16 Април, 2019 14:40 9 532 60

Великобритания възпира Русия с "Апачи"

  • великобритания-
  • хеликоптери-
  • русия

Хеликоптерите ще бъдат разположени в Естония

Великобритания възпира Русия с "Апачи" - 1
Снимка: Shutterstock

Великобритания е изпратила пет щурмови хеликоптера „Апачи“ в Естония, съобщи Sky News.

Хеликоптерите ще станат част от програмата на НАТО за разширяване на присъствието в Източна Европа. Целта е възпиране на заплахата в региона от Русия.

„Ние виждаме една много реална заплаха от Русия. Разполагането на тези хеликоптери показва, че ние постоянно се адаптираме към променящата се ситуация“, заяви британският министър на отбраната Гавин Уилямсън.

Според него разполагането на хеликоптерите от ключова важност в региона. Руският военен министър Сергей Шойгу заяви, че на фона на истерията в Полша и прибалтийските държави, числеността на военните на НАТО по руските граници се е увеличил седемкратно.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Максим

    109 22 Отговор
    Възпират Русия в мокрите си фантазии ... Дано не им се наложи да пробват, колко ще ги спрат в реална ситуация

    Коментиран от #54, #60

  • 2 ПЕЕВ

    36 121 Отговор
    МНОГО ДОБЪР ХЕЛИКОПТЕР. ПРЕВЪЗХОЖДАЩ В ПЪТИ ВСИЧКО РУСКО.

    Коментиран от #4, #21, #41, #52, #55

  • 3 КГБ Териер

    98 26 Отговор
    Пращат К52 и от тия Апачи ще остан само перата и звукът!

    Коментиран от #8, #12

  • 4 КОНТРАТА

    56 13 Отговор

    До коментар #2 от "ПЕЕВ":

    Много слаб коментат за 0,50 шекела! Не си обдвал ярмата още затова така.
  • 5 смешници

    66 12 Отговор
    ще ги възпрът с дебелите си пъпчиви бозави англосаксонски задници тия джендъри миризливи
  • 6 КОНТРАТА

    61 10 Отговор
    Да ги тестват за наркотици екипажите, да няма после: Един Апач усети земното притегляне реско!
  • 7 Mali

    55 11 Отговор
    Малии.
    Англичаните нещо са объркали руснаците с талибани.
    То и талибани вече не може да оплашеш с хеликоптери. (след действията от 80-те години).
    Май единствения смисъл на подобно действие (изпращане на хеликоптери) и съобщаването на това като "новина", е че всички - и англичаните и журналистите от дира, ни показват за какво на смятат - неразсъждаваща, безпаметна, рая.
  • 8 Велика България

    17 31 Отговор

    До коментар #3 от "КГБ Териер":

    После пращат и лада веста и печелят рали шампионата
    Събуди се бе младеж, много ти развита фантазията.

    Коментиран от #9, #10

  • 9 рашка в изолация

    11 26 Отговор

    До коментар #8 от "Велика България":

    След това пращат и балалайките и печелят Евровизия.

    Коментиран от #11, #42

  • 10 КГБ Териер

    26 15 Отговор

    До коментар #8 от "Велика България":

    Истина ти пиша, обаче зависта ти пречи да я разбереш!
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Рашка с чашка

    15 37 Отговор

    До коментар #3 от "КГБ Териер":

    Апачи е доказано отличен боен хеликоптер, участник във всички военни действия на американските сили от 1989г до сега. Унищожил е над 800 бронирани машини, към 1000 военни камиони и друга транспортна техника. Стотици РЛС, вражески хеликоптери и всякакви други наземни цели. К-52 с какво могат да го похвалят? Или пак е безаналогов, и будет, будет, будет!

    Коментиран от #13, #15, #16

  • 13 Рашка с чашка

    9 25 Отговор

    До коментар #12 от "Рашка с чашка":

    За цялата си служба има само един свален,, Апачи".

    Коментиран от #17, #25

  • 14 Kralicata

    33 5 Отговор
    Те да решат първо с Брекзит какво да правят, че са се разчекнали между Европа и САЩ като долна пачавра , а после да пращат цели забележете 5 хеликоптера да ВЪЗПИРАТ РУСКАТА АГРЕСИЯ.... По тази логика нека изпратим в Ирландия или Шотландия малко подкрепления срещу Британската агресия или в Африка в колониите срещу Френската агресия.... По скоро ще намерят Новичок отколкото да спрат и муха с тия 5 умрели хеликоптера....
  • 15 КГБ Териер

    18 8 Отговор

    До коментар #12 от "Рашка с чашка":

    Ти на иракските Уаз бронирани коли ги зовеш? Кажи колко,, БМPT Terminator" удариха Апачите?
  • 16 рашка в изолация

    15 29 Отговор

    До коментар #12 от "Рашка с чашка":

    Както по-голямата част от руската допотопна военна техника и този летящ сейр Ка-52 не е виждан в бойни действия.Русофилистиците обаче се подмокрят само като чуят за техника от матушка и затова е нашумял хеликоптера иначе никой не го е виждал.

    Коментиран от #28

  • 17 КГБ Териер

    19 7 Отговор

    До коментар #13 от "Рашка с чашка":

    Не бе грешиш!!! 1/2 е свален другата част се е върнала успешно!
  • 18 Николай

    17 22 Отговор
    Един Апачи носи 16 ракети Хелфайър . И не пропуска -няма ден ,няма нощ -той не пропуска. Защо Путин се хвалеше на Оливър Стоун с клипче от Апачи ,а не от Ка 52
  • 19 СССРБарета

    23 18 Отговор
    Тоя Апачи Дали дали издържа на 100 мегатона ядрен взрив! Ако издържа може и да ги спрат! Иначе един олигофрен пишеше за ка-52! Просто да отвори в ютуб и да напише ка-52 Сирия елементарно Е! Хеликоптерът брутален удрят го с с ракети и не могат да го свалят А отдолу под него Всичко става на салата!

    Коментиран от #34

  • 20 СССРБарета

    13 11 Отговор
    Тоя Апачи Дали дали издържа на 100 мегатона ядрен взрив! Ако издържа може и да ги спрат! Иначе един олигофрен пишеше за ка-52! Просто да отвори в ютуб и да напише ка-52 Сирия елементарно Е! Хеликоптерът брутален удрят го с с ракети и не могат да го свалят А отдолу под него Всичко става на салата!

    Коментиран от #22

  • 21 Кой от ударните ...

    30 11 Отговор

    До коментар #2 от "ПЕЕВ":

    Им хеликоптери превъзхожда бе,Пеев...? Ка-52 или Ми-24 че е от по-старите,а..? Ударната мощ с Ми24 е еднаква, а с Ка-52 няма място за сравнение вобще по характеристики.Тия Апачи,ще възпират ятата врабчета щото в Естония са много стръвни да знаеш..!
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 СССРБарета

    24 8 Отговор
    Хайде нали видяхме прехвалените краварски ракети Томахоук в Сирия срещу старите съветски ПВО системи най-модерната от които беше s200! И какъв беше резултатът от 117 ракети имаше две бутнати сгради които бяха празни и трима ранени! Също така видяхме американската долнопробна patriot която вече дори и талибаните не искат разположена в Япония не свали нито една севернокорейска ракета! Говориме за севернокорейска ракета забележете! Ким чен-ун и стреля над седем ракети в продължение на няколко години някои от които минаха директно над Япония и паднаха в японско море и нито една не беше свалена!

    Коментиран от #39

  • 24 Хахаха

    8 3 Отговор
    И лъкове и прашки да не забравят. Хахаха
  • 25 Фантазьор...мамин

    28 7 Отговор

    До коментар #13 от "Рашка с чашка":

    Виж кога е създаден Апачи и кога Ка-52 като сравняваш кой какво е свалил. И понеже не знаеш явно хеликоптерите се пускат над вражеска територия когато е свалена изтребителната авиация на противника. А това че Апачи е участвал в повече военни конфликти доказва това че не Руснаците а Сащ,са агресори и военнолюбци но все над страни като Ирак,Либия,Сирия,бивша Югославия или Авганистан дето там и ракети земя-въздух вече трудно се намират и се налага с прашки да ги свалят..!
  • 26 Бай хой

    5 9 Отговор
    AH-64 Apache
    AH-64D Apache Longbow.jpg
    Описание
    Националност
    Flag of the U.S..svg САЩ
    Тип
    многоцелеви хеликоптер за борба с бронирана техника
    Тактико-технически данни
    Екипаж
    2
    Дължина
    17,73 m
    Височина
    3.87 m (с нос. винт)
    Тегло (празен)
    5165 kg
    Тегло (пълен)
    9500 kg
    Двигател
    2х General Electric T700-GE-701
    Мощност
    2х 1695 к.с. (1 260 kW)
    Крайсерска
    скорост
    265 km/h
    Максимална
    скорост
    293 km/h
    Далечина на полета
    без допълнителни резервоари
    480 km
    Далечина на полета
    с допълнителни резервоари
    1900 km
    Скороподемност
    12,7 m/s
    Диаметър на
    нос. винт
    14.63 m
    Диаметър на
    опаш. винт
    2.79 m
    Въоръжение
    Оръдие
    1x30 mm M230 Chain Gun с боен запас 1190 снаряда
    Ракети
    Неуправляеми: Hydra 70
    Противотанкови: AGM-114 Hellfire
    Въздух-въздух: AIM-92 Stinger
  • 27 Тошко

    25 9 Отговор
    Ей джендъри не ми се много хвалете защото много добре помните инцидент в Черно море при който американската бойна гордост Доналд Кук изгасна докато руски изтребители обикаляха около него! Този случай как ще го коментирате след като самите американци не го отричат! Изгледал съм десетки предавания по cnn за този случай експерти коментират и Дори самите американци си нямат идея как руснаците са постигнали тези резултати със системите си за радиоелектронна борба!

    Коментиран от #33, #44

  • 28 Грешиш тролче

    15 4 Отговор

    До коментар #16 от "рашка в изолация":

    Мислещите хора не тролят глупости по сайтчетата а сравняват характеристиките на едната и другата машина. Това че драскаш тъпизми не те прави по-умен а по-заблуден в очите на хората...да знаеш..!
  • 29 Тошко

    22 5 Отговор
    Някой ще ми обясни ли как хеликоптерът Апачи който е изцяло компютъризиран ще се справи със системата за радиоелектронна борба Хибини!
  • 30 Бай хой

    3 5 Отговор
    Мил Ми-24
    Mi-24 flown by ATEC at Roving Sands 2000.jpg
    Ми-24 на отряда за тестване и оценка от ВВС на САЩ
    Описание
    Националност
    Flag of the Soviet Union.svg CCCP
    Тип
    щурмови хеликоптер
    Конструктор
    Михаил Леонтиевич Мил
    Производител
    Мил
    Произведени бройки
    2000+
    Първи полет
    15 септември 1969
    Използван от
    над 40 страни по света (виж секция „Оператори“)
    В експлоатация от
    1972 г.
    Състояние
    в експлоатация
    Тактико-технически данни
    Екипаж
    2
    Дължина
    16,8 m
    Височина
    5,7 m
    Тегло (празен)
    7580 kg
    Тегло (пълен)
    11 000 kg
    Товароспособност
    2400 kg
    Двигател
    2x ГТД, ТВЗ-117
    Мощност
    2x 2200 к.с
    Крайсерска
    скорост
    270 km/h
    Максимална
    скорост
    320 km/h
    Далечина на полета
    без допълнителни резервоари
    450 km
    Диаметър на
    нос. винт
    17,3 m
    Диаметър на
    опаш. винт
    3,91 m
    Въоръжение
    Оръдие
    ГШ-23Л, гранатомет АГС-17 „Пламък“
    Картечница
    ЯКб-12,7, 2x ГШГ-7,62
    Ракети
    Р-60/Р-60М
  • 31 Бай хой

    5 7 Отговор
    Камов Ка-50
    Russian Air Force Kamov Ka-50.jpg
    Описание
    Националност
    Flag of Russia.svg Русия
    Тип
    многоцелеви хеликоптер
    Тактико-технически данни
    Екипаж
    1
    Дължина
    14,21 m
    Височина
    4,93 m (с нос. винт)
    Тегло (празен)
    7700 kg
    Тегло (пълен)
    10 800 kg
    Двигател
    2x ТВ3-117
    Мощност
    2x 2198 к.с. (1 618 kW)
    Крайсерска
    скорост
    270 km/h
    Максимална
    скорост
    390 km/h
    Далечина на полета
    без допълнителни резервоари
    520 km
    Таван на полета
    4300 m
    Диаметър на
    нос. винт
    14,5 m

    Коментиран от #32

  • 32 КГБ Териер

    16 6 Отговор

    До коментар #31 от "Бай хой":

    Пропусна въоръжението но то е много но факта от шочти 4000 км. h сам по себе си е доста показателен а основното предимство на КА 52,,Алигатор" пре др. вертолети е маневреноста му, с двойните перки отгоре!

    Коментиран от #37, #40

  • 33 us army

    5 19 Отговор

    До коментар #27 от "Тошко":

    Тия пинизи Американците са ги измислили още в мисията срещу бивша Югославия им спряха електрониката радиовръзките тока и ги блокираха без да могат да реагират

    Коментиран от #35

  • 34 Дурак

    7 12 Отговор

    До коментар #19 от "СССРБарета":

    На какви наркотици си 😂😂😂

    Коментиран от #36

  • 35 Болен Синигеров

    11 4 Отговор

    До коментар #33 от "us army":

    Намали парцуцата, че нещо взе да се излагаш.
    Какво ти говори F117fantom?
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 LIKANTROP

    8 14 Отговор

    До коментар #32 от "КГБ Териер":

    Ка 52 може само в едно да е №1 -като най грозния хеликоптер в историята на човечеството . Но и това не е толкова сигурно щото летящия бидон Ка 27 ще му окаже сериозна съпротива
  • 38 Батко

    22 6 Отговор
    Великобритания спира Русия с ,,Апачи" , а аз питам дали може да се спре магарешки чеп с паяджина?
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Лохнес

    10 13 Отговор

    До коментар #32 от "КГБ Териер":

    Колко Алигатора паднаха в Сирия -само това ми кажи -за двойния винт го знаем. Колко Ка 52 се разбиха -при това сами си паднаха,без някой да стреля по тях .

    Коментиран от #43, #47, #51

  • 41 Дон Чичо

    8 3 Отговор

    До коментар #2 от "ПЕЕВ":

    Що не го пробват в Сибирь
  • 42 Име

    5 3 Отговор

    До коментар #9 от "рашка в изолация":

    След това навират на тебе,дето пишеш с хиляда ника един фишек изотзад и ти изхвръкват комбълите!
  • 43 Име

    6 1 Отговор

    До коментар #40 от "Лохнес":

    Ти колко пъти си виждал чудовището?
  • 44 пРосия

    5 16 Отговор

    До коментар #27 от "Тошко":

    Защо лъжеш ? Главата ти е изгаснала на тебе по рождение . Има клип в Youtube как американците се смеят да допотопната руска техника -сниман от Доналд Кук. Смееха им се ,човече !

    Коментиран от #53

  • 45 Сашо

    13 3 Отговор
    Новичок, брекзит, сега ще възспират Русия с тия 5 хеликоптера - англичаните действително откачиха.
  • 46 ****

    14 4 Отговор
    С тези хеликоптери ингилизите могат да ходят пожар да гасят някъде,те за друго не стават.
  • 47 КГБ Териер

    9 2 Отговор

    До коментар #40 от "Лохнес":

    Е колко алигатора паднаха? Ни един не падна защото КА52 алигатор там не имало! ама въобще! Не зная къде четеш тия измислици сигурно в някой сайт който завършва на usa. com !!!
  • 48 Шойгу

    6 4 Отговор
    Някакъв смешник по-горе се изтропал, че КА-52 не бил участвал в бойни действия? Ей ви го на, в Сирия - https://www.youtube.com/watch?v=fElxerd6MyE А това тука е в кокпита - https://www.youtube.com/watch?v=PHPlUi0UE5k
  • 49 Гротеска

    5 1 Отговор
    Със сардоничен смях, единствено, може да се прочете подобна публикация. Кого смятат за улав?
  • 50 КОНСТАНТИНОВ

    8 5 Отговор
    ТЪРПЕНИЕТО МА РУСИЯ НЕ Е БЕЗГРАНИЧНО.РПСТОЯННО Я ПРОВОКИРАТЕ И НИ ОБЛЪЧВАТЕ С РИСКА ЗАЛАХА
  • 51 гост

    1 2 Отговор

    До коментар #40 от "Лохнес":

    нито един
  • 52 Много памперси

    2 2 Отговор

    До коментар #2 от "ПЕЕВ":

    Много памперси
  • 53 Хи хи

    1 3 Отговор

    До коментар #44 от "пРосия":

    И паралелно Акага гаче ли
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Голям прос

    1 2 Отговор

    До коментар #2 от "ПЕЕВ":

    И кое му е доброто? Пак си чел някоя реклама. Ракетите на Русия виждат и в тъмното
  • 56 Насран русофил

    1 2 Отговор
    Някой знае ли кога ще пускат в Билата памперси на промоция
  • 57 България ЕС НАТО

    3 1 Отговор
    Всеки има право да си защитава къщичката Естония също Модераторчето не си ли съгласен и затова триеш
  • 58 Индианец

    1 1 Отговор
    хахахахахахаха
  • 59 хахахахааа

    0 1 Отговор
    хахааааа - тия с 5 хеликоптера какво ще направят? ще ги думнат още на земята.
  • 60 ДДимитърддд

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Максим":

    При едно внезапно нападение от Русия над балтийските държави тя първоначално ще има успех, но в по дългосрочен план руснаците ще загубят войната поради по големият потенциал на НАТО. Руснаците ще започнат с ядрения шантаж, а Сащ са готови с ограничени ядрени удари. Това е мнението на някой военни експерти от НАТО.
Новини по държави: