Last news in Fakti

4 Декември, 2018 18:45 2 904 13

Германски автопроизводители в тежки разговори с правителството на САЩ

  • автомобили-
  • сащ-
  • германия-
  • мита

На масата за преговори сядат Daimler, Volkswagen и BMW

Германски автопроизводители в тежки разговори с правителството на САЩ - 1
Снимка: Shutterstock

Представители на Daimler, Volkswagen и BMW вече са във Вашингтон за воденето на разговори с правителството на САЩ. Основната тема, която ще се обсъжда, са въведените тарифи за внос на автомобили от американския президент Доналд Тръмп. В разговорите ще вземат участие главният изпълнителен директор на Daimler Дитер Зетче, директорът на Volkswagen Херберт Диез и финансовия директор на BMW Николас Петер.

Детайлите около срещата все още не са изяснени. За момента е ясно, че на тях няма да присъства президентът на САЩ Доналд Тръмп. Основната тема ще е настоящият търговски спор. Германците ще акцентират върху важността на техните компании за американската индустрия. Представителите на автомобилните компании обаче нямат официална оторизация за преговори, тъй като търговията и митническите въпроси на Европейския съюз са отговорност на Европейската комисия.

Тръмп смята, че САЩ получават несправедливо отношение от своите търговски партньори и заплашва да наложи специални месечни мита върху автомобилите. За германските производители това би било тежко бреме.

След оповестяването на значителни съкращения на работни места в най-големия производител на автомобили в САЩ General Motors, Тръмп отново заяви миналата седмица, че обмисля тарифи до 25% за автомобили от чужбина.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ха така

    20 3 Отговор
    с вкус на ЕВРОГЕЙАТЛАНТИЧЕСКА СЪПРИЧАСТНОСТ
  • 2 Чичко Дони

    10 20 Отговор
    Е велик! Справедлив! Стискам му палци, както се казва, за да направи света по-справедлив! Има данни, знания и опит , да има и сили!
  • 3 Borislav Popov

    16 8 Отговор
    Какво стана с ценностите ви бе ? Бай дони се пазари като някоя циганка ! В крайна сметка иска производството на американските производители да се премести в обора ! Какво стана с прословутото краварско автомобилостроене ? Умре май !!!
  • 4 Пръцко

    2 6 Отговор
    Ааа, ами другият немски барутник - алуди, дека е, що го нема на преговорите с бат`Дони?!?

    Коментиран от #5

  • 5 Borislav Popov

    13 2 Отговор

    До коментар #4 от "Пръцко":

    Ами той си е фолксваген !
  • 6 Краварите искат

    12 1 Отговор
    да прецакат европейската икономика, това не е отношение като към съюзници, а като към васали.
  • 7 България мрази НАТО и обича Русия

    11 3 Отговор
    американските боклуци никой не ги иска дори самите американци и не ги искат! кой разправяше че Ладата била скапана кола? обичам си Ладата! нема по-стабиyен автомобил от нея!
  • 8 Иванов

    2 14 Отговор
    Американските коли са класа над германските консерви. Може би само една Хонда да им е истинска конкуренция. Пропуснах и Дачия Докер.))))
  • 9 Крум Куберов Дулов

    2 3 Отговор
    Нека си карат GMC. Най-дефектният джип на света.
    Митата ще са услуга за БМВ и Мерцедес, които така или иначе имат неукротимо търсене. ФВ също в лицето на Ауди и Порше.
    Митата винаги са били инструмент за изтискване на пари от хората. Нямат нищо общо с държавни интереси.
    Тръмп е инвеститор и капиталист, а не държавник и дипломат.

    Коментиран от #12

  • 10 мачкай Дони

    3 3 Отговор
    Да махнат тарифите за внос на щатски коли в Европа и тогава да продават техните на щатския пазар. Китайците се съгласиха на преговори и отстъпки, ще клекнат и ЕU. Щатските машини не са скъпи и са бензини, които може да караш на метан, което е по-добре от долните димящ и щракащи швабски дизели с цена х2, които осмърдяха Европа и изтровиха сама ти народ, особено у нас.

    Коментиран от #11

  • 11 Хер Отто Флик

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "мачкай Дони":

    Когато един руски таралясник покаже проходимост като тази на Шевролет Блейзър а руски шосеен автомобил характеристики като на ФОРД Мустанг Шелби, тогава можем да говорим за руско автомобилостроене!
  • 12 капацитет си личи

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от "Крум Куберов Дулов":

    "Митата ... Нямат нищо общо с държавни интереси." ... хахахах!!! Това бе "мисълта" на денят! Евала професоре, идея си нямаш май за какво говориш?!
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.