12 218 137

Су-57 е смъртоносният противник за Ф-22

Руският изтребител е по-маневрен

Су-57 е смъртоносният противник за Ф-22
Снимка: Shutterstock
Мария Атанасова

Су-57 е смъртоносният противник за Ф-22. Това е заключението на списанието National Interest. Медията сравни характеристиките на руския изтребител Су-57 с американския F-22 Raptor.

Според експерти, Ф-22 превъзхожда Су-57 в присъствието на стелт технология и специална форма на фюзелажа.

Поради комбинацията от маневреност и инфрачервено търсене, руският изтребител обаче става "смъртоносен противник" за САЩ, пише News.bg. По-рано медиите съобщиха, че американските военновъздушни сили започнаха да разработват цели, които имитират руския Су-57.

Русия
Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 12 гласа.

Още по темата

  • Руският Су-57 няма равен на себе си

    Руският Су-57 няма равен на себе си

    Всички руски изтребители Су-57 ще бъдат снабдени с оръжия за поразяване, превъзхождащи по своите характеристики чуждестранните им аналози. Това ...
    19.06.2019
    22 407
    155
  • Русия е изпратила изтребители Су-57 в Сирия?

    Русия е изпратила изтребители Су-57 в Сирия?

    Появи се информация, че Русия е дислоцирала отново изтребители Су-57 в Сирия. Медии публикуваха сателитни снимки от базата в Латакия, твърдейки, че ...
    10.04.2019
    19 062
    123
  • Путин обяви кой е най-добрият боен самолет

    Путин обяви кой е най-добрият боен самолет

    Руският президент Владимир Путин заяви, че смята изтребителя от пето поколение Су-57 за най-добрия военен самолет в света, предаде агенция ...
    19.03.2019
    13 012
    202

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Borislav Popov
    Отговор
    1 08:25  23.03.19
    Бе колко е невидим ф 22 ? Като е толкова невидим - как Су 35 го намери в небето над Сирия ? А още по интересното е - как ф 22 не видя Су-то ? Уж супермодерна електроника - пък кьорави като къртици. Чак когато Су-то цъфна до раптора - тогава го видяха - на визуален контакт ! А после газ до ламарината към най близката граница !!!

    Коментиран от #4, #133

  • Kcaniba
    Отговор
    2 08:30  23.03.19
    сороснята да се разчекне на амбразурата и да ни идвести, че фащ имат 777 милярда доларес военен бюджет, и че хартията за памхпрсите, е отишла за тях, а Русия, разбирашли има няма 67 милиарда долари бюджет имала... Накрая, що пак битииевани, соросня!?? Виетнам 2, Сирия 2, Крим 2!! Само такива сериали за фащисаните!!!

    Коментиран от #6

  • 3 08:34  23.03.19
    Този коментар е премахнат от модератор

  • Голем смях
    Отговор
    4 08:34  23.03.19

    До коментар #1 от "Borislav Popov":

    Май от рано си почнал със самагона.Я да ни подсетиш кога се е случила смешката,че нещо сме я пропуснали.А Ф22 никога не е бил в Сирия мурзилаж тъп.

    Коментиран от #8, #38, #110

  • а стига бе....
    Отговор
    5 08:35  23.03.19
    Публикувано във факти.бг:........ Това е заключението на списанието National Interest........и дотук с пищянето на соросоидите-точка.Руският СУ е № 1-ясно????
  • гейбероседераст козяксоросоид
    Отговор
    6 08:36  23.03.19

    До коментар #2 от "Kcaniba":

    Няма пък, няма!русняците не могат да правят телевизори и прахосмукачки- значи и самолети не могат!Таке е!Големият резан баща Рубин от Козяк ни го каза!
  • жжжжжжжжжж
    Отговор
    7 08:39  23.03.19
    То един такъв невидим американски самолет го свалиха сърбите с мотиките-докато си копаеха нивите с картофи...Цял свят го видя този резил-та и сега е така-само американска реклама на консервите им-нищо друго...
  • Borislav Popov
    Отговор
    8 08:41  23.03.19

    До коментар #4 от "Голем смях":

    Ма що си толкова неграмотен брато ? Ма голем смех !! Що не четеш новините ?................14 дек. 2017.."Откъм източния бряг на реката към руските самолети се е приближил американски изтребител F-22. Изстрелвайки топлинни капани, F-22 е създавал смущения за двойката руски Су-25".....След тези маневри руски изтребител Су-35С се е приближил до F-22, в резултат на което американският самолет и бил принуден спешно да напусне района

    Коментиран от #14, #20

  • Контраадмирал Пърцолкин
    Отговор
    9 08:42  23.03.19
    Аз се качвам в единя Су 57, а контраадмирал Плющилкин във втория и като почнем да подпукваме 167 ф-22 голям бой ще падне

    Коментиран от #11

  • РЕАЛНОСТ И ФАНТАЗИИ
    Отговор
    10 08:46  23.03.19
    ТОЯ ХОЛИВУД МНОГО "ИЗГЛАЖДА ГЪНКИТЕ В КУХИНАТА" НА СОРОСНЯТА
  • Borislav Popov
    Отговор
    11 08:47  23.03.19

    До коментар #9 от "Контраадмирал Пърцолкин":

    Къде се качваш ? На Плейстейшъна ?

    Коментиран от #50

  • ДА ПИТАМ НЕЩО
    Отговор
    12 08:47  23.03.19
    Все едо да сравняваш Лада Веста с Форд Мустанг, и момчета недейте да спорите с тея болни мозъци русофилите,за тях всичко руско е номер едно,обаче 90%от тях никога неса стъпвали в Русия и в къщите си нямат нищо Руско производство

    Коментиран от #18, #19, #92, #104

  • mediator37
    Отговор
    13 08:50  23.03.19
    Не са невидими, а слабозабележими. Съвсем невидим си остава Ф 117, а сърбите го свалиха в момент, когато отваря търбуха и изважда ракетите- Само тогава операторът е забелязъл слаб радарен отблясък и натиска копчето. Така или иначе Ф 117 си остава най-невидимият. Логиката е следната: Колкото е по-невидим- толкова е по-слабо маневрен, причина са ъглите на вертикалното оперение. При Ф 22 и Ф 35 е направен компромис между невидимостта и маневреността. Нито са толкова невидими, нито са толкова слабо маневрени- нещо по средата.

    Коментиран от #15, #120

  • Големия Хур
    Отговор
    14 08:52  23.03.19

    До коментар #8 от "Borislav Popov":

    Ми щото ние Руска пропаганда не четем,наслушахме се 50 год.на глупостите им че колко е загниващ запада и че СССР са най великите в вселената,ама ти тогава си ходил прав под масата още

    Коментиран от #17, #36, #121

  • Borislav Popov
    Отговор
    15 08:55  23.03.19

    До коментар #13 от "mediator37":

    А защо ф117 не можа да изкара и 15 години служба ??? В експлоатация от октомври 1983 до 22 април 2008 ?? Произведоха 64 бройки от които 12-13 прототипи . Не можаха да си покрия разходите за разработката !!

    Коментиран от #59

  • 854
    Отговор
    16 08:58  23.03.19
    То и Юрофайтъра го хапна на закуска 22-ката ...
  • Borislav Popov
    Отговор
    17 08:58  23.03.19

    До коментар #14 от "Големия Хур":

    То колелото се завърта бе Бени ! Ако не виждаш сложи си очилата !!...Даже днес можеш да го забележиш ! Днес Италия и Китай подписват за новия път на коприната !! Италия е първата държава от Г7 която го прави !! Май ново преструкториране на световното влияние ???

    Коментиран от #27

  • СССРБарета
    Отговор
    18 09:00  23.03.19

    До коментар #12 от "ДА ПИТАМ НЕЩО":

    тия с Мустанга за момента се возят до Международната космическа станция с Лада Веста щото Пали и работи опитваха се с Мустанг ама не се получава!
  • нещо да отговоря
    Отговор
    19 09:00  23.03.19

    До коментар #12 от "ДА ПИТАМ НЕЩО":

    че то и 90% от мошефилите не са стъпвали в краваристан!

    Коментиран от #24

  • 20 09:01  23.03.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Borislav Popov
    Отговор
    21 09:03  23.03.19

    До коментар #20 от "Голем смях":

    Има я в най малко десен новинарски сайта бе неграмотен ! Що не вземеш да прочетеш малко . Даже в новинарника дето си сега го публикуваха !

    Коментиран от #44, #115

  • us army
    Отговор
    22 09:08  23.03.19
    ами ще му пуснем ф35 и ще приключим с него

    Коментиран от #23, #122

  • Borislav Popov
    Отговор
    23 09:17  23.03.19

    До коментар #22 от "us army":

    Ф 35 ? Ма ти сериозно ли ? Че то тоя бидон изобщо не го бива за въздушен бой ! То даже ф 16 са по добри от него в това отношение !
  • ДА ПИТАМ НЕЩО
    Отговор
    24 09:19  23.03.19

    До коментар #19 от "нещо да отговоря":

    Никой не ви коментира САЩ,ние сме в Европа и ни е добре само вие русофилите не мирясахте
  • 25 09:20  23.03.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хрониките на Евразия
    Отговор
    26 09:22  23.03.19
    Как са го сравнили интересно ? Когато имат два прототипа с един двигател .. Руските военни с нетърпение очакват новият двигател , за да подпишат договор за доставката на 12 броя СУ 57 до 2025 година . Да не стане както проекта Армат ? Превърнаха го в кенеф , даже тоалетна чиния му поставиха 😃

    Коментиран от #28, #35, #119

  • Големия Хур
    Отговор
    27 09:25  23.03.19

    До коментар #17 от "Borislav Popov":

    Живея в Италия готин, и съм в час какво става и аз не подкрепям част от политиката на САЩ,но ние сме си в Европа и смятам че сме добре а русофилията е крайност която е вредна за вас
  • 28 09:27  23.03.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • СссереМ
    Отговор
    29 09:27  23.03.19
    Стига ни занимавяхте с тия москвичи.
  • ДА ПИТАМ НЕЩО
    Отговор
    30 09:29  23.03.19
    Ти гледай милиони обикновени хора с какво се возят,а колкото до ракетните двигатели няма спор най добрите са
  • Статистик
    Отговор
    31 09:32  23.03.19
    Към днешна дата е произведен цял ЕДИН самолет СУ-57 в серийно производство! Това е причината да се говори за най добрия боен самолет в единствено число! Дано американците не затворят още някой завод в Русия, за да не се стане така - Форд затвори завода си край Казан и сега рашките не могат да произвеждат Аурис - лимузината на Путин!

    Коментиран от #32

  • АБЕ БЪЛХАРИНО ПОНЕ ТИВИ НЕ
    Отговор
    32 09:50  23.03.19

    До коментар #31 от "Статистик":

    ГЛЕДАШ ЛИ ЧИ ЛЪЖЕШ ТЪЙ ЦИГАНСКИ. СЪВСЕМ СКОРО ДАВАХА ТРОЙКА СУ 57 ЛЕТЯЩА НА ВИСОЧИНА И ДО 20 МЕТРА..!!!!!!!!!! СНИМАНИ НА ЖИВО ОТ ЗАДНИЯ ТОВАРЕН ОТСЕК СЪС ПОСТЕПЕННО НАМАЛЯВАЩА СЕ СКОРОСТ ДО 200 КМ.Ч..!!!!!!!!!!.

    Коментиран от #80

  • 33 10:02  23.03.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хрониките на Евразия
    Отговор
    34 10:13  23.03.19
    Афганистанските ВВС няколко години се договаряха за ремонт на тяхните Ми 17В .. Не стана .. Словашката фирма LOTN успешно в момента ги ремонтира . Че те не могат да направят ремонт на своята военна техника , вие ми говорите за Су 57 . От който даже индусите вдигнаха ръце ..
  • mediator37
    Отговор
    35 10:23  23.03.19

    До коментар #26 от "Хрониките на Евразия":

    Армата спря по няколко причини. Руските военни не са доволни от оръдието. Доставчикът продължава да се мъчи да произведе оръдие с параметри каквито военните искат. Другата причина е, че за производството беше нужна западна техника, която ембаргото попречи да бъде внесена.

    Коментиран от #41

  • 36 10:31  23.03.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • су 77
    Отговор
    37 10:34  23.03.19
    е ала бала...колкото и да го хвалят американския самолет 5-то поколение е на над 20г..руския даже не е 5то ама все го бутат напред ама няма да е ..и индия се отказа и сега деньги нет
  • Цар
    Отговор
    38 10:46  23.03.19

    До коментар #4 от "Голем смях":

    ДО ГОЛЯМ СМЯХ... ама ти си наистина си Голям смях.!Вземи се разрови малко и прочети дали Ф22 не е бил в Сирия баламурник

    Коментиран от #107

  • ТОЧНО ОТ БЪЛГАРИЯ ЛИ ША ТЪРСЯТ
    Отговор
    39 10:54  23.03.19

    До коментар #33 от "Хрониките на Евразия":

    КЛИЕНТИ..????!!!!!!??? ТУКА ИМА САМО ПАЦИЕНТИ НА Д.Р . СОРОС.. ХАХАХАХАХАХААААА....
  • 1944
    Отговор
    40 10:58  23.03.19
    сега союзмултфилм ще ни доказва, че руската щайга е самальот, макар и без двигател, щото украинците отказаха да им правят.
  • Хрониките на Евразия
    Отговор
    41 11:03  23.03.19

    До коментар #35 от "mediator37":

    Главното в съвременните оръжия е електрониката . А този отрасъл в РФ е още в каменният век . Между другото , ФСБ вече два дена търси по заводите и секретните лаборатории милиардите дадени за хиперзвуковото оръжие на Путин . Парите са усвоени , а резултат никакъв . Инфото го има на сайта на ФСБ .

    Коментиран от #42, #123

  • любопитен
    Отговор
    42 11:05  23.03.19

    До коментар #41 от "Хрониките на Евразия":

    Формация Студио Балкантон?
  • 43 11:18  23.03.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 44 11:21  23.03.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Borislav Popov
    Отговор
    45 11:23  23.03.19

    До коментар #33 от "Хрониките на Евразия":

    Ти учи ако щеш и занзибарски ! 01.07.2018 .... Зам.-министърът на отбраната на Русия Алексей Криворучко съобщи, че първият договор за доставка на 12 изтребителя пето поколение Су-57 е сключен. Той съобщи, че заводът в Комсомолск на Амур ще изпълни държавна отбранителна поръчка до края на 2019 година.

    Коментиран от #47

  • Borislav Popov
    Отговор
    46 11:24  23.03.19

    До коментар #44 от "Голем смях":

    А ти какво очакваш бе "учен "???!!! Вашингтон пост да се похвали че ф 22 е избяга ли ??!!

    Коментиран от #52

  • Хрониките на Евразия
    Отговор
    47 11:27  23.03.19

    До коментар #45 от "Borislav Popov":

    Държа да ми се обадиш в края на годината 😂

    Коментиран от #53

  • браво
    Отговор
    48 11:31  23.03.19
    Цялата новина започва от една снимка пусната от министерството на отбраната на Русия.Руски самолет държи на мужка ф22.Веднага беше опровергано и се разбра че е монтаж,а от Пентагона заявиха че това не може да се случи,защото ф22 ще види руското корито от 400 км.

    Коментиран от #51, #124

  • Borislav Popov
    Отговор
    49 11:33  23.03.19

    До коментар #44 от "Голем смях":

    Я дай пак сега ?!!! Нещо от Dave Majumdar !!! Даже руснакът е снимал и раптора !!! December 19, 2018 A Russian Su-35 Took a Picture of an F-22 Raptor (And It Might Be a Really Big Deal) An individual purported to be the pilot of a Russian Sukhoi Su-35S has posted a photo that is alleged to the a U.S. Air Force F-22A Raptor that supposedly was captured on the Flanker-E’s OLS-35 electro-optical infra-red search and track system............At close ranges, the Raptor will appear on infrared sensors just like any other aircraft. In previous years such as during exercises in 2009, the Raptor has been captured in air-to-air footage shot from French Rafales using their Optronique secteur frontal (OSF) electro-optical/infrared search and track systems. Meanwhile, during Red Flag Alaska in 2012, German Luftwaffe pilots flying the Eurofighter Typhoon noted that they could acquire a track on the Raptor at ranges of about 20 nautical miles using their EuroFIRST PIRATE infrared search and track.
  • Преброяване на бесните язовци
    Отговор
    50 11:34  23.03.19

    До коментар #11 от "Borislav Popov":

    Ми то и руските пилоти на плейстейшъна се качват ако искат да "карат" Су-57. 😂
  • Borislav Popov
    Отговор
    51 11:35  23.03.19

    До коментар #48 от "браво":

    Я прочети коментара на Dave Majumdar!!!....A Russian Su-35 Took a Picture of an F-22 Raptor (And It Might Be a Really Big Deal)

    Коментиран от #55

  • Голем смях
    Отговор
    52 11:35  23.03.19

    До коментар #46 от "Borislav Popov":

    Точно на такива простаци като тебе разчитат с тези фалшиви новини.Захапваш куката веднага и почваш да биеш руския тъпан.Как да бяга,когато никой не го е гонил и никой не го е видял.Светът ще свърши,простаците не.

    Коментиран от #54

  • Borislav Popov
    Отговор
    53 11:36  23.03.19

    До коментар #47 от "Хрониките на Евразия":

    Нямаш проблеми ! А лична среща искаш ли ?
  • 54 11:36  23.03.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • браво
    Отговор
    55 11:41  23.03.19

    До коментар #51 от "Borislav Popov":

    Най-големия майтап е ,че такова животно су 57 не съществува.Никой не го е виждал нито чувал,но знаем че пилотите му са ходили на курс по фотоснимки.Хем карат ,хем снимат .И после правят фотошоп.

    Коментиран от #57, #74

  • 56 11:44  23.03.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Borislav Popov
    Отговор
    57 11:49  23.03.19

    До коментар #55 от "браво":

    Специално като за тебе - ще ти кацне в двора да го видиш ! То по тая логика и ф22 и ф35 не съществуват - щото аз не съм ги виждал!
  • 58 11:52  23.03.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • mediator37
    Отговор
    59 11:55  23.03.19

    До коментар #15 от "Borislav Popov":

    Не знам.
  • ASD
    Отговор
    60 11:57  23.03.19
    СУ-57 има ШЕСТ радара с фазирана антенна решетка, които му позволяват кръгов обзор, а Ф-22 има само два и при това единия е пасивен, а активния не работи за да не се компрометира "стелт" ефекта. Така СУ-то открива "невидимия" Ф-22 много преди Ф-ката да се усети, особено ако му идва в гръб. ВТОРО. Су-57 е с корпус изграден от ново поколение сплави, които го правят практически вечен, а корпуса на Ф-22 е изграден от композити /смоли и въглеродни влакна/ които имат доста по-кратък живот и по-висока склонност за образуване на микропукнатини дори от старите титаналуминиеви и дуралуминиеви корпуси на ф-16.

    Коментиран от #73

  • ЕВРОАТЛАНТИК
    Отговор
    61 12:07  23.03.19
    су57 за нищо не става
  • ЕВРОАТЛАНТИК
    Отговор
    62 12:07  23.03.19
    русия за нищо не става
  • ASD
    Отговор
    63 12:07  23.03.19
    Най-вероятно ще се разминем с ТСВ /надявам се/. Така в характеристиките на самолетите животът на корпусите и двигателите се оказва ключов фактор. Новите сплави използвани при СУ-35 и СУ-57 правят корпуса им практически вечен. От друга страна Ф-22 и Ф-35 са изградени от композитни материали, които са с доста къс живот. Като добавим и разликата от 4-10 пъти в цената и добавим обслужването. Така става ясно защо СУ-57 принуждава НАТО да използва Ф-35-22, които от своя страна го смазват икономически. Руския инженерен потенциал, е нещо което САЩ се опитват да преборят с безумен разход на финанси. Така оръжейната надпревара се превръща в нова студена война на икономическо изтощение в което тандема Русия-Китай вече взема превес. Съюзниците на САЩ в НАТО тихомълком се отцепват и се присъединяват към остта Русия-Китай.

    Коментиран от #67, #125

  • 64 12:08  23.03.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • русофилска подлога
    Отговор
    65 12:35  23.03.19
    СУ-57 е пример за изостаналостта на руснаците.Отново догонват САЩ и то с цели 20 години закъснение.Накрая резултата е това СУ ,което е един провал от 4-то поколение,а дори и Индия се изсмяха на този проект и видяха ,че русия няма никаква представа как да прави модерни изтребители.Топ 4 на изтребителите са Ф-22,Ф-35,Европейския Тайфун и Рафала.Всичко останало е пълнеж който лети.Расия е много назад и неможе да се конкурира със САЩ !
  • Хрониките на Евразия
    Отговор
    66 12:35  23.03.19
    Току - що си изпих хапчетата и видях , че отново съм писал глупости за руската военна техника , и по - точно за Су - 57 .. 😂😂😂 Но никак не лесно човек да е шизофреник особено ако е духов музикант с трицифрено IQ като мен - един път съм русофил , а друг път заклет русофоб , знаещ перфекно руски, но и в двата случая обаче съм виртуоз в духовата музика . 😂 Затова , приятели , пийте си хапчетата редовно и учете руски , за да не се излагате като мен ! 😉 😂 Сега ви оставям да си хибридствате , че ме чакат да свиря на ромски инструменти в тоалетните под НДК ! .. а за такова групово изпълнение се иска поне двуцифрено IQ ! .. чао 😋

    Коментиран от #72

  • русофилска подлога
    Отговор
    67 12:36  23.03.19

    До коментар #63 от "ASD":

    Смени малко препаратите за вани ,че такава глупост си написал ,че само показваш колко си неграмотен на военна тема.

    Коментиран от #68

  • 68 13:24  23.03.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 69 13:31  23.03.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 70 13:37  23.03.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • руски самовар
    Отговор
    71 14:11  23.03.19
    Смеят му се и китайците и индийците
  • Хрониките на Евразия
    Отговор
    72 14:20  23.03.19

    До коментар #66 от "Хрониките на Евразия":

    Изглежда доста са те лъгали големите батковци , че тези духови музики във всеки твой коментар присъстват , когато се правиш на някой друг 😂 А НДК ти е запазена мярка , работното място , така да се каже ! Гнусна работа !
  • 73 14:32  23.03.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Готин ама не съвсем
    Отговор
    74 14:49  23.03.19

    До коментар #55 от "браво":

    Я пак за Су-то? А онези двата, дето бяха в Сирия и преминаха реални бойни изпитания? Нещо за тях да кажеш? И цялата американска и еврейска, както и еврогейска авиация се беше приземила, щот знаеше, какво ги чака и не смееха и да шукнат? За тях нещо така да кажеш, а да не пишеш простотии?

    Коментиран от #75, #90

  • Хрониките на Евразия
    Отговор
    75 15:44  23.03.19

    До коментар #74 от "Готин ама не съвсем":

    В Сирия изпратиха 2 прототипа на СУ 57 с един подобрен двигател на Су 35 , главно да убедят индусите да не се отказват от съвместният проект . Но не им се получи ..

    Коментиран от #78, #89, #126

  • Краварчетата абортитват като чуят за Су5
    Отговор
    76 16:07  23.03.19
    На 24 февруари сутринта редица информационни източници като World News и руски блогъри съобщиха, че руските Военно-космически сили са предприели масирани бомбардировки над джихадисткия анклав в Източна Гута (предградие на Дамаск). Участие в атаките са взели и 2та новопристигнали в Сирия свръхмодерни Су-57. Бомбардировките са започнали на 23 февруари. Руската авиация е използвала термобарични боеприпаси
  • Краварчеета спете спокойно
    Отговор
    77 16:31  23.03.19
    Руски Су-57 изравнили със земята Източна Гута ПО данни на сирийски СМИ в Сирия в момента се намират Су-57. Никой вече не се съмнява, че операцията на Су-57 е отмъщение за избитите руски наемници от „Вагнер“. От държавния департамент на САЩ заявиха, че не могат нищо да противопоставят на Су-57 във въздушното пространство в Сирия. Този изтребител е най-съвършеният сред всичките изтребители в света и това създава много главоболя на американските генерали
  • Готин ама не съвсем
    Отговор
    78 16:33  23.03.19

    До коментар #75 от "Хрониките на Евразия":

    Ми пак неверни неща! Индийците смятаха руснаците за глупаци и с една първоначална вноска от 160 милиона, за проект и концепция, очакваха да получат цялата документация и технологиите за разработките. Да ама не! Руснаците им казаха, да преведат едни 6 милиарда и ще получат всичко и индийците избягаха, като насрани! Сега разбраха, че са загубили много и си правят устата барем за няколко броя Су-57, та да се мъчат от там да крадат технологии! Но и там няма да ги огрее, освен ако не кихнат здраво денги!

    Коментиран от #82

  • мислещ реалист
    Отговор
    79 17:12  23.03.19
    Прочетох всички коментари ! Само да вметна - руснаците имат БОЕН ДУХ , за другите ...не знам . Който разбира , знае за какво говоря .

    Коментиран от #81

  • Статистик
    Отговор
    80 17:16  23.03.19

    До коментар #32 от "АБЕ БЪЛХАРИНО ПОНЕ ТИВИ НЕ":

    Остава един ден да разбереш каква е разликата между серийното производство и опитните образци! Не срамете постиженията на руската индустрия със некомпетентност и сляпо слагачество!
  • Колев
    Отговор
    81 17:18  23.03.19

    До коментар #79 от "мислещ реалист":

    Особено след 100 г спирт!
  • Хрониките на Евразия
    Отговор
    82 17:36  23.03.19

    До коментар #78 от "Готин ама не съвсем":

    10 години ли очакваха документацията ? 😂😂😂

    Коментиран от #87

  • пффф
    Отговор
    83 17:59  23.03.19
    евтино копие на F22
  • 84 18:19  23.03.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 85 18:19  23.03.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 86 18:21  23.03.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Готин ама не съвсем
    Отговор
    87 18:23  23.03.19

    До коментар #82 от "Хрониките на Евразия":

    Не бе пич, само някъде към 70 години, като за Ф-16 непроизведен и неконструиран, да не говорим, че и фабрика за него още няма, пък за изпитания да не говорим. Но договор и предварително плащане ще има, а доставката ще е към 2030-2040 година, след фалита на ФАЩ!
  • Su-57
    Отговор
    88 19:38  23.03.19
    Су то ще издуха ф ката мнооо преди да се е усетила...

    Коментиран от #97

  • 89 19:39  23.03.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • браво
    Отговор
    90 19:45  23.03.19

    До коментар #74 от "Готин ама не съвсем":

    Ватенка,ако наистина вярваш че два допотопни самолета могат дори да накарат Израел да им обърне внимание ,значи си завършен простак.От най-простаците.Да не говорим за владетелите на света от САЩ,които са 100 години пред Русия.

    Коментиран от #128

  • 91 20:20  23.03.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Гост
    Отговор
    92 20:23  23.03.19

    До коментар #12 от "ДА ПИТАМ НЕЩО":

    То и ти си виждал Форд Мустанг само на картинка и нямаш нищо меъд ин юесей, ам питай си...

    Коментиран от #129

  • Стигне ли се
    Отговор
    93 20:29  23.03.19
    до визуален контакт, американските самолети нямат никакъв шанс в догфайт с руските. Всичко над Миг-29 и СУ-27 е способно да победи в догфайт всеки един американски изтребител, няма значение какъв. А Су-57 е най-добрият многоцелеви изтребител, създаден досега от човечеството.

    Коментиран от #94

  • Голем смях
    Отговор
    94 21:18  23.03.19

    До коментар #93 от "Стигне ли се":

    На този етап само е известно ,че Ф15 иФ 16 нямат загубен въздушен бой от своето създаване,че до ден днешен.НИТО ЕДНА ЗАГУБА.Няма причини традицията да не продължи .Все пак САЩ не са спрели да се развиват ,а са 100 год. пред света.

    Коментиран от #95

  • Скромен индиец
    Отговор
    95 21:31  23.03.19

    До коментар #94 от "Голем смях":

    Не така де,аз с онова корито Миг21 сделано през 1954 г. попилях една Фка 16ка блок50ка сделана 2004 г.......айде малоумно ми американофилче самичко ми сметни годините разлика

    Коментиран от #96, #98

  • Голем смях
    Отговор
    96 22:36  23.03.19

    До коментар #95 от "Скромен индиец":

    Тази смешка дори в Индия не я разказват.Пускат една партенка и лизачите на руски гъзове веднага захапвате.Тази Фка сигурно продължава да е в небесата,щото и до сега не е паднала.Поне не са намерили нищо от нея в Индия.Как пък и една снимка не се появи.Само се знае че 2 Фки попиляха всичките Миг 29 на Югославия.

    Коментиран от #99, #130

  • дддд
    Отговор
    97 22:58  23.03.19

    До коментар #88 от "Su-57":

    Су то много ще духа -това е сигурно
  • червени боклуци
    Отговор
    98 23:15  23.03.19

    До коментар #95 от "Скромен индиец":

    Ако наистина вярваш,че селскостопански самолет като миг 21 може да свали Ф16 ,значи си сериозно издухан .Явно кратуната ти е пълна с червени петолъчки.

    Коментиран от #131, #132

  • Скромен индиец
    Отговор
    99 23:25  23.03.19

    До коментар #96 от "Голем смях":

    Ех,че наивни краварчеета! Ти да не си очаквало пакистанците да бият тупана и да покажат свалената Фка на цял свят!!?? Определено не си в час.....при какви условия се продава военна техника на друга държава.......или си мислиш,че това е като да си купиш краставици от пазара хаха..........
  • Скромен индиец
    Отговор
    100 23:37  23.03.19
    Нема да бъда толкова скромен,а направо с имена.....................По-късно беше изяснено, че пилотът на сваления F-16 е бил командирът на 19-та ескадрила от ВВС на Пакистанските ВВС Шахзаз уд Дин.

    Коментиран от #109

  • Д Димитров
    Отговор
    101 00:37  24.03.19
    ТОЙ ЗА ТОВА Е СЪЗДАДЕН. ДА Е НАЙ -ДОБРИЯТ ОТ ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ. Ф-22 Е МОДЕЛ ПРЕДИ ДВАДЕСЕТ ГОДИНИ.ДОРИ СУ 35 ЩЕ ГО ПОПИЛЕЕ.
  • невидим срещу несъществуващ
    Отговор
    102 01:56  24.03.19
    Не може нещо, което е произведено в няколко бройки и повече от година стои прибрано в хангарите (за отстраняване на недъзите му) да бъде смъртоносен враг на нещо, което лети вече 14 г. и е на въоръжение с около 180 бр. Така че пак евтина пропаганда за руските „чудеса”. Щото много добър, та индийците, които бяха съучастници (основно финансови) в проекта включиха яко задна и се отказаха от него....

    Коментиран от #106

  • onq s konq
    Отговор
    103 02:25  24.03.19
    НИКОГА списанието "Нейшънъл интерест" няма да напише нещо лошо за Руските оръжия,нито пък ще похвали за нещо американските.А причината е елементарна-ТО ПРОСТО Е РУСКО ИЗДАНИЕ С АНГЛИЙСКО ИМЕ,ФИНАНСИРАНО ЕСТЕСТВЕНО ОТ РУСКИ КАПИТАЛИ.Интересното в случая обаче е,че тая медия ДОСТА ЧЕСТО СЕ ЦИТИРА в тоя сайт...което да е "съвсем случайно",пък аз да си внушавам разни излишни подозрения за про-руска пристрастност:)

    Коментиран от #105

  • 104 03:27  24.03.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Колониална биологична единица
    Отговор
    105 04:38  24.03.19

    До коментар #103 от "onq s konq":

    Прав си Конь , същото като Дойче Зеле - германско име -американски капитали , за общо ползване в Източна Европа с цел пропаганда. Георги Марков какво написа до приятел , две години след като го свалиха от ефира на БИ Би Си (не бъркай със соковете Би Би Би) - Лайната от двете страни на тенекиената ограда миришат еднакво , само едните са по добре парфюмирани.
  • Пилците се броят на есен
    Отговор
    106 05:12  24.03.19

    До коментар #102 от "невидим срещу несъществуващ":

    И ти броиш руските самолети , като Гьоринг - танковете. Когато Вермахта напада Гърция , малко преди войната с Русия, руснаците експериментират с 2 бройки ТЕ- 34 , за които още не се е знаело , ще бъдат ли одобрени за масово производство , или не. В края на войната- Ако знаехме , че Русия разполага с толкова танкове , нямаше да ги нападнем . Ми не са разполагали - създали са ги по време на войната 76 000 броя , както и самолети , артилерия, реактивни миномети, и др. Със старото въоръжение посрещат първоначалният сблъсък , след което на преден план излизат - технологиите от чертежите на инженерите , суровините , икономиката , резервите, волята за победа. Войната е динамична и бърза мелачка на суровини и умове , и там всяко оръжие остарява за броени месеци - какъв е смисъла да хвърляш средства в десетки хиляди бройки конвенционални и скъпи оръжия , които след година са остарели , и не могат да се справят с по- новите. Въпроса е заплашената страна да не изостава , и да изпреварва технологично нападателя , а при добра икономика и ресурси , ще се появят и хилядите бройки . Все пак има и съществуващ гръбнак , от доказали се по-стари оръжия , както и такива за търговия.

    Коментиран от #113

  • Име
    Отговор
    107 08:44  24.03.19

    До коментар #38 от "Цар":

    Ми не не е бил в Сирия. Няма смисъл САЩ да пращат бижуто си няква малка гражданска война.
  • Гост
    Отговор
    108 08:53  24.03.19
    С малки съкращения от мен. "Когато се почувстваш нещастен, иди в Русия. Всеки, който опознае тази страна, ще разбере, че е истинско щастие да живее в което и да е друго кътче на света." Казал е това маркиз Астолф дьо Кюстин, известен френски пътешественик, журналист и писател в книгата си "Русия през 1839". Поканен от руския император да посети Русия и я опише, за да излъска имиджа ѝ, значително пострадал в Европа след жестокото потушаване на полските бунтове от руските казаци. Маркизът обаче не постъпил като Дидро, нает от Екатерина със същата задача. Дидро угоднически ласкаел императрицата и Русия като прекрасна, културна и просветена страна, за което бил щедро и пожизнено заплатен от нея. Въпреки, че бил посрещнат като кралска особа , Кюстин само след две седмици се измъкнал от Петербург и тръгнал да пътува из руската необятност. А после я описал така , че книгата му станала бестселър, който се издава отново почти всяка година чак до наши дни. В предговора към изданието от 1951 година американският посланик в Москва Уолтър Смит пише:" Толкова драматично и точно описание на Русия и руснаците, сякаш пред нас е най-доброто съвременно произведение, писано някога за Съветския съюз". А Збигнев Бжежински в анотацията си за книгата признава: " Нито един съветолог не е успял още да добави нещо към прозренията на Кюстин за руския характер и византийската природа на съветската политическа система. За да се разберат американо- съветските отношения, трябв
  • Доктор ГА
    Отговор
    109 16:14  24.03.19

    До коментар #100 от "Скромен индиец":

    Аве пийте ги тия хапчета ве . Няма никакъв свален Ф 16 , обаче другаря шизо ни информира и как се казвал пилота. Само забравя да ни информира, че снимката която уж трябваше да доказва сваления Ф 16 показваше останките от МИГ 21

    Коментиран от #111, #118

  • 110 18:35  24.03.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 111 20:12  24.03.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Георги
    Отговор
    112 20:45  24.03.19
    Тука само авиоинжинери, от де пък знаете от къв материал е фюзелажа на ф-35 или на ф-22 кът е секретен, то всичко по тях е секретно даже ф-22 има забрана за износ, много сте информирани, кажете ми числата от тото.

    Коментиран от #117

  • невидим срещу несъществуващ
    Отговор
    113 22:07  24.03.19

    До коментар #106 от "Пилците се броят на есен":

    Публикувано във факти.бг: "....да изпреварва технологично нападателя , а при добра икономика...." Интересно си противоречиш – да „изпреварва технологично”, а тя вече 14 години след първия изтребител от 5-то поколение няма отговор и си го прибра засега позорно и Су-57 не е на въоръжение. Интересно е да отбележиш къде е добрата икономика и човешки ресурси, която може да направи чудесата месеци, след като не са могли за години (в предвид типичните руски проблеми – застаряваща нация, вкл. и научна общност, мизерни бюджети, емиграция на капацитет т.н.). Сравняването на ВСВ със сегашна във всеки аспект е комично. Ако има сега такава глобална война между такива сили, то тя ще трае доста по-малко и е много важно какво имаш на първо четене, а не какво тепърва в “мелачката” ще се опитваш да произвеждаш. В съвременната война фронта се мени с минути. Нека те отнесат на първо четене, пък ти после измисляй чудеса....
  • 114 22:26  24.03.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Петър
    Отговор
    115 07:00  25.03.19

    До коментар #21 от "Borislav Popov":

    Ха..ха... пич забелязваш ли че повечето отговори на твоите коментари са изтрити..? Така е братче човек като няма аргументи псува и троли и съответно коментара му изчезва.
  • outlander
    Отговор
    116 07:44  25.03.19
    Така е, руската барака е смъртоносна - като всяка руска барака пада от самосебе си, което F-22 не може. Руските болни - най-здравите болни в света.
  • Петър
    Отговор
    117 14:08  25.03.19

    До коментар #112 от "Георги":

    Да Гошо така е секретни са данните,за стелт покритието както на Ф-22 и Ф-35 така и на Су-57 и аз няма да философствам след като могат да се правят само хипотези. Аз само ще ти цитирам една статия на в.„Ю ес ей тудей”-един от най-четените вестници в Америка. Та там един от анализаторите им на руско оръжие имаше статия през 2018г в която цитираше данни относно стелт покритието на въпросните Ф-22, Ф-35 и Су-57 според които отразяващата повърхност на Ф-22 била 1.5341,на Су-57 1.4879 а на Ф-35 1.2431 Тоест ако гледаме само този показател Ф-35 е с най-добри параметри. Ф-22 и Су-57 са с сходни но се казваше също така че това е само един от показателите които играят роля за това дали пилота ще се върне жив от мисия или не. Ако се сравнят и други важни характеристики се оказва че Ф-22 и особенно Су-57 са по-комплексни и пригодени за въздушен двубой отколкото Ф-35. Просто защото ако се вманиачават някой по стелт покритие другите характеристики на самолета се занижават. Точно затова и Ф-35 има толкова ниска скорост,няма голям полезен бомбен товар,нито е много маневрен.
  • Мммм
    Отговор
    118 15:24  25.03.19

    До коментар #109 от "Доктор ГА":

    Ми те си го признаха и пакистанците или и на тях не вярваш,а МиГ-а е свален от друг Фи 16 пуснал ракета по-рано. Ама то трябва да се изучат нещата от възможно най-много източници,и индийците не са отричали за сваленият самолет,но се отказаха да произвеждат Фи16 от блок 70 след този случай.
  • Мммм
    Отговор
    119 15:35  25.03.19

    До коментар #26 от "Хрониките на Евразия":

    Не си наясно с производството и бройките на Су 57 ама хич. Това което пишеш показва само това колко си неосведомен и изглеждаш глупаво. За "Армата" също не си прав,защото това е един проект с различни надстройки т.е. може да е танк,но може и БМП,и въобще не е изхвърлен,а се намира на въоръжение,но се оказва по-скъп вариант от добре известния Т 90 МС,та поради тази причина се залага на модернизацията на танковете Т 90 до МС и производство на малки количества от "Армата". Това се налага,защото се оказа,че "Армата" няма конкурент еквивалент от НАТО на Т 90 модернизиран вариант,та какво останало за "Армата". Това се казва пестене на средства и пренасочване на по-малко за подобряване на съществуващото,а не излишни харчове за нещо срещу,което евентуалният противник няма с какво да ти противодейства. А Су 57 понеже не си разбрал,чака ама новите плазмени двигатели,иначе до началото на лятото трябва да постъпят първите бройки в поделенията на ВКС.
  • Мммм
    Отговор
    120 16:51  25.03.19

    До коментар #13 от "mediator37":

    Истината за Ф 117 в Сърбия е малко по-различна,в смисъл,че сигнал макар и съвсем слаб се е появил на екрана,но не типичен за самолет и е имало объркване,заради ту появяващият се ту изчезващ сигнал,и когато същият при отварянето на бомбо-люка за пускане на бомбите е светнал ярко е изстреляна ракетата свалила го. Така,че и той не се явява съвсем невидим и то на онази РЛС от 60-те години. И още нещо руснаците се отказват от стелт технологията известна още на немците от ВСВ, като технология не даваща особено предимство,защото стелт не означава невидимост,а слаба забележимости логиката им е по-добре да направят мощни радари от колкото "невидим"самолет. Между другото, това се доказва и към ден днешен в пълна сила,защото днешните афар-радари засичат "стелт" обекти от доста прилични разстояния,и така правят тази технология излишна.
  • Мммм
    Отговор
    121 16:57  25.03.19

    До коментар #14 от "Големия Хур":

    Ми то това не е руска пропаганда само бе,те го показаха на видео репортаж,въпроса е,че краварника,което е в негов ущърб не го разгласява,а точно след този случай паркираха на земята всички Фи 22 и 35 до изясняване на проблемите и защо така се получава,та и до днес не хвърчат и надали ще се вдигнат скоро. И не четейки и не слушайки отсрещната страна показва само слабост и безсилие. А ако водиш военни действия без да познаваш из основи противника си обречен на безусловна капитулация. Така се случи с Наполеон,така с Хитлер,така ще стане и със някой неблагоразумен пуяк от САЩ и НАТО.
  • Мммм
    Отговор
    122 16:59  25.03.19

    До коментар #22 от "us army":

    Ми ти не можеш да пуснеш нищо освен вонящ газ от отзад,а американците го приземиха за неизвестен период от време.
  • Мммм
    Отговор
    123 17:04  25.03.19

    До коментар #41 от "Хрониките на Евразия":

    Ако продължават краварите с НАТО да се държат толкова нагло,резултата ФСБ ще го видят на живо,както и НАТО и кравария,ще го изпитат на гърба си да не дава Господ,защото и ние сме обекти под прицел с тези полигони.
  • Мммм
    Отговор
    124 17:14  25.03.19

    До коментар #48 от "браво":

    Най-добрият афар радар,може да засече до 300 км.,а ти лъжеш по-зле и от циганин за останалите 100 км.,и като може да го засече,защо не го е засякъл? Отговора,засича,обаче в предна и задна полусфера,а Су-то идва от по-висок ешалон избягвайки радара на Ф 22. Това показва запознатост с конструктивните недостатъци на противниковата техника.
  • Мммм
    Отговор
    125 17:21  25.03.19

    До коментар #63 от "ASD":

    Един наистина стойностен коментар,обоснован с неопровержими факти. Заслужавате адмирации от моя страна,напълно заслужени при това.
  • Мммм
    Отговор
    126 17:26  25.03.19

    До коментар #75 от "Хрониките на Евразия":

    Освен,че лъжеш адски много,се оказва дори,че не можеш да броиш. Разрови се малко и и виж има архивни снимки,където са снимани на пистата 4/ЧЕТИРИ/ броя,и моля те не си измисляй и пиши глупости неверни.
  • справедлив
    Отговор
    127 17:30  25.03.19
    Руснаците могат да откраднат силуетът на самолета могат да го изпита в аеродинамичен тунел, могат нещо да подобрят включително, но до толкова. Това, което е вътре в самолета не могат да копират защото то отразява нивото на цялата наука и индустрия на страната. Вижте в уикипедия данните на самолетите F-16 Двигателят на ф-16 блок 50 е 79,2 К нютона,на блок 70 е вече 144,6К нютона , а на Миг 29 53,9 Кнютона или 68% от този на Ф-16. От там идва нуждата от 2 двигателя, съответно и по големи (тежки) резервоари за гориво, повече гориво и 2727 кг по тежък празен и 1800 кг по голяма максимална излетна маса. Това води до почти двойно, 47% по малък радиус на действие и до един тон по малко оръжие. И тук говорим само за двигателите, които не могат да изкопират, а и да ги изкопират не могат да ги произведат. Оставям настрана електрониката понеже там съм лаик, но правя аналогии с руските мобилни телефони, които са просто безнадежни
  • Мммм
    Отговор
    128 17:35  25.03.19

    До коментар #90 от "браво":

    Много розово има около теб. Приличаш на русалка с тези изкцепки,които си ги написал владетели изрелци и т.н. Не забравя,че Нетаняху би крак около Путин на една международна среща и се прибра насран, и за това Фи-тките му не се отделят от земята,яко заземени,че струват пари аууууууууууууууууууууууууууууууу. След пристигането на С З00 в Сирия Израел не припарва,стреля отдалече със стари корита. За САЩ въобще не давам дума,те освен да летят,като чакали около границите на Русия и кога ли ще осмърдят въздуха около Крим или Калининград не е далече момента,ако продължат в същият дух.
  • Мммм
    Отговор
    129 17:38  25.03.19

    До коментар #92 от "Гост":

    Ми то в самите САЩ всичко е мейдин чайна и няма нищо мейдин юсъ,те май и самите хора вече са мейдин нещо си.
  • Мммм
    Отговор
    130 17:50  25.03.19

    До коментар #96 от "Голем смях":

    Това,че си си заврял главата отзад и я вадиш да слушаш само краварски новини никой не ти е виновен. Истината си е истина и това е,че МиГ 21 унищожи Ф 16 пакистански,същият МиГ е унищожен от ракета пусната от другият Ф 16. Що се отнася до войната в Югославия,неравенството в силите т.е. САЩ и цялото НАТО с всички самолети за подавяне на ПВО на противника пуснати в действие срещу една не толкова мощна във военно отношение държава,ами да. Но до реални въздушни боеве не се е стигало,защото краварите знаеха,че самолетите им са безсилни без поддръжката от АУАКС-ите и щяха да падат,като круши. Ако и Сърбия разполагаше с такива самолети нещата щяха да бъдат доста груби. Войната в Сърбия показа,че САЩ и НАТО могат да се изправят срещу слаби страни,но срещу силни не им стиска. Показа и доведе до една нова епоха,на безнаказано влизане в чужди територий без да се съобразява с каквито и да е санкцций международни и всякакви,и от там дойдоха ,арабската пролет,довела до унищожението на няколко държави,като Либия и Ирак,които вече дори не са и целокупни държави. Такава съдба очакваше и Сирия,но добре се намеси Русия,такова очаква и Венецуела,но дано не се стига до там.
  • Мммм
    Отговор
    131 17:51  25.03.19

    До коментар #98 от "червени боклуци":

    Това,че си си заврял главата отзад и я вадиш да слушаш само краварски новини никой не ти е виновен. Истината си е истина и това е,че МиГ 21 унищожи Ф 16 пакистански,същият МиГ е унищожен от ракета пусната от другият Ф 16. Що се отнася до войната в Югославия,неравенството в силите т.е. САЩ и цялото НАТО с всички самолети за подавяне на ПВО на противника пуснати в действие срещу една не толкова мощна във военно отношение държава,ами да. Но до реални въздушни боеве не се е стигало,защото краварите знаеха,че самолетите им са безсилни без поддръжката от АУАКС-ите и щяха да падат,като круши. Ако и Сърбия разполагаше с такива самолети нещата щяха да бъдат доста груби. Войната в Сърбия показа,че САЩ и НАТО могат да се изправят срещу слаби страни,но срещу силни не им стиска. Показа и доведе до една нова епоха,на безнаказано влизане в чужди територий без да се съобразява с каквито и да е санкцций международни и всякакви,и от там дойдоха ,арабската пролет,довела до унищожението на няколко държави,като Либия и Ирак,които вече дори не са и целокупни държави. Такава съдба очакваше и Сирия,но добре се намеси Русия,такова очаква и Венецуела,но дано не се стига до там.
  • Мммм
    Отговор
    132 17:54  25.03.19

    До коментар #98 от "червени боклуци":

    Ми какво да си мисля,бе умник,като индийците след този инцидент отказват да строят Ф16 блок 70,та сега останахме и без пари и без самальот. Аман от такива като вас гайди пълни с краварска тор.

  • faster
    Отговор
    133 06:07  27.03.19

    До коментар #1 от "Borislav Popov":

    Ти там ли беше или една жена ти каза?Най -вероятно са си твои измишльотини.Точно обратното су 57 не видя нищо,а руснаците разбраха ,че ф22 е минал през прибалтика покрай всичките им ПВО,ама от новините!

    Коментиран от #135

  • jforfk
    Отговор
    134 14:02  10.04.19
    Не мога да разбера спора кой по-добър. Ами тук съвсем ясно пише кой е първоизточника на материала - "Публикувано във факти.бг: списанието National Interest". Значи не са го писали руснаци ... Подчертани са предимствата на Ф22 - стелттехнология и форма на фюзелажа. Подчертани са и предимствата на Су-то - маневреност и инфрачервено търсене. И накрая са направени изводи. Су-то е смъртоносен противник на Ф22. И няма как да е иначе. За мен Ф22 си остава най-добрият американски изтребител, но при цялото ми уважение все пак Су-то е приет на въоръжение миналата година. Докато Раптора през 90-те години вече е СПРЯН от производство. Ами не може самолет на 20 години да се мери с нещо прието на въоръжение миналата година, при производството на който са отчетени всички недостатъци на вероятния противник.
  • 135 14:05  10.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Някой
    Отговор
    136 22:28  10.04.19
    Може да сте сигурни че изобщо няма база за сравнение между су57 и който и да е друг самолет още повече че руснаците са го обявили и показали на целия свят което значи че имат вече разработен следващ из6ребител
  • gosho
    Отговор
    137 22:11  21.06.19
    samo edno ne moga da razbera koy maloumnik gi pishe tezi statii toy ili vzima pari za tezi prostotii ili naistina e maloumen

Напиши коментар:


Публикувай