пропаганда, с която си се нагълтал. когато пуснат самальота в серийно производствно тогава може да квичиш, сега ще си мълчиш и ще подсмърчаш.

    Коментиран от #85

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Да го кажем направо

    20 34 Отговор
    Мъртво роден проект. Още преди да го пуснат в серийно, американците и китайците ще имат 7-мо поколение.

    Коментиран от #39

  • 35 Рашка с чашка

    18 24 Отговор
    Избрани м. целеви изтребители след конкурс - Индия - Рафал, Бразилия - Грипен, ЮАР-Грипен. Китай си правят свои собствени и твърдят че са по-добри от руските. Както ви казах най-читавите и най-евтините, ама никой не ги иска!

    Коментиран от #38, #57

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 КГБ Териер

    44 11 Отговор

    До коментар #35 от "Рашка с чашка":

    А бе ти сериозно ли ще сравняваш доказалото се качествотона на,, Сухой "с разни Грипен, Рафал и madein China нещо си с крила?

    Коментиран от #40, #46

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 НКВД

    17 8 Отговор

    До коментар #20 от "Borislav Popov":

    Щом се пенят толкова НПО лакеите сме прави, чак се и отричат публично от господаря си! Нали помните? - при първи петли ще се отречете от мен!
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 КГБ Териер

    14 7 Отговор

    До коментар #40 от "Вестреоххх":

    Кажи мяуууу сега,Су ползват един дизайн на своите самолети но подобренията, мощноста бомбения и ракетен товар се увеличават Су 30 МК е от 1990г.!!

    Коментиран от #51

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 879

    35 11 Отговор

    До коментар #44 от "Философ":

    Амерските самолети стават само за манекени на сметището за метал!! Къде е нивидимия Ф117? Събраха ли го от поляната в Сърбия?
  • 46 Рашка с чашка

    17 27 Отговор

    До коментар #38 от "КГБ Териер":

    Аз не сравнявам, само представям факта че никой не иска да купува руски самолет. И пак да питам, защо Индия която от години има Миг-29 не избра Миг-35 той беше в конкурса. Защо Индонезия която има Су-27 в момента преговаря за F-16V. А и между другото, къде се е доказал Су.

    Коментиран от #48, #52

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 НКВД

    24 13 Отговор

    До коментар #46 от "Рашка с чашка":

    Я не си измисляй! Точно Индия ще купува Су35 и вертолети от Русия! Бразилия също! Итслианците купиха само 3 и Израел купи 6 Ф35 от куртоазия

    Коментиран от #55

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 fakantanka

    37 10 Отговор
    Ако някой се съмнява в руските инженери да гледа щатския документален The Engines That Came In From The Cold. Когат инженерите на Локхийд Мартин тестват първите руски ракетни двигатели (руска технология от 60те) през 94-95та, остават шокирани защото до този момент двигателите със затворен цикъл са се смятали за невъзможни на Запад.

    Коментиран от #53

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 любопитен

    32 11 Отговор

    До коментар #46 от "Рашка с чашка":

    Неотдавнашната среща на Су-35С и F-22 в небето над Сирия демонстрира, че американският самолет значително отстъпва на руския в близък бой, пише Business Insider в публикацията „The F-22 came face to face with Russia's top fighter "
    Това, като доказване устройва ли те?

    Коментиран от #56, #62, #70

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 КГБ Териер

    16 5 Отговор

    До коментар #51 от "Вестреоххх":

    И Айфеловата кула я пребоядисват всяка година само че вече 150г. е върхът в архитектурата на кулите!

    Коментиран от #58

  • 55 Рашка с чашка

    11 19 Отговор

    До коментар #48 от "НКВД":

    Покажи къде я прочете тази глупост че Индия ще купува Миг-35! Това е първият отпаднал кандидат в конкурса! В Бразилия до финалния избор стигнаха Ф-18, Рафал и Грипен. Избраха Грипен. Кой и къде е избрал руски самолет в конкуренция с западен?

    Коментиран от #59

  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 АК-12

    30 11 Отговор

    До коментар #35 от "Рашка с чашка":

    Явно много не си в час. Индия плаща на руснаците за съвместна разработка на самолет 5 поколение на базата на СУ-57 , Китайците защото сами си правят си купиха 40 бр. СУ-35. То защото руското оръжие е боклук Дони се чуди как да налага санкции на всики който купува. А хората пак си купуват. А ползвайки ги тия глави не само за равновесие. Половете се в него и ще видите много неща . А вие чакате какво ще ви спуснат като опорки.

    Коментиран от #65

  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 НКВД

    23 12 Отговор

    До коментар #55 от "Рашка с чашка":

    Ама ти продължаваш да сравняваш Су 57 с разни селскостопански за пръскане като Рафал, Гррипен, Ффф ли? Запомни по здраво и ефективно оръжие от руското няма! И танковете и корабите и подводниците и самолетите на Русия са подобри от вдички западни съществуващи! Още едно време старата ТЕ 72 превъзхождаше амерските! В Ирак проблема на ТЕ72 бяха самолетите не Ейбрамса!!
  • 60 Браво колега

    11 10 Отговор

    До коментар #33 от "соросоидни кърлежи":

    ама викочелите тролове, дето лочат бояришник в тоя сайт, няма ви разберат иронията:)
  • 61 гост

    15 30 Отговор
    Русия неможе и незнае как да направи изтребител от 5-то поколение.Не са достатъчно развити и нямат финансовия ресурс.Не случайно този СУ57 се появява 20 години след Ф-22 и пак е тотална кошница.Осъзнавате ли за какво руско изоставане става въпрос ? Този СУ57 дори не е 5-то поколение ,защото нито има двигателите ,нито стелт-а ,нито електрониката за такъв самолет.Дори Индия им се изсмяха на руснаците с този "проект".Русия дори няма изтребител в топ 5..Много са дребни още.Нека да си направят няколко бройки от тази ламарина и да си се радват.

    Коментиран от #63, #82

  • 62 Рашка с чашка

    11 19 Отговор

    До коментар #52 от "любопитен":

    Да на пределно ниска скорост и на малка височина и при визуален контакт, чел съм го това. Въпроса си остава, защо никой не ще да купува руски самолет?

    Коментиран от #155

  • 63 до гост

    14 22 Отговор

    До коментар #61 от "гост":

    Те мужиците съвременна кола с автоматична скоростна кутия не могат да направят ти искаш изтребител от 5то поколение … Тоя Су47 е поредния пребоядисан летящ Москвич ...
  • 64 руско изоставане

    11 24 Отговор
    Каква е тая руска пропаганда тук.Всеки ден слушаме за тоя дръгел ,дето е провален проект и изкуствено ни го набивате в очите.Нито успяха да го направят за 5то поколение ,нито да влезе във въоръжение в повече от 5 броя.Това нещо докато види бял свят ,САЩ вече ще имат 10то поколение изтребител.Вижте го само на какво прилича..Все едно е правен от кварталния заварчик зад блока.Това бива инжинерна деградация ама чак пък толкова
  • 65 Рашка с чашка

    9 17 Отговор

    До коментар #57 от "АК-12":

    Никъде не твърдя че руското оръжие е боклук, тук става дума за самолет, не за ракети и танкове. Това с Индия и Су е отдавна минало. Китай миналата седмица представи новия си самолет като по-добър от Су-57.
  • 66 КГБ Териер

    19 11 Отговор
    Сърбите им свалиха модерния Ф-117 с примитивно ПВО невидимия тия седнали да ми обсъждат,, Су 57 разбивача на Ф35"цялото НАТО трепери от тоя самолет
  • 67 КГБ Териер

    15 10 Отговор
    Сърбите им свалиха модерния Ф-117 с примитивно ПВО невидимия тия седнали да ми обсъждат,, Су 57 разбивача на Ф35"цялото НАТО трепери от тоя самолет

    Коментиран от #69, #71, #74

  • 68 гост

    16 21 Отговор
    На руснаците само пиене, оръжия и войни са им в болните глави ...
  • 69 до КГБ Териер

    12 19 Отговор

    До коментар #67 от "КГБ Териер":

    Ама от едната произведена бройка ли точно трепери НАТО или от двете бройки ?

    Коментиран от #75

  • 70 ЦИКЪЛА НЕ Е ЗАТВОРЕН А ОТВОРЕН

    14 11 Отговор

    До коментар #52 от "любопитен":

    А ГОРЕНЕТО Е ДВА ЦИКЪЛА КАТО ЕДИНСТВЕНО УШАНКИТЕ ПРИЛАГАТ ПРЕДКАМЕРНО ЗАПАЛВАНЕ КОЕТО ОБРАЗНО КАЗАНО ЗНАЧИ ЧЕ ГОРИВНАТО СМЕС ВЕДНЪЖ ЕКСПЛОАДИРАЛА В ПЪРВИЧНАТА КАМЕРА СЕ КОМПРЕСИРА В ГЛАВНАТА ГОРИВНА КАМЕРА ПОД ОГРОМНО НАЛЯГАНЕ И ТЕМПЕРАТУРА . КПД ТО Е ПОЧТИ 80'/' .ТОЗИ ПРИНЦИП Е БИЛ ИЗВЕСТЕН НА ВСИЧКИ НО САМО УШАНКИТЕ СЪЗДАВАТ МЕТАЛ КОЙТО ДА ИЗДЪРЖА ТЕЗ НАЛЯГАНИЯ И ТЕМПЕРАТУРИ.ГОВУДАРИТЕ ОЩЕ 80 СЕТТЕ ГОДИНИ НАМИРАТ ПАДНАЛО В ОКЕАНА ПАРЧЕ ОТ ТЯХЕН ДВИГАТЕЛ НО ТАКА И НЕ УСПЯВАТ ДА НАПРАВЯТ МЕТАЛА ОТ КОЙТО Е НАПРАВЕНА КАМЕРАТА....789

    Коментиран от #72

  • 71 русофилска подлога

    12 24 Отговор

    До коментар #67 от "КГБ Териер":

    Свалянето на Ф-117 няма нищо общо с технологията на самолета.Ама откъде да ти го знае това ,невежата русофило-комунистическа глава.И между другото СУ-57 има по-лош стелт от Ф-117 ,а Ф-117 е самолет на 40 години ! Смятай за какви деграданти става въпрос в русия.

    Коментиран от #130

  • 72 до ЦИКЪЛА НЕ Е ЗАТВОРЕН А ОТВОРЕН

    15 4 Отговор

    До коментар #70 от "ЦИКЪЛА НЕ Е ЗАТВОРЕН А ОТВОРЕН":

    да така е щото на ушанките извънземните са им дали тоя супер метал и него го има само на извънземни планети … и ся краварите няма от къде да го вземат затова искат да ходят на Марс ...
  • 73 Влад

    16 8 Отговор
    Слава России! Слава Отечества!
  • 74 Рашка с чашка

    11 19 Отговор

    До коментар #67 от "КГБ Териер":

    Ф-117 е първият стелт самолет с всичките произтичащи недостатъци от новата за 1981г технология. Въпреки това той е изпълнил над 1300 бойни мисии и е поразил пряко над 1600 стратегически обекта с една единствена загуба! През 1999г един е свален от зенитна батерия. Това според теб неуспешен самолет ли е? И пак на въпроса защо никой не иска руски самолет, пък бил той и пътнически?

    Коментиран от #79, #80, #90

  • 75 879

    15 7 Отговор

    До коментар #69 от "до КГБ Териер":

    НАТО си трепери по навик от Русия от време уно! Путин само да се почеша и тия подскачат!! На руснацитене им трябва по начало Су 57 то Су 35 е също по- добър от Ф35 и 22!

    Коментиран от #76

  • 76 Рашка с чашка

    9 13 Отговор

    До коментар #75 от "879":

    Ф-35 по-добре да не го коментирам, но ми е интересно да знам с какво Су-35 е по-добър от Ф-22, само не ми я разоравяй историята на някъв сайт за срещата в Сирия. Иначе по нищо Су-35 не може да доближи дори възможностите на Ф-22.

    Коментиран от #91

  • 77 ХОРИЗОНТА СА ЗАДРЪСТИ С ПРОСТАЦИ- ГОВЕДА

    7 2 Отговор
    АЗ СЯДАМ НА МАСАТА....
  • 78 Kcaniba

    5 9 Отговор
    Ще зауусва изключитеоно с раптъри, ф-35ци и всекви други подобни!!!
    Титаничен!!!
  • 79 Готин ама не съвсем

    13 8 Отговор

    До коментар #74 от "Рашка с чашка":

    Първите стелт самолети са немски и ги създават двама братя германци! А американците вземат документацията и два от създадените 1945 година стелтове. Та за това американците имат стелт, Щтото са го откраднали от Германия, както и всичко друго, свързано с военната индустрия!

    Коментиран от #87

  • 80 Готин ама не съвсем

    19 9 Отговор

    До коментар #74 от "Рашка с чашка":

    Има много държави, които искат руска техника!
    Но когато имаш няколко военни бази на главата си, каква техника, освен американска, можеш да купиш?? Или не ти е мил живота??
    А ти ми отговори. Защо Боинг има две конструкторски бюра в Русия, с над 2500 души персонал и какви технически проблеми им решават руските инженери? Защо и Еърбъс имат също конструкторско бюро в Русия, с 1500 души персонал. Тези инж. какви технологични проблеми им решават?? Защо американците имат съвместна фирма с руснаците, в областта на ракетните двигатели, в Титановата долина на света в Русия?? Та какви проблеми им решават руските инж.?
    А Индонезия е закупила руски СУ-57. И не само самолети, а и друга техника. Нещо по въпроса?

    Коментиран от #83

  • 81 руски самовар

    14 15 Отговор
    F 15 ако го барне ще му разкатае фамилията . 57 самовар
    За Раптър даже няма какво да говорим.
  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Рашка с чашка

    8 8 Отговор

    До коментар #80 от "Готин ама не съвсем":

    Ето нещо по въпроса, Индонезия щеше да купи 11 броя Су-35, а не Су-57 и щеше да стане първата страна извън Русия използваща този самолет, но до сделка не се стигна. Сега преговарят с Локхит за F-16V.
  • 84 Българин

    11 10 Отговор
    Тия освен машини за убиване нещо друго правят ли?!
  • 85 Borislav Popov

    7 4 Отговор

    До коментар #31 от "Българин":

    Че те го пуснаха в серийно производство ! Първата ескадрила към средата на 2019 година.

    Коментиран от #88

  • 86 знайко

    8 7 Отговор
    След като беше официално обявено, че проекта се прекратява и няма да бъде пуснат в серийно производство Джамбазов и Росен Стойчев не спират да ни занимават с тоя самолет. Явно не могат да разберат какво точно означава това - а то е , че самолета има сериозни недостатъци, заради това няма да се произвежда.
  • 87 Рашка с чашка

    10 5 Отговор

    До коментар #79 от "Готин ама не съвсем":

    Б-2 е копиран от немския Хортен, Ф-117 си е американски и е първия серийно произведен стелт. А иначе всички крадат военни технологии от германците.
  • 88 222

    6 3 Отговор

    До коментар #85 от "Borislav Popov":

    Първата ескадрила от 3 самолета :D:D
  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 90 Borislav Popov

    8 6 Отговор

    До коментар #74 от "Рашка с чашка":

    Като е успешен самолет - що тъй бързо го изпратиха в пенсия ?

    Коментиран от #93

  • 91 Borislav Popov

    12 11 Отговор

    До коментар #76 от "Рашка с чашка":

    Американският Ф-22 няма шанс срещу руския Су-35.
    Руският боен изтребител е много по-маневрен. Американският боен изтребител от пето поколение Ф-22 Raptor би бил лесна мишена за руския изтребител Су-35 в случай на въздушен двубой. Воденето на въздушен двубой е основна специализация на Ф-22, но липсата на солидно въоръжение го прави уязвим. Су-35 има много по-добра маневреност, което му дава предимство и при укриването от вражеските ракети – както от далечна дистанция, така и от близка. Руският изтребител е въоръжен и с повече ракети от американския си еквивалент.
  • 92 123

    22 8 Отговор
    Аз не разбрах от коментарите, кой кой е! Но пък връщайки се преди повече от 20 години, лежерно дремещ на чина в Д. Митрополия, много добре си спомням с какво ни 'пълнеха' главите, че пък и ни даваха да ги човъркаме! Та, всеизвестен факт е, че руската техника е доста добра, нека така да го кажем, по меко, да не 'квичат' любителите на Ф-чета. Особено тази във въздуха! Но и един друг факт съм запомнил, видял, чел, и какво ли още не. А той е, че руският пилот ще влезе в боя с двете си топки без да изпита страх, ако ще и да е на борда на Ан 24! На тях не им пука, ама изобщо!
    А това колеги, това прави разликата. Правило го е преди, ще продължава и занапред!

    Коментиран от #100, #104

  • 93 Рашка с чашка

    4 8 Отговор

    До коментар #90 от "Borislav Popov":

    Защото му мина времето, както на много други успешни самолети като Хариър, Б-52, Миг-21 и т. н. Освен това го пенсионираха след като се появи Ф-22.

    Коментиран от #159

  • 94 гост

    8 10 Отговор
    Това са пълни глупости.Dogfight в днешно време не се прави.Това е отживелица ,а не сме през втората световна ,за да наблягаме на dogfight.Руснаците разчитат на това ,защото изтребителите им са пълна скръб.В реална бойна обстановка, тенджерата СУ-35 ще бъде видяна и свалена ,много преди руския пиян пилот да разбере за какво иде реч.Болтовете дето стърчат по ламарината на СУ35 се виждат по-добре на радарите от целия Ф-22.Да не говорим ,че Русия няма самолет в топ 5 ,а СУ-35 е на нивото на рафала ,ако не е и по-зле.

    Коментиран от #97

  • 95 гост

    9 16 Отговор
    В момента има 3 изтребителя.Ф-22 ,Ф-35 и Европейския Тайфун.Другите изтребители са на средно или малко над средното ниво.На Русия самолетите са малко над средното ниво и нищо повече.Нямат парите и технологичното развитие ,за да се мерят със САЩ.

    Коментиран от #96

  • 96 ИМА ЕДИН САЙТ ЕССЕНТИАЛ- СР

    20 9 Отговор

    До коментар #95 от "гост":

    ЗАПАДНЯШКИ. ВИЖ ТАМ КАК ВО ПРАВИ МИГ 29 НА ЕДИН МЕТЪР ОТ ЗЕМЯТА/ КОБРАТА НА ПОГАЧОВ/ И МНОГО ДРУГИ ЗАДАЧИ ОТ ВИСШИЯ ПИЛОТАЖ НА ВИСОЧИНА ОТ ИДИН ДО ДЕСЕТ МЕТРА. АКО МИ ИЗВАДИШ НЕЩО ПОДОБНО С КОЙТО И ДА Е ЗАПАДНЯШКИ КУРНИК ЩА ЧЕРПЯ СТОЛИЧНА ДО СУТРИНТА.....

    Коментиран от #99

  • 97 Рашка с чашка

    9 11 Отговор

    До коментар #94 от "гост":

    На близкия маневрен бой при малка скорост по хоризонтала му е минало времето още към средата на ВСВ. Изстребителите стават все по-бързи и с по мощни оръжия. Все по-често противника бива поразяван при първия залп. На мода идват енергийните бойци, енергия в скорост, първи удар и набиране на височина за нов удар. Така се появяват реактивните Ме-262. Ако маневреността по хоризонтала беше толкова важна, и до сега щяхме да сме с биплани, защото са много по-маневрени от който и да е реактивен изтребител.
  • 98 Роко

    6 10 Отговор

    До коментар #3 от "Русенец":

    Не прилича, а е точно копие на F22. Е без двигателя и въоръжението те са съветски, но кво да се прави толкова са успяли да гепят, толкова са направили.

    Коментиран от #101

  • 99 тихомир

    10 13 Отговор

    До коментар #96 от "ИМА ЕДИН САЙТ ЕССЕНТИАЛ- СР":

    Миг 29 го видяхме какво прави срещу Ф 15 и Ф 16 -става на скрап за секунди . Факт А ти ни обясняваш за циркаджийски номера .

    Коментиран от #110

  • 100 M. A. G. A.

    2 5 Отговор

    До коментар #92 от "123":

    Това е било много преди 20 години, колега, към 40 ще да е поне. Много са ти промили мозъка с пропаганда!
  • 101 msc

    6 1 Отговор

    До коментар #98 от "Роко":

    Странно .....не бях забелязал досега,че вертикалните стабилизатори на Раптора са изцяло подвижни, като при Су 57(едно от многото сериозни констуктивни различия) , но явно нещо не виждам добре.Апропо,като ги пишете тези неща ,не усещате ли ,че се представяте в не добра светлина ,и то на първо място пред самите себе си....
  • 102 1944

    7 10 Отговор

    До коментар #12 от "Borislav Popov":

    су-57 като разработка струва около 3 милиарда долара, има произведени само десетина опитни образци. няма готов двигател към момента, очаква се до около три години. има проблем със стелт разработката, тоест доста е видим на радарите. ф-35 е ултраскъп като разработка, но пък има произведени вече 320 броя, в производство е от 2006г. като цена на бройка двата модела са почти идентични. но матросовчетата с мазните каскети са вече на амбразурата, зашепили малки мъжки достойнства.
  • 103 само истината

    8 8 Отговор
    Руската авиоиндустрия е в колапс , обаче във Факти ни разказват приказката за Маша и мечокът. Единствената европейска компания превозвач ползваща руски самолети 4 бр. взети под наем Сухой Суперджет 100 се отказа от тях заради чести дефекти,нерегулярни доставки и обслужване.
    В изтребителната авиация е същото. Присмиват се на американците , че имали само 194 Раптъра , но Русия има 64 Су 35 . Капацитета и за производство е трагичен 2 до 4 самолета на година . За сравнение САЩ - 250 Ф 35 на година + изпълняват и другите си поръчки за Ф 15 и Ф 16
    Най масовите изтребители в РФ е СУ 27 и Миг 29 -самолети без потенциал -генерал Шварцкопф каза за Миг 29 ,че е остарял преди 15 години.
  • 104 1944

    7 10 Отговор

    До коментар #92 от "123":

    даже циганизирана майка индия бяга от доста добрата руска техника. а загубеното време във военното училище и шлифованото мозъче не са повод за гордост. недоразумението пРезидент е добър пример. военните училища са развъдник на предатели и еничари, не на патриоти.
  • 105 666

    17 7 Отговор
    Су57..... определено съм съгласен с западната преса..... която го нарича..... вълкът на небето.....безспорният господар
  • 106 чичо

    13 4 Отговор
    Разработката е започнала през 1999г.Преди го наричаха Т-50.Оборудването е пето поколение.Двигателите са с управляем вектор на тягата, при това в всички посоки и откъм маневреност няма равен.Наистина е доста по-евтин от раптъра и F-35 и по-добре оборудван откъм въоражение.Към днешно време,а може би и в по-далечно време,самолета е превъзходен и никак не прилича на американските както някой писа.

    Коментиран от #109

  • 107 666

    7 7 Отговор
    На нас ни трябват 20на Су57 и безгрижно може да държим Балканите в поза партер.....да ама не.... Русия поне в близките 20на години няма да допусне да се продават тези самолети

    Коментиран от #115

  • 108 никси

    2 8 Отговор
    бреееиии ма много ги разбирате тия работи големи самолетни механици се навьдихте все едно баша ви вие правил у ф 15 или ф16 мамного сте умни каде учихте у долна митрполия или у Пентагона значи коментирате глупости безда сте компетентни иаз не разбирам от самолети но се вьзмущавам от ваще тьпи коментаринестига че у бьлгария нищо несе произвежда сте трьгнали да обсьждате други много по грамотни от вас

    Коментиран от #112

  • 109 никси395

    3 1 Отговор

    До коментар #106 от "чичо":

    атака обиясни им на тия тьпаци
  • 110 КъДЕ СИ ГО ВИДЯЛ И С ОЧИТЕ СИ ИЛ

    5 1 Отговор

    До коментар #99 от "тихомир":

    ПРЕЗ УСТАТА НА ЗАПАДНАТА ПРЕСА???? ПРИ ДАМОЛЕТИТЕ Е КАТО ПРИ КОЛИТЕ НАЙ ВАЖНОТО Е КОЙ Е ЗАД ВОЛАНА ИЛИ КОЙ КАРА САМОЛЕТА.АКО ПО НЯКАКЪВ НАЧИН ВИЗИРАШ ИРАК ТО ТАМ БЯХА ПОТРОШЕНИ МИГОВЕТЕ СИЧКИТЕ НА ЗЕМЯТА.САДАМ БУ ПОДВЕДЕВ ОТ КРАВАРИТЕ КОИТО МУ КАЗАХА ДА НАПАДА КУВЕЙТ ПЪК ТЕ ША ГО ПАЗЯТ.?:,???
  • 111 никси

    1 4 Отговор

    До коментар #17 от "12345":

    за 3 - 4 маса даде лифорс е прелетял до испания его кьдесме само прелита черно море иеринас за1 - 2 часа
  • 112 вата у главата

    3 5 Отговор

    До коментар #108 от "никси":

    Поне български да беше научил като бял човек и английски -щяха да те вземат в Уест Пойнт ,а не да тролиш за 20 копейки на пост -мизерия майка ,матушка
  • 113 кюфте

    10 5 Отговор
    Защо западните държави и най-вече САЩ хвърлят стотици милиарди долара на година за въоръжаване /супер-хипер самолети, ракети, и т.н./, а насреща имат "скрап", развалина, москвичи, самолети "остарели преди 15 години", пребоядисани, стари и т. н. боклуци. Даже бройката на руските самолети е няколко пъти по-малко...На страха очите са големи ли, защото руското оръжие е страшно и за това се превъоръжават? Или западните народи са прости, че оръжейните лобита харчат народна пара по-вече от колкото е необходимо? По логиката на сороснята ороспийска с два-три раптора и един Ф35 и Русия е на колене.Този номер може да мине за България-без армия или за Украйна-с продажни медии за загрявка и с няколко снайпериста стрелящи на месо.
  • 114 чичо

    7 2 Отговор
    Сега разработват 6-то поколение-АРХОНТ с лазерно въоражение и безпилотен вариант,защото както знаете,а може би не,маневренноста на самолета най много се ограничава от човешките възможности.
  • 115 Рашка с чашка

    5 11 Отговор

    До коментар #107 от "666":

    Глупости от селски вечеринки! Русия се чуди от къде да намери външно финансиране на това неуспешно копие на Раптора. То не беше че ще го правят с Китай, то не беше че с Индия, но отвсякъде ги отсвириха. А и онзи дето разправя че Ф-22 нямал шанс срещу Су-35, бих попитал-защо се опитват руснаците да си направят свой Раптор, при положение че имат,,, по-добър " самолет.

    Коментиран от #119, #121

  • 116 Коза в мъгла

    12 8 Отговор
    Руснака е як и американците ще го духат. Имат технологии с 20 години напред пред краварите.

    Коментиран от #120

  • 117 НКВД

    8 6 Отговор
    Извода от прочетените по горе коментари е че руските самолети превъзхожадат тези на САЩ факт подплатен с тестове!!

    Коментиран от #118

  • 118 1944

    6 7 Отговор

    До коментар #117 от "НКВД":

    изводът е, че злоупотребата с антифриз води до душевна импотентност. останалото са опорки от вестник работническо дело. остарели като руска технология.
  • 119 666

    8 5 Отговор

    До коментар #115 от "Рашка с чашка":

    Е това беше вища на годината....що не земеш да удариш едно финансово рамо на Русия...а това за Китай и Индия уби рибата......свръхпроизводство ....ако се наложи Русия може да произведе поне 500 Су57 за една година.....пример ВСВ за три години 50000 танка Т34 с/у 1500 Тигъра на Райха

    Коментиран от #132

  • 120 991

    6 11 Отговор

    До коментар #116 от "Коза в мъгла":

    Ръсия не е технологична страна ,че да бъде по-напред с технологиите от САЩ.Като пишете глупости ,поне намалете наглостта.Откъм военно развития каскетите са минимум 20 години назад.Военноморски флот - НЕТ,Авиация - НЕТ ,армията им е полупрофесионална и зле екипирана,но пък имат ядрено оръжие и затова oще ги броят за живи.
  • 121 чичо

    14 5 Отговор

    До коментар #115 от "Рашка с чашка":

    Произведени са 11 броя и се очаква до края на 2019 да влезе на въоражение.Русия нищо не се чуди,все още вървят изпитания, за това срока е края на 2019.Нямам никакви сведения за Руски Раптор.Че, самолета е добър,наистина и западните медии го твърдят,но по важно е че и авиаторите им са на същото мнение.Все още поддържам връзка с немски колеги,които го сравняват с НЛО, що се отнася до фигурния пилотаж.Откъм аеродинамичните закони,наистина прави невъзможни фигури.

    Коментиран от #122, #123

  • 122 хихихи

    5 10 Отговор

    До коментар #121 от "чичо":

    Taя тенджера я сравнявали с НЛО...Немога просто :D:D:D

    Коментиран от #125, #128

  • 123 4836

    8 3 Отговор

    До коментар #121 от "чичо":

    7 броя са произведени ,2 от тях ще бъдат летящи лаборатории. Останалите 5 ще изпълняват бойни задачи доколкото е възможно ,защото за самолет ,който не е на въоръжение няма части ,трудно ще е .

    Коментиран от #127

  • 124 Дедо мраз

    11 8 Отговор
    По една случайност през 2015 присъствах на военният парад в Москва по случай 9май и тогава за 1 път видях части от Алфа, всички бойци ала Долф Лундгрен по физика, като се сетя че срещу тези 2метрови гардероби могат да се окажат плашливите неграмотни и пуертриканци от САЩ и ме избива на голЕм смЕх

    Коментиран от #134, #135

  • 125 Не можеш

    5 2 Отговор

    До коментар #122 от "хихихи":

    Вижда се, че не можеш да пишеш. Неграмотен си и си прост, но си тръгнал да коментираш неща, от които бъкел не разбираш.
  • 126 балалайка

    5 11 Отговор
    Руската кочина показа новата балалайка.Това чудо на чудесата в час по трудово ли е сдялано ?
  • 127 чичо

    12 5 Отговор

    До коментар #123 от "4836":

    Става въпрос за СУ-57.Какви лаборатории,това е чиста проба боен самолет с отлични качества и вече е в производство.За бройката не съм сигурен,защото информацията ми е доста старичка.Може и повече да са.
  • 128 чичо

    12 5 Отговор

    До коментар #122 от "хихихи":

    Самолета е великолепен във всяко отношение.Не искам да оттекчавам другите,иначе бих ти написал ТТ данните ама ти едва ли ще разбереш нещо,щом го наричаш тенжера.
  • 129 398

    9 5 Отговор
    6+ 2 за наземни изпитания са произведени.Спорно е дали ще влезе във въоръжение ,понеже руснаците нямат пари за големи бройки ,а няколко броя са безмислени.Първоначално бяха замислени 260 броя ,после ги намалиха на 60 ,а след като Индия се махна от програмата ,понеже разбраха ,че руснаците не са много наясно какво правят ,Русия свали бройката на 12.Дали ще се произведат дори и 12 е спорен вариант.

    Коментиран от #141

  • 130 Петър

    11 7 Отговор

    До коментар #71 от "русофилска подлога":

    Абе,пич що си мислиш че с многото драсканици тук ще можеш да заблудиш хората,а.? Не всички са невежи. Какво значи че свалянето на Ф-117 нямало общо с технологията му..? Напротив има и то много показателен пример е как една уж модерна технология се оказва пълен боклук щом една друга технология от 1978г като ПВО- Куб успява да свали самолета..! Не си фантазирайте неща,само и само да се чуствате уж по-умни от останалите щото не сте..!

    Коментиран от #131

  • 131 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 132 Коминочистач

    6 8 Отговор

    До коментар #119 от "666":

    Аве пич , ВСВ свърши отдавна ама ти още там живееш. Не може високотехнологичен продукт да го сглобят набързо събрани колхозници, нито пък в импровизирани тракторни заводи. Ама хич не мислиш какво пишеш
  • 133 Gena

    1 8 Отговор

    До коментар #30 от "Рашка с чашка":

    Еми много просто несавместими са с нато ина4е досега циал свиат за пазарува от тиах
  • 134 1944

    4 6 Отговор

    До коментар #124 от "Дедо мраз":

    колт е направил пуерториканците от америка равни на трактористите а ла долф лундгрен "бояришник стайл".
  • 135 Хой Бай

    4 5 Отговор

    До коментар #124 от "Дедо мраз":

    Да не са те джуркали на Червения площад ? Их как ги помниш с благодарност. Пожелавам ти следващия път да видиш и лимоновите резанки на Рамзан -и тях да ги запомниш така и да си ги спомняш с умиление .

    Коментиран от #137

  • 136 БъХъ

    2 7 Отговор
    Хибридната война в действие. Пускат през няколко дена по някой кадър с надеждата по-неуката аудитория да се върже на митът за Самая Могучая. Фактите обаче показват друго.
  • 137 Дедо мраз

    11 3 Отговор

    До коментар #135 от "Хой Бай":

    Хаха,сорка ,но нещо се засегна,голЕма любов към неграта изпитваш.дали има защо руснаците ще прегазят тая сбирщина от негра и латиноси за отрицателно време,абе те виетнамците с лъкове те почистиха 50000 и не им дадоха и 1 метър да влезнат в северен Виетнам а за руските богати да не говорим хахаха

    Коментиран от #140

  • 138 гост

    2 3 Отговор
    Да се наложат нови санкции,не отговаря на 'ЕВРО 6" стандарта.Хахахахах
  • 139 гост

    2 5 Отговор
    Русофилията претопля манджата
  • 140 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 141 чичо

    6 2 Отговор

    До коментар #129 от "398":

    Да знаеш,че не се заяждам,просто си обменяме информация.На времето когато в България приемахме СУ-25,СУ-22БМ работех с хора от Сухой и до днес подържам връзка с 2 от тях.Проблема с Индия бил,че те няма да получат двигатели от 5то поколение и че Су-57 не е толкова невидим,което и руснаците признават.Даже моите хора казват,че е невидим за по-бедните държави.Но той е многоцелеви изтребител и неправилно някои го сравняват с F-35 който предимно е лек бомбардировач с малка маневренност.И разбиращите в САЩ казват,че това е наистина много добър самолет и превъзхожда както Раптора така и F-35,но с уговорката,че това са различни самолети.Голямото предимство на СУ е,че е многоцелеви и може да работи както като Раптор така и както F-35 едновременно.Всъщност те посочват ДВА недостатъка-слабия СТЕЛТ и все още не внедрените двигатели от 5то поколение.За стелта нищо не знам,за двигателите знам,че вече са преминали наземни изпитания,но това както и бройката произведени самолети е информация от миналата нова година.Сега като се поздравим за нова год. ще получа по-прясна информация-надявам се.За двигателите знам,че ще могат да развиват повече от 1М без форсаж неограничено дълго време.Всичко хубаво.

    Коментиран от #146

  • 142 БъХъ

    3 4 Отговор
    САЩ има на въоръжение 187 Ф-22 и над 100 Ф-35. Русия няма на въоръжение самолет 5то поколение, а 10 летящи прототипа. Това са голите факти.
  • 143 Златев

    2 6 Отговор
    ми то това си е чисто копие на Ф-22 Раптор само дето им е отнело има няма 15 години да откраднат технологията
  • 144 Петър

    10 0 Отговор

    До коментар #131 от "264":

    Факт ли е че ПВО система като КУБ,свали уж модерния тогава,и ненадминат пак уж Ф-117 в Сърбия..,а..? Факт е нали а „червени пропаганди” и разни мантри се блъскат само в твоята главичка май..!
  • 145 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 146 Петър

    11 1 Отговор

    До коментар #141 от "чичо":

    Точно така е пич...ама масово тук разни мамини синчета не ходили в казарма дори но зомбирани от разни измислени сайтчета спорят за неща които и те самите не разбират но са чули нещо да се коментира. А за да се чустват уж умни това което не са разбрали си го фантазират :) Ф-35 разчита основно на „стелт” покритието си за да навлезе там където е целта да пусне бомби или да изтреля ракети и да си замине. И то не до целта а отдалеч.Това върши работа но само в страни които имат слаба и остаряла ПВО защита. За въздушен бой Ф-35 е по -зле дори и от Ф-16. А за „отворковците” дето се чудят що така САЩ,налагат санкции,или заплашват страните които си купят или искат да си купят С-400 ами ето защо. Проекта им за не знам си колко милиарда пак се оказва боклук,щото уж „невидимия”им Ф-35 се оказва че е ясно видим от С-400 И какво се оказва в крайна сметка едни няколко стотин милиарда са хвърлени на вятъра.Ама как да си го признаят,как..? Е за това С-400 им е трън в задника щото руши „рекламата” им на Ф-35 и кой ще иска да го купи за толкова пари,а да не говорим за „златната” му потдръжка. До сега модерния му софтуер е дал над 31 грешки,и са го спирали от полети за „проверки” не знам си колко пъти. Су-57 е универсален,и руснаците там са тръгнали по друг път а не като САЩ,да наливат милиарди за реклама на продукт,който чакат някой да им купи ,но които не е универсален и прекалено сложен а точно това дава страшно мн.дефекти.За въздушен двубой по-скоро трябва да се сравняват
  • 147 Петър

    8 1 Отговор
    Трябва да сравняват Су-57 с Ф-22 които за мен е по-добър самолет от Ф-35 но не е по-добър от Су-57 .А за „отворковците” незнаещи да поясня. Двигателя които е предвиден за него е с кодовото име „изделие 30” и в момента е на 2-ри етап от изпитания. Техническите му показатели до този момент са по-добри от тези на американските му конкуренти,но руснаците явно искат да направят нещо което не просто ще е по-добро а ще е еталон за следващите 20г...!
  • 148 Анонимен

    6 2 Отговор

    До коментар #18 от "Driver":

    Русия винаги е била силна в оръжията. Просто ги правят по-добре и за по-малко пари от САЩ.
    Ако погледнете един МИГ29 дето е набор с дядо. Още лети, и може да окаже достойна съпротива на всяка американска кошница от 5 поколение.
    Даже ако сравним и пушките:
    На САЩ всички разновидности са по-леки, по-точни, по-далекобойни и са страхотни пушки за градска условия.
    А Руското е просто, тежи, рита като магаре но се чисти за 2 минути. Стреля и в кал, вода и л-на
    Това е причината да се предпочита руския калашник.

    Коментиран от #150

  • 149 чичо

    3 1 Отговор
    Смятам вече да приключа с темата.Хора разберете,Раптора,F-35,СУ-57 това са различни самолети и НЕ може да бъдат сравнявани.Към Петър-прав си за двигателите-ИЗДЕЛИЕ 30.Моята информация е,че вече текат и въздушните изпитания,но това вече е от преди 2017год.Бъдете здрави.
  • 150 1944

    3 10 Отговор

    До коментар #148 от "Анонимен":

    калашникът, който е краден, е на почит само в африканските джендеми. и в кухите глави на пенсионирани фатмаци русофили.

    Коментиран от #158

  • 151 Прашколюб Иванов

    11 0 Отговор

    До коментар #4 от "СссереМ":

    Наистина няма никакъв смисъл да се говори на лице като "СссереМ", но все пак: Който е запознат поне малко с бойната авиация, в частност на САЩ и СССР, знае, че F-15 започвайки от въздухозаборниците, стигайки до двойния вертикален стабилизатор и виждайки крилото в план, то няма как да не забележи, че F-15 е изкопиран от МиГ-25. "СссереМ", навлез малко в теорията, пък тогава пиши глупости, бе!
  • 152 Кракра

    2 11 Отговор
    СУ-57 (бившият ПАК-ФА) не е изтребител от 5-о поколение, защото няма нито нужния двигател, нито нужната електроника, нито нужната stealth технология. Тук се пишат небивалици за въздушни двубои тип Top Gun, но всеки, който се интересува поне малко от съвреюменна военна авиация много добре знае, че съвременният въздушен бой е "отвъд хоризонта", тоест противниците изобщо не се виждат един друг и разчитат единствено на радарите и електрониката. А в тези области САЩ са десетилетия преди всички останали. Нещастният пилот на СУ-57 (един от общо 5-те произведени) ще получи ракета в задника без изобщо да е разбрал, че е прихванат.

    Коментиран от #160

  • 153 Дедо Ванго

    7 0 Отговор

    До коментар #30 от "Рашка с чашка":

    Не, че не ги искат, ама в НАТО няма избор-или made in USA, или-санкции. Справка-Турция и С-400.Иначе ако за теб Китай, Индия, Виетнам и т.н е никой- жалко за теб. Между другото и Индонезия попадна под санкции затова, че предпочете руски, а не щатски машини. С вопиющо предимство с оглед цена/качество за руските изделия.
  • 154 Гост

    11 0 Отговор
    Абе ние ще си имаме 16-ки гордоста на военно-историческият музей.Хан Аспарух не е могъл и да мечтае за такова чудо.
  • 155 Стив

    3 0 Отговор

    До коментар #62 от "Рашка с чашка":

    Не е до искане.Който купи нещо руско,го чакат санкции и заплахи.Ти на луната ли живееш?И между другото "стелт" не съществува,затова и не са си губили времвто да се занимават с безсмислена функция.
  • 156 Зайко Байко многознайко

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "Borislav Popov":

    Тези високи данъци и огромния военен бюджет трябва да се оправдават а мозъците на населението трябва да се промиват със страх от вероятно нападение. Това е цялата кондика!
  • 157 Шегичка

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Само питам":

    Да. От москвич 408 , защото ЗАЗковия вече е ползван ..
  • 158 Шегичка

    0 1 Отговор

    До коментар #150 от "1944":

    Това е така , защото на другите куршумите отскачат от листата. По принцип само произведения в България калашник не е мн. капризен!
  • 159 Интересно

    3 0 Отговор

    До коментар #93 от "Рашка с чашка":

    Ти явно не си разбрал, че и Ф - 22 не го произвеждат вече от 2013г. , нищо де ...сега вече те информирах ...а не го произвеждат, щото две птички глътнаха водичка в залива Тартус ...била се намесила системата на крайцера Москва , "Форт" ... корабният вариант на С - 300.
  • 160 Преминаващ

    1 0 Отговор

    До коментар #152 от "Кракра":

    Карай си ПеУнишкийо гоУф с винкЕо у багажникО и не се напъвай да мислиш ! Мани, че фане да те заболи главето ...
  • 161 Преминаващ

    4 0 Отговор
    Американците толкова напреднаха със "стелт" технологията, че от както я включиха вече 30 години не могат да си намерят двигателите за космическите кораби и ползват само руски ... ! А преди да я включат ги виждаха и даже си ходеха всяка година до Луната ... !
  • 162 Винету

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "Borislav Popov":

    Айде пак анимационни филмчета...
  • 163 555

    0 0 Отговор
    Някои части се правят в България
Новини по държави:
Новини САЩ, Новини Великобритания, Новини Германия, Новини Италия, Новини Франция, Новини Испания, Новини Гърция, Новини Украйна, Новини Белгия, Новини Китай, Новини Сирия, Новини Сърбия, Новини Бразилия, Новини Австралия, Новини Япония, Новини Швейцария, Новини Северна Македония, Новини Турция, Новини Полша, Новини Румъния, Новини Иран (Ислямска Република), Новини Австрия, Новини Нидерландия, Новини Северна Корея, Новини Всички държави, Новини Унгария, Новини Канада, Новини Литва, Новини Индия, Новини Мексико, Новини Южна Корея, Новини Хърватия, Новини Норвегия, Новини Дания, Новини Финландия, Новини Ирландия, Новини Аржентина, Новини Дубай, Новини Португалия, Новини Словакия, Новини Беларус, Новини Латвия, Новини Естония, Новини Словения, Новини Чехия, Новини Швеция, Новини Ирак, Новини Афганистан, Новини Албания